"Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттама беру", "Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу" және "Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 21 ақпандағы № 103 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 27 наурызда № 9275 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 30 мамырдағы № 500 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 30.05.2015 № 500 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) «Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметрегламенті бекітілсін.
      2. Мыналардың:
      1) «Шекаралық аймаққа келуге және онда болуға рұқсаттаманы беру» мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 2 қарашадағы № 584 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 24 қарашада № 8113 болып тіркелген, 2013 жылғы 9 қаңтарда № 4-5 (27278-27279) «Казахстанская правда» газетінде жарияланған);
      2) «Қазақстан Республикасына жеке және қызметтік істер бойынша шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 2 қарашадағы № 585 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 24 қарашада № 8114 болып тіркелген, 2013 жылғы 9 қаңтарда № 4-5 (27278-27279) «Казахстанская правда» газетінде жарияланған);
      3) «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 13 қыркүйектегі № 504 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 28 қыркүйекте № 7948 болып тіркелген, 2012 жылғы 7 қарашада № 385-387 (27204-27206) «Казахстанская правда» газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы департаменті:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары Е.З. Тургумбаевқа және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы департаментіне (С.С. Сайынов) жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Қ. Қасымов

Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2014 жылғы 21 ақпандағы
№ 103 бұйрығымен    
бекітілген      

«Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық
аймаққа кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттар беру рәсімін белгілейді.
      2. Мемлекеттік қызметті Министрліктің www.mvd.kz интернет-ресурсында «Iшкi iстер органдарының қызметi туралы» бөлiмінде көрсетілген мекенжайлар бойынша Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының аумақтық көші-қон полициясы бөлімшелері (бұдан әрі – көші-қон полициясы бөлімшелері) көрсетеді.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      4. Ішкі істер департаменті көші-қон полициясы бөлінісі бастығының мөрімен және қолымен бекітілетін, «Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттама беру», «Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу» және «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 19 ақпандағы № 113 қаулысымен бекітілген «Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша шекаралық аймаққа кіруге рұқсаттама не Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 10-тармақта көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.

2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне аудандық, қалалық, облыстық ішкі істер органдары көші-қон полициясы бөлімінің (бөлімшесінің, тобының) қызметкері қатысады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті алушының тұрақты немесе уақытша тұрғылықты жері бойынша көші-қон полициясы бөліністері көрсетеді.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      7. Көші-қон полициясы бөліністерінде құжаттарды қабылдау көші-қон полициясы инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілетін «терезелер» арқылы жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі - ІІМ) mvd.gov.kz интернет-ресурсында «Iшкi iстер органдарының, облыстардағы, Алматы, Астана қалаларындағы ішкі істер департаменттерінің (бұдан әрі - ІІД) қызметi туралы» бөлiмінде, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және көші-қон полициясы бөлімшелерінде орналасқан стенділерде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.

3. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің
(қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзара
іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) қалалық, аудандық, қаладағы аудандық, кенттік ішкі істер органдары бөлімінің, бөлімшесінің, тобының көші-қон полициясы бөлінісінің қызметкері;
      2) облыстың, Алматы және Астана қалаларының ІІД Көші-қон полициясы басқармасының қызметкері.
      11. Әрбір әкімшілік іс-әрекетті орындау мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеті (рәсімі) реттілігінің және өзара іс-қимыл жасасуының кесте түріндегі мәтіндік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде әкімшілік іс-әрекет пен ҚФБ арасындағы логикалық реттілігінің өзара байланыс жасасу сызбасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы дәйектілігінің нақты сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы «электрондық үкімет» веб-порталында және ІІМ-нің mvd.gov.kz, облыстардың, Алматы, Астана қалаларының интернет-ресурсында, сондай-ақ ресми ақпарат көздері мен көші-қон полициясы бөліністерінің ғимараттарында орналасқан стенділерде орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 13-тармақпен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 19.06.2014 № 359 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

«Шетелдіктердің және азаматтығы
жоқ адамдардың шекаралық аймаққа
кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Әкімшілік іс-әрекет (рәсімдер) реттілігінің және
өзара іс-қимыл жасасудың сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы. Негізгі процесс.

Негізгі процестің (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

2

ҚФБ-ның атауы

ҚАІІб, КҚПД

ҚАІІб, КҚПД

3

Іс-әрекет (операция процесінің, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы

көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тексеру

арнайы есептер бойынша тексеру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

шекаралық аймаққа рұқсаттама беру немесе рұқсаттама беруден дәлелді түрде бас тарту

шекаралық аймаққа рұқсаттама алу немесе рұқсаттама беруден дәлелді түрде бас тарту

5

Орындау мерзімдері

Жеті жұмыс күні

Жеті жұмыс күні

«Шетелдіктердің және азаматтығы
жоқ адамдардың шекаралық аймаққа
кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызбалар

«Шетелдіктердің және азаматтығы
жоқ адамдардың шекаралық аймаққа
кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша

«Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық
аймаққа кіруіне рұқсаттама беру» мемлекеттік қызметті
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 19.06.2014 № 359 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2014 жылғы 21 ақпандағы
№ 103 бұйрығымен  
бекітілген     

«Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен
азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу рәсімін белгілейді.
      2. Мемлекеттік қызметті Министрліктің www.mvd.kz интернет-ресурсында «Iшкi iстер органдарының қызметi туралы» бөлiмінде көрсетілген мекенжайлар бойынша Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының аумақтық көші-қон полициясы бөліністері (бұдан әрі – көші-қон полициясы бөліністері) көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған), қағаз түрінде.
      4. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2013 жылғы 27 мамырдағы № 351, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2013 жылғы 14 маусымдағы № 274, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 484 және Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті төрағасының 2013 жылғы 1 қазандағы № 471 бірлескен бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8852 болып тіркелген) бекітілген Көші-қон карточкасын беру қағидасына 1-қосымшаға сәйкес белгіленген нысан бойынша көші-қон карточкасына «Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттама беру», «Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу» және «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 19 ақпандағы № 113 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес мөр мен қол қою мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.
      Портал арқылы өтініш білдірілген кезде байланыс арналары бойынша көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) расталған электрондық құжат нысанында шетелдіктің немесе азаматтығы жоқ адамның тіркелгені туралы паспортқа жапсырма қағаз жолданады, ол ақпаратты қағаз тасымалдағышқа түсірудің кез келген құралында басып шығарылады.

2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің
(қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне аудандық, қалалық, облыстық ішкі істер органдары көші-қон полициясы бөлімінің (бөлімшесінің, тобының) қызметкері қатысады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті алушының тұрақты немесе уақытша тұрғылықты жері бойынша көші-қон полициясы бөліністері көрсетеді.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      7. Көші-қон полициясы бөліністерінде құжаттарды қабылдау көші-қон полициясы инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілетін «терезелер» арқылы жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі - ІІМ) mvd.gov.kz интернет-ресурсында «Iшкi iстер органдарының, облыстардағы, Алматы, Астана қалаларындағы ішкі істер департаменттерінің қызметi туралы» бөлiмінде, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және көші-қон полициясы бөліністерінде орналасқан стенділерде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 4-қосымшасында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.

3. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің
(қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзара
іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) қалалық, аудандық, қаладағы аудандық, кенттік ішкі істер органдары бөлімінің, бөлімшесінің, тобының көші-қон полициясы бөлінісінің қызметкері;
      2) облыстың, Алматы және Астана қалаларының ІІД Көші-қон полициясы басқармасының қызметкері.
      11. Әрбір әкімшілік іс-әрекетті орындау мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеті (рәсімі) реттілігінің және өзара іс-қимыл жасасуының кесте түріндегі мәтіндік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде әкімшілік іс-әрекет пен ҚФБ арасындағы логикалық реттілігінің өзара байланыс жасасу сызбасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы дәйектілігінің нақты сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы «электрондық үкімет» веб-порталында және ІІМ-нің mvd.gov.kz, облыстардың, Алматы, Астана қалаларының интернет-ресурсында, сондай-ақ ресми ақпарат көздері мен көші-қон полициясы бөліністерінің ғимараттарында орналасқан стенділерде орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 13-тармақпен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 19.06.2014 № 359 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

«Қазақстан Республикасында уақытша
болатын шетелдіктер мен азаматтығы
жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Әкімшілік іс-әрекет (рәсімдер) реттілігінің және
өзара іс-қимыл жасасуының сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы. Негізгі процесс.

Негізгі процестің (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

2

ҚФБ-ның атауы

ҚАІІб, КҚПД

ҚАІІб, КҚПД

3

Іс-әрекет (операция процесінің, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы

Өтініш иесінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

Журналдарды толтыру, арнайы есептер бойынша тексеру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Журналда тіркеу және тіркеу туралы мөр қою

«Бүркіт» БАЖ-ға ақпарат енгізу, тіркеу туралы мөр қою

5

Орындау мерзімдері

бір жұмыс күні ішінде

бір жұмыс күні ішінде

«Қазақстан Республикасында уақытша
болатын шетелдіктер мен азаматтығы
жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызбалар

«Қазақстан Республикасында уақытша
болатын шетелдіктер мен азаматтығы
жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша

«Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен
азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 19.06.2014 № 359 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2014 жылғы 21 ақпандағы
№ 103 бұйрығымен   
бекітілген     

«Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын
біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында шақыруларды беру рәсімін белгілейді.
      2. Мемлекеттік қызметті Министрліктің www.mvd.kz интернет-ресурсында «Iшкi iстер органдарының қызметi туралы» бөлiмінде көрсетілген мекенжайлар бойынша Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының аумақтық көші-қон полициясы бөліністері (бұдан әрі – көші-қон полициясы бөліністері) көрсетеді.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      4. Ішкі істер департаменті көші-қон полициясы бөлінісі бастығының мөрімен және қолымен бекітілетін, «Шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың шекаралық аймаққа кіруіне рұқсаттама беру», «Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу» және «Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 19 ақпандағы № 113 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшаға сәйкес белгіленген үлгідегі шақыру не Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 10-тармақта көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.

2. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің
(қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі
іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне аудандық, қалалық, облыстық ішкі істер органдары көші-қон полициясы бөлімінің (бөлімшесінің, тобының) қызметкері қатысады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті алушының тұрақты немесе уақытша тұрғылықты жері бойынша көші-қон полициясы бөліністері көрсетеді.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      7. Көші-қон полициясы бөліністерінде құжаттарды қабылдау көші-қон полициясы инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілетін «терезелер» арқылы жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі - ІІМ) mvd.gov.kz интернет-ресурсында «Iшкi iстер органдарының, облыстардағы, Алматы, Астана қалаларындағы ішкі істер департаменттерінің (бұдан әрі - ІІД) қызметi туралы» бөлiмінде, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және көші-қон полициясы бөліністерінде орналасқан стенділерде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.

3. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің
(қызметкерлерінің) мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзара
іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) қалалық, аудандық, қаладағы аудандық, кенттік ішкі істер органдары бөлімінің, бөлімшесінің, тобының көші-қон полициясы бөлінісінің қызметкері;
      2) облыстың, Алматы және Астана қалаларының ІІД Көші-қон полициясы басқармасының қызметкері.
      11. Әрбір әкімшілік іс-әрекетті орындау мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеті (рәсімі) реттілігінің және өзара іс-қимыл жасасуының кесте түріндегі мәтіндік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде әкімшілік іс-әрекет пен ҚФБ арасындағы логикалық реттілігінің өзара байланыс жасасу сызбасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы дәйектілігінің нақты сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы «электрондық үкімет» веб-порталында және ІІМ-нің mvd.gov.kz, облыстардың, Алматы, Астана қалаларының интернет-ресурсында, сондай-ақ ресми ақпарат көздері мен көші-қон полициясы бөліністерінің ғимараттарында орналасқан стенділерде орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 13-тармақпен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 19.06.2014 № 359 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

«Қазақстан Республикасына жеке істері
бойынша және отбасын біріктіру мақсатында
келуге шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

Әкімшілік іс-әрекет (рәсімдер) реттілігінің және өзара іс-қимыл
жасасуының сипаттамасы 1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы. Негізгі процесс.

Негізгі процестің (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеттері

1

Іс-әрекет (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

2

ҚФБ-ның атауы

ҚАІІО, КҚПД

ҚАІІО, КҚПД

3

Іс-әрекет (операция процесінің, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы

ұсынылған құжаттарды қабылдау және тексеру

арнайы есептер бойынша тексеру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

шақыру беру немесе шақыру беруден дәлелді түрде бас тарту

шақыру алу немесе шақыру беруден дәлелді түрде бас тарту

5

Орындау мерзімдері

бес жұмыс күні ішінде

бес жұмыс күні ішінде

«Қазақстан Республикасына жеке істері
бойынша және отбасын біріктіру мақсатында
келуге шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызбалар

«Қазақстан Республикасына жеке істері
бойынша және отбасын біріктіру мақсатында
келуге шақыруларды ресімдеу» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша

«Қазақстан Республикасына жеке істері бойынша және
отбасын біріктіру мақсатында келуге шақыруларды ресімдеу»
мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 19.06.2014 № 359 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Об утверждении регламентов государственных услуг "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства", "Оформление приглашений на въезд в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи" и "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 21 февраля 2014 года № 103. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 марта 2014 года № 9275. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 мая 2015 года № 500 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 30.05.2015 № 500 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства";

      2) регламент государственной услуги "Оформление приглашений на въезд в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи";

      3) регламент государственной услуги "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан".

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 2 ноября 2012 года № 584 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону и пребывание в ней" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 24 ноября 2012 года № 8113, опубликован "Казахстанская правда" от 9 января 2013 г. № 4-5 (27278-27279)).

      2) приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 2 ноября 2012 года № 585 "Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление приглашений в Республику Казахстан по частным и служебным делам" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 24 ноября 2012 года № 8114, опубликован "Казахстанская правда" от 9 января 2013 г. № 4-5 (27278-27279)).

      3) приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 13 сентября 2012 года № 504 "Об утверждении регламента государственной услуги "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 28 сентября 2012 года № 7948, опубликован "Казахстанская правда" от 7 ноября 2012 г. № 385-387 (27204-27206).

      3. Департаменту миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего приказа;

      3) размещение настоящего приказа на Интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тургумбаева Е.З. и Департамент миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Саинов С.С.).

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Министр

К. Касымов


  Утвержден
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 21 февраля 2014 года № 103

Регламент государственной услуги
"Выдача пропуска на въезд в пограничную зону
иностранцам и лицам без гражданства"
1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства" (далее - регламент) определяет процедуру выдачи разрешений на въезд в пограничную зону иностранцев и лиц без гражданства.

      2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан по адресам, указанным на Интернет-ресурсе Министерства: www.mvd.gov.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел" (далее - подразделения миграционной полиции).

      3. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      4. Результатом оказания государственной услуги является пропуск на въезд в пограничную зону по форме согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 февраля 2014 года № 113 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства", "Оформление приглашений в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи" и "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан" (далее – Стандарт), который скрепляется печатью и подписью начальника подразделения миграционной полиции Департамента внутренних дел, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 10 Стандарта государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      5. В процессе оказания государственной услуги участвуют сотрудник отдела (отделения, группы) миграционной полиции районного, городского, областного органов внутренних дел.

      6. Государственная услуга оказывается по месту постоянного или временного жительства услугополучателя подразделениями миграционной полиции.

      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      7. Прием документов в подразделениях миграционной полиции

      осуществляется посредством "окон", на которых указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора миграционной полиции.

      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД): mvd.gov.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел", департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана (далее - ДВД)", а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.

      9. Государственной услуга оказывается в сроки указанные в пункте 4 Стандарта.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      10. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно функциональные единицы (далее – СФЕ):

      1) сотрудник подразделения миграционной полиции городского, районного, районного в городе, поселкового отдела, отделения, группы органов внутренних дел;

      2) сотрудник управления миграционной полиции ДВД области, городов Алматы и Астаны.

      11. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      12. Схема взаимосвязи между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства" и интернет-ресурсе МВД mvd.gov.kz, департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.

      Сноска. Регламент дополнен пунктом 13 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 19.06.2014 № 359 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача пропуска на въезд в пограничную
зону иностранцам и лицам без гражданства"

Описание последовательности
и взаимодействие административных действий
(процедур)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ Основной процесс.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

ГОРРОВД, ДМП

ГОРРОВД, ДМП

3

Наименование действия

(процесса, процедуры,

операции) и их описание

прием и

проверка

представленных

документов услугополучателем

проверка

по специальным

учетам

4

Форма завершения

(данные, документ,

организационно-

распорядительное решение)

выдача

пропуска

в пограничную

зону или мотивированный отказ в выдаче

пропуска

получение

пропуска в

пограничную

зону или

мотивированный отказ в

выдаче

пропуска

5

Сроки исполнения

Семь рабочих дней

Семь рабочих

дней

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача пропуска на въезд в пограничную
зону иностранцам и лицам без гражданства"

Схемы, отражающие взаимосвязь между
логической последовательностью
административных действий

Услугополучатель

ГОРОВД, ДМП

Подача услугополучателем заявления или ходатайства по форме согласно приложению 1 и 3 к Стандарту




Проверка полноты собранных документов и выдача пропуска на въезд в пограничную зону согласно приложению 1 к стандарту


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача пропуска на въезд в пограничную
зону иностранцам и лицам без гражданства"

Справочник бизнес-процесса оказания государственной услуги "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства"

      Сноска. Регламент дополнен Приложением 3 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 19.06.2014 № 359 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      


  Утвержден
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 21 февраля 2014 года № 103

Регламент государственной услуги
"Оформление приглашений на въезд в Республику Казахстан
по частным делам и с целью воссоединения семьи"
1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Оформление приглашений на въезд в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи" (далее - регламент) определяет процедуру выдачи приглашений иностранцев и лиц без гражданства по частным делам и с целью воссоединения семьи.

      2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан по адресам, указанным на Интернет-ресурсе Министерства: www.mvd.gov.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел" (далее - подразделения миграционной полиции).

      3. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      4. Результат оказания государственной услуги является приглашение установленного образца согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Оформление приглашений на въезд в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 февраля 2014 года № 113 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства", "Оформление приглашений в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи" и "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан" (далее – Стандарт), который скрепляется печатью и подписью начальника подразделения миграционной полиции Департамента внутренних дел, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 10 Стандарта государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      5. В процессе оказания государственной услуги участвуют сотрудник отдела (отделения, группы) миграционной полиции районного, городского, областного органов внутренних дел.

      6. Государственная услуга оказывается по месту постоянного или временного жительства услугополучателя подразделениями миграционной полиции.

      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      7. Прием документов в подразделениях миграционной полиции

      осуществляется посредством "окон", на которых указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора миграционной полиции.

      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД): mvd.gov.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел", департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана (далее - ДВД)", а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.

      9. Государственной услуга оказывается в сроки указанные в пункте 4 Стандарта.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      10. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно функциональные единицы (далее – СФЕ):

      1) сотрудник подразделения миграционной полиции городского, районного, районного в городе, поселкового отдела, отделения, группы органов внутренних дел;

      2) сотрудник управления миграционной полиции ДВД области, городов Алматы и Астаны.

      11. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

      12. Схема взаимосвязи между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства" и интернет-ресурсе МВД mvd.gov.kz, департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.

      Сноска. Регламент дополнен пунктом 13 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 19.06.2014 № 359 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Оформление приглашений на въезд
в Республику Казахстан по частным
делам и с целью воссоединения семьи"

Описание последовательности
и взаимодействие административных действий
(процедур)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ Основной процесс.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

ГОРРОВД, КМП

ГОРРОВД, КМП

3

Наименование действия

(процесса, процедуры,

операции) и их описание

прием и

проверка

представленных

документов

проверка

по специальным

учетам

4

Форма завершения

(данные, документ,

организационно-

распорядительное решение)

выдача

приглашения

или мотивированный отказ в выдаче

приглашения

получение

приглашения

или мотивированный отказ в выдаче

приглашения

5

Сроки исполнения

в течение пяти

рабочего дня

в течение пяти

рабочего дня

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Оформление приглашений на въезд
в Республику Казахстан по частным
делам и с целью воссоединения семьи"

Схемы, отражающие взаимосвязь между
логической последовательностью
административных действий

Услугополучатель

ГОРОВД, ДМП

Подача услугополучателем Заявления-Анкеты по форме согласно приложению 2 к Стандарту




Проверка полноты собранных документов и выдача бланка приглашения согласно приложению 1 к Стандарту


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Оформление приглашений на въезд в
Республику Казахстан по частным делам и
с целью воссоединения семьи"

Справочник бизнес-процесса оказания государственной услуги "Оформление приглашений на въезд в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи"

      Сноска. Регламент дополнен Приложением 3 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 19.06.2014 № 359 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).



  Утвержден
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 21 февраля 2014 года № 103

Регламент государственной услуги
"Регистрация иностранцев и лиц без гражданства,
временно пребывающих в Республике Казахстан"
1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан" (далее - регламент) определяет процедуру регистрации иностранцев и лиц без гражданства.

      2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан по адресам, указанным на Интернет-ресурсе Министерства: www.mvd.gov.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел" (далее - подразделения миграционной полиции).

      3. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная), бумажная.

      4. Результатом оказания государственной услуги является проставление в миграционной карточке по установленной форме согласно приложению 1 к Правилам выдачи миграционной карточки, утвержденной совместным приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 27 мая 2013 года № 351, Министра финансов Республики Казахстан от 14 июня 2013 года № 274, Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 25 июня 2013 года № 484 и Председателя Комитета национальной безопасности Республики Казахстан от 1 октября 2013 года № 471 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8852) печати и подписи должностного лица услугодателя согласно Стандарту государственной услуги "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан", утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 февраля 2014 года № 113 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача пропуска на въезд в пограничную зону иностранцам и лицам без гражданства", "Оформление приглашений в Республику Казахстан по частным делам и с целью воссоединения семьи" и "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан" (далее – Стандарт).

      При обращении через портал в "личный кабинет" услугополучателя по каналам связи в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя, направляется вкладыш к паспорту о регистрации иностранца или лица без гражданства, который распечатывается на любом средстве нанесения информации на бумажном носителе.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      5. В процессе оказания государственной услуги участвуют сотрудник отдела (отделения, группы) миграционной полиции районного, городского, областного органов внутренних дел.

      6. Государственная услуга оказывается по месту постоянного или временного жительства услугополучателя подразделениями миграционной полиции.

      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      7. Прием документов в подразделениях миграционной полиции

      осуществляется посредством "окон", на которых указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора миграционной полиции.

      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД): mvd.gov.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел", департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана (далее - ДВД)", а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.

      9. Государственной услуга оказывается в сроки указанные в пункте 4 Стандарта.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      10. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно функциональные единицы (далее – СФЕ):

      1) сотрудник подразделения миграционной полиции городского, районного, районного в городе, поселкового отдела, отделения, группы органов внутренних дел;

      2) сотрудник управления миграционной полиции Департамента внутренних дел области, городов Алматы и Астаны;

      3) сотрудник ДМП МВД.

      11. Табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.

      12. Схема взаимосвязи между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства" и интернет-ресурсе МВД mvd.gov.kz, департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.

      Сноска. Регламент дополнен пунктом 13 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 19.06.2014 № 359 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Регистрация иностранцев и лиц без
гражданства, временно пребывающих
в Республике Казахстан"

Описание последовательности
и взаимодействие административных
действий (процедур)

      Таблица 1. Описание действий СФЕ Основной процесс.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

ГОРОВД, ДМП

ГОРОВД, ДМП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и проверка пакета документов заявителя

Заполнение журналов, проверка по специальным учетам

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация в журнале и проставление печати о регистрации

Внесение информации в ЕИС "Беркут", проставление печати о регистрации

5

Сроки исполнения

в течение одного рабочего дня

в течение одного рабочего дня

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Регистрация иностранцев и лиц без
гражданства, временно пребывающих
в Республике Казахстан"

Схемы, отражающие взаимосвязь между
логической последовательностью
административных действий

Услугополучатель

ГОРОВД, ДМП

Подача услугополучателем заявления о регистрации в произвольной форме




Проверка по специальным учетам, внесение информации в ЕИС "Беркут", проставление печати о регистрации в миграционной карточке


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Регистрация иностранцев и лиц без гражданства,
временно пребывающих в Республике Казахстан"

Справочник бизнес-процесса оказания государственной услуги "Регистрация иностранцев и лиц без гражданства, временно пребывающих в Республике Казахстан"

      Сноска. Регламент дополнен Приложением 3 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 19.06.2014 № 359 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).