"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 22 қаңтардағы N 20/01 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 22 ақпанда N 3435 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 18 маусымдағы N 177/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Май аудандық әкімдігінің 18.06.2013 N 177/6 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы" N 745 қаулысына сәйкес Май ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берiлген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттiк қызмет регламентi бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкiмiнiң орынбасары Н.Ғ. Исахановаға жүктелсiн.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкiмi                                Н. Пішенбаев

Май ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 22 қаңтардағы
N 20/01 қаулысымен  
бекiтiлді       

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың
кезегі" мемлекеттiк қызметiнiң регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. Осы регламент "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" мемлекеттiк қызметiн көрсету тәртiбiн анықтайды (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет).
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 8 ақпандағы N 76 қаулысымен бекiтiлген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және олардың кезегі" стандарты (бұдан әрi – Стандарт) негiзiнде көрсетiледi.
      4. Мемлекеттік қызмет коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үйлер немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж, тиісті елді мекенде (тұру мерзіміне қарамастан) тұрақты тұратын, Стандарттың 6–тармағында көрсетілген санаттарына жататын, Қазақстан Республикасының азаматтарына (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушылар) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттiк қызмет "Май ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттiк мекемесiмен (бұдан әрi – уәкiлеттi орган) Май ауданы, Көктөбе ауылы, Айтеке-би көшесі, N 18 мекен-жайы бойынша демалыс пен мереке күндерiн қоспағанда аптасына бес күн сағат 9.00-ден 18.30-ге дейiн, түскi үзiлiс сағат 13.00-ден 14.30-ге дейiн ұсынылады.
      Баламалы негiзде мемлекеттiк қызмет Май ауданының филиалы "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттiк мекемесi (бұдан әрi - Орталық) жексенбі және мереке күндерiн қоспағанда аптасына алты күн сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн, түскi үзiлiс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн Павлодар облысы Май ауданы Көктөбе ауылы Сейфуллин көшесi, N 13 үй мекен-жайы бойынша немесе өтініш берушіде электрондық-цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда "электрондық үкіметтің: www.egov.kz" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы ұсынылады.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтiң нәтижесi нысаны, кезегінің реттік нөмірін көрсетіп, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрi - хабарлама) немесе негізді себептерді көрсетіп, есепке қоюдан бас тарту туралы дәлелдi жауап беру (қағаз жеткізгіште немесе электрондық түрде) болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі мемлекеттік қызметті алушы осы стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      1) уәкiлеттi органда не порталда – күнтізбелік отыз күн;
      орталықта күнтізбелік отыз күн ішінде (мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды қабылдаған күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, бұл орайда уәкiлеттi орган мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталуға бір күн қалғанда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсынады);
      2) орталықта құжаттарды тапсырған немесе алған кезде кезек күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты 20 минуттан, уәкiлеттi органда 15 минуттан аспауы тиіс.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайларда мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуге бас тартылады.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi әрекет
(өзара әрекеттiлiк) реттiлiгiнiң сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы не оның сенімхат бойынша өкілі Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттарды ұсынады.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға:
      1) уәкілетті органда немесе орталықта құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі;
      2) порталда мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетіне" уәкілетті орган өтініштің қабылданғаны туралы хабарлама-есеп жіберіледі, құжатты қабылдау күні мен уақыты және мемлекеттік қызметті алған күн көрсетіледі.
      12. Мемлекеттiк қызмет алу үшiн өтiнiш түскен кезеңнен бастап және мемлекеттiк қызмет нәтижесiн беру кезеңiне дейiн мемлекеттiк қызметтi көрсету этаптары:
      уәкiлеттi органға өтiнiш бергенде:
      1) мемлекеттік қызметті алушы уәкiлеттi орган кеңсесінің маманына барлық қажетті құжаттарды тапсырады;
      2) уәкiлеттi орган кеңсесінің маманы өтiнiштi журналға тiркеудi жүргiзедi, құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді, уәкiлеттi органның жауапты маманына жібереді;
      3) уәкiлеттi органның жауапты маманы құжаттарда ұсынған мәлiметтердi тексередi, хабарламаны немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындайды, уәкiлеттi органның бастығына қол қоюға жібереді;
      4) уәкiлеттi органның бастығы хабарламаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды, кеңсенің маманына жібереді;
      5) уәкiлеттi орган кеңсесінің маманы құжаттарды беруді есепке алу журналында тiркейді, мемлекеттік қызметті алушыға хабарламаны немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты береді.
      Порталда дайын құжаттарды беру мемлекеттік қызметті алушының "жеке кабинетіне" автоматты түрде не пайдаланушының электрондық почтасына (өтініште көрсетілген кезде) уәкілетті орган қызметкерінің ЭЦҚ-мен расталған электрондық құжат жіберу арқылы жүзеге асырылады.
      13. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне мынадай құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - Бiрлiктер) қатысады:
      1) уәкiлеттi орган кеңсесінің маманы;
      2) уәкiлеттi органның жауапты маманы;
      3) уәкiлеттi органның бастығы.
      14. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттiң (үдерiстердiң) орындалу мерзiмiн көрсете отырып, әрбiр Бiрлiктер әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (үдерiстердiң) өзара әрекеттестiгi мен реттiлiгiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы регламенттiң 1-қосымшасында келтiрiлген.
      15. Бiрлiктер мен мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiнде әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық реттiлiгiнiң арасындағы өзара байланысты бейнелейтiн сызба осы регламенттiң 2-қосымшасында келтiрiлген.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн
лауазымдық тұлғалардың жауапкершiлiгi

      16. Мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбiн бұзғандығы үшiн лауазымдық тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған жауапкершiлiкке тартылады.

2013 жылғы 22 қаңтардағы     
"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан  
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы орган 
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі" N 20/01
мемлекеттiк қызметiнiң регламентiне
1-қосымша              

Уәкiлеттi органға өтiнiш бергенде
бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы


Негiзгi үдерiстiң iс-әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

Р/с N

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

1

Бiрлiктер атауы

Уәкiлеттi орган кеңсесінің маманы

Уәкiлеттi органның жауапты маманы

Уәкiлеттi органның бастығы

Уәкiлеттi орган кеңсесінің маманы

2

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, рәсiмнiң, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтiнiштi тiркейді, құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді, уәкiлеттi органның жауапты маманына жібереді

Құжаттарда ұсынған мәлiметтердi тексередi, хабарламаны немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындайды, бастығына қол қоюға жібереді

Хабарламаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды

Құжаттарды беруді есепке алу журналында тiркейді, мемлекеттік қызметті алушыға хабарламаны немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты береді

3

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмгерлiк шешiм)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Хабарлама немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап

Хабарлама немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап

Мемлекеттік қызметті алушыға хабарламаны немесе қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

4

Орындалу мерзiмдерi

15 минуттан аспайды

26 күнтiзбелiк күні ішінде

2 күнтiзбелiк күні ішінде

15 минуттан аспайды

2013 жылғы 22 қаңтардағы     
"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан  
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы орган 
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке қою және олардың кезегі" N 20/01
мемлекеттiк қызметiнiң регламентiне
2-қосымша              

Уәкiлеттi органға өтiнiш бергенде бірліктермен мемлекеттiк
қызмет көрсету үдерiсiнде әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық
реттiлiгiнiң арасындағы өзара байланысы

Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Майского района Павлодарской области от 22 января 2013 года N 20/01. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 22 февраля 2013 года N 3435. Утратило силу постановлением акимата Майского района Павлодарской области от 18 июня 2013 года N 177/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Майского района Павлодарской области от 18.06.2013 N 177/6.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Майского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Исаханову Н.Г.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Пшенбаев

Утвержден         
постановлением акимата   
Майского района     
от 22 января 2013 года N 20/01

Регламент государственной услуги "Постановка на учет
граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается в соответствии со стандартом "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее - Стандарт), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76.
      4. Государственная услуга предоставляется гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в соответствующем населенном пункте (независимо от срока проживания), нуждающимся в жилище из коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде (далее – получатели государственной услуги) и относящимся к категориям граждан, указанным в пункте 6 Стандарта.
      5. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Майского района" (далее – уполномоченный орган) пять дней в неделю, за исключением выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, по адресу: Майский район, село Коктобе, улица Айтеке би 8, телефон 91-1-52, официальный сайт: kense.amr@pavlodar.gov.kz.
      На альтернативной основе государственная услуга предоставляется через Майский филиал республиканского государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - Центр) шесть дней в неделю, за исключением воскресенья и праздничных дней, с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов по адресу: Павлодарская область, Майский район, село Коктобе, улица Сейфуллина, дом N 13 или веб-портал "электронного правительства: www.egov.kz" (далее – портал) при условии наличия у Заявителя электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее - Уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в постановке на учет с указанием обоснованных причин (на бумажном носителе или в электронной форме).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги документов, определенных в пункте 11 Стандарта:
      1) в уполномоченный орган либо на портал – в течение тридцати календарных дней;
      в центр - в течение тридцати календарных дней (день приема документов для получения государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги, при этом, уполномоченный орган предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче или получении документов в центре составляет не более 20 минут, в уполномоченном органе – не более 15 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. В оказании государственной услуги получателю государственной услуги будет отказано в случаях, указанных в пункте 16 Стандарта.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги либо его представитель по доверенности представляют документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      11. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается:
      1) в уполномоченном органе или в центре - расписка о приеме документов;
      2) на портале получателю государственной услуги в "личный кабинет" направляется уведомление-отчет о принятии заявления уполномоченным органом с указанием даты, времени принятия документов и даты получения государственной услуги.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      при обращении в уполномоченный орган:
      1) получатель государственной услуги сдает все необходимые документы специалисту канцелярии уполномоченного органа;
      2) специалист канцелярии уполномоченного органа проводит регистрацию обращения в журнале, выдает расписку о приеме документов, направляет ответственному специалисту уполномоченного органа;
      3) ответственный специалист уполномоченного органа проверяет сведения указанные в представленных документах, готовит уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, направляет на подпись начальнику уполномоченного органа;
      4) начальник уполномоченного органа подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, направляет специалисту канцелярии;
      5) специалист канцелярии уполномоченного органа проводит регистрацию в журнале учета выдачи документов, выдает получателю государственной услуги уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      На портале выдача готовых документов осуществляется путем автоматической отправки в "личный кабинет" либо на электронную почту (при указании в заявлении) получателя государственной услуги, заверенных ЭЦП сотрудника уполномоченного органа.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - Единица):
      1) специалист канцелярии уполномоченного органа;
      2) ответственный специалист уполномоченного органа;
      3) начальник уполномоченного органа.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой Единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и Единиц приведены в приложении 2 к настоящему регламенту.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      16. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1             
к регламенту оказания государственных
услуг "Постановка на учет граждан, 
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде" от 22 января 2013 года N 20/01

Описание действий Единиц при обращении в уполномоченный орган


Действия основного процесса (хода, потока работ)

N п/п

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

1

Наименование единиц

Специалист канцелярии уполномоченного органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист канцелярии уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Регистрирует обращение, выдает расписку о приеме документов, направляет ответственному специалисту уполномоченного органа

Проверяет сведения указанные в представленных документах, готовит уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, направляет на подпись начальнику

Подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, направляет специалисту

Регистрирует в журнале учета выдачи документов. Выдает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

4

Сроки исполнения

не более 15 минут

в течении 26 календарных дней

в течении 2 календарных дней

не более 15 минут

Приложение 2            
к регламенту оказания государственных
услуг "Постановка на учет граждан, 
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном
жилищном фонде" от 22 января 2013 года N 20/01

Взаимосвязь между логической последовательностью
административных действий в процессе оказания государственной
услуги и единиц при обращении в уполномоченный орган