Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларын бекіту туралы

Ақтөбе облысы Алға аудандық мәслихатының 2013 жылғы 8 қарашадағы № 112 шешімі. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 5 желтоқсанда № 3696 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Алға аудандық мәслихатының 2016 жылғы 12 ақпандағы № 258 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды – Ақтөбе облысы Алға аудандық мәслихатының 12.02.2016 № 258 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабының 2-3 тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Үлгілік қағидаларына сәйкес, Алға аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Қоса беріліп отырған Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары бекітілсін.
      2. Осы шешім 2014 жылдың 1 қаңтарынан қолданысқа енгізіледі.
      Аудандық мәслихат сессиясының төрағасы: Қ. Нұрғалиев
      Аудандық мәслихаттың хатшысы: А. Кайрушев

  Алға ауданы мәслихатының 2013 жылғы 08.11 № 112 шешімімен бекітілген

Алға ауданында әлеуметтік көмек көрсету және мұқтаж
азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау
ҚАҒИДАЛАРЫ

      1. Осы әлеуметтік көмек көрсету және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары (бұдан әрі–Қағида) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Үлгілік қағидасын бекіту туралы" (әрі қарай-Үлгілік Қағида) қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсету мен мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау тәртібін белгілейді.

1. Жалпы ереже

      2. Осы қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:
      1) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;
      2) арнайы комиссия - өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша аудан әкімдігінің шешімімен құрылатын комиссия;
      3) ең төменгі күнкөріс деңгейі – облыстағы статистикалық орган есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;
      4) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;
      5) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;
      6) жергілікті атқарушы орган – халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін орган (бұдан әрі–ЖАО).
      7) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;
      8) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын ауданның халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы орган;
      9) уәкілетті ұйым – "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы" республикалық қазыналық кәсіпорнының Алға аудандық филиалы;
      10) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;
      11) шекті шама–әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.
      3. Осы қағидалардың мақсаты үшін әлеуметтік көмек ретінде жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі-ЖАО) мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі-алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек болып табылады.
      4. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" 1995 жылғы 28 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы қағидада көзделген тәртіппен көрсетіледі.
      5. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

2. Әлеуметтік көмекті алушылардың санаттарының тізбесін айқындау тәртібі.

      6. Атаулы күндер мен мереке күндері әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесі:
      9 мамыр Жеңіс күні мерекесіне орай:
      Ұлы Отан соғысының қатысушылар мен мүгедектері;
      жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының қатысушыларына теңестірілген тұлғалар;
      жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының мүгедектеріне теңестірілген тұлғалар;
      жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша соғысының қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттары;
      1941 жылдың 22 маусымынан 1945 жылдың 9 мамыры аралығында, кемінде 6 ай еңбек еткен тыл еңбеккерлері;
      Мүгедектер күніне орай - мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы алатын мүгедектері;
      1 маусым - Балаларды қорғау күні мерекесіне, 18 жасқа дейінгі балаларға атаулы әлеуметтік көмек алатын аз қамтылған азаматтар (отбасылар);
      әлеуметтік мәні бар аурулары (онкологиялық аурумен ауыратын, АИТВ жұқтырған және туберкулездің түрлі нысандарымен ауыратын) бар азаматтар;
      Азаматтардың кейбір санаттары біржолғы әлеуметтік көмектің бірнеше түріне құқылы болған жағдайда, біржолғы әлеуметтік көмектің тек бір түрі (мөлшері бойынша ең жоғары) көрсетіледі.
      7. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алушылардың тізбесі:
      1.) Ұлы Отан соғысына қатысушылар мен мүгедектері;
      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына теңестірілген тұлғалар;
      3) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілген тұлғалар;
      4) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша соғыс қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттары;
      5) зейнеткерлік жасқа жеткен тұлғалар;
      6) мүгедектер, 18 жасқа дейінгі мүгедек баланы тәрбиелеп отырған тұлғалар;
      7) саяси қуғын-сүргін құрбандары, саяси қуғын-сүргіндерден зардап шеккен тұлғалар;
      8) көп балалы отбасылар, көп балалы аналар;
      9) жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар, балалар үйлерінің түлектері;
      10) аз қамтылған отбасылар (азаматтар);
      11) әлеуметтік мәні бар аурулары (онкологиялық аурумен ауыратын, АИТВ жұқтырған және туберкулездің түрлі нысандарымен ауыратын адамдар) бар азаматтар;
      Жоғарыда аталған тұлғаларға, егер олар мемлекет тарапынан толық қамтамасыз етілмеген болса, әлеуметтік көмек көрсетіледі.
      Азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаж азаматтардың санаттарының қатарына жатқызу үшін төмендегілер негіз бола алады:
      1) Қазақстан Республикасының заңнамаларында қарастырылған негіздер;
      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) немесе олардың мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;
      3) жергілікті өкілетті органдар ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста белгілейтін шектен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысының болуы.
      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде жергілікті өкілетті органдар бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.
      8. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмекті көрсету тәртібі

      9. Атаулы күндер мен мерекелік күндерге әлеуметтік көмек, өкілетті ұйымдардың ұсынысы бойынша, ЖАО бекіткен тізім бойынша өтініш берушіден өтініш талап етілмей көрсетіледі.
      10. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті орган немесе аудандық маңызы бар қала, ауыл, ауылдық округтың әкіміне мынадай құжаттарды:
      1) жеке басын куәландыратын құжаты;
      2) тұрғылықты жерде тіркелгендігін растайтын құжат;
      3) Үлгілік қағиданың № 1 қосымшасына сәйкес отбасы (азаматтың) құрамы туралы мәліметтерді;
      4) отбасы мүшелерінің (азаматтың) табысы туралы мәліметтерді;
      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжаттар.
      11. Құжаттардың салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары және көшірмелері ұсынылады, кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.
      12. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш түскен кезде уәкілетті орган немесе кент, ауыл, ауылдық округтың әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын азаматтың (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.
      13. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіні тексеруді жүргізеді, оның нәтижелері Үлгілік қағиданың 2, 3 қосымшаларына сәйкес отбасының (азаматтың) материалдық жағдайы туралы акт жасайды және отбасының әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытындыны дайындап, уәкілетті органға немесе аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, ауылдық округтің әкіміне ұсынады.
      Аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, ауылдық округтің әкімі учаскелік комиссияның актісін және қорытындыны алған күннен бастап екі жұмыс күн ішінде қосымша жалғанған құжаттармен бірге уәкілетті органға ұсынады.
      14. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган, тиісті органдардан әлеуметтік көмек көрсету жөнінде құжаттарды қарау мәліметтерді сұрай алады.
      15. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты беруге мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректерінің негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.
      16. Уәкілетті орган учаскелік комиссия немесе аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, ауылдық округтің әкімінен құжаттар түскеннен бастап бір жұмыс күн ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияда қарауға ұсынады.
      17. Арнайы комиссия құжаттар түскеннен кейін екі жұмыс күн ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттігі жөнінде шешім шығарып оңтайлы шешім қабылданған жағдайда әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.
      18. Уәкілетті орган өтініш берушіден құжаттарды қабылдаған күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек тағайындау не тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      Осы Қағидалардың 15 және 16 тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күн ішінде әлеуметтік көмек тағайындау не тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      19. Уәкілетті орган шешім қабылданған күннен бастап үш жұмыс күн ішінде өтініш берушіге әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешімді (тағайындаудан бас тарту жағдайда негізін көрсетіп) жазбаша түрде хабардар етеді.
      20. Белгіленген негіздемелердің біреуі бойынша әлеуметтік көмек күнтізбелік бір жыл ішінде қайта көрсетілмейді.
      21. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:
      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің жалғандығы анықталса;
      2) өтініш беруші отбасының материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;
      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін жергілікті өкілді органдар белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.
      22. Әлеуметтік көмек беруге шығыстарды қаржыландыру, ауданның бюджетінде (облыстық маңызы бар қаланың) көзделген ағымдағы қаржылық жылға арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Әлеуметтік көмек көрсетуді тоқтату және қайтару негіздемелері

      23. Әлеуметтік көмек:
      1) алушы қайтыс болған;
      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тұрақты тұруға кеткен;
      3) алушы мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген жағдайларда;
      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады;
      Әлеуметтік көмек көрсету аталған жағдайлар орын алған айдан бастап тоқтатылады.
      24. Артық төленген сомалар ерікті түрде, ал бас тартылған жағдайда Қазақстан Республикасы заңнамаларында белгіленген тәртібімен қайтарылуға жатады.

5. Қорытынды ереже

      25. Әлеуметтік көмек көрсетуді мониторингі және есепке алуды уәкілетті орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйе дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

Об утверждении Правил оказания социальной помощи и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе

Решение маслихата Алгинского района Актюбинской области от 8 ноября 2013 года № 112. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 5 декабря 2013 года № 3696. Утратило силу решением маслихата Алгинского района Актюбинской области от 12 февраля 2016 года № 258

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Алгинского района Актюбинской области от 12.02.2016 № 258 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Типовыми правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 Алгинский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в Алгинском районе.
      2. Настоящее решение вводится в действие с 1 января 2014 года.
      Председатель сессии районно маслихата К. Нургалиев
      Секретарь районного маслихата А. Кайрушев

  Утверждены решением Алгинского районного маслихата от 08.11.2013 года № 112

ПРАВИЛА оказания социальной помощи и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      1. Настоящие правила оказания социальной помощи и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее-Правила), разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года N 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан № 504 от 21 мая 2013 года "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (далее-Типовые правила) и определяют порядок оказания социальной помощи и перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

1. Общие положения

      2. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих правилах:
      1) памятные даты - события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;
      2) специальная комиссия - комиссия, создаваемая решением акима района по рассмотрению заявлений лиц (семьи), претендующих на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;
      3) прожиточный минимум - необходимый минимальный денежный доход на одного рассчитываемый органом статистики области;
      4) праздничные дни - дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;
      5) среднедушевой доход семьи гражданина - доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;
      6) местный исполнительный орган - орган осуществляющий руководство в сфере оказания социальной защиты населения;
      7) трудная жизненная ситуация - ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;
      8) уполномоченный орган - исполнительный орган района в сфере социальной защиты населения, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;
      9) уполномоченная организация - Алгинский районный филиал республиканского государственного казенного предприятия "Государственный центр по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан";
      10) участковая комиссия - комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семьи), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;
      11) предельный размер - утвержденный максимальный размер социальной помощи.
      3. Для целей настоящих правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая местными исполнительными органами (далее - МИО) в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее - получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.
      4. Лицам, указанным в статье 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" и статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими правилами.
      5. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

2. Порядок определения перечня категорий получателей социальной помощи

      6. Перечень категорий получателей социальной помощи к памятным датам и праздничным дням:
      ко дню Победы - 9 мая:
      участники и инвалиды Великой Отечественной войны;
      лица, приравненные по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны;
      лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      другие категорий лиц, приравненные по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны;
      труженники тыла, проработавшие не менее 6 месяцев в период 22 июня 1941 года по 09 мая 1945 года;
      ко Дню инвалидов, инвалиды получающие государственные социальные пособия;
      ко Дню защиты детей - 1 июня, малообеспеченные граждане (семьи), получающие государственную адресную социальную помощь на детей до 18 лет;
      граждане, имеющим социально-значимые заболевания (лица с онкологическими заболеваниями, ВИЧ-инфицированные и больные различной формой туберкулеза).
      При наличии права отдельных категории граждан на несколько видов единовременной социальной помощи, оказывается только один вид единовременной помощи (более высокий по размеру).
      7. Перечень категорий получателей социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации:
      1) участники и инвалиды Великой Отечественной войны;
      2) лица, приравненные по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны;
      3) лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      4) другие категорий лиц, приравненные по льготам и гарантиям к участникам войны;
      5) лица, достигшие пенсионного возраста;
      6) инвалиды и лица, воспитывающие ребенка - инвалида до 18 лет;
      7) жертвы политических репрессий, лица, пострадавшие от политических репрессий;
      8) многодетные семьи, многодетные матери;
      9) дети-сироты, дети, оставшиеся без попечения родителей, выпускники детских домов;
      10) малообеспеченные семьи, (граждане);
      11) граждане, имеющие социально-значимые заболевания (лица с онкологическими заболеваниями, ВИЧ-инфицированные и больные различной формой туберкулеза).
      Социальная помощь оказывается указанным лицам, если они не находятся на полном государственном обеспечении.
      Основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступления трудной жизненной ситуации являются:
      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;
      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;
      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего порога, установленного местными представительными органами в кратном отношении к прожиточному минимуму.
      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным местными представительными органами перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.
      8. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи.

      9. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому МИО по представлению уполномоченной организаций либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.
      10. Для получения социальной помощь при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму города районного значения, села, сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:
      1) документ удостоверяющий личность;
      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;
      3) сведения о составе семьи (гражданина) согласно приложению 1 Типовых правил.
      4) сведения о доходах членов семьи (гражданина);
      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации в случае необходимости.
      11. Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      12. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким города районного значения, села, сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).
      13. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи согласно приложениям 2, 3 Типовых правил и направляет их в уполномоченный орган или акиму города районного значения, села, сельского округа.
      Аким города районного значения, села, сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.
      14. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.
      15. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказани социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.
      16. Уполномоченный орган в пределах одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима города районного значения, села, сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица(семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.
      17. Специальная комиссия в пределах двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.
      18. Уполномоченный орган в пределах восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.
      В случаях, указанных в пунктах 15 и 16 настоящих Правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима города районного значения, села, сельского округа.
      19. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.
      20. По одному из установленных оснований социальная помощь в течение одного календарного года повторно не оказывается.
      21. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:
      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;
      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);
      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного местными представительными органами порога для оказания социальной помощи.
      22. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом района (города областного значения) на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      23. Социальная помощь прекращается в случаях:
      1) смерти получателя;
      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;
      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;
      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем.
      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.
      24. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      25. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".