Шығыс Қазақстан облысы жергілікті атқарушы органдары мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы қағидаларын бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 07 қарашадағы N 295 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 03 желтоқсанда N 3107 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2016 жылғы 13 мамырдағы N 136 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 13.05.2016 N 136 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялауға жатады).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабының 2-тармағына сәйкес, "Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің ар-намыс кодексі туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 3 мамырдағы № 1567 Жарлығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 1 қазандағы № 651 Жарлығының 2-тармағы негізінде Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес Шығыс Қазақстан облысы жергілікті атқарушы органдары мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) бекітілсін.
      2. Қалалар және аудандар әкімдері, облыстық басқармалар басшылары осы Қағидалардың орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Шығыс Қазақстан облысы әкімі аппаратының басшысы Е. Ж. Жылқыбаевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі

Б. Сапарбаев

      

  Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2013 жылғы 7 қарашадағы № 295
қаулысымен бекітілген

Шығыс Қазақстан облысы жергілікті атқарушы органдары
мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы
қағидалары

      Облыс жергілікті атқарушы органдары мемлекеттік қызметшілерінің беделі әр-бір қызметшінің біліктілігіне, кәсіби, моральдық-этикалық және басқа да адамгершілік қасиеттеріне тікелей байланысты.
      Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңымен, өзге де нормативтік-құқықтық актілермен реттелетін жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясатын жергілікті жерлерде жүзеге асыруды білдіретінін түсіне отырып;
      қоғамның жергілікті атқарушы органдарға сенімінің артуын, барлығының заң алдында тең құқықтылығын, азаматтардың сұраныстарын қанағаттандыратын мемлекеттік қызмет сапасын арттыруды назарға ала отырып, өзінің лауазымдық өкілеттіктерін атқарған уақытта қалтқысыз басшылыққа алу үшін осы Шығыс Қазақстан облысы жергілікті атқарушы органдары мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) әзірленді.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидалар "Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің ар-намыс кодексі туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 3 мамырдағы № 1567 Жарлығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 1 қазандағы № 651 Жарлығына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Қағидалар әкімдер аппараттарының, Шығыс Қазақстан облысының жергілікті бюджеттерінен қаржыландырылатын атқарушы органдарының мемлекеттік қызметшілеріне қолданылады.
      Мемлекеттік қызметші мемлекеттік қызметке кіргеннен кейін үш күн мерзімде Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің ар-намыс кодексімен және осы Қағидалармен жазбаша түрде таныстырылуы тиіс.
      3. Қалалар және аудандар әкімдері, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар басшылары мемлекеттік қызметшілердің Қағидалармен танысуын, Қағидалардың орындалуын, әкімдер аппараттарының, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың ақпараттық тақталарында Қағидалар мәтінін орналастыруды қамтамасыз етеді.

2. Қызметші мінез-құлқының жалпы қағидаттары

      4. Мемлекеттік қызметші:
      қызметтік міндеттерін Қазақстан Республикасының Конституциясына, заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің актілеріне, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, мораль мен ардың жалпы қабылданған принциптеріне сәйкес жауапкершілікпен және адал атқаруы, Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің ар-намыс кодексі нормаларын және осы Қағидаларды бұлжытпай сақтауы;
      мемлекеттік билік беделін, азаматтардың мемлекет институттарына сенімін нығайтуға ықпал жасауы, Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтарын сақтауы, мемлекет мүддесін қорғауы;
      өзіне талап қоя білуі, принципшіл, объективті және турашыл болуы, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың кез-келген көрінісіне және басқа да құқыққа қарсы іс-қимылдарға төзбеушілік танытуы;
      басшылықтың олардың құзіреттілігі шегінде дайындалған бұйрықтары мен тапсырмаларын, жоғары тұрған жергілікті атқарушы органдар мен лауазымды тұлғалардың шешімдері мен нұсқауларын уақытында және сапалы орындауы;
      техникалық қауіпсіздік және еңбекті қорғау нормаларын ескере отырып, өнімді еңбек үшін жұмыс уақытын тиімді қолдануы, жеке басына немесе жұмыстағы әріптестерінің денсаулығына және қауіпсіздігіне қатер төндіретін кез-келген жағдай туралы хабардар етуі;
      кәсіпкерлік қызметке араласуға және жеке шаруашылық жүргізуші субъектілердің мүдделерін қолдауға жол бермеуі;
      оның мемлекеттік қызметші ретінде, сонымен қатар жергілікті атқарушы органдардың беделін түсіретіндей іс-әрекеттер жасамауы;
      өзінің лауазымдық міндеттерін атқару кезінде киімнің іскерлік қалпын ұстануы;
      жұмыс орнында спорттық, джинсы киімді кимеуі тиіс.

3. Қызмет тұтынушылармен, өтініш иелерімен, келушілермен
өзара қарым-қатынас

      5. Мемлекеттік қызметші:
      Егер қызметші мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысқан жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету туралы заңнамада көзделген тәртіппен қызмет тұтынушыға нақты, уақытында, тиімді қызмет көрсету жөнінде шаралар қабылдауы;
      қызмет тұтынушыларға ұсынылатын мемлекеттік қызметтер сапасын арттыруы;
      қызмет тұтынушыларға, өтініш иелеріне, келушілерге кез-келген жағдайда төзімділік және әдептілік көрсетуі;
      қызмет тұтынушыларға, өтініш иелеріне, келушілерге немқұрайлық, дөрекілік және ұқыпсыздық танытпауы;
      қызмет тұтынушыларды, өтініш иелерін, келушілерді тегiне, әлеуметтiк, лауазымдық және мүлiктiк жағдайына, жынысына, нәсiлiне, ұлтына, тiлiне, дiнге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жерiне байланысты кемсітуге жол бермеуі тиіс.

4. Әріптестерімен өзара қарым-қатынас

      6. Мемлекеттік қызметші:
      әріптестеріне сыпайылық және әдептілік көрсетуі, әріптестерімен жалпы қабылданған сөйлесу үлгілерін қолданып, сыпайы түрде атын, әкесінің атын атап сөйлесуі;
      әріптестері мен басшылардың айтқан сыны мен ескертуін дұрыс және лайықты қабылдауы, сонымен қатар жіберген қателіктерін дер кезінде мойындай алуы;
      тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге қатысына, сеніміне, тұрғылықты жеріне қарамастан әріптестерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуі;
      штаттан тыс жағдайлар туындаған кезде әріптестеріне кеңес беріп немесе заң бұзушылықтарға жол бермеу туралы ескертіп көмектесуі;
      агресивті мінез-құлық, дөрекілік көрсетпеуі, сонымен қатар қызметтес әріптестерімен тілдескенде өрескел лексика қолдануға жол бермеуі;
      басқалардың идеясын және бастамаларын иемденуден бас тартуы;
      басқа қызметшілерге өз функционалдық міндеттерін атқаруға кедергі болатын іс-әрекеттерге жол бермеуі;
      өз әріптестері туралы олардың жеке басының қадір-қасиетін және кәсібилігіне нұқсан келтіретін ақпараттар таратпауы;
      қызметтес әріптестерінен жеке, материалдық қызметтер немесе басқа да сипатты қызметтерді талап етпеуі тиіс.

5. Қарамағында мемлекеттік қызметшілері бар басшының
мінез-құлық қағидаттары

      7. Қарамағында мемлекеттік қызметшісі бар басшы:
      ұжымда жағымды моральдық-психологиялық атмосфера қалыптастыруға және оны сақтауға ықпал жасауы, қол астындағылардың бойында жоғары моральдық-психологиялық, адамгершілік және кәсіби сапаларды тәрбиелеуі;
      қол астындағылардың жеке басының қадір-қасиетін қадірлеуі, олардың өз кәсіби пікірінің бар болу құқықтарына түсінушілікпен қарауы, әсіресе ол пікір оның өз пікірінен ерекше болған жағдайда, қол астындағылармен қарым-қатынаста әділеттілік көрсетуі;
      қол астындағылардан белгіленген стандарттар мен регламенттерге сәйкес қызмет алушыларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасын үнемі арттыруды талап етуі;
      қол астындағыларға жеке қатынасына қарамастан (жек көру, ұнату) функционалдық міндеттерін атқарғаны және дұрыс атқармағаны үшін бірдей талаптар қоюы;
      қол астындағылардың алдына ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттар мен міндеттерді дұрыс қоя білуі, қол астындағыларды осы міндеттерді шешуге жұмылдыра білуі;
      ұжымдағы еңбек тәртібінің, моральдық-психологиялық климаттың жағдайын жүйелі түрде талдап отыруы;
      жоғары тұрған басшыға қол астындағылар жасаған қылмыс, құқық бұзушылықтар және еңбек тәртібін бұзу жағдайлары туралы шұғыл баяндауы;
      қол астындағыларға негізсіз талаптар қоймауы немесе Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы аясынан тыс тапсырмалар бермеуі;
      қызметтік міндеттерін дұрыс атқармағаны және ойдағыдай шешім қабылдамағаны үшін өз жауапкершілігін қол астындағыларға жүктемеуі;
      қол астындағылардың өзіне айтылған негізді сынын теріс қабылдамауы және оны осы пікірі үшін қудаламауы тиіс.

Об утверждении Правил служебной этики государственных служащих местных исполнительных органов Восточно-Казахстанской области

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 07 ноября 2013 года N 295. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 03 декабря 2013 года N 3107. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 13 мая 2016 года N 136

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 13.05.2016 N 136 (вводится в действие со дня подписания и подлежит официальному опубликованию).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", на основании пункта 2 Указа Президента Республики Казахстан от 1 октября 2013 года № 651 "О внесении изменений в Указ Президента Республики Казахстан от 3 мая 2005 года № 1567 "О Кодексе чести государственных служащих Республики Казахстан", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Правила служебной этики государственных служащих местных исполнительных органов Восточно-Казахстанской области (далее – Правила) согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Акимам городов и районов, руководителям областных управлений обеспечить исполнение Правил.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима Восточно-Казахстанской области Жилкибаева Е.Ж.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области

Б. Сапарбаев

      

  Утверждены постановлением
Восточно-Казахстанского областного акимата
от 7 ноября 2013 года № 295

Правила
служебной этики государственных служащих местных
исполнительных органов Восточно-Казахстанской области

      Авторитет государственных служащих местных исполнительных органов области напрямую зависит от компетентности, профессиональных, морально-этических и других человеческих качеств каждого служащего.
      Понимая, что местное государственное управление и самоуправление, регулируемые Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", иными нормативными правовыми актами, подразумевают реализацию государственной политики Республики Казахстан на местах;
      принимая во внимание повышение доверия общества к местным исполнительным органам, равноправие каждого перед законом, повышение качества государственных услуг, которые удовлетворяют потребности граждан, разработаны настоящие Правила служебной этики государственных служащих местных исполнительных органов Восточно-Казахстанской области (далее - Правила) для неукоснительного руководства при исполнении своих должностных полномочий.

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 1 октября 2013 года № 651 "О внесении изменений в Указ Президента Республики Казахстан от 3 мая 2005 года № 1567 "О Кодексе чести государственных служащих Республики Казахстан".
      2. Действие настоящих Правил распространяется на государственных служащих аппаратов акимов, исполнительных органов, финансируемых из местных бюджетов Восточно-Казахстанской области.
      Государственный служащий в течение трех дней после поступления на государственную службу должен быть ознакомлен с Кодексом чести государственных служащих Республики Казахстан, утвержденным Указом Президента Республики Казахстан, и настоящими Правилами в письменной форме.
      3. Акимы городов и районов, руководители исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, обеспечивают ознакомление государственных служащих с Правилами, исполнение Правил, размещение текста Правил на информационных стендах аппаратов акимов, исполнительных органов, финансируемых из местных бюджетов.

2. Общие принципы поведения служащего

      4. Государственный служащий должен:
      ответственно и добросовестно выполнять служебные обязанности в соответствии с Конституцией, законами, актами Президента Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, общепринятыми принципами морали и совести, неукоснительно соблюдать нормы Кодекса чести государственных служащих Республики Казахстан и настоящих Правил;
      содействовать укреплению авторитета государственной власти, доверия граждан к институтам государства, соблюдать права граждан Республики Казахстан, защищать интересы государства;
      быть требовательным к себе, принципиальным, объективным и беспристрастным, а также нетерпимым к любым проявлениям коррупции и другим противоправным действиям;
      своевременно и качественно выполнять приказы и поручения руководства, решения и указания вышестоящих местных исполнительных органов и должностных лиц, изданные в пределах их полномочий;
      эффективно использовать рабочее время для производительного труда, учитывая нормы техники безопасности и охраны труда, информировать о любой ситуации, которая может быть рискованной для здоровья и безопасности личной или коллег по работе;
      не допускать вмешательства в предпринимательскую деятельность и лоббирования интересов отдельных хозяйствующих субъектов;
      не совершать действия, дискредитирующие его как государственного служащего, так и местные исполнительные органы;
      в период выполнения своих должностных обязанностей придерживаться делового стиля одежды;
      не допускать нахождения на рабочем месте в спортивной, джинсовой одежде.

3. Взаимоотношения с услугополучателями,
заявителями, посетителями

      5. Государственный служащий должен:
      принимать меры по точному, своевременному, эффективному обслуживанию услугополучателей, в случае, если служащий участвует в оказании государственных услуг, в порядке, предусмотренном законодательством о государственных услугах;
      повышать качество государственных услуг, предоставляемых услугополучателям;
      всегда показывать терпеливое и уважительное отношение к услугополучателям, заявителям, посетителям в любых ситуациях;
      не допускать безразличие, хамство и небрежность по отношению к услугополучателям, заявителям, посетителям;
      не допускать дискриминации услугополучателей, заявителей, посетителей по мотивам происхождения, социального, должностного и имущественного положения, пола, расы, национальности, языка, отношения к религии, убеждений, места жительства.

4. Взаимоотношения с коллегами

      6. Государственный служащий должен:
      проявлять вежливость и корректность по отношению к коллегам. Обращаться к коллегам в уважительной форме, с употреблением общепринятых форм обращения по имени, отчеству;
      правильно и с достоинством воспринимать критику и замечания коллег и руководителей, а также уметь своевременно признавать допущенные ошибки;
      уважать честь и достоинство коллег независимо от происхождения, социального, должностного и имущественного положения, пола, расы, национальности, языка, отношения к религии, убеждений, места жительства или по любым иным обстоятельствам;
      в случае возникновения нештатных ситуаций оказывать помощь коллегам советом или предупреждением о недопущении нарушений;
      не допускать агрессивного поведения, хамства, а также использования вульгарной лексики при общении с коллегами по работе;
      уклоняться от присвоения чужих идей и инициативы;
      не допускать действий, мешающих другим работникам выполнять их функциональные обязанности;
      не распространять о своих коллегах информацию, порочащую личное достоинство и профессионализм;
      не требовать личные, материальные услуги или услуги другого характера от своих коллег по работе.

5. Принципы поведения руководителя,
имеющего подчиненных государственных служащих

      7. Руководитель, имеющий подчиненных государственных служащих должен:
      способствовать формированию и сохранению в коллективе благоприятной морально-психологической атмосферы, воспитывать у подчиненных высокие морально-психологические, нравственные и профессиональные качества;
      уважать личное достоинство подчиненных, с пониманием относиться к их праву иметь собственное профессиональное суждение, особенно, когда это суждение отличается от его собственного, проявлять объективность в отношениях с подчиненными;
      требовать от своих подчиненных постоянного повышения качества государственных услуг услугополучателям в соответствии с установленными стандартами и регламентами;
      предъявлять одинаковые требования за выполнение и ненадлежащее выполнение функциональных обязанностей независимо от личного отношения к подчиненному (неприязнь, симпатия);
      правильно ставить долгосрочные и краткосрочные цели и задачи перед подчиненными, уметь сплотить подчиненных для решения этих задач;
      систематически анализировать состояние трудовой дисциплины, морально-психологического климата в коллективе;
      незамедлительно докладывать о преступлениях, правонарушениях и нарушениях трудовой дисциплины, совершенных подчиненными, вышестоящему руководителю;
      не предъявлять необоснованные требования к подчиненным или давать поручения, выходящие за рамки действующего законодательства Республики Казахстан;
      не перекладывать свою ответственность на подчиненных за ненадлежащее исполнение служебных обязанностей и принятые решения;
      не воспринимать негативно обоснованную критику со стороны подчиненного и не допускать его преследование за это.