Мемлекеттік органдардың интранет-порталында жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2013 жылғы 2 қазандағы № 775 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 11 қарашада № 8897 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 14 сәуірдегі № 377 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 14.04.2016 № 377 бұйрығымен.

      «Ақпараттандыру туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 9) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік органдардың интранет-порталында жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Ақпараттандыру саласындағы мемлекеттік саясат департаменті (Қ.Б. Елеусізова) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуінен кейін оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің интернет ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналасуын, оның Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары – мемлекеттік органдардың интранет-порталы қатысушыларының назарына жеткізілуін қамтамасыз етсін.
      3. «Мемлекеттік органдардың интранет-порталында жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 28 маусымдағы № 385 бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімде № 7829 тіркелген, «Казахстанская правда» газетінде 2012 жылы 29 тамызда № 290-291 (27109-27110) жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі С.С. Сарсеновке жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы 
Көлік және коммуникация 
министрінің      
2013 жылғы 2 қазандағы 
№ 775 бұйрығымен бекітілген

Мемлекеттік органдардың интранет-порталында
жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік органдардың интранет-порталында жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) «Ақпараттандыру туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 9) тармақшасына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының ақпараттық өзара іс-қимылына қатысушылары арасындағы ақпарат алмасудың рәсімін нақтылайды.
      3. Нұсқаулықтың қолданысы Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпияларын құрайтын мәліметтерді қамтитын электрондық құжаттарға қолданылмайды.
      «Қызмет бабында пайдалану үшін» белгісімен таратылуы шектелген электрондық құжаттармен мемлекеттік органдардың жұмыс істеу тәртібі «Қазақстан Республикасында ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі кейбір шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 14 қыркүйектегі № 965 және «Мемлекеттік органдардың қызметтік ақпаратпен жұмыс жасау ережесін бекіту туралы» 2008 жылғы 23 қаңтардағы № 51 қпү қаулыларымен анықталады.
      4. Мемлекеттік органдардың интранет-порталында электрондық цифрлық қолтаңбаның кілттерін қолдану «Электрондық құжат айналымы ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы
17 сәуірдегі № 430 қаулысының 1-тармағына сәйкес орындалады.
      5. Осы Нұсқаулықта пайдаланылатын негізгі ұғымдар:
      1) бастамашы құжатты әзірлеп мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыратын – мемлекеттік органның қызметкері;
      2) Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының куәландырушы орталығы (бұдан әрі – МО КО) – Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесіне қатысушыларға қызмет көрсететін куәландырушы орталық;
      3) мемлекеттік органдардың интранет-порталы (бұдан әрі – МО ИП) – бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған және шектеулі қол жеткізуді электрондық ақпараттық жүйелерін қоспағанда, барлық мемлекеттік ақпараттық жүйелерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесі арқылы мемлекеттік органдардың ақпараттық өзара іс-қимылын қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе;
      4) мемлекеттік органдардың электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі (бұдан әрі – ЭҚАБЖ) - Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары мен тиісті мемлекеттік органның лауазымды тұлғалары арасындағы электрондық құжат алмасуға арналған электрондық құжат айналымы жүйесі;
      5) МО ИП қатысушы – МО ИП-да электрондық түрдегі құжаттарды жинау, өңдеу, сақтау және тарату процестеріне қатысатын мемлекеттік орган немесе лауазымды адам;
      6) электрондық құжат айналымының жүйесі (бұдан әрі – ЭҚАЖ) оған қатысушылар арасындағы қатынастар «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 7 қаңтардағы Заңымен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерімен реттелетін электрондық құжаттар алмасу жүйесі;
      7) электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінің орталығы (бұдан әрі – ЭҚАБЖ орталығы) – ЭҚАБЖ қатысушыларын тіркеуді, нормативтік-анықтамалық ақпаратты үйлестіруді және ЭҚАБЖ қатысушылары арасындағы электрондық құжаттар алмасуды қамтамасыз ететін ЭҚАБЖ кіші жүйесі;
      8) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі.

2. Мемлекеттік органдардың интранет-порталында
жұмыстарды ұйымдастыру

      6. Мемлекеттік органдардың ведомстволық және ведомствоаралық бизнес-процестердің өзара іс-қимылын ұйымдастыру үшін мынадай функциялардың орындалуын қамтамасыз ететін МО ИП пайдаланылады:
      1) пайдаланушылардың қолжетімділігін авторландыру және қолжетімділік құқығын шектеу;
      2) осы электрондық құжат үшін орнатылған форматта электрондық хабарламаны қалыптастыру (құру);
      3) электрондық құжаттарды орналастыру;
      4) электрондық құжаттың ЭЦҚ қалыптастыру және тексеру;
      5) электрондық құжаттармен ұжымдық жұмыс;
      6) электрондық құжатты іздеу;
      7) электрондық құжаттарды сақтау.
      7. МО ИП арқылы мемлекеттік органдардың мынадай функцияларының ішінара ақпараттық қолдауы қамтамасыз етіледі:
      1) «Нормативтік құқықтық актілер жобаларын келісу»;
      2) «Мемлекеттік орган қызметшілері санының мониторингі;
      3) «Жоспарларды және тапсырмаларды бақылау»;
      4) «Қазақстан Республикасы Үкіметінің электрондық отырысы»;
      5) «Мемлекеттік органдардың атына тапсырмалардың орындалуы жөніндегі ескертулер»;
      6) нақты уақыт тәртібінде орналастырылған құжаттарды талқылау және дауыс беру үшін жұмыс тобын құру мүмкіндігін беретін «Құжаттармен бірлесіп жұмыс істеу»;
      7) бірыңғай электрондық пошталық жүйесімен ықпалдасқан «Пошта» сервисі;
      8) «Күнтізбе» сервисінде тағайындалған ағымдағы оқиғалар және міндеттер туралы ескертпе және жұмысты жоспарлау мүмкіндігі;
      9) қосымша сервистерге қол жеткізуді ұсыну: «Информерлер», «Қазақстан Республикасының стандарттары» деректер қоры», «мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелері», «Қазақ-орыс-ағылшын сөздігі», «Құжаттар кітапханасы», «Мемлекеттік органдардың анықтамалығы», «Сәттік хабарламалармен алмасу», «Хабардар ету».
      8. МО ИП-дағы электрондық құжаттар қалыптастырылған, жөнелтілген немесе алынған форматта сақталады.
      9. МО ИП 60 Мб аспайтын көлемімен электрондық құжаттардың орналасуын қамтамасыз етеді.
      10. МОИП-да ішіне салынған файлдар мынадай форматта орналастырылады:
      1) PDF, TIFF, JPEG – графикалық формат;
      2) RTF, DOC, DOCX – мәтіндік формат;
      3) XLS, XLSX – кестелік формат;
      4) PPT – таныстырулар;
      5) RAR, ZIP – мұрағатталған формат.
      11. Мемлекеттік органдардың қызметкерлері «Хабардар ету» және «Оқиғалар күнтізбесі» сервистерінде хабарлама алу арқылы МО ИП-да іс-қимылдар жасау қажеттігі туралы хабарлайды.

3. Нормативтік құқықтық актілердің жобаларын келісу

      12. МО ИП-да келісуге Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулыларының, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі өкімдерінің жобалары және Қазақстан Республикасының заң жобалары (бұдан әрі – Жоба) жатады.
      13. Жобаны екі тәсілмен орналастырылады:
      1) бастамашы осы Нұсқаулықтың 8-тармағында сипатталған үдеріске сәйкес жобаны мемлекеттік органның қызметкерлері арасында, мемлекеттік органдардың арасында да жұмыс тәртібінде талқылау және дауыс беру үшін «Құжаттармен бірлесіп жұмыс істеу» модулінде орналастырады.
      Талқылауды аяқтағаннан кейін бастамашы «Нормативтік құқықтық актілер жобаларын келісу» модулінде жобаның түпкілікті нұсқасын кешіктірмей орналастырады және жобаны жөнелту белгісін қояды.
      2) бастамашы «Нормативтік құқықтық актілер жобаларын келісу» модулінде жобаны орналастырады.
      14. Жобаны орналастыру карточкасының деректемелік бөлігі мынадай алаңды қамтыды:
      1) жобаның атауы;
      2) жобаны жасау мерзімі;
      3) жобаны тіркеу нөмірі;
      4) жобаның мәртебесі;
      5) әзірлеуші мемлекеттік органның атауы;
      6) әзірлеуі үшін жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты;
      7) жобаның сипаттамасы;
      8) жобаның материалдарымен салымдар файлы;
      9) мыналарды көрсете отырып, келісуші мемлекеттік органдардың атауы:
      жобаның келісу күні және уақыты;
      жобаны келісу мәртебесі;
      электронық цифрлық қолтаңбаның бар болуы;
      келісуші мемлекеттік органдардың түсініктемесі;
      файлдар-салымдар;
      10) келісуші мемлекеттік органдардың тізімі;
      11) келісуші адамның тізімі;
      12) заң қызметінің басшысының тегі, аты, әкесінің аты;
      13) мемлекеттік орган басшысының тегі, аты, әкесінің аты.
      15. МО ИП-да жоба мүдделі бөлімдер олардың құзыретіне қарай келісіледі, ЭЦҚ арқылы заң бөлімшесінің басшысы виза қояды және мемлекеттік органның басшысы қол қояды және МО ИП-да келісуші мемлекеттік органдарға жолданады.
      16. МО ИП-да келісуші мемлекеттік органға келіп түскен жобаның құжаттамалық қамтамасыз ету қызметі басшылыққа қарауға жолдайды, ол жауапты құрылымдық бөлімшені және мүдделі құрылымдық бөлімшелерді олардың құзыреті шеңберінде жобаны қарау үшін анықтайды.
      17. Жобаны қарағаннан кейін құрылым бөлімшенің жауапты орындаушысы мүдделі құрылымдық бөлімшелердің қарау нәтижелерін қорытындылайды және МО ИП-да келісу нәтижелерінің мынадай бір мәнін таңдайды:
      1) жоба ескертулерсіз келісілді. Келісуші орган басшысы ЭЦҚ қолданумен МО ИП-та электрондық құжат нысанындағы жобаны келіседі. Бұл жағдайда әзірлеуші МО ИП-тан басып шығарылған келісуші органның
МО ИП-тағы жобаның нөмірі, келісуші органның оның мүдделі құрылымдық бөлімшелерімен ішкі келісу нәтижелері көрсетілген келісу парағының негізінде және келісуші органның басшысы оған бұрыштама қоюы үшін электрондық құжаттың қағаз көшірмесі түрінде жобаның түпнұсқасын ұсынады;
      2) ескертулермен келісілді. Бұл ретте келісуші орган МО ИП ескертулерді орналастырады, оларда ескертулерді жою бойынша ұсыныстар болу тиіс және ЭЦҚ пайдалану арқылы келісуші мемлекеттік органның басшысы қол қояды. Бұл жағдайда әзірлеуші ескертулермен келіскен жағдайда жобаларды пысықтау жұмыс тәртібімен жүзеге асырылады, бұдан кейін әзірлеуші МО ИП-та мемлекеттік орган басшысының ЭЦҚ-сын куәландырумен қол қойылған жобаның пысықталған нұсқасын орналастырады және мемлекеттік органдарға келісуге қайта жолдайды;
      3) келісуден бас тартылды. Бұл ретте түсіндірмелерде келісуден бас тарту себебі көрсетіледі.
      18. Жауапты орындаушының келісу нәтижесі МО ИП жауапты бөлімшенің жоғарыдағы басшыларымен және мүдделі құрылымдық бөлімшелермен оларды құзыреті негізінде келісіледі және ЭЦҚ арқылы келісуші мемлекеттік органның басшысы қол қояды. Ескертулер мен ұсыныстар болған кезде келісу нәтижесі келісу немесе қол қоюдан бас тарту себебін көрсете отырып, жауапты құрылымдық бөлімшенің орындаушысына пысықтауға жолдануы мүмкін.
      19. Жоба келісуші мемлекеттік органдардан ескертулер мен ұсыныстар алған жағдайда бастамашы жобаны пысықтайды және МО ИП-да жаңа нұсқасын жобаның нұсқасын «/» белгісімен қоюмен сол бір тіркеу нөмерімен орналастырады.
      Жобаның жаңа нұсқасын орналастыру кезінде осы Нұсқаулықтың 1516171819 тармақтарында көрсетілген процестердің барлық қадамы орындалады.
      20. Жобаларды қараудың жалпы мерзімі «Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң Регламентi туралы» Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2002 жылғы 10 желтоқсандағы № 1300 қаулысымен және өзге де нормативтік құқықтық актілермен, сондай-ақ жоғары тұрған мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың жазба түрде тапсырмаларымен белгіленеді, ол жоба келіп түске кезде жауапты құжаттық қамтамасыз ету қызметкерімен қойылады.
      21. Егер жобаны әзірлеуші мемлекеттік органда және келісуші мемлекеттік органда келіспеушілік болса, келіспеушілік хаттамасы әзірленеді, ол жобаның нұсқасына қоса беріледі және ЭЦҚ арқылы мемлекеттік органдардың басшылары қол қояды.
      22. Әзірлеуші мемлекеттік орган жобаны барлық мүдделі мемлекеттік органдардың басшылары ЭЦҚ пайдаланумен МО ИП арқылы жобаны келіскеннен (виза қойғаннан) кейін МО ИП-дан әзірлеуші мемлекеттік органның ЭҚАЖ-не түсіру жасалады және МО ИП-дан келісу ілеспе хатпен және келісу парағымен Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне (бұдан әрі – Кеңсе) қарауға жолданады.
      23. Кеңседе жобаны қарау және келісу «Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң Регламентi туралы» Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2002 жылғы 10 желтоқсандағы № 1300 қаулысына және «Кейбiр нұсқаулықтарды бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 31 қаңтардағы № 168 қаулысына сәйкес жүргізіледі.

4. Мемлекеттік орган қызметкерлері санының мониторингі

      24. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары кадр қызметінің қызметкерлері МО ИП-да өз мемлекеттік органы мемлекеттік қызметшілерінің саны туралы деректерді енгізуді жүзеге асырады, оларды мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның қызметкері тексереді.
      25. Тексерудің оң нәтижесінен кейін деректерді мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның қызметкері қабылдайды және өзгертуге жатпайды.
      26. Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның қызметкері МО ИП-да мемлекеттік органдардың кадр қызметтер қызметкерлерінің МО ИП арқылы жіберген мемлекеттік қызметшілердің саны туралы деректер негізінде мемлекеттік қызметшілерінің саны бойынша жиынтық есепті қалыптастырады.

5. Жоспарлар мен тапсырмаларды бақылау

      27. МО ИП-да мемлекеттік органның ведомстволық және ведомствоаралық іс-шаралар жоспары, хаттамалар, тапсырмалар, бұйрықтар (бұдан әрі – ЖТ) орналастыруға, мониторингке және бақылауға жатады.
      28. Ведомстволық ЖТ тармақтарын орналастыру кезінде жоспар мен тапсырманы әзірлеуге және бекітуге жауапты болып тағайындалған мемлекеттік органның бөлімшесі бекіткеннен кейін үш күн ішінде жоспардың тармақтарын орындаушыларды бірлескен орындаушыларды көрсете отырып МО ИП-да МО жоспарын орналастырады.
      29. Ведомствоаралық ЖТ тармақтарын орналастыру кезінде ведомствоаралық ЖТ орындау бойынша ұсынылған есептерді жинау және талдау үшін анықталған мемлекеттік орган, сондай-ақ бекітілгеннен кейін бес жұмыс күн ішінде ведомствоаралық ЖТ МО ИП-да орындаушы/бірлескен орындаушы мемлекеттік органдарды көрсете отырып, орналастырады.
      30. МО ИП электрондық түрде ЖТ орналастыру кезінде мынадай деректемелер пайдаланылады:
      1) құру мерзімі (үнсіз келісім бойынша);
      2) нөмір;
      3) атауы;
      4) құру негіздемесі;
      5) құжаттың түрі (іс-шаралар жоспары, хаттама, тапсырма, бұйрық);
      6) түрін көрсету (ведомстволық, ведомствоаралық);
      7) тіркеу күні;
      8) бақылаушы;
      9) файлды салу.
      31. МО ИП-да электрондық түрде ЖТ тармақтарын орналастыру кезінде мынадай деректемелер пайдаланылады:
      1) құжат түрінің атауы (үнсіз келісім бойынша);
      2) құру күні (үнсіз келісім бойынша);
      3) нөмірі;
      4) атауы;
      5) аяқтау түрі;
      6) орындау мерзімі;
      7) қайталау (қайталау мезгілі көрсетіледі);
      8) бақылаушы;
      9) орындау мерзімін көрсете отырып ішкі жауапты орындаушы;
      10) орындау мерзімін көрсете отырып ішкі жауапты қоса орындаушы;
      11) сыртқы орындаушы (егерде ЖТ ведомствоаралықтық);
      12) сыртқы қоса орындаушы (егерде ЖТ ведомствоаралықтық).
      32. МО ИП ішкі орындаушы/қоса орындаушы ЖТ тармағында белгіленген орындау мерзімдерінде дайындалған есепті – тармақ (-тарды) орындау барысы туралы ақпаратты орналастырады және ЖТ тармақтар орындауды бақылауға және мониторингке тағайындалған жауапты орындаушыға қарауға жолдайды.
      33. МО ИП-да ЖТ тармақтарының орындалуын бақылау және мониторингі үшін тағайындалған жауапты орындаушы орындау жөнінде есепті қабылдайды және тармақты орындаушыдан алынған және келісілген ақпарат негізінде ЭЦҚ пайдалану арқылы ЖТ тармақтарын бақылаудан алады.
      34. ЖТ тармағын бақылаудан алғаннан кейін есеп орындаушыларға/қоса орындаушыларға қарау үшін қолжетімді болады.

6. Қазақстан Республикасы Үкіметінің электрондық отырысы

      35. Қазақстан Республикасы Үкіметінің отырысын дайындауға жауапты Бақылау және құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің қызметкері (бұдан әрі – БҚҚБ жұмыскері) МО ИП-да алдағы отырыста қаралатын мәселелерді көрсетумен бекітілген күн тәртібін орналастырады.
      36. Күн тәртібіне, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің отырысында қарау үшін шығарылатын материалдар қоса беріледі.
      37. МО ИП-да материалдармен күн тәртібі Қазақстан Республикасы Үкіметінің отырысын дайындауға жауапты БҚҚБ қызметкерінің ЭЦҚ растайды.
      38. Қазақстан Республикасы Үкімет мүшелерінің «Қазақстан Республикасы Үкіметінің мобильдік кеңсесі» ақпараттық жүйесі арқылы мобильдік құрылғыларының электрондық поштасына МО ИП-дағы күн тәртібі мен отырыс материалдарымен танысу мүмкіндігін көрсетумен Қазақстан Республикасы Үкіметінің жоспарланған отырысы туралы хабарлама келіп түседі.
      39. Мемлекеттік органның басшысы – Қазақстан Республикасының Үкіметі отырысының қатысушысы МО ИП-да отырыс мәліметтермен күн тәртібін қарайды және Қазақстан Республикасы Үкіметінің отырысына қатысу туралы ақпаратты мынадай мағынада енгізеді:
      1) қатысады;
      2) қатыса алмайды.
      40. Жеке қатысу мүмкіндігі болмаған жағдайда, болмау себебі және оның орнындағы адамның деректері қосымша көрсетіледі.
      41. Қатысу туралы ақпарат ЭЦҚ мемлекеттік органның басшысымен расталады.
      42. Отырыс барысында Қазақстан Республикасы Үкіметінің мүшелеріне МО ИП арқылы нақты уақыт тәртібінде электрондық түрде күн тәртібі мен отырыс материалдарына қолжетімділік қамтамасыз етіледі.
      43. Қаулы жобасы бойынша дауыс беру өткізген кезде Қазақстан Республикасы Үкіметінің мүшелері МО ИП-да электрондық түрде өз пікірін мынадай мәндерді таңдау жолымен белгілейді:
      1) қолдаймын;
      2) қарсымын.
      44. МО ИП-да дауыс беру нәтижелері бойынша қаулының жобасын қабылдау немесе қабылдамау туралы шешім қабылданады.

7. Мемлекеттік органдардың атына тапсырмаларды орындау
жөніндегі ескертпелер

      45. Мемлекеттік органдардың атына тапсырмаларды орындау жөніндегі ескертпелер МО ИП-да қалыптастыру және орналастыру МО ИП-ды және Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесінде және Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігінде орнатылған ЭҚАБЖ ықпалдастыру арқылы автоматты түрде орындалады.
      46. Мемлекеттік органдардың атына тапсырмаларды орындау жөніндегі ескертпелері ЭҚАБЖ мынадай деректемелердің деректерін көрсетумен МО ИП-да бейнеленеді:
      1) құжаттың шығыс нөмірі;
      2) құжаттың шығыс күні;
      3) қысқаша мазмұны;
      4) орындаушы;
      5) құжаттың түрі;
      6) жауапты бөлім;
      7) орындау мерзімі;
      8) орындау мерзімі өткенге дейін қалған күндердің саны.
      47. Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің және Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесінің тапсырмаларын орындауын бақылау үшін жауапты мемлекеттік органның қызметкері – тапсырманы орындаушы (бұдан әрі – Бақылаушы) осы мемлекеттік органға бағытталған ескертпелерді МО ИП-да тұрақты түрде қарайды.
      48. Бақылаудағы тапсырмалардың орындалуы жөніндегі ескертпелердің тізбесі МО ИП-да Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Кеңсесінің тапсырмасы бойынша күн сайын Астана қаласының уақыты бойынша 00:30, Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігінің тапсырмасы бойынша күн сайын Астана қаласының уақыты бойынша орындалған тапсырмалар жөніндегі ескертпелерді МО ИП-да бейнелеуді қоспағанда өзектендіріледі.

8. Құжатпен бірлесіп жұмыс жасау

      49. Бастамашы МО ИП-да талқылауды және дауыс беруді өткізу үшін әзірленген құжаттардың жобаларын орналастырады.
      50. Бастамашы талқылауды және дауыс беруді өткізу үшін мынадай деректемелерді көрсете отырып, жұмыс тобын құрады:
     1) төраға;
      2) хатшы;
      3) атауы;
      4) сипаттама;
      5) жұмыс тобын құру негіздемесі;
      6) файлды салу;
      7) жұмыс тобының қатысушылары;
      8) жұмыс тобының кеңесі;
      9) жұмыс тобының құжаттары.
      51. Бастамашы талқылауға және дауыс беруге жататын құжатты жаба алады және мұрағатқа жолдай алады. Бұл ретте құжат жұмыс тобы үшін қарау үшін ғана қол жетілімді.
      52. Жобаны талқылауды аяқтағаннан кейін бастамашы жобаның түпкілікті нұсқасын «Нормативтік құқықтық актілерді келісу» модуліне жолдай алады.

9. Пошта

      53. МО ИП қатысушыға бірыңғай электрондық пошта жүйесімен ықпалдасқан пошта клиенттерінің стандарттық функцияларына қол жеткізуді ұсынады:
      1) файлды қоса хабарламаны құру және жолдау;
      2) файлды қоса бере отырып хабарламаны алу;
      3) «Себет» папкасына ауыстыру арқылы хабарламаны жою;
      4) «Себет» папкасынан хабарламаны жою;
      5) байланысты құру;
      6) папканы құру.
      54. МО ИП-да электрондық пошта 20 Мб артық файлды жолдауға мүмкіндік бермейді.
      55. МО ИП электрондық поштасының жалпы көлемі 500 Мб арттырмайды.

10. Күнтізбе

      56. МО ИП қатысушыға оқиға (кездесу, міндет) құру, сондай-ақ оған тағайындалған міндеттерді және оқиғаларды қарау мүмкіндігі беріледі.
      57. Күнтізбеде МО ИП қатысушыға тағайындалған күні мен уақыты бойынша міндеттер мен оқиғалар мынадай ішкі жүйелерінде көрсетіледі:
      1) «Хабардар ету»;
      2) «Құжатпен бірлесіп жұмыс істеу»;
      3) «Жоспарлар мен тапсырмаларды бақылау»;
      4) «Қабылдауға алдын ала жазылу»;
      5) «Қазақстан Республикасы Үкіметтің электрондық отырысы».
      58. Күнтізбе сондай-ақ «Қазақстан Республикасы Үкіметінің мобильдік кеңсесі» ақпараттық жүйесі арқылы МО ИП қатысушыға күні мен уақыты бойынша тағайындалған міндеттер мен оқиғаларды көрсетеді.

11. Қосымша сервистер

      59. МО ИП қатысушыға мынадай мүмкіндік беріледі:
      1) валютаның бағамы, ауа райы болжамы, Қазақстан Республикасының жаңалықтары туралы өзекті ақпаратты қарау;
      2) қолдану салалары бойынша Қазақстан Республикасының стандарттарын іздеу және қарау;
      3) мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне қол жеткізу;
      4) мынадай екі жақты және үш жақты аударма түрлері бойынша сөздерді аудару:
      қазақша-орысша;
      орысша-қазақша;
      ағылшынша-орысша;
      орысша-ағылшынша;
      ағылшынша-қазақша;
      қазақша-ағылшынша;
      қазақша-орысша-ағылшынша;
      орысша-қазақша-ағылшынша;
      ағылшынша-қазақша-орысша.
      5) қолжетілімдікті шектеуімен қарау және оқу үшін құжаттарды орналастыру;
      6) мемлекеттік қызметшілері туралы мынадай мәліметтерді қамтитын ақпаратқа қолжетімділік:
      тегі, аты, әкесінің аты;
      лауазымы;
      құрылымы;
      жұмыс телефоны;
      кабинетінің №;
      E-mail;
      7) файлдарды және графикалық суреттерді жолдау мүмкіндігін қамтамасыз ететін хабарламалармен лезде алмасу;
      8) электрондық хабарламаларды қарау:
      осы қызметкердің ЖТ-ның белгілі бір тармағын орындаушы ретінде таңдап алынғаны туралы;
      мемлекеттік органның кадр қызметі қызметкеріне мемлекеттік қызметшілер саны туралы есептің мәртебесі туралы;
      осы қызметкердің Қазақстан Республикасы Үкіметінің отырысына қатысушы ретінде таңдап алынғаны туралы;
      жобаны келісуші адамның, мемлекеттік орган басшысының, келісуші мемлекеттік органның кеңсе қызметкерінің келісу қажеттігі туралы;
      осы қызметкердің күнтізбедегі оқиғаның қатысушысы ретінде таңдап алынғаны туралы;
      мемлекеттік органның қызметкердің жұмыс тобы отырысының қатысушысы ретінде таңдап алынғаны туралы.
      60. МО ИП арқылы автоматтандырылмаған және жартылай автоматтандырылған қызметтер бойынша жеке және заңды тұлғаларды қабылдауға күнін және уақытын белгілеу, одан кейін МО ИП осы адамның қабылдауға келу/келмеу туралы белгі қою.

12. МОИП-да ЭЦҚ пайдалану

      61. МОИП қатысушыларға электрондық құжаттардың түпнұсқалылығы мен тұтастығы мынадай:
      1) МО ИП-да электрондық цифрлық қолтаңбаны қалыптастыру және тексеру процесін іске асыратын (электрондық цифрлық қолтаңба құралдары), техникалық реттеу саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сәйкестікті растау рәсімінен өткен ақпаратты криптографиялық қорғау құралдарын ықпалдастыру;
      2) электрондық құжаттарға қол жеткізу құқықтарын шектеуді сақтау жолымен қамтамасыз етіледі.
      62. МОИП қатысушыларына:
      1) ақпаратты криптографиялық қорғау құралымен жұмыс істеу процесінде оларға белгілі болған қызметтік ақпаратты құпияда сақтау;
      2) кілттік ақпаратты тасығыштарының және осы ақпаратты тасығыштармен берілетін ЭЦҚ-ның кілттері туралы басқа да құжаттардың сақталуын қамтамасыз етуі;
      3) эталлондық уақытпен дербес компьютерлерде уақыттың үйлесімділігін жүзеге асыруы;
      4) дербес компьютерлерде ЭЦҚ құралдарының дұрыс жұмыс істеуін бұзуы мүмкін бағдарламаларды (оның ішінде – вирустар) пайдалануды жүзеге асырмауы тиіс.
      63. МО ИП-да электрондық құжаттарды ресімдеу үшін тек куәландыру орталығы берген қолданыстағы тіркеу куәлігі бар, ЭЦҚ-ның ашық кілттері сәйкес келетін ЭЦҚ-ның жабық (құпия) кілттері ғана пайдаланылуы мүмкін.
      64. Электрондық құжатқа қол қою үшін ЭЦҚ қалыптастыру бір немесе бірнеше ЭЦҚ басшыларының пайдалануымен жүзеге асырылады.
      65. Басшы ЭЦҚ-ны пайдаланумен олардың болуы арқылы құжат мәтініне (салынған файлдарға) қол қояды, ол құжат мәтінінің тұтастығы мен өзгермеуін қамтамасыз етеді.

13. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесі

      66. Ұйымдардың электрондық құжат айналымын аппараттық-бағдарламалық, телекоммуникациялық қамтамасыз етудің ақпараттық қауіпсіздігі «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңымен және «Қазақстан Республикасында ақпараттық қауіпсiздiкті қамтамасыз ету жөнiндегi кейбiр шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 14 қыркүйектегі № 965 қаулысымен регламенттеледі.
      67. Ақпаратты криптографиялық қорғау құралдары оларды пайдалану құжаттамасы мен пайдалану ережелеріне қатаң сәйкестікте пайдаланылады.

Об утверждении Инструкции по работе на интранет-портале государственных органов

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 2 октября 2013 года № 775. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 ноября 2013 года № 8897. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 14 апреля 2016 года № 376

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 14.04.2016 № 376.

      В соответствии с подпунктом 9) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по работе на интранет-портале государственных органов.
      2. Департаменту государственной политики в сфере информатизации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Елеусизова К.Б.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его официальное опубликование в периодическом печатном издании и размещение на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и интранет-портале государственных органов, доведение его до сведения государственных органов Республики Казахстан – участников интранет-портала государственных органов.
      3. Признать утратившим силу приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 28 июня 2012 года № 385 «Об утверждении Инструкции по работе на интранет-портале государственных органов» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 7829, опубликованный в газете от 29 августа 2012 года «Казахстанская правда» № 290-291 (27109-27110).
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Сарсенова С.С.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Утверждена             
приказом Министра         
транспорта и коммуникаций    
Республики Казахстан      
от 2 октября 2013 года № 775  

Инструкция по работе на интранет–портале государственных
органов

1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция по работе на интранет-портале государственных органов (далее – Инструкция) разработана в соответствии с подпунктом 9) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации».
      2. Настоящая Инструкция детализирует процедуру обмена информацией между участниками информационного взаимодействия государственных органов Республики Казахстан.
      3. Действие Инструкции не распространяется на электронные документы, содержащие сведения, составляющие государственные секреты Республики Казахстан.
      Порядок работы государственных органов с электронными документами ограниченного распространения с пометкой «Для служебного пользования» определяется постановлениями Правительства Республики Казахстан от 14 сентября 2004 года № 965 «О некоторых мерах по обеспечению информационной безопасности в Республике Казахстан» и от 23 января 2008 года № 51 дсп «Об утверждении Правил работы государственных органов со служебной информацией».
      4. Применение ключей электронной цифровой подписи на интранет–портале государственных органов выполняется согласно пункту 1 Правил электронного документооборота, утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 апреля 2004 года № 430 «Об утверждении Правил электронного документооборота».
      5. Основные понятия, используемые в настоящей Инструкции:
      1) инициатор – работник государственного органа, который разрабатывает и размещает документ на интранет–портале государственных органов;
      2) удостоверяющий центр государственных органов Республики Казахстан (далее - УЦ ГО) – удостоверяющий центр, обслуживающий участников единой системы электронного документооборота государственных органов Республики Казахстан;
      3) интранет–портал государственных органов (далее – ИП ГО) – информационная система, предназначенная для автоматизации бизнес-процессов и обеспечивающая информационное взаимодействие государственных органов посредством единого окна доступа ко всем государственным информационным системам, за исключением электронных информационных ресурсов ограниченного доступа;
      4) единая система электронного документооборота государственных органов (далее – ЕСЭДО) – система электронного документооборота, предназначенная для обмена электронными документами между государственными органами Республики Казахстан и должностными лицами соответствующего государственного органа;
      5) участник ИП ГО – государственный орган или должностное лицо, участвующее в процессах сбора, обработки, хранения и распространения документов в электронном виде на ИП ГО;
      6) система электронного документооборота (далее – СЭД) – система обмена электронными документами, отношения между участниками которой регулируются Законом Республики Казахстан от 7 января 2003 года «Об электронном документе и электронной цифровой подписи» и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан;
      7) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

2. Организация работы на интранет–портале
государственных органов

      6. Для организации взаимодействия ведомственных и межведомственных бизнес-процессов государственных органов используется ИП ГО, обеспечивающий выполнение следующих функций:
      1) авторизация доступа пользователей и разграничение прав доступа;
      2) формирование (составление) электронного сообщения в формате, установленном для данного электронного документа;
      3) размещение электронных документов;
      4) формирование и проверка ЭЦП электронного документа;
      5) коллективная работа с электронными документами;
      6) поиск электронного документа;
      7) хранение электронных документов.
      7. ИП ГО обеспечивается информационная поддержка следующих функций государственных органов:
      1) «Согласование проектов нормативных правовых актов»;
      2) «Мониторинг численности сотрудников государственных органов»;
      3) «Контроль планов и поручений»;
      4) «Электронное заседание Правительства Республики Казахстан»;
      5) «Напоминания по исполнению поручений в адрес государственных органов»;
      6) «Совместная работа над документом» предоставляющая возможность создания рабочих групп для проведения обсуждения и голосования размещенных документов в режиме реального времени;
      7) сервис «Почта», интегрированный с единой электронной почтовой системой;
      8) напоминание о назначенных текущих событиях и задачах, и возможностью планирования работы в сервисе «Календарь»;
      9) предоставление доступа к дополнительным сервисам: «Информеры», «База данных «Стандарты Республики Казахстан», «Информационные системы государственных органов», «Казахско-русско-английский словарь», «Библиотека документов», «Справочник государственного органа», «Обмен мгновенными сообщениями», «Оповещение».
      8. Электронные документы на ИП ГО хранятся в том формате, в котором они были сформированы, отправлены или получены.
      9. ИП ГО обеспечивает размещение электронного документа объемом не более 60 Мб.
      10. Вложенные файлы размещаются на ИП ГО в следующих форматах:
      1) PDF, TIFF, JPEG, JPG – графический формат;
      2) RTF, DOC, DOCX – текстовый формат;
      3) XLS, XLSX – табличный формат;
      4) PPT, РРТХ – презентации;
      5) RAR, ZIP – архивированный формат.
      11. Работники государственных органов информируются о необходимости проведения действий на ИП ГО посредством получения уведомлений в сервисах «Оповещений» и «Календарь».

3. Согласование проектов нормативных правовых актов

      12. Согласованию на ИП ГО подлежат проекты постановлений Правительства Республики Казахстан, распоряжений Премьер-Министра Республики Казахстан и законопроекты Республики Казахстан (далее – проект).
      13. Проект размещается двумя способами:
      1) инициатор, размещает проект в модуле «Совместная работа над документом» для обсуждения и голосование в рабочем порядке между сотрудниками государственного органа, так и между государственными органами, согласно процессу, описанному в главе 8 настоящей Инструкции.
      После завершения обсуждения инициатор незамедлительно размещает окончательную версию проекта и ставит отметку отправки проекта в модуль «Согласование проектов нормативных правовых актов»;
      2) инициатор размещает проект в модуле «Согласование проектов нормативных правовых актов».
      14. Реквизитная часть карточки размещения проекта содержит следующие поля:
      1) наименование проекта;
      2) дата создания проекта;
      3) регистрационный номер проекта;
      4) статус проекта;
      5) наименование государственного органа разработчика;
      6) фамилия, имя, отчество лица, ответственного за разработку;
      7) описание проекта;
      8) файлы вложений с материалами проекта;
      9) наименование согласующих государственных органов с указанием:
      даты и времени согласования проекта;
      статуса согласования проекта;
      наличие электронной цифровой подписи;
      комментарии согласующих государственных органов;
      файлов-вложений;
      10) список согласующих государственных органов;
      11) список согласующих лиц;
      12) фамилия, имя, отчество руководителя юридической службы;
      13) фамилия, имя, отчество руководителя государственного органа.
      15. Проект на ИП ГО согласовывается заинтересованными в силу их компетенции подразделениями, визируется руководителем юридического подразделения и подписывается руководителем государственного органа посредством ЭЦП и направляется в согласующие государственные органы на ИПГО.
      16. Проект, поступивший в согласующий государственный орган на ИП ГО направляется службой документационного обеспечения на рассмотрение руководству, который определяет ответственное структурное подразделение и заинтересованные структурные подразделения в рамках их компетенции за рассмотрение проекта.
      17. После рассмотрения проекта исполнитель ответственного структурного подразделения обобщает результаты рассмотрения заинтересованными структурными подразделениями и выбирает на ИП ГО одно из значений результатов согласования:
      1) согласован без замечаний. Руководителем государственного органа согласовывается проект в форме электронного документа на ИП ГО с использованием ЭЦП. В этом случае разработчик на основании распечатанного с ИП ГО листа согласования согласующего органа, где указаны номер проекта на ИП ГО, результаты внутреннего согласования согласующего органа с его заинтересованными структурными подразделениями, представляет подлинник проекта в виде бумажной копии электронного документа для его визирования руководителем согласующего органа;
      2) согласовано с замечаниями. При этом на ИП ГО согласующим органом размещаются замечания, в которых содержатся предложения по их устранению и подписывается руководителем согласующего государственного органа с использованием ЭЦП. В этом случае при согласии разработчика с замечаниями, доработка проектов осуществляется в рабочем порядке, после чего разработчик размещает на ИП ГО доработанную версию проекта, подписанную с удостоверением ЭЦП руководителя государственного органа, и повторно направляет на согласование государственным органам;
      3) отказано в согласовании. При этом в комментариях указывается причина отказа в согласовании.
      18. Результат согласования ответственного исполнителя на ИП ГО согласовываются с вышестоящими руководителями ответственного подразделения и заинтересованными структурными подразделениями в рамках их компетенции и подписывается руководителем согласующего государственного органа посредством ЭЦП. При наличии замечаний и предложений результат согласования направляется на доработку с указанием причины отказа в согласовании или подписании исполнителю ответственного структурного подразделения.
      19. В случае получения замечаний и предложений к проекту от согласующих государственных органов инициатор проекта дорабатывает и размещает новую версию проекта на ИП ГО под тем же регистрационным номером, с проставлением под знаком «/» версии проекта.
      При размещении новой версии проекта выполняются все шаги процесса, указанные в пунктах 1516171819 настоящей Инструкции.
      20. Общий срок рассмотрения проектов определяется постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2002 года № 1300 «О Регламенте Правительства Республики Казахстан» и иными нормативными правовыми актами, а также поручениями в письменном виде вышестоящих государственных органов и должностных лиц, который при поступлении проекта выставляется ответственным работником службы документационного обеспечения.
      21. Если у государственного органа – разработчика проекта и согласующего государственного органа имеются разногласия, составляется протокол разногласий, который прилагается к версии проекта и подписывается руководителями государственных органов посредством ЭЦП.
      22. Государственный орган разработчик после согласования (визирования) проекта всех руководителей заинтересованных согласующих государственных органов посредством ИП ГО с применением ЭЦП, делает выгрузку проекта из ИП ГО в СЭД государственного органа – разработчика и с сопроводительным письмом и приложением листа согласования из ИПГО направляет на рассмотрение в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан (далее – Канцелярия).
      23. Рассмотрение и согласование проекта в Канцелярии проводится согласно постановлению Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2002 года № 1300 «О Регламенте Правительства Республики Казахстан» и постановлению Правительства Республики Казахстан от 31 января 2001 года № 168 «Об утверждении некоторых инструкций».

4. Мониторинг численности сотрудников государственного органа

      24. Работники кадровой службы государственных органов Республики Казахстан осуществляют на ИП ГО ввод данных о численности государственных служащих своего государственного органа, которые проверяются работником уполномоченного государственного органа по делам государственной службы.
      25. После положительного результата проверки данные принимаются работником уполномоченного государственного органа по делам государственной службы и не подлежат изменению.
      26. Работником уполномоченного государственного органа по делам государственной службы на ИП ГО формируется сводный отчет по численности государственных служащих на основании данных о численности государственных служащих предоставленные работниками кадровых служб государственных органов через ИП ГО.

5. Контроль планов и поручений

      27. На ИП ГО подлежат размещению, мониторингу и контролю ведомственные и межведомственные планы мероприятий, протоколы, поручения, приказы (далее – ПП) государственного органа.
      28. При размещении пунктов ведомственного ПП подразделение государственного органа, назначенное ответственным за разработку и утверждение плана и поручения, в течение трех рабочих дней после утверждения размещает план и поручение на ИП ГО с указанием исполнителей/соисполнителей пунктов ПП.
      29. При размещении пунктов межведомственного ПП государственный орган, определенный для сбора и анализа предоставленных отчетов по исполнению межведомственного ПП, также в течение пяти рабочих дней после утверждения размещает межведомственный ПП на ИП ГО с указанием государственных органов-исполнителей/соисполнителей.
      30. При размещении ПП в электронном виде на ИП ГО используются следующие реквизиты:
      1) дата создания (по умолчанию);
      2) номер;
      3) наименование;
      4) основание создания;
      5) вид документа (план мероприятий, приказ, поручение, протокол);
      6) указание тип (ведомственный, межведомственный)
      7) дата регистрации;
      8) контролер;
      9) приложение файла.
      31. При размещении пунктов ПП в электронном виде на ИП ГО используются следующие реквизиты:
      1) наименование вида документа (по умолчанию);
      2) дата создания (по умолчанию);
      3) номер;
      4) наименование;
      5) форма завершения;
      6) срок исполнения;
      7) повторять (указывается периодичность повторения);
      8) контролер;
      9) внутренний ответственный исполнитель с указанием срока исполнения;
      10) внутренние соисполнители с указанием срока исполнения;
      11) внешний ответственный (если ПП межведомственный);
      12) внешние соисполнители (если ПП межведомственный).
      32. Внутренние соисполнители/исполнители на ИП ГО в установленные в пункте ПП сроки исполнения размещают подготовленные отчеты - информацию о ходе исполнения пункта(-ов) и отправляют на рассмотрение исполнителю, назначенному ответственным за контроль и мониторинг исполнения пунктов ПП.
      33. Исполнитель, назначенный ответственным за контроль и мониторинг исполнения пунктов ПП на ИП ГО принимает отчет по исполнению и на основании полученной и согласованной информации от исполнителей пункта снимает с контроля пункт ПП посредством применения ЭЦП.
      34. После снятия с контроля пункта ПП отчет доступен для просмотра исполнителям/соисполнителям.

6. Электронное заседание Правительства Республики Казахстан

      35. Работник отдела контроля документационного обеспечения (далее – работник ОКДО), ответственный за подготовку заседаний Правительства Республики Казахстан, размещает на ИП ГО утвержденную повестку дня предстоящего заседания с указанием рассматриваемых вопросов.
      36. К повестке дня также прикладываются материалы, выносимые для рассмотрения на заседание Правительства Республики Казахстан.
      37. Повестка дня с материалами на ИП ГО заверяется ЭЦП работника ОКДО, ответственного за подготовку заседаний Правительства Республики Казахстан.
      38. На электронную почту мобильного устройства через информационную систему «Мобильный офис Правительства Республики Казахстан» членов Правительства Республики Казахстан поступает уведомление о планируемом заседании Правительства Республики Казахстан с указанием возможности ознакомления с повесткой и материалами заседания в ИП ГО.
      39. Руководитель государственного органа – участник заседания Правительства Республики Казахстан просматривает повестку с материалами заседания на ИП ГО и вводит информацию об участии в заседании Правительства Республики Казахстан в виде следующих значений:
      1) примет участие;
      2) не сможет принять участие.
      40. В случае невозможности личного участия дополнительно указывается причина отсутствия и данные замещающего лица.
      41. Информация об участии подписывается ЭЦП руководителя государственного органа.
      42. В ходе заседания членам Правительства Республики Казахстан посредством ИП ГО обеспечивается доступ к повестке и материалам заседания в электронном виде в режиме реального времени.
      43. При проведении голосования по проекту постановления члены Правительства Республики Казахстан на ИП ГО фиксируют свое мнение в электронном виде путем выбора следующих значений:
      1) за;
      2) против.
      44. По результатам голосования на ИП ГО принимается решение о принятии или отклонении проекта постановления.

7. Напоминания по исполнению поручений в адрес
государственных органов

      45. Формирование и размещение на ИП ГО напоминаний по исполнению поручений в адрес государственных органов выполняется автоматически посредством интеграции ИП ГО и ЕСЭДО, установленной в Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и Администрации Президента Республики Казахстан.
      46. Напоминания по контрольным поручениям в адрес государственных органов отображаются в ИП ГО с указанием данных следующих реквизитов из ЕСЭДО:
      1) исходящий номер документа;
      2) исходящая дата документа;
      3) краткое содержание;
      4) исполнитель;
      5) вид документа;
      6) ответственный отдел;
      7) срок исполнения;
      8) количество дней, оставшихся до истечения срока исполнения.
      47. Работник государственного органа–исполнителя поручения, ответственный за контроль исполнения поручений Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан и Администрации Президента Республики Казахстан, регулярно просматривает в ИП ГО напоминания, адресованные данному государственному органу.
      48. Перечень напоминаний по исполнению контрольных поручений актуализируется в ИП ГО по поручениям Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан ежедневно в 00:30 по времени города Астаны, по поручениям Администрации Президента Республики Казахстан – ежечасно по времени города Астаны с исключением отображения в ИП ГО напоминаний по исполненным поручениям.

8. Совместная работа над документом

      49. Инициатором на ИП ГО размещаются проекты разработанных документов для проведения обсуждения и голосования.
      50. Инициатор формирует рабочую группу для обсуждения и голосования с указанием следующих реквизитов:
      1) председатель;
      2) секретарь;
      3) наименование;
      4) описание;
      5) обоснование создания рабочей группы;
      6) вложение файлов;
      7) участники рабочей группы;
      8) совещания рабочей группы;
      9) документы рабочей группы.
      51. Инициатор может закрыть документ, подлежащий обсуждению и голосованию и передать в архив. При этом документ для рабочей группы доступен только для просмотра.
      52. После завершения обсуждения проекта, инициатор может отправить окончательную версию проекта в модуль «Согласование нормативных правовых актов».

9. Почта

      53. Участнику ИП ГО предоставляется доступ к стандартным функциям почтовых клиентов интегрированный с единой электронной почтовой системой:
      1) создание и отправка сообщения с приложением файла;
      2) получение сообщения с приложением файла;
      3) удаление сообщения с перемещением в папку «корзина»;
      4) удаление сообщения с папки «корзина»;
      5) создание контактов;
      6) создание папок.
      54. Электронная почта на ИП ГО позволяет отправлять файлы не более 20 Мб.
      55. Общий объем электронной почты ИП ГО не позволяет превышать 500 Мб.

10. Календарь

      56. Участнику ИП ГО предоставляется возможность создавать событие (встречу, задачу), также просматривать назначенные ему задачи и события.
      57. В календаре отображаются задачи и события по датам и времени назначенные участнику ИП ГО в следующих подсистемах:
      1) «Оповещения»;
      2) «Совместная работа над документом»;
      3) «Контроль планов и поручений»;
      4) «Предварительная запись на прием»;
      5) «Электронное заседание Правительства Республики Казахстан».
      58. Календарь также отображает задачи и события по датам и времени назначенные участнику ИП ГО посредством информационной системы «Мобильный офис Правительства Республики Казахстан».

11. Дополнительные сервисы

      59. Участнику ИП ГО предоставляется возможность:
      1) просматривать актуальную информацию о курсе валют, прогноз погоды, новости Республики Казахстан;
      2) поиск и просмотр стандартов Республики Казахстан, по областям применения;
      3) доступ к информационным системам государственных органов;
      4) переводить слова по следующим видам двустороннего и трехстороннего перевода:
      казахско-русский;
      русско-казахский;
      англо-русский;
      русско-английский;
      англо-казахский;
      казахско-английский;
      казахско-русско-английский;
      русско-казахско-английский;
      англо-казахско-русский;
      5) размещения документов для просмотра и чтения с ограничением доступа;
      6) доступа к информации содержащей следующие сведения о государственных служащих:
      фамилия, имя, отчество;
      должность;
      подразделение;
      рабочий телефон;
      № кабинета;
      E-mail;
      7) обмена мгновенными сообщениями, который обеспечивает возможность отправки файлов и графических изображений;
      8) просматривать электронные уведомления (извещение):
      о том, что данного сотрудника выбрали исполнителем того или иного пункта ПП;
      о статусе отчета о численности государственных служащих сотруднику кадровой службы государственного органа;
      о том, что данного сотрудника выбрали участником заседания Правительства Республики Казахстан;
      о том, что необходимо согласовать проект согласующему лицу, руководителю государственного органа, работнику канцелярии согласующего государственного органа;
      о том, что данного сотрудника выбрали участником события в календаре;
      о том, что сотрудника государственного органа выбрали участником совещания рабочей группы.
      60. Посредством ИП ГО назначать дату и время приема физического или юридического лица по неавтоматизированным и частично автоматизированным услугам, после чего на ИП ГО ставить отметку о явке/неявке данного лица на прием.

12. Использование ЭЦП на ИП ГО

      61. Участниками ИП ГО обеспечиваются подлинность и целостность электронных документов путем:
      1) интегрирования (сопряжения) в ИП ГО средств криптографической защиты информации, реализующих процесс формирования и проверки электронной цифровой подписи (средства электронной цифровой подписи), а также прошедших процедуру подтверждения соответствия в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан в области технического регулирования;
      2) соблюдения разграничения прав доступа к электронным документам.
      62. Участникам ИП ГО следует:
      1) хранить в тайне служебную информацию, ставшую им известной в процессе работы со средствами криптографической защиты информации;
      2) обеспечивать сохранность носителей ключевой информации и других документов о ключах ЭЦП, выдаваемых с этими носителями информации;
      3) осуществлять синхронизацию времени на персональных компьютерах с эталонным временем;
      4) не осуществлять эксплуатацию программ на персональных компьютерах (в том числе – вирусы), которые могут нарушить корректное функционирование средств ЭЦП.
      63. Для оформления электронных документов на ИП ГО могут использоваться только те закрытые (секретные) ключи ЭЦП, которым соответствуют открытые ключи ЭЦП, имеющие действующие регистрационные свидетельства, выданные удостоверяющим центром.
      64. Формирование ЭЦП для подписания электронного документа осуществляется с использованием одной или несколькими ЭЦП руководителей.
      65. Руководитель подписывает текст документа, (вложенный(ые) файлы) при их наличии, с применением ЭЦП, которая обеспечивает целостность и неизменность текста документа.

13. Система обеспечения информационной безопасности

      66. Информационная безопасность аппаратно-программного, телекоммуникационного обеспечения систем электронного документооборота организаций регламентируется Законом Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 сентября 2004 года № 965 «О некоторых мерах по обеспечению информационной безопасности в Республике Казахстан».
      67. Средства криптографической защиты информации используются в строгом соответствии с их эксплуатационной документацией и правилами использования.