Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау тәртібін айқындау туралы

Алматы облыстық мәслихатының 2013 жылғы 18 сәуірдегі N 16-108 шешімі. Алматы облысының әділет департаментімен 2013 жылы 18 сәуірде N 2342 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облыстық мәслихатының 2014 жылғы 14 ақпандағы N 28-172 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облыстық мәслихатының 14.02.2014 N 28-172 шешімімен.
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Заңының 39-3 бабының 2-тармағына сәйкес Алматы облыстық мәслихаты ШЕШIМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау тәртібі осы шешімнің қосымшасына сәйкес айқындалсын.
      2. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыстық мәслихат
 
сессиясының төрағасы
С.Донбаев
Облыстық мәслихат
 
хатшысы
Е. Келемсейіт

      

  Алматы облыстық
мәслихатының 2013 жылғы
18 сәуірдегі N 16-108
шешіміне қосымша

Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және
шешімдер қабылдау тәртібі
1. Жалпы ережелер

      1.1. Осы жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау тәртібі (бұдан әрі – Тәртіп) Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 148 Заңына, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасында бейбiт жиналыстар, митингiлер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар ұйымдастыру мен өткiзу тәртiбi туралы" 1995 жылғы 17 наурыздағы N 2126 Заңына сәйкес әзірленді және жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және жергілікті қоғамдастық жиналысымен (жиынымен) шешімдер қабылдау тәртібін айқындайды.
      1.2. Осы Тәртіпте пайдаланылатын негізгі ұғымдар:
      1) жергiлiктi өзiн-өзi басқару - халық тiкелей жүзеге асыратын, сондай-ақ мәслихаттар және басқа да жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдары арқылы жүзеге асырылатын жергiлiктi маңызы бар мәселелердi өзiнiң жауапкершiлiгiмен дербес шешуге бағытталған қызмет;
      2) жергiлiктi қоғамдастық - шекараларында жергiлiктi өзiн-өзi басқару жүзеге асырылатын, оның органдары құрылатын және жұмыс iстейтiн тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiс аумағында тұратын тұрғындардың (жергiлiктi қоғамдастық мүшелерiнiң) жиынтығы;
      3) жергiлiктi маңызы бар мәселелер - реттелуi тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiс тұрғындарының басым бөлiгiнiң құқықтары мен заңды мүдделерiн қамтамасыз етуге байланысты тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiс қызметiнiң мәселелерi;
      4) жергiлiктi қоғамдастықтың жиналысы - жергiлiктi қоғамдастық мүшелерінің жергiлiктi өзiн-өзi басқаруды жүзеге асыруының тікелей нысаны.
      1.3. "Жергiлiктi қоғамдастықтың жиналысы" және "жергiлiктi қоғамдастықтың жиыны" деген ұғымдардың мағынасы бірдей.
      1.4. Тәртіп жергiлiктi қоғамдастықтың барлық мүшелері үшін міндетті болып табылады.

2. Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын)
өткізу қағидаттары

      2.1. Жергiлiктi қоғамдастықтың мүшелері шығу тегiне, әлеуметтiк, лауазымдық және мүлiктiк жағдайына, жынысына, нәсiлiне, ұлтына, тiлiне, дiнге қатынасына, сенiмiне, саяси партияларға және қоғамдық бiрлестiктерге тиесiлiгiне қарамастан, жергiлiктi қоғамдастық жиналыстарына (жиындарға) қатысуға құқылы.
      2.2. Жергiлiктi қоғамдастық жиналыстарына (жиынына) бастамашы болған және оларды өткізген кезде кімде-кімге қатысты тіл тигізуге және жала жабуға, балағат сөздерді қолдануға, жергілікті өзін-өзі басқаруға қатысуға мәжбүрлеуге не оған қатысуға кедергі келтіруге жол берілмейді.
      2.3. Қазақстан Республикасының азаматын шекараларында жергілікті өзін-өзі басқару жүзеге асырылатын әкімшілік-аумақтық бөліністің аумағында тұрғылықты жері бойынша тіркеу фактісі оны жергiлiктi қоғамдастықтың мүшесі деп тану үшін негіз болып табылады. Қазақстан Республикасы азаматтарының жергілікті қоғамдастықтың мүшесі болып кіруіне қандай да бір өзге шарттар қоюға жол берілмейді.
      2.4. Жергiлiктi қоғамдастық жиналыстары (жиындары) тек қана бейбіт сипатта өтуге тиіс.
      2.5. Жергiлiктi қоғамдастық аумағында тұрғылықты тұратын шет ел азаматтары мен азаматтығы жоқ тұлғалар "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңында немесе халықаралық шартта белгiленген шекте жергiлiктi өзiн-өзi басқаруды жүзеге асыруға қатысады.
      2.6. Жергiлiктi қоғамдастықтың мүшелерi жиналысқа (жиынға) жеке өзi қатысады, әрi олардың әрқайсысы бiр дауысқа ие.
      2.7. Жергiлiктi қоғамдастықтың қызметі Қазақстан Республикасының Конституциясын және заңнамасын сақтауға негізделеді.

3. Жергiлiктi қоғамдастық жиналыстарының
(жиындарының) өкілеттіктері

      3.1. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысы (жиыны):
      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жергiлiктi өзiн-өзi басқарудың сайлау органдарын қалыптастырады;
      2) қоғамда болып жатқан процестерді талдау негізінде тиiстi жергiлiктi қоғамдастық - шекараларында жергiлiктi өзiн-өзi басқару жүзеге асырылатын әкiмшiлiк-аумақтық бөлiнiстің әлеуметтік-экономикалық жағдайын кешенді бағалауды жүзеге асырады;
      3) реттелуi тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктiң жергiлiктi қоғамдастық мүшелерiнiң құқығы мен заңды мүдделерiн қамтамасыз етуге байланысты жергiлiктi маңызы бар мәселелердi қарайды;
      4) мемлекеттiк органдарға және жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарына жергiлiктi қоғамдастық жиналысында (жиынында) қойылған келелі мәселелердi шешу бойынша қажеттi шаралар қолдану үшiн хат жолдайды;
      5) елдi мекендердi көрiктендiру, тұрғын үй қорының сақталуы мен тиiстi пайдаланылуы, тұрғындарға коммуналдық-тұрмыстық және басқадай қызмет көрсету, дене тәрбиесi мен спортты дамыту, саламатты өмір салтын насихаттау, тұрғылықты жерлерi бойынша азаматтардың бос уақытын ұйымдастыру, табиғатты қорғау, азаматтардың жеке қосалқы шаруашылықтарын дамыту мәселелерiн талқылайды;
      6) елдi мекендерге, көшелерге, алаңдарға ат қоюға және оларды қайта атауға байланысты мәселелердi талқылайды;
      7) әкімшілік-аумақтық бөліністің қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуының негізгі бағыттары бойынша ұсынымдар мен ұсыныстар әзірлейді;
      8) жиналыстың қарауына шығарылатын құқықтық актілерді, әкімшілік-аумақтық бөліністің мемлекеттік билік органдарының өзге де құжаттарын талдайды және бағалайды;
      9) мемлекеттік билік органдарының, қоғамдық ұйымдардың, азаматтардың әкімшілік-аумақтық бөлініс тұрғындарының құқықтарын және әлеуметтік-экономикалық мүдделерін қорғау проблемалары бойынша ұсыныстарын қарайды;
      10) мемлекеттік бағдарламалар әзірлеуге және олардың орындалуына мониторинг жасауға қатысады;
      11) қоғамдық-саяси және әлеуметтік-экономикалық салаларда қабылданатын аса маңызды шешімдер туралы қоғамдық пікірді білдіреді;
      12) тиісті лауазымды тұлғаларға тұрғындардың оның араласуын қажет ететін аса өзекті проблемалары туралы ақпарат береді;
      13) әкімнің бюджеттік бағдарламалардың орындалуы туралы есептерін тыңдайды.
      14) жергiлiктi қоғамдастық әрекетiнiң өзге мәселелерiн шешеді.

4. Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізуге
дайындық және жүргізу тәртібі

      4.1. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткiзуге дайындықты және оны жүргiзудi тиiстi өзiн-өзi басқару органы, жергiлiктi қоғамдастық мүшелерi қамтамасыз етедi.
      4.2. Жиналыстың (жиынның) өту уақыты мен орны және талқылауға қойылған мәселелер туралы жергiлiктi өзiн-өзi басқарудың жауапты мүшесi тұрғындарға жиналысқа (жиынға) кем дегенде 10 күн қалғанда, ал кезектен тыс жиналыс (жиын) шақырылғанда – кем дегенде 3 күн қалғанда хабарлайды.
      4.3. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысын (жиынын) жергiлiктi өзiн-өзi басқару органының басшысы (орынбасары) немесе осыған уәкiлеттi тұлға ашады.
      4.4. Жиналысты (жиынды) жүргiзу үшiн төраға мен хатшы ашық дауыс беру арқылы сайланады.
      4.5. Күн тәртiбiн жиналыс (жиын) бекiтедi.
      4.6. Жиналыста (жиында) хаттама жүргiзiледi, онда мыналар: жиналыстың (жиынның) өту уақыты мен орны, жергiлiктi қоғамдастық мүшелерiнiң, яғни аумағында жергiлiктi өзiн-өзi басқару жүзеге асырылатын әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiк аумағында тұрғылықты жерi бойынша тiркелгендердiң және жиналысқа (жиынға) қатысушылардың саны, төраға мен хатшының тегi, аты, әкесiнiң аты, күн тәртiбi, сөз сөйлеулердiң мазмұны, қабылданған шешiмдер, ол бойынша дауыс берудiң қорытындылары көрсетiледi.
      4.7. Жергiлiктi қоғамдастықтың жиналысы (жиыны) сайлау құқығы бар тиісті аумақтың кем дегенде 5% тұрғындарының бастамасымен немесе тиісті жергілікті өзін өзі басқару органдарының бастамасымен шақырылады.
      4.8. Жергiлiктi қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) шақыру мүмкiн болмаған немесе қиындық тудырған жағдайда жиналыс (жиын) елдi мекен, көше, тұрғын үйдегi жергiлiктi қоғамдастық мүшелерiмен өткiзiледi. Сәйкес аумақтағы тұрғындар пiкiрiн бiлу үшiн жалпы нәтижесiн анықтау жиналыс (жиын) шешiмдерiн талдап қорыту жолымен жүзеге асырылады.
      4.9. Жиналыстың (жиынның) төрағасы Жергiлiктi қоғамдастық жиналысын өткізудің бастамашыларымен бірлесе отырып жиналыстың күн тәртібін жасайды, онда күн тәртібін дайындау күні, айы, жылы, жиналыс өткізілетін болжамды уақыт, жиналыстың ұзақтығы және өткізілетін орны, жиналыстың қарауына шығарылатын жергілікті маңызы бар мәселелер тізбесі көрсетілуге тиіс, бұл ретте діни ғимарат және оған жалғасып жатқан аумақ (құдайға құлшылық етуге, намаз оқу мен діни жиналыстарға, діни құрметтеуге (қажылыққа) арналған объект, мысалы, мешіт немесе шіркеу) жиналыс өткізу орны бола алмайды.
      4.10. Жергiлiктi қоғамдастықтың жиналысы (жиыны) қажеттiлiгiне қарай шақырылады.
      4.11. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысының (жиынның) күн тәртібін бастамашылар өз қол қоюларымен растайды.
      4.12. Жиналыс (жиын) бастамашылары "Қазақстан Республикасында бейбiт жиналыстар, митингiлер, шерулер, пикеттер және демонстрациялар ұйымдастыру мен өткiзу тәртiбi туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен ауданның, қаланың (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органына жиналыс өткізу туралы өтінішпен жүгінуге міндетті.
      4.13. Тиісті жергілікті атқарушы органның оң шешімі алынғаннан кейін ғана жергiлiктi қоғамдастық жиналысын (жиынды) өткізуге жол беріледі.
      4.14. Мемлекеттік органдар жиналыстың (жиынның) Қағидада айқындалатын жергілікті өзін-өзі басқаруды мемлекеттік қолдау шаралары шеңберінде өткізілуіне жәрдемдеседі.
      4.15. Өткізілгелі отырған жергiлiктi қоғамдастық жиналысы (жиын) туралы ақпарат тиісті жергілікті атқарушы органның оң шешімі алынғаннан кейін бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырылуы мүмкін.
      4.16. Тәртіпке сәйкес ұйымдастырылған жергiлiктi қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізуге қандай да бір заңсыз кедергі келтіруге жол берілмейді.
      4.17. Жергілікті қоғамдастық жиналыстарын (жиынын) өткізуді қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған көздерден жүзеге асырылады.
      4.18. Қазақстан Республикасының жергілікті өкілді және атқарушы органдарының өкілдері жергiлiктi қоғамдастық жиналысына (жиынға) ешбір кедергісіз қатысуға құқылы.
      4.19. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысы (жиын), егер оған қатысқан жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы саны, жиналысты өткізу туралы бастаманы қолдаған жергілікті қоғамдастық мүшелерінің жалпы санынан кем болмаса, өткізілген болып есептеледі.

5. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысының (жиынының) шешiмдерi

      5.1. Жиналысқа (жиынға) қатысушылар күн тәртiбiне енгiзiлген мәселелер бойынша шешiмдер қабылдайды.
      5.2. Шешiмдер ашық және құпия дауыс беру арқылы қабылданады.
      5.3. Шешiм оған жергiлiктi қоғамдастық мүшелерiнiң жиналысына (жиынына) қатысушылар санының көпшiлiк дауысымен қабылданды деп есептеледi. Дауыстар тең түскен жағдайда жиналыс (жиын) төрағасының пiкiрi шешушi дауыс болып саналады.
      5.4. Шешiм хаттама түрiнде рәсiмделедi және мүдделi тұлғаларға жеткiзiледi.
      5.5. Қабылданған шешiмге өзгертулер мен толықтырулар енгiзу тек жиналыс (жиын) арқылы ғана енгiзiледi.
      5.6. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысының (жиынның) шешімі Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына жіберілуі мүмкін.
      5.7. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы жергiлiктi қоғамдастық жиналысының шешімін "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен қарайды.
      5.8. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы жергiлiктi қоғамдастық жиналысының (жиынның) шешімін қарау нәтижелері туралы жиналыс бастамашыларына хабарлайды, сондай-ақ жауапты ведомстволық веб-сайтта жариялайды.
      5.9. Жиналыстың (жиынның) шешiмдерi бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жатады немесе жиналыс (жиын) өткiзу үшiн белгiленген аумақта тұратын жергiлiктi қоғамдастық мүшелерiнiң назарына мерзiмдiк баспа болмаған жағдайда басқа әдiстер арқылы ол қабылданған күннен он күннен кешiктiрмей хабарланады.
      5.10. Қабылданған шешiммен келiспеген жағдайда қоғамдастық мүшелерi мен басқа тұлғалар Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгiленген тәртiпте шағым-арыз бере алады.

6. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысына (жиынына) қатысушылардың
жауапкершілігі

      6.1. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысына (жиынына) қатысушылар:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңнамасын сақтауға;
      2) жалпы мемлекеттік ішкі және сыртқы саясатқа, оның ішінде қаржылық және инвестициялық саясатқа сай келмейтін шешімдердің қабылдануына жол бермеуге;
      3) бірыңғай еңбек нарығын, капиталды қалыптастыруға, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді еркін алмасуға, Қазақстан Республикасының біртұтас мәдени және ақпараттық кеңістігін қалыптастыру мен дамытуға кедергі келтіретін шешімдердің қабылдануына жол бермеуге;
      4) Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде Қазақстан Республикасының мүдделерін сақтауға;
      5) қоғамдық маңызы бар қызмет салаларында белгіленген жалпы мемлекеттік стандарттарды сақтауға;
      6) жергiлiктi қоғамдастық мүшелерінің құқықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз етуге;
      7) жариялылық пен ашықтық, өз қызметін жүзеге асыру кезінде қоғамдық пікірді ескеру қағидаттарын ұстануға міндетті.
      6.2. Жергiлiктi қоғамдастық жиналысына қатысушылар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

Об определении порядка проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений

Решение Алматинского областного маслихата от 18 апреля 2013 года N 16-108. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 18 апреля 2013 года за N 2342. Утратило силу решением Алматинского областного маслихата от 14 февраля 2014 года № 28-172

      Сноска. Утратило силу решением Алматинского областного маслихата от 14.02.2014 № 28-172.
      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 39-3 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" Алматинский областной маслихат РЕШИЛ:
      1. Определить порядок проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений согласно приложению к настоящему решению.
      2. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель сессии
 
областного маслихата
С.Донбаев
Секретарь областного
 
маслихата
Е. Келемсеит

      

  Приложение к решению
Алматинского областного
маслихата N 16-108
от 18 апреля 2013 года

Порядок проведения собрания (схода) местного сообщества
и принятия решений
1.Общие положения

      1.1. Настоящие правила проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений (далее – Правила) разработаны в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года N 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 17 маpта 1995 года N 2126 "О поpядке оpганизации и пpоведения миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций в Республике Казахстан" и определяют порядок проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений собранием (сходом) местного сообщества.
      1.2. Основные понятия, которые используются в настоящих Правилах:
      1) местное самоуправление - деятельность, осуществляемая населением непосредственно, а также через маслихаты и другие органы местного самоуправления, направленная на самостоятельное решение вопросов местного значения под свою ответственность;
      2) местное сообщество - совокупность жителей (членов местного сообщества), проживающих на территории соответствующей административно-территориальной единицы, в границах которой осуществляется местное самоуправление, формируются и функционируют его органы;
      3) вопросы местного значения - вопросы деятельности соответствующей административно-территориальной единицы регулирование которых связано с обеспечением прав и законных интересов большинства жителей соответствующей административно-территориальной единицы;
      4) собрание местного сообщества – непосредственная форма осуществления местного самоуправления членами местного сообщества;
      1.3. Понятия "собрание местного сообщества" и "сход местного сообщества" равнозначны.
      1.4. Правила являются обязательными для всех членов местного сообщества.

2. Принципы проведения собрания (схода) местного сообщества

      2.1. Члены местного сообщества вправе принимать участие в собраниях (сходах) местного сообщества независимо от происхождения, социального, должностного и имущественного положения, пола, расы, национальности, языка, отношения к религии, убеждений, принадлежности к политическим партиям и общественным объединениям.
      2.2. При инициировании и проведении собрания (схода) местного сообщества не допускаются оскорбления и клевета в отношении кого-либо, употребление ругательств, принуждение к участию либо препятствование к участию в местном самоуправлении.
      2.3. Основанием для признания гражданина Республики Казахстан членом местного сообщества является факт его регистрации по месту жительства на территории административно-территориальной единицы, в границах которой осуществляется местное самоуправление. Не допускается установление каких-либо иных условий вступления граждан Республики Казахстан в члены местного сообщества.
      2.4. Собрания (сходы) местного сообщества должны носить исключительно мирный характер.
      2.5. Иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие на территории местного сообщества, принимают участие в осуществлении местного самоуправления в пределах, установленных Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" или международным договором.
      2.6. Члены местного сообщества участвуют в собрании (сходе) лично и каждый из них обладает одним голосом.
      2.7. Деятельность местного сообщества основывается на соблюдении Конституции и законодательства Республики Казахстан.

3. Полномочия собраний (сходов) местного сообщества

      3.1. Собрание (сход) местного сообщества:
      1) формирует выборные органы местного самоуправления в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      2) осуществляет комплексную оценку социально-экономического положения соответствующей административно-территориальной единицы, в границах которой осуществляется местное самоуправление на основе анализа процессов, происходящих в обществе;
      3) рассматривает вопросы местного значения, регулирование которых связано с обеспечением прав и законных интересов членов местного сообщества соответствующей административно-территориальной единицы;
      4) направляет обращения в государственные органы и органы местного самоуправления для принятия необходимых мер по разрешению проблем, поставленных собранием (сходом) местного сообщества;
      5) обсуждает вопросы благоустройства населенных пунктов, сохранности и надлежащего использования жилищного фонда, коммунально-бытового и иного обслуживания населения, развития физической культуры и спорта, агитации здорового образа жизни, организации досуга граждан по месту жительства, охраны природы, развития личных подсобных хозяйств граждан;
      6) обсуждает вопросы, связанные с наименованием и переименованием населенных пунктов, улиц, площадей;
      7) разрабатывает рекомендации и предложения по основным направлениям общественно-политического и социально-экономического, культурного развития административно-территориальной единицы;
      8) анализирует и оценивает правовые акты, иные документы органов государственной власти административно-территориальной единицы, выносимых на рассмотрение Собрания;
      9) рассматривает предложения органов государственной власти, общественных организаций, граждан по проблемам защиты прав и социально-экономических интересов жителей административно-территориальной единицы;
      10) участвует в разработке и мониторинге выполнения государственных программ;
      11) выражает общественное мнение о наиболее важных решениях, принимаемых в общественно-политической и социально-экономической сферах;
      12) информирует соответствующих должностных лиц о наиболее актуальных проблемах жителей, требующих их вмешательства;
      13) заслушивает отчеты акима об исполнении бюджетных программ;
      14) решает иные вопросы функционирования местного общества.

4. Порядок подготовки и проведения собрания (схода)
местного сообщества

      4.1. Подготовку и проведение собраний (сходов) местного сообщества обеспечивает соответствующий орган местного самоуправления, члены местного сообщества.
      4.2. О времени и месте проведения собрания (схода) и о вопросах, вынесенных на обсуждение, население оповещается ответственным членом местного самоуправления не позднее, чем за десять дней до собрания (схода), а в случае созыва внеочередного собрания (схода) - не позднее чем за три дня.
      4.3. Собрание (сход) местного сообщества открывается руководителем (заместителем) органа местного самоуправления, или лицом, уполномоченным на это.
      4.4. Для ведения собрания (схода) открытым голосованием избирается председатель и секретарь.
      4.5. Повестка дня утверждается собранием (сходом).
      4.6. На собрании (сходе) ведется протокол, в котором указывается: дата и место проведения собрания (схода), общее число членов местного сообщества, зарегистрированных по месту жительства на территории административно-территориальной единицы в границах которой осуществляется местное самоуправление, количество присутствующих на собрании (сходе) членов местного сообщества, фамилия, имя, отчество председателя и секретаря, повестка дня, содержание выступлений, принятые решения, результаты голосования по ним.
      4.7. Собрания (сходы) местного сообщества созываются по инициативе не менее 5% жителей соответствующей территории, обладающих избирательным правом либо по инициативе соответствующих органов местного самоуправления.
      4.8. В случаях невозможности либо затруднения созыва собрания (схода) местного сообщества, могут проводиться собрания (сходы) членов местного сообщества населенных пунктов, улиц, жилых домов. Определение общих результатов для выявления мнения населения на соответствующей территории осуществляется путем обобщения решений собраний (сходов).
      4.9. Председатель Собрания (схода) совместно с инициаторами проведения собрания местного сообщества составляют повестку собрания, в которой должны быть отражены дата подготовки повестки собрания, предполагаемое время, длительность и место проведения собрания, перечень вопросов местного значения, выносимых на рассмотрение собрания, при этом местом проведения собрания не может быть культовое здание и прилегающая к нему территория (объект, предназначенный для богослужений, молитвенных и религиозных собраний, религиозного почитания (паломничества), например, мечеть или церковь).
      4.10. Собрания (сходы) местного сообщества созываются по мере необходимости.
      4.11. Повестка собрания (схода) местного сообщества заверяется подписями инициаторов.
      4.12. Инициаторы собрания (схода) обязаны обратиться с заявлением о проведении собрания в местный исполнительный орган района, города (города областного значения) в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О поpядке оpганизации и пpоведения миpных собpаний, митингов, шествий, пикетов и демонстpаций в Республике Казахстан".
      4.13. Проведение собрания (схода) местного сообщества допускается только после получения положительного решения соответствующего местного исполнительного органа.
      4.14. Государственные органы оказывают содействие проведению собрания (схода) в рамках мер государственной поддержки местного самоуправления, определяемых Правилами.
      4.15. Информация о предстоящем собрании (сходе) местного сообщества может быть размещена в средствах массовой информации после получения положительного решения соответствующего местного исполнительного органа.
      4.16. Какое-либо незаконное препятствование проведению собрания (схода) местного сообщества, организованного в соответствии с Правилами, не допускается.
      4.17. Финансирование проведения собраний (схода) местного сообщества осуществляется из источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      4.18. Представители местных представительных и исполнительных органов Республики Казахстан вправе беспрепятственно участвовать в собрании (сходе) местного сообщества.
      4.19. Собрание (сход) местного сообщества считается состоявшимся, если общее количество участвовавших в нем членов местного сообщества, не менее общего количества членов местного сообщества инициировавших его проведение.

5. Решения собрания (схода) местного сообщества

      5.1. Участники собрания (схода) принимают решения по вопросам, внесенным в его повестку.
      5.2. Решения принимаются открытым или тайным голосованием.
      5.3. Решение считается принятым, если за него проголосовало большинство голосов от числа присутствующих на собрании (сходе) членов местного сообщества. В случае равенства голосов решающим считается мнение председателя собрания (схода).
      5.4. Решение оформляется протоколом и доводится до сведения заинтересованных лиц.
      5.5. Изменения и дополнения в принятое решение могут вноситься исключительно решением собрания (схода).
      5.6. Решение собрания (схода) местного сообщества может быть направлено в государственные органы Республики Казахстан.
      5.7. Государственный орган Республики Казахстан рассматривает решение собрания (схода) местного сообщества в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц".
      5.8. О результатах рассмотрения решения собрания местного сообщества государственный орган Республики Казахстан информирует инициаторов собрания (схода), а также публикует ответ на ведомственном веб-сайте.
      5.9. Решения, принятые собранием (сходом), подлежат опубликованию в средствах массовой информации или доводятся до сведения членов местного сообщества иными способами, в случае отсутствия периодического печатного издания на территории местного сообщества, не позднее чем в десятидневный срок со дня принятия решения.
      5.10. В случае несогласия с принятым решением оно может быть обжаловано членами сообщества и другими лицами в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

6. Ответственность участников собрания (схода) местного
сообщества

      6.1. Участники собрания (схода) местного сообщества обязаны:
      1) соблюдать Конституцию и законодательство Республики Казахстан;
      2) не допускать принятия решений, не соответствующих общегосударственной внутренней и внешней политике, в том числе финансовой и инвестиционной;
      3) не допускать принятия решений, препятствующих формированию единого рынка труда, капитала, свободному обмену товарами и услугами, формированию и развитию единого культурного и информационного пространства Республики Казахстан;
      4) соблюдать интересы Республики Казахстан в обеспечении национальной безопасности Республики Казахстан;
      5) соблюдать общегосударственные стандарты, устанавливаемые в общественно значимых сферах деятельности;
      6) обеспечивать соблюдение прав и законных интересов членов местного сообщества;
      7) придерживаться принципов гласности и открытости, учета общественного мнения при осуществлении своей деятельности;
      6.2. Участники собрания местного сообщества несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.