"Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік электрондық қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 21 маусымдағы № 193-826 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2012 жылғы 28 маусымда нормативтік құқықтық кесімдерді Мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 733 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 198-873 қаулысымен

      Ескерту. Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 28.06.2014 жылғы № 198-873 қаулысымен.

      «Ұлттық мұрағат қоры және мұрағаттар туралы» 1998 жылғы 22 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңы 15-бабының 5-тармағына және «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабына сәйкес, сондай-ақ «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 және Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 шілдедегі № 842 қаулысын басшылыққа ала отырып, Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Астана қаласының Мұрағаттар және құжаттамалар басқармасы» мемлекеттік мекемесінің бастығы осы қаулыны кейіннен бұқаралық ақпарат құралдарында жариялаумен әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімі аппаратының басшысы Ж.А. Мырзалинге жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                       И. Тасмағамбетов

      КЕЛІСІЛДІ:
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А. Жұмағалиев
      2012 жылғы 21 маусым

Астана қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 21 маусымдағы
№ 193-826 қаулысымен 
бекітілген      

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) «Астана қаласының Мұрағаттар және құжаттамалар басқармасы» мемлекеттік мекемесімен және «Астана қаласының мемлекеттік мұрағаты» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - ММ), баламалы түрде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - ХҚКО) арқылы, сондай-ақ «электрондық үкімет» веб-порталы: www.e-gov.kz (бұдан әрі - ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа - алшақтықты қамтымайтын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі - Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) бизнес - сәйкестіру нөмірі (бұдан әрі - БСН) - бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) – нормативтік-құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      3) ЖАО - жергілікті атқарушы орган «Астана қаласының Мұрағаттар және құжаттамалар басқармасы» мемлекеттік мекемесі, электрондық мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мұрағаттар;
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН), жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      5) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдану арқылы ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, жіберу және ұсыну үшін арналған жүйе;
      6) ҰКО АЖ - Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландыру орталығының ақпараттық жүйесі;
      7) ХҚКО АЖ – Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі;
      8) АЖ ЖАО – жергілікті атқару органның ақпараттық жүйесі Қазақстан Республикасының «электрондық үкімет» шлюзінің қосалқы жүйесі ретіндегі аймақтық шлюз», атап айтқанда жергілікті атқару органы қызметкерлерінің автоматтандырылған жұмыс орнын қосады;
      9) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      10) пайдаланушы - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      11) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлға;
      12) ЭҮАШ - «электрондық үкіметтің» аймақтық шлюзі;
      13) ақпаратты криптографиялық қорғау құралдары (бұдан әрі - АҚҚҚ) - оның мағынасын жасыру немесе аутенфикациясын қамтамасыз ету (аутентификация деп ақпараттың түпнұсқа екенің анықтау түсініледі және алынған ақпарат бұрмаланбай берілді дегенді білдіреді) мақсатында ақпаратты қайта құрудың алгоритмдері мен әдістері;
      14) құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) - электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің және өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі;
      15) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      16) ХҚКО – Халыққа қызмет көрсету орталығы;
      17) «электрондық үкіметтің» шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) - электрондық қызметті іске асыру аясында «электрондық үкіметтің» ақпараттық жүйелерін интеграциялауға ақпараттық жүйе;
      18) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      19) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі
қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. ЖАО-ның электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі адымдық әрекеттері мен шешімдері (функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы қызмет алу үшін өтініш және қажетті құжаттардың түпнұсқаларымен ЖАО-ға өтініш жасау тиіс. Тұтынушының өтінішін және құжаттардың түпнұсқалығын ЖАО-ның қызметкері тексереді;
      2) 1-үдеріс - электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО қызметкерінің ЖАО АЖ-де ЖСН және парольді енгізу (авторизациялау үдерісі) үдерісі;
      3) 1-шарт - ЖСН және пароль арқылы ЖАО АЖ-дан ЖАО-ның тіркелген қызметкері туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс - ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – ЖАО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыру үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу және сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерден өткізілген құжаттарды қосу) ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ арқылы қол қою;
      7) 2-шарт сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН (БСН) мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (БСН) арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЖАО АЖ-да тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс - ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ түпнұсқалығының растамауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – ЖАО қызметкердің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкердің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (мұрағаттық анықтама, немесе мұрағаттық анықтаманы беруден дәлелді түрде бас тарту) қалыптастыру. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады;
      11) 8-үдеріс – ЖАО қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы, немесе мұрағаттық анықтаманы беруден дәлелді түрде бас тартуды) қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасына жіберу арқылы беруі.
      7. ХҚКО-ның электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі адамдық әрекеттері мен шешімдері (функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс - электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ-да ХҚКО операторының авторизациялау үдерісі;
      2) 1-шарт - ХҚКО АЖ-да ЖСН немесе пароль ЭЦҚ арқылы тіркелген оператор туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      3) 2 үдеріс - ХҚКО операторының деректеріне бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс - ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметі көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, нысанды толтыру үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу және сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      5) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді өткізілген құжаттарды қосу) ХҚКО операторының ЭЦҚ арқылы қол қою;
      6) 2 шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН (БСН) мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (БСН) арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ХҚКО АЖ-да тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      7) 5-үдеріс – ХҚКО операторының ЭЦҚ түпнұсқалығының растамауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс ХҚКО операторының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ЖАО АЖ-ға және ЖАО электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      9) 7-үдеріс ЖАО қызметкердің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы, немесе мұрағаттық анықтаманы беруден дәлелді түрде бас тартуды) қалыптастыруы. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады және ХҚКО АЖ-ға жіберіледі;
      10) 8-үдеріс – ХҚКО қызметкерінің шығыс құжатты қызметті тұтынушыға қолма-қол немесе электрондық поштаға жіберу арқылы беруі.
      8. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі адымдық әрекеттері мен шешімдері (функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген;
      1) тұтынушы ЖСН (БСН) және парольдің көмегімен ЭҮП-те тіркеуі жүзеге асырылады (ЭҮП-те тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының ЖСН (БСН) және парольді ЭҮП-те енгізу үрдісі (авторизациялау үрдісі);
      3) 1-шарт ЭҮП-те ЖСН (БСН) және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-те авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген      қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптары ескере отырып, тұтынушының нысаны толтыруы үшін сұрау нысанын экранға шығару (деректерді енгізу және сканерден өткізілген құжаттарды қосу);
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді, сканерден өткізілген құжаттарды қосу) тұтынушының ЭЦҚ арқылы қол қою;
      7) 2-шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН (БСН) мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН (БСН) арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЭҮП-те тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс - тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының растамауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс - тұтынушының ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуын) ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ЖАО АЖ-ға жіберу және ЖАО қызметкерлердің электрондық мемлекеттік қызметті өңдеуі;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкердің электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы, немесе мұрағаттық анықтаманы беруден дәлелді түрде бас тартуды) қалыптастыруы. Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады және ЭҮП-те жеке кабинетке жіберіледі.
      9. Осы Регламентке 3-қосымшада тұтынушыға мемлекеттік және орыс тілінде көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке экрандық нысандар келтірілген:
      сұрау салуды толтыру ЖСН (БСН) тұтынушының ЭҮП-те тіркелу нәтижесі бойынша автоматты түрде таңдалады;
      сұрау салуда қол қою - тұтынушы «қол қою» кнопкасының көмегімен ЭЦҚ сұрау салуға қол қоюды жүзеге асырып, одан кейін сұрау салу ЖАО АЖ-ға өңдеуге жіберіледі.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуды орындау мәртебесін тұтынушының тексеру тәсілі. ЭҮП-те «Қызметтер алу тарихы» бөлімінде, сонымен қатар ЖАО-ға немесе ХҚКО-ға өтініш жасағанда.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет туралы ақпаратты алу, сондай-ақ қажет болған жағдайда олардың сапасын бағалау (оның ішінде шағымдану) үшін байланыс телефонының нөмірі: 8(7172) 216616; 8(7172) 796197, сондай-ақ call-центр: 1414.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ тізбесі:
      ЖАО;
      ХҚКО;
      ЭҮП;
      ХҚКО АЖ;
      ЭҮАШ (ЭҮШ);
      ЖАО АЖ.
      13. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, ҚФБ іс-қимылының дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      14. ҚФБ сипаттамасына сәйкес олардың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) іс-қимылының қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін № 1, 2, 3 диаграммалар осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      15. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері осы Регламентке 45-қосымшаларда келтірілген.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламенттің 6-қосымшасына сәйкес сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты заңсыз түрде алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) көл жетімділік (ақпаратты және ресурстарды заңсыз ұстаудан қорғау);
      4) тұтынушы белгіленген мерзімде ала алмаған құжаттардың сақталуы.
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      Интернетке шығу, ЖСН/БСН болуы, ЭҮП авторизациялау, тұтынушыда ЭЦК-ның болуы.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік  
қызмет Регламентіне   
1-қосымша        

1-кесте. ЖАО арқылы іс-қимылдарды сипаттау

Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

Р/с №

Іс-қимыл № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

1.

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

2.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және бейнесі

Өтініш пен құжаттардың түпнұсқалылығын тексеру, ЖАО АЖ-ға мәліметтер енгізу

ЖАО қызметкерлері жүйеде авторизациялау үдерісінен өтеді және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі нысанын толтырады

ЖАО АЖ мен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебе туралы ескертуді бағыттау

Өтінішке нөмір беру. Ағымдағы мәртебесі көрсетілген ескертуді қалыптастыру

3.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Қызметтер алуға өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір бере отырып, сұрауды тіркеу

Сұрауды бағыттау

Түскендердің мәртебесін көрсету

4.

Орындалу мерзімі

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

5.

Келесі іс-қимыл нөмірі

2

3

4

5
 

Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Іс-қимыл р/н № (жұмыс барысы, ағыны)

5

6

7

8

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және бейнесі

Сұрауды орындау. Мұрағаттық анықтама бойынша деректерді қағаз және электронды тасымалдаушы дерек басазында іздеу. Шешім қабылдау

Шығыс құжаттарын жасау

ЖАО АЖ мен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебе туралы ескертуді бағыттау

Өтініштің мәртебесі қалыптастыруда

4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-тарату шешімі)

Мұрағаттық анықтаманы немесе дәлел түрде бас тарту

Жүйеде шығыс құжатын жасау

Сұрауды бағыттау

Өтініштің мәртебесін қалыптастыру

5.

Орындау мерзімі

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

2

3

4

5

Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, бағыты)

1.

Іс-қимыл р/с № (жұмыс барысы, ағыны)

9

10

11

12

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және бейнесі

Шығыс құжатын жасау

Шығыс құжатты ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ-мен қол қою. ЖАО АЖ мен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебесі туралы ескертуді бағыттау

ЖАО АЖ мен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебесі туралы ескертуді бағыттау

Өтініштің мәртебесін қалыптастыруда

4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-тарату шешімі)

ЖАО қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасына жіберу арқылы беруі

ЖАО қызметкерлерінің ЭЦП арқылы қойған шығыс құжат. ХҚКО-ға мәртебесі ауысқаны туралы ескерту

Сұраудағы бағыттау

Өтініштің мәртебесін қалыптастыруда және шығыс құжатты беру
 
 
 
 

5.

Орындалу мерзімі

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

10

11

12

-

2-кесте. ХҚКО арқылы іс-қимылдарды бейнелеу

Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Іс-қимылдың р/с № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ХҚКО

ХҚКО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың бейнесі

Өтініш пен құжаттардың шынайылығын тексеру

ЖАО қызметкері жүйеде авторизациялау үдерісін өтеді және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі нысанын толтырады

ХҚКО АЖ мен ЖАО АЖ арасындағы мәртебесі туралы ескертуді бағыттау

Өтінішке мәртебелері және орындауға жіберу

Құжаттарды тексеру, өтінішті орындау

4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Қызметті алуға өтініш пен құжаттар қабылдау

Өтінішке нөмір бере отырып сұрауды тексеру

Сұрауды бағыттау

ХҚКО АЖ дан ЖАО АЖ-ға түскені туралы мәртебесін көрсету

өтінішті орындау

5.

Орындау мерзімі

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

15 минуттан артық емес

6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Іс-қимыл № р/с (жұмыс барысы, ағыны)

6

7

8

9

10

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың бейнесі

Сұрауды орындау. Мұрағаттық анықтама бойынша деректерді қағаз және электронды тасамалдаушы дерек басазында іздеу. Шешім қабылдау

Шығыс құжаттарын жасау

ЖАО АЖ мен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебе туралы ескертуді бағыттау

Өтініштің мәртебесін қалыптастыруда


4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Қол қойылған құжатты ХҚКО жіберу

ХҚКО АЖ-ға ескертпені жіберу. Орындалу мәртебесін көрсету

Сұрауды бағыттау

Өтініштің мәртебесін қалыптастыру


5.

Орындау мерзімі

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес


6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

7

8

9

10

11

3) Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Іс-қимыл № р/с (жұмыс барысы, ағыны)

11

12

13

14

15

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ХҚКО АЖ

ХҚКО

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың бейнесі

Шығыс құжатын жасау

Шығыс құжатты ЖАО қызметкерлерінің ЭЦҚ-мен қол қою. ЖАО АЖ мен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебесі туралы ескертуді бағыттау

ЖАО АЖ мен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебесі туралы ескертуді бағыттау

Қызмет көрсету аяқталғаны туралы мәртебені көрсету

ХҚКО қызметкерлерінің электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе тұтынушының электрондық поштасына жіберу арқылы беру

4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

ХҚКО қол қойылған шығыс құжатты тапсыру

Шығыс құжаттарының ескертуін жіберу

Сұрауды бағыттау

Өтініштің мәртебесін қалыптастыруда және шығыс құжатты беру

Шығыс құжаттарын беру

5.

Орындау мерзімі

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

15 минуттан артық емес

6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

12

13

14

15

-

3-кесте. ЭҮП арқылы іс-қимылдарды бейнелеу

Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Іс-қимыл № р/с (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП

ЭҮАШ

ЖАО АЖ

ХҚКО АЖ

ММ

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың бейнесі

Тұтынушының ЭҮП авторизациялау үдерісін өтеді және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудегі нысанын толтырады, өтініш пен құжаттардың шынайылығын тексеру

ЖАО АЖ ескертуді бағыттау және ХҚКО АЖ (енгізілген деректерінің дұрыс болған жағдайда)

Өтінішке нөмір беру. Түскен туралы мәртебесін көрсете отырып ескерту (енгізілген деректердің дұрыс болған жағдайда)

ЭҮП-тен ХҚКО АЖ-ға түскендер мәртебесін көрсету (енгізілген деректердің дұрыс болған жағдайда)

Өтінішті орындауға қабылдау, (енгізілген деректердің дұрыс болған жағдайда)

4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Бас тарту туралы немесе сұранысты сәтті қалыптастыру туралы ескертуді көрсету

Сұранысты бағыттау (енгізілген деректердің дұрыс болған жағдайда)

ЭҮП-тен ХҚКО АЖ-ға түскендер мәртебесін көрсету (енгізген деректердің дұрыс болған жағдайда)

Мәртебесін көрсету (енгізілген деректердің дұрыс болған жағдайда)

Қызметтер алуға өтініш пен құжаттар қабылдау (енгізілген деректердің дұрыс болған жағдайда)

5.

Орындау мерзімі

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

15 минуттан артық емес

6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

2

3

4

5

6

2) Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Іс-қимыл № р/с (жұмыс барысы, ағыны)

6

7

8

9

10

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

ЭҮАШ (ЭҮШ)

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың бейнесі

Сұрауды орындау. Мұрағаттық анықтама берудегі жауапты немесе негізделген бас тартуды құрастыру. Шешім қабылдау.

Шығыс құжатты жасау.

ЭҮП пен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебесі «іске алынған» туралы ескертуді бағыттау

Өтініштің мәртебесі

Өтініштің мәртебесі мен ескертуін көрсету

4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Мұрағаттық анықтаманы немесе дәлел түрде бас тарту

Жүйеде шығыс құжатын жасау

Сұрауды бағыттау

Өтініштің мәртебесін көрсету

Өтініштің мәртебесін көрсету

5.

Орындау мерзімі

15 тен 30 күн күнтізбелік күнге дейін (жекелеген жағдайларда 6 айға дейін)

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

11

12

13

14

15

3) Негізгі үдерістің іс-қимылы (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Іс-қимыл № р/с (жұмыс барысы, ағыны)

11

12

13

14

15

2.

ҚФБ, АЖ атауы

ЖАО

ЖАО АЖ

(ЭҮАШ) ЭҮШ

ЭҮП

ХҚКО АЖ

3.

Іс-қимыл атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың бейнесі

Шығыс құжатын жасау.

Шығыс құжатты ЖАО қызметкерінің ЭЦҚ-мен қол қою. ЭҮП пен ХҚКО АЖ арасындағы мәртебесі туралы ескертуді бағыттау

ХҚКО АЖ-ға мәртебесі туралы ескертуді бағыттау ЭҮП-ке шығыс құжаттың мәртебесі туралы ескертуді көрсету.

Қызмет көрсету аяқталғаны туралы мәртебені және шығыс құжатты көрсету

Қызмет көрсетуді аяқтау туралы ескертуді көрсету

4.

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжаттар, ұйымдастыру-реттеу шешімі)

Қол қойылған шығыс құжаты.

ЭҮП-ке шығыс құжат пен ескертуді жолдау және ХҚКО АЖ-ға мәртебесі туралы бағыттау

Сұрауды бағыттау

Шығыс құжатын көрсету

Орындау мәртебесін көрсету

5.

Орындау мерзімі

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6.

Келесі іс-қимыл нөмірі

12

13

14

15

-

      Ескерту:
      Аталған кестеде ЭҮП, АЖ және барлық ҚФБ іс-қимылдарының аяқталу нысандары, орындалу мерзімдері және кейінгі іс-қимылдар нөмірлерін мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің технологиялық тізбесінде көрсете отырып беріледі. Осы регламенттің 1-қосымшасы өзара іс-қимыл диаграммалары жасалынады.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік  
қызмет Регламентіне   
2-қосымша        

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік  
қызмет Регламентіне   
3-қосымша        

 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік  
қызмет Регламентіне   
4-қосымша        

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік  
қызмет Регламентіне   
5-қосымша        

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік  
қызмет Регламентіне   
6-қосымша        

      Электрондық мемлекеттік қызметтерінің "сапа" және
"қолжетімділік" көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны

        _________________________________________________________
                           (қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении Регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата города Астаны от 21 июня 2012 года № 193-826. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 28 июня 2012 года № 733. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 28 мая 2014 года № 198-873

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 28.05.2014 № 198-873.

      В соответствии с пунктом 5 статьи 15 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 1998 года «О Национальном архивном фонде и архивах» и статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», а также руководствуясь постановлением Правительства Республики Казахстан от 22 июля 2011 года № 842 «О внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг» и от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок».
      2. Начальнику Государственного учреждения «Управление архивов и документации города Астаны» обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города Астаны Мурзалина Ж.А.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким                                       И. Тасмагамбетов

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта и
      коммуникаций Республики Казахстан          А. Жумагалиев
      21 июня 2012 года

      Руководитель аппарата                      Ж. Мурзалин

      Заведующий государственно-
      правовым отделом                           Д. Доскулов

      Заведующий отделом по
      контролю за соблюдением
      качества предоставления
      государственных услуг                      Р. Бешеев

      Начальник Государственного
      учреждения «Управление
      архивов и документации
      города Астаны»                             Б. Баймаганбетова

Утвержден          
постановлением акимата   
города Астаны        
от 21 июня 2012 года № 193-826

Регламент
электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается Государственным учреждением «Управление архивов и документации города Астаны», а также Государственным учреждением «Государственный архив города Астаны». Электронная государственная услуга оказывается на альтернативной основе через ЦОН по месту жительства, а также через веб-портал «электронного правительства»: www.e-gov.kz (далее – Портал).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315.
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Выдача архивных справок» (далее – Регламент):
      1) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      2) веб-портал «электронного правительства» (далее – ПЭП) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      3) МИО – местные исполнительные органы «Управление архивов и документации города Астаны», архивные учреждения непосредственно предоставляющие электронную государственную услугу;
      4) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      5) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      6) ИС НУЦ – информационная система Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан;
      7) ИС ЦОН – информационная система центров обслуживания населения;
      8) ИС МИО - информационная система местных исполнительных органов/информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      9) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      10) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) потребитель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      12) РШЭП – региональный шлюз «электронного правительства»;
      13) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      14) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      15) ЦОН – Центр обслуживания населения;
      16) шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг;
      17) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      18) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель должен обратиться в МИО для получения услуги, имея при себе заявление и оригиналы необходимых документов. Проверка подлинности заявления и документов потребителя сотрудником МИО.
      2) процесс 1 – процесс ввода сотрудником МИО ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике МИО через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника МИО;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником МИО услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника МИО заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника МИО;
      9) процесс 6 – обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО.
      11) процесс 8 – выдача сотрудником МИО нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки).
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - процесс авторизации оператора ЦОН в ИС ЦОН для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через логин и пароль, либо ЭЦП;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС ЦОН в связи с имеющими нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных, прикрепление сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      5) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП оператора ЦОН заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      6) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС ЦОН;
      7) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП оператора;
      8) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП оператора ЦОН электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      9) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в ИС ЦОН.
      10) процесс 8 - выдача выходного документа сотрудником ЦОН потребителю услуги нарочно или посредством отправки на электронную почту.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 – направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником МИО;
      10) процесс 7 – формирование сотрудником МИО результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ о выдаче архивной справки). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника МИО и передается в личный кабинет на ПЭП.
      9. В приложении 3 к настоящему Регламенту приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю на государственном и русском языках:
      заполнение запроса – ИИН (БИН) выбирается автоматически, по результатам регистрации потребителя на ПЭП;
      подписание запроса – потребитель с помощью кнопки «подписать» осуществляет подписание запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в ИС МИО.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Номер контактного телефона для получения информации об электронной государственной услуге, также в случае необходимости оценки (в том числе обжалования) их качества: 8(7172) 216616; 8(7172)796198

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      13. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      МИО;
      ЦОН;
      ПЭП;
      ИС ЦОН;
      РШЭП (ШЭП);
      ИС МИО.
      14. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      15. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) СФЕ в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 (диаграммы № 1, 2, 3) к настоящему Регламенту.
      16. В приложениях 45 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      17. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      18. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов);
      4) сохранность документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      19. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН/БИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1       
к регламенту электронной 
государственной услуги  
«Выдача архивных справок»

Таблица 1. Описание действий посредством МИО

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Проверка
подлинности
заявления и
документов
потребителя,
ввод данных
в ИС МИО

Авторизация
сотрудника
МИО в
системе и
заполнение
формы
запроса на
оказания
электронной
государст-
венной
услуги.

Маршрутизация
уведомления о
смене статуса
запроса из ИС
МИО в ИС ЦОН.

Присвоение номера
заявлению.
Формирование
уведомления с
указанием
текущего
статуса.

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно
-распоряди-
тельное
решение)

Прием
заявления и
документов
на получения
услуги

Регистрация
запроса с
присвоением
номера
заявлению

Маршрутизация
запроса.

Отображение
статуса
поступившие

5

Сроки
исполнения

Не более
15 минут

Не более
1 минуты

Не более 1
минуты

Не более 1 минуты

6

Номер
следующего
действия

2

3

4

5


2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

5

6

7

8

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Исполнение
запроса.
Поиск данных
по архивной
справке в
имеющихся
базах данных
на бумажных и
электронных
носителях.
Принятие
решения.

Формирование
выходного
документа.

Маршрутизация
уведомления о
смене статуса
запроса в ИС
ЦОН.

Отображение
статуса в работе

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распоряди-
тельное
решение)

Формирование
справки, либо
мотивирован-
ного отказа

Формирование
выходного
документа в
системе

Маршрутизация
запроса.

Отображение
статуса в работе

5

Сроки
исполнения

От 15 до 30
календарных
дней (в
исключитель-
ных случаях
до 6 мес.)

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер
следующего
действия

6

7

8

9


3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

9

10

11

12

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Создание
выходного
документа.

Подписание
выходного
документа
ЭЦП
сотрудника
МИО.
Формирование
уведомления
о смене
статуса
оказания
услуги в ИС
ЦОН.

Маршрутизация
уведомления о
смене статуса в
ИС ЦОН.

Отображение
уведомления о
завершении
оказания услуги.

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распоряди-
тельное
решение)

Выдача
сотрудником
МИО нарочно
или
посредством
отправки на
электронную
почту
потребителя
результата
электронной
государствен-
ной услуги

Подписанный
ЭЦП
сотрудника
МИО
выходной
документ.
Отправка
уведомления
о смене
статуса в
ИС ЦОН.

Маршрутизация.

Отображение
статуса
завершения
исполнения и
выдачи выходного
документа.

5

Сроки
исполнения

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более 1
минуты

Не более 1 минуты

6

Номер
следующего
действия

10

11

12

-

Таблица 2. Описание действий посредством ЦОН

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование
СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

МИО

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Проверка
подлинности
заявления и
документов
потребителя,
ввод данных
в ИС ЦОН

Авторизация
сотрудника
ЦОН в
системе и
заполнение
формы
запроса на
оказания
электронной
государст-
венной
услуги.

Маршрути-
зация
запроса из
ИС ЦОН в
ИС МИО.

Присвоение
номера
заявлению,
отправка на
исполнение

Проверка
документов,
принятия
заявления в
работу.

4

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Прием
заявления и
документов
на
получения
услуги.

Регистрация
запроса в
системе с
присвоением
номера
заявлению

Маршрути-
зация
запроса

Отображения
заявления в
статусе
поступившие
из ЦОН в ИС
МИО

Принятие
запроса в
работу

5

Сроки исполнения

Не более
15 минут

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более 15
минут

6

Номер следующего
действия

2

3

4

5

6


2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС
МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Исполнение
запроса.
Поиск
данных по
архивной
справке в
имеющихся
базах
данных на
бумажных и
электронных
носителях.
Принятие
решения.

Формирование
выходного
документа

Маршрути-
зация
уведомления
о смене
статуса
запроса в
ИС ЦОН.

Отображение
статуса в
работе

-

4

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Формирование
справки,
либо
мотивиро-
ванного
отказа

Формирование
выходного
документа в
системе

Маршрути-
зация
запроса.

Отображение
статуса в
работе

-

5

Сроки исполнения

От 15 до 30
календарных
дней (в
исключи-
тельных
случаях до
6 мес.)

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

-

6

Номер следующего
действия

7

8

9

10

11


1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование
СФЕ, ИС

ЦОН

ИС ЦОН

РШЭП (ШЭП)

ИС
МИО

МИО

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Проверка
подлинности
заявления и
документов
потребителя,
ввод данных
в ИС ЦОН

Авторизация
сотрудника
ЦОН в
системе и
заполнение
формы
запроса на
оказания
электронной
государст-
венной
услуги.

Маршрути-
зация
запроса из
ИС ЦОН в
ИС МИО.

Присвоение
номера
заявлению,
отправка
на
исполнение

Проверка
документов,
принятия
заявления
в работу.

4

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Прием
заявления и
документов
на
получения
услуги.

Регистрация
запроса в
системе с
присвоением
номера
заявлению

Маршрути-
зация
запроса

Отображения
заявления
в статусе
поступив-
шие из ЦОН
в ИС МИО

Принятие
запроса в
работу

5

Сроки исполнения

Не более
15 минут

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
15 минут

6

Номер следующего
действия

2

3

4

5

6


2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

РШЭП (ШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Исполнение
запроса.
Поиск
данных по
архивной
справке в
имеющихся
базах
данных на
бумажных и
электронных
носителях.
Принятие
решения.

Формирование
выходного
документа

Маршрути-
зация
уведомления
о смене
статуса
запроса в
ИС ЦОН.

Отображение
статуса в
работе

-

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Формирование
справки,
либо
мотивиро-
ванного
отказа

Формирование
выходного
документа в
системе

Маршрути-
зация
запроса.

Отображение
статуса в
работе

-

5

Сроки
исполнения

От 15 до 30
календарных
дней (в
исключи-
тельных
случаях до
6 мес.)

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

-

6

Номер
следующего
действия

7

8

9

10

11


3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ЦОН

ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Создание
выходного
документа.

Подписание
выходного
документа
ЭЦП
сотрудника
МИО.
Формирование
уведомления
о смене
статуса
оказания
услуги в ИС
ЦОН

Маршрути-
зация
уведомления
о смене
статуса в
ИС ЦОН.

Отображение
уведомления
о
завершении
оказания
услуги.

Выдача
сотрудни-
ком ЦОН
нарочно
или
посредст-
вом
отправки
на
электрон-
ную почту
потреби-
теля
результата
электрон-
ной
государ-
ственной
услуги

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распоряди-
тельное
решение)

Передача
подписанного
выходного
документа в
ЦОН.

Передача
уведомления
в ИС ЦОН о
завершении
исполнения.

Маршрути-
зация.

Отображение
статуса
завершения
исполнения.

Выдача
резуль-
тата
оказания
услуги

5

Сроки
исполнения

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
15 минут

6

Номер
следующего
действия

12

13

14

15

-

Таблица 3. Описание действий посредством ПЭП

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование
СФЕ, ИС

ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

ИС ЦОН

МИО

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Авторизация
потребителя
на ПЭП,
заполнение
формы
запроса.
проверка
корректности
введенных
данных для
получения
электронной
государствен-
ной услуги.

Маршрути-
зация
запроса в
ИС МИО и
уведомления
в ИС ЦОН (в
случае
корректности
введенных
данных).

Присвоение
номера
заявлению и
отображение
в статусе
поступившие.
(в случае
коррект-
ности
введенных
данных).

Отображение
статуса
поступившие
с ПЭП в ИС
ЦОН (в
случае
корректности
введенных
данных).

Принятие
заявления
на
исполнение
(в случае
коррект-
ности
введенных
данных).

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распоряди-
тельное
решение)

Отображение
уведомления
об успешном
формировании
запроса или
формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государст-
венной
услуге.

Маршрути-
зация
запроса (в
случае
корректности
введенных
данных).

Отправка
уведомления
на ПЭП (в
случае
корректности
введенных
данных).

Отображение
статуса (в
случае
корректности
введенных
данных).

Принятие
в работу
(в случае
коррект-
ности
введенных
данных).

5

Сроки
исполнения

Не более
1 минуты.

Не более
1 минуты.

Не более
1 минуты.

Не более
1 минуты.

Не более
15 минут

6

Номер
следующего
действия

2

3

4

5

6


2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

6

7

8

9

10

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Исполнение
запроса.
Поиск данных
по архивной
справке в
имеющихся
базах данных
на бумажных
и
электронных
носителях.
Принятие
решения.

Формирование
выходного
документа.

Маршрутизация
уведомления
о смене
статуса «в
работе» на
ПЭП и ИС
ЦОН

Отображение
статуса «в
работе»

Отобра-
жение
уведом-
ления и
статуса

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распоряди-
тельное
решение)

Формирование
справки,
либо
мотивиро-
ванного
отказа

Формирование
выходного
документа в
системе

Маршрути-
зация.

Отображение
статуса

Отображе-
ние
статуса

5

Сроки
исполнения

От 15 до 30
календарных
дней (в
исключитель-
ных случаях
до 6 мес.)

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

6

Номер
следующего
действия

7

8

9

10

11


3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода, потока
работ)

11

12

13

14

15

2

Наименование
СФЕ, ИС

МИО

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ПЭП

ИС ЦОН

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Создание
выходного
документа.

Подписание
выходного
документа
ЭЦП
сотрудника
МИО.
Формирование
уведомления
о смене
статуса
оказания
услуги на
ПЭП и ИС
ЦОН.

Маршрутизация
уведомления
о смене
статуса с
выводом
выходного
документа
на ПЭП и
уведомления
о смене
статуса в
ИС ЦОН.

Отображение
уведомления
о
завершении
оказания
услуги с
возможностью
просмотра
выходного
документа.

Отобра-
жение
уведомле-
ния о
заверше-
нии
оказания
услуги.

4

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно-
распоряди-
тельное
решение)

Подписанный
выходной
документ.

Отправка
уведомления
с выходным
документом
на ПЭП, и
смены
статуса в
ИС ЦОН.

Маршрути-
зация.

Отображение
выходного
документа.

Отображе-
ние
статуса
исполне-
ния

5

Сроки
исполнения

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

Не более
1 минуты

6

Номер
следующего
действия

12

13

14

15

-

      Примечание:
      В данной таблице перечисляются действия (функции, процедуры, операции) ПЭП, ИС и всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблицы приложения 1 к настоящему Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2       
к регламенту электронной 
государственной услуги  
«Выдача архивных справок»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
при оказании частично автоматизированной электронной
государственной услуги через МИО

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия
при оказании частично автоматизированной электронной
государственной услуги через ЦОН

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия
при оказании частично автоматизированной электронной
государственной услуги через ПЭП

Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

События-таймеры

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений

Поток управления

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

Приложение 3       
к регламенту электронной 
государственной услуги  
«Выдача архивных справок»

Экранные формы на электронную государственную услугу Шаг 1. Выбор государственного органа

Шаг 2. Выбор государственной услуги

Шаг 3. Выбор вида государтсвенной услуги

Шаг 4. Авторизация

Шаг 5. Заполнение запроса – ввод данных физического лица

Шаг 6. Подписание запроса

Приложение 4       
к регламенту электронной 
государственной услуги  
«Выдача архивных справок»

Экранная форма анкеты-заявления на электронную
государственную услугу

Приложение 5       
к регламенту электронной 
государственной услуги  
«Выдача архивных справок»

Выходная форма положительного ответа (архивной справки)
на электронную государственную услугу

АРХИВНАЯ СПРАВКА

Заявитель:
_____________________________________________________________________
      (Ф.И.О. физического лица или наименование юридического лица)

Вид архивной справки: _____________________________________________________________________

Период, за который запрашивается справка: _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
                (указывается содержание архивной справки)

Основание:
_____________________________________________________________________

Директор архива:
_____________________________________________________________________
                                (Ф.И.О.)

Архивист:
_____________________________________________________________________
                                (Ф.И.О.)

К справке прилагаются документы: ____________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Приложение 6       
к регламенту электронной 
государственной услуги  
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»
____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.