"Заңды тұлағалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 29 мамырдағы № 111-860 шешімі. Астана қаласының Әділет департаментінде 2013 жылғы 18 маусымда нормативтік құқықтық кесімдерді Мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 781 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 10 қыркүйектегі № 111-1505 қаулысымен

      Ескерту. Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 10.09.2014 жылғы № 111-1505 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы, «Әкімшілік тәртіптер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745, «Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы» 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130, «Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы № 1116 қаулыларына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. «Астана қаласының Кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, кейіннен Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Қ.Т. Сұлтанбековке жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күшіне енеді және оның бірінші ресми жарияланған күнінен күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім                                       И. Тасмағамбетов

      Келісілді:
      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникациялар министрі
      _____________________А. Жұмағалиев
      2013 жылғы 29 мамыр

Астана қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 29 мамыр    
№ 111-860 қаулысымен    
бекітілген        

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және
өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Астана қаласының уәкілетті органы - «Астана қаласының Кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай-ақ алушыда электрондық цифрлық қолтаңба болған жағдайда (бұдан әрі – ЭЦҚ) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы арқылы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметі «Лицензиялау туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы № 214 Қазақстан Республикасының Заңының 12 бабы 3 тармақшасы, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы №  217 «Ақпараттандыру туралы» Заңының, және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 қаулысымен бекітілген «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы регламентте қолданылған түсініктер және қысқартулар:
      1) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      3) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта қалпына келтірілген және қолданысын тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензиар беретін лицензияның сәйкестендіру нөмірін орталықтан құрайтын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (объектілері, орындары, учаскелері) туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е лицензиялау» МДҚ АЖ), мемлекеттік деректер қоры;
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі - жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      5) ақпараттық қызмет - пайдаланушыларға ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      6) ақпараттық жүйе - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      7) алушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      8) транзакциялық қызмет көрсету – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну жөнінде қызмет көрсету;
      9) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ);
      10) мемлекеттік электрондық қызметтер - ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      11) электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      12) "электрондық үкіметтің" шлюзі – электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      13) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде екінші деңгейдегі банктердің, банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың және "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелері арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз етуге арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮТШ);
      14) электрондық лицензия – қағаз жеткiзгiштегi лицензияға тең, ақпараттық технологиялар пайдаланыла отырып ресiмделетiн және берiлетiн электрондық құжат нысанындағы лицензия;
      15) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры – ақпаратты автоматтандырылған жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруін енгізу және мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіліктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді беру мақсатында Бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДҚ);
      16) алушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қызмет
көрсетуші қызметінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі адымдық іс-қимылдары мен шешімдері (функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) алушы ЭҮП-те тіркелуді алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталған өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-те тіркелмеген0алушылар0үшін0жүзеге0асырылады);
      2) 1-үдеріс – алушы компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, қызмет алу үшін ЭҮП-те алушының пароль енгізу үдерісі (авторизациялау0үдерісі);
      3) 1-шарт – логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген алушы туралы0деректердің0түпнұсқалығын0ЭҮП-те0тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты ЭҮП-пен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – алушының Регламентте көрсетілген қызметті "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып толтыруы (деректерді енгізу);
      6) 4-үдеріс – ЭҮТШ-те қызметке ақы төлеу, содан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау"0МДҚ0АЖ-ға0келіп0түседі;
      7) 2-шарт – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қызметтің көрсетілгені үшін жүргізілген0ақы0төлеу0фактісін0тексеру;
      8) 5-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да қызметтің көрсетілгені үшін төленген ақының болмауына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас0тарту0туралы0хабарламаны0қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу0куәлігін0таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;
      11) 7-үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – қызметті көрсетуге арналған сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      13) 9-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) тіркеу және "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрау салуды өңдеу;
      14) 4-шарт – алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      15) 10-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-дағы алушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-үдеріс – алушының "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-мен қалыптастырылған қызмет көрсету нәтижесін алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      7. Қызмет беруші арқылы адымдық іс-қимылдар мен шешімдер (ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің қызмет көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да логин мен парольді енгізуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 1-шарт – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да логин мен пароль арқылы қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-мен қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және қызмет беруші қызметкерінің алушы деректерін, сондай-ақ алушы өкілінің деректерін сенімхат бойынша енгізуі (нотариаттық куәландырылған сенімхат болғанда, басқа куәланырылған сенімхат болғанда – сенімхат деректері0толтырылмайды);
      5) 4-үдеріс – ЗТ МДҚ-ға ЭҮШ арқылы алушының деректері туралы сұрау салуды0жолдау;
      6) 2-шарт – ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс – ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6-үдеріс – сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгі қою бөлігінде толтыру және қызмет беруші қызметкерінің алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және оларды сұрау салу нысанына бекітуі;
      9) 7-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрау салуды тіркеу және "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да қызметті өңдеу;
      10) 3-шарт – алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      11) 8-үдеріс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да алушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9-үдеріс – алушының "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-мен қалыптастырылған қызмет көрсету нәтижесін алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      8. Сұрау салуды толтыру және қызметке жауап беру нысандары www.elicense.kz "Е лицензиялау" веб-порталында келтірілген.
      9. Сұрау салу өңделгеннен кейін алушыға сұрау салуды өңдеу нәтижелерін мынадай амалмен қарау мүмкіндігі беріледі:
      "ашу" деген түймені басқаннан кейін – сұрау салу нәтижесі дисплейдің экранына шығарылады;
      "сақтау" деген түймені басқаннан кейін – сұрау салу нәтижесі алушымен берілген магнитті тасығышта Adobe Acrobat форматында сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі қажетті ақпарат пен кеңесті және шағым беру тәртібін call-орталығының (1414) телефоны бойынша алуға болады.
      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ):
      1)0ЭҮП;
      2)0ЭҮШ;
      3)0ЭҮТШ;
      4)0"Е-лицензиялау"0МДҚ0АЖ;
      5)0ЗТ0МДҚ;
      6)0қызмет0беруші.
      12. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, іс-қимылдар (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Іс-қимылдардың қисынды дәйектілігі арасындағы (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграммалар Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Алушылармен қызметті көрсету нәтижелері Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Алушыларға қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау).
      16.0Қызметті0көрсетудің0техникалық0шарттары:
      1)0Интернетке0шығу;
      2) электрондық лицензия берілетін тұлғада ЖСН/БСН-нің болуы;
      3)0ЭҮП-пен0авторизациялау;
      4)0ЭЦҚ0пайдаланушысының0болуы;
      5) банк карточкасының немесе екінші деңгейдегі банкте ағымдағы шоттың болуы.

"Заңды тұлғалардың түстi және қара
металл сынықтары мен қалдықтарын 
жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта
өңдеуi және өткiзу жөніндегі    
қызмет түрін жүзеге асыруға     
лицензия беру, қайта ресімдеу,   
лицензияның телнұсқаларын беру"   
электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 1-қосымша        

1.1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-қимылдарын сипаттау

1.

Іс-қимыл (жұмыстар барысының,ағынының) №

1

2

3

2.

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

3.

Іс-қимылдың(үдерістің,рәсімнің,операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭЦҚ тіркеукуәлігін алушыкомпьютерінің интернет-браузеріне бекіту

Алушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралыхабарламанықалыптастырады

Қызметті таңдайды және электрондық түрде қажет құжаттарды
бекіте отырып, сұрау салудеректерін қалыптастырады

4.

Аяқтау нысаны(деректер, құжат,ұйымдастырушылық-басқарушылық шешім)

Сұрау салудыңсәттіқалыптастырылғаны туралыхабарламаныкөрсету

Сұрау салынғанэлектрондықмемлекеттік қызметкөрсетуден бастарту туралыхабарламанықалыптастыру

Сұрау салудысәттіқалыптастыру туралы хабарламаны көрсету

5.

Орындау мерзімдері

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

6.

Келесі іс-қимылдыңнөмірі

2 – алушыныңдеректеріндебұзушылықтарболғанда,
3 – авторизациялаусәтті өткенде

-

4

      Кестенің жалғасы:

1.

Іс-қимыл (жұмыстар
барысының, ағынының) №

4

5

6

2.

ҚФБ атауы

ЭҮТШ

ЭҮП

Алушы

3.

Іс-қимылдың(үдерістің,рәсімнің,операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Қызметті
көрсетуге ақы төлеу

Төленген ақының
болмауынабайланысты бастарту туралыхабарламанықалыптастырады

Сұрау салудыкуәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

4.

Аяқтау нысаны(деректер,құжат,ұйымдастырушылық-басқарушылық шешім)

Іс-қимылдыңсәтті аяқталғанытуралыхабарламаныкөрсету

Сұрау салынғанэлектрондықмемлекеттік қызметкөрсетуден бастарту туралыхабарламанықалыптастыру

Сұрау салудыбағыттау

5.

Орындау мерзімдері

1,5 мин

20 сек

10-15 сек

6.

Келесі іс-қимылдыңнөмірі

5 – ақытөленбегенде,
6 – ақы
төленгенде

-

7 – ЭЦҚ-да қате
болғанда,
8 – ЭЦҚ қатесіз
болғанда

      Кестенің жалғасы:

1.

Іс-қимыл (жұмыстар барысының, ағынының) №

7

8

9

2.

ҚФБ атауы

ЭҮП

Алушы

"Е-лицензиялау" АЖ

3.

Іс-қимылдың (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ арқылы сұрау салуды куәландыру (қол қою)

Өтініштің электрондық құжатын (алушының сұрау салуын) тіркеу және сұрау салуды өңдеу

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылы-басқарушылық шешім)

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама- қалыптастыру

Сұрау салуды бағыттау

Өтінішке нөмір бере отырып, сұрау салуды тіркеу

5.

Орындау мерзімдері

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

6.

Келесі іс-қимылдың нөмірі

-

-

10 – алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі

      Кестенің жалғасы:

1.

Іс-қимыл (жұмыстар барысының, ағынының) №

10

11

2.

ҚФБ атауы

"Е-лицензиялау" АЖ

"Е-лицензиялау" АЖ

3.

Іс-қимылды ң(үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Алушы деректерінде
бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық- басқарушылық шешім)

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық лицензия

5.

Орындау мерзімдері

20 сек

Лицензия алу үшін - 15 жұмыс күні; лицензияны қайта ресімдеу үшін – 10 жұмыс күні; телнұсқа алу үшін – 2 жұмыс күні

6.

Келесі іс-қимылдың нөмірі

-

-

1.2-кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ іс-қимылдарын сипаттау

1.

Іс-қимыл(жұмыстарбарысының,ағынының) №

1

2

3

2.

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

"Е-лицензиялау"МДҚ АЖ

Қызмет беруші

3.

Іс-қимылдың(үдерістің,рәсімнің,операцияның)атауы жәнеолардыңсипаттамасы

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да авторизациялау

Деректерде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызмет берушіқызметкерінің қызметті таңдауы

4.

Аяқтау нысаны(деректер, құжат, ұйымдастырушылық- басқарушылық шешім)

Сұрау салудыңсәттіқалыптастырыл-ғаны туралыхабарламаныкөрсету

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұрау салудың сәтті қалыптастырылғаны туралы хабарламаны көрсету

5.

Орындаумерзімдері

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

6.

Келесііс-қимылдыңнөмірі

1 – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қызмет беруші қызметкерініңлогин мен парольдеректерініңтүпнұсқалығынтексеру

-

4

      Кестенің жалғасы:

1.

Іс-қимыл(жұмыстарбарысының,ағынының) №

4

5

6

2.

ҚФБ атауы

ЭҮШ ЗТ МДҚ

"Е-лицензиялау"МДҚ АЖ

Қызмет беруші

3.

Іс-қимылдың(үдерістің,рәсімнің,операцияның)атауы жәнеолардыңсипаттамасы

ЗТ МДҚ-ғаалушыныңдеректерінтексеру үшінсұрау салудыжолдау

Деректердебұзушылықтардыңбар болуынабайланысты бастарту туралыхабарламанықалыптастыру

Құжаттардыбекіте отырып,сұрау салу нысанын толтыру

4.

Аяқтау нысаны(деректер, құжат,ұйымдастырушылық-басқарушылық шешім)

Сұрау салудыбағыттау

Сұрау салынғанэлектрондықмемлекеттікқызмет көрсетуден бастарту туралыхабарламанықалыптастыру

Сұрау салудың сәттіқалыптастырылғаны туралыхабарламаныкөрсету

5.

Орындаумерзімдері

1,5 мин

20 сек

10-15 сек

6.

Келесііс-қимылдыңнөмірі

5 – алушының деректеріндебұзушылықтарболғанда,
6 –авторизациялау
сәтті өткенде

-

-

      Кестенің жалғасы:

1.

Іс-қимыл (жұмыстарбарысының,ағынының) №

7

8

9

2.

ҚФБ атауы

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ

3.

Іс-қимылдың(үдерістің,рәсімнің,операцияның) атауы және олардыңсипаттамасы

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондыққұжатты тіркеужәне
"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қызметті өңдеу

"Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-даалушыныңдеректеріндебұзушылықтардың бар болуынабайланысты сұрау салынғанқызметкөрсетуден бастарту туралыхабарламанықалыптастыру

Электрондық құжат

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат,
ұйымдастырушылық-
басқарушылық шешім)

Өтінішке нөмірбере отырып,жүйеде сұраусалуды тіркеу

Сұрау салынғанэлектрондықмемлекеттікқызметкөрсетуден бастарту туралыхабарламанықалыптастыру

Электрондықлицензия

5.

Орындау мерзімдері

10-15 сек

20 сек

Лицензия алу үшін - 15 жұмыс күні;лицензияны қайтаресімдеу үшін – 10 жұмыс күні;
телнұсқа алу үшін – 2 жұмыс күні

6.

Келесі іс-қимылдың
нөмірі

8 – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрау салу жөніндегідеректерболмағанда,
9 – сұрау салу жөніндегі деректертабылғанда

-

-

"Заңды тұлғалардың түстi және қара
металл сынықтары мен қалдықтарын 
жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта
өңдеуi және өткiзу жөніндегі    
қызмет түрін жүзеге асыруға     
лицензия беру, қайта ресімдеу,   
лицензияның телнұсқаларын беру"   
электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 2-қосымша        

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-қимылдың № 1

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

Шартты белгілер:

"Заңды тұлғалардың түстi және қара
металл сынықтары мен қалдықтарын 
жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта
өңдеуi және өткiзу жөніндегі    
қызмет түрін жүзеге асыруға     
лицензия беру, қайта ресімдеу,   
лицензияның телнұсқаларын беру"   
электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 3-қосымша        

Электрондық мемлекеттік қызметтің"сапа" және "қолжетімділік"
көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнаманың нысаны
__________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении Регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление акимата города Астаны от 29 мая 2013 года № 111-860. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 18 июня 2013 года № 781. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 10 сентября 2014 года № 111-1505

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 10.09.2014 № 111-1505.

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», от 31 августа 2012 года № 1130 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан», в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов» согласно приложению.
      2. Начальнику Государственного учреждения «Управление предпринимательства и промышленности города Астаны» обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции с последующим официальным опубликованием на интернет-ресурсе акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Султанбекова К.Т.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Аким                                       И. Тасмагамбетов

      «Согласовано»
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      __________________ А. Жумагалиев
      29 мая 2013 года

Утвержден          
постановлением акимата   
города Астаны        
от 29 мая 2013 года № 111-860

Регламент
электронной государственной услуги «Выдача лицензии,
переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и
реализации юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов» (далее – электронная государственная услуга) оказывается уполномоченным органом акимата города Астаны – Государственным учреждением «Управление предпринимательства и промышленности города Астаны» (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz (далее – портал) при условии наличия у получателя электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании подпункта 3) статьи 12 Закона Республики Казахстан «О лицензировании» от 11 января 2007 года № 214, статьи 29 Закона Республики Казахстан «Об информатизации» от 11 января 2007 года № 217, и стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130.
      3. Степень автоматизации государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) бизнес-идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      2) веб-портал «электронного правительства» - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      3) веб-портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      5) информационная услуга – услуга по предоставлению пользователям информационных ресурсов;
      6) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно – программного комплекса (далее – ИС);
      7) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      8) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      9) электронная цифровая подпись – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      10) электронная государственная услуга – государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      11) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      12) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных государственных услуг (далее – ШЭП);
      13) платежный шлюз «электронного правительства» – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и «электронного правительства» при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      14) электронная форма лицензии – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      15) государственная база данных «юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес–идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ЮЛ);
      16) получатель – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующиеся ими.

2. Порядок деятельности услогодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование", указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, с прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги, сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги и порядок обжалования можно получить по телефону саll–центра: (1414).
      11. Структурно–функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      5) ГБД ЮЛ;
      6) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги получателями измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1           
к Регламенту электронной    
государственной услуги     
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии  
на осуществление вида     
деятельности по сбору     
(заготовке), хранению,    
переработке и реализации   
юридическими лицами лома   
и отходов цветных      
и черных металлов»      

                            Таблица 1.
          Описание действий СФЕ через ИС ГБД «Е-лицензирование»

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

2.

Наименование
СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Прикрепление в
интернет-браузер
компьютера
получателя
регистрационного
свидетельства ЭЦП

Формирует
сообщение об
отказе в связи с
имеющимися
нарушениями в
данных
получателя

Выбирает услугу
и формирует
данные запроса
с прикреплением
необходимых
документов в
электронном виде

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно–
распорядительное
решение)

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

5.

Сроки
исполнения

10–15 сек

20 сек

1,5 мин

6.

Номер
следующего
действия

2 – если есть
нарушения в данных
получателя;
3 – если
авторизация прошла
успешно

4

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

4

5

6

2.

Наименование
СФЕ

ПШЭП

ПЭП

Получатель

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Оплата услуги

Формирует
сообщение об
отказе в связи с
отсутствием
оплаты

Выбор ЭЦП для
удостоверения
(подписания)
запроса

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно–
распорядительное
решение)

Отображение
уведомления об
успешном завершении
действия

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Маршрутизация
запроса

5.

Сроки
исполнения

1,5 мин

20 сек

10–15 сек

6.

Номер
следующего
действия

5 – если не
оплатил, 6 – если оплатил

-

7 – если в ЭЦП ошибка,
8 – если ЭЦП без ошибки

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

7

8

9

2.

Наименование
СФЕ

ПЭП

Получатель

ИС "Е-лицензирование"

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Формирует сообщения
об отказе в связи с
не подтверждением
подлинности ЭЦП
получателя

Удостоверение
(подписание)
запроса
посредством ЭЦП

Регистрация
электронного
документа
заявления
(запроса
получателя) и
обработка
запроса

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно–
распорядительное
решение)

Формирование
сообщения об отказе
в запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Маршрутизация
запроса

Регистрация
запроса с
присвоением
номера заявлению

5.

Сроки
исполнения

10–15 сек

1,5 мин

1,5 мин

6.

Номер
следующего
действия

-

-

10-проверка
услугодателем
соответствия
получателя
квалификационным
требованиям и
основаниям для
выдачи лицензии

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

10

11

2.

Наименование
СФЕ

ИС "Е-лицензирование"

ИС "Е-лицензирование"

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Формирование сообщения об
отказе в связи с
имеющимися нарушениями в
данных получателя

Электронный документ

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно–
распорядительное
решение)

Формирование сообщения об
отказе в запрашиваемой
электронной
государственной услуге

Электронная лицензия

5.

Сроки
исполнения

20 сек

Для получения
лицензии - 15 рабочих дней, для
переоформления
лицензии - 10 рабочих дней, для получения дубликата - 2 рабочих дня

6.

Номер
следующего
действия

-

-

                           Таблица 1.2.
               Описание действий СФЕ через услугодателя

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

2.

Наименование
СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД
"Е-лицензирование"

Услугодатель

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Авторизуется на ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирует
сообщение об
отказе в связи с
имеющимися
нарушениями в
данных

Выбор
сотрудником
услугодателя
услуги

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно–
распорядительное
решение)

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

5.

Сроки
исполнения

10–15 сек

20 сек

1,5 мин

6.

Номер
следующего
действия

1 - Проверка в ИС ГБД
"Е-лицензирование"
подлинности данных
логина и пароля
сотрудника
услугодателя

-

4

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

4

5

6

2.

Наименование
СФЕ

ШЭП ГБД ЮЛ

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Направление запроса
на проверку данных
получателя в ГБД ЮЛ

Формирование
сообщения об
отказе в связи с
имеющимися
нарушениями в
данных

Заполнение формы
запроса с
прикреплением
документов

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно–
распорядительное
решение)

Маршрутизация
запроса

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Отображение
уведомления об
успешном
формировании
запроса

5.

Сроки
исполнения

1,5 мин

20 сек

10–15 сек

6.

Номер
следующего
действия

5 – если есть
нарушения в данных
получателя;
6 – если
авторизация прошла
успешно

-

-

      Продолжение таблицы:

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

7

8

9

2.

Наименование
СФЕ

ИС ГБД
"Е-лицензирование"

ИС ГБД
"Е-лицензирование"

ИС ГБД
"Е-лицензирование"

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Регистрация
электронного
документа в ИС ГБД
"Е-лицензирование"
и обработка услуги
в ИС ГБД
"Е-лицензирование"

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
услуге в связи с
имеющимися
нарушениями в
данных
получателя в ИС ГБД
"Е-лицензиро-
вание"

Электронный
документ

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно–
распорядительное
решение)

Регистрация запроса
в системе с
присвоением номера
заявлению

Формирование
сообщения об
отказе в
запрашиваемой
электронной
государственной
услуге

Электронная
лицензия

5.

Сроки
исполнения

10–15 сек

20 сек

Для получения
лицензии - 15
рабочих дней,
для
переоформления
лицензии - 10
рабочих дней,
для получения
дубликата - 2
рабочих дня

6.

Номер
следующего
действия

8 – если в ИС ГБД
"Е-лицензирование"
отсутствуют данные
по запросу,
9 – если данные по
запросу найдены

-

-

Приложение 2           
к Регламенту электронной    
государственной услуги     
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии  
на осуществление вида      
деятельности по сбору      
(заготовке), хранению,     
переработке и реализации    
юридическими лицами лома    
и отходов цветных       
и черных металлов»       

                            Диаграмма № 1
               функционального взаимодействия при оказании
                   государственной услуги через  ПЭП

                         Диаграмма № 2
             функционального взаимодействия при оказании
              государственной услуги через услугодателя

                      Условные обозначения

Приложение 3           
к Регламенту электронной    
государственной услуги     
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии  
на осуществление вида     
деятельности по сбору     
(заготовке), хранению,    
переработке и реализации   
юридическими лицами лома   
и отходов цветных      
и черных металлов»      

                 Форма анкеты для определения показателей
                    электронной государственной услуги:
                        «качество» и «доступность»

      _____________________________________________________________
                           (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.