"Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиiмдiлiгiн бағалау жөніндегі әдістемені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің 2012 жылғы 30 мамырдағы № 179 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 ақпандағы № 50 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 14 наурызда № 8377 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2014 жылғы 4 маусымдағы № 171 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 04.06.2014 № 171 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиiмдiлiгiн бағалау жөніндегі әдістемені бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің 2012 жылғы 30 мамырдағы № 179 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 28 маусымда № 7761 тіркелген, 2012 жылғы 21 шілдедегі № 405-409 (27483) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қадағаланатын саладағы/аядағы/ өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиiмдiлiгiн бағалау жөніндегі әдістеме осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігінің Стратегиялық жоспарлау және талдау департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуден кейін он күнтізбелік күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануға жіберілуін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Экономика және бюджеттік жоспарлау вице-министрі М.Е. Әбілқасымоваға жүктелсін.
      4. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Министр                                      Е. Досаев

Қазақстан Республикасының
Экономика және бюджеттік 
жоспарлау министрінің  
2013 жылғы 25 ақпандағы 
№ 50 бұйрығына қосымша 

Қазақстан Республикасының    
Экономикалық даму және сауда  
министрінің 2012 жылғы 30 мамырдағы
№ 179 бұйрығымен бекітілген  

Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар
мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау
жөніндегі әдістеме

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын атқарушы органдардың қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістеме (бұдан әрі – Әдістеме) «Облыстық бюджеттен, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 14 маусымдағы № 573 қаулысын іске асыру мақсатында әзірленген (бұдан әрі – Ереже).
      2. Әдістеме бағаланатын республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың, аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) жергілікті атқарушы органдарының (бұдан әрі – мемлекеттік органдар) қадағаланатын саланы/аяны/өңірді дамытуға бағытталған шаралардың тиімділігін айқындауға арналған.
      3. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау (бұдан әрі – Тиімділікті бағалау) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімдігімен бекітілген республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігіне бағалау жүргізу кестесіне сәйкес (бұдан әрі – Бағалау кестесі) жүзеге асырылады.
      4. Тиімділікті бағалауды облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органы жүзеге асырады (бұдан әрі – Уәкілетті орган).
      5. Тиімділікке бағалау жүргізу үшін Уәкілетті орган Ереже шеңберінде Бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелері туралы сараптамалық қорытынды әзірлеу жөніндегі өңірлік сараптама комиссиясы (бұдан әрі – Өңірлік сараптама комиссиясы) жұмыс органының кіші жұмыс органы болып табылатын лауазымды тұлғалардың қатарынан кіші жұмыс тобын (бұдан әрі – Кіші жұмыс тобы) құрады.

2. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық
мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалауға арналған ақпарат көздері

      6. Тиімділікті бағалау:
      республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы аудан әкімінің аппараты стратегиялық жоспарының 2, 3-бөлімдері;
      республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы аудан әкімінің аппараты стратегиялық жоспарының іске асырылуы туралы есеп;
      ауданның, облыстық маңызы бар қаланың Аумақты дамыту бағдарламасының (бұдан әрі – Аумақты дамыту бағдарламасы) 2, 3, 4-бөлімдері;
      Аумақтарды дамыту бағдарламасының іске асырылуы туралы есеп;
      статистикалық деректердің;
      басқа да көздер (болған жағдайда) негізінде жүзеге асырылады.
      7. Кіші жұмыс тобы барлық көздерден алынатын мәліметтерге олардың дұрыстығы тұрғысынан талдау жүргізеді.
      8. Деректердің дұрыстығы статистикалық деректермен, сондай-ақ салалық атқарушы органдардың деректерімен расталады.

3. Бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті
ақпараттарында қамтылған деректерді қайта тексеру

      9. Ереженің 42-тармағына сәйкес Уәкілетті орган бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпараттарында қамтылған деректерді қайта тексеруді жүзеге асырады (бұдан әрі - Қайта тексеру).
      10. Қайта тексеру мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарының/ Аумақты дамыту бағдарламасының тікелей және түпкілікті нәтижелерге қол жеткізу бойынша ақпараттың дұрыстығын айқындау тұрғысынан жүргізіледі.
      11. Қайта тексеру Бағалау кестесіне сәйкес жүргізіледі.
      12. Деректерді қайта тексеру растаушы құжаттарды жинақтау және талдау (статистикалық деректер, ведомстволық есептер, орындалған жұмыстар мен көрсетілген қызметтер актілері, хаттамалар, хаттар және басқа да ақпарат) жолымен жүзеге асырылады.
      13. Қайта тексеру рәсімі бағаланатын мемлекеттік органдардан растаушы құжаттарды сұратудан, есепті ақпаратты салыстырып тексеруден, осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Есепті ақпаратта қамтылған деректерді қайта тексеру қорытындылары бойынша тексеру актісін (бұдан әрі – Тексеру актісі) жасаудан тұрады.
      14. Қайта тексеру шеңберінде Уәкілетті орган құпиялылық грифтері бар құжаттардан басқа, растайтын құжаттардың электрондық көшірмелерін алуға құқылы.

4. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық
мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау

      15. Тиімділікті бағалау мынадай өлшемдер бойынша жүзеге асырылады:
      1) Стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығы;
      2) Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу.
      16. Тиімділікті бағалау әрбір өлшемнің салмақты мәнін ескере отырып, мынадай формула бойынша есептеледі:

A = (0,2 х B + 0,8 х D) х 100% - W

      мұнда:
      А – қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау;
      В – Стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығы, салмақты мәні – 0,2;
      D – стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу коэффициенті, салмақты мәні – 0,8;
      W – балды шегеру.
      17. «Стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығы» өлшемі бойынша есептеу стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының тиісті бөлімдері негізінде жүзеге асырылады.
      Талдаудың сапасы мен толықтығының коэффициенті мемлекеттік жоспарлау саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес, атап айтқанда, Стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын әзірлеу, сараптамалық жолмен анықталады.
      Стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығы коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда,
      В – стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығының коэффициенті;
       – мемлекеттік орган қызметінің әрбір негізгі саласын/бағытын талдаудың сапасы мен толықтығы коэффициенті;
      n – мемлекеттік орган қызметінің негізгі салаларының/бағыттарының жалпы саны.
      Егер қызмет саласының екі және одан да астам бағыты болса, онда әрбір бағытқа тиісті коэффициент беріледі.
      Жалпы сала бойынша коэффициент бағыттардың санына бөлінген әрбір бағыт бойынша коэффициенттер сомасына тең.
      18. Стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығын бағалау мемлекеттік орган қызметінің негізгі салалары/бағыттары бөлінісінде және тиісті бөлімдердің өзара байланысына және осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес мынадай параметрлер бойынша жүргізіледі:
      1) стратегиялық жоспар шешіміне бағытталған халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктерін тиісті талдаумен реттелетін саладағы/бағыттағы негізгі проблемаларды айқындау;
      2) стратегиялық жоспардың екінші бөлімінің үшінші бөлімімен, Аумақтарды дамыту бағдарламасының екінші, үшінші бөлімдерінің төртінші бөлімімен өзара байланысы.
      Бұл ретте мемлекеттік орган қызметінің әрбір негізгі саласы/бағыты жоғарыда аталған екі параметр бойынша мынадай формула бойынша бағаланады:


 

      Әрбір жоғарыда көрсетілген параметрге тиісті коэффициент 1;0,5;0 беріледі.
      Бірінші параметр бойынша:
      егер стратегиялық жоспарда/Аумақты дамыту бағдарламасында барлық негізгі проблемалар халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктерін тиісті талдаумен көрсетілген болса, онда
      егер стратегиялық жоспарда/Аумақты дамыту бағдарламасында негізгі проблемалар халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктерін ішінара және/немесе толық емес талдаумен көрсетілген болса, онда
      егер стратегиялық жоспарда/Аумақты дамыту бағдарламасында негізгі проблемалар көрсетілмеген болса және/немесе халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктеріне талдау жүргізілмесе, онда  
      Екінші параметр бойынша :
      егер стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдау (көрсетілген проблемалар, даму басымдықтары және т.б.) тиісті салада/бағытта көзделген нысаналы индикаторлар/көрсеткіштер/ іс-шаралар арқылы көрсетілген стратегиялық жоспардың үшінші бөлімімен/Аумақты дамыту бағдарламасының төртінші бөлімімен өзара байланыста болса, онда ;
      егер стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдау (көрсетілген проблемалар, даму басымдықтары және т.б.) тиісті салада/бағытта стратегиялық жоспардың үшінші бөлімімен/Аумақты дамыту бағдарламасының төртінші бөлімімен ішінара өзара байланыста болса және нысаналы индикаторлар/ көрсеткіштер/іс-шаралар толық көрсетілмесе, онда
      егер стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдау (көрсетілген проблемалар, даму басымдықтары және т.б.) тиісті салада/бағытта стратегиялық жоспардың үшінші бөлімімен/Аумақты дамыту бағдарламасының төртінші бөлімімен өзара байланыста болмаса, онда
      Бұл ретте екінші параметр шеңберінде бірыңғай тізбе көрсеткіштерінен басқа өңірдің ерекшелігін ескере отырып, жергілікті атқарушы органдардың өздері Аумақты дамыту бағдарламасына қосылған көрсеткіштер талданады.
      19. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» өлшемі мақсаттарға қол жеткізу коэффициентін есептеу арқылы айқындалады. Мақсаттарға қол жеткізу коэффициенті өз кезегінде екі құрамдауыштан тұрады: тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу коэффициенті, тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған міндеттемелерді іске асыру коэффициенті.
      20. «Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» өлшемінің коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      D – стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу коэффициенті;
      Хi – тиісті міндеттерге сәйкес әрбір мақсатқа қол жеткізу коэффициенті;
      n – мақсаттардың саны.
      Тиісті міндеттерге (Хi ) сәйкес әрбір мақсатқа қол жеткізу коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

Хi = Ki х Yi ,

      мұнда:
      Ki – стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсатқа қол жеткізу коэффициенті;
      Yi – тиісті мақсатты іске асыру жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициенті.
      Мақсатқа қол жеткізу коэффициенті (Ki) мынадай формула бойынша есептеледі:

      мұнда:
      hi – тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін көзделген әрбір нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті;
      m – тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін көзделген нысаналы индикаторлардың жалпы саны.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының тиісті мақсатына қол жеткізу үшін көзделген әрбір нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициентін есептеу іс-жүзінде орындалғанның (жақсарғанның немесе нашарлағанның) жоспарланған жақсартуға арақатынасы арқылы жүзеге асырылады:
      Бұл ретте, егер, hi   1 болса, онда hi = 1, егер hi < 0, онда hi = 0.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттарына қол жеткізу коэффициентін есептеу кезінде мыналар есепке алынады:
      есепті кезеңге жоспарлы мәні жоқ нысаналы индикатор мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды;
      бағалау жүргізу кезінде ресми статистикалық деректер болмаған жағдайда, есепке шұғыл деректер алынады. Шұғыл деректерді ұсыну мүмкіндігі болмаған кезде, нысаналы индикатор есепке мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының тиісті мақсатын іске асыру жоспарланған міндеттерді іске асыру коэффициенті (Yi), тиісті міндетті орындауда көзделген тікелей нәтиженің әрбір көрсеткішіне қол жеткізілуді талдау жолымен айқындалады.
      Тиісті мақсатты іске асыру жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру дәрежесін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
       – тиісті мақсатты іске асыру жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициенті;
       – стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының әрбір міндетін іске асыру коэффициенті;
       – тиісті мақсатты іске асыру жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасы міндеттерінің жалпы саны.
      Бұл ретте, стратегиялық жоспардағы/Аумақты дамыту бағдарламасындағы әрбір міндетті іске асыру коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
       – стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыруда көзделген тікелей нәтиженің әрбір көрсеткішін іске асыру коэффициенті;
      r – стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыруда көзделген тікелей нәтижелер көрсеткіштерінің жалпы саны.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыруда көзделген стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының pg тікелей нәтижесінің әрбір көрсеткішіне қол жеткізу коэффициентін есептеу іс-жүзінде атқарылғанның (жақсартылған немесе нашарланған) жоспарланғанға арақатынасы арқылы жүзеге асырылады.
      Бұл ретте, егер pg 1 болса, онда рg=1, егер pg<0, болса, онда pg = 0.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициентін есептеу кезінде мыналар есепке алынады:
      есепті кезеңде жоспарлы мәні жоқ тікелей нәтиже көрсеткіші міндетке қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды;
      бағалау жүргізген ресми статистикалық деректер болмаған жағдайда, есепке шұғыл деректер алынады. Шұғыл деректерді ұсыну мүмкін болмаған кезде, тікелей нәтиже көрсеткіші міндеттерді іске асыру коэффициентінің есебіне алынбайды.

5. Қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау нәтижелері туралы қорытынды

      21. Қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру бойынша жергілікті атқарушы органның қызметі тиімділігін бағалаудың нәтижелері туралы қорытынды (бұдан әрі – Қорытынды) осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасалады.
      Қорытынды мынадай тәртіпте жасалады:
      «Балдар» деген бағанда өлшемдер бөлінісінде балдар көрсетіледі;
      «Коэффициент» деген бағанда өлшемдер бөлінісінде коэффициенттер көрсетіледі;
      «Балдарды шегеру» деген жолда осы Әдістеменің 8-бөліміне сәйкес шегерілген балдар көрсетіледі;
      «Жалпы баға» деген жолда осы Әдістеменің 15-тармағына сәйкес формула бойынша есептелген жалпы балл көрсетіледі.
      «Жергілікті атқарушы органның қызметін бағалау бойынша талдамалық есеп және тұжырымдар» деген бөлімде жергілікті атқарушы орган жоспарлаған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру нәтижелеріне толық талдау келтіріледі, оның ішінде:
      Стратегиялық жоспарды/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығын талдау.
      стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізілуін талдау.
      балдарды шегеру туралы ақпарат.
      Бұдан басқа, осы бөлімде бағалаудың нәтижелеріне байланысты тиісті тұжырымдар көрсетіледі.
      «Жергілікті атқарушы органның қызметін жақсарту бойынша ұсынымдар» деген бөлімде мемлекеттік орган қызметін одан әрі жақсарту бойынша ұсынымдар, сондай-ақ өзге де ұсынымдар толығымен сипатталады.

6. Бағалау нәтижелеріне шағымдану рәсімі

      22. Қорытындыны алған сәттен бастап бағаланатын мемлекеттік орган бағалау нәтижелерімен келіспеген жағдайда, 5 жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға өзінің наразылықтарын жолдайды.
      23. Бағалау нәтижелеріне шағымдану растаушы құжаттарды ұсынумен негізделген және тиянақты болуы тиіс. Растаушы құжаттарсыз наразылықтар және мемлекеттік жоспарлау және стратегиялық жоспарларды/Аумақты дамыту бағдарламасын әзірлеу қағидалары саласындағы нормативтік құқықтық актілердің ережелеріне қайшы келетін негіздемелер қаралмайды.
      24. Бағалау нәтижелеріне наразылықтар болмаған жағдайда, бағаланатын мемлекеттік орган 5 жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға тиісті хабарлама жібереді. Бағаланатын мемлекеттік органдардың наразылықтары белгіленген мерзім аяқталғаннан кейін қабылданбайды.
      25. Шағымдану рәсімін өткізу үшін бағалауға уәкілетті мемлекеттік органда құрамына наразылықтарын ұсынған мемлекеттік органдарды бағалауға қатысқан қызметкерлер кіре алмайтын Арнайы комиссия құрылады.
      Арнайы комиссияның саны мен құрамын бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган дербес айқындайды.
      Арнайы комиссияның құрамында кемінде 5 адам болады.
      26. Бағаланатын мемлекеттік органдардың растаушы құжаттары бар наразылықтарын алған күннен бастап, бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган осы Әдістеменің 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері бойынша келіспеушіліктер кестесін (бұдан әрі - Келіспеушіліктер кестесі) қалыптастырады және Арнайы комиссияның қарауына енгізеді.
      27. Арнайы комиссия наразылықтар ұсынған бағаланатын мемлекеттік органдардың өкілдері, мүдделі салалық орталық мемлекеттік органдар өкілдері, сондай-ақ мемлекеттік органдарды бағалауға қатысқан қызметкерлер шақырылған наразылықтарды қарау және бағалау нәтижелерінің объективтілігін айқындау бойынша отырыстар өткізеді.
      28. Арнайы комиссия отырыстарының нәтижелері бойынша Келіспеушіліктер кестесі пысықталып, оған Арнайы комиссия төрағасы қол қояды және бағаланатын мемлекеттік органның назарына жеткізіледі.
      29. Бағаланатын мемлекеттік органдардың наразылықтарын алған күннен бастап он бес күнтізбелік күн ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган Сараптау комиссиясының жұмыс органына және бағаланатын мемлекеттік органдарға қорытынды тұжырымдарды жолдайды.

7. Қайта құрылған және таратылған мемлекеттік
органдарға бағалау жүргізу тәртібі

      30. Мемлекеттік орган қайта құрылған немесе таратылған жағдайда бағаланатын жылдың бірінші жартыжылдығында осы мемлекеттік органның бағалауы осы әдістемеге сәйкес құқықтық мирасқор мемлекеттік органның бағалауы шеңберінде жүзеге асырылады.
      31. Мемлекеттік орган қайта құрылған немесе таратылған жағдайда бағаланатын жылдың екінші жарты жылдығында оның қызметіне бағалау жүргізілмейді, ал осы мемлекеттік орган қызметін талдау нәтижелері құқықтық мирасқор мемлекеттік органға бағалау қорытындылары бойынша берілген ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу кезінде ескеріледі.

8. Бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратының
уақтылығын, толықтығын және дәйектілігін айқындау рәсімі

      32. Бағаланатын мемлекеттік орган Бағалау кестесіне сәйкес бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға нақты және дәйекті жасалған есепті ақпаратты уақтылы ұсынады.
      33. Есепті ақпарат уақтылы, толық емес және дәйекті ұсынылмаған жағдайда, бұл бағыт бойынша мемлекеттік органның қорытынды бағалауынан айыппұлдық балдар шегеріледі.
      34. Бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға Бағалау кестесінде көзделген мерзімнен кейін ұсынылған есепті ақпарат уақтылы емес деп танылады. Мемлекеттік органның есепті ақпаратты уақтылы ұсынбағаны үшін 1,5 (бір жарым) айыппұлдық балы шегеріледі.
      35. Есепті ақпараттың құрылымына қойылатын белгіленген талаптарда көзделген (ұсыныстар, бөлімдер, кестелер, көрсеткіштер мәні және т.б.) элементтері жоқ есепті ақпарат толық емес деп танылады.
      Мемлекеттік органның толық емес ақпаратты ұсынғаны үшін 2 (екі) айыппұлдық балы шегеріледі.
      36. Қайта тексеру барысында шындыққа сай келмейтін фактілер анықталған есепті ақпарат дәйектi емес деп танылады.
      Көрсетілген фактілер Тексеру актісінде тіркеледі.
      Әрбір тіркелген фактіге мемлекеттік органның есепті ақпаратын дәйектi ұсынбағаны үшін 0,2 айыппұлдық балы шегеріледі. Шынайы емес ақпаратты ұсынғаны үшін айыппұлдық балдарының шегерілген сомасы 5 (бес) балдан аспауы тиіс.
      37. Шегерімдер туралы ақпарат Қорытындыда «Жергілікті атқарушы органның қызметін бағалау жөніндегі талдамалық есеп және тұжырымдар» деген бөлімде көрсетіледі.

Қадағаланатын саладағы /аядағы/   
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен  
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемеге
1-қосымша                

нысан

Есепті ақпаратта қамтылған деректерді қайта тексеру
қорытындылары бойынша тексеру актісі

_____________________________________________________________________
(орталық мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның атауы)

__________________
(есеп беру кезеңі)

Атауы

Шегерілетін балдар

1

Есепті ақпараттың уақтылы ұсынылмауы


2

Толық емес ақпараттың ұсынылуы


3

Дұрыс емес ақпараттың ұсынылуы


Барлығы:


      1. Мемлекеттік органның бағалау кестесіне сәйкес есепті ақпаратты ұсыну мерзімі:
      201_ жылдың «____»________.
      Есепті ақпараттың ұсынылатын нақты күні: 201_ жылдың «____»________.
      Шегеру балы: ______
      2. Толық ақпарат ұсынылмаған, оның ішінде есепті ақпараттың құрылымына қойылатын белгіленген талаптармен көзделген мынадай элементтер көрсетілмеген (қосымшалар, бөлімдер, кестелер, көрсеткіштердің мәндері және т.б.):
      1)
      2)
      ...
      Шегеру балы: ______
      3. Дұрыс емес ақпарат ұсынылған. Қайта тексеру барысында фактілерге мынадай сәйкессіздіктер анықталды:

Нысаналы индикатордың/тікелей нәтиже көрсеткішінің атауы

Есепті кезеңнің жоспары

Есепті кезеңнің факті

Қайта тексеру қорытындылары бойынша есепті кезеңнің факті

Балдарды шегеру

Ескерту

1







...







      Шегеру балы: ______ балл.
      Шегеру қорытындысы: ______ балл.

Уәкілетті органның өкілі, лауазымы ______ ______  __________________
                                  (күні) (қолы) (қолды таратып жазу)

Бағаланатын мемлекеттік органның ______ ______  ____________________
өкілі, лауазымы                   (күні) (қолы)  (қолды таратып жазу)

Қадағаланатын саладағы/аядағы/    
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен  
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемеге
2-қосымша                

Жергілікті атқарушы органдардың қызметі салаларының тізбесі

Мәні

Саланың/бағыттың атауы

Деректеме

1

Сала

Экономика:

Ереже

1.1

Бағыт

Өнеркәсіп

Ереже

1.2

Бағыт

Агроөнеркәсіп кешені

Ереже

1.3

Бағыт

Шағын және орта бизнес, сауда

Ереже

1.4

Бағыт

Инновациялар мен инвестициялар

Ереже

2

Сала

Әлеуметтік сала:

Ереже

2.1

Бағыт

Білім

Ереже

2.2

Бағыт

Денсаулық сақтау

Ереже

2.3

Бағыт

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау

Ереже

2.4

Бағыт

Мәдениет және тілдерді дамыту

Ереже

2.5

Бағыт

Дене шынықтыру және спорт, туризм

Ереже

2.6

Бағыт

Ішкі саясат

Ереже

2.7

Бағыт

Қоғамдық қауіпсіздік пен құқықтық тәртіп

Ереже

3

Сала

Инфрақұрылым:

Ереже

3.1

Бағыт

Байланыс және коммуникация

Ереже

3.2

Бағыт

Құрылыс

Ереже

3.3

Бағыт

Жолдар және көлік

Ереже

3.4

Бағыт

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық

Ереже

4

Сала

Жерге орналастыру


5

Сала

Ауылдық аумақтарды дамыту

Ереже

6

Сала

Мемлекеттік қызметтерді көрсету

Ереже

7

Сала

Қоршаған ортаны қорғау

Ереже

Қадағаланатын саладағы/аядағы/    
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен  
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемеге
3-қосымша                

нысан

Қадағаланатын саладағы /аядағы /өңірдегі стратегиялық мақсаттар
мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау
нәтижелері туралы қорытынды
_____________________________________________________________________
(жергілікті атқарушы органның атауы)

__________________
(есеп беру кезеңі)

Бағалау өлшемдері

Коэффициент

Балы

1

Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасын талдаудың сапасы мен толықтығы



2

Стратегиялық жоспардың/Аумақты дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу




Балды шегеру



Жалпы баға:



Жергілікті атқарушы органның қызметін бағалау бойынша талдамалық есеп және тұжырымдар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Жергілікті атқарушы органның қызметін жақсарту бойынша ұсынымдар
_____________________________________________________________________

Облыс әкім аппаратының
құрылымдық бөлімшесінің/
мемлекеттік органның басшысы      ______   _____________________
                                  (қолы)   (қолды таратып жазу)

Мемлекеттік органның
тиісті құрылымдық
бөлімшесінің басшысы              _______   ____________________
                                  (қолы)    (қолды таратып жазу)

Қадағаланатын саладағы /аядағы/   
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен  
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемеге
4-қосымша              

нысан

Мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері
бойынша келіспеушіліктер кестесі
_____________________________________________________________________
(мемлекеттік органның атауы)

«Қадағаланатын саладағы /аядағы /өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру» бағыты бойынша

Мемлекеттік жоспарлау бойынша уәкілетті органның қорытындысы

Бағаланатын мемлекеттік органның наразылығы

Шағымдану қорытындысы бойынша шешім (қабылданды/қабылданбады)

Ескерту (наразылықты қабылдау/қабылдамау негіздемесі

1





1





2





...





Тұжырымдар: 1-өлшем бойынша: _______________________________________;
2-өлшем бойынша: ___________________________________________________;
Шағымдану қорытындыларын ескере отырып, жалпы балл ___________.

Комиссия төрағасы, лауазымы     _________  _____________________
                                  (қолы)   (қолды таратып жазу)

Шағымдану қорытындыларымен таныстым
Бағаланатын мемлекеттік органның
өкілі, лауазымы                 __________  ____________________
                                  (қолы)    (қолды таратып жазу)

                                         «____»______________20___ж. 

О внесении изменения в приказ Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 30 мая 2012 года № 179 "Об утверждении Методики по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе"

Приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 25 февраля 2013 года № 50. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 марта 2013 года № 8377. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 4 июня 2014 года № 171

      Сноска. Утратил силу приказом Министра экономики и бюджетного планирования РК от 04.06.2014 № 171.

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 30 мая 2012 года № 179 "Об утверждении Методики по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 28 июня 2012 года за № 7761, опубликованный 21 июля 2012 года в газете "Казахстанская правда" № 234-235) следующее изменение:
      Методику по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе, утвержденную указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту стратегического планирования и анализа Министерства экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) направление настоящего приказа на официальное опубликование в средствах массовой информации в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) опубликование настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра экономического развития и торговли Республики Казахстан Абылкасымову М.Е.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации и подлежит официальному опубликованию.

      Министр                                    Е. Досаев

Приложение        
к приказу Министра экономики
и бюджетного планирования
Республики Казахстан  
от 25 февраля 2013 года № 50

Утверждена         
приказом Министра      
экономического развития   
и торговли Республики Казахстан
от 30 мая 2012 года № 179  

Методика
по оценке эффективности достижения и реализации стратегических
целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика по оценке эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе исполнительных органов, финансируемых из местных бюджетов (далее - Методика) разработана в целях реализации постановления Правительства Республики Казахстан от 14 июня 2010 года № 573 "Об утверждении Правил проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения)" (далее - Правила).
      2. Методика предназначена для определения эффективности мер оцениваемых исполнительных органов, финансируемых из бюджета города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения) (далее - государственные органы), направленных на развитие курируемой отрасли/сферы/региона.
      3. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе (далее - Оценка эффективности) осуществляется согласно Графику проведения оценки эффективности деятельности исполнительных органов, финансируемых из бюджета города республиканского значения, столицы, местных исполнительных органов районов (городов областного значения) (далее - График оценки), утвержденному акиматом области, города республиканского значения, столицы.
      4. Оценка эффективности осуществляется уполномоченным органом по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы (далее - Уполномоченный орган).
      5. Для проведения оценки эффективности Уполномоченным органом создается рабочая подгруппа из числа должностных лиц (далее - Рабочая подгруппа), являющаяся подгруппой рабочего органа Региональной экспертной комиссии по формированию экспертного заключения о результатах общей оценки эффективности по направлениям в рамках Правил (далее - Региональная экспертная комиссия).

2. Источники информации для оценки эффективности
достижения и реализации стратегических целей и задач в
курируемых отрасли/сфере/регионе

      6. Оценка эффективности осуществляется на основании:
      разделов 2, 3 стратегического плана аппарата акима района в городе республиканского значения, столице;
      отчета о реализации стратегического плана аппарата акима района в городе республиканского значения, столице;
      разделов 2, 3, 4 Программы развития территории района, города областного значения (далее - Программы развития территории);
      отчета о реализации Программы развития территории;
      статистических данных;
      других источников (при наличии).
      7. Рабочая подгруппа проводит анализ сведений, получаемых из всех источников, на предмет их достоверности.
      8. Достоверность данных подтверждается статистическими данными, а также данными отраслевых исполнительных органов.

3. Перепроверка данных, содержащихся
в отчетной информации оцениваемых государственных органов

      9. В соответствии с пунктом 42 Правил Уполномоченным органом осуществляется перепроверка данных, содержащихся в отчетной информации оцениваемых государственных органов (далее - Перепроверка).
      10. Перепроверка проводится на предмет определения достоверности информации по достижению прямых и конечных результатов стратегического плана государственных органов/Программы развития территории.
      11. Перепроверка проводится в соответствии с Графиком оценки.
      12. Перепроверка данных осуществляется путем сбора и анализа подтверждающих документов (статистические данные, ведомственные отчеты, акты выполненных работ и оказанных услуг, протокола, письма и другая информация).
      13. Процедура перепроверки состоит из запрашивания у оцениваемых государственных органов подтверждающих документов, проведения сверки отчетной информации, составления Акта сверки по итогам перепроверки данных, содержащихся в отчетной информации (далее - Акт сверки) по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике.
      14. В рамках Перепроверки Уполномоченный орган вправе получать электронные копии подтверждающих документов, кроме документов, имеющих гриф секретности.

4. Оценка эффективности достижения и реализации стратегических
целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе

      15. Оценка эффективности осуществляется по следующим критериям:
      1) качество и полнота анализа стратегического плана/Программы развития территории;
      2) достижение целей и задач стратегического плана/Программы развития территории.
      16. Оценка эффективности рассчитывается с учетом весового значения каждого критерия по следующей формуле:

A = (0,2 х B + 0,8 х D) х 100 % - W

      где:
      A - оценка эффективности достижения и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе;
      В - качество и полнота анализа стратегического плана/Программы развития территории, весовое значение - 0,2;
      D - коэффициент достижения целей и задач стратегического плана/ Программы развития территории, весовое значение - 0,8;
      W - вычет баллов.
      17. Расчет по критерию "Качество и полнота анализа стратегического плана/Программы развития территории" осуществляется на основании соответствующих разделов стратегического плана/Программы развития территории.
      Коэффициент качества и полноты анализа выявляется экспертным путем в соответствии с нормативными правовыми актами в сфере государственного планирования, в частности, разработки стратегических планов/Программ развития территории.
      Расчет коэффициента качества и полноты анализа стратегического плана/Программы развития территории осуществляется по следующей формуле:

      где:
      B - коэффициент качества и полноты анализа стратегического плана/Программы развития территории;
       - коэффициент качества и полноты анализа каждой основной сферы/направления деятельности государственного органа;
      n - общее количество основных сфер/направлений деятельности государственного органа.
      Если сфера деятельности имеет два и более направлений, то каждому направлению присваивается соответствующий коэффициент.
      В целом по сфере коэффициент () равен сумме коэффициентов по каждому направлению, деленной на количество направлений.
      18. Оценка качества и полноты анализа стратегического плана/Программы развития территории осуществляется в разрезе основных сфер/направлений деятельности государственного органа согласно приложению 2 к настоящей Методике и взаимосвязи соответствующих разделов по следующим параметрам:
      1) определение основных проблем в регулируемой сфере/направлении с соответствующим анализом потребностей населения/благополучателей, на решение которых направлен стратегический план;
      2) взаимосвязь второго раздела с третьим разделом стратегического плана/второго, третьего разделов с четвертым разделом Программы развития территорий.
      При этом каждая основная сфера/направление деятельности государственного органа () оценивается по вышеперечисленным двум параметрам () по следующей формуле:

      где на каждый вышеуказанный параметр () присваивается соответствующий коэффициент: 1; 0,5; 0.
      По первому параметру ():
      если в стратегическом плане/Программе развития территории отражены все основные проблемы с соответствующим анализом потребностей населения/благополучателей, то ;
      если в стратегическом плане/Программе развития территории основные проблемы отражены частично и/или с неполным анализом потребностей населения/благополучателей, то ;
      если в стратегическом плане/Программе развития территории основные проблемы не отражены в стратегическом плане и/или не проводился анализ потребностей населения/благополучателей, то .
      По второму параметру ():
      если анализ стратегического плана/Программы развития территории (отраженные проблемы, приоритеты развития и др.) в соответствующей сфере/направлении взаимосвязан с третьим разделом стратегического плана/ четвертым разделом Программы развития территории через предусмотренные целевые индикаторы/показатели/мероприятия, то ;
      если анализ стратегического плана/Программы развития территории (отраженные проблемы, приоритеты развития и др.) в соответствующей сфере/направлении частично взаимосвязан с третьим разделом стратегического плана/четвертым разделом Программы развития территории и не полностью предусмотрены целевые индикаторы/показатели/ мероприятия, то ;
      если анализ стратегического плана/Программы развития территории (отраженные проблемы, приоритеты развития и др.) в соответствующей сфере/направлении не взаимосвязан с третьим разделом стратегического плана/ четвертым разделом Программы развития территории, то .
      При этом в рамках второго параметра, помимо показателей единого перечня, анализируются показатели, включенные в Программу развития территории самими местными исполнительными органами, с учетом специфики региона.
      19.  Критерий "Достижение целей и задач стратегического плана/ Программы развития территории" определяется путем расчета коэффициента достижения целей. Коэффициент достижения целей в свою очередь состоит из двух составляющих: коэффициента достижения целевых индикаторов, запланированных в достижение соответствующей цели, и коэффициента реализации задач, запланированных в реализацию соответствующей цели.
      20. Расчет коэффициента критерия "Достижение целей и задач стратегического плана/Программы развития территории" осуществляется по следующей формуле:

      где:
      D  - коэффициент достижения целей и задач стратегического плана/Программы развития территории;
      Xi  - коэффициент достижения каждой цели с соответствующими задачами;
      n - количество целей.
      Расчет коэффициента достижения каждой цели с соответствующими задачами (Xi) производится по следующей формуле:

      где:
      Ki - коэффициент достижения цели стратегического плана/Программы развития территории;
      Yi - коэффициент реализации задач стратегического плана/Программы развития территории, запланированных в реализацию соответствующей цели.
      Коэффициент достижения цели (Ki) рассчитывается по следующей формуле:

      где:
      hj - коэффициент достижения каждого целевого индикатора, предусмотренного в достижение соответствующей цели;
      m - общее количество целевых индикаторов, предусмотренных в достижение соответствующей цели.
      Расчет коэффициента достижения каждого целевого индикатора (hj), предусмотренного в достижение соответствующей цели стратегического плана/ Программы развития территории осуществляется путем соотношения фактического исполнения (улучшения либо ухудшения) к запланированному улучшению.
      При этом если hj > 1, то hj = 1, если hj < 0, hj = 0.
      При расчете коэффициента достижения целей стратегического плана/Программы развития территории учитывается следующее:
      целевой индикатор, не имеющий планового значения на отчетный период, в расчет коэффициента достижения цели не принимается;
      в случае отсутствия официальных статистических данных на момент проведения оценки, в расчет принимаются оперативные данные. При невозможности представления оперативных данных, целевой индикатор в расчет коэффициента достижения цели не принимается.
      Коэффициент реализации задач (Yi), запланированных в реализацию соответствующей цели стратегического плана/Программы развития территории, определяется путем анализа достижения каждого показателя прямого результата, предусмотренного во исполнение соответствующей задачи.
      Расчет степени реализации задач стратегического плана/Программы развития территории, запланированных в реализацию соответствующей цели осуществляется по следующей формуле:

      где:
      Yi - коэффициент реализации задач стратегического плана/Программы развития территории, запланированных в реализацию соответствующей цели;
      Zk - коэффициент реализации каждой задачи стратегического плана/Программы развития территории;
       - общее количество задач стратегического плана/Программы развития территории, запланированных в реализацию соответствующей цели.
      При этом расчет коэффициента реализации каждой задачи стратегического плана/Программы развития территории (Zk) осуществляется по следующей формуле:

      где:
       - коэффициент реализации каждого показателя прямого результата, предусмотренного в реализацию соответствующей задачи стратегического плана/Программы развития территории;
      r - общее количество показателей прямых результатов, предусмотренных в реализацию соответствующей задачи стратегического плана/Программы развития территории.
      Расчет коэффициента достижения каждого показателя прямого результата стратегического плана/Программы развития территории, предусмотренного в реализацию соответствующей задачи стратегического плана/Программы развития территории (), осуществляется путем соотношения фактического исполнения (улучшения либо ухудшения) к запланированному.
      При этом если  > 1, то = 1, если < 0, то = 0.
      При расчете коэффициента реализации задач стратегического плана/Программы развития территории учитывается следующее:
      показатель прямого результата, не имеющий планового значения на отчетный период, в расчет коэффициента реализации задачи не принимается;
      в случае отсутствия официальных статистических данных на момент проведения оценки, в расчет принимаются оперативные данные. При невозможности представления оперативных данных, показатель прямого результата в расчет коэффициента реализации задач не принимается.

5. Заключение о результатах оценки эффективности
достижения и реализации стратегических целей и задач
в курируемых отрасли/сфере/регионе

      21. Заключение о результатах оценки эффективности деятельности местного исполнительного органа по достижению и реализации стратегических целей и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе (далее - Заключение) составляется по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике.
      Заключение составляется в следующем порядке:
      в графе "Баллы" указываются баллы в разрезе критериев;
      в графе "Коэффициент" указываются коэффициенты в разрезе критериев;
      в строке "Вычет баллов" указываются вычтенные баллы в соответствии с разделом 8 настоящей Методики;
      в строке "Общая оценка" указывается общий балл, рассчитанный по формуле согласно пункту 15 настоящей Методики.
      В разделе "Аналитический отчет и выводы по оценке деятельности местного исполнительного органа" приводится подробный анализ результатов достижения и реализации запланированных целей и задач местного исполнительного органа, в том числе:
      анализ качества и полноты анализа стратегического плана/Программы развития территории;
      анализ достижения целей и задач стратегического плана/Программы развития территории;
      информация о вычете баллов.
      Кроме того, в данном разделе отражаются соответствующие выводы в зависимости от результатов оценки.
      В разделе "Рекомендации по улучшению деятельности местного исполнительного органа" подробно описываются рекомендации по дальнейшему улучшению деятельности государственного органа, а также иные имеющиеся рекомендации.

6. Процедура обжалования результатов оценки

      22. С момента получения Заключения оцениваемый государственный орган в случае несогласия с результатами оценки в течение пяти рабочих дней направляет в уполномоченный на оценку государственный орган свои возражения.
      23. Обжалование результатов оценки должно быть аргументированным и обоснованным с представлением подтверждающих документов. Возражения без подтверждающих документов и обоснования, противоречащие положениям нормативных правовых актов в сфере государственного планирования и правил разработки стратегических планов/Программы развития территории, не рассматриваются.
      24. В случае отсутствия возражений к результатам оценки оцениваемый государственный орган в течение пяти рабочих дней предоставляет в уполномоченный на оценку государственный орган соответствующее уведомление. По истечении установленного срока возражения оцениваемых государственных органов не принимаются.
      25. Для проведения процедуры обжалования в уполномоченном на оценку государственном органе формируется Специальная комиссия, в состав которой не могут входить сотрудники, участвовавшие в оценке государственных органов, представивших возражения.
      Количество и состав Специальной комиссии определяются уполномоченным на оценку государственным органом самостоятельно. Состав Специальной комиссии определяется не менее 5 человек.
      26. В течение пяти рабочих дней со дня получения возражений от оцениваемых государственных органов с подтверждающими документами, уполномоченным на оценку государственным органом формируются и вносятся на рассмотрение Специальной комиссии Таблицы разногласий по результатам оценки эффективности деятельности государственных органов (далее - Таблица разногласий) по форме согласно приложению 4 к настоящей Методике.
      27. Специальная комиссия проводит заседания по рассмотрению возражений и определению объективности результатов оценки, на которые приглашаются представители оцениваемых государственных органов, подавших возражения, представители заинтересованных отраслевых центральных государственных органов, а также сотрудники, участвовавшие в оценке государственных органов.
      28. По результатам заседаний Специальной комиссии Таблицы разногласий дорабатываются, подписываются председателем Специальной комиссии и доводятся до сведения оцениваемого государственного органа.
      29. В течение пятнадцати календарных дней со дня получения возражений от оцениваемых государственных органов уполномоченный на оценку государственный орган направляет в рабочий орган Экспертной комиссии и оцениваемые государственные органы итоговые заключения.

7. Порядок проведения оценки реорганизованных
и упраздненных государственных органов

      30. В случае реорганизации или упразднения государственного органа в первом полугодии оцениваемого года оценка данного государственного органа осуществляется в рамках оценки государственного органа-правопреемника в соответствии с данной методикой.
      31. В случае реорганизации или упразднения государственного органа во втором полугодии оцениваемого года оценка его деятельности не осуществляется, а результаты анализа деятельности данного государственного органа учитываются при разработке рекомендаций и предложений, данных по итогам оценки государственному органу - правопреемнику.

8. Процедура определения своевременности, полноты и
достоверности отчетной информации оцениваемых
государственных органов

      32. Оцениваемый государственный орган своевременно предоставляет уполномоченному на оценку государственному органу полную и достоверную отчетную информацию в соответствии с Графиком оценки.
      33. В случае представления несвоевременной, неполной или недостоверной отчетной информации, из итоговой оценки государственного органа по данному направлению вычитаются штрафные баллы.
      34. Несвоевременной признается отчетная информация, представленная в уполномоченный на оценку государственный орган позже срока, предусмотренного Графиком оценки.
      За представление государственным органом несвоевременной отчетной информации производится вычитание 1,5 (полтора) штрафных баллов.
      35. Неполной признается отчетная информация, в которой отсутствуют элементы (приложения, разделы, таблицы, значения показателей и др.), предусмотренные установленными требованиями к структуре отчетной информации.
      За представление государственным органом неполной отчетной информации производится вычитание 2 (двух) штрафных баллов.
      36. Недостоверной признается отчетная информация, в ходе перепроверки которой выявлены несоответствующие действительности факты.
      Указанные факты фиксируются в Акте сверки.
      За представление государственным органом недостоверной отчетной информации производится вычитание 0,2 штрафных балла за каждый зафиксированный факт. Сумма вычитаемых за представление недостоверной информации штрафных баллов не должна превышать 5 баллов.
      37. Информация о вычетах отражается в Заключении в разделе "Аналитический отчет и выводы по оценке деятельности местного исполнительного органа".

Приложение 1      
к Методике по оценке  
эффективности достижения
и реализации стратегических
целей и задач в курируемых
отрасли/сфере/регионе   

форма          

Акт сверки
по итогам перепроверки данных, содержащихся в отчетной информации

(наименование центрального государственного органа/местного исполнительного органа)

(отчетный период)

Наименование

Вычитаемые баллы

1

Несвоевременное представление отчетной информации


2

Представление неполной информации


3

Представление недостоверной информации


Всего:


      1. Согласно Графику оценки срок представления государственным органом отчетной информации: "____" ____________ 201_ года.
      Фактическая дата представления отчетной информации: "____" _______ 201_ года.
      Вычет составляет: ______ балла.
      2. Представлена неполная информация, в том числе отсутствуют следующие  элементы (приложения, разделы, таблицы, значения показателей и др.), предусмотренные установленными требованиями к структуре отчетной информации:
      1)
      2)
      Вычет составляет: ______ балла.
      3. Представлена недостоверная информация. В ходе перепроверки выявлены следующие несоответствия действительности фактов:

Наименование
целевого
индикатора/
показателя
прямого
результата

План
отчетного
периода

Факт
отчетного
периода

Факт
отчетного
периода
по итогам
перепроверки

Вычет
баллов

Примечание

1













      Вычет составляет: ______ балла.

      Итоговый вычет: ______ балла.

Представитель уполномоченного
органа, должность      ________   ___________   _____________________
                        (дата)     (подпись)    (расшифровка подписи)

Представитель оцениваемого
госоргана, должность   ________   ___________   ____________________
                        (дата)     (подпись)    (расшифровка подписи)

Приложение 2      
к Методике по оценке  
эффективности достижения
и реализации стратегических
целей и задач в курируемых
отрасли/сфере/регионе   

                                Перечень
            сфер деятельности местных исполнительных органов

Значение

Наименование сферы/направления

Источник

1

Сфера

Экономика

Положение

1.1

Направление

Промышленность

Положение

1.2

Направление

Агропромышленный комплекс

Положение

1.3

Направление

Малый и средний бизнес, торговля

Положение

1.4

Направление

Инновации и инвестиции

Положение

2

Сфера

Социальная сфера

Положение

2.1

Направление

Образование

Положение

2.2

Направление

Здравоохранение

Положение

2.3

Направление

Труд и социальная защита населения

Положение

2.4

Направление

Культура и развитие языков

Положение

2.5

Направление

Физическая культура и спорт, туризм

Положение

2.6

Направление

Внутренняя политика

Положение

2.7

Направление

Общественная безопасность и правопорядок

Положение

3

Сфера

Инфраструктура

Положение

3.1

Направление

Связь и коммуникация

Положение

3.2

Направление

Строительство

Положение

3.3

Направление

Дороги и транспорт

Положение

3.4

Направление

Жилищно-коммунальное хозяйство

Положение

4

Сфера

Землеустройство

Положение

5

Сфера

Развитие сельских территорий

Положение

6

Сфера

Государственные услуги

Положение

7

Сфера

Охрана окружающей среды

Положение

Приложение 3      
к Методике по оценке  
эффективности достижения
и реализации стратегических
целей и задач в курируемых
отрасли/сфере/регионе   

форма          

        Заключение о результатах оценки эффективности достижения
         и реализации стратегических целей и задач в курируемых
                          отрасли/сфере/регионе
    ________________________________________________________________
              (наименование местного исполнительного органа)

_________________
(отчетный период)

Критерии оценки

Коэффициент

Баллы

1

Качество и полнота анализа стратегического
плана/Программы развития территории



2

Достижение целей и задач стратегического
плана/Программы развития территории




Вычет баллов




Общая оценка:



Аналитический отчет и выводы по оценке деятельности местного исполнительного органа:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Рекомендации по улучшению деятельности местного исполнительного органа:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Руководитель государственного
органа/структурного
подразделения аппарата акима области  _________ _____________________
                                      (подпись) (расшифровка подписи)

Руководитель соответствующего
структурного подразделения
государственного органа               _________ _____________________
                                      (подпись) (расшифровка подписи)
                                                "__" ________ 20__ г.

Приложение 4      
к Методике по оценке  
эффективности достижения
и реализации стратегических
целей и задач в курируемых
отрасли/сфере/регионе   

форма          

                             Таблица разногласий
                по результатам оценки эффективности деятельности
                            государственных органов
            _______________________________________________________
                     (наименование государственного органа)

         по направлению "Достижение и реализация стратегических целей
                  и задач в курируемых отрасли/сфере/регионе"

Заключение
уполномоченного
органа по
государственному
планированию

Возражение
оцениваемого
государственного
органа

Решение по
итогам
обжалования
(принято/
отклонено)

Примечание
(обоснование
принятия/отклонения
возражения)

1

2

3

4

5

1





2





...





      Выводы: по критерию 1: ____________________________________;
      по критерию 2: ____________________________________________;
      ...
      Общий балл с учетом итогов обжалования составил __________.

Председатель комиссии,
должность  __________ ___________ ______________________________
             (дата)    (подпись)       (расшифровка подписи)

С итогами обжалования ознакомлен:
представитель оцениваемого госоргана,
должность __________ ___________ ______________________________
             (дата)    (подпись)       (расшифровка подписи)