"Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2012 жылғы 29 қарашадағы № А-12/569 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 3 қаңтарда № 3579 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2013 жылғы 3 маусымдағы № А-5/225 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 03.06.2013 № А-5/225 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Қожамжаров

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі           А.Жұмағалиев

Ақмола облысы әкімдігінің
2012 жылғы «29» қарашадағы
№ А-12/569 қаулысымен
бекітілген      

«Заңды тұлғалардың түсті және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – қызмет) «Ақмола облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай-ақ www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Қызмет «Лицензиялау туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қантардағы Заңы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 қаулысымен бекітілген «Заңды тұлғалардың түсті және қара металл салықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
      3. Қызметтің автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқарған сөздер:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП;
      3) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта қалпына келтірілген және қолданысын тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензиар беретін лицензияның сәйкестендіру нөмірін орталықтан құрайтын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың (объектілері, орындары, учаскелері) филиалдары, өкілдіктері туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);
      4) «электрондық үкіметтің» шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) – электрондық қызмет көрсетуді жүзеге асыру шегіне сай «электрондық үкіметтің» ақпараттық жүйелерді кіріктіру үшін арналған ақпараттар жүйесі;
      5) «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде банк операцияларының жекеленген түрлерін жүзеге асыратын екінші деңгейдегі банкілердің, ұйымдардың және «электрондық үкімет» арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      6) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер қорлар – ақпаратты автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай ұқсастыруын ендіру және мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіліктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді беру мақсатында жеке бірыңғай бизнес нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      7) қызмет алушы - электрондық қызмет көрсетілетін заңды тұлға;
      8) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi - бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      9) пайдаланушы - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект (тұтынушы, қызмет көрсетуші);
      10) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      14) электрондық лицензия – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ресімделетін және берілетін, қағаз тасығыштағы лицензияға салалас электронды құжат түріндегі лицензия;
      15) Бiрыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе - бұл нотариалдық қызметтiң автоматтандыруы және әдiлет органдарының өзара әрекеттесуi және нотариалдық палаталар үшiн қолайлы аппаратты-бағдарламалық кешен.
      16) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің және қызмет көрсету үдерісінде қатысатын ақпараттық жүйелердің тізбесі;
      17) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Қадамдық іс-қимылы және шешімі ЭҮП арқылы электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы регламентке 2-қосымшада келтірілген:
      1) қызмет алушы өзінің ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-та тіркеуді жүзеге асырады, ол алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-та тіркелмеген талушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1- үдеріс – қызмет алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-қа тұтынушы пароль енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1 - шарт – ЭҮП-да тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин (БСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – қызмет алушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты ЭҮП-мен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны құру;
      5) 3-үдеріс – қызмет алушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, қызмет көрсету және нысанның құрылымы мен форматтық талаптарының есебімен, сұрау нысанына электронды түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, оны қызмет алушының толтыруы үшін экранға сұрау нысанын шығару;
      6) 4-үдеріс – қызметтерді ЭҮТШ-та төлеу, одан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ға түседі;
      7) 2-шарт – қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тексеру;
      8) 5-үдеріс - қызметтерді «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да көрсеткені үшін төлемдердің болмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      9) 6-үдеріс - сұрауды куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылған) жоқ болуын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген БСН арасында және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін ЭҮП-да тексеру;
      11) 7-үдеріс - қызмет алушының ЭЦҚ-сының нақтылығын растамаумен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 8-үдеріс – қызмет алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да электронды құжатты (қызмет алушының сұрауын) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт - лицензия беру үшін қызмет алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      15) 10-үдеріс – қызмет алушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ғы деректерінде бұзушылықтарының бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      16) 11-үдеріс – қызмет алушының ЭҮП құрған қызмет (электрондық лицензия) нәтижелерін алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      7. Қадамдық іс-қимылы және шешімі қызмет көрсетуші арқылы (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы регламентке 2-қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс - мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет көрсетуші қызметкерінің логин мен парольді «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ға енгізуі;
      2) 1-шарт - қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің нақтылығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да құру;
      4) 3-үдеріс – осы регламентте көрсетілген қызметтерді қызмет көрсетуші қызметкерінің таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және қызмет көрсету қызметкерінің қызмет алушы деректерін, сонымен қатар қызмет алушының өкілдерінің сенімхаттары бойынша (нотариалдық куәландырылатын сенiм хаттың, басқа да куәландырылатын сенiм хаттың болған жағдайда - осы сенiм хаттар толтырылмайды) деректерін енгізуі;
      5) 4-үдеріс – ЭҮШ арқылы қызмет алушы туралы деректерді ЗТ МДҚ жіберу;
      6) 2 шарт – қызмет алушы деректерінің ЗТ МДҚ-да бар болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс – қызмет алушы деректерінің ЗТ МДҚ-да жоқ болуына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны құру;
      8) 6-үдеріс – құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгісі бөлігінде сұрау нысанын толтыру және қызмет алушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет көрсетуші қызметкерінің сканерлеуі;
      9) 7-үдеріс – сұрауды «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызметтерді өңдеу;
      10) 3-шарт – қызмет көрсетушінің лицензия беру үшін қызмет алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс - «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызмет алушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 9-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да құрылған қызмет нәтижелерін қызмет алушының алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      8. Қызметке сұрауды және жауапты толтыру нысаны www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталында келтірілген.
      9. Сұрауды өңдегеннен кейін қызмет алушыға сұрауды өңдеу нәтижелерін мынадай үлгімен қарау мүмкіндігі беріледі:
      «ашу» деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі экранның дисплейіне шығады;
      «сақтау» деген түймені басқаннан кейін – сұрау нәтижесі қызмет алушы берген магнитті тасығышта Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10.Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңестерді саll–орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі өзара байланыс тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭПШ;
      3) ЭПТШ;
      4) «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ;
      5) ЗТ МДҚ;
      6) қызмет көрсетуші.
      12. Әрбір іс-қимылы орындау мерзімін көрсете отырып, іс қимылдар (рәсім, функциялар, операциялар) тізбектілігін мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      13. Іс-әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысын (электрондық қызмет көрсету үдерісінде) және олардың сипаттамасымен сәйкестік диаграммасы осы берілген Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Қызмет алушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттегі 3-қосымшаға нысаны бойынша анкетаға сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Қызметтерді көрсету үдерісінде қызмет алушыларға қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау).
      16. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электронды лицензия берілетін тұлғада БСН бар болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) ЭЦҚ пайдаланушының болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкіде банкілік карточкасының немесе ағымдағы шотының бар болуы.

«Заңды тұлғалардың түсті және  
қара металл сынықтары мен қалдықтарын
жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта
өңдеуі және өткізу жөніндегі   
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия
беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру» электрондық 
мемлекеттік қызмет регламентіне
1- Қосымша           

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

ҚФБ атауы

Қызмет алушы

ЭҮП

Қызмет алушы

ЭҮТП

ЭҮП

Әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде тұтынушының компьютерін ғаламтор- браузеріне тіркеу

Қызмет алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты,бас тарту хабарламаны қалыптастырады

Қызметтi таңдау, және электорондық түрде қажетті құжаттарды тіркеуімен өтінім деректерді қалыптастыру

Қызметтің төлемі

Төлемдердің жоқтығына байланысты, бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Әрекетті табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Орындау мерзімі

1,5 мин

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

Келесi әрекеттiң нөмiрi

2 – егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болғанда; 3 – егер қуаттау ойдағыдай өткенде

4

5 – егер төлемесе, 6 – егер төлесе

кестенің жалғасы

6

7

8

9

10

11

Қызмет алушы

ЭҮП

Қызмет алушы

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

Сұрау салуын куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

Қызмет алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ арқылы сұрау салуын куәландыру (қол қою)

«Е-лицензиялау» АЖ электрондық құжатты (тұтынушының сұрау салуы) тіркеу және «Е-лицензиялау» АҚ сұрау салуды өңдеу

«Е-лицензиялау» АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуынан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат ( электрондық лицензия)

Сұрау салуды маршруттау

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Сұрау салуды маршруттау

Өтінішке нөмер тіркеуімен сұрау салуды тіркеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Электрондық лицензия

10 – 15 сек

10 – 15 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

15 жұмыс күні,

10 жұмыс күні,

2 жұмыс күні

7 – егер ЭЦҚ қате, 8 – если ЭЦҚ қатесіз

-

-

10 - қызмет берушімен лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негізіне сәйкестігін тексеру

-

2-кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

Қызмет беруші

ЗТ МДҚ

Әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ авторизацияланады

Қызмет алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты, бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру

Қызметті қызмет беруші қызметкерімен таңдау

Қызмет алушының деректерін тексеруіне сұрау салуды ЗТ МДҚ жолдау

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Сұрау салуды маршруттау

Орындау мерзімі

1,5 мин

20 сек

10 - 15 сек

10 - 15 сек

Келесi әрекеттiң нөмiрi

1 - қызмет беруші кәсіпкерінің логин және пароль деректердің түпнұсқалығын «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ тексеру

4

5 – егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болғанда; 6 – егер қуаттау ойдағыдай өткенде

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ»

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

Қызмет алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты, бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру

Құжаттарды тіркеумен сұрау салу нысанын толтыру

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ электрондық құжатты тіркеу және «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ сұрау салуды өңдеу

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ қызмет алушының деректерінде бұзушылықтар болуынан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (электрондық лицензия)

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Өтінішке нөмер тіркеуімен сұрау салуды тіркеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық лицензия

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

15 жұмыс күні,

10 жұмыс күні,

2 жұмыс күні

-

-

8 – егер сұрау салу бойынша
«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ деректердің болмағандығы.
9 – егер сұрау салу бойынша деректердің табылғандығы

-

-

«Заңды тұлғалардың түсті     
және қара металдардың      
қалдықтарын және ломды жинау  
(дайындау),сақтау, қайта өңдеу және
жүзеге асыру бойынша қызмет   
түрін жасау үшін лицензия    
беру, қайта ресімдеу, лицензия 
дубликаттарын беру» электрондық 
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-Қосымша           

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттiк қызметтердi көрсету кезiнде функционалдық өзара iс-қимылының № 1 диаграммасы (қағаз нұсқасынан қараңыз)

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттiк қызметтердi көрсету кезiнде функционалдық өзара iс-қимылының № 2 диаграммасы (қағаз нұсқасынан қараңыз)

Шартты белгілер: (қағаз нұсқасынан қараңыз)
 

«Заңды тұлғалардың түсті    
және қара металл сынықтары мен  
қалдықтарын жинауы (дайындауы), 
сақтауы, қайта өңдеуі және өткізу 
жөніндегі қызмет түрін жүзеге 
асыруға лицензия беру, қайта  
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру» электрондық мемлекеттік 
қызмет регламентіне       
3-Қосымша            

Электрондық мемлекеттiк қызметтерiнiң «сапа» және «қолжетiмдiлiк» көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнаманың нысаны
_______________________________________________________
(қызметтiң атауы)

      1. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление акимата Акмолинской области от 29 ноября 2012 года № А-12/569. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 3 января 2013 года № 3579. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 3 июня 2013 года № А-5/225

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 03.06.2013 № А-5/225.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов».
      2. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области                               К.Кожамжаров

      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и
      коммуникаций Республики Казахстан          А.Жумагалиев

Утвержден      
постановлением акимата
Акмолинской области  
от «29» ноября 2012 года
№ А-12/569     

Регламент
электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов «цветных и черных металлов»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга (далее – электронная государственная услуга) «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации лома и отходов «цветных и черных металлов»» (далее - услуга) оказывается государственным учреждением «Управление предпринимательства и промышленности Акмолинской области» (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      2. Услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан «О лицензировании» от 11 января 2007 года, стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации лома и отходов «цветных и черных металлов» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130.
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      3) веб–портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      4) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      5) платежный шлюз «электронного правительства» – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и «электронного правительства» при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      6) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) получатель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      8) бизнес–идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      9) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      12) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.
      13) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      15) Единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      16) Структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги.
      17) АРМ – автоматизированное рабочее место.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование», указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      5) ГБД ЮЛ;
      6) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1               
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке), 
хранению, переработке и реализации   
юридическими лицами лома и отходов   
цветных и черных металлов»      

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

ПШЭП

ПЭП

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Отображение уведомления об успешном завершении действия

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Сроки исполнения

1,5 мин

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребителя; 3 – если авторизация прошла успешно

4

5 – если не оплатил, 6 – если оплатил

продолжение таблицы

6

7

8

9

10

11

Получатель

ПЭП

Получатель

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя

Удостоверение (подписание) запрос посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса потребителя) в ИС «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС «Е-лицензирование»

Электронный документ (электронная лицензия)

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Электронная лицензия

10 – 15 сек

10 – 15 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

15 рабочих дней,

10 рабочих дней,

2 рабочих дня

7 – если в ЭЦП ошибка, 8 – если ЭЦП без ошибки

-

-

10 - проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии


Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Услугодатель

ГБД ЮЛ

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в ГБД ЮЛ

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Сроки исполнения

1,5 мин

20 сек

10 - 15 сек

10 - 15 сек

Номер следующего действия

1 - Проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5 – если есть нарушения в данных потребителя; 6 – если авторизация прошла успешно

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Услугодатель

ИС ГБД «Е-лицензирование»

ИС ГБД «Е-лицензирование»

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Электронный документ (электронная лицензия)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Электронная лицензия

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

20 сек

15 рабочих дней,

10 рабочих дней,

2 рабочих дня

-

-

8 – если в ИС ГБД «Е-лицензирование» отсутствуют данные по запросу, 9 – если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2              
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации   
юридическими лицами лома и отходов   
цветных и черных металлов»       

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя


 

Приложение 3            
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на     
осуществление вида деятельности    
по сбору (заготовке), хранению,   
переработке и реализации юридическими
лицами лома и отходов цветных   
и черных металлов»          

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
      (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.