"Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 73 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 01 шілдедегі № 200 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 26 шілдеде № 8580 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрiнiң 24.11.2014 № 511 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 73 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8399 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларында:
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Бюджеттiк өтінім:
      стратегиялық жоспар жобасының және (немесе) стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар жобасының;
      стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының;
      Қазақстан Республикасының Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 71 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8397 санымен тіркелген) бекітілген (бұдан әрі - Бірыңғай бюджеттік сыныптама) Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасының;
      өткен жоспарлы кезеңнің бюджеттің өтінімінің;
      есепті қаржы жылындағы стратегиялық жоспарды іске асыру туралы есептің;
      заттай нормалардың негізінде жасалады.»;
      6-тармақта:
      20) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «20) бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк кредиттеу арқылы iске асыруға ұсынып отырған бюджеттiк бағдарламалар бойынша бюджеттiк кредиттеудiң орындылығы туралы мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның қорытындысын;»;
      25) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «25) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті орган сұрататын басқа да қажетті ақпаратты қамтиды.
      «Ерекше маңызды және жедел iске асыруды талап ететiн мiндеттердi iске асыруға бағытталған бюджеттiк инвестициялар бойынша мынадай құжаттар берiледi:
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң және/немесе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрi тапсырмаларының көшiрмелерi;
      жылдар бойынша бөле отырып, жоба құнының негiздемесi жөнiндегi есептеу;
      бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсiнiң жобаны iске асырудың орындылығына қатысты қорытындысы;
      қажет болған жағдайда мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган сұрататын басқа да құжаттар берiледi.»;
      12-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «12. Мемлекеттiк функцияларды, өкiлеттiктердi жүзеге асыруға және олардан туындайтын мемлекеттiк қызметтердi көрсетуге бағытталған бюджеттiк бағдарламалар бойынша шығыстар есептеулерi бекiтiлген заттай нормалардың негізінде жасалады.»;
      53-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «53. Осы Қағидалардың 62-қосымшасына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органның сұрауы бойынша бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi іс-шаралар бөлінісінде бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша шығыстар тізбесін береді.»;
      58 және 59-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «58. Қазақстан Республикасының Бюджеттік кодексінің 66-бабына сәйкес (бұдан әрі - Бюджеттік кодекс) ағымдағы қаржылық жылының 15 мамырына дейінгі мерзімге тиісті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджет шығыстарын жоспарлау үшін мемлекеттік жоспарлау бойынша орталық немесе жергілікті уәкілетті органдарға стратегиялық жоспарларының жобасын немесе стратегиялық жоспарларына өзгертулер мен толықтырулар жобасын және бюджеттік өтінімдер ұсынады.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдарға бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалар жобасын ұсынады.
      Осы тармақта көрсетілген құжаттарға бағалау қорытындысы жүргізілген жағдайда, бағалаудың қорытындысы тіркеледі.
      59. Республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi бюджеттiк өтiнiмдi мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi органға қағаз тасығышта нөмiрленген беттерiмен, кiтапша түрiнде және мемлекеттiк органдардың электрондық құжат айналымы бiрыңғай жүйесiн пайдалану арқылы электрондық құжат түрiнде енгiзедi, сондай-ақ бюджеттiк өтiнiм деректерiн мемлекеттiк жоспарлаудың ақпараттық жүйесiне енгiзедi.
      Мемлекеттiк жоспарлаудың ақпараттық жүйесiнде бюджеттiк өтiнiм болмаған (оның iшiнде бюджет шығыстары экономикалық сыныптамасының ерекшелiктерi бойынша шығыстар есептеулерiнiң нысандары толық толтырылмаған жағдайда) және/немесе қағаз тасығышта берiлген бюджеттiк өтiнiммен сәйкес келмеген жағдайда, аталған бюджеттiк өтiнiм республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiне қараусыз қайтарылады.
      Бұдан басқа республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi бюджеттiк өтiнiмдер жөнiндегi ақпаратты қалыптастыру үшiн бюджеттiк жоспарлау және болжамдау функцияларын жүзеге асыратын мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органның құрылымдық бөлiмшесiне:
      Осы Қағидалардың 51-қосымшасына сәйкес бюджеттік бағдарламалар (кiшi бағдарламалар) бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің шығыстарының жиынтық есептеуінің көшiрмесiн;
      Осы Қағидалардың 52-қосымшасына сәйкес бюджеттiк бағдарламалар жиынтық тiзбесiнiң көшiрмесiн;
      Осы Қағидалардың 57-тармағында көзделген түсiндiрме жазбаның көшiрмесiн ұсынады.»;
      6162636465 және 66-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «61. Мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган бірыңғай бюджеттік сыныптама және республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң ұсыныстары негiзiнде республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің бюджеттiк өтiнiмдердi уақтылы ұсынуы үшiн бюджеттi жоспарлау бойынша ақпараттық жүйелердiң дайындығын қамтамасыз етедi.
      62. Бюджеттiк өтiнiмдi ұсыну күнi мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық немесе жергiлiктi уәкiлеттi органда тiркелген күнi болып есептеледi.
      63. Мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық немесе жергiлiктi уәкiлеттi орган бюджеттiк өтiнiмдердi жасалуы және ұсынылуы Қазақстан Республикасының бюджеттiк заңнамаларына сәйкес келмеген кезде оларды бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерiне қарамастан қайтарады.
      64. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi пысықталған бюджеттiк өтiнiмдi ол қайтарылған күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық немесе жергiлiктi уәкiлеттi органға ұсынады.
      65. Әрбiр бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк өтiнiмiн қарау мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық немесе жергiлiктi уәкiлеттi органда тіркелген күнiнен бастап 15 жұмыс күнi iшiнде жүзеге асырылады.
      66. Бюджет кодексінің 68-бабына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық және жергiлiктi уәкiлеттi органдар есепті қаржы жылында бюджеттің атқарылуын талдау нәтижелерін ескере отырып:
      1) Қазақстан Республикасының бюджеттік және басқа да заңнамасына, елдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға сәйкестігіне стратегиялық жоспарларының жобалары немесе стратегиялық жоспарларына өзгерістер мен толықтырулар жобалары;
      2) Бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдері Қазақстан Республикасының бюджеттік және басқа да заңнамасына, елдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, қолданыстағы натуралды нормаларға және стратегиялық жоспарларының жобалары немесе стратегиялық жоспарларына өзгертулер мен толықтырулар жобалары;
      3) Бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштері, стратегиялық жоспарларының жобалары немесе стратегиялық жоспарларына өзгертулер мен толықтырулар жобалары құрамымен берілген олардың стратегиялық мақсаттармен және стратегиялық бағыттағы тапсырмалармен байланыстығы;
      4) Стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері ұсынған бюджеттік бағдарламалар жобаларының нәтижелігінің және тиімділігінің көрсеткіштері, олардың бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің әрекеттерінің бағытына уәкілеттілігіне, қызметтеріне сәйкестігін қарайды.»;
      Мынадай мазмұндағы 67, 68, 69 және 70-тармақтармен толықтырылсын:
      «67. Тиісті жоспарлы кезеңге арналған бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің бюджеттік өтінімдерін қарау кезінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті орган:
      1) өткен қаржы жылындағы бюджеттік бағдарламалардың атқарылуын талдау және оларды келесі жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік өтінімде ұсынылған бюджеттік бағдарламалардың сомаларымен салыстыру арқылы өткен қаржы жылындағы республикалық және тиісті жергілікті бюджеттің атқарылу нәтижелерін, әрбір бюджеттік бағдарлама бойынша бюджет қаражатын игерілмеуіне әкеп соқтырған себептерді;
      2) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ұсынған есепті қаржы жылындағы стратегиялық жоспарлардың іске асырылуы туралы есептерді және бюджеттік бағдарламалардың нәтижелеріне қол жеткізу бөлігінде бюджет қаражатын басқару бойынша мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелерін;
      3) бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері өтінім берген шығыстарды оның негізділігі тұрғысынан қарау бөлігінде өткен қаржы жылындағы республикалық тиісті жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің есебіне Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті мен облыстардың республикалық маңызы бар қалалардың, астананың ревизиялық комиссиялары берген қорытындылар мен ұсынымдарды ескереді;
      4) жаңа бюджеттік инвестициялық жобалар бойынша жобаның өтімділігі, жоба аяқталғаннан кейін оны ұстауға арналған шығыстардың негіздемесі, жалғасатын бюджеттік инвестициялық жобалар бойынша – бюджеттік инвестициялық жобаны іске асыру мониторингінің нәтижелері қаралады;
      5) бюджеттік кредиттер бойынша кредиттік шарт талаптарын орындау және бюджеттік кредитті нысаналы мақсат бойынша пайдалану ескеріледі;
      6) шешілуіне нысаналы трансферттер бойынша келісім жобаларында көзделген нысаналы трансферттер бөлінетін нысаналы трансферттер бойынша мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуді талдау ескеріледі.
      68. Мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық және жергілікті уәкiлеттi органдар стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын бюджеттiк өтiнiмдердi, стратегиялық жоспарларды әзiрлемейтiн бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк бағдарламаларының жобаларын қарау қорытындылары бойынша бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң шығыстары бойынша қорытындыны қалыптастырады және тиісті бюджет комиссиясының қарауына жiбередi.
      69. Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi мен мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық немесе жергiлiктi уәкiлеттi органдар арасындағы келiспеушiлiктердi тиiстi бюджет комиссиясы қарайды.
      Тиiстi бюджет комиссиясы осы қағиданың 66 және 68-тармақтарында көрсетілген бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң шығыстары бойынша қорытындыны қарайды және ол бойынша ұсыныстар әзiрлейдi.
      70. Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық және жергілікті уәкiлеттi органға пысықталған стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерiстер мен толықтырулардың жобаларын бюджеттiк өтiнiмдердi, ұсынады.
      Стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарлама әкімшісі мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық және жергiлiктi уәкiлеттi органға пысықталған бюджеттiк бағдарламалардың жобаларын ұсынады.».
      2. Бюджеттік жоспарлау және болжамдау департаменті (Т.М. Савельева) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуiн және оның ресми бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық тiркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Министр                                      Е. Досаев 

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 13 марта 2013 года № 73 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки"

Приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 1 июля 2013 года № 200. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 июля 2013 года № 8580. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 24 ноября 2014 года № 511

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 24.11.2014 № 511.

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра экономики и бюджетного планирования и прогнозирования Республики Казахстан от 13 марта 2013 года № 73 «Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8399, опубликован в газете "Казахстанская правда" от 17 июля 2013 г. № 234) внести следующие изменения и дополнения:
      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      «4. Бюджетная заявка составляется на основе:
      проекта стратегического плана и (или) проекта изменений и дополнений в стратегические планы;
      проектов бюджетных программ, администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы;
      единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденной приказом Министра экономики и бюджетного планирования от 13 марта 2013 года № 71 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8397) (далее - Единая бюджетная классификация);
      бюджетной заявки истекшего планового периода;
      отчета о реализации стратегического плана за отчетный финансовый год;
      натуральных норм.»;
      в пункте 6:
      подпункт 20) изложить в следующей редакции:
      «20) заключение уполномоченного органа по государственному планированию о целесообразности бюджетного кредитования по бюджетным программам, предлагаемым администратором бюджетных программ к реализации посредством бюджетного кредитования;»;
      подпункт 25) изложить в следующей редакции:
      «25) другую необходимую информацию, запрашиваемую центральным или местным уполномоченными органами по государственному планированию.»;
      часть вторую изложить в следующей редакции:
      «По бюджетным инвестициям, направленным на реализацию особо важных и требующих оперативной реализации задач, представляются следующие документы:
      копия поручений Президента Республики Казахстан и/или Премьер-Министра Республики Казахстан;
      расчет по обоснованию стоимости проекта в разбивке по годам;
      заключение администратора бюджетных программ на целесообразность реализации проекта;
      в случае необходимости другие документы, запрашиваемые центральным уполномоченным органом по государственному планированию.»;
      пункт 12 изложить в следующей редакции:
      «12. Расчеты расходов по бюджетным программам, направленным на осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг составляются на основании утвержденных натуральных норм.»;
      пункт 53 изложить в следующей редакции:
      «53. По запросу центрального или местного уполномоченных органов по государственному планированию администратор бюджетных программ представляет перечень затрат по бюджетной программе (подпрограмме) в разрезе мероприятий согласно приложению 62 к настоящим Правилам.».;
      пункты 58 и 59 изложить в следующей редакции:
      «58. В соответствии со статьей 66 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс) для планирования расходов бюджета соответствующие администраторы бюджетных программ в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в центральный или местный уполномоченные органы по государственному планированию проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы и бюджетные заявки.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют в центральный и местный уполномоченные органы по государственному планированию бюджетные заявки и проекты бюджетных программ.
      В случаях проведения оценки результатов к документам, указанным в настоящем пункте, прилагаются результаты оценки.
      59. Администратор республиканских бюджетных программ вносит бюджетную заявку в центральный уполномоченный орган по государственному планированию на бумажном носителе с пронумерованными листами, в сброшюрованном виде и в виде электронного документа посредством использования единой системы электронного документооборота государственных органов, а также вносит данные бюджетной заявки в информационную систему государственного планирования.
      В случае отсутствия в информационной системе государственного планирования бюджетной заявки (в том числе в случае неполного заполнения форм расчетов расходов по спецификам экономической классификации расходов бюджета) и/или несоответствия с бюджетной заявкой, представленной на бумажном носителе, данная бюджетная заявка будет возвращена администратору республиканских бюджетных программ без рассмотрения.
      Кроме того, администраторы республиканских бюджетных программ предоставляют в структурное подразделение центрального уполномоченного органа по государственному планированию, осуществляющее функции бюджетного планирования и прогнозирования, для формирования информации по бюджетным заявкам:
      копию Сводного расчета расходов администратора бюджетных программ по бюджетным программам (подпрограммам) согласно приложению 51 к настоящим Правилам;
      копию Сводного перечня бюджетных программ согласно приложению 52 к настоящим Правилам;
      копию пояснительной записки, предусмотренной пунктом 57 настоящих Правил.»;
      пункты 6162636465 и 66 изложить в следующей редакции:
      «61. Центральный уполномоченный орган по государственному планированию на основе Единой бюджетной классификации и предложений администраторов республиканских бюджетных программ обеспечивает подготовленность информационной системы по планированию бюджета для своевременного представления администраторами республиканских бюджетных программ бюджетных заявок.
      62. Датой представления бюджетной заявки считается дата ее регистрации в центральном или местном уполномоченных органах по государственному планированию.
      63. При несоответствии бюджетной заявки требованиям бюджетного законодательства Республики Казахстан по ее составлению и представлению центральный или местный уполномоченные органы по государственному планированию возвращают ее администратору бюджетной программы без рассмотрения.
      64. Администратор бюджетных программ представляет доработанную бюджетную заявку в центральный или местный уполномоченные органы по государственному планированию в течение пяти рабочих дней с даты ее возврата.
      65. Рассмотрение документов, представленных администратором бюджетных программ в соответствии с пунктом 58 настоящих Правил, осуществляется в течение 15 рабочих дней с даты регистрации в центральном и местном уполномоченных органах по государственному планированию.
      66. В соответствии со статьей 68 Бюджетного кодекса центральный и местные уполномоченные органы по государственному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год рассматривают:
      1) проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы на предмет их соответствия стратегическим и программным документам, прогнозу социально-экономического развития страны, бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан;
      2) бюджетные заявки администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, действующим натуральным нормам и проектам стратегических планов или проектам изменений и дополнений в стратегические планы;
      3) показатели бюджетных программ, представленных в составе проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы на предмет их взаимосвязи со стратегическими целями, с задачами стратегических направлений;
      4) показатели результативности и эффективности, представленные в проектах бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.»;
      дополнить пунктами 67, 68, 69 и 70 следующего содержания:
      «67. При рассмотрении бюджетных заявок администраторов бюджетных программ на соответствующий плановый период центральный и местный уполномоченные органы по государственному планированию учитывают:
      1) результаты исполнения республиканского и соответствующих местных бюджетов за истекший финансовый год путем анализа исполнения бюджетных программ в истекшем финансовом году и сопоставления их с суммами бюджетных программ, представленными в бюджетной заявке на следующий плановый период, причины, повлекшие неосвоение бюджетных средств по каждой бюджетной программе;
      2) отчеты о реализации стратегических планов за отчетный финансовый год, представленные администраторами бюджетных программ, и результаты оценки эффективности деятельности государственных органов по управлению бюджетными средствами в части достижения результатов бюджетных программ;
      3) выводы и рекомендации, данные Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета к отчету Правительства Республики Казахстан и ревизионными комиссиями областей, городов республиканского значения, столицы об исполнении республиканского, соответствующих местных бюджетов за истекший финансовый год в части рассмотрения заявленных администраторами бюджетных программ расходов на предмет их обоснованности;
      4) по новым бюджетным инвестиционным проектам рассматриваются окупаемость проекта, обоснование расходов на его содержание после завершения проекта, по продолжающимся бюджетным инвестиционным проектам - результаты мониторинга реализации бюджетного инвестиционного проекта;
      5) по бюджетным кредитам учитывается выполнение условий кредитного договора и использование бюджетного кредита по целевому назначению;
      6) по целевым трансфертам анализ достижения целей и задач, на решение которых выделяются целевые трансферты, предусмотренные в проектах соглашений по целевым трансфертам.
      68. Центральный и местные уполномоченные органы по государственному планированию по итогам рассмотрения проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы, бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, формируют заключения по расходам администраторов бюджетных программ и направляют на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии.
      69. Разногласия между администраторами бюджетных программ и центральным или местным уполномоченными органами по государственному планированию рассматриваются соответствующей бюджетной комиссией.
      Соответствующая бюджетная комиссия рассматривает материалы, указанные в пунктах 66 и 68 настоящих Правил и вырабатывает по ним предложения.
      70. Администраторы бюджетных программ в соответствии с предложениями бюджетной комиссии представляют в центральный и местный уполномоченные органы по государственному планированию доработанные проекты стратегических или проекты изменений и дополнений в стратегические планы и бюджетные заявки.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют в центральный и местные уполномоченные органы по государственному планированию доработанные проекты бюджетных программ и бюджетные заявки.».
      2. Департаменту бюджетного планирования и прогнозирования (Савельева Т.М.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в официальных средствах массовой информации.
      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня регистрации и подлежит официальному опубликованию.

      Министр                                    Е. Досаев