Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2014 жылғы 31 қаңтардағы № 34 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 28 ақпанда № 9179 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 14 қарашадағы № 494 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 2014.11.14 № 494 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің кейбір бұйрықтарына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      1) «Қазақстан Республикасының Бюджеттiк өтінімдi жасау және ұсыну ережесiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 72 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8398 болып тіркелген, 2013 жылғы 17 шілдедегі № 172 (28111) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған):
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау ережесінде:
      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «39. Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу кезінде олардың мазмұнына қойылатын Бюджет кодексінде көзделген талаптар ескеріледі.
      Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi жоспарланатын бюджет қаражатының көлемдері, нәтижелiлiк және тиiмдiлiк көрсеткiштерi бар жоспарлы кезеңге арналған бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлейдi.»;
      41-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «41. Бюджеттiк бағдарламада оның iске асырылуын бағалау үшiн тiкелей және түпкiлiктi нәтижелердiң көрсеткiштерi қамтылуы тиiс, сондай-ақ бюджеттiк бағдарламада сапа мен тиiмдiлiк көрсеткiштерi қамтылуы мүмкiн.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері мемлекеттік органдардың қызметін қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарлама бойынша тікелей нәтижені ғана көрсетеді.»;
      46-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «46. Бюджет кодексінің 37-бабына сәйкес бюджеттiк инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттiк бағдарламалар:
      1) бюджеттiк инвестициялық жобаларды iске асыруға;
      2) заңды тұлғалардың жарғылық капиталға қатысуына арналған.
      Бюджеттiк инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттiк бағдарламалардың атаулары бюджет қаражаты бөлiнетiн мақсаттарды көрсетуi тиiс.»;
      49-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «49. Нысаналы салым салуға бағытталған бюджеттік бағдарламалар, қордың автономдық білім беру ұйымдарының қызметіне және (немесе) ұйымдық-құқықтық нысанда құрылатын коммерциялық емес ұйымға, автономды білім беру ұйымдарының және олардың ұйымдарының немесе Қазақстан Республикасының аумағында халықаралық мамандандырылған көрмені ұйымдастыру және өткізу бойынша қызметті жүзеге асыратын ұйымдардың қызметін қаржыландыруды қамтамасыз етуге ғана арналған.»;
      «10. Стратегиялық жоспарлар әзiрлемейтiн бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеуі» деген бөлімнің атауы алып тасталсын;
      50-тармақ алып тасталсын;
      51-тармақта:
      бірінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      «51. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк бағдарламасының жобасы осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жасалады және мынадай ақпаратты қамтиды:»;
      Мынадай мазмұндағы 2-1) тармақшамен толықтырылсын;
      «2-1) «Бюджеттік бағдарламаның басшысы» деген жол бойынша, бюджеттік бағдарлама басшысының (басшының орынбасары, орталық мемлекеттік органның қызметінің тиісті бағыттарына жетекшілік ететін орталық атқарушы орган жауапты хатшысы, аппарат басшысы) фамилиясы, аты-жөні, лауазымы, тегі көрсетіледі;»:
      10), 11), 12), 13) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      «10) «Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi» деген жолда қол жеткізілуі осы функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын ұйымның қызметіне немесе көрсететін қызметіне толық тәуелді болатын, бюджет қаражаты шегінде орындалатын мемлекеттік функциялар, өкілеттіктер және көрсетілетің қызметтер көлемінің сандық сипаттамасы көрсетіледі;
      11) «Түпкiлiктi нәтиже көрсеткiштерi» деген жолда халықтың өмір сүру деңгейi мен сапасының нысаналы жағдайының (жағдайының өзгеруi), әлеуметтiк саланың, экономиканың, қоғамдық қауiпсiздiк пен басқа мемлекеттік органдар қызметіне белгілі бір мемлекеттік орган қызметінің тiкелей нәтижелерiне қол жеткiзуге негiзделген мемлекеттiк басқарудың басқа салаларының (аяларының) көрсеткiштерi келтiрiледi. Осы жол стратегиялық жоспар әзірлемейтін бюджеттің бағдарламалар әкімшісі қызметiн қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттiк бағдарлама бойынша толтырылмайды;
      12) «Сапа көрсеткiштерi» деген жолда бюджеттiк бағдарламаны iске асыру шеңберiнде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң оны алушылардың үмiттенулерiне және мемлекеттiк қызмет көрсету стандартына сәйкестігі дәрежесін көрсететiн көрсеткiштер көрсетіледі. Осы жол стратегиалық жоспар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің қызметiн қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттiк бағдарлама бойынша толтырылмайды;
      13) «Тиiмдiлiк көрсеткiштерi» деген жолда бюджет қаражатының бекiтiлген көлемiн пайдалана отырып, ең үздiк тiкелей нәтижеге қол жеткiзу дәрежесін немесе бюджет қаражатының аз көлемiн пайдалана отырып, тiкелей нәтижеге қол жеткiзудi көрсететiн көрсеткiштер келтiрiледi. Осы жол стратегиялық жоспар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің қызметiн қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттiк бағдарлама бойынша толтырылмайды;»;
      5253 және 54-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «52. Бюджет шығыстарын жоспарлау үшiн республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бюджеттiк өтiнiммен бiр мезгiлде мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық органға ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейiнгi мерзiмде стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын, бюджеттiк бағдарламалар жобаларын ұсынады.
      Стратегиялық жоспар әзірлемейтін бюджеттің бағдарламалар әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілеттік органдарға бюджеттік өтінімдерді және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.
      53. Республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк бағдарламаларының жобаларын республикалық бюджет бекiткеннен кейiн, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бiрiншi басшысы оларды пысықтайды және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісім бойынша Қазақстан Республикасының Президентi республикалық бюджет туралы заңға қол қойған күннен бастап бiр апта мерзiмде бекiтедi.
      Жергілікті бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің бюджеттiк бағдарламаларының жобалары тиiстi жергiлiктi бюджет бекiткеннен кейiн пысықталады және ағымдағы қаржы жылының 30 желтоқсанына дейiн мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергiлiктi атқарушы органмен келісім бойынша жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы оларды бекiтедi.
      54. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк бағдарламаларына:
      1) Қазақстан Республикасының жаңа заңдары қабылданған немесе заңдарға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлген;
      2) жаңа бағдарламалық құжаттар қабылданған не өзгерiстер енгiзiлген;
      3) мемлекеттiк органның функциялары, құрылымы өзгерген;
      4) көрсеткiштерге қол жеткiзуге ықпал ететiн республикалық немесе жергiлiктi бюджеттердiң параметрлерi өзгерген жағдайларда, өзгерiстер мен толықтыруларға енгiзуге жол берiледi.
      Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттiк бағдарламаларына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу кезiнде бюджеттiк бағдарламаларды әзiрлеу мен бекiту кезiндегi осы Ережеде белгiленген талаптар сақталады.
      Бюджеттi нақтылауға байланысты бюджеттiк бағдарламаларға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзілген жағдайда бюджеттi әзiрлеу мен бекiту кезiнде Бюджет кодексiнде белгiленген талаптар сақталады.
      Қаржыландыру көлемiнiң өзгеруiне байланысты бюджеттiк бағдарламаларға өзгерiстер мен толықтырулар жобаларын тиiстi бюджеттiк комиссия қарайды.»;
      Ережеге 5-қосымша осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. «Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 73 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8399 тіркелген, 2013 жылғы 17 шілдедегі № 172 (28111) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну қағидаларында:
      3-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бюджет кодексінің 67-бабына сәйкес тұрақты сипаттағы шығыстар, күрделі шығыстар, сондай-ақ басталған (жалғасатын) бюджеттік инвестициялық жобаларға және қабылданған мемлекеттік концессиялық міндеттемелерді орындауға арналған шығыстар базалық шығыстар болып табылады.»;
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Бюджеттiк өтінім:
      бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері, жаңа бастамаларға арналған лимиттер;
      стратегиялық жоспар жобасының және (немесе) стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар жобасының;
      бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының;
      Қазақстан Республикасының Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 71 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8397 тіркелген) бекітілген (бұдан әрі - Бірыңғай бюджеттік сыныптама) Қазақстан Республикасы Бірыңғай бюджеттік сыныптамасының;
      өткен жоспарлы кезеңнің бюджеттік өтінімінің;
      есепті қаржы жылындағы стратегиялық жоспарды іске асыру туралы есептің;
      заттай нормалардың негізінде жасалады.
      Бюджеттік өтінім бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері, жаңа бастамаларға арналған лимиттер шегінде жасалады.
      Жаңа бастамаға арналған лимиттердің, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің шығыстары лимиттерінің белгіленген, бюджеттік өтінімде көзделген шығыстарының көлемі жоғарылаған кезде, бюджеттік өтінім қаралмай бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне қайтаруға жатады.
      Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі лимиттермен сәйкестендірілген бюджеттік өтінімді оның қайтарылғаннан күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органдарға ұсынады.»;
      6-тармақта:
      1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын;
      «1) бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң әрбiр бюджеттiк бағдарламасы бойынша шығыстардың түрлерi бойынша есептеулер;»;
      мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын;
      «4-1) ағымдағы қаржы жылының бірінші тоқсанының қорытындылары бойынша нысаналы даму трансферттерін қоса алғанда, бюджеттік инвестициялық жобалар мониторингінің қорытындылары жөніндегі есеп;»;
      13)14) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      «13) бюджеттік инвестициалық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі, құрылысқа жобалау алдыңғы (техникалық-экономикалық негіздемелер) және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманың мемлекеттік сараптамасының он қорытындысы, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның бюджеттік инвестициалық жоба бойынша экономикалық он қорытындысы;
      14) концесиялық жоба бойынша концессияның жасалған шарты;»;
      мынадай мазмұндағы 15-1) тармақшамен толықтырылсын;
      «15-1) квазимемлекеттік сектор субъектілерінің, қаржыландыру көздерін (меншікті, қарызға алынған, бюджеттік, демеушілік және басқа) көрсетумен іске асырылып жатқан және іске асырылуы жоспарланған инвестициялық жобалары туралы ақпарат;
      16) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «16) Заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы жүзеге асырылатын, бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемесі, ол бойынша мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның экономикалық оң қортындысы;»;
      мынадай мазмұндағы 25-1), 25-2) тармақшалармен толықтырылсын;
      «25-1) жол картасының бағыттары бойынша, оның ішінде Жұмыспен қамту 2020 жол картасы бойынша шығыстарды жоспарлау кезінде республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері арасында қаражат бөлу және қаржыландыру лимиттері бойынша Жұмыспен қамту 2020 жол картасын іске асыру мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның қорытындысы;
      25-2) медициналық техниканы сатып алу шығыстарын жоспарлау кезінде біріздендіруді талап ететін және құны бес милион тенгеден астам медициналық техниканың клиникалық-техникалық негіздемесіне, техникалық сипаттамасы мен құнының сараптамасы бойынша лизинг берушінің қорытындысы.»;
      14) тармақша мынадай редакцияда жазылсын;
      «14) концессиялық жобаның техникалық-экономикалық негiздемесiн, концессиялық жобаның техникалық-экономикалық негiздемесi жөнiндегi экономикалық сараптаманың оң қорытындысын, концессиялық жобаларды жоспарлау кезінде концессиялық жобаны бюджеттi атқару жөнiндегi орталық уәкiлеттi мемлекеттiк органның және қазіргі республикалық меншiк объектiлерi бойынша республикалық меншiкке билiк ету құқығын жүзеге асыру жөнiндегi орталық уәкiлеттi мемлекеттiк органмен келiсу;»;
      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын;
      «8. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға ұсынылатын бюджеттiк өтiнiмге орталық атқарушы органның жауапты хатшысы (белгiленген тәртiппен орталық атқарушы органның жауапты хатшысының өкiлеттiктерi жүктелген лауазымды тұлға), ал мұндай болмаған жағдайда-мемлекеттік мекеме басшысы немесе ол уәкiлеттiк берілген тұлға, олардың жасалуына жауапты мемлекеттiк мекеменiң құрылымдық бөлiмшесiнiң басшысы, ал соңғылары болмаған-тиiстi бұйрықтармен мiндеттердi атқару жүктелген тұлғалар қол қояды.
      Бюджеттік өтінімде бюджеттік бағдарламалардың тиісті әкімшісінің жауапты орындаушысының фамилиясы, аты және әкесінің аты (бар болғанда) (бұдан әрі – фамилиясы, а.ә.), лауазымы, жұмыс телефоны міндетті түрде көрсетіледі.»;
      13 және 14-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын;
      «13. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының әрбiр ерекшелiгi бойынша шығыстардың есептеулерiне орталық атқарушы органның жауапты хатшысы (белгiленген тәртiппен орталық атқарушы органның жауапты хатшысының өкiлеттiктерi жүктелген лауазымды тұлға), ал мұндайлар болмаған жағдайларда – мемлекеттік мекеме басшысы немесе ол уәкiлеттiк берген тұлға, олардың жасалуына жауапты мемлекеттiк мекеменiң құрылымдық бөлiмшесiнiң басшысы, ал соңғылары болмаған кезде – тиiстi бұйрықтармен мiндеттердi атқару жүктелген тұлға, бюджеттік бағдарламаның тиісті бұйрықпен айқындалған басшысы (басшының орынбасары, орталық мемлекеттік органның қызметінің тиісті бағыттарына жетекшілік ететін орталық атқарушы органның жауапты хатшысы, аппарат басшысы) және бас бухгалтер (қаржы-экономикалық бөлiмнiң бастығы) қол қояды.
      14. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының әрбiр ерекшелiгi бойынша қосымша егжей-тегжейлi есептеулерге және шығыстардың түрлерi бойынша негiздемелерге орталық атқарушы органның жауапты хатшысы (белгiленген тәртiппен орталық атқарушы органның жауапты хатшысының өкiлеттiктерi жүктелген лауазымды тұлға), ал мұндайлар болмаған жағдайларда – мемлекеттiк мекеменiң басшысы немесе ол уәкiлеттiк берген тұлға, олардың жасалуына жауапты мемлекеттiк мекеменiң құрылымдық бөлiмшесiнiң басшысы, ал соңғылары болмаған кезде тиiстi бұйрықтармен мiндеттердi атқару жүктелген тұлға, бюджеттік бағдарламаның тиісті бұйрықпен айқындалған басшысы (басшының орынбасары, орталық мемлекеттік органның қызметінің тиісті бағыттарына жетекшілік ететін орталық атқарушы органның жауапты хатшысы, аппарат басшысы) және қаржы-экономикалық қызметiнiң бастығы бұдан (әрі – бас бухгалтер (ҚЭБ бастығы) қол қояды.»;
      мынадай мазмұндағы 14-1-тармақпен толықтырылсын:
      «14-1. осы Қағиданың 13 және 14-тармақтарында көрсетілген шығыстардың экономикалық сыныптамасы бөлінісінде шығыстардың түрлері бойынша есептеулер мен негіздемелерді келісу бюджеттік бағдарламалар әкімшісі ішінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісі басшысының бұйрығымен бекітілген тәртіппен жүзеге асырылады.»;
      мынадай мазмұндағы 19-1 тармақпен толықтырылсын:
      «19-1. 02-114-нысан (19-1-қосымша) міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарына арналған шығыстарды есептеуге арналған.
      есептеуді осы нысан бойынша жасаған кезде «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасы 2013 жылғы 21 маусымдағы Заңын басшылыққа алған жөн.
      19-1- қосымша сонымен қатар 135 «Техникалық персонал бойынша жұмыс берушілердің жарналары» ерекшелігі бойынша міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының шығыстарын есептеу үшін қолданылады.»;
      мынадай мазмұндағы 56-1-тармақпен толықтырылсын:
      «56-1. Ағымдағы қаржы жылының бірінші тоқсанының қорытындылары бойынша нысаналы даму трансферттерін қоса алғанда, бюджеттік инвестициялық жобалар мониторингінің қорытындылары жөніндегі есеп Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 17 сәуірдегі № 545 қаулысымен бекітілген Бюджеттік инвестициялық жобаларды қарау, іріктеу, іске асыруды мониторингілеу және бағалау ережесінде көзделген нысан бойынша және тәртіппен толтырылады.»;
      58-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «58. Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 66-бабына сәйкес (бұдан әрі – Бюджет кодексі) республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет шығыстарын жоспарлау үшін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік өтінімдерді және бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы қаржы жылының 15 мамырына дейінгі мерзімде мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдарға бюджеттік өтінімдер мен бюджеттік бағдарламалардың жобаларын ұсынады.
      Осы тармақта көрсетілген құжаттардың нәтижелеріне бағалау жүргізілген жағдайларда, бағалау нәтижелері қоса беріледі.»;
      66-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «66. Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 68–бабына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдау нәтижелерін, сондай-ақ жетекшілік ететін саладағы (аядағы) стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және оларды іске асыру және бюджет қаражатын басқару бойынша мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:
      1) стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын олардың стратегиялық және бағдарламалық құжаттарға, елдің әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасына сәйкес келуі тұрғысынан;
      2) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, қолданыстағы заттай нормаларға және стратегиялық жоспарлардың жобаларына немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларына сәйкес келуі тұрғысынан;
      3) стратегиялық жоспарлар әзірлейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалар жобаларының көрсеткіштерін олардың стратегиялық мақсаттармен, стратегиялық бағыттардың міндеттерімен өзара байланысы тұрғысынан;
      4) стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламалары жобаларының көрсеткіштерін олардың бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің функцияларына, өкілеттіктеріне, қызметінің бағыттарына сәйкес келуі тұрғысынан қарайды.»;
      мынадай мазмұндағы 66-1–тармақпен толықтырылсын:
      «66-1. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган есепті қаржы жылындағы бюджеттің атқарылуын талдау және бюджет қаражатын басқару жөніндегі мемлекеттік орган қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелерін ескере отырып:
      1) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік өтінімдерін олардың Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасына, әлеуметтік-экономикалық даму болжамына, аумақтарды дамыту бағдарламасының көрсеткіштеріне және қолданыстағы заттай нормаларға сәйкес келуі тұрғысынан;
      2) бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын олардың бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің функцияларына, өкілеттіктеріне, қызметінің бағыттарына сәйкес келуі тұрғысынан қарайды.»;
      67-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «4) мемлекеттік инвестициялық жобалар бойынша бюджеттік заңнамаға сәйкес құжаттаманың болуы есепке алынады, сонымен қатар бюджеттік инвестицияларды іске асырудан болатын экономикалық және әлеуметтік ұзақ мерзімді қайтарымның көрсеткіштерің ескерумен отырып, мониторингілеу және бағалау нәтижелері;»;
      6869 және 70-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «68. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдар стратегиялық жоспарлардың жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік өтінімдерді, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларының жобаларын қарау қорытындылары бойынша стратегиялық жоспарлардың жобалары немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобалары, бюджеттік өтінімдер және бюджеттік бағдарламалардың жобалары бойынша қорытындыларды қалыптастырады және оларды тиісті бюджет комиссиясының қарауына жібереді.
      69. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органдар арасындағы келіспеушіліктерді тиісті бюджет комиссиясы қарайды.
      Тиісті бюджет комиссиясы осы Ереженің 6666-1 және 68-тармақтарында көрсетілген материалдарды қарайды және олар бойынша ұсыныстар әзірлейді.
      70. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджет комиссиясының ұсыныстарына сәйкес мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органдарға стратегиялық жоспарлардың пысықталған жобаларын немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулардың жобаларын, бюджеттік бағдарламалардың жобаларын және бюджеттік өтінімдерді ұсынады.
      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органдарға бюджеттік бағдарламалардың пысықталған жобаларын және бюджеттік өтінімдерді ұсынады.»;
      Ереже осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес 19-1-қосымшамен толықтырылсын;
      осы Ереженің 2-51, 54-62 қосымшаларында
      «Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/
      мемлекеттiк мекеме басшысы              _________    __________
                                                қолы       аты-жөні»

      деген жолдан кейін:
                                              _________    __________
      «Бюджеттік бағдарлама басшысы             қолы        аты-жөні

      деген жолмен толықтырылсын ».
      2. Бюджеттік жоспарлау және болжамдау департаменті (Ж.Т. Тоқабекова) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуiн және оның «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен ресми бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық мемлекеттік тiркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ол 2015 жылдың 1 қаңтарында күшіне енетін осы Бұйрықтың 1–тармағы 1) тармақшасының бесінші-алтыншы, он жетінші - он сегізінші, отызыншы екінші - отыз үшінші, абзацтарын қоспағанда, ресми жариялануға жатады.

      Министр                                             Е. Досаев

Қазақстан Республикасы Экономика
және бюджеттік жоспарлау    
министрінің          
2014 жылғы 31 қаңтардағы № 34
бұйрығына 1-қосымша     

Қазақстан Республикасының
Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын
жасау ережесiнiң 5-қосымшасы

нысан

Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң
БЮДЖЕТТIК БАҒДАРЛАМАСЫ

бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсiнiң коды және атауы _________________
бюджеттiк бағдарламаның коды және атауы __________________________
бюджеттiк бағдарламаның басшысы ______________________________
_____________ жылдарға арналған

Бюджеттiк бағдарламаның нормативтiк құқықтық негiзi


Бюджеттiк бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесi)


Бюджеттiк бағдарламаның түрi

мемлекеттiк басқару деңгейiне байланысты


мазмұнына байланысты


iске асыру тәсiлiне қарай


ағымдағы/даму


Бюджеттiк бағдарламаның мақсаты


Бюджеттiк бағдарламаның мiндеттерi


Бағдарламаны iске асыру жөнiндегi iс-шаралар

жоспарлы кезеңде iске асыру мерзiмi




1

2

3

4





Бюджеттiк бағдарлама көрсеткiштерiнiң атауы

өлшем бiрлiгi

есептi жыл

ағымдағы жыл жоспары

жоспарлы кезең




1

2

3

4

5

6

7

Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi














Түпкiлiктi нәтиже көрсеткiштерi*














Сапа көрсеткiштерi *














Тиiмдiлiк көрсеткiштерi*














Бюджет қаражатының көлемi

мың
теңге






      * осы жолдар стратегиялық жоспарлар әзiрлемейтiн бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң қызметiн қамтамасыз етуге бағытталған ағымдағы бюджеттiк бағдарлама бойынша толтырылмайды.

Қазақстан Республикасы Экономика
және бюджеттік жоспарлау    
министрінің          
2014 жылғы 31 қаңтардағы № 34
бұйрығына 2-қосымша      

Бюджеттiк өтiнiмдi жасау және ұсыну
қағидаларына 19-қосымша   
01-114-нысан          

Зейнетақы жарналарына арналған шығыcтарды есептеу

Жылы                                          Кодтары
                                            |_______________________|
Мәлiметтер түрi (болжам, жоспар, есеп)      |_______________________|
Функционалдық топ                           |_______________________|
Бағдарламалардың әкiмшiсi                   |_______________________|
Мемлекеттiк мекеме                          |_______________________|
Бағдарлама                                  |_______________________|
Ерекшелiк                                   |_______________________|

Қызметкерлер саны

Қызметкерлерiн айдағы ақшалай сомасы

Зейнетақы жарнасының мөлшерi

Бiр айдағы жарнаның сомасы (2-бағ.х3-бағ.)/100

Бiр жылдағы жарнаның сомасы 4-бағ.х12

1

2

3

4

5

бiрл.

мың теңге

%

мың теңге

мың теңге

Орталық атқарушы органның жауапты хатшысы/
мемлекеттiк мекеме басшысы _________________ _____________________
                                (қолы)           (аты-жөні)
Бюджеттік бағдарлама басшысы _______________ _____________________
                                (қолы)           (аты-жөні)
Бас бухгалтер (ҚЭБ бастығы) ________________ _____________________
                                (қолы)           (аты-жөні)

О внесении изменений и дополнений в некоторые приказы Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан

Приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 31 января 2014 года № 34. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 февраля 2014 года № 9179. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 14 ноября 2014 года № 494

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 14.11.2014 № 494.

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п.3

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в некоторые приказы Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан следующие изменения и дополнения:
      1) в приказ Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 13 марта 2013 года № 72 «Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8398, опубликован в газете «Казахстанская правда» от 17 июля 2013 года № 234 (27508):
      в Правилах составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденных указанным приказом:
      пункт 39 изложить в следующей редакции:
      «39. При разработке бюджетных программ (подпрограмм) учитываются требования к их содержанию, предусмотренные Бюджетным кодексом.
      Администраторы бюджетных программ разрабатывают бюджетные программы с объемами планируемых бюджетных средств на плановый период, показателями результативности и эффективности.»;
      пункт 41 изложить в следующей редакции:
      «41. Бюджетная программа для оценки ее реализации должна содержать показатели прямого и конечного результатов, а также бюджетная программа может содержать показатели качества и эффективности.
      Администраторами бюджетных программ, не разрабатывающими стратегические планы, по текущей бюджетной программе, направленной на обеспечение деятельности государственного органа, указывается только прямой результат.»;
      пункт 46 изложить в следующей редакции:
      «46. В соответствии со статьей 37 Бюджетного кодекса бюджетные программы, направленные на осуществление бюджетных инвестиций, предназначены для:
      1) реализации бюджетных инвестиционных проектов;
      2) участия в уставном капитале юридических лиц.
      Наименования бюджетных программ, направленных на осуществление бюджетных инвестиций, должны отражать цели, на которые выделяются бюджетные средства.»;
      абзац первый пункта 49 изложить в следующей редакции:
      «49. Бюджетные программы, направленные на вложение целевого вклада, предназначены для вложения целевого вклада в деятельность автономных организаций образования и (или) в некоммерческую организацию, создаваемую в организационно-правовой форме фонда исключительно для обеспечения финансирования деятельности автономных организаций образования и их организаций или организаций, осуществляющих деятельность по организации и проведению международной специализированной выставки на территории Республики Казахстан.»;
      наименование раздела «10. Разработка бюджетных программ администраторами бюджетных программ, не разрабатывающими стратегические планы» исключить;
      пункт 50 исключить;
      в пункте 51:
      абзац первый изложить в следующей редакции:
      «51. Проект бюджетной программы администратора бюджетных программ составляется по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам и включает в себя следующую информацию:»;
      дополнить подпунктом 2-1) следующего содержания:
      «2-1) по строке «Руководитель бюджетной программы» указывается фамилия, инициалы, должность руководителя бюджетной программы (заместитель руководителя, ответственный секретарь центрального исполнительного органа, руководитель аппарата, курирующие соответствующие направления деятельности центрального государственного органа);»;
      подпункты 10)11)12) и 13) изложить в следующей редакции:
      «10) в строке «Показатели прямого результата» указывается количественная характеристика объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг в пределах предусмотренных бюджетных средств, достижение которых полностью зависит от деятельности организации, осуществляющей данные функции, полномочия или оказывающей услуги;
      11) в строке «Показатели конечного результата» приводятся показатели целевого состояния (изменения состояния) уровня и качества жизни населения, социальной сферы, экономики, общественной безопасности и других отраслей (сфер) государственного управления, обусловленное достижением прямых результатов деятельности определенного государственного органа, деятельностью других государственных органов. Данная строка не заполняется по текущей бюджетной программе, направленной на обеспечение деятельности администратора бюджетных программ, не разрабатывающего стратегический план;
      12) в строке «Показатели качества» указываются показатели, отражающие степень соответствия оказываемой в рамках реализации бюджетной программы государственной услуги ожиданиям ее получателей и стандарту государственной услуги. Данная строка не заполняется по текущей бюджетной программе, направленной на обеспечение деятельности администратора бюджетных программ, не разрабатывающего стратегический план;
      13) в строке «Показатели эффективности» приводятся показатели, отражающие степень достижения наилучшего прямого результата с использованием утвержденного объема бюджетных средств или достижение прямого результата с использованием меньшего объема бюджетных средств. Данная строка не заполняется по текущей бюджетной программе, направленной на обеспечение деятельности администратора бюджетных программ, не разрабатывающего стратегический план;»;
      пункты 5253 и 54 изложить в следующей редакции:
      «52. Для планирования расходов бюджета администраторы республиканских бюджетных программ, одновременно с бюджетной заявкой представляют проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы, проекты бюджетных программ в срок до 15 мая текущего финансового года в центральный уполномоченный орган по государственному планированию.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в центральный и местный уполномоченные органы по государственному планированию бюджетные заявки и проекты бюджетных программ.
      53. Проекты бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ, после утверждения республиканского бюджета дорабатываются и утверждаются первым руководителем администратора бюджетных программ по согласованию с центральным уполномоченным органом по государственному планированию в недельный срок со дня подписания Президентом Республики Казахстан закона о республиканском бюджете.
      Проекты бюджетных программ администраторов местных бюджетных программ после утверждения соответствующего местного бюджета дорабатываются и утверждаются первым руководителем администратора местных бюджетных программ по согласованию с местным уполномоченным органом по государственному планированию до 30 декабря текущего финансового года.
      54. Внесение изменений и дополнений в бюджетные программы администраторов бюджетных программ, допускается, в случаях:
      1) принятия новых либо внесения изменений и дополнений в законы Республики Казахстан;
      2) принятия новых либо внесения изменений в программные документы;
      3) изменения функций, структуры государственного органа;
      4) изменения параметров республиканского или местных бюджетов, влияющих на достижение показателей.
      При внесении изменений и дополнений в бюджетные программы администраторов бюджетных программ, соблюдаются требования, установленные настоящими Правилами при разработке и утверждении бюджетных программ.
      В случае внесения изменений и дополнений в бюджетные программы, связанные с уточнением бюджета, соблюдаются требования, установленные  Бюджетным кодексом при разработке и утверждении бюджета.
      Проекты изменений и дополнений в бюджетные программы, связанные с изменением объема финансирования, рассматриваются соответствующей бюджетной комиссией.»;
      приложение 5 к Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу.
      2) в приказ Министра экономики и бюджетного планирования и прогнозирования Республики Казахстан от 13 марта 2013 года № 73 «Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8399, опубликован в газете «Казахстанская правда» от 17 июля 2013 года № 234 (27508)):
      в Правилах составления и представления бюджетной заявки, утвержденных указанным приказом:
      абзац второй пункта 3 изложить в следующей редакции:
      «В соответствии со статьей 67 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Бюджетный кодекс) базовыми расходами являются расходы постоянного характера, капитальные расходы, а также расходы на начатые (продолжающиеся) бюджетные инвестиционные проекты и выполнение принятых государственных концессионных обязательств.»;
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      «4. Бюджетная заявка составляется на основе:
      лимитов расходов администраторов бюджетных программ, лимитов на новые инициативы;
      проекта стратегического плана и (или) проекта изменений и дополнений в стратегические планы;
      проектов бюджетных программ, администраторов бюджетных программ;
      единой бюджетной классификации Республики Казахстан, утвержденной приказом Министра экономики и бюджетного планирования от 13 марта 2013 года № 71 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8397) (далее - Единая бюджетная классификация);
      бюджетной заявки истекшего планового периода;
      отчета о реализации стратегического плана за отчетный финансовый год;
      натуральных норм.
      Бюджетная заявка составляется в пределах лимитов расходов администраторов бюджетных программ, лимитов на новые инициативы.
      При превышении объемов расходов, предусмотренных бюджетной заявкой, установленных лимитов расходов администраторов бюджетных программ, лимитов на новые инициативы, бюджетная заявка подлежит возврату администратору бюджетных программ без рассмотрения.
      Администратор бюджетных программ представляет приведенную в соответствие с лимитами бюджетную заявку в центральный или местный уполномоченные органы по государственному планированию в течение трех рабочих дней с даты ее возврата.»;
      в пункте 6:
      подпункт 1) изложить в следующей редакции:
      «1) расчеты по видам расходов по каждой бюджетной программе администратора бюджетных программ;»;
      дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:
      «4-1) отчет по итогам мониторинга бюджетных инвестиционных проектов, включая целевые трансферты на развитие, по итогам первого квартала текущего финансового года;»;
      подпункты 13), 14) изложить в следующей редакции:
      «13) технико-экономическое обоснование бюджетного инвестиционного проекта, положительное заключение государственной экспертизы предпроектной (технико-экономических обоснований) и проектной (проектно-сметной) документации на строительство, положительное экономическое заключение по бюджетному инвестиционному проекту уполномоченного органа по государственному планированию;
      14) заключенный договор концессии по концессионному проекту;»;
      дополнить подпунктом 15-1) следующего содержания:
      «15-1) информацию о реализуемых и планируемых к реализации инвестиционных проектах субъектов квазигосударственного сектора с указанием источников финансирования (собственные, заемные, бюджетные, спонсорские и другие);»;
      пункт 16) изложить в следующей редакции:
      «16) финансово-экономическое обоснование бюджетных инвестиций, осуществляемых посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, положительное экономическое заключение уполномоченного органа по государственному планированию по нему;»;
      дополнить подпунктами 25-1), 25-2) следующего содержания:
      «25-1) заключение межведомственной комиссии по вопросам реализации Дорожной карты занятости 2020 по лимитам финансирования и распределению средств по направлениям Дорожной карты, в том числе между администраторами республиканских бюджетных программ, при планировании расходов по Дорожной карте занятости 2020;
      25-2) заключение лизингодателя по экспертизе клинико-технического обоснования, технической характеристики и стоимости медицинской техники стоимостью свыше пятьдесят миллионов тенге и требующую унификации, при планировании расходов на приобретение медицинской техники.»;
      пункт 8 изложить в следующей редакции:
      «8. Бюджетная заявка, представляемая в уполномоченный орган по государственному планированию, подписывается ответственным секретарем центрального исполнительного органа (должностным лицом, на которое в установленном порядке возложены полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного органа), а в случаях отсутствия таковых - руководителем государственного учреждения или лицом им уполномоченным, руководителем структурного подразделения государственного учреждения, ответственного за их составление, а при отсутствии последних - лицами, на которых соответствующими приказами возложено исполнение обязанностей.
      В бюджетной заявке обязательно указывается фамилия, имя и отчество (при наличии) (далее – фамилия и.о.), должность, рабочий телефон ответственного исполнителя соответствующего администратора бюджетных программ.»;
      пункты 13 и 14 изложить в следующей редакции:
      «13. Расчеты расходов по каждой специфике экономической классификации расходов подписывает ответственный секретарь центрального исполнительного органа (должностное лицо, на которого в установленном порядке возложены полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного органа) а в случаях отсутствия таковых - руководитель государственного учреждения или лицо им уполномоченное, руководитель структурного подразделения государственного учреждения, ответственного за их составление, а при отсутствии последних - лицо, на которого соответствующими приказами возложено исполнение обязанностей, руководитель бюджетной программы (заместитель руководителя, ответственный секретарь центрального исполнительного органа, руководитель аппарата, курирующие соответствующие направления деятельности центрального государственного органа), определенный соответствующим приказом, и главный бухгалтер (начальник финансово-экономического отдела).
      14. Дополнительные детальные расчеты и обоснования по видам расходов по каждой специфике экономической классификации расходов подписывает ответственный секретарь центрального исполнительного органа (должностное лицо, на которого в установленном порядке возложены полномочия ответственного секретаря центрального исполнительного органа), а в случаях отсутствия таковых - руководитель государственного учреждения или лицо им уполномоченное, руководитель структурного подразделения государственного учреждения, ответственного за их составление, а при отсутствии последних - лицо, на которого соответствующими приказами возложено исполнение обязанностей, руководитель бюджетной программы (заместитель руководителя, ответственный секретарь центрального исполнительного органа, руководитель аппарата, курирующие соответствующие направления деятельности центрального государственного органа), определенный соответствующим приказом, и руководитель финансово-экономической службы (далее – главный бухгалтер (нач.ФЭО)).»;
      дополнить пунктом 14-1 следующего содержания:
      «14-1. Согласование расчетов и обоснований по видам расходов в разрезе экономической классификации расходов, указанных в пунктах 13 и 14 настоящих Правил, внутри администратора бюджетных программ осуществляется в порядке, утвержденном приказом руководителя администратора бюджетных программ.»;
      дополнить пунктом 19-1 следующего содержания:
      «19-1. Форма 02-114 (приложение 19-1) предназначена для расчета расходов на обязательные профессиональные пенсионные взносы.
      При составлении расчета по данной форме следует руководствоваться Законом Республики Казахстан от 21 июня 2013 года «О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан».
      Приложение 19-1 применяется также для расчета расходов на обязательные профессиональные пенсионные взносы по специфике 135 «Взносы работодателей по техническому персоналу».»;
      дополнить пунктом 56-1 следующего содержания:
      «56-1. Отчет по итогам мониторинга бюджетных инвестиционных проектов, включая целевые трансферты на развитие, по итогам первого квартала текущего финансового года, составляется с учетом долгосрочных показателей экономической и социальной отдачи от реализации бюджетных инвестиционных проектов и заполняется по форме и в порядке предусмотренном Правилами рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиционных проектов, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 апреля 2009 года № 545.»;
      пункт 58 изложить в следующей редакции:
      «58. В соответствии со статьей 66 Бюджетного кодекса для планирования расходов бюджета администраторы республиканских бюджетных программ в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в центральный уполномоченный орган по государственному планированию проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы, бюджетные заявки и проекты бюджетных программ.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, в срок до 15 мая текущего финансового года представляют в центральный и местный уполномоченные органы по государственному планированию бюджетные заявки и проекты бюджетных программ.
      В случаях проведения оценки результатов к документам, указанным в настоящем пункте, прилагаются результаты оценки.»;
      пункт 66 изложить в следующей редакции:
      «66. В соответствии со статьей 68 Бюджетного кодекса центральный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год, а также результатов оценки эффективности деятельности государственного органа по достижению и реализации стратегических целей и задач в курируемой отрасли (сфере) и управлению бюджетными средствами рассматривает:
      1) проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы на предмет их соответствия стратегическим и программным документам, прогнозу социально-экономического развития страны, бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан;
      2) бюджетные заявки администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан, прогнозу социально-экономического развития, действующим натуральным нормам и проектам стратегических планов или проектам изменений и дополнений в стратегические планы;
      3) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, на предмет их взаимосвязи со стратегическими целями, с задачами стратегических направлений;
      4) показатели проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.»;
      дополнить пунктом 66-1 следующего содержания:
      «66-1. Местный уполномоченный орган по государственному планированию с учетом результатов анализа исполнения бюджета за отчетный финансовый год и оценки эффективности деятельности государственного органа по управлению бюджетными средствами рассматривает:
      1) бюджетные заявки администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия бюджетному и иному законодательству Республики Казахстан,
      прогнозу социально-экономического развития, показателям программы развития территорий и действующим натуральным нормам;
      2) проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ на предмет их соответствия функциям, полномочиям, направлениям деятельности администратора бюджетных программ.»;
      подпункт 4) пункта 67 изложить в следующей редакции:
      «4) по государственным инвестиционным проектам учитывается наличие документации в соответствии с бюджетным законодательством, а также результаты мониторинга и оценки, с учетом долгосрочных показателей экономической и социальной отдачи от реализации бюджетных инвестиций;»;
      пункты 6869 и 70 изложить в следующей редакции:
      «68. Центральный и местные уполномоченные органы по государственному планированию по итогам рассмотрения проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы, бюджетных заявок, проектов бюджетных программ администраторов бюджетных программ формируют заключения по проектам стратегических планов или проектам изменений и дополнений в стратегические планы, бюджетным заявкам и проектам бюджетных программ и направляют их на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии.
      69. Разногласия между администраторами бюджетных программ и центральным или местными уполномоченными органами по государственному планированию рассматриваются соответствующей бюджетной комиссией.
      Соответствующая бюджетная комиссия рассматривает материалы, указанные в пунктах 66, 66-1 и 68 настоящих Правил, и вырабатывает по ним предложения.
      70. Администраторы бюджетных программ в соответствии с предложениями бюджетной комиссии представляют в центральный или местные уполномоченные органы по государственному планированию доработанные проекты стратегических планов или проекты изменений и дополнений в стратегические планы, проекты бюджетных программ и бюджетные заявки.
      Администраторы бюджетных программ, не разрабатывающие стратегические планы, представляют в центральный или местные уполномоченные органы по государственному планированию доработанные проекты бюджетных программ и бюджетные заявки.»;
      дополнить Правила приложением 19-1 согласно приложению 2 к настоящему приказу;
      в приложениях 2-5154-62 к настоящим Правилам после строки
«Ответственный секретарь
центрального исполнительного
органа/руководитель государственного ____________ _____________
учреждения                              подпись   фамилия и.о.»
дополнить строкой:                 
«Руководитель бюджетной программы     ____________ ______________
                                        подпись   фамилия и.о.».
      2. Департаменту бюджетного планирования и прогнозирования (Токабекова Ж.Т.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» и в официальных средствах массовой информации.
      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации и подлежит официальному опубликованию, за исключением абзацев пятого – шестого, семнадцатого – восемнадцатого, тридцать второго – тридцать третьего, подпункта 1) пункта 1 настоящего Приказа, которые вводятся в действие с 1 января 2015 года.

      Министр                                    Е. Досаев

Приложение 1              
к приказу Министра экономики      
и бюджетного планирования       
Республики Казахстан         
от 31 января 2014 год № 34      

Приложение 5             
к Правилам составления       
Единой бюджетной классификации  
Республики Казахстан       

форма           

                        БЮДЖЕТНАЯ ПРОГРАММА
                   администратора бюджетных программ

код и наименование администратора бюджетной программы _______________
код и наименование бюджетной программы ______________________________
руководитель бюджетной программы ____________________________________
                    на _______________ годы

Нормативная правовая основа бюджетной программы


Описание (обоснование) бюджетной программы


Вид бюджетной программы

в зависимости от уровня государственного управления


в зависимости от содержания


в зависимости от способа реализации


текущая/развитие


Цель бюджетной программы


Задачи бюджетной программы


Мероприятия по реализации программы

срок реализации в плановом периоде




1

2

3

4





Наименование показателей бюджетной программы

Единица измерения

отчетный год

план текущего года

плановый период




1

2

3

4

5

6

7

Показатели прямого результата














Показатели конечного результата *














Показатели качества*














Показатели эффективности*














Объем бюджетных средств

тысяч тенге






      * данные строки не заполняются по текущей бюджетной программе, направленной на обеспечение деятельности администратора бюджетных программ, не разрабатывающего стратегические планы.

Приложение 2              
к приказу Министра экономики      
и бюджетного планирования       
Республики Казахстан         
от 31 января 2014 год № 34      

Приложение 19-1           
к Правилам составления и       
представления бюджетной заявки    
Форма 02-114            

                      Расчет расходов на обязательные
                     профессиональные пенсионные взносы

                                      Коды

Год


Вид данных (прогноз, план, отчет)


Функциональная группа


Администратор программ


Государственное учреждение


Программа


Специфика


Количество работников

Ежемесячный доход работников

Размер обязательного профессионального пенсионного взноса (%)

Сумма взноса в месяц (гр.2х гр.3)/100

Сумма взноса в год гр.4 х12

1

2

3

4

5

ед.

тыс.тенге

%

тыс.тенге

тыс.тенге

      Ответственный секретарь центрального
      исполнительного органа/руководитель
      государственного учреждения ________________ __________________
                                     (подпись)        (фамилия и.о.)

      Руководитель бюджетной программы ______________ _______________
                                         (подпись)     (фамилия и.о.)

      Главный бухгалтер (нач.ФЭО) _________________ _________________
                                      (подпись)       (фамилия и.о.)