"Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 9 қарашадағы № 596 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 4 желтоқсанда № 8121 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 3 наурыздағы № 134 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 03.03.2014 № 134 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Әкiмшiлiк рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған «Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік қызмет регламенті бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрлiгiнiң Көшi-қон полициясы комитеті:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлiгiнде мемлекеттік тiркеудi;
      2) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрлiгiнiң интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрiнiң орынбасары Қ.С. Тыныбековке және Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрлiгiнiң Көшi-қон полициясы комитетіне (П.К. Нокин) жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Министр                                    Қ. Қасымов

Қазақстан Республикасы  
Iшкi iстер министрiнiң  
2012 жылғы 9 қарашадағы 
№ 596 бұйрығымен бекiтiлген

«Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу
үшін құжаттарды ресімдеу» мемлекеттiк қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеу» мемлекеттiк қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 34-бабына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-115-2-бабына, сондай-ақ «Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 28 ақпандағы № 199 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеу» мемлекеттiк қызмет стандартына (бұдан әрi - стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Осы регламентте мынадай түсiнiктер пайдаланылады:
      1) тұтынушы - Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызмет алу үшiн өтiнiш бiлдiрген 18 жастан, ал некеде тұратындар - 16 жастан асқан азаматтары;
      2) құрылымдық-функциялық бiрлiктер (бұдан әрі - ҚФБ) - мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне қатысатын уәкiлеттi органдардың жауапты адамдары, мемлекеттік органдар, мемлекеттiк органдардың құрылымдық бөлiнiстерi, ақпараттық жүйелер немесе кiшi жүйелер.
      3. Мемлекеттік қызметті стандартқа 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының көші-қон полициясы бөліністері (бұдан әрі - көші-қон полициясы бөліністері) көрсетеді.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Халықтың көші-қоны туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 22 шілдедегі Заңының 54-56-баптарының;
      2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 28 наурыздағы № 361 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттар ресімдеу қағидаларының» 5-10-тармақтарының;
      3) стандарттың негізінде жүзеге асырылады.
      6. Тұтынушыға Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттар ресімдеу не болмаса қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәйекті жауап мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттiк қызметтi көрсетуге қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттiк қызметті тұтынушының тұрақты тұрғылықты жері бойынша көші-қон полициясы бөліністері көрсетеді.
      8. Мемлекеттік қызмет аптасына бес жұмыс күні, сағат 13-00-ден 14-30-ға дейiнгi түскi үзiлiспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейiн, сондай-ақ сенбi күні сағат 9-00-ден 13-00-ге дейiн ұсынылады. Қабылдау кезекке тұру тәртiбiмен, алдын ала жазылусыз және жылдам қызмет көрсетусiз жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi және қажеттi құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгiлерi Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң (бұдан әрi - IIМ) mvd.gov.kz және облыстардың, Астана, Алматы қалалары iшкi iстер департаменттерiнiң (бұдан әрi - IIД) интернет-ресурсында «Iшкi iстер органдарының қызметi туралы» бөлiмде, сондай-ақ көшi-қон полициясы бөлiнiстерiнде орналасқан ресми ақпарат көздерi мен стендтерде орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      11. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi стандарттың 7-тармағында көрсетілген.
      12. Стандарттың 16-тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiндегi iс-әрекеттердің
(өзара iс-қимыл жасасу) сипаттамасы

      13. Көшi-қон полициясы бөлiнiстерiнде құжаттарды қабылдау «терезелер» арқылы жүзеге асырылады, оларда көшi-қон полициясы инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты және лауазымы көрсетiледi.
      Көші-қон полициясы бөлінісіне құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тиісті құжаттарды қабылдау туралы талон беріледі, онда:
      құжаттың нөмірі мен қабылданған күні;
      сұрау салынатын мемлекеттік қызметтің түрін;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орны;
      құжаттарды қабылдаған көші-қон полициясы қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      14. Ақпараттық қауiпсiздiкке қойылатын талаптар жоқ.
      15. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне мынадай ҚФБ-лар:
      1) iшкi iстер органының қалалық, аудандық, қаладағы аудандық, кенттiк бөлiмнің, бөлімшесінің, тобының (бұдан әрі - ҚАІІО) көшi-қон полициясы бөлінісінің қызметкерi;
      2) облыстардың, Алматы және Астана қалаларының ІІД Көшi-қон полициясы басқармасының қызметкерi;
      3) облыстардың, Алматы және Астана қалаларының Ұлттық қауіпсіздік департаментінің (бұдан әрі - ҰҚКД) қызметкері;
      4) Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы жанындағы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті аумақтық бөліністерінің (бұдан әрі - ҚР БП ҚСжАЕК) қызметкері;
      5) облыстардың, Алматы және Астана қалалары Сот актілерін орындау жөніндегі департаментінің (бұдан әрі - САОД) қызметкері;
      6) облыстардың, Алматы және Астана қалалары Салық департаментінің (бұдан әрі - СД) қызметкері;
      7) қорғаныс істері жөніндегі қалалық, аудандық, қаладағы аудандық басқарманың (бөлімнің) (бұдан әрі - ҚБ) қызметкері қатысады.
      16. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттi орындау мерзiмiн көрсете отырып, ҚФБ-ның әкiмшiлiк iс-әрекеттерiнiң (рәсiмдерiнiң) ретi мен өзара iс-қимыл жасасуының кестелiк сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада келтiрiлген.
      17. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң қисынды ретi мен ҚФБ-ның арасындағы өзара байланыстың сызбасы осы регламентке 2-қосымшада келтiрiлген.

«Қазақстан Республикасынан тыс 
жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін
құжаттарды ресімдеу» мемлекеттiк
қызмет регламентiне      
1-қосымша           

Әкiмшiлiк iс-әрекеттердің (рәсiмдердің) реті мен өзара iс-қимыл
жасасуының сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы. Негiзгi процесс.

Негiзгi процестiң iс-әрекетi (жұмыс барысы, ағыны)

1

№ іс-әрекет (жұмыс барысы, ағыны) №

1

2

2

ҚФБ атауы

ҚАІІО

ҚАІІО

3

Iс-әрекеттiң (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

өтініш берушінің құжаттарының пакетін қабылдау және тексеру

құжаттарды ІІД-ге жолдау

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкiмдік шешiм)

журналда тіркеу және алғаны туралы анықтама беру

Ілеспе хат

5

Орындау мерзімі

10 минут

2 күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

      1-кестенің жалғасы

Негiзгi процестiң iс-әрекетi (жұмыс барысы, ағыны)

1

3

4

5

6

2

ІІД

ІІД

ҰҚКД

ҚР БП ҚСжАЕК

3

мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне материалдарды тексеру

материалдарды ҰҚКД-ге, ҚР БП ҚСжАЕК-ге, САОД-ге, СД-ге келісуге жолдау

мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

4

Қорытынды

Сұрау салу

Қорытынды

Қорытынды

5

5 күн

2 күн

10 күн

10 күн

6

4

5, 6, 7, 8

9

9

      1-кестенің жалғасы

Негiзгi процестiң iс-әрекетi (жұмыс барысы, ағыны)

1

7

8

9

10

2

САОД

СД

ІІД

ІІД

3

мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

шешім шығару және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін ресімдеу

Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін ресімделген құжаттарды ҚАІІО-ға жолдау

4

қорытынды

қорытынды

шығуға ресімделген құжаттар

ілеспе хат

5

10 күн

10 күн

3 күн

2 күн

6

9

9

10

11

      1-кестенің жалғасы

Негiзгi процестiң iс-әрекетi (жұмыс барысы, ағыны)

1

11

12

13

14

2

ҚАІІО

ҚБ

ҚАІІО

ҚАІІО

3

Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеу туралы тұтынушының хабарлауы және әскери есептен шығу және әскери билетті тапсыру үшін ҚБ-ға жолдама беру

тұтынушыны әскери есептен шығару және әскери билетті тапсырғаны туралы анықтама беру

тұтынушыны Қазақстан Республикасы аумағынан тұрақты тұру жері бойынша тіркеуден шығару

өтініш берушіге Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін дайын құжаттарды беру

4

жолдама

анықтама

шығу мекенжай парағы


5

2 күн

1 күн

1 күн

10 минут

6

12

13

14


2. Кесте. Пайдалану варианттары. Негізгі процесс - Қазақстан
Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін
құжаттарды ресімдеу

Негiзгi процесс (жұмыс барысы, ағыны)

ҚАІІО

ІІД

ҰҚКД

ҚР БП ҚСжАЕК

1. Өтініш берушінің құжаттарын қабылдау және тексеру

3. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне материалдарды тексеру

5. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

6. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

2. Толық құжаттарды ІІД-ге жолдау

4. Материалдарды ҰҚКД-ге, ҚР БП ҚСжАЕК-ге, САОД-ге, СД-ге келісуге жолдау



11. Тұтынушыға Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеу туралы хабарлау және әскери есептен шығару және әскери билетті тапсыру үшін ҚБ-ға жолдама беру

9. Шешім шығару және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін ресімдеу



13. Тұтынушыны Қазақстан Республикасы аумағынан тұрақты тұру жері бойынша тіркеуден шығару

10. Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін ресімделген құжаттарды ҚАІІО-ға жолдау



14. Өтініш берушіге Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін дайын құжаттарды беру




      2-кестенің жалғасы

Негiзгi процесс (жұмыс барысы, ағыны)

САОД

СД

ҚБ

7. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

12. Тұтынушыны әскери есептен шығару және әскери билетті тапсырғаны туралы анықтама беру

3-кесте. Балама процесс – Қазақстан Республикасынан тыс
жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеуден бас
тарту

Негiзгi процесс (жұмыс барысы, ағыны)

ҚАІІО

ІІД

ҰҚКД

ҚР БП ҚСжАЕК

1. Өтініш берушінің құжаттарын қабылдау және тексеру

3. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне материалдарды тексеру

5. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

7. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

2. ІІД-ге толық құжаттарды жолдау

4. Материалдарды ҰҚКД-ге, ҚР БП ҚСжАЕК-ге, САОД-ге, СД-ге келісуге жолдау

6. Стандарттың 16-тармағының 1) тармақшасында көзделген негіздер болған кезде тиісті ақпаратты ІІД-ге жолдау

8. Стандарттың 16-тармағының 2)3) тармақшаларындакөзделген негіздер болған кезде тиісті ақпаратты ІІД-ге жолдау

15. Тұтынушыға Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығудан бас тарту туралы хабарлау

13. Уәкілетті органның шешімінің негізінде Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығудан бас тарту туралы шешім шығару




14. Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығудан бас тарту туралы шешімді ҚАІІО-ға жолдау



      3-кестенің жалғасы

Негiзгi процесс (жұмыс барысы, ағыны)

САОД

СД

9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

11. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін негіздердің жоқ екеніне тексеру

10. Стандарттың 16-тармағының 4), 7) тармақшаларында көзделген негіздер болған кезде тиісті ақпаратты ІІД-ге жолдау

12. Азаматтың салық борышы болған жағдайда тиісті ақпаратты ІІД-ге жолдау

«Қазақстан Республикасынан тыс 
жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін
құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік
қызмет регламентіне      
2-қосымша           

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әкімшілік іс-әрекеттердің
қисынды реті мен ҚФБ-ның арасындағы өзара байланыстың сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республике Казахстан от 9 ноября 2012 года № 596. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 декабря 2012 года № 8121. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 3 марта 2014 года № 134

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 03.03.2014 № 134 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги «Оформление документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан».
      2. Комитету миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего приказа;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тыныбекова К.С. и Комитет миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Нокин П.К.).
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    К. Касымов

Утвержден           
приказом Министра      
внутренних дел        
Республики Казахстан    
от 9 ноября 2012 года № 596

Регламент
государственной услуги
«Оформление документов для выезда на постоянное жительство
за пределы Республики Казахстан»

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги «Оформление документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан» (далее - регламент) разработан в соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, статьями 9-115-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», а также в соответствии со Стандартом государственной услуги «Оформление документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 февраля 2011 года № 199 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Оформление документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан» (далее - стандарт).
      2. В настоящем регламенте используется следующее понятия:
      1) потребитель - граждане Республики Казахстан старше 18 лет, а состоящие в браке - с 16 лет, обратившиеся за государственной услугой;
      2) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - ответственные лица уполномоченных органов, государственные органы, структурные подразделения государственных органов, информационные системы или подсистемы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.
      3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан (далее - подразделения миграционной полиции) по адресам, указанным в приложении 1 к стандарту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании:
      1) статей 54-56 Закона Республики Казахстан от 22 июля 2011 года «О миграции населения»;
      2) пунктов 5-10 Правил оформления документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 марта 2012 года № 361;
      3) стандарта.
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является оформление потребителю документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

2. Требования к оказанию государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается по месту постоянного проживания потребителя подразделениями миграционной полиции.
      8. Государственная услуга предоставляется пять рабочих дней в неделю с 9.00 до 18,30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30, а также в субботу с 9.00 до 13.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД): mvd.gov.kz в разделе «О деятельности органов внутренних дел», департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана (далее - ДВД)», а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.
      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы согласно пункту 11 стандарта.
      11. Сроки оказания государственной услуги указаны в пункте 7 стандарта.
      12. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных пунктом 16 стандарта.

3. Описание действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Прием документов в подразделениях миграционной полиции осуществляется посредством «окон», на которых указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора миграционной полиции.
      После сдачи документов в подразделение миграционной полиции потребителю выдается талон по форме согласно приложению 2 к стандарту о приеме соответствующих документов, с указанием:
      номера и даты приема документов;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества сотрудника миграционной полиции, принявшего документы.
      14. Требования к информационной безопасности отсутствуют.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие СФЕ:
      1) сотрудник подразделения миграционной полиции городского, районного, районного в городе, поселкового отдела, отделения, группы органов внутренних дел (далее - ГОРРОВД);
      2) сотрудник управления миграционной полиции ДВД области, городов Астаны и Алматы;
      3) сотрудник департамента национальной безопасности области, городов Алматы и Астаны (далее - ДКНБ);
      4) сотрудник территориального подразделения Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - КПСиСУ ГП РК);
      5) сотрудник департамента по исполнению судебных актов области, городов Алматы и Астаны (далее - ДИСА);
      6) сотрудник налогового департамента области, городов Алматы и Астаны (далее - НД);
      7) сотрудник городского, районного, районного в городе управления (отдела) по делам обороны (далее - УО).
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      17. Схема взаимосвязи между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

Приложение 1              
к регламенту государственной услуги
«Оформление документов для выезда 
на постоянное жительство        
за пределы Республики Казахстан»  

Описание
последовательности и взаимодействие административных действий
(процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ Основной процесс

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

ГОРРОВД

ГОРРОВД

3

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

прием и
проверка
документов
заявителя

направление
документов
в ДВД

4

Форма завершения (данные,
документ, организационно-
распорядительное решение)

регистрация
в журнале и
выдача справки
о получении

сопроводительное
письмо

5

Сроки исполнения

10 минут

2 дня

6

Номер следующего действия

2

3

Продолжение таблицы 1

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

3

4

5

6

2

ДВД

ДВД

ДКНБ

КПСиСУ ГП РК

3

проверка
материалов
на отсутствие
оснований для
оказания
государственной
услуги

направление
материалов на
согласование в
ДКНБ, КПСиСУ
ГП РК, ДИСА, НД

проверка
на отсутствие
оснований для
оказания
государственной
услуги

проверка
на отсутствие
оснований для
оказания
государственной
услуги

4

заключение

запрос

заключение

заключение

5

5 дней

2 дня

10 дней

10 дней

6

4

5, 6, 7, 8

9

9

Продолжение таблицы 1

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

7

8

9

10

2

ДИСА

НД

ДВД

ДВД

3

проверка
на отсутствие
оснований для
оказания
государственной
услуги

проверка
на отсутствие
оснований для
оказания
государственной
услуги

вынесение
решения и
оформление
документов для
выезда на
постоянное
жительство
за пределы
Республики
Казахстан

направление
в ГОРОВД
оформленных
документов для
выезда на
постоянное
жительство
за пределы
Республики
Казахстан

4

заключение

заключение

оформленные
документы
на выезд

сопроводительное
письмо

5

10 дней

10 дней

3 дня

2 дня

6

9

9

10

11

Продолжение таблицы 1

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

11

12

13

14

2

ГОРРОВД

УО

ГОРРОВД

ГОРРОВД

3

уведомление
потребителя об
оформлении
документов для
выезда на
постоянное
жительство
за пределы
Республики
Казахстан и
выдача
направления в
УО для снятия
с воинского
учета и сдачи
военного
билета

снятие
потребителя
с воинского
учета и выдача
справки о
сдаче военного
билета

снятие
потребителя
с регистрации
по постоянному
месту
жительства
на территории
Республики
Казахстан

выдача
заявителю
изготовленных
документов для
выезда на
постоянное
жительство
за пределы
Республики
Казахстан

4

направление

справка

адресный
листок убытия


5

2 дня

1 день

1 день

10 минут

6

12

13

14


Варианты использования

Таблица 2. Основной процесс – оформление документов на выезд
на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан

Основной процесс (ход, поток работ)

ГОРРОВД

ДВД

ДКНБ

КПСиСУ ГП РК

1. Прием и проверка пакета документов заявителя

3. Проверка материалов на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

5. Проверка на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

6. Проверка на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

2. Направление полного пакета документов в ДВД

4. Направление материалов на согласование в ДКНБ, КПСиСУ ГП РК, ДИСА, НД



11. Уведомление потребителя об оформлении документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан и выдача направления в УО для снятия с воинского учета и сдачи военного билета

9. Вынесение решения и оформление документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан



13. Снятие потребителя с регистрации по постоянному месту жительства на территории Республики Казахстан

10. Направление в ГОРРОВД оформленных документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан



14. Выдача заявителю изготовленных документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан




Продолжение таблицы 2

Основной процесс
(ход, поток работ)

ДИСА

НД

УО

7. Проверка на
отсутствие оснований
для оказания
государственной услуги

8. Проверка на
отсутствие
оснований для
оказания
государственной
услуги

12. Снятие
потребителя с
воинского учета и
выдача справки о
сдаче военного билета

Таблица 3. Альтернативный процесс – отказ в оформлении
документов на выезд на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан

Основной процесс (ход, поток работ)

ГОРРОВД

ДВД

ДКНБ

КПСиСУ ГП РК

1. Прием и проверка документов заявителя

3. Проверка материалов на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

5. Проверка на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

7. Проверка на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

2. Направление
документов в ДВД

4. Направление материалов на согласование в ДКНБ, КПСиСУ ГП РК, ДИСА, НД

6. При наличии оснований, предусмотренных подпунктом 1) пункта 16 Стандарта направление соответствующей информации в ДВД

8. При наличии оснований, предусмотренных подпунктами 2), 3) пункта 16 Стандарта направление соответствующей информации в ДВД

15. Уведомление потребителя об отказе в выезде на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан

13. Вынесение решения об отказе в выезде на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан на основании заключения уполномоченного органа




14. Направление в ГОРРОВД решения об отказе в выезде на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан



Продолжение таблицы 3

Основной процесс (ход, поток работ)

ДИСА

НД

9. Проверка на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

11. Проверка на отсутствие оснований для оказания государственной услуги

10. При наличии оснований, предусмотренных подпунктами 4), 7) пункта 16 Стандарта направление соответствующей информации в ДВД

12. При наличии налоговой задолжности гражданина направление соответствующей информации в ДВД

Приложение 2              
к регламенту государственной услуги
«Оформление документов для выезда 
на постоянное жительство        
за пределы Республики Казахстан»  

Схема, отражающие взаимосвязь между
логической последовательностью административных действий