"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 16 мамырдағы № 135 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 14 маусымда N 2253 тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 15 тамыздағы № 244 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 15.08.2013 № 244 қаулысымен.

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27 бабының 2 тармағына, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29 бабының 2 тармағына, «Мәдениет саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулысына толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 17 қаңтардағы № 83 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2012 жылғы 19 желтоқсандағы № 1614, «Мәдени құндылықтарды әкетуге және әкелуге рұқсат беру ережесін бекіту туралы» 2007 жылғы 30 мамырдағы № 440 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 1642 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Маңғыстау облысының мәдениет басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Б.Т. Базарбаев) осы қаулының заңнамада белгіленген тәртіппен әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. «Әкетілетін заттың мәдени құндылығы болған жағдайда қорытынды беру» мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы» Маңғыстау облысы әкімдігінің 2008 жылғы 24 сәуірдегі № 297 қаулысы жойылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Х.Х. Нұрғалиеваға жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.



      Облыс әкімі                             А. Айдарбаев
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация министрі
      А.Қ. Жұмағалиев
      16 мамыр 2013 жыл

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 16 мамырдағы № 135
қаулысымен бекітілген

«Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
  1.Жалпы ережелер
 

      1. «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) «Маңғыстау облысының мәдениет басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші), сондай-ақ «электрондық үкімет» веб-порталының: www.e.gov.kz мекен-жайы арқылы және «Е-лицензиялау» веб-порталының: www.elicense.kz мекен-жайы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Мәдениет туралы» Қазақстан Республикасының 2006 жылғы 15 желтоқсандағы Заңының 7-бабының 22) тармақшасының, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы 29-бабының Заңының және «Мәдени құндылықтарды әкетуге және әкелуге рұқсат беру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 мамырдағы № 440 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 1642 қаулысының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 1614 қаулысымен бекітілген «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттiк қызметтi автоматтандыру дәрежесi: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, iздеу, тарату, тапсыру және беру үшiн арналған жүйе (бұдан әрi – АЖ);
      2) «электрондық үкiметтiң» веб-порталы – нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЭҮП);
      3) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтата тұрғызылған, қайта жаңартылған және қолданылуын тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензияланатын қызмет түрін (кіші түрін) жүзеге асыратын лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (объектілері, пункттері, учаскелері) туралы мәліметтері бар, ол лицензиар беретін лицензиялардың сәйкестендіру нөмірін орталықтандырып қалыптастыратын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);
      4) «электрондық үкіметтің» шлюзі – электронды қызметті іске асыру шеңберінде «электронды үкіметтің» ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      5) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы – Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық жеке сәйкестендіру нөмірлері тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      6) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасы – Қазақстан Республикасында заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұсыну мақсатында ақпаратты автоматтандырып жинауға, сақтауға және өңдеуге, Ұлттық бизнес сәйкестендіру нөмірлері тізілімін құруға арналған автоматтандырылған жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      7) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      8) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      9) бизнес-сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      10) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект (алушы, қызмет беруші);
      11) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      12) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнының тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      13) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      14) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      15) құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мекеме немесе өзге де ұйымдар және ақпараттық жүйе, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізімі (бұдан әрі – ҚФБ).
 

2.Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

 6. Осы Регламенттің 2-қосымшасында қызмет берушінің ЭҮП арқылы адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық іс-қимылының № 1 диаграммасы) келтірілген:
      1) алушы компьютерінің интернет-браузерiнде сақталып тұрған өзiнiң ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң көмегiмен алушы ЭҮП тiркеудi жүзеге асырады (ЭҮП-да тiркелмеген алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1 - үдерiс – алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн компьютердiң интернет-браузерiне бекiтуi, электрондық мемлекеттiк қызметтi алу үшiн алушының ЭҮП парольдi енгiзу үдерісі (авторландыру үдерiсi);
      3) 1 - шарт – логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тiркелген алушы туралы деректердiң дұрыстығын ЭҮП тексеру;
      4) 2 - үдерiс – алушының деректерiнде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП авторландырудан бас тарту хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 – үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығару (деректерді енгізу), сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде бекіту;
      6) 4 - үдерiс – алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшiн ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      7) 2 - шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң мерзiмiн және тiзiмде қайтарып алынған (күшi жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң болмауын, сондай-ақ сәйкестендірме деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН/БСН) сәйкестігін тексеру;
      8) 5 - үдерiс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 - үдерiс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгiзiлген деректердi) алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қоюы);
      10) 7 - үдеріс – электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрау салуды өңдеу;
      11) 3 - шарт – алушының біліктілік талаптарына және рұқсат беру үшін негіздерге сәйкестілігін қызмет берушінің тексеруі;
      12) 8 - үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9 - үдеріс – алушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін (порталдан мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.
      7. Осы Регламенттің 2-қосымшасында қызмет беруші арқылы адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық іс-қимылының № 2 диаграммасы) келтірілген:
      1) 1 - үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ға логин мен пароль енгізу;
      2) 1 - шарт – қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің дұрыстығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да логин мен пароль арқылы тексеру;
      3) 2 - үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қалыптастыру;
      4) 3 - үдеріс – қызмет беруші қызметкердің осы Регламентте көрсетілген электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және қызмет беруші қызметкерінің алушының деректерін енгізуі;
      5) 4 - үдеріс – ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-ға алушының деректеріне сұрау салуды жолдау;
      6) 2 - шарт – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да алушының деректерінің болуын тексеру;
      7) 5 - үдеріс – ЖТ МДБ/ЗТ МДБ-да алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6 - үдеріс – қағаз тасығыштағы құжаттардың болуы туралы бөлігінде сұрау салу нысанын толтыруы және қызмет беруші қызметкерінің алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және оларды сұрау салу нысанына қоса беруі;
      9) 7 - үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрау салуды тіркеу және электрондық мемлекеттік қызметті «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да өңдеу;
      10) 3 - шарт – алушыны біліктілік талаптарына және рұқсат беру үшін негіздерге сәйкестілігін, қызмет берушінің тексеруі;
      11) 8 - үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да алушының деректерінде бұзушылықтарының болуына байланысты сұратылатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9 - үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алушының (порталдан мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру) алуы. Электрондық құжат электрондық мемлекеттік қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭҮП-де пайдалана отырып қалыптастырылады.
      8. Электрондық мемлекеттік қызметке сұрау салу мен жауапты толтырудың нысандары «электрондық үкімет» www.e.gov.kz веб-порталында және «Е-лицензиялау» www.elicense.kz веб-порталында келтірілген.
      9. Алушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: ЭҮП-да «Қызметті алу тарихы» бөлімінде, сондай – ақ қызмет берушіге хабарласқанда.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпаратты және консультацияны саll-орталықтың (1414) телефоны бойынша алуға болады.

Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау
 

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) «Е-лицензиялау» МДБ АЖ;
      4) ЖТ МДБ/ЗТ МДБ;
      5) қызмет беруші
      12. Осы Регламентке 1-қосымшада әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, іс-қимыл (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      13. Осы Регламенттің 2-қосымшасында олардың сипаттамасына сәйкес (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде) іс-қимылдардың қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграмма келтірілген.
      14. Осы Регламенттің 3, 4, 5 – қосымшаларында хабарламалардың нысандарын қоса алғанда, электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері келтірілген.
      15. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламенттің 6-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Алушыға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттарды алудан қорғау);
      2) тұтастық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттардың өзгеруінен қорғау);
      3) қолжетімділік (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттар мен қорларды ұстаудан қорғау).
      17. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсетудің техникалық шарттары:
      1) ғаламторға шығу;
      2) қызмет көрсетілетін жеке тұлғада ЖСН немесе заңды тұлғада БСН болуы;
      3) ЭҮП авторизациялану;
      4) пайдаланушының ЭЦҚ болуы.
 

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне 1-қосымша
 

1-Кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-ірекетінің сипаттамасы
 

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Электрондық мемлекеттік қызмет алушы

ЭҮП

Электрондық мемлекеттік қызмет алушы

Электрондық мемлекеттік қызмет алушы

ЭҮП

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеу-
дің, операция-
ның) атауы және олардың сипаттама-
сы

Компьютердің интернет-
браузерінде электрондық мемлекеттік қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту

Электрон-
дық мемлекет-
тік қызмет алушының деректе-
рiндегi болған бұзушылық-
тарына байланысты бас тарту хабарлама-
сын қалыптас-
тыру

Электрондық мемлекеттік қызметті таңдау және қажетті құжаттарды электрондық түрде бекiту арқылы сауал деректерiн қалыптастыру

Сұрау салуын куәландыру (қол қою) үшiн ЭЦҚ таңдау

Алушының ЭЦҚ түпнұсқа-
лығының растал-
мауына байланысты бас тарту туралы хабарлама-
ны қалыптас-
тыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Сұрау салудың ойдағыдай қалыптасқан-
дығы туралы хабарлама көрсету

Сауал салынған электрон-
дық мемлекет-
тік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама-
ны қалыптас-
тыру

Сауал салу ойдағыдай қалыптасты-
рылғандығы туралы хабарламаны көрсету

Сауал салуды бағыттау

Сауал салынған электрон-
дық мемлекет-
тік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама-
ны қалыптас-
тыру

5

Орындау мерзімдері

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минут

10–15 секунд

10–15 секунд

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар бар болса; 3 – егер авторлау ойдағыдай өтсе

-

4

5 – егер ЭЦҚ қате болса;

6 – егер ЭЦҚ қатесіз болса

-


Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Электрондық мемлекеттік қызмет алушы

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

3

Әрекеттің

(үдерістің, рәсімдеу-
дің, операция-
ның) атауы және олардың сипаттама-
сы

ЭЦҚ арқылы сауал салуды куәландыру (қол қою)

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да электрондық құжатты электрондық мемлекеттік қызмет алушының өтінішін тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрау салуды өңдеп, электрондық мемлекеттік қызмет алушының жеке кабинетіне электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы өтінішінің қабылғанғанын және қабылданған уақыты мен күнін көрсете отыра, қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесінің хабарландыру-есебін жолдау

«Е-лицензия-
лау» МДБ АЖ-да алушы деректерінде болған бұзушылықтар-
ға байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Электрондық құжат (рұқсат беру)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Сауал салуды бағыттау

Өтінімге нөмір беру арқылы сауал салуды тіркеу

Сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Порталдан мәдени құндылық-
тарды уақытша әкету құқығына куәлік беру

5

Орындау мерзімдері

1,5 минут

1,5 минут

10 жұмыс күні


6

Келесі әрекеттің нөмірі

7

8, 9

-

2 - Кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ іс - әрекетінің сипаттамасы
 

Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензия-
лау» МДБ АЖ

Қызмет беруші

ЖТ МДБ

«Е-лицензия-
лау» МДБ АЖ

3

Әрекеттер

(үдерістің, рәсімдеу-
дің, операция-
ның) атауы және  олардың  сипаттама-
сы

«Е-лицензия-
лау» МДБ АЖ-да авторлау

Деректерде болған бұзушылық-
тарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қызмет беруші қызметші-
сінің электрон-
дық мемлекет-
тік  қызметті таңдауы

Сұрау салуды

ЗТ МДБ-ға электрон-
дық мемлекет-
тік қызмет алушының деректерін тексеруге сұрау салуды жолдау

Деректерде болған бұзушылық-
тарға байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Сұрау салудың

ойдағыдай қалыптасқан-
дығы туралы хабарлама  көрсету

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама  қалыптастыру

Сұрау салудың ойдағыдай қалыптас-
қандығы туралы хабарлама көрсету

Сұрау салуды бағыттау

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минут

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесі әрекеттің нөмірі

1–«Е-лицен-
зиялау» МДБ АЖ - да қызмет беруші қызметшісі-
нің логині мен паролінің түпнұсқалы-
лығын тексеру

4

5- егер алушының деректе-
рінде бұзушылық-
тар болған болса;
6- егер авторлау ойдағыдай өтсе

-


Негізгі үдерістің (жұмыстар барысының, ағынының) әрекеті

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) №

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ

«Е-лицензия-
лау» МДБ АЖ

3

Әрекеттер (үдерістің, рәсімдеу-
дің, операция-
ның)

атауы және

олардың

сипаттама-
сы

Құжаттарды бекіту

арқылы сұрау салу нысанын толтыру

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ -да электрондық құжатты тіркеу

және «Е-лицензиялау»

МДБ АЖ-да электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу

«Е-лицензиялау» МДБ АЖ -да электрондық мемлекеттік қызмет алушының деректерінде

болған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Электрондық құжат

(рұқсат беру)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-
басшылық ету шешімі)

Сұрау салудың ойдағыдай қалыптасқан-
дығы туралы хабарлама көрсету

Өтінішке нөмір беру арқылы  сұрау салуды жүйеде тіркеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Порталдан мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру

5

Орындау

мерзімдері

10–15 секунд

1,5 минут

10 жұмыс күні

-

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

8- егер «Е-лицензиялау»

МДБ АЖ - да сұрау салу бойынша деректер жоқ болса;

9- егер сұрау салу бойынша деректер табылса

-

-


«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 2–қосымша
 

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық іс-қимылының № 1-диаграммасы
(N-1 диаграмманы қағаз нұсқасынан қараңыз) 
  Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде функционалдық іс-қимылының № 2-диаграммасы
(N-2  диаграмманы қағаз нұсқасынан қараңыз) 
  Шартты белгілер:
(шартты белгілерді қағаз нұсқасынан қараңыз)
 

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 3-қосымша

(N 3 қосымшаны қағаз нұсқасынан қараңыз)
 

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 4-қосымша

Нысан
______________________________________
(облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, ______________________________________
Астананың жергілікті атқарушы органы)
______________________________________
______________________________________
(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
 

ӨТІНІШ

Мынадай мәдениет құндылықтарын

      1) ____________________________________________________________

      2) ____________________________________________________________

      3) ____________________________________________________________

      4) ____________________________________________________________

      5) ____________________________________________________________

мақсатында__________________________________________________________

____________________________________________________________________

(елдің атауы және орналасқан жері)

уақытша әкету құқығына куәлік беруіңізді сұраймыз.

___________________________________________________________________

Өтініш берушінің деректері:_________________________________________

      (Т.А.Ә., туылған күні, азаматтығы, төлқұжат немесе жеке куәлігінің нөмірі, ______________________________________________

оның берілген күні, тұратын жері, байланыс телефондары немесе заңды тұлғаның деректемелері) _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________
 
 

Қолы__________________ Мерзімі __________________
 
 

М.О.
 

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 5-қосымша
 

__________________________________________________________________
(облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы)
 

Мәдени құндылықтарды уақытша әкету жөнiндегі
сараптама комиссиясы
 

ҚОРЫТЫНДЫ

№ ____
 

_____________ қаласы «___» _______ 20___ ж.

      1. Өтініш беруші____________________________________________________
              (Т.А.Ә. немесе заңды тұлғаның атауы)

___________________________________________________________________

      2. Өтініш берушінің деректері:___________________________________________________________
               (азаматтығы, төлқұжат немесе жеке куәлігінің нөмірі,

___________________________________________________________________
        оның берілген күні немесе заңды тұлғаның деректемелері)

__________________________________________________________________

      3. Өтініш берушінің қызметі:___________________________________

      4. Әкетудің (уақытша әкетудің) мақсаты:________________________

      5. Сараптамаға ____________________________________________
                            (заттың атауы, жазбаша саны)

      ұсынылды

      6. Заттың сипаттамасы:_______________________________________________

___________________________________________________________________

_____________________________________________________________________
(түпнұсқа, авторы, жасалған уақыты мен жері, материалы және орындалу техникасы, __________________________________________________________________
өлшемі, салмағы, сақталуы)

Қорытынды: ________________________________________________________

____________________________________________________________________
                 (мәдени құндылығы бар немесе жоқ, ____________________________________________________________________
              уақытша әкету мүмкіндігі туралы ұсыным)


Сараптама комиссиясының

төрағасы:


Комиссия мүшелері:

____________________ (Т.А.Ә.)

____________________ (Т.А.Ә.)
 

М.О.

____________________ (Т.А.Ә.)

____________________ (Т.А.Ә.)


«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру»
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне 6–қосымша
 

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны

_______________________________________________________
(қызметтің атауы)
 

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"

Постановление акимата Мангистауской области от 16 мая 2013 года № 135. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 14 июня 2013 года № 2253. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15 августа 2013 года № 244

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15.08.2013 № 244.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановлениями Правительства Республики Казахстан от 19 декабря 2012 года № 1614 «О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 17 января 2012 года № 83 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры и внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», от 20 декабря 2012 года № 1642 «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 мая 2007 года № 440 «Об утверждении Правил выдачи разрешений на вывоз и ввоз культурных ценностей», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей».
      2. Государственному учреждению «Управление культуры Мангистауской области» (Базарбаев Б.Т.) обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Отменить постановление акимата Мангистауской области от 24 апреля 2008 года № 297 «Об утверждении регламента оказания государственной услуги «Выдача заключения о наличии у вывозимого предмета культурной ценности».
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургалиеву Х.Х.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.



      Аким области                            А. Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      Жумагалиев А.К.
      16 мая 2013 года
 
 

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 16 мая 2013 года № 135

Регламент электронной государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» 1. Общие положения

       1. Электронная государственная услуга «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление культуры Мангистауской области» (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» по адресу: www.e.gov.kz и веб-портал «Е-лицензирование» по адресу: www.elicense.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании подпункта 22) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 15 декабря 2006 года «О культуре», статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановления Правительства Республики Казахстан от 21 декабря 2012 года № 1642 «О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 мая 2007 года № 440 «Об утверждении Правил выдачи разрешений на вывоз и ввоз культурных ценностей» и стандарта государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 декабря 2012 года № 1614.
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» (далее – Регламент):
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      3) веб–портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      4) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      5) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      6) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) получатель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      8) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      9) бизнес–идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      10) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      13) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      14) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      15) cтруктурно–функциональные единицы – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее – СФЕ).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      13) процесс 9 – получение получателем результата оказания электронной государственной услуги (выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей), сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка электронной государственной услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение получателем результата оказания электронной государственной услуги (выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале «электронного правительства» www.egov.kz или веб-портале «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе «История получения услуг», а также при обращении к услугодателю.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      4) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. В приложениях 345 к настоящему Регламенту представлены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги (выходной документ), включая формы уведомления.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги получателем измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателем:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у физического лица или БИН у юридического лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.


Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги «Выдача
свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП
 

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова-
ние СФЕ

Получатель электронной государст-
венной услуги

ПЭП

Получатель электронной государ-
ственной услуги

Получатель электронной государ-
ственной услуги

ПЭП

3

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-
браузер компьютера получателя электронной государ-
ственной услуги регистра-
ционного свидетель-
ства ЭЦП

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя электрон-
ной государ-
ственной услуги

Выбор электронной государ-
ственной услуги и формирование данных запроса прикрепле-
нием необходимых документов в электронном виде

Выбор ЭЦП для удостовере-
ния (подписания) запроса

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с не подтверж-
дением подлиннос-
ти ЭЦП получателя

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Отображение уведомле-
ния об успешном формирова-
нии запроса

Формирова-
ние сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге

Отображение уведомле-
ния об успешном формирова-
нии запроса

Маршрутиза-ция

запроса

Формирова-
ние сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минуты

10–15 секунд

10–15 секунд

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных получателя;

3–если авторизация прошла успешно

4

5– если в ЭЦП ошибка,

6 – если ЭЦП без ошибки


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

6

7

8

9

2

Наименова-
ние СФЕ

Получатель электронной государ-
ственной услуги

ПЭП

ПЭП

ПЭП

3

Наименова-
ние

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Удостовере-
ние (подписание) запроса посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявления получателя электронной государственной услуги в

ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»

с направлением в личный кабинет получателя электронной государственной услуги уведомления-отчета о принятии запроса для предоставления электронной государственной услуги с указанием даты и времени получения получателем электронной государственной услуги результата электронной государственной услуги

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя электрон-
ной государ-
ственной услуги в ИС ГБД

«Е-лицен-
зирование»

Электронный документ (выдача разрешения )

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Маршрутиза-
ция запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирова-
ние сообщения об отказе в запраши-
ваемой электрон-
ной государ-
ственной услуге

Выдача на портале свиде-
тельства на право временного вывоза культурных ценностей

5

Сроки исполнения

1,5 минуты

1,5 минуты

10 рабочих дней


6

Номер следующего действия

7

8, 9

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя
 

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименова-
ние СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД

«Е-лицензи-
рование»

Услуго-
датель

ГБД ЮЛ

ИС ГБД

«Е-лицензи-
рование»

3

Наименова-
ние

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизация на ИС ГБД «Е-лицензи-
рование»

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудни-
ком услугода-
теля электрон-
ной государ-
ственной услуги

Направле-
ние запроса на проверку данных получателя электрон-
ной государ-
ственной услуги в ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашивае-
мой электронной государ-
ственной услуге

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формиро-
вании запроса

Маршрути-
зация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашивае-
мой электронной государ-
ственной услуге

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

1 - проверка в ИС ГБД

«Е-лицензи-
рование» подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5– если есть нарушения в данных получателя; 6–если авториза-
ция прошла успешно


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

6

7

8

9

2

Наименова-
ние СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД «Е-лицензирова-
ние»

ИС ГБД «Е-лицензирова-
ние»

ИС ГБД «Е-лицензиро-
вание»

3

Наименова-
ние

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Заполнение формы запроса с прикрепле-
нием документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД

«Е-лицензирова-
ние» и обработка электронной государственной услуги в ИС ГБД

«Е-лицензирова-
ние»

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя электронной государственной услуги

в ИС ГБД «Е-лицензирова-
ние»

Электронный документ (выдача разрешения)
 

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Отображение

уведомления

об успешном формировании запроса

Регистрация запроса

в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

1,5 минуты

10 рабочих дней


6

Номер следующего действия

-

8 – если в ИС ГБД

«Е-лицензирова-
ние» отсутствуют данные по запросу,

9 – если данные по запросу найдены

-

-


Приложение 2
к регламенту электронной государственной
услуги «Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»
 
 

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП
 

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя
 

Условные обозначения:
 
 Условные обозначения смотрите в бумажном варианте

Приложение 3
к Регламенту электронной государственной
услуги «Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»

(Приложение 3 смотрите на бумажном носителе)
 
 

Приложение 4
к регламенту электронной государственной
услуги «Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»
 
Форма
______________________________________
(местный исполнительный орган области,
______________________________________
города республиканского значения, столицы)
от _____________________________________
______________________________________
(фамилия, имя, отчество или наименование заявителя)

Заявление

      Прошу выдать свидетельство на право временного вывоза культурных ценностей
      1)___________________________________________________________
      2) ____________________________________________________________
      3) ____________________________________________________________
      4)_____________________________________________________________
      5)_____________________________________________________________
с целью _____________________________________________________________________________________________________________________________
      (наименование страны и местонахождение)
      __________________________________________________________________
      Данные заявителя:
      __________________________________________________
      (ФИО, дата рождения, гражданство, номер паспорта или удостоверения личности, _____________________________________________________________________дата его выдачи, местожительство, контактный телефон или реквизиты юридического лица)____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      Подпись__________________                Дата __________________
 
      М.П.

Приложение 5
к регламенту электронной
государственной услуги «Выдача
свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей»
 

Экспертная комиссия по временному вывозу культурных ценностей
__________________________________________________________________
(местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы)
  ЗАКЛЮЧЕНИЕ

                                 № ____
      город _____________                      «___» _______ 20___ г.
1.Заявитель_________________________________________________________

(Ф.И.О. или наименование юридического лица)
____________________________________________________________
2.Данные заявителя:__________________________________________________
      (гражданство, номер паспорта или удостоверения личности, ____________________________________________________________________
      дата его выдачи или реквизиты юридического лица)
      ____________________________________________________________________

3.Деятельность заявителя:_____________________________________________

4.Цель вывоза (временного вывоза) _____________________________________

5.Представлено на экспертизу__________________________________________
      (название предмета, количество прописью)
6.Описание предмета _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      (подлинник, автор, место и время создания, материал и техника исполнения,
____________________________________________________________________
      размер, вес, сохранность)
      Заключение: _____________________________________________________________________________________________________________________________
      (имеет либо не имеет культурную ценность)
      ____________________________________________________________________
      рекомендация о возможности временного вывоза)


Председатель

экспертной комиссии:


Члены комиссии:

____________________ (Ф.И.О.)

____________________ (Ф.И.О.)

____________________ (Ф.И.О.)

М.П.

____________________ (Ф.И.О.)

____________________ (Ф.И.О.)

 

Приложение 6 к регламенту
электронной государственной
услуги «Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных ценностей»
 
 

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»____________________________________________________

                         (наименование услуги)
      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.