"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы" Маңғыстау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 30 наурыздағы № 52 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 17 қаңтардағы N 16-1 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 14 ақпанда N 2219 тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 15 тамыздағы № 244 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 15.08.2013 № 244 қаулысымен.

       «Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн - өзi басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы,  «Ақпараттандыру туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасының заңдарына, «Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң  2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгерiс пен толықтырулар енгiзу туралы» және мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысына өзгерістер енгізу туралы»  Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 қаулысына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет  регламентін бекіту туралы» Маңғыстау облысы әкімдігінің 2012 жылғы  30 наурыздағы № 52 қаулысына (Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2123 болып тіркелген, «Маңғыстау» газетінде 2012 жылғы 17 мамырда № 83 - 84 (8164) жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулының қосымшасы осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда  жазылсын.
      2. «Маңғыстау облысының мұрағаттар мен құжаттама басқармасы» мемлекеттік мекемесі (А. Еділхан) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары  Х.Х. Нұрғалиеваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді  және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.



      Облыс әкімі                             Б. Мұхаметжанов
 
 

«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация
министрінің міндетін атқарушы
Р.В. Скляр
17 қаңтар 2013 жыл


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы «17» қаңтарда № 16-1
қаулысымен бекітілген

«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет )  «Маңғыстау облысының мұрағаттар мен құжаттама басқармасы» мемлекеттік мекемесімен және мемлекеттік мұрағаттармен (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО) арқылы, сондай-ақ «электронды үкімет» веб - порталы: www.e.gov.kz (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы № 1278 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт)  негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) АЖО - автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) бизнес - сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      3) «электрондық үкіметтің» веб - порталы (бұдан әрі – ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      4) «Жеке тұлға» мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрi –ЖТ МДБ) – автоматты жинақтауға, сақтауға және ақпаратты өндеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруды енгізу мақсатында және мемлекеттік басқару органдары мен басқа субъекттілерге Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес  олардың   өкілеттік шеңберінде, олар жөнінде өзекті және дәйекті мәліметті  беру, жеке сәйкестендіру нөмірінің Ұлттық тізілімің құрауға арналған ақпараттық жүйе;
      5) «Заңды тұлға» мемлекеттік деректер базасы (бұдан әрi –ЗТ МДБ) - ақпаратта автоматты жинақтауға, сақтауға және өндеуге,  Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруді енгізу мақсатында және мемлекеттік басқару органдары мен басқа субъектілерге Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олардың өкілеттік шеңберінде, олар жөнінде өзекті және дәйекті мәліметті  беру, жеке сәйкестендіру нөмірінің Ұлттық тізілімін құрауға арналған ақпараттық жүйе;
      6) БНАЖ бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесі;
      7) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      8) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдану арқылы ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, жіберу және ұсыну үшін арналған жүйе;
      9) Қазақстан Республикасының  халыққа электрондық мемлекеттік қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - ХҚКО АЖ), сондай - ақ тиісті министрліктер мен ведомствалар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсетуді автоматтандыруға арналған,  ақпараттық жүйесі;
      10) «электрондық үкіметтің» аймақтық шлюзі (бұдан әрі - ЭҮАШ) -  электрондық мемлекеттiк қызметтердi iске асыру шеңберінде  "электрондық әкiмшiлiк" ақпараттық жүйелердiң ықпалдасу үшін арналған «электрондық үкіметтің» шлюздің iшкi жүйесi;
      11) құрылымдық функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің және өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі;
      12) пайдаланушы – қажетті ақпараттық ресурстар алу және оны пайдалану үшін ақпараттық жүйеге хабарласқан субъекті (алушы, қызмет көрсетуші);
      13) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке  және заңды тұлға;
      14) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, алушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      15) «электрондық үкiметтiң» шлюзi (бұдан әрi – ЭҮШ) – электрондық қызметтi iске асыру аясында «электрондық үкiметтiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      16) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      17) электрондық мемлекеттік қызмет - ақпараттық технологиялардың қолдануымен электронды түрде көрсітілетін  электрондық мемлекеттік қызмет;
      18) электрондық құжат – ақпарат электрондық - цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет көрсетуші жұмысының тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі қадамдық әрекеттері мен шешімдері (ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 1 диаграммасы) осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген:
      1) алушы ЖСН/БСН және парольдің көмегі арқылы ЭҮП - де тіркеуді  (ЭҮП тіркелмеген алушылар үшін атқарылады) жүзеге асырады;
      2) 1 - үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін алушының ЖСН/БСН және паролін ЭҮП - ге енгізу (авторландыру үдерісі);
      3) 1 - шарт – ЭҮП-де тіркелген алушы туралы деректердің дұрыстығын ЖСН/БСН және пароль арқылы тексеру;
      4) 2 - үдеріс – алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП - мен қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салудың нысанын экранға шығару, Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электронды түрде қажетті құжаттардың көшірмелерін сұрау салудың нысанына енгізу, сондай - ақ  алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 - шарт – ЭҮП-де ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімі мен  қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай - ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4 - үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 - үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін алушының ЭЦҚ арқылы сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) ЭҮШ арқылы қызмет көрсетуші өңдеу үшін ЭҮАШ - ның автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі - АЖО) жіберу;
      9) 6 - үдеріс – ЭҮАШ АЖО - да электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3 - шарт - алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін қызмет берушімен тексеру (өңдеу);
      11) 7 - үдеріс – алушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8 - үдеріс – алушының ЭҮП АЖО - мен қалыптастырылған, электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін алуы (электрондық құжат нысанындағы мұрағат анықтамасы дайындығы жөнінде хабарлау). Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ қолдану арқылы қалыптастырылады.
      7. Қызмет көрсетушінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі қадамдық әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсетуші арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 2 диаграммасы) осы Регламентке 2–қосымшада келтірілген:
      1) 1 – үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін  қызмет көрсетуші қызметкерiмен АЭҮШ АЖО – да ЖСН/БСН және парольді енгiзу (авторизациялау үдерісі);
      2) 2 – үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерiмен осы Регламентте көрсетілген  электронды мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және алушының деректерін енгізу;
      3) 3 – үдеріс –  ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ - ға алушының деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      4) 1 – шарт –  ЖТ МДБ/ЗТ МДБ - де алушының деректері бар болуын тексеру;
      5) 4 – үдеріс – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ - да алушының деректері жоқ болуына байланысты, деректерін алуға мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5 – үдеріс – қызмет көрсетушінің қызметкерімен сұрау салу нысанының қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгісі бөлігін толтырылуы және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6 – үдеріс – электрондық құжатты ЭҮАШ АЖО - да тіркеу;
      8) 2– шарт – қызмет берушімен алушының қоса берген құжаттарды Стандартта көрсетілген құжаттарға және электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      9) 7 – үдеріс – алушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      10) 8 – үдеріс – алушының ЭҮАШ АЖО - мен қалыптастырылған  электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтама) алуы. Электрондық құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ қолдану арқылы қалыптастырылады.
      8. ХҚКО арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі қадамдық әрекеттері мен шешімдері (ХҚКО арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 3 диаграммасы) осы Регламентке 2–қосымшада келтірілген:
      1) 1 - үдеріс – ХҚКО операторының қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ АЖО-да логин және паролін енгізу (авторландыру үдерісі);
      2) 2 - үдеріс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметтi көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және ХҚКО  операторымен алушының деректерін, сондай-ақ алушы өкілінің сенімхат деректерін енгізу (нотариалды куәландырылған сенімхат кезінде, басқа да сенімхатты куәландыру кезінде сенімхат деректері толтырылмайды);
      3) 3 - үдеріс – ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДҚ-ға алушының деректері туралы, сондай - ақ БНАЖ-ға алушы өкілінің сенімхат деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      4) 1 - шарт – алушы деректерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ - да болуын, БНАЖ - да сенімхат деректерін тексеру;
      5) 4 - үдеріс – алушы деректерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ - да болмауы, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5 - үдеріс – ХҚКО операторымен сұрау салу нысанының қағаз түрінде құжаттардың болуы туралы белгісі бөлігінде толтырылуы және алушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сұрау салу нысанына тіркеу және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6 - үдеріс – ХҚКО операторы ЭЦҚ - мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ЭҮАШ АЖО жолдау;
      8) 7 - үдеріс – электрондық құжатты ЭҮАШ АЖО-да тіркеу;
      9) 2 - шарт – алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттардың және қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін қызмет берушімен тексеру (өңдеу);
      10) 8 - үдеріс – алушы құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9 - үдеріс – алушының ХҚКО операторы арқылы электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтама) алуы.
      9. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін нысанды толтырудың іс - қимыл сипаттамасы:
      1) пайдаланушы ЖСН/БСН, логин және паролін ЭҮП, ЭҮАШ АЖО, ХҚКО АЖ – ға кіру үшін енгізу;
      2) Осы Регламентте көрсетiлген электрондық мемлекеттік қызметтi таңдауы;
      3) «online қызметке тапсырыс» түймесі арқылы электрондық мемлекеттік қызметке тапсырыс беру;
      4) сұрау салу нысанын толтыру және қажетті құжаттарды электронды түрде бекіту;
      ЭҮП, АЭҮШ АЖО, ХҚКО АЖ – да тіркеу нәтижесі бойынша ЖСН/БСН  автомат түрде таңдалады;
      пайдаланушы «сұрау салуды жөнелту» түймесі арқылы куәландыруға (қол қоюға) өтуді жүзеге асырады;
      5) пайдаланушымен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) сұрау салуға куәландыру (қол қою) - пайдаланушы қол қою  түймесі
      арқылы сұрау салуға ЭЦҚ арқылы куәландырады (қол қояды), содан кейін сұрау салу ЭҮАШ АЖО - ға жіберіледі;
      7) ЭҮАШ АЖО - да сұрау салуды өндеу;
      8) пайдаланушының дисплей экранында келесі ақпарат шығарылады: ЖСН/БСН;
      сұрау салудың нөмері, электрондық мемлекеттік қызметтің түрі; сұрау салудың мәртебесі; электрондық мемлекеттік қызметті көрсету  мерзімі;
      «мәртебесін жаңарту» түймесі арқылы пайдаланушыға сұрау салуды өңдеу нәтижесін көруге мүмкіндік беріледі;
      жауап алған кезінде ЭҮП – де «нәтижесін қарау» түймесі шығарылады;
      10. Сұрау салу өңдеуден өткеннен кейін, алушыға өңдеудің нәтижесін көруге келесі мүмкіндік беріледі:
      «ашу» түймесін басқанан кейін – сұрау салудың нәтижесі экранға шығарылады;
      «сақтау» түймесін басқанан кейін - сұрау салудың нәтижесі  Adobe Acrobat форматында алушының тапсырыс берген магниттік тасмалдаушысында сақталады.
      11. Электронды мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП call - орталығы телефоны арқылы алуға болады: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ тізбесі:
      Қызмет көрсетуші;
      ХҚКО операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮАШ АЖО;
      ХҚКО АЖ;
      ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ;
      БНАЖ;
      13. Әр іс - қимылдың орындалу (рәсім, функция, операция) әрекетінің жүйелілігі мен мерзімі көрсетілген тақталы мәтіндік сипаттамасы, осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      14. Іс - әрекеттің (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету  үдерісінде)
      логикалық жүйелілігі мен оның сипаттамасы арасындағы сәйкестікті көрсететін өзара байланыс диаграммалары (№ 1, 2, 3) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      15. Осы Регламенттің 3 қосымшасында, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері (шығатын құжат) хабарлама нысаның қоса алғанда, олардың сипаттамасына сәйкес электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі берілуге тиіс.
      16. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері, осы Регламенттің 4-қосымшасына сәйкес сапасы мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялық (ақпаратты заңсыз түрде алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды заңсыз ұстаудан қорғау);
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: 1) Интернетке шығу;
      2) электронды мемлекеттік қызмет көрсетілетін адамның ЖСН/БСН болуы;
      3) ЭҮП - мен авторлау;
      4) алушыда ЭЦҚ - ның болуы.
 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс - ірекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағымының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағымының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

алушы

ЭҮП

алушы

ЭҮП

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН/БСН және паролін ЭҮП-ге  авторландырады

Алушының деректерінде орын алған бұзушылық тарға байланысты бас тарту туралы хабарлама ны қалыптастырады;

Электронды мемлекеттік қызметті таңдайды және сұрау салуды қалыптасты рады,  алушының ЭЦҚ  таңдауы

ЭЦҚ  алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады;

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешімі)

Сұраныстың сәтті қалыптастырыл ғандығы жөнінде  көрсету

Сұрау салынған электрон дық мемлекет тік қызметтен  бас тарту туралы хабарлама ны қалыптастыру

Сұранысты бағдарлау

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен  бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

30 секунт-1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2-егер алушы  мәліметінде  қателік болса жағдайда;

3–егер авторландыру сәтті өтсе

4-егер алушы  мәліметінде  қателік  болса; 5–егер қателік болмаса

-


Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағымының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағымының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

3

Әрекеттің (үдеріс тің, рәсімдеу дің, операция ның) атауы және олардың сипаттамасы

Алушыны ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) және  ЭҮАШ АЖО сұрау салуды  жолдау

Құжатты

тіркеу

Алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Алушының  электронды мемлекеттік қызмет қорытындысын  алуы

(электрондық құжат нысанындағы мұрағат анықтамасы дайындығы жөнінде хабарлау)


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшы лық ету шешімі)

Сұранысты бағдарлау

Өтініш білдірушіге нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу

Бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптасты ру.

Шығу құжатын көрсету

5

Орындау мерзімдері

30 секунд-1 минут

1 минут

30 секунд-1 минут

15 жұмыс күні

6

Келесі әрекеттің нөмірі

7-егер алушы  мәліметінде қателік болса; 8–егер қателік болмаса

-

-

2-кесте. Қызмет көрсетуші арқылы ҚФБ іс - ірекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағымының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағымының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ,

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭҮАШ АЖО-да

ЖСН мен пароль арқылы авторландырылады

Қызмет көрсетушінің қызметкері электронды мемлекеттік

қызметті таңдайды

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-ға, алушының деректері туралы сұрау салуды  жолдау

Деректердің жоқтығы туралы

хабарлама қалыптасты рады

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-бас шылық ету шешімі)

Өтініш  алушыға  нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу ).

Сұраныстың сәтті қалыптастырыл ғандығы

туралы хабарламаны  көрсету .

Сұранысты бағдарлау

Бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптасты ру.

5

Орындау мерзімдері

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

4-егер алушы  мәліметін де қателік  болса;

5–егер қателік болмаса

-


Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағымының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағымының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қызмет көрсетуші

АЖО ЭҮАШ

АЖО ЭҮАШ

АЖО ЭҮАШ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сұрау салу нысанын  толтыру,  сканерленген қажетті құжаттарды бекіту және  ЭЦҚ арқылы  куәландыру

Құжатты тіркеу

Алушының деректерінде

орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Алушының қызмет нәтижесін  алуы


4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшы лық ету шешімі)

Сұрау салуды бағдарлау

Өтініш алушаға  нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу .

Бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптастыру .

Электронды мемлекет тік қызметке нәтіжесін (мұрағат тық анықтама) қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

15 дней

6

Келесі әрекеттің нөмірі

6

7-алушы  мәліметін де қателік болған жағдайда;

8–егер қателік болмаса

-

-

3-кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ іс - әрекетінің сипаттамасы.

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағымының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағымының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

ХҚКО операторы

ХҚКО операторы

ЖТ МДҚ/ ЗТ МДҚ, БНАЖ

ХҚКО  операторы

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеу дің, операция ның) атауы және олардың сипаттама сы

ХҚКО операторы логин мен пароль арқылы авторландырылады

Электрон ды мемлекет тік қызметті таңдайды және сұрау салу деректе рін қалыптас тырады

ЖТ МДҚ/  ЗТ МДҚ,  БНАЖ  сұрау салуды  жолдау

Алушы деректерінің болмауына байланысты, деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастырады

Сұрау салу нысанына  қажетті құжаттар және ЭЦҚ куәлігін бекіту арқылы сұрау салуды толтыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешімі)

Өтініш білдірушіге нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу )

Сұраныс тың сәтті қалыптас ты

рылғанды ғы туралы хабарламаны көрсету

Сұранысты бағдар лау

Бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптастыру

Сұраныстың сәтті қалыптасты

рылғандығы туралы хабарлама ны көрсету

5

Орындау мерзімдері

30 секунд-1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

30 секунт-1 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4-егер алушы  мәліме тінде  қателік  болса;

5–егер қателік болмаса

-

-

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағымының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағымының) №

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

ХҚКО операторы

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

ЭҮАШ АЖО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭЦҚ арқылы куәландырыл ған (қол қойылған) құжатты  ЭҮАШ АЖО-ға жолдау

Құжатты тіркеу

Алушының деректерін де орын алған бұзушылық тарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптасты ру

Алушының  электронды мемлекеттікқызмет мәртебесін алуы

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешімі)

Сұранысты бағдарлау

Өтініш білдірушіге нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу

Бас тарту туралы дәлелді жауапты қалыптасты ру

Электронды мемлекеттікқызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтамасын) қалыптасты ру

5

Орындау мерзімдері

1 минут

1 минут

30 секунд-1 минут 

15 жұмыс күні

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

8-егер алушы  мәліметінде  қателік  болса;

9–егер қателік болмаса

-

-

      Ескерту:
      Осы кестеде электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету  үдерiсiнiң технологиялық тiзбегiнде келесi әрекеттердiң аяқталу үлгiлерi, орындалу мерзiмдерi және нөмiрлерi көрсетiлiп барлық ҚФБ әрекеттерi (функциялары, рәсiмдерi, операциялары) атап көрсетiледi.
      Осы Регламенттің 2 - қосымшасында көрсетілген кесте негізінде электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс - қимыл диаграммасы құрылады.
 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 2-қосымша

ЭҮП арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 1 - диаграммасы

Қызмет көрсетуші арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 2 диаграммасы

ХҚКО арқылы электронды мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара функционалды әрекет етудің № 3 диаграммасы

Шартты белгілер:

(диаграммалар мен шартты белгілерді қағаз нұсқасынан қараңыз)

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
3 қосымша

1. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша «Мұрағаттық анықтамалар беру» қанағаттанарлық жауаптың шығыс нысаны

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
қанағаттанарлық емес жауаптың шығыс нысаны

(нысандарды қағаз нұсқасынан қараңыз)

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
4 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны: «сапа» және «қолжетімділік»
___________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі мен нәтижесінің сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанарлық;
      3) қанағаттанарлық.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанарлық;
      3) қанағаттанарлық. 

О внесении изменения в постановление акимата Мангистауской области от 30 марта 2012 года № 52 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Мангистауской области от 17 января 2013 года N 16-1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 14 февраля 2013 года N 2219. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15 августа 2013 года № 244

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15.08.2013 № 244.

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Мангистауской области от 30 марта 2012 года № 52 «Об утверждении регламента электронной государственной услуги «Выдача архивных справок» (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2123, опубликовано в газете «Огни Мангистау» от 17 мая 2012 года № 86 - 88 (10876-10878)) следующее изменение:
      приложение к указанному постановлению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Государственному учреждению «Управление архивов и документации Мангистауской области (А. Едилхан) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет - ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургалиеву Х.Х.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.



      Аким области                            Б. Мухамеджанов
 
 


«СОГЛАСОВАНО»
Исполняющий обязанности министра
транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан
Скляр Р.В.
17 января 2013 год

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 17 января 2013 года № 16-1
 

Регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача архивных справок» (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление архивов и документации акимата Мангистауской области» и государственными архивами (далее – услугодатель) на альтернативной основе, через центры обслуживания населения (далее - ЦОН), а также через веб - портал «электронного правительства»: www.egov.kz. (далее – ПЭП).
      2. Электронной государственной услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года № 1278 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронных государственных услуг «Выдача архивных справок» (далее - Регламент):
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место.
      2) бизнес – идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) веб – портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      4) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      5) государственная база данных «Юридические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес - идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      6) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система;
      7) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      8) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      9) информационная система центра обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления электронной государственной услуги населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      10) региональный шлюз «электронного правительства» – подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных государственных услуг (далее – РШЭП);
      11) структурно – функциональные единицы – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги (далее – СФЕ);
      12) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      13) получатель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      14) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронно - цифровой подписи;
      15) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      16) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронно - цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      17) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      18) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно – цифровой форме и удостоверена посредством электронно - цифровой подписи.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной
      государственной услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата электронной государственной услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа), сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП/РШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      10) процесс 8 – получение получателем результата электронной государственной услуги (архивной справки) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ЦОН) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора ЦОН в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором ЦОН электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором ЦОН данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором ЦОН формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса получателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОН через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 9 – получение получателем через оператора ЦОН результата электронной государственной услуги (архивной справки).
      9. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания электронной государственной услуги:
      1) ввод пользователем ИИН/БИН, логина и пароля для входа в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      2) выбор электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ электронной государственной услуги с помощью кнопки «Заказать услугу online»;
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде:
      ИИН/БИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП, АРМ РШЭП, ИС ЦОН;
      пользователь с помощью кнопки «отправить запрос» осуществляет переход на удостоверение (подписание) запроса;
      5) выбор регистрационного свидетельства ЭЦП пользователем;
      6) удостоверение (подписание) запроса – пользователь с помощью кнопки «подписать» осуществляет удостоверение (подписание) запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку в АРМ РШЭП;
      7) обработка запроса в АРМ РШЭП;
      8) у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН/БИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки «обновить статус» пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка «просмотр результата».
      10. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll – центры: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      Услугодатель;
      Оператор ЦОН;
      ПЭП;
      ШЭП;
      АРМ РШЭП;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      ЕНИС.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы (№ 1, 2, 3), отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      15. В приложении 3, к настоящему Регламенту представлены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      18. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается электронной государственной услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.
 

Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори- зуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает электронной государст- венной услугу и формирует данные запроса, выбором получателя ЭЦП.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распоряди-
тельное

решение)

Отображе- ние уведомле- ния об успешном формиро-
вании запроса.

Формирова- ние сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон- ной государст- венной электрон- ной государст- венной услуге.

Маршрутиза- ция запроса.

Формирова- ние сообщения об отказе в запрашивае- мой электронной государст- венной электронной государст- венной услуге

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных получателя; 3–если авториза- ция прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных получателя; 5–если нарушений нет

-


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Получатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП


3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Удостовере- ние (подписание) посредством ЭЦП получателя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистра- ция документа

Формирова- ние сообщения об отказе

в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получате- лем результата электрон- ной государст- венной услуги (уведомле- ние о готовности архивной справки в форме электрон-
ного документа)

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распоряди-
тельное решение)

Маршрутиза- ция запроса.

Регистра- ция запроса с при-
своением номера заявлению.

Формирова- ние мотивиро-
ванного отказа.

Отображе- ние выходного документа

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

1 минута

30 секунд

15 дней


6

Номер следующего действия

-

7 - если есть нарушения в данных получателя; 8 –если нарушений нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

Услугода- тель

Улугодатель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ РШЭП через ИИН и пароля

Выбор сотрудни- ком услугода-
теля электрон- ной государст- венной услуги

Направление запроса о данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирова- ние сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распоряди-
тельное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображе- ние уведомле- ния об успешном формиро-
вании запроса.

Маршрутиза- ция запроса.

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа.

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минуты

10-15 секунд

6

Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения; 5 – если нарушений нет

-


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Услугода- тель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Заполнение формы запроса с прикрепле- нием сканирован- ных документов и удостовере- нием ЭЦП

Регистра- ция документа

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата электронной государст- венной услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распоряди-
тельное решение)

Маршрутиза- ция запроса.

Регистра- ция запроса с при-
своением номера заявлению.

Формирова- ние мотивиро-
ванного отказа.

Формирова- ние результата электронной государст-
венной услуги (архивной справки)

5

Сроки исполнения

10-15 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

15 дней

6

Номер следующего действия

6

7– если есть нарушения;

8–если нарушений нет

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова-ние СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор ЦОН

Оператор ЦОН

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Оператор ЦОН

3

Наименова- ние
действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори- зуется оператор ЦОН по логину и паролю

Выбирает электрон- ной государст- венной услугу и формирует данные запроса

Направле- ние запроса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невоз-
можности получения данных в связи с отсутст- вием данных получателя

Заполнение запроса с прикрепле- ние к форме запроса необходимых документов и удостове-
ренние ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-тельное решение)

Регист-
рация запроса в системе с при-
свое нием номера заявле- нию.

Отображе- ние уведомле- ния об успешном формирова- нии запроса.

Маршру-
тизация запроса.

Формирова- ние мотивиро- ванного отказа.

Отображение уведомления об успешном формирова- нии запроса

5

Сроки исполнения

30 секунд – 1 минута

30 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

30 секунд – 1 минута

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных получате-ля; 5–если нарушений нет

-

-


Действия основного процесса (хода, потока работ)


1

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

Оператор ЦОН

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименованиедействия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Направление документа удостоверен- ного (подписанного) ЭЦП

Регистра- ция документа

Формирова- ние сообщения об отказе в электронной государст- венной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата электронной государст-
венной услуги

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–рас-
порядитель-
ное решение)

Маршрутизация запроса.

Регистра- ция
запроса с присвое- нием
номера заявлению.

Формирова- ние мотивиро-
ванного отказа.

Формирование результата электронной государст-
венной услуги- (архивной справки)

5

Сроки исполнения

1 минута

1 минута

30 секунд – 1 минута

15 дней

6

Номер следующего действия

-

8 – если есть нарушения;

9 – если нарушений нет

-

-


Приложение 2
к регламенту электронной государственной
услуги «Выдача архивных справок»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ИС ЦОН

Условные обозначения:

(диаграммы и условные обозначения смотрите в бумажном носителе)


Приложение 3
к регламенту электронной
государсударственной услуги
«Выдача архивных справок»

1. Выходная форма положительного ответа на электронную государственную услугу "Выдача архивных справок"

2. Выходная форма отрицательного ответа на электронную государственную услугу «Выдача архивных справки»

(выходные формы смотрите в бумажном варианте)
 

Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.