Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2012 жылғы 19 қарашадағы № 517 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 6 желтоқсанда № 3913 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2013 жылғы 20 қарашадағы № 508 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 20.11.2013 № 508 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қостанай облысы әкімінің бірінші орынбасары В.В. Мейстерге жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің
      міндетін атқарушы                          В. Мейстер

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қазақстан Республикасы Көлік
      және коммуникация министрі
      ____________________ А. Жұмағалиев

      "Қостанай облысы әкімдігінің
      энергетика және тұрғын үй-
      коммуналдық шаруашылық
      басқармасы" ММ бастығының
      міндетін атқарушы
      ___________________ Ғ. Бекмұхамедов

Әкімдіктің       
2012 жылғы 19 қарашадағы
№ 517 қаулысымен    
бекітілген       

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және
олардың кезегі" электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) Қостанай облысы аудандары, қалалары әкімдіктерінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдерімен (бұдан әрі – қызмет беруші), сондай-ақ баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – Орталық) арқылы немесе Өтініш берушіде электрондық-цифрлық қолтаңба болған жағдайда "электрондық үкіметтің: www.egov.kz" веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет "Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы № 76 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1131 қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, iздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрi – АЖ);
      2) алушы – мемлекеттік қызмет коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйлер немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж, тиісті елді мекенде (тұру мерзіміне қарамастан) тұрақты тұратын және Стандарттың 6-тармағында көрсетілген санаттарға жататын Қазақстан Республикасының азаматы;
      3) бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйе – бұл нотариаттық қызметті автоматтандыруға және әділет органдары мен нотариаттық палаталардың өзара іс-қимылына арналған ақпараттық-бағдарламалық кешен (бұдан әрі - БНАЖ);
      4) жеке сәйкестендiру нөмiрi - жеке тұлға, соның iшiнде өзіндік кәсiпкерлiк түрiнде қызметiн жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – ЖСН);
      5) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚКО АЖ) – халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) ХҚКО арқылы, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволардың қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      6) пайдаланушы – өзіне қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      7) транзакциялық қызмет көрсету – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөнiнде қызмет көрсету;
      8) электрондық құжат – өзіндегі ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      9) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бiрыңғай терезесi болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      10) электрондық мемлекеттiк қызметтер көрсету - ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтер;
      11) "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі – жергілікті аткарушы органдардың ішкі жүйелері/кіші жүйелері және жергілікті аткарушы органдардың электрондық қызметтерді көрсету үрдісіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелері арасындағы ақпараттық өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді (бұдан әрі – ЭҮӨШ);
      12) "электрондық үкіметтің" шлюзі – электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      13) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiгiн және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрi – ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету
жөніндегі қызмет беруші іс-әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері (функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) алушы ЭҮП-те тіркелуді ЖСН және парольдің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-те тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – алушының электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП–те ЖСН және парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП-те тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты ЭҮП-пен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – алушының Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтыруы (деректерді енгізу), Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі құжаттардың қажетті көшірмелерін сұрау салу нысанына бекіту, сондай-ақ алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайта шақырылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) сәйкес келуін тексеру;
      7) 4-үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салуды алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ-тің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) қызмет берушінің өңдеуі үшін жолдау;
      9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      10) 3-шарт – қызмет берушінің Стандартта көрсетілген алушының қоса берілген құжаттарының электрондық мемлекеттік қызметті көрсету негіздемелеріне сәйкес келуін тексеруі (өңдеу);
      11) 7-үдеріс - алушының құжаттарында бар бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8–үдеріс – алушының ЭҮӨШ АЖО-мен қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Электрондық құжат қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ қолдана отырып қалыптастырылады.
      7. Қызмет беруші арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қадамдық іс-қимылдар мен шешімдер (функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін ЭҮӨШ АЖО-да ЖСН мен парольді енгізуі (авторизациялау үрдісі);
      2) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің Регламентте көрсетiлген электрондық мемлекеттік қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметтi көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және қызмет беруші қызметкерінің алушының деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы "Жеке тұлға" мемлекеттік дерекқорына (бұдан әрі - ЖТ МДҚ) алушы деректері туралы сұрау салуды жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДҚ-да алушының деректерінің бар болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс - ЖТ МДҚ-да алушының деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс - қызмет беруші қызметкерінің сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгі қою бөлігінде толтыруы және алушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына бекіту және электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге жіберілген электрондық құжаттың толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс– электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      8) 2-шартқызмет берушінің Стандартта көрсетілген алушының қоса берілген құжаттарының электрондық мемлекеттік қызметті көрсету негіздемелеріне сәйкес келуін тексеруі (өңдеу);
      9) 7-үдеріс - алушының құжаттарында бар бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8–үдеріс – алушының ЭҮӨШ АЖО-мен қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы. Электрондық құжат қызмет беруші қызметкерінің ЭЦҚ қолдана отырып қалыптастырылады.
      8. Қызмет берушінің Орталық арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері (функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы) Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторының электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін ХҚКӨ АЖ АЖО-ға логин мен парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының Регламентте көрсетiлген электрондық мемлекеттік қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметтi көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығару және Орталық операторының алушы деректерін, сондай-ақ алушы өкілінің деректерін сенімхат бойынша енгізуі (нотариаттық куәландырылған сенімхат болғанда, басқа куәландырылған сенімхат болғанда – сенімхат деректері толтырылмайды);
      3) 3-үдеріс - ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ-ға - алушы деректері туралы, сондай-ақ БНАЖ-ға алушы өкілі сенімхатының деректері туралы сұрау салуды жіберу;
      4) 1-шарт - ЖТ МДҚ-да - электрондық мемлекеттік қызметті алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің бар болуын тексеру;
      5) 4- үдеріс - ЖТ МДҚ-да - алушы деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс - Орталық операторының сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгі қою бөлігінде толтыруы және алушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына бекіту және электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – Орталық операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау;
      8) 7-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      9) 2-шарт – қызмет берушінің Стандартта көрсетілген алушының қоса берілген құжаттарының электрондық мемлекеттік қызметті көрсету негіздемелеріне сәйкес келуін тексеруі (өңдеу);
      10) 8-үдеріс - алушының құжаттарында бар бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – алушының Орталық операторы арқылы ЭҮӨШ АЖО-мен қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) алуы.
      9. Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салуды және жауапты толтырудың экрандық нысандары "электрондық үкіметтің: www.egov.kz" веб-порталында, сонымен қатар қызмет берушіде немесе Орталықта келтірілген.
      10. Алушының электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: "электрондық үкімет" порталының "Қызметтерді алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ қызмет берушіге немесе Орталыққа өтініш жасағанда.
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты және кеңесті ЭҮП-тің саll –орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.

2. Электрондық мемлекеттiк қызметті көрсету
үдерiсiндегi өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне қатысатын АЖ және құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрі - ҚФБ):
      ЭҮП
      ЭҮШ АЖО;
      ЖТ МДҚ;
      БНАЖ;
      ХҚКО АЖ АЖО
      Қызмет беруші;
      Орталық.
      13. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, іс–қимылдардың (рәсімдердің, функциялардың, операциялардың) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Іс-қимылдардың қисынды дәйектілігінің арасындағы (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграммалар Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      15. Регламенттің 34 қосымшаларында хабарлама нысандарын қоса алғанда, электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесi ұсынылуы тиiс нысандар, бланкiлердiң үлгiлерi (шығыс құжаты) көрсетілген.
      16. Алушыларға электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижелерi Регламенттiң 5-қосымшасына сәйкес сапа мен қолжетiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенеді;
      17. Алушыларға электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау).
      18. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін тұлғада ЖСН болуы;
      3) ЭҮП-пен авторизациялау;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ болуы.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан  
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын  
үй қорынан жергілікті атқарушы  
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж 
азаматтарды есепке қою және олардың
кезегі" электрондық мемлекеттік  
қызмет көрсету регламентіне    
1-қосымша            

1- кесте. Әрбір іс-қимылдың орындалу
мерзімін көрсее отырып, іс-қимылдардың
(рәсімдердің, функциялардың, операциялардың)
дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

       1.1-кесте. ЭҮП арқылы АЖ және ҚФБ іс-қимылдарының сипаттамасы

1

Іс-қимыл-
дың (жұ-
мыстардың
барысының,
ағынының)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ
атауы

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-қимыл-
дың (үде-
рістің,
рәсімнің,
операция-
ның) атауы
және олар-
дың сипат-
тамасы

Алушы
ЖСН
және
пароль
бойын-
ша
ЭҮП–те
тір-
кеуді
жүзеге
асыра-
ды

Алушының
деректе-
рінде бар
бұзушылық-
тарға
байланысты
бас тарту
туралы ха-
барламаны
қалыптас-
тырады

Алушы
элект-
рондық
мемле-
кеттік
қызметті
таңдай-
ды,
нысанды
оның құ-
рылымы
мен фор-
маттық
талап-
тарын
ескере
отырып
толты-
рады,
нысанға
құжат-
тардың
қажетті
көшір-
мелерін
бекітеді

ЭЦҚ
түпнұс-
қалығы-
ның рас-
талмауы-
на бай-
ланысты
бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тастыра-
ды

Алушы-
ның
ЭЦҚ
арқылы
сұрай
салуды
куә-
ланды-
ру
(қол
қою)
және
ЭҮШ
арқылы
ЭҮӨШ
АЖО-ға
жолдау

Элек-
трон-
дық
құ-
жат-
ты
тір-
кеу

Алушы-
ның
құжат-
тарын-
да бар
бұзу-
шылық-
тарға
байла-
нысты
бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
ру

Алушының
элект-
рондық
мемле-
кеттік
қызмет
нәтиже-
сін
алуы

4

Аяқтау
нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдық-
өкімдік
шешім)

Сұрау
салу-
дың
сәтті
қалып-
тасты-
рылуы
туралы
хабар-
ламаны
көрсе-
ту

Сұрау
салынған
электрон-
дық мем-
лекеттік
қызметтен
бас тарту
туралы ха-
барламаны
қалыптас-
тыру

Сұрау
салуды
маршрут-
тау

Сұрау
салынған
элект-
рондық
мемле-
кеттік
қызмет-
тен бас
тарту
туралы
хабарла-
маны
қалып-
тастыру

Сұрау
салуды
марш-
руттау

Өті-
нішке
нөмір
бере
оты-
рып,
сұрау
салу-
ды
тір-
кеу

Дәлел-
ді бас
тарту-
ды қа-
лып-
тасты-
ру

Шығыс
құжатын
көрсету

5

Орындау
мерзімдері

30 сек
–1
минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек
–1
минут

1,5
минут

30
сек-1
минут

30 күн-
тізбелік
күн
ішінде

6

Келесі
іс-қимыл-
дың нөмірі

2–
алушы-
ның
дерек-
терін-
де бұ-
зушы-
лықтар
бол-
ғанда;
3–ав-
тори-
зация-
лау
сәтті
өткен-
де

4-
алушының
деректе-
рінде
бұзушы-
лықтар
болған-
да;
5–бұзу-
шылық-
тар
болма-
ғанда

-

-

7-
алу-
шының
де-
рек-
те-
рінде
бұзу-
шы-
лық-
тар
бол-
ған-
да;
8–
бұзу-
шы-
лық-
тар
бол-
ма-
ғанда

-

-

      1.2 кесте. Қызмет беруші арқылы АЖ және ҚФБ
іс-қимылдарының сипаттамасы

1

Іс-қимылдың
(жұмыстар-
дың бары-
сының,
ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ
атауы

Қызмет
беруші

Қызмет
беруші

Қызмет
беруші

ЖТ МДҚ

Қызмет
беруші

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ
АЖО

3

Іс-қимылдың
(үдерістің,
рәсімнің,
операция-
ның) атауы
және
олардың
сипаттамасы

ЭҮӨШ
АЖО–да
ЖСН
мен па-
рольді
енгізу

Қызмет
беруші
қызмет-
керінің
элект-
рондық
мемле-
кеттік
қызмет-
ті таң-
дауы

ЖТ
МДҚ-ға
алушының
дерек-
тері
туралы
сұрау
салуды
жіберу

ЖТ
МДҚ-да
дерек-
тердің
болмауы
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тастыру

Сканер-
ленген
құжат-
тарды
бекіте
және
ЭЦҚ
куәлан-
дыра
отырып,
сұрау
салу
нысанын
толтыру

Элект-
рондық
құжатты
ЭҮӨШ
АЖО-да
тіркеу

Алушының
құжатта-
рында бар
бұзушылық
тарға
байланыс-
ты бас
тарту
туралы
хабарла-
ма қалып-
тастырады

Алу-
шының
элек-
трон-
дық
мем-
ле-
кет-
тік
қыз-
мет
нәти-
жесін
алуы

4

Аяқтау
нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдық-
өкімдік
шешім)

Өтініш-
ке
нөмір
бере
отырып,
жүйеде
сұрау
салуды
тіркеу

Сұрау
салудың
сәтті
қалып-
тасты-
рылуы
туралы
хабар-
ламаны
көрсету

Сұрау
салуды
маршрут-
тау

Дәлел-
ді бас
тартуды
қалып-
тастыру

Сұрау
салуды
марш-
руттау

Өтінішке
нөмір
бере
отырып,
сұрау
салуды
тіркеу

Дәлелді
бас
тартуды
қалыптас-
тыру

Элек-
трон-
дық
мем-
ле-
кет-
тік
қыз-
мет
нәти-
жесін
–ха-
бар-
лама-
ны
қа-
лып-
тас-
тыру

5

Орындау
мерзімдері

10–15
сек

10 сек

1,5 мин

10-15
сек

10-15
сек

1,5
минут

30 сек-
1 минут

30
күн-
тіз-
белік
күн
ішін-
де

6

Келесі
іс-қимылдың
нөмірі

-

4-бұзу-
шылық-
тар бол-
ғанда;
5–бұзу-
шылықтар
болма-
ғанда

-

6

7-бұзу-
шылықтар
болған-
да;
8–бұзу-
шылықтар
болма-
ғанда

-

-

      1.3- кесте. Орталық арқылы АЖ мен ҚФБ іс-қимылдарының сипаттамасы

1

Іс-қи-
мылдың
(жұ-
мыс-
тардың
бары-
сының,
ағыны-
ның) №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ,
АЖ
атауы

ХҚКО
АЖ АЖО

Орта-
лық

Орта-
лық

ЖТ МДҚ
БНАЖ

Орта-
лық

Орта-
лық

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ
АЖО

ЭҮӨШ
АЖО

3

Іс-қи-
мылдың
(үде-
ріс-
тің,
рәсім-
нің,
опера-
ция-
ның)
атауы
және
олар-
дың
сипат-
тамасы

Орта-
лық
опера-
торы
логин
және
пароль
бойын-
ша ав-
тори-
зация-
ланады

Элект-
рондық
мем-
лекет-
тік
қыз-
метті
таң-
дайды
және
сұрау
салу-
дың
дерек-
терін
қалып-
тасты-
рады

ЖТ
МДҚ,
БНАЖ-
ға
сұрау
салуды
жолдау

Алушы-
ның
дерек-
тері-
нің
бол-
мауына
байла-
нысты
дерек-
терді
алу
мүм-
кінді-
гінің
жоқты-
ғы
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
рады

Сұрау
салу
ныса-
нына
қажет-
ті құ-
жат-
тарды
бекіте
оты-
рып,
сұрау
салуды
толты-
ру
және
ЭЦҚ
куә-
ланды-
ру

ЭЦҚ-
мен
куә-
ланды-
рылған
(қол
қойыл-
ған)
құжат-
ты
ЭҮӨШ
АЖО-ға
жолдау

Элект-
рондық
құжат-
ты
тіркеу

Алушы-
ның
құжат-
тарын-
да бар
бұзу-
шылық-
тарға
байла-
нысты
элект-
рондық
мемле-
кеттік
қыз-
меттен
бас
тарту
туралы
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
ру

Алушы-
ның
элект-
рондық
мемле-
кеттік
қызмет
нәти-
жесін
алуы

4

Аяқтау
нысаны
(де-
рек-
тер,
құжат,
ұйым-
дық-
өкім-
дік
шешім)

Өті-
нішке
нөмір
бере
оты-
рып,
жүйеде
сұрау
салуды
тіркеу

Сұрау
салу-
дың
сәтті
қалып-
тасты-
рылуы
туралы
хабар-
ламаны
көрсе-
ту

Сұрау
салуды
марш-
руттау

Дәлел-
ді бас
тарту-
ды
қалып-
тасты-
ру

Сұрау
салу-
дың
сәтті
қалып-
тасты-
рылуы
туралы
хабар-
ламаны
көрсе-
ту

Сұрау
салуды
марш-
руттау

Өті-
нішке
нөмір
бере
оты-
рып,
сұрау
салуды
тіркеу

Дәлел-
ді бас
тарту-
ды қа-
лып-
тасты-
ру

Элект-
рондық
мемле-
кеттік
қызмет
нәти-
жесін
хабар-
ламаны
қалып-
тасты-
ру

5

Орын-
дау
мер-
зім-
дері

30 сек
–1
минут

30 сек

1,5
мин

1,5
мин

30 сек
–1
минут

1
минут

1,5
минут

30
сек-1
минут

30
күн-
тіз-
белік
күн
ішінде

6

Келесі
іс-
қимыл-
дың
нөмірі

2

3

4-
алушы-
ның
дерек-
терін-
де
бұзу-
шылық-
тар
бол-
ғанда;
5–
бұзу-
шылық-
тар
болма-
ғанда

-

-

-

8
бұзу-
шылық-
тар
бол-
ғанда;
9-
бұзу-
шылық-
тар
болма-
ғанда

-

-

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан   
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын   
үй қорынан жергілікті атқарушы   
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж 
азаматтарды есепке қою және олардың
кезегі" электрондық мемлекеттік  
қызмет көрсету регламентіне    
2-қосымша             

Іс-қимылдардың қисынды дәйектілігінің
арасындағы (электрондық мемлекеттік қызметті
көрсету үдерісіндегі) өзара байланысты олардың
сипаттамаларына сәйкес көрсететін
диаграммалар

      1-сурет. ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті
көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

      2-сурет. Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

      3-сурет. Орталық арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

Бастапқы хабарлама

Аяқтаушы хабарлама

Аралық хабарлама

Қарапайым аяқтаушы оқиға

Қате

Оқиғалар-таймерлер


Ақпараттық жүйе


Үдеріс


Шарт

Хабарламалар ағыны

Басқару ағыны

Соңғы алушыға берілетін электрондық құжат

      Ескерту:
      Диаграмманың үлгiлiк ресiмделуi бизнес үдерiстердi модельдеу үшiн пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотациясында келтiрiлген. BPMN-де модельдеу графикалық элементтердiң аз саны бар диаграммалар арқылы жүзеге асырылады. Бұл алушыларға үдерiстiң қисынын жылдам түсiнуге көмектеседi. Элементтердiң төрт негiзгi санаттарын атап көрсетуге болады:
      1) басқару ағынының объектiлерi: оқиғалар, іс-қимылдар және қисынды операторлар;
      2) бiрiктiрушi объектiлер: басқару ағыны, хабарламалар ағыны және қауымдастықтар;
      3) рөлдер: пулалар және жолдар;
      4) артефакттар: деректер, топтар және мәтiндiк аннотациялар.
      Осы төрт санаттың элементтерi бизнес үдерiстердiң диаграммаларын құруға мүмкiндiк бередi. Модельдің айқындылығын арттыру үшiн ерекшелік "Ескертулер" деген бөлiмде келтiрiлуi тиiс басқару ағыны объектiлерiнiң және артефакттардың жаңа түрлерiн құруға рұқсат бередi.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан   
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын   
үй қорынан жергілікті атқарушы   
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж 
азаматтарды есепке қою және олардың
кезегі" электрондық мемлекеттік  
қызмет көрсету регламентіне    
3-қосымша             

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуді алуға
арналған өтініштің экрандық нысаны

________________ қаласы /ауданы
тұрғын үй басқармасының /тұрғын
үй-коммуналдық шаруашылық,
жолаушылар көлігі және автомобиль
жолдары бөлімі/ бастығы
__________________________
тегі, аты-жөні
__________________________
мекенжайы бойынша тұратын
азамат(ша)дан __________
_________________________
(тегі, аты, әкесінің аты)

Өтініш

      Сізден мемлекеттік тұрғын үй қорынан/ жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйден тұрғын үйді беру үшін мені есепке қоюыңызды сұраймын.

      Қосымша: ________________
      _________________________

      (күні, қолы)

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан   
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын   
үй қорынан жергілікті атқарушы   
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж 
азаматтарды есепке қою және олардың
кезегі" электрондық мемлекеттік  
қызмет көрсету регламентіне    
4-қосымша             

Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге
берілетін оң жауаптың шығыс нысаны

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан   
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын   
үй қорынан жергілікті атқарушы   
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж 
азаматтарды есепке қою және олардың
кезегі" электрондық мемлекеттік  
қызмет көрсету регламентіне    
5-қосымша           

Электрондық мемлекеттік қызметтің
"сапа" және "қолжетімділік" көрсеткіштерін
анықтауға арналған сауалнаманың нысаны:

      __________________________________________________

(қызмет көрсету атауы)

      1. Сізді электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі мен нәтижесінің сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ;
      2) ішінара қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.
      2. Сізді электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасы қанағаттандырды ма?
      1) қанағаттандырған жоқ;
      2) ішінара қанағаттандырды;
      3) қанағаттандырды.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Костанайской области от 19 ноября 2012 года № 517. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 6 декабря 2012 года № 3913. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20 ноября 2013 года № 508

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 20.11.2013 № 508 (вводится в действие со дня подписания).

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Костанайской области Мейстера В.В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
      акима области                              В. Мейстер

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      ______________ А. Жумагалиев

      Исполняющий обязанности начальника
      ГУ "Управление энергетики и
      жилищно-коммунального хозяйства
      акимата Костанайской области"
      __________________ Г. Бекмухамедов

Утвержден           
постановлением акимата    
от 19 ноября 2012 года № 517 

Регламент
электронной государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – электронная государственная услуга) оказывается отделами жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акиматов районов, городов Костанайской области (далее – услугодатель), а также на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – Центр) или веб-портал "электронного правительства: www.egov.kz" (далее – портал) при условии наличия у Заявителя электронной цифровой подписи.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1131 "О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года № 76 "Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы" (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – Регламент):
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      2) получатель – гражданин Республики Казахстан, постоянно проживающий в соответствующем населенном пункте (независимо от срока проживания), нуждающимся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде и относящийся к категориям, указанным в пункте 6 Стандарта;
      3) Единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      5) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан (далее – ИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через ЦОН, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      6) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      7) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      8) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      9) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      10) электронные государственные услуги – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      11) региональный шлюз "электронного правительства" – обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами местного исполнительного органа и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг местными исполнительными органами (далее – РШЭП);
      12) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      13) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем электронной государственной услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте, основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата электронной государственной услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через услугодателя приведены в приложении 2 к Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя электронной государственной услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в государственную базу данных "Физические лица" (далее-ГБД ФЛ) о данных получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса направленного электронного документа на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте, основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      10) процесс 8 – получение получателем результата электронной государственной услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через Центр (диаграмма № 3 функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра электронной государственной услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором Центра данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя электронной государственной услуги в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте, основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора Центра результата электронной государственной услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП.
      9. Экранные формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале "электронного правительства" www.egov.kz, а также в услугодателе или Центре.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в услугодатель или Центр.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

2. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      12. ИС и структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      ПЭП;
      АРМ ШЭП;
      ГБД ФЛ;
      ЕНИС;
      АРМ ИС ЦОН;
      Услугодатель;
      Центр.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к Регламенту.
      15. В приложениях 34 к Регламенту представлены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается электронная государственная услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.

Приложение 1                 
к Регламенту электронной государственной    
услуги "Постановка на учет и очередность    
граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным 
исполнительным органом в частном жилищном фонде" 

Таблица 1. Текстовое табличное описание
последовательности действий (процедур, функций,
операций) с указанием срока выполнения
каждого действия

Таблица 1.1. Описание действий ИС и СФЕ через ПЭП

1


действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наимено-
вание
СФЕ, ИС

ПЭП

ПЭП

ПЭП

ПЭП

ПЭП

АРМ
РШЭП

АРМ
РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наимено-
вание
действия
(процес-
са, про-
цедуры,
опера-
ции)
и их
описание

Полу-
чатель
осу-
ществ-
ляет
регис-
трацию
на ПЭП
с по-
мощью
ИИН и
пароля

Формиру-
ет сооб-
щение об
отказе в
связи с
имеющи-
мися
наруше-
ниями в
данных
получа-
теля

Получа-
тель
выбирает
элект-
ронную
государ-
ственную
услугу,
заполня-
ет форму
с учетом
ее
структу-
ры и
формат-
ных тре-
бований,
прикреп-
ляет
к форме
необхо-
димые
копии
докумен-
тов в
элект-
ронном
виде,
выбирает
ЭЦП для
подпи-
сания
запроса

Форми-
рует
сооб-
щение
об от-
казе в
связи
не
подт-
верж-
дением
под-
лин-
ности
ЭЦП
полу-
чателя

Удосто-
верение
(подпи-
сание)
запроса
посредс-
твом ЭЦП
получа-
теля и
направ-
ление
запроса
через
ШЭП в
АРМ РШЭП

Регис-
трация
элект-
ронно-
го до-
кумен-
та

Фор-
миро-
вание
сооб-
щения
об
отка-
зе в
связи
с
имею-
щими-
ся
нару-
шени-
ями в
доку-
мен-
тах
полу-
чате-
ля

Получение
получате-
лем
результата
электрон-
ной госу-
дарствен-
ной услуги

4

Форма
заверше-
ния
(данные,
документ
органи-
зационно
–распо-
ряди-
тельное
решение)

Отоб-
раже-
ние
уве-
домле-
ния об
успеш-
ном
форми-
рова-
нии
запро-
са

Формиро-
вание
сообще-
ния об
отказе в
запраши-
ваемой
элект-
ронной
государ-
ственной
услуге

Маршру-
тизация
запроса

Форми-
рова-
ние
сооб-
щения
об от-
казе в
запра-
шивае-
мой
элект-
ронной
госу-
дарст-
венной
услуге

Маршру-
тизация
запроса

Регис-
трация
запро-
са с
прис-
воени-
ем
номера
заяв-
лению

Фор-
миро-
вание
моти-
виро-
ван-
ного
отка-
за

Отображе-
ние
выходного
документа

5

Сроки
исполне-
ния

30 сек
–1
минута

30 сек

1,5 мин

1,5
мин

30 сек –
1 минута

1,5
минуты

30
сек –
1 ми-
нута

в течение
30 кален-
дарных
дней

6

Номер
следую-
щего
действия

2–если
есть
нару-
шения
в
данных
полу-
чате-
ля;
3–если
авто-
риза-
ция
прошла
успеш-
но

4-если
есть на-
рушения
в данных
получа-
теля;
5–если
наруше-
ний нет

-

-

7-если
есть
нару-
шения
в
данных
полу-
чате-
ля;
8–если
нару-
шений
нет

-

-

Таблица 1.2. Описание действий ИС и СФЕ через услугодателя

1


действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наимено-
вание
СФЕ, ИС

Услуго-
датель

Услугода-
тель

Услу-
года-
тель

ГБД ФЛ

Услу-
года-
тель

АРМ
РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ
РШЭП

3

Наимено-
вание
действия
(процес-
са, про-
цедуры,
опера-
ции)
и их
описание

Ввод в
АРМ РШЭП
ИИН и
пароля

Выбор
сотрудни-
ком услу-
годателя
электрон-
ной го-
сударст-
венной
услуги

На-
прав-
ление
запро-
са о
данных
полу-
чателя
в ГБД
ФЛ

Формиро-
вание
сообщения
об отсут-
ствии
данных
ГБД ФЛ

Запол-
нение
формы
запро-
са с
прик-
репле-
нием
скани-
рован-
ных
доку-
ментов
и
удос-
тове-
рением
ЭЦП

Регист-
рация
элект-
ронного
докумен-
та в АРМ
РШЭП

Формиру-
ет сооб-
щение об
отказе в
связи с
имеющи-
мися
наруше-
ниями в
докумен-
тах по-
лучателя

Полу-
чение
полу-
чате-
лем
ре-
зуль-
тата
элек-
трон-
ной
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги

4

Форма
заверше-
ния
(данные,
документ
органи-
зацион-
но–рас-
поряди-
тельное
решение)

Регист-
рация
запроса
в сис-
теме с
присвое-
нием
номера
заявле-
нию

Отображе-
ние уве-
домления
об
успешном
формиро-
вании
запроса

Марш-
рути-
зация
запро-
са

Формиро-
вание
мотивиро-
ванного
отказа

Марш-
рути-
зация
запро-
са

Регист-
рация
запроса
с прис-
воением
номера
заявле-
нию

Формиро-
вание
мотиви-
рованно-
го
отказа

Фор-
миро-
вание
ре-
зуль-
тата
элек-
трон-
ной
госу-
дарс-
твен-
ной
услу-
ги-
уве-
дом-
ления

5

Сроки
исполне-
ния

10–15
сек

10 сек

1,5
мин

10-15 сек

10-15
сек

1,5
минуты

30 сек–
1 минута

в те-
чение
30
ка-
лен-
дар-
ных
дней

6

Номер
следую-
щего
действия

-

4–если
есть
нару-
шения;
5–если
нару-
шений
нет

-

6

7–если
есть на-
рушения;
8–если
наруше-
ний нет

-

-

Таблица 1.3. Описание действий ИС и СФЕ через Центр

1

№ дей-
ствия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наиме-
нование
СФЕ, ИС

АРМ
ИС ЦОН

Центр

Центр

ГБД ФЛ,
ЕНИС

Центр

Центр

АРМ
РШЭП

АРМ
РШЭП

АРМ
РШЭП

3

Наиме-
нование
дейст-
вия
(про-
цесса,
проце-
дуры,
опера-
ции) и
их опи-
сание

Автори-
зуется
опера-
тор
Центра
по ло-
гину и
паролю

Выбира-
ет
элект-
ронную
госу-
дарст-
венную
услугу
и фор-
мирует
данные
запроса

Направ-
ление
запроса
в ГБД
ФЛ,
ЕНИС

Форми-
рует
сообще-
ние о
невоз-
можнос-
ти по-
лучения
данных
в связи
с от-
сутст-
вием
данных
получа-
теля

Запол-
нение
запроса
с при-
крепле-
нием к
форме
запроса
необхо-
димых
доку-
ментов
и удос-
товере-
ние ЭЦП

Направ-
ление
доку-
мента
удосто-
верен-
ного
(подпи-
санно-
го) ЭЦП
в АРМ
РШЭП

Регист-
рация
элект-
ронного
доку-
мента

Форми-
рование
сообще-
ния об
отказе
в элек-
тронной
госу-
дарст-
венной
услуге
в связи
с имею-
щимися
наруше-
ниями в
доку-
ментах
получа-
теля

Получе-
ние по-
лучате-
лем
резуль-
тата
элект-
ронной
госу-
дарст-
венной
услуги

4

Форма
завер-
шения
(дан-
ные,
доку-
мент
органи-
зацион-
но–рас-
поряди-
тельное
реше-
ние)

Регист-
рация
запро-
са в
системе
с прис-
воением
номера
заявле-
нию

Отобра-
жение
уведом-
ления
об ус-
пешном
форми-
ровании
запроса

Маршру-
тизация
запроса

Форми-
рование
мотиви-
рован-
ного
отказа

Отобра-
жение
уведом-
ления
об ус-
пешном
форми-
ровании
запроса

Маршру-
тизация
запроса

Регист-
рация
запроса
с прис-
воением
номера
заявле-
нию

Форми-
рование
мотиви-
рован-
ного
отказа

Форми-
рование
резуль-
тата
элект-
ронной
госу-
дарст-
венной
услуги-
уведом-
ления

5

Сроки
испол-
нения

30 сек
–1
минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек
–1
минута

1
минута

1,5
минуты

30 сек
–1
минута

в те-
чение
30 ка-
лендар-
ных
дней

6

Номер
следую-
щего
дейст-
вия

2

3

4-если
есть
наруше-
ния в
данных
получа-
теля;
5–если
наруше-
ний нет

-

-

-

8–если
есть
наруше-
ния; 9
–если
наруше-
ний нет

-

-

Приложение 2                 
к Регламенту электронной           
государственной услуги "Постановка      
на учет и очередность граждан, нуждающихся  
в жилище из государственного жилищного фонда 
или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"      

Диаграммы, отражающие взаимосвязь
между логической последовательностью действий
(в процессе оказания электронной государственной
услуги) в соответствии с их описаниями

      Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

      Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

      Рисунок 3. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через Центр

Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простое событие завершающее

Ошибка

События-таймеры

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений

Поток управления

Электронный документ, представляемый конечному
получателю

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, использующихся для моделирования бизнес процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает получателям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе "Примечания".

Приложение 3                  
к регламенту электронной государственной    
услуги "Постановка на учет и очередность    
граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным 
исполнительным органом в частном жилищном фонде" 

Экранная форма заявления
на электронную государственную услугу

Начальнику Управления жилья
/отдела жилищно-коммунального
хозяйства, пассажирского
транспорта и автомобильных
дорог города/района ______
__________________________
фамилия, инициалы
от гражданина(ки)__________
___________________________
(фамилия, имя, отчество)
проживающего (ей) по адресу
__________________________

Заявление

      Прошу Вас поставить меня на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда/жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

Приложение: ________________
_____________________________
      (дата, подпись)

Приложение 4                   
к регламенту электронной государственной     
услуги "Постановка на учет и очередность     
граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным 
исполнительным органом в частном жилищном фонде" 

Выходная форма положительного ответа
на электронную государственную услугу

Приложение 5                   
к регламенту электронной государственной    
услуги "Постановка на учет и очередность    
граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги:
"качество" и "доступность"

      ___________________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.