"Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 22 ақпандағы N 10/03 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 26 наурызда N 2267 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 29 сәуірдегі N 23/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 29.04.2013 N 23/01 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңдарына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы Асылбек Серікұлы Молдабаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                С. Аймақов

Осакаров ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 22 ақпандағы
№ 10/03 қаулысымен бекітілген

"Мүгедектерге протездiк-ортопедиялық көмек ұсыну
үшiн оларға құжаттарды ресiмдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Мүгедектерге протездiк-ортопедиялық көмек ұсыну үшiн оларға құжаттарды ресiмдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) - бұл уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      2) мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасы - мүгедектi оңалтуды өткiзудiң нақты көлемдерiн, түрлерi мен мерзiмдерiн белгiлейтiн құжат;
      3) протездiк-ортопедиялық көмек - мүгедектердi протездiк-ортопедиялық құралдармен қамтамасыз ету және оларды пайдалануды үйрету бойынша медициналық-техникалық көмектiң мамандандырылған түрi;
      4) тұтынушылар - Қазақстан Республикасының азаматтары, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар:
      Ұлы Отан соғысының қатысушылары, мүгедектері, сондай-ақ жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы отан соғысы мүгедектеріне теңестірілген адамдар;
      Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызметтік міндеттерін атқаруымен байланысты мүгедек болған әскери қызметшілер;
      ішкі істер органдарының, ұлттық қауіпсіздік органдарының басшы және қатардағы құрамының қызметтік міндеттерін атқаруымен байланысты мүгедек болған адамдар;
      жалпы аурудан мүгедек болғандар;
      бала жасынан мүгедектер;
      мүгедек балалар;
      жұмыс беруші – жеке кәсіпкер қызметін тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда жұмыс берушінің кінәсінен жұмыста мертігуге ұшыраған немесе кәсіптік ауруға шалдыққан мүгедектер;
      5) уәкілетті орган – "Осакаров ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      6) халыққа қызмет көрсету орталығы – "Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Осакаров ауданындағы бөлімі" (бұдан әрі - орталық).

2. Жалпы ережелер

      2. Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмекті ұсыну үшін оларға құжаттарды ресімдеу - протездік-ортопедиялық құралдармен қамтамасыз ету және оларды пайдалануды үйрету бойынша мамандандырылған медициналық–техникалық көмектің түрін алуға мүгедектердің құқықтарын іске асыруға бағытталған мемлекеттік қызмет көрсету.
      3. Мемлекеттік қызметті уәкілетті орган және Орталық (баламалы негізде) көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі Заңының 22-бабы 1-тармағының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі "Мүгедектерді оңалтудың кейбір мәселелері туралы" № 754 қаулысымен бекітілген Мүгедектерді протездік-ортопедиялық көмекпен және техникалық көмекші (орнын толтырушы) құралдармен қамтамасыз ету Ережесінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) қаулысының негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің өтініш беруші алатын нәтижесі мүгедектерге протездiк-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресiмдеу туралы қағаз жеткізгіштегі хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Уәкілетті органның орналасқан жері: 101000, Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Осакаровка, Мостовая көшесі, 48, "Осакаров ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі, телефон: 8 (72149) 42154.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады.
      Орталықтың орналасқан жері: 101000, Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Осакаровка кенті, Пристанционная көшесі, 12, телефон: 8 (72149) 43263, "Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Осакаров ауданындағы № 1 бөлімі" және 101012 Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Молодежный кенті, Абая көшесі, 13, телефон: 8 (72148) 22246, "Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Осакаров ауданындағы № 2 бөлімі".
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз "электронды" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет Стандарттың 9 тармағында көзделген жұмыс кестесіне сәйкес көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жөніндегі толық ақпарат Осакаров ауданының әкім аппаратының www.osak-akimat.kz интернет-ресурсында, уәкілетті органның, орталықтың стенділерінде, ресми ақпарат көздерінде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушының осы Регламенттің 13-тармағында айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      уәкілетті органда – он жұмыс күні ішінде;
      орталықта – он жұмыс күні ішінде (құжатты қабылдаған күн мен (нәтижесін) берген күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш жасаған күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алғанға дейін (талон алғанға дейін) күтудің ең көп шекті уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш жасаған күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің ең көп шекті уақыты уәкілетті органда 15 минуттан, орталықта 30 минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден келесі негіздемелер бойынша бас тартылады:
      1) тұтынушының протездік-ортопедиялық көмек көрсетуді қабылдауға медициналық қарсы көрсетілімдері болғанда;
      2) аталған мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін құжаттардың біреуі болмағанда, орталықтан түсетін құжаттарды ресімдеуде қателіктер табылған кезде;
      3) ұсынылған мәліметтер мен осы Регламенттің 13-тармағында анықталған құжаттардың жалғандығы;
      4) жұмыс берушінің кінәсінен жұмыста мертігуге ұшыраған немесе кәсіптік ауруға шалдыққан мүгедектерге жұмыс беруші – жеке кәсіпкер қызметін тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда, егер олардың қызметі заңнамада белгіленген тәртіппен тоқтатылмаған жағдайда бас тартылуы мүмкін.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіздемелер жоқ.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш түскен сәттен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға немесе орталыққа өтініш береді;
      2)орталық өтінішті тіркеуді жүргізеді және уәкілетті органға береді;
      3) уәкілетті орган өтінішті тіркеуді жүргізеді, орталықтан немесе тұтынушыдан ұсынылған құжаттарды қарауды жүзеге асырады, хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді, сосын мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін тұтынушыға немесе орталыққа жолдайды;
      4) орталық тұтынушыға хабарламаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер
(өзара іс-қимылдар) тәртібінің сипаттамасы

      12. Орталықта құжаттарды қабылдау "терезелердің" мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналастырылған сондай-ақ Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілген "терезелер" арқылы жүзеге асырылады.
      Уәкілетті органда құжаттарды қабылдауды уәкілетті органның ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етілген азаматтармен жұмыс секторының маманы жүзеге асырады.
      Барлық қажет құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда – мемлекеттік қызмет алуға тұтынушы тіркелген және алатын күні, қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта - тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы:
      сұраудың нөмірі және қабылдаған күні;
      сұралатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген қолхат беріледі.
      13. Қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелерін көрсете отырып, белгілеген үлгідегі өтініш, әлеуметтік жеке кодының нөмірі (жеке сәйкестендіру нөмірі болғанда) (осы Регламентке 1-қосымша);
      2) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ал кәмелетке толмаған мүгедек балалар үшін – баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі, ата-анасының біреуінің (қамқоршысының, қорғаншысының) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      3) мүгедектер, оның ішінде мүгедек балалар үшін – мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан үзінді көшірме;
      4) Ұлы Отан соғысының қатысушылары, мүгедектері және жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілген адамдар үшін – белгіленген үлгідегі куәліктің көшірмесі;
      5) Ұлы Отан соғысы қатысушылары үшін – протездік-ортопедиялық көмек көрсету қажеттілігі туралы тұрғылықты жері бойынша медициналық ұйым қорытындысының көшірмесі;
      6) жұмыс берушінің кінәсінен жұмыста мертігуге ұшыраған немесе кәсіптік ауруға шалдыққан мүгедектер жұмыс беруші – жеке кәсіпкер қызметін тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда – жазатайым оқиға туралы актінің көшірмесін және жеке кәсіпкер – жұмыс беруші қызметін тоқтатқаны немесе заңды тұлға таратылғаны туралы құжат.
      Құжаттардың көшірмелері мен салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары беріледі, кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы (ҚФБ 1);
      2) уәкілетті органның әлеуметтік көмек көрсету және мүгедектер, ардагерлермен жұмыс өткізу бойынша секторының меңгерушісі (бұдан әрі – уәкілетті орган секторының меңгерушісі ) (ҚФБ 2);
      3) уәкілетті органның әлеуметтік көмек көрсету және мүгедектер, ардагерлермен жұмыс өткізу бойынша секторының маманы (бұдан әрі – уәкілетті орган секторының маманы) (ҚФБ 3);
      4) уәкілетті органның маманы(ҚФБ 4);
      5) орталықтың құжат беру секторының инспекторы (ҚФБ 5);
      6) орталықтың жинақтау секторының маманы (ҚФБ 6);
      7) орталықтың операциялық залының инспекторы (ҚФБ 7);
      8) орталықтың кеңесшісі (ҚФБ 8).
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (ресімінің) орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер мен ҚФБ қисынды дәйектілігі аралығындағы өзара байланысының схемасы осы Регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қабылдаған шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Мүгедектерге протездiк-
ортопедиялық көмек ұсыну
үшiн оларға құжаттарды
ресiмдеу" мемлекеттік
қызметін көрсету регламентіне
1-қосымша

Уәкілетті органның басшысына
__________________________
кімнен ____________________
(тегі аты-жөні)
______________________________
______________________________
(мекенжайда тұратын)
______________________________
жеке куәліктің нөмірі
______________________________
берілген күні және мекеме атауы
______________________________
______________________________
әлеуметтік жеке код нөмірі

Ө т і н і ш

      Сізден мені, _______ топ мүгедегі протездік–ортопедтік құралдармен қамтамасыз етуіңізді өтінемін ___________________________
_____________________________________________________________________
Өтінішке келесі құжаттарды тіркеймін:________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Күні "____"____________ ____________ Қолы

--------------------------------------------------------------------
                              Талон

Азамат (азаматша) ______________ өтініші қосымша ұсынған құжаттарымен саны____ дана

"_____"_______________________________20 ____ жылы қабылданды.

Тіркеу нөмірі №_____________________

__________________________________________________________________
      (Құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты-жөні, қолы)

"Мүгедектерге протездiк-
ортопедиялық көмек ұсыну
үшiн оларға құжаттарды
ресiмдеу" мемлекеттік
қызметін көрсету регламентіне
2-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық функционалдық бірліктер іс-әрекеттерінің сипаттамасы (ҚФБ)

Негізгі үдеріс іс-әрекеті (жолының, жұмыс ағынының)

Іс-әрекет № (жолының, жұмыс ағынының)

Іс - әрекеттің атауы (үдерістің, процедураның,
операцияның) және олардың сипаттамасы

ҚФБ 1

уәкілетті органның басшысы

ҚФБ 2

уәкілетті орган секторының меңгерушісі

(ҚФБ 3)

уәкілетті орган секторының маманы

1

Протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжатты ресімдеу жөнінде өтінім



Қажетті құжаттармен қоса өтінішті қабылдайды, протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін мүгедектердің өтініштерін тіркеу журналына тіркейді және тұтынушыға талон береді.

Аяқтау нысаны



Өтінішті журналда тіркеу, тұтынушыға талон беру.

Орындау мерзімі



15 минут

2

Құжаттарды ресімдеу рәсімі



Құжаттар пакетін қалыптастырады, уәкілетті органның сектор меңгерушісіне тексеріске береді.

Аяқтау нысаны



Тұтынушы құжаттарының пакеті

Орындау мерзімі



3 жұмыс күні

3

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттарды ресімдеу толықтығы мен дұрыстығын тексереді, хабарламаға (не бас тарту туралы дәлелді жауапқа) бұрыштама қояды және басшыға қол қоюға жолдайды


Аяқтау нысаны


Тұтынушының құжаттарының пакеті


Орындау мерзімі


2 жұмыс күні


4

Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қойғызу рәсімі

Протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттар ресiмдеу туралы хабарламаға не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды



Аяқтау нысаны

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап



Орындау мерзімі

2 жұмыс күні



5

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі



Тұтынушыға протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттар ресiмделгені туралы хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қағаз жеткізгіште жолдау

Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі



3 жұмыс күні

Баламалы үдеріс іс-әрекеті (жолының, жұмыс ағынының )

Іс-әрекет № (жолының, жұмыс ағынының)

Іс - әрекеттің атауы (үдерістің, процедураның, операцияның)және олардың сипаттамасы

ҚФБ 1

Уәкілетті органның басшысы

ҚФБ 2

Уәкілетті орган секторының меңгерушісі

ҚФБ 3

Уәкілетті орган секторының маманы

ҚФБ 4

Уәкілетті органның маманы

1

Протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжатты ресімдеу жөнінде өтінім





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





2

Құжаттарды ресімдеу, тұтынушыға қолхат беру рәсімі





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





3

Құжаттарды уәкілетті органға беру





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





4

Орталық ұсынған құжаттарды қабылдау




Тізілім бойынша орталықтан қажетті құжаттармен қоса өтініштерді қабылдайды, журналда тіркейді және басшыға береді

Аяқтау нысаны




Журналға тіркеу

Орындау мерзімі




15 минут

5

Жауапты орындаушыны анықтау рәсімі

Жауапты орындаушыны анықтайды, бұрыштама қояды




Аяқтау нысаны

Тұтынушының құжаттары пакеті




Орындау мерзімі

1 жұмыс күні




6

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттардың толықтығы мен ресімдеудің дұрыстығын тексереді, маманға береді.



Аяқтау нысаны


Тұтынушы құжаттарының пакеті



Орындау мерзімі


1 жұмыс күні



7

Хабарлама дайындау рәсімі



Протездік–ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттар ресiмделгені туралы хабарламаны ресімдейді не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қағаз жеткізушіге жолдайды


Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап


Орындау мерзімі



2 жұмыс күні


8

Сектор меңгерушісінің хабарламаға бұрыштама қою рәсімі


Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа бұрыштама қояды



Аяқтау нысаны


Хабарламада не бас тарту туралы дәлелді жауапқа бұрыштаманың қойылуы



Орындау мерзімі


1 сағат



9

Хабарламаға қол қою рәсімі

Протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттар ресiмделгені туралы хабарламаға не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды




Аяқтау нысаны

Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қойылу




Орындау мерзімі

2 жұмыс күні




10

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты орталыққа беру рәсімі




Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты орталыққа береді

Аяқтау нысаны




Тізілім

Орындау мерзімі




1 жұмыс күні

11

Тұтынушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты беру






Аяқтау нысаны




Тізілім

Орындау мерзімі




1 жұмыс күні

      кестенің жалғасы

Баламалы үдеріс іс-әрекеті (жолының, жұмыс ағынының )

Іс-әрекет № (жолының, жұмыс ағынының)

Іс-әрекеттің атауы (үдерістің, процедураның, операцияның)және олардың сипаттамасы

ҚФБ 5

Орталықтың құжат беру секторының инспекторы

ҚФБ 6

Орталықтың жинақтау секторының маманы

ҚФБ 7

Орталықтың операциялық залының инспекторы

ҚФБ 8

Орталықтың кеңесшісі

1

Протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжатты ресімдеу жөнінде өтінім




Кеңес береді, құжаттарды тексереді, журналға тіркейді, құжаттарды операция залының инспекторына береді

Аяқтау нысаны




Өтінішті журналға тіркеу

Орындау мерзімі




30 минут

2

Құжаттарды ресімдеу, тұтынушыға қолхат беру рәсімі
 



Өтінішті қабылдайды, құжаттарды ресімдейді және тұтынушыға қолхат береді. Құжаттарды жинақтаушы бөлімге береді.


Аяқтау нысаны



Қолхат


Орындау мерзімі



30 минут


3

Құжаттарды уәкілетті органға беру


Тізілімді қалыптастырады және құжаттарды уәкілетті органға береді



Аяқтау нысаны


Тізілім, құжаттар пакеті



Орындау мерзімі


1 жұмыс күні



4

Орталық ұсынған құжаттарды қабылдау





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





5

Жауапты орындаушыны анықтау рәсімі





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





6

Құжаттарды тексеру рәсімі





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





7

Хабарлама дайындау рәсімі





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





8

Сектор меңгерушісінің хабарламаға бұрыштама қою рәсімі





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





9

Хабарламаға қол қою рәсімі





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





10

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты орталыққа беру рәсімі





Аяқтау нысаны





Орындау мерзімі





11

Тұтынушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Тұтынушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты береді





Аяқтау нысаны

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап




Орындау мерзімі

1 жұмыс күні




"Мүгедектерге протездiк-
ортопедиялық көмек ұсыну
үшiн оларға құжаттарды
ресiмдеу" мемлекеттік
қызметін көрсету регламентіне
3-қосымша

Функционалдық өзара іс-қимыл схемасы. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи"

Постановление акимата Осакаровского района Карагандинской области от 22 февраля 2013 года N 10/03. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 26 марта 2013 года N 2267. Утратило силу постановлением акимата Осакаровского района Карагандинской области от 29 апреля 2013 года N 23/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Осакаровского района Карагандинской области от 29.04.2013 N 23/01.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Молдабаева Асылбека Сериковича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                С. Аймаков

Утвержден
постановлением акимата
Осакаровского района
от 22 февраля 2013 года N 10/03

Регламент оказания государственной услуги
"Оформление документов на инвалидов для предоставления
им протезно-ортопедической помощи"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) – это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) индивидуальная программа реабилитации инвалида – документ определяющий конкретные объемы, виды и сроки проведения реабилитации инвалида;
      3) протезно-ортопедическая помощь - специализированный вид медико-технической помощи по обеспечению инвалидов протезно-ортопедическими средствами и обучение пользованию ими;
      4) потребители - граждане Республики Казахстан, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие на территории Республики Казахстан:
      участники, инвалиды Великой Отечественной войны, а также лица, приравненные по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны;
      военнослужащие, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей в Вооруженных Силах Республики Казахстан;
      лица начальствующего и рядового состава органов внутренних дел, органов национальной безопасности, инвалидность которых наступила в связи с исполнением служебных обязанностей;
      инвалиды от общего заболевания;
      инвалиды с детства;
      дети-инвалиды;
      инвалиды от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случае прекращения деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя, или ликвидации юридического лица;
      5) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Осакаровского района";
      6) центр обслуживания населения – "Отдел Осакаровского района филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан" (далее – центр).

2. Общие положения

      2. Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи – государственная услуга, направленная на реализацию прав инвалидов на получение специализированного вида медико-технической помощи по обеспечению протезно-ортопедическими средствами и обучению пользования ими.
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган и центр (на альтернативной основе).
      4. Форма оказываемой услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании пункта 1 статьи 22 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", Правил обеспечения инвалидов протезно-ортопедической помощью и техническими вспомогательными (компенсаторными) средствами, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754 "О некоторых вопросах реабилитации инвалидов", постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" и постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее - Стандарт).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит заявитель, является уведомление об оформлении документов на инвалидов для предоставления протезно-ортопедической помощи (далее - уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Местонахождение уполномоченного органа: 101000, Карагандинская область, Осакаровский район, поселок Осакаровка, улица Мостовая, 48, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Осакаровского района", телефон: 8 (72149) 42154.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Местонахождение центра: 101000, Карагандинская область, Осакаровский район, поселок Осакаровка, улица Пристанционная, 12, телефон: 8 (72149) 43263, "Отдел N 1 Осакаровского района филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и 101012, Карагандинская область, Осакаровский район, поселок Молодежный, улица Абая, 13, телефон: 8 (72148) 22246, "Отдел N 2 Осакаровского района филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан".
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Государственная услуга оказывается согласно графика работы, предусмотренного пунктом 9 Стандарта.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе аппарата акима Осакаровского района www.оsak-akimat.kz и информационных стендах уполномоченного органа и центра.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего Регламента:
      в уполномоченном органе – в течение десяти рабочих дней;
      в центре – в течение десяти рабочих дней (дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги).
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя не более 15 минут в уполномоченном органе, 30 минут в центре.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается по следующим основаниям:
      1) наличие у потребителя медицинских противопоказаний на предоставление протезно-ортопедической помощи;
      2) отсутствие одного из требуемых документов для предоставления данной государственной услуги, при выявлении ошибок в оформлении документов поступающих из центра;
      3) недостоверность представленных сведений и документов, определенных в пункте 13 настоящего Регламента;
      4) инвалидам от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случаях прекращения деятельности работодателя-индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица, если их деятельность не прекращена в установленном законодательством порядке.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не имеется.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган или в центр;
      2) центр проводит регистрацию заявления и передает в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган проводит регистрацию заявления, осуществляет рассмотрение представленных документов из центра или от потребителя, оформляет уведомление или мотивированный ответ об отказе, затем направляет результат оказания государственной услуги потребителю или в центр;
      4) центр выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов в Центре осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      Прием документов в уполномоченном органе осуществляется специалистом сектора по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами уполномоченного органа.
      После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      13. Перечень документов, необходимых для получения услуги:
      1) заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, номера социального индивидуального кода (при наличии индивидуального идентификационного номера) (приложение 1 к настоящему Регламенту);
      2) копия документа, удостоверяющего личность потребителя, а для несовершеннолетних детей-инвалидов – копия свидетельства о рождении и документа, удостоверяющего личность одного из родителей (опекунов, попечителей);
      3) для инвалидов, в том числе детей-инвалидов – копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида;
      4) для участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны – копия удостоверения установленного образца;
      5) для участников Великой Отечественной войны – копия заключения медицинской организации по месту жительства о необходимости предоставления протезно-ортопедической помощи;
      6) для инвалидов от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случаях прекращения деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица – копия акта о несчастном случае и документ о прекращении деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица.
      Документы предоставляются в копиях и подлинниках для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      2) заведующий сектором социальной помощи и по работе с ветеранами, инвалидами уполномоченного органа (далее – заведующий сектором уполномоченного органа) (СФЕ 2);
      3) специалист сектора социальной помощи и по работе с ветеранами, инвалидами уполномоченного органа (далее – специалист сектора уполномоченного органа) (СФЕ 3);
      4) специалист уполномоченного органа (СФЕ 4);
      5) инспектор сектора выдачи документов центра (СФЕ 5);
      6) специалист накопительного сектора центра (СФЕ 6);
      7) инспектор операционного зала центра (СФЕ 7);
      8) консультант центра (СФЕ 8).
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Оформление документов на
инвалидов для предоставления им
протезно-ортопедической помощи"

                                  Руководителю уполномоченного органа
                                  ___________________________________
                                  от ________________________________
                                          (фамилия имя отчество)
                                  ___________________________________
                                  ___________________________________
                                          (проживающего по адресу)
                                  ___________________________________
                                    номер удостоверения личности
                                  ___________________________________
                                          кем и когда выдан
                                  ___________________________________
                                  ___________________________________
                               номер социального индивидуального кода

                        Заявление

      Прошу Вас, обеспечить меня инвалида ____________________ группы
протезно-ортопедическими средствами _________________________________
_____________________________________________________________________

      К заявлению прилагаю следующие документы: _____________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

      Дата "____" __________                  _______________ Подпись

---------------------------------------------------------------------
                              Талон

      Заявление гражданина (гражданки)._______________ с прилагаемыми
документами в количестве ______ штук принято "__"________ 20 __ года.
Регистрационный номер N ___________

---------------------------------------------------------------------
      (Фамилия, имя, отчество, лица, принявшего документы, подпись)

Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Оформление документов на
инвалидов для предоставления им
протезно-ортопедической помощи"

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (СФЕ)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

1

Обращение по поводу оформления документов на инвалидов для предоставления протезно-ортопедической помощи



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи и потребителю выдает талон

Форма завершения



Регистрация заявления в журнале, выдача потребителю талона

Срок исполнения



15 минут

2

Процедура оформления документов



Формирует пакет документов и передает на проверку заведующему сектором уполномоченного органа

Форма завершения



Пакет документов потребителя

Сроки исполнения



3 рабочих дня

3

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, визирует уведомление (или мотивированный ответ об отказе) и направляет на подпись руководству


Форма завершения


Пакет документов потребителя


Сроки исполнения


2 рабочих дня


4

Процедура подписания уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписывает уведомление об оформлении документов для предоставления протезно-ортопедической помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги



Форма завершения

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе



Срок исполнения

2 рабочих дня



5

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Уведомление потребителю об оформлении документов для предоставления протезно-ортопедической помощи, либо направление мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Срок исполнения



3 рабочих дня

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

СФЕ 4
Специалист уполномоченного органа

1

Обращение по поводу оформления документов на инвалидов для предоставления протезно-ортопедической помощи





Форма завершения





Срок исполнения





2

Процедура оформления документов, выдача потребителю расписки





Форма завершения





Срок исполнения





3

Передача документов в уполномоченный орган





Форма завершения





Срок исполнения





4

Прием документов представленных центром




Принимает по реестру заявления со всеми необходимыми документами от центра, регистрирует в журнале и передает руководителю

Форма завершения




Регистрация в журнале

Срок исполнения




15 минут

5

Процедура определения ответственного исполнителя

Налагает резолюцию, определяет ответственного исполнителя




Форма завершения

Пакет документов потребителя




Срок исполнения

1 рабочий день




6

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления документов, передает специалисту сектора



Форма завершения


Пакет документов



Срок исполнения


1 рабочий день



7

Процедура подготовки уведомления



Оформляет уведомление об оформлении документов для предоставления протезно-ортопедической помощи либо направляет мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе


Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе


Срок исполнения



2 рабочих дня


8

Процедура визирования уведомления заведующим сектором


Визирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе



Форма завершения


Виза в уведомлении либо мотивированный ответ об отказе



Срок исполнения


1 час



9

Процедура подписания уведомления

Подписывает уведомление об оформлении документов для предоставления протезно-ортопедической помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги




Форма завершения

Подпись в уведомлении либо мотивированный ответ об отказе




Срок исполнения

2 рабочих дня




10

Процедура передачи уведомления либо мотивированного ответа об отказе в центр




Передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в центр

Форма завершения




Реестр

Сроки исполнения




1 рабочий день

11

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе потребителю





Форма завершения




Реестр

Срок исполнения




1 рабочий день

      продолжение таблицы

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

СФЕ 5
Инспектор сектора выдачи документов центра

СФЕ 6
Специалист накопительного сектора центра

СФЕ 7
Инспектор операционного зала центра

СФЕ 8
Консультант центра

1

Обращение по поводу оформления документов на инвалидов для предоставления протезно-ортопедической помощи




Консультирует, проверяет документы, регистрирует в журнале, передает документы инспектору операционного зала

Форма завершения




Регистрация заявления в журнале

Срок исполнения




30 минут

2

Процедура оформления документов, выдача потребителю расписки



Принимает заявление, оформляет документы и выдает расписку потребителю госуслуги. Передает документы в накопительный отдел


Форма завершения



Расписка


Срок исполнения



15 минут


3

Передача документов в уполномоченный орган


Формирует реестр и передает документы в уполномоченный орган



Форма завершения


Реестр, пакет документов



Срок исполнения


1 рабочий день



4

Прием документов представленных центром





Форма завершения





Срок исполнения





5

Процедура определения ответственного исполнителя





Форма завершения





Срок исполнения





6

Процедура проверки документов





Форма завершения





Срок исполнения





7

Процедура подготовки уведомления





Форма завершения





Срок исполнения





8

Процедура визирования уведомления заведующим сектором





Форма завершения





Срок исполнения





9

Процедура подписания уведомления





Форма завершения





Срок исполнения





10

Процедура передачи уведомления либо мотивированного ответа об отказе в центр





Форма завершения





Сроки исполнения





11

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе потребителю

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе потребителю




Форма завершения

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе




Срок исполнения

1 рабочий день




Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на инвалидов
для предоставления им протезно-
ортопедической помощи"

Схема функционального взаимодействия.
Процесс оказания государственной услуги