Баланың құқықтарын қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін және тексеру парақтарының нысандарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 17 қазандағы № 421 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 18 қарашада № 8908 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 26 тамыздағы № 543 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 26.08.2015 № 543 бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 3-тармағына, 15-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) баланың құқықтарын қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;
      2) жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқару органдарында жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтарын қорғау саласындағы тексеру парағының нысаны осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес;
      3) жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған ұйымдарда жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтарын қорғау саласындағы тексеру парағының нысаны осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес;
      4) жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқару органдарында балалардың білім алуға конституциялық құқығын (жалпыға бірдей оқу) қамтамасыз ету, тамақтандыруды және тасымалдауды ұйымдастыру бойынша балалардың құқықтарын қорғау саласындағы тексеру парағының нысаны осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес;
      5) жергілікті атқарушы органдардың білім беру ұйымдарында балалардың білім алуға конституциялық құқығын (жалпыға бірдей оқу) қамтамасыз ету, тамақтандыруды және тасымалдауды ұйымдастыру бойынша балалардың құқықтарын қорғау саласындағы тексеру парағының нысаны осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес;
      6) жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқару органдарында Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының қызметін ұйымдастыру бойынша балалардың құқықтарын қорғау саласындағы тексеру парағының нысаны осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес;
      7) Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарында балалардың құқықтарын қорғау саласындағы тексеру парағының нысаны осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. «Баланың құқықтарын қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін және тексеру парақтарының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2012 жылғы 10 тамыздағы № 364 бұйрығының күші жойылды деп танылсын (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 6 қыркүйекте № 7904 болып тіркелген, 2012 жылғы 19 қыркүйектегі № 316-317 (27135-27136) «Казахстанская правда» газетінде жарияланған).
      3. Балалардың құқықтарын қорғау комитеті (Р.П. Шер) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың көшірмесін мемлекеттік тіркеуге Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне жолдасын;
      2) осы бұйрықтың бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурстарына орналастыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                         А. Сәрінжіпов

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 17 қазандағы  
№ 421 бұйрығына 1-қосымша 

Баланың құқықтарын қорғау саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

      1. Баланың құқықтарын қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі - Өлшемдер) білім беру, денсаулық сақтау, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі білім беруді басқару органдарын және балаларға арналған ұйымдарды тексеруді жоспарлау мақсатында тәуекел дәрежелеріне бөлу үшін әзірленді.
      2. Осы Өлшемдерде төмендегі ұғымдар қолданылады:
      1) тәуекел - балаларға отбасында өмір сүру және тәрбиелену құқықтарын іске асыруға, білім алуға, әлеуметтік көмек пен қолдауға ие болу құқығына, балаларға арналған ұйымдарда жан-жақты дамуына кедергі келтіретін жағдайлардың пайда болу мүмкіндігі;
      2) бақылау субъектілері - балалардың құқықтарын қорғау қызметін жүргізетін жеке және заңды тұлғалар.
      3. Балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы тәуекел дәрежелеріне бөлу осы Өлшемдерге қосымшаға сәйкес жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқару органдары мен балаларға арналған ұйымдары үшін өлшемдердің негізінде, аталған өлшемдерде көрсетілген балдардың жиынтық сомасын ескере отырып жүргізіледі.
      Бұл ретте, балалардың құқықтарын қорғау қызметін жүргізетін ұйымдар тексеру қорытындысы бойынша тәуекел дәрежесіне төмендегідей бөлінеді:
      1) 0-ден 40 балға дейін - тәуекел дәрежесі жоғары;
      2) 41-ден 80 балға дейін - тәуекел дәрежесі орташа;
      3) 81-ден 100 балға дейін - тәуекел дәрежесі болмашы.
      4. Жоспардан тыс тексерулер кезінде ұйымдарда олқылықтар анықталған кезде, жиналған балдар сомасына сәйкес аталған ұйым жоғары немесе орта тәуекел дәрежесіне жатқызылады.
      5. Әрбір ұйымға бақылау ісі жүргізіледі, онда тексеруді белгілеу туралы акті, тексеру парағы, негізгі қызметтің көрсеткіштері бойынша қажетті мәліметтер тігіледі.

Балалардың құқықтары мен  
мүдделерін қорғау саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау  
өлшемдеріне қосымша      

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың
құқықтарын қорғау бойынша жергілікті атқарушы органдардың білім
беруді басқару органдары үшін өлшемдер

Тәуекелді бағалауға арналған өлшемнің атауы

Жалпы көрсеткіштен үлес (балмен)

Тәуекелді бағалау үшін шекті көрсеткіштер

1.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды есепке алу (бастапқы, өңірлік) бойынша жұмысты ұйымдастыру және оларды орталықтандырылған есепке беру, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды (қамқоршылыққа, қорғаншылыққа, патронаттық тәрбиеге, асырап алуға, балалардың құқығын қорғау бойынша функцияларды жүзеге асыратын ұйымдарға) орналастыру бойынша жұмысты ұйымдастыру

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

2.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың алиментке, жәрдемақыға (асыраушысынан айырылуы бойынша, мүгедектігі бойынша) және басқа балаға тиісті әлеуметтік төлемдерге (қамқоршыларға немесе қорғаншыларға жәрдемақы, патронаттық тәрбиеге берілген балаларға ақшалай қаражат) құқықтарын қамтамасыз ету бойынша жұмысты ұйымдастыру

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

3.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үйге құқығын қамтамасыз ету (жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үйін сақтау, оның ішінде жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың заңды өкілдерінің қызметін, атап айтқанда, аталған санаттағы балаларды мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алу үшін есепке қоюды қадағалау) бойынша жұмысты ұйымдастыру

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

4.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды жұмысқа орналастыру бойынша жұмысты ұйымдастыруға ықпал ету

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

5.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың заңды өкілдеріне оларды күтіп-бағу, тәрбиелеу және оқыту бойынша жүктелген міндеттерді орындауын бақылауды жүзеге асыру бойынша жұмысты ұйымдастыру

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға
арналған ұйымдар үшін өлшемдер

Тәуекелді бағалауға арналған өлшемнің атауы

Жалпы көрсеткіштен үлес (балмен)

Тәуекелді бағалау үшін шекті көрсеткіштер

1.

Балалардың құқықтарын қорғау бойынша функцияларды жүзеге асыратын ұйымдар тәрбиеленушілерін күтіп-бағу және тәрбиелеу жағдайларын қамтамасыз ету

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

2.

Тәрбиеленушілердің алиментке, жәрдемақыға (асыраушысынан айрылуы бойынша, мүгедектігі бойынша) және басқа әлеуметтік төлемдерге құқықтарын қамтамасыз ету

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

3.

Тәрбиеленушілерді жұмысқа орналастыру бойынша жұмысты ұйымдастыру

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

4.

Тәрбиеленушілердің тұрғын үйге құқығын қамтамасыз ету (тұрғын үйді сақтауды, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алу үшін есепке қоюды, талап-арыз беруді және т.б. қамтамасыз ету) бойынша жұмысты ұйымдастыру

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

5.

Медициналық қызмет көрсету, профилактикалық іс-шараларды жүргізу

20

Болмашы бұзушылық дәрежесі үшін 14-тен 20 балға дейін
Орташа бұзушылық дәрежесі үшін 7-ден 13 балға дейін
Жоғары бұзушылық дәрежесі үшін 0-ден 6 балға дейін

Балалардың білім алуға конституциялық құқығын
(жалпыға бірдей оқу) қамтамасыз ету, тамақтандыруды және
тасымалдауды ұйымдастыру бойынша жергілікті атқарушы
органдардың білім беруді басқару органдары үшін өлшемдер

Тәуекелді бағалауға арналған өлшемнің атауы

Жалпы көрсеткіштен үлес (балмен)

Тәуекелді бағалау үшін шекті көрсеткіштер

1.

Экономикалық орындылығына қарай және жалпы білім беретін оқу орындары жоқ ауылдық елді мекендерде тұратын балалардың ата-аналарының келісіміне сүйене отырып, мектеп-интернаттардан, мектеп жанындағы интернаттардан орын беру немесе жақын орналасқан жалпы білім беретін мектептерге дейін және кері күнделікті тегін тасу жолымен азаматтардың тегін мектепалды және орта білім (мектепалды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) алуын қамтамасыз ету

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
Орындалмауы – 0 балл

2.

Мектеп жасындағы балаларды есепке алуды, оларды орта білім алғанға дейін оқытуды ұйымдастыру

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
Орындалмауы – 0 балл

3.

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсету

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
орындалмауы – 0 балл

4.

Білім алушылардың және тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұйымдастыру

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
Орындалмауы – 0 балл

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының қызметін
ұйымдастыру бойынша жергілікті атқарушы органдардың білім
беруді басқару органдары үшін өлшемдер

Тәуекелді бағалауға арналған өлшемнің атауы

Жалпы көрсеткіштен үлес (балмен)

Тәуекелді бағалау үшін шекті көрсеткіштер


1.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының жұмыс істеуін қамтамасыз ету

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

2.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарындағы адамдарға уақытша күтіп бағу, бейімдеу бойынша жағдай жасау

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

3.

Өмiрде қиын жағдайға душар болған кәмелетке толмағандардың есебiн жүргiзу

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

4.

Кәмелетке толмағандар үшiн, оның iшiнде бала құқығын қорғау жөнiндегi мiндеттердi жүзеге асыратын ұйымдардың әлеуметтiк инфрақұрылымының қалыптасуын қамтамасыз етедi және олардың қызметтерiнiң мониторингiн жүргiзу

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

5.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарына кәмелетке толмағандарды қабылдауды және уақытша ұстауды ұйымдастыру

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

Балалардың білім алуға конституциялық құқығын
(жалпыға бірдей оқу) қамтамасыз ету, тамақтандыруды және
тасымалдауды ұйымдастыру бойынша білім беру ұйымдары үшін
өлшемдер

Тәуекелді бағалауға арналған өлшемнің атауы

Жалпы көрсеткіштен үлес (балмен)

Тәуекелді бағалау үшін шекті көрсеткіштер


1.

Экономикалық орындылығына қарай және жалпы білім беретін оқу орындары жоқ ауылдық елді мекендерде тұратын балалардың ата-аналарының келісіміне сүйене отырып, мектеп-интернаттардан, мектеп жанындағы интернаттардан орын беру немесе жақын орналасқан жалпы білім беретін мектептерге дейін және кері күнделікті тегін тасу жолымен азаматтардың тегін мектепалды және орта білім (мектепалды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) алуын қамтамасыз ету

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
Орындалмауы – 0 балл

2.

Мектеп жасындағы балаларды есепке алуды, оларды орта білім алғанға дейін оқытуды ұйымдастыру

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
Орындалмауы – 0 балл

3.

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсету

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
Орындалмауы – 0 балл

4.

Білім алушылардың және тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұйымдастыру

25

Талаптардың орындалуы – 25 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 13 балл
Орындалмауы – 0 балл

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтары үшін өлшемдер

Тәуекелді бағалауға арналған өлшемнің атауы

Жалпы көрсеткіштен үлес (балмен)

Тәуекелді бағалау үшін шекті көрсеткіштер

1.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының жұмыс істеуін қамтамасыз ету

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

2.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарында ұсталатын адамдарға жағдай жасау

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

3.

Өмiрде қиын жағдайға душар болған кәмелетке толмағандардың есебiн жүргiзу

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

4.

Кәмелетке толмағандар үшiн, оның iшiнде бала құқығын қорғау жөнiндегi мiндеттердi жүзеге асыратын ұйымдардың әлеуметтiк инфрақұрылымының қалыптасуын қамтамасыз етедi және олардың қызметтерiнiң мониторингiн жүргiзу

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

5.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарына кәмелетке толмағандарды қабылдауды және уақытша ұстауды ұйымдастыру

20

Талаптардың орындалуы – 20 балл
Жеткіліксіз орындалуы – 10 балл
Орындалмауы – 0 балл

Қазақстан Республикасы  
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 17 қазандағы  
№ 421 бұйрығына 2-қосымша 

Нысан

Жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқару
органдарында жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз
қалған балалардың құқықтарын қорғау саласындағы
тексеру парағы

1. Тексеруді белгілеген орган: ______________________________________
_____________________________________________________________________
2. Бақылау субъектісінің атауы:______________________________________
_____________________________________________________________________
3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы, телефоны,
электронды мекенжайы): ______________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бизнес-сәйкестендiру нөмiрi)___________
_____________________________________________________________________
5. Тексеруді белгілеу туралы акті: 20 __ жылғы «___» _____ № ________

Баланың құқықтарын қорғау саласындағы қызметке қойылатын талаптар

О

ОЖ

ҚО

ҚТЖ

1.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды есепке алу (бастапқы, өңірлік) бойынша жұмысты ұйымдастыру және оларды орталықтандырылған есепке беру, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды (қамқоршылыққа, қорғаншылыққа, патронаттық тәрбиеге, асырап алуға, балалардың құқығын қорғау бойынша функцияларды жүзеге асыратын ұйымдарға) орналастыру бойынша жұмысты ұйымдастыру





2.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың алиментке, жәрдемақыға (асыраушысынан айрылуы бойынша, мүгедектігі бойынша) және басқа балаға тиісті әлеуметтік төлемдерге (қамқоршыларға немесе қорғаншыларға жәрдемақы, патронаттық тәрбиеге берілген балаларға ақшалай қаражат) құқықтарын қамтамасыз ету бойынша жұмысты ұйымдастыру





3.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үйге құқығын қамтамасыз ету (жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың тұрғын үйін сақтау, оның ішінде жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың заңды өкілдерінің қызметін, атап айтқанда, аталған санаттағы балаларды мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алу үшін есепке қоюды қадағалау) бойынша жұмысты ұйымдастыру





4.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды жұмысқа орналастыру бойынша жұмысты ұйымдастыруға ықпал ету





5.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың заңды өкілдеріне оларды күтіп-бағу, тәрбиелеу және оқыту бойынша жүктелген міндеттерді орындауын қадағалауды жүзеге асыру бойынша жұмысты ұйымдастыру





Ескертпе: О - олқылықтар бар
ОЖ - олқылықтар жоқ
ҚО - қайталанған олқылық
ҚТЖ — қайта тексеру кезінде жойылды

Лауазымды тұлға:
______________________ 20__ жылғы «___»__________
      (Т.А.Ә.)
Тексерілетін субъектінің атауы:
______________________ 20__ жылғы «___»__________
      (Т.А.Ә.)

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 17 қазандағы   
№ 421 бұйрығына 3-қосымша  

Нысан

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға
арналған ұйымдарда жетім балалар мен ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтарын қорғау саласындағы
тексеру парағы

1. Тексеруді белгілеген орган: ______________________________________
_____________________________________________________________________
2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________
3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы, телефоны,
электронды мекенжайы): ______________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бизнес-сәйкестендiру нөмiрi)___________
_____________________________________________________________________
5. Тексеруді белгілеу туралы акті: 20 __ жылғы «__» _____ № _________

Баланың құқықтарын қорғау саласындағы қызметке қойылатын талаптар

О

ОЖ

ҚО

ҚТЖ

1.

Балалардың құқықтарын қорғау бойынша функцияларды жүзеге асыратын ұйымдар тәрбиеленушілерін күтіп-бағу және тәрбиелеу жағдайларын қамтамасыз ету





2.

Тәрбиеленушілердің алиментке, жәрдемақыға (асыраушысынан айрылуы бойынша, мүгедектігі бойынша) және басқа әлеуметтік төлемдерге құқықтарын қамтамасыз ету





3.

Тәрбиеленушілерді жұмысқа орналастыру бойынша жұмысты ұйымдастыру





4.

Тәрбиеленушілердің тұрғын үйге құқығын қамтамасыз ету (тұрғын үйді сақтауды, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алу үшін есепке қоюды, талап-арыз беруді және т.б. қамтамасыз ету) бойынша жұмысты ұйымдастыру





5.

Медициналық қызмет көрсету, профилактикалық іс-шараларды жүргізу





Ескертпе: О - олқылықтар бар
ОЖ - олқылықтар жоқ
ҚО - қайталанған олқылық
ҚТЖ — қайта тексеру кезінде жойылды

Лауазымды тұлға:____________________________ 20__ жылғы «__»_________
                     (Т.А.Ә.)
Тексерілетін субъектінің атауы:_____________ 20__ жылғы «__» _______
                                  (Т.А.Ә.)

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 17 қазандағы   
№ 421 бұйрығына 4-қосымша  

Нысан

Жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқару
органдарында балалардың білім алуға конституциялық құқығын
(жалпыға бірдей оқу) қамтамасыз ету, тамақтандыруды және
тасымалдауды ұйымдастыру бойынша балалардың құқықтарын қорғау
саласындағы тексеру парағы

1. Тексеруді белгілеген орган: ______________________________________
_____________________________________________________________________
2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________
3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы, телефоны, электронды мекенжайы): ______________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бизнес-сәйкестендiру нөмiрi)___________
_____________________________________________________________________
5. Тексеруді белгілеу туралы акті: 20__ жылғы «__» _____ № __________

Баланың құқықтарын қорғау саласындағы қызметке қойылатын талаптар

О

ОЖ

ҚО

ҚТЖ

1.

Экономикалық орындылығына қарай және жалпы білім беретін оқу орындары жоқ ауылдық елді мекендерде тұратын балалардың ата-аналарының келісіміне сүйене отырып, мектеп-интернаттардан, мектеп жанындағы интернаттардан орын беру немесе жақын орналасқан жалпы білім беретін мектептерге дейін және кері күнделікті тегін тасу жолымен азаматтардың тегін мектепалды және орта білім (мектепалды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) алуын қамтамасыз ету





2.

Мектеп жасындағы балаларды есепке алуды, оларды орта білім алғанға дейін оқытуды ұйымдастыру





3.

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсету





4.

Білім алушылардың және тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұйымдастыру





Ескертпе: О – олқылықтар бар
ОЖ – олқылықтар жоқ
ҚО – қайталанған олқылық
ҚТЖ — қайта тексеру кезінде жойылды

Лауазымды тұлға:______________________ 20__ жылғы «__»_______________
                      (Т.А.Ә.)
Тексерілетін субъектінің атауы:_____________ 20__ жылғы «__»_________
                                 (Т.А.Ә.)

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 17 қазандағы   
№ 421 бұйрығына 5-қосымша  

Нысан

Жергілікті атқарушы органдардың білім беру ұйымдарында
балалардың білім алуға конституциялық құқығын
(жалпыға бірдей оқу) қамтамасыз ету, тамақтандыруды және
тасымалдауды ұйымдастыру бойынша балалардың құқықтарын қорғау
саласындағы тексеру парағы

1. Тексеруді белгілеген орган: ______________________________________
_____________________________________________________________________
2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________
3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы, телефоны,
электронды мекенжайы): ______________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бизнес-сәйкестендiру нөмiрi)___________
_____________________________________________________________________
5. Тексеруді белгілеу туралы акті: 20__жылғы «__» _______ № _________

Баланың құқықтарын қорғау саласындағы қызметке қойылатын талаптар

О

ОЖ

ҚО

ҚТЖ

1.

Экономикалық орындылығына қарай және жалпы білім беретін оқу орындары жоқ ауылдық елді мекендерде тұратын балалардың ата-аналарының келісіміне сүйене отырып, мектеп-интернаттардан, мектеп жанындағы интернаттардан орын беру немесе жақын орналасқан жалпы білім беретін мектептерге дейін және кері күнделікті тегін тасу жолымен азаматтардың тегін мектепалды және орта білім (мектепалды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) алуын қамтамасыз ету





2.

Мектеп жасындағы балаларды есепке алуды, оларды орта білім алғанға дейін оқытуды ұйымдастыру





3.

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсету





4.

Білім алушылардың және тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұйымдастыру





Ескертпе: О – олқылықтар бар
ОЖ – олқылықтар жоқ
ҚО – қайталанған олқылық
ҚТЖ — қайта тексеру кезінде жойылды

Лауазымды тұлға:______________________ 20__ жылғы «__»_______________
                      (Т.А.Ә.)
Тексерілетін субъектінің атауы:_____________ 20__ жылғы «__»_________
                                 (Т.А.Ә.)

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 17 қазандағы   
№ 421 бұйрығына 6-қосымша  

Нысан

Жергілікті атқарушы органдардың білім беруді басқару
органдарында кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының
қызметін ұйымдастыру бойынша балалардың құқықтарын қорғау
саласындағы тексеру парағы

1. Тексеруді белгілеген орган: __________________________________
_________________________________________________________________
2. Бақылау субъектісінің атауы: _________________________________
_________________________________________________________________
3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы, телефоны,
электронды мекенжайы):___________________________________________
_________________________________________________________________
4. Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бизнес-сәйкестендiру нөмiрi)_______
_________________________________________________________________
5. Тексеруді белгілеу туралы акті: 20__ жылғы «__» ______ № _____

Баланың құқықтарын қорғау саласындағы қызметке қойылатын талаптар

О

ОЖ

ҚО

ҚТЖ

1.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының жұмыс істеуін қамтамасыз ету





2.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарында ұсталатын адамдарға жағдай жасау





3.

Өмiрде қиын жағдайға душар болған кәмелетке толмағандардың есебiн жүргiзу





4.

Кәмелетке толмағандар үшiн, оның iшiнде бала құқығын қорғау жөнiндегi мiндеттердi жүзеге асыратын ұйымдардың әлеуметтiк инфрақұрылымының қалыптасуын қамтамасыз етедi және олардың қызметтерiнiң мониторингiн жүргiзу





5.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарына кәмелетке толмағандарды қабылдауды және уақытша ұстауды ұйымдастыру





Ескертпе: О – олқылықтар бар
ОЖ – олқылықтар жоқ
ҚО – қайталанған олқылық
ҚТЖ — қайта тексеру кезінде жойылды

Лауазымды тұлға:______________________ 20__ жылғы «__»_______________
                      (Т.А.Ә.)
Тексерілетін субъектінің атауы:_____________ 20__ жылғы «__»_________
                                 (Т.А.Ә.)

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 17 қазандағы  
№ 421 бұйрығына 7-қосымша 

Нысан

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының балалардың
құқықтарын қорғау саласындағы тексеру парағы

1. Тексеруді белгілеген орган:_______________________________________
_____________________________________________________________________
2. Бақылау субъектісінің атауы: _____________________________________
_____________________________________________________________________
3. Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы, телефоны,
электронды мекенжайы):_______________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Жеке сәйкестендiру нөмiрі (бизнес-сәйкестендiру нөмiрi)___________
_____________________________________________________________________
5. Тексеруді белгілеу туралы акті: 20__жылғы «__» ______ № __________

Баланың құқықтарын қорғау саласындағы қызметке қойылатын талаптар

О

ОЖ

ҚО

ҚТЖ

1.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарының жұмыс істеуін қамтамасыз ету





2.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарында ұсталатын адамдарға жағдай жасау





3.

Өмiрде қиын жағдайға душар болған кәмелетке толмағандардың және жайсыз отбасылардың өңiрлiк есебiн жүргiзу





4.

Кәмелетке толмағандар үшiн, оның iшiнде бала құқығын қорғау жөнiндегi мiндеттердi жүзеге асыратын ұйымдардың әлеуметтiк инфрақұрылымының қалыптасуын қамтамасыз етедi және олардың қызметтерiнiң мониторингiн жүргiзу





5.

Кәмелетке толмағандарды бейімдеу орталықтарына кәмелетке толмағандарды қабылдауды және уақытша ұстауды ұйымдастыру





Ескертпе: О – олқылықтар бар
ОЖ – олқылықтар жоқ
ҚО – қайталанған олқылық
ҚТЖ — қайта тексеру кезінде жойылды

Лауазымды тұлға:______________________ 20__ жылғы «__»_______________
                      (Т.А.Ә.)
Тексерілетін субъектінің атауы:_____________ 20__ жылғы «__»_________
                                 (Т.А.Ә.)

Об утверждении критериев оценки степени риска и форм проверочных листов в области защиты прав ребенка

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 17 октября 2013 года № 421. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 ноября 2013 года № 8908. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 26 августа 2015 года № 543

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 26.08.2015 № 543.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 13, пунктом 1 статьи 15 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) критерии оценки степени риска в области защиты прав ребенка согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) форму проверочного листа в области защиты прав детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в органах управления образованием местных исполнительных органов согласно приложению 2 к настоящему приказу;
      3) форму проверочного листа в области защиты прав детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в организациях для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, согласно приложению 3 к настоящему приказу;
      4) форму проверочного листа в области защиты прав детей в органах управления образованием местных исполнительных органов по обеспечению конституционного права детей на образование (всеобуч), организации питания и подвоза в организациях образования согласно приложению 4 к настоящему приказу;
      5) форму проверочного листа в области защиты прав детей в организациях образования местных исполнительных органов по обеспечению конституционного права детей на образование (всеобуч), организации питания и подвоза в организациях образования согласно приложению 5 к настоящему приказу;
      6) форму проверочного листа в области защиты прав детей в органах управления образованием местных исполнительных органов по организации деятельности Центров адаптации несовершеннолетних согласно приложению 6 к настоящему приказу;
      7) форму проверочного листа в области защиты прав детей в Центрах адаптации несовершеннолетних согласно приложению 7 к настоящему приказу.
      2. Признать утратившим силу приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 10 августа 2012 года № 364 «Об утверждении критериев оценки степени риска и форм проверочных листов в области защиты прав ребенка» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан 6 сентября 2012 года под № 7904, опубликованный в «Казахстанской правде» от 19 сентября 2012 года № 316-317 (27135-27136).
      3. Комитету по охране прав детей (Шер Р.П.) в установленном законодательством порядке:
      1) направить копию настоящего приказа для государственной регистрации в Министерство юстиции Республики Казахстан;
      2) обеспечить официальное опубликование настоящего приказа в средствах массовой информации и размещение его на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Саринжипов

Приложение 1       
к приказу Министра    
образования и науки    
Республики Казахстан   
от 17 октября 2013 года № 421

Критерии оценки степени риска
в области защиты прав ребенка

      1. Критерии оценки степени риска в области защиты прав детей (далее - Критерии) разработаны для отнесения органов управления образованием и организаций для детей (далее - организации) системы образования, здравоохранения, труда и социальной защиты населения к степеням риска с целью планирования проверок.
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) риск - вероятность возникновения условий, препятствующих детям реализовывать свои права жить и воспитываться в семье, получение права на образование, социальную помощь и поддержку, воспитание и всестороннее развитие в организациях для детей;
      2) субъекты контроля - физические и юридические лица, осуществляющие деятельность по защите прав детей.
      3. Отнесение к степеням риска в области защиты прав ребенка осуществляется на основании критериев для органов управления образованием, согласно приложению к настоящим Критериям, с учетом суммы набранных баллов, указанных в данных критериях.
      При этом организации, осуществляющие деятельность по защите прав детей, распределяются по степеням риска следующим образом, набравшие:
      1) от 0 до 40 баллов относятся к высокой степени риска;
      2) от 41 до 80 к средней степени риска;
      3) от 81 до 100 к незначительной степени риска.
      4. В случае выявления по внеплановым проверкам нарушений в организациях в зависимости от критериев нарушений данная организация переводится в высокую или среднюю степень риска.
      5. На каждую организацию ведется наблюдательное дело, в котором подшиваются акт о назначении проверки, проверочный лист, необходимые сведения по основным показателям деятельности.

Приложение           
к критериям оценки степени риска
в области защиты прав ребенка

              Критерии для органов управления образованием
              местных исполнительных органов по защите прав
                   детей-сирот и детей, оставшихся без
                          попечения родителей

Наименование критерия для оценки рисков

Доля от общего показателя (в баллах)

Предельные показатели для определения степени риска

1.

Организация работы по учету детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей (первичный, региональный), и их передача на централизованный учет и устройству детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей (опека, попечительство, патронатное воспитание, усыновление, в организации, осуществляющие функции по защите прав ребенка)

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

2.

Организация работы по обеспечению права детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, на алименты, пособия (по потере кормильца, по инвалидности) и другие социальные выплаты (пособие опекунам или попечителям, денежные средства на ребенка, переданного на патронатное воспитание), причитающиеся ребенку

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

3.

Организация работы по обеспечению прав на жилище детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей (обеспечение сохранности жилища детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, в том числе, осуществление контроля за деятельностью законных представителей детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в части постановки детей данной категории на учет для получения жилища из государственного жилищного фонда)

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

4.

Оказание содействия в организации работы по трудоустройству детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

5.

Организация работы по осуществлению контроля за выполнением возложенных на законных представителей детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, по их содержанию, воспитанию и образованию

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

              Критерии для организаций для детей-сирот и
              детей, оставшихся без попечения родителей

Наименование критерия для оценки рисков

Доля от общего показателя (в баллах)

Предельные показатели для определения степени риска

1.

Обеспечение условий для содержания и воспитания воспитанников организаций, осуществляющих функции по защите прав ребенка

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

2.

Обеспечение права воспитанников на алименты, пособия (по потере кормильца, по инвалидности) и другие социальные выплаты

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

3.

Организация работы по трудоустройству воспитанников

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

4.

Организация работы по обеспечению прав на жилище воспитанников (обеспечение сохранности жилища, постановка на учет для получения жилища из государственного жилищного фонда, инициирование исков и другое)

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

5.

Медицинское обслуживание, проведение профилактических мероприятий

20

Незначительная степень нарушений - от 14 до 20 баллов
Средняя степень нарушений - от 7 до 13 баллов
Высокая степень нарушений - от 0 до 6 баллов

             Критерии для органов управления образованием
             местных исполнительных органов по обеспечению
              конституционного права детей на образование
               (всеобуч), организации питания и подвоза
                       в организациях образования

Наименование критерия для оценки рисков

Доля от общего показателя (в баллах)

Предельные показатели для определения степени риска

1.

Обеспечение получения гражданами бесплатного предшкольного и среднего образования (предшкольного, начального, основного среднего и общего среднего) путем предоставления мест в школах-интернатах, пришкольных интернатах или ежедневного бесплатного подвоза до близлежащих общеобразовательных школ и обратно, исходя из экономической целесообразности и согласия родителей детей, проживающих в сельских населенных пунктах, в которых отсутствуют общеобразовательные учебные заведения

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

2.

Организация учета детей школьного возраста, их обучение до получения ими среднего образования

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

3.

Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и иным категориям обучающихся и воспитанников

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

4.

Организация бесплатного и льготного питания отдельных категорий обучающихся и воспитанников

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

           Критерии для органов управления образованием
           местных исполнительных органов по организации
         деятельности Центров адаптации несовершеннолетних

Наименование критерия для оценки рисков

Доля от общего показателя (в баллах)

Предельные показатели для определения степени риска

1.

Обеспечение функционирования Центров адаптации несовершеннолетних

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

2.

Создание условий для обеспечения социально-психологической адаптации лицам, находящимся в Центрах адаптации несовершеннолетних

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

3.

Ведение учета несовершеннолетних, находящихся в трудной жизненной ситуации

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

4.

Формирование социальной инфраструктуры для несовершеннолетних, в том числе организаций, осуществляющих функции по защите прав ребенка, и проведение мониторинга их деятельности

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

5.

Организация приема и временного содержания несовершеннолетних в центрах адаптации несовершеннолетних

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

      Критерии для организаций образования по обеспечению
     конституционного права детей на образование (всеобуч),
                    организации питания и подвоза

Наименование критерия для оценки рисков

Доля от общего показателя (в баллах)

Предельные показатели для определения степени риска

1.

Обеспечение получения гражданами бесплатного предшкольного и среднего образования (предшкольного, начального, основного среднего и общего среднего) путем предоставления мест в школах-интернатах, пришкольных интернатах или ежедневного бесплатного подвоза до близлежащих общеобразовательных школ и обратно, исходя из экономической целесообразности и согласия родителей детей, проживающих в сельских населенных пунктах, в которых отсутствуют общеобразовательные учебные заведения

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

2.

Организация учета детей школьного возраста, их обучение до получения ими среднего образования

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

3.

Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и иным категориям обучающихся и воспитанников

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

4.

Организация бесплатного и льготного питания отдельных категорий обучающихся и воспитанников

25

Выполнение требований - 25 баллов
Недостаточное выполнение требований – 13 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

            Критерии для Центров адаптации несовершеннолетних

Наименование критерия для оценки рисков

Доля от общего показателя (в баллах)

Предельные показатели для определения степени риска

1.

Обеспечение функционирования Центров адаптации несовершеннолетних

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

2.

Создание условий для обеспечения социально-психологической адаптации лицам, находящимся в Центрах адаптации несовершеннолетних

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

3.

Ведение учета несовершеннолетних, находящихся в трудной жизненной ситуации

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

4.

Формирование социальной инфраструктуры для несовершеннолетних, в том числе организаций, осуществляющих функции по защите прав ребенка, и проведение мониторинга их деятельности

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

5.

Организация приема и временного содержания несовершеннолетних в центрах адаптации несовершеннолетних

20

Выполнение требований - 20 баллов
Недостаточное выполнение требований – 10 баллов
Невыполнение требований - 0 баллов

Приложение 2       
к приказу Министра    
образования и науки    
Республики Казахстан   
от 17 октября 2013 года № 421

Форма

                            Проверочный лист
              в области защиты прав детей-сирот и детей,
            оставшихся без попечения родителей, в органах
        управления образованием местных исполнительных органов

1. Орган, назначивший проверку: _____________________________________
_____________________________________________________________________
2. Наименование субъекта контроля: __________________________________
_____________________________________________________________________
3. Местонахождение организации образования (юридический адрес,
телефон, электронный адрес): ________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Индивидуальный идентификационный номер (Бизнес-идентификационный
номер): _____________________________________________________________
5. Акт о назначении проверки: «__» __________ 20__ года № _____

Перечень требований к деятельности в области защиты прав ребенка

Н

ОН

ПН

УПП

1.

Организация работы по учету детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей (первичный, региональный), и их передача на централизованный учет и устройству детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей (опека, попечительство, патронатное воспитание, усыновление, в организации, осуществляющие функции по защите прав ребенка)





2.

Организация работы по обеспечению права детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, на алименты, пособия (по потере кормильца, по инвалидности) и другие социальные выплаты (пособие опекунам или попечителям, денежные средства на ребенка, переданного на патронатное воспитание), причитающиеся ребенку





3.

Организация работы по обеспечению прав на жилище детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей (обеспечение сохранности жилища детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, в том числе, осуществление контроля за деятельностью законных представителей детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, в части постановки детей данной категории на учет для получения жилища из государственного жилищного фонда)





4.

Оказание содействия в организации работы по трудоустройству детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей





5.

Организация работы по осуществлению контроля за выполнением возложенных на законных представителей детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, по их содержанию, воспитанию и образованию





Примечание: Н - имеются нарушения
ОН - отсутствуют нарушения
ПН - повторное нарушение
УПП - устранение при повторной проверке

Должностное лицо:
___________________                         «__» _______ 20__ года
          (Ф.И.О.)

Представитель проверяемого субъекта:
___________________                         «__» _______ 20__ года
          (Ф.И.О.)

Приложение 3       
к приказу Министра    
образования и науки    
Республики Казахстан   
от 17 октября 2013 года № 421

Форма

                             Проверочный лист
                в области защиты прав детей-сирот и детей,
           оставшихся без попечения родителей, в организациях
            для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения
                                родителей

1. Орган, назначивший проверку: _____________________________________
_____________________________________________________________________
2. Наименование субъекта контроля: __________________________________
_____________________________________________________________________
3. Местонахождение организации образования (юридический адрес,
телефон, электронный адрес): ________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Индивидуальный идентификационный номер (Бизнес-идентификационный
номер): _____________________________________________________________
5. Акт о назначении проверки: «__» __________ 20__ года № _____

Перечень требований к деятельности в области защиты прав ребенка

Н

ОН

ПН

УПП

1

Обеспечение условий для содержания и воспитания воспитанников организаций, осуществляющих функции по защите прав ребенка





2.

Обеспечение права воспитанников на алименты, пособия (по потере кормильца, по инвалидности) и другие социальные выплаты





3.

Организация работы по трудоустройству воспитанников





4.

Организация работы по обеспечению прав на жилище воспитанников (обеспечение сохранности жилища, постановка на учет для получения жилища из государственного жилищного фонда, инициирование исков и другое)





5.

Медицинское обслуживание, проведение профилактических мероприятий





Примечание: Н - имеются нарушения
ОН - отсутствуют нарушения
ПН - повторное нарушение
УПП - устранение при повторной проверке

Должностное лицо:
_____________________                     «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Представитель проверяемого субъекта:
_____________________                     «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Приложение 4       
к приказу Министра    
образования и науки    
Республики Казахстан   
от 17 октября 2013 года № 421

Форма

                               Проверочный лист
                    в области защиты прав детей в органах
                управления образованием местных исполнительных
                органов по обеспечению конституционного права
                  детей на образование (всеобуч), организации
                 питания и подвоза в организациях образования

1. Орган, назначивший проверку: _____________________________________
_____________________________________________________________________
2. Наименование субъекта контроля: __________________________________
_____________________________________________________________________
3. Местонахождение организации образования (юридический адрес,
телефон, электронный адрес): ________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Индивидуальный идентификационный номер (Бизнес-идентификационный
номер): _____________________________________________________________
5. Акт о назначении проверки: «__» __________ 20__ года № _____

Перечень требований к деятельности в области защиты прав ребенка

Н

ОН

ПН

УПП

1.

Обеспечение получения гражданами бесплатного предшкольного и среднего образования (предшкольного, начального, основного среднего и общего среднего) путем предоставления мест в школах-интернатах, пришкольных интернатах или ежедневного бесплатного подвоза до близлежащих общеобразовательных школ и обратно, исходя из экономической целесообразности и согласия родителей детей, проживающих в сельских населенных пунктах, в которых отсутствуют общеобразовательные учебные заведения





2.

Организация учета детей школьного возраста, их обучение до получения ими среднего образования





3.

Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и иным категориям обучающихся и воспитанников





4.

Организация бесплатного и льготного питания отдельных категорий обучающихся и воспитанников





Примечание: Н - имеются нарушения
ОН - отсутствуют нарушения
ПН - повторное нарушение
УПП - устранение при повторной проверке

Должностное лицо:
_____________________                       «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Представитель проверяемого субъекта:
_____________________                       «__» ________ 20__ года
           (Ф.И.О.)

Приложение 5       
к приказу Министра    
образования и науки    
Республики Казахстан   
от 17 октября 2013 года № 421

Форма

                               Проверочный лист
                 в области защиты прав детей в организациях
                 образования местных исполнительных органов
                 по обеспечению конституционного права детей
                на образование (всеобуч), организации питания
                      и подвоза в организациях образования

1. Орган, назначивший проверку: _____________________________________
_____________________________________________________________________
2. Наименование субъекта контроля: __________________________________
_____________________________________________________________________
3. Местонахождение организации образования (юридический адрес,
телефон, электронный адрес): ________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Индивидуальный идентификационный номер (Бизнес-идентификационный
номер): _____________________________________________________________
5. Акт о назначении проверки: «__» __________ 20__ года № _____

Перечень требований к деятельности в области защиты прав ребенка

Н

ОН

ПН

УПП

1.

Обеспечение получения гражданами бесплатного предшкольного и среднего образования (предшкольного, начального, основного среднего и общего среднего) путем предоставления мест в школах-интернатах, пришкольных интернатах или ежедневного бесплатного подвоза до близлежащих общеобразовательных школ и обратно, исходя из экономической целесообразности и согласия родителей детей, проживающих в сельских населенных пунктах, в которых отсутствуют общеобразовательные учебные заведения





2.

Организация учета детей школьного возраста, их обучение до получения ими среднего образования





3.

Оказание финансовой и материальной помощи обучающимся из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и иным категориям обучающихся и воспитанников





4.

Организация бесплатного и льготного питания отдельных категорий обучающихся и воспитанников





Примечание: Н - имеются нарушения
ОН - отсутствуют нарушения
ПН - повторное нарушение
УПП - устранение при повторной проверке

Должностное лицо:
_____________________                       «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Представитель проверяемого субъекта:
_____________________                       «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Приложение 6       
к приказу Министра    
образования и науки    
Республики Казахстан   
от 17 октября 2013 года № 421

Форма

                             Проверочный лист
                  в области защиты прав детей в органах
             управления образованием местных исполнительных
          органов по организации деятельности Центров адаптации
                             несовершеннолетних

1. Орган, назначивший проверку: _____________________________________
_____________________________________________________________________
2. Наименование субъекта контроля: __________________________________
_____________________________________________________________________
3. Местонахождение организации образования (юридический адрес,
телефон, электронный адрес): ________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Индивидуальный идентификационный номер (Бизнес-идентификационный
номер): _____________________________________________________________
5. Акт о назначении проверки: «__» __________ 20__ года № _____

Перечень требований к деятельности в области защиты прав ребенка

Н

ОН

ПН

УПП

1.

Обеспечение функционирования Центров адаптации несовершеннолетних





2.

Обеспечение условия лицам, содержащимся в Центрах адаптации несовершеннолетних





3.

Ведение учета несовершеннолетних, находящихся в трудной жизненной ситуации





4.

Формирование социальной инфраструктуры для несовершеннолетних, в том числе организаций, осуществляющих функции по защите прав ребенка, и проведение мониторинга их деятельности





5.

Организация приема и временного содержания несовершеннолетних в центрах адаптации несовершеннолетних





Примечание: Н - имеются нарушения
ОН - отсутствуют нарушения
ПН - повторное нарушение
УПП - устранение при повторной проверке

Должностное лицо:
_____________________                       «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Представитель проверяемого субъекта:
_____________________                       «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Приложение 7       
к приказу Министра    
образования и науки    
Республики Казахстан   
от 17 октября 2013 года № 421

Форма

                              Проверочный лист
                    в области защиты прав детей в Центрах
                         адаптации несовершеннолетних

1. Орган, назначивший проверку: _____________________________________
_____________________________________________________________________
2. Наименование субъекта контроля: __________________________________
_____________________________________________________________________
3. Местонахождение организации образования (юридический адрес,
телефон, электронный адрес): ________________________________________
_____________________________________________________________________
4. Индивидуальный идентификационный номер (Бизнес-идентификационный
номер): _____________________________________________________________
5. Акт о назначении проверки: «__» __________ 20__ года № _____

Перечень требований к деятельности в области защиты прав ребенка

Н

ОН

ПН

УПП

1.

Обеспечение функционирования Центров адаптации несовершеннолетних





2.

Обеспечение условия лицам, содержащимся в Центрах адаптации несовершеннолетних





3.

Ведение учета несовершеннолетних, находящихся в трудной жизненной ситуации





4.

Формирование социальной инфраструктуры для несовершеннолетних, в том числе организаций, осуществляющих функции по защите прав ребенка, и проведение мониторинга их деятельности





5.

Организация приема и временного содержания несовершеннолетних в центрах адаптации несовершеннолетних





Примечание: Н - имеются нарушения
ОН - отсутствуют нарушения
ПН - повторное нарушение
УПП - устранение при повторной проверке

Должностное лицо:
_____________________                         «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)

Представитель проверяемого субъекта:
_____________________                         «__» ________ 20__ года
            (Ф.И.О.)