"Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2012 жылғы 26 желтоқсандағы № 471 қаулысы. Ақтөбе облысы Әділет департаментінде 2013 жылғы 15 қаңтарда № 3494 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2013 жылғы 28 желтоқсандағы № 429 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 28.12.2013 № 429 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 27 бабына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы «Ақпараттандыру туралы» Заңының 29 бабының 2 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 «Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы» қаулысына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізуі қызметін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Ақтөбе облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Е.А.Блиев) осы электрондық мемлекеттік қызмет регламентін Басқарманың ғаламтор - ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Н.Қ. Әбдібековке жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.      

      Облыс әкімі                              А. Мұхамбетов

      «БЕКІТІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы
      көлік және коммуникация министрі         А.Жұмағалиев

Ақтөбе облысы әкімдігінің
2012 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 471 қаулысымен
бекітілген

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта рәсімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер 

      1. «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет тұтынушының тұрғылықты жері бойынша «Ақтөбе облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы басқармасы» ММ (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай-ақ «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы арқылы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетеді.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 «Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы» қаулысымен бекітілген «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі - стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы регламентте пайдаланылатын түсініктер және қысқарған сөздер:
      1) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      3) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      4) ақпараттық қызмет - пайдаланушыларға ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      5) интерактивті қызмет - өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға олардың сұраулары бойынша және тараптардың келісімі бойынша электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      6) ақпараттық жүйе - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      7) медиа-алшақтық - құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керсінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      8) пайдаланушы - оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      9) салық төлеушінің тіркеу нөмірі - салықтардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің барлық түрлері бойынша бірегей нөмір, ол салық төлеуші ретінде оны мемлекеттік тіркеу және Қазақстан Республикасы Салық төлеушілерінің мемлекеттік тізіліміне ол туралы мәліметтерді енгізу кезінде салық төлеушіге беріледі (бұдан әрі - СТН);
      10) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ);
      12) мемлекеттік электрондық қызметтер - ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      13) электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.
      14) электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйесі;
      15) «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде банк операцияларының жекеленген түрлерін жүзеге асыратын екінші деңгейдегі банкілердің, ұйымдардың және «электрондық үкімет» арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      16) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерекқорлар – ақпаратты автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай ұқсастыруын ендіру және мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіліктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді беру мақсатында жеке бірыңғай бизнес нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      17) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалар;
      18) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      19) электрондық лицензия – ақпараттық технологияларды пайдалан отырып, ресімделетін және берілетін, қағаз тасығыштағы лицензияға салалас электронды құжат түріндегі лицензия;
      20) Құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің және қызмет көрсету үдерісінде қатысатын ақпараттық жүйелердің тізбесі.
      21) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта қалпына келтірілген және қолданысын тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензиар беретін лицензияның сәйкестендіру нөмірін орталықтан құрайтын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың (объектілері, орындары, учаскелері) филиалдары, өкілдіктері туралы мәсіметті қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қызмет көрсетуші қызметінің тәртібі

      6. Қызмет көрсетушінің ЭҮП арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы):
      1) тұтынушы өзінің ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-та тіркеуді жүзеге асырады, ол тұтынушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-та тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс - тұтынушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-қа тұтынушы пароль енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-да тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты ЭҮП-мен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны құру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және тұтынушының нысанның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып оны нысанда қажетті құжаттарды электронды түрде бекіте отырып толтыруы (ақпарат енгізуі).
      6) 4-үдеріс – қызметтерді ЭҮТШ-та төлеу, одан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ға түседі;
      7) 2-шарт - қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тексеру;
      8) 5-үдеріс – қызметтерді «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да көрсеткені үшін төлемдердің болмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      9) 6-үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің тізімінде (жойылған) жоқ болуын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН арасында деректердің сәйкестігін және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН тексеру;
      11) 7-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ-сының нақтылығын растамаумен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9-үдеріс - «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да электронды құжатты (тұтынушының сұрауын) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      15) 10-үдеріс – тұтынушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ғы деректерінде бұзушылықтарының бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      16) 11-үдеріс – тұтынушының ЭҮП құрған қызмет (электрондық лицензия) нәтижелерін алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      7. Қадамдық іс-қимылдар мен қызмет көрсетуші арқылы шешімдер осы Регламентке 2-қосымшада (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) келтірілген:
      1) 1-үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет көрсетуші қызметкерінің логин мен парольді «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ға енгізуі;
      2) 1-шарт – қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің нақтылығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да құру;
      4) 3-үдеріс – осы регламентте көрсетілген қызметтерді қызмет көрсетуші қызметкерінің таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және қызмет көрсету қызметкерінің тұтынушы деректерін енгізу;
      5) 4-үдеріс – ЭҮШ арқылы тұтынушы туралы деректерді ЗТ МДҚ жіберу;
      6) 2-шарт – тұтынушы деректерінің ЗТ МДҚ-да бар болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс - тұтынушы деректерінің ЗТ МДҚ-да жоқ болуына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны құру;
      8) 6-үдеріс – құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгісі бөлігінде сұрау нысанын толтыру және тұтынушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет көрсетуші қызметкерінің сканерлеуі;
      9) 7-үдеріс – сұрауды «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызметтерді өңдеу;
      10) 3-шарт – қызмет көрсетушінің лицензия беру үшін тұтынушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс - «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 9-үдеріс – тұтынушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да құрылған қызмет нәтижесін алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭҮП-ні пайдалану арқылы құрылады.
      8. Қызметке сұрауды және жауапты толтыру нысаны www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталында, сонымен қатар, толтыру үлгісі осы регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрауды орындау мәртебесін тексеру тәсілі келесідей: «электрондық үкімет» порталында «қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ ЖАО хабарласу арқылы.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті call орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭПШ;
      3) ЭПТШ;
      4) «Е-лицензиялау» МДБ АЖ;
      5) ЗТ МДҚ;
      6) тұтынушы;
      7) қызмет көрсетуші.
      12. Әрбір іс-қимылды орындау мерзімін көрсете отырып, іс қимылдар (рәсім, функциялар, операциялар) тізбектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген;
      13. Іс-қимылдың (электронды мемлекеттік қызметті көрсету барысында) қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланыс диаграммасы Осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Тұтынушыларға қызметтерді көрсету нәтижелері осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Қызметтерді көрсету үдерісінде тұтынушыларға қойылатын талаптар:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен еркіндігін сақтау;
      2) қызмет борышын орындауда сақталған заңдылық;
      3) кәсіби этика мен мәдениетті сақтау;
      4) егжей-тегжейлі және толық ақпаратты ұсыну;
      5) ақпаратты қорғау және рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау;
      6) тұтынушы уақытыл алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.
      16. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электронды лицензия берілетін тұлғада ЖСН/БСН бар болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) ЭЦҚ пайдаланушының болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкіде банкілік карточкасының немесе ағымдағы шотының бар болуы.

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және
өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне 1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ-ның іс-қимылдарын сипаттау

№ іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының)

1

2

3

4

5

ҚФБ-ның атауы

тұтынушы

ЭҮП

тұтынушы

ЭҮТШ

ЭҮП

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар және оларды сипаттау)

ЭЦҚ тіркеу куәлігінің тұтынушысын компьютердің интернет баузеріне бекіту

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Электронды түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, қызметті таңдайды және сұрау деректерін құрады

Қызметтерді төлеу

Төлемнің жоқ болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру- өкімдік шешімдер)

ЭЦҚ тіркеу кәулігін тіркеу

Жүйедегі құжаттарды қалыптастыру

Сұрауды маршруттау

Төлем туралы хабарлама бейнелеу

Жүйедегі құжаттарды қалыптастыру

Орындалу мерзімдері

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

10-15 сек

Келесі іс-қимыл нөмірі

2-егер тұтынушының деректерінде бұзушылықтар бар болса;

3 – егер авторизация табысты өтсе

-

4

5 – егер төлемесе, 6- егер төлесе

-

кестенің жалғасы

6

7

8

9

10

11

тұтынушы

ЭҮП

тұтынушы

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

Сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

тұтынушының ЭЦҚ нақтылығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

ЭЦҚ арқылы сұрауды куәландыру (қол қою)

Электронды құжатты, өтінішті (тұтынушының сұрауын) «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;

Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тұтынушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;

Электронды құжат (электронды лицензия)

Қол қоюды таңдау

Жүйедегі құжаттарды қалыптастыру

ЭЦҚ құжаттарға қол қою

Электронды құжаттарды тіркеу

Жүйедегі құжаттарды қалыптастыру

Электронды лицензия беру

10-15 сек

10-15 сек

1,5 мин

15 жұмыс күні

10-15 сек.

15 жұмыс күні

7-егер ЭЦҚ қате болса; 8 – ЭЦҚ қате болмаса

-

-

10-Қызмет берушімен тұтынушының біліктілік талаптарына және лицензия беруге негізділігін тексеру және 11-егер сұраныс бойынша деректер болмаған жағдайда



2-кесте. Қызмет көрсетуші арқылы ҚФБ-ның іс-қимылдарын сипаттау

№ іс-қимыл (жұмыс барысының, ағысының)

1

2

3

4

ҚФБ-ның атауы

Қызмет көрсетуші

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

Қызмет көрсетуші

ЗТМ ДҚ

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және оларды сипаттау

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да авторизацияланады

деректерде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Қызмет көрсетуші қызметкерінің қызметтерді таңдауы

Тұтынушының деректерін тексеруге сұрауды ЗТМ ДҚ-ға жіберу

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру- өкімдік шешімдер)

авторизация

Жүйедегі құжаттарды қалыптастыру

Қызметті таңдау

Сұранысты маршруттау

Орындалу мерзімдері

10-15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

Келесі іс-қимыл нөмірі

1-қызмет көрсетуші қызметкерінің логині мен парольін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тексеру

-

4

5 – егер тұтынушы деректерінде бұзушылықтар бар болса; 6- егер авторизация табысты өтсе

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

Қызмет көрсетуші

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

Деректерде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Құжаттарды бекіте отырып сұран нысанын толтыру

электронды құжатты «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да құру

Электронды құжат (электронды лицензия)

Жүйедегі құжаттарды қалыптастыру

Толтырылған нысан

Электронды құжатты тіркеу

Жүйедегі құжаттарды қалыптастыру

Электронды лицензияны беру

1,5 мин

10-15 сек

15 жұмыс күні

10-15 сек.

15 жұмыс күні

-


8- егер «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрау бойынша деректер болмаса, 9-егер деректер сұрау бойынша табылса

-

-

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және
өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне 2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы

Қызмет көрсету арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы



 

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және
өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
      электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне 3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің: «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны 

______________________________________________________
(қызмет атауы)
 

      1. Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі сапасымен және нәтижесімен қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттансыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын. 
      

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және
өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне 4-қосымша
 

_____________________________________________________________
             (лицензиардың толық атауы)

_____________________________________________________________
      (заңды тұлғаның толық атауы, реквизиттері БИН)

ӨТІНІШ 

Қызмет көрсетуге лицензия және (немесе) лицензияға қосымша беру

_____________________________________________________________
      (қызмет түрінің атауы)

_____________________________________________________________

Мекен-жайы __________________________________________________
             (индекс, қала, аудан, облыс, көше, үйдің нөмірі,

_____________________________________________________________
             телефон, факс, е-mail)

Банк есеп шоты ______________________________________________
           (шот нөмері, банк атауы және орналасқан жері)

Филиалдары (өкілдіктері, нысандары, пункттері, телімдері)____

_____________________________________________________________
      (орналасқан жері және реквизиттері) 

Қосымша құжаттар:

      _______________________________________________________

      _______________________________________________________

      _______________________________________________________

      _______________________________________________________      

Басшы __________________ ______________________________
      (қол)              (тегі, аты, әкесінің аты)

      Мөр орны

      _________________20__ жыл

Өтініш қарауға қабылданды ________________20__жыл

_____________________________________________________________
      (жауапты тұлғаның қолы, тегі, аты, әкесінің аты)

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление акимата Актюбинской области от 26 декабря 2012 года № 471. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 15 января 2013 года № 3494. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28 декабря 2013 года № 429

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28.12.2013 № 429.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации» и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и о внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан» акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов».
      2. Государственному учреждению «Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Актюбинской области» (Блиев Е.А) обеспечить размещение настоящего регламента электронной государственной услуги на интернет-ресурсе Управления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Абдибекова Н.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким области                              А.Мухамбетов

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                      А.Жумагалиев

Утвержден
постановлением акимата Актюбинской области
от 26 декабря 2012 года № 471

Регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов» (далее - услуга) оказывается ГУ «Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Актюбинской области» (далее - услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее - ПЭП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан» (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) бизнес–идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      2) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      3) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      4) информационная услуга - услуга по предоставлению пользователям информационных ресурсов;
      5) интерактивная услуга – услуга по предоставлению электронных информационных ресурсов пользователям по их запросам или по соглашению сторон, требующая взаимный обмен информацией;
      6) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      7) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      8) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) регистрационный номер налогоплательщика – единый по всем видам налогов и других обязательных платежей в бюджет номер, который присваивается налогоплательщику при его государственной регистрации в качестве налогоплательщика и внесении сведений о нем в Государственный реестр налогоплательщиков Республики Казахстан (далее - РНН);
      10) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      12) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      13) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.
      14) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      15) платежный шлюз «электронного правительства» – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и «электронного правительства» при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      16) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      17) потребитель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      18) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      19) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      20) Структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      21) веб–портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера потребителя (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода потребителем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 - выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса потребителя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение потребителем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных потребителем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение потребителем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz. образец заявления для получения государственной услуги в приложении 4 к настоящему Регламенту.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      5) ГБД ЮЛ;
      6) потребитель;
      7) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги), приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания электронной государстенной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) законность при исполнении служебного долга;
      3) соблюдение профессиональной этики и культуры;
      4) представление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность информации;
      6) обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      16. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1
к регламенту электронной государственной услуги
      «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПШЭП

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет- браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

4

Форма завершения (данные, документ организационно– распорядительное решение)

Прикрепление регистрационного свидельства ЭЦП

Формирование выходного документа в системе

Маршрутизация запроса

Отображение уведомления об оплате

Формирование выходного документа в системе

5

Сроки исполнения

10–15 сек

20 сек

1,5 мин

1,5 мин

10–15 сек

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных потребителя; 3–если авторизация прошла успешно

4

5 – если не оплатил, 6 – если оплатил

продолжение таблицы

6

7

8

9

10

11

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

ПЭП

ПЭП

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя

Удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса потребителя) в ИС «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС «Е-лицензирование»

Электронный документ (электронная лицензия)

Выбор подписи

Формирование выходного документа в системе

Подписание документа ЭЦП

Регистрация электронного документа

Формирование выходного документа в системе

Выдача электронной лицензии

10–15 сек

10–15 сек

1,5 мин

15 рабочих дней

10-15 сек.

15 рабочих дней

7– если в ЭЦП ошибка, 8 – если ЭЦП без ошибки

-

-

10-проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии
11– если отсутствуют данные по запросу

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Услугодатель

ГБД ЮЛ

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в ГБД ЮЛ

4

Форма завершения (данные, документ организационно– распорядительное решение)

Авторизация

Формирование выходного документа в системе

Выбор услуги

Маршрутизация запроса

5

Сроки исполнения

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

1 - Проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5– если есть нарушения в данных потребителя; 6–если авторизация прошла успешно

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Услугодатель

ИС ГБД «Е-лицензирование»

ИС ГБД «Е-лицензирование»

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Электронный документ (электронная лицензия
 

Формирование выходного документа в системе

Заполненая форма

Регистрация электронного документа

Формирование выходного документа в системе

Выдача электронной лицензии

1,5 мин

10–15 сек

15 рабочих дней

10-15 сек

15 рабочих дней

-

-

8 – если в ИС ГБД «Е-лицензирование» отсутствуют данные по запросу, 9 – если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2
к регламенту электронной государственной услуги
      «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на
осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ПЭП


 

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя


 

Приложение 3
к регламенту электронной государственной услуги
      «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на
осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

_______________________________________________________
               (наименование услуги) 

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.      

Приложение 4
к регламенту электронной государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на
осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов»

В __________________________________________________________
       (полное наименование лицензиара)

от _________________________________________________________
    (полное наименование юридического лица, реквизиты БИН) 

ЗАЯВЛЕНИЕ 

Прошу выдать лицензию и (или) приложение к лицензии на осуществление

____________________________________________________________
(указать вид деятельности и (или) подвид(ы) деятельности)

____________________________________________________________

Адрес ______________________________________________________
      (индекс, город, район, область, улица, номер дома,

____________________________________________________________
      телефон, факс, е-mail)

Банковский счет ____________________________________________
        (номер счета, наименование и местонахождение банка)

Филиалы (представительства, объекты, пункты, участки)_______      

____________________________________________________________
        (местонахождение и реквизиты) 

Прилагаемые документы:

      ______________________________________________________

      ______________________________________________________

      ______________________________________________________

      ______________________________________________________      

Руководитель __________________ ____________________________
                (подпись)         (фамилия, имя, отчество)

      Место печати   _________________20__ года

Заявление принято к рассмотрению ________________20__года

____________________________________________________________
  (подпись, фамилия, имя, отчество ответственного лица)