Мемлекеттік көрсетілетін Қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2014 жылғы 1 шілдедегі № 67 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 25 шілдеде № 9630 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2015 жылғы 12 қазандағы № 121 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Бас Прокурорының 12.10.2015 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес, "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңы 11-бабының 4-1) тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі Комитетінің есептері бойынша адамның қылмыс жасағаны туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілітін қызмет регламенті;

      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің және оның аумақтық басқармаларының мұрағаттары шегінде мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру" мемлекеттік көрсететін қызмет регламенті;

      3) осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес "Құқықтық статистикалық ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының кейбір бұйрықтарының күші жойылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі – Комитет) осы бұйрықты:

      1) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеу үшін;

      2) Комитеттің аумақтық органдарына орындау үшін жіберсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Комитет Төрағасына жүктелсін.

      5. Бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Бас Прокуроры

А. Дауылбаев


  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2014 жылғы 1 шілдедегі
№ 67 бұйрығына
қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі
бойынша тұлғаның қылмыс жасағаны жөнінде мәліметтердің болуы
немесе болмауы туралы ақпаратты беру" мемлекеттік
қызмет көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі бойынша тұлғаның қылмыс жасағаны жөнінде мәліметтің болуы немесе болмауы туралы ақпаратты беру" мемлекеттік қызметін көрсету Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылдың 17 мамырындағы № 505 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі бойынша тұлғаның қылмыс жасағаны туралы мәліметтің болуы не болмауы туралы мәлімет беру" мемлекеттік қызмет Стандартына (әрі қарай-Стандарт) сәйкес, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетімен және оның аумақтық басқармаларымен (әрі қарай-қызмет көрсетуші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі жүзеге асырылады:

      1) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің мемлекеттік қызмет көрсетуді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталығының қызметін үйлестіру бойынша Комитетінің "Халыққа қызмет көрсету" шаруашылығын жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынмен (әрі қарай-Орталық);

      2) "электрондық үкімет" веб-порталымен (әрі қарай- портал).

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық және (болмаса) қағаз жүзінде (шетелге шығу үшін қызмет алғандарға).

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі бойынша тұлғаның қылмыс жасағаны жөнінде мәліметтің болуы немесе болмауы туралы ақпарат (әрі қарай-ақпарат) осы Регламентке қоса берілген 1-ші қосымшаға сәйкес нысан бойынша.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетуде құрылымдық бөлімшелердегі
(жұмыскерлердің) қызмет көрсетушінің іс-әрекетінің
тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімін (іс-әрекетін) бастаудың негізі қызмет алушымен Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізімдемеге сәйкес, электронды түрде немесе қағаз жүзінде құжаттарды өткізу болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсетуді жүргізу құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) ақпараттық жүйедегі тізілімге сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызмет көрсетушінің кеңсесі қызметкерімен ұсынылған құжатты қабылдау, тіркеу және оны қызмет көрсетушінің басшысына жіберу 30 минуттың ішінде;

      2) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызмет көрсетушінің басшысымен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және құрылымдық бөлімшенің басшысына жіберу екі сағаттың ішінде;

      3) мемлекеттік қызмет көрсету үшін құрылымдық бөлімшенің басшысымен қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және жауапты орындаушыға жіберу екі сағаттың ішінде;

      4) қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды алған күннен бастап 2 жұмыс күнінен көп емес уақытта, ал қызмет алушы ақпаратты шетелге шығу үшін алған жағдайда, осы мемлекеттік қызметті көрсетуді 4 күннен көп емес уақытта жауапты орындаушымен дайындау;

      5) ақпаратқа ақпаратты дайындаған күні қызмет көрсетушінің басшысымен қол қою;

      6) қол қойылған ақпаратты кеңсе қызметкерімен курьер арқылы Орталыққа жолдау.

      Порталда:

      1) мемлекеттік қызмет алу үшін қызмет алушының "жеке кабинетінен" құжаттарды қабылдау, оны алғашқы тексеру;

      2) құжаттарды (ақпаратты) дайындау;

      3) құжаттың басшымен қаралуы және оны жолдауға дайындау;

      4) қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасымен ЭСҚ қол қойылған электронды нысан түріндегі ақпаратты "жеке кабинетке" жіберу.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі келесі рәсімді орындауды бастау үшін негіз болып табылады:

      1) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қызмет көрсетушінің кеңсесінде қызмет алушымен ұсынылған қажетті құжатты қабылдау, тіркеу және оны басшыға жіберу;

      2) құрылымдық бөлімше басшысының қарауы үшін қызмет көрсетушінің басшысының бұрыштамасы;

      3) жауапты орындаушының қарауы үшін құрылымдық бөлімше басшысының бұрыштамасы;

      4) ақпаратты жауапты орындаушымен рәсімдеу және оны қызмет көрсетушінің басшысына қол қоюға беру;

      5) қол қойылған ақпаратты кеңсе қызметкерімен курьер арқылы Орталыққа жолдау;

      6) қызмет алушыға ақпаратты беру.

      Порталда: қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасымен ЭСҚ қол қойылған электронды нысан түріндегі ақпаратты "жеке кабинетке" жіберу.

3.Мемлекеттік қызмет көрсетуде құрылымдық бөлімшелердегі
(жұмыскерлердің) қызмет көрсетушінің өзара байланысы
тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету іс-әрекетіне қатысатын қызмет көрсетушінің (жұмыскерлер) құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі:

      1) Орталықтың инспекторы- құжатты қабылдайды және береді;

      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы - тізілім құрастырады және қызмет көрсетушіге жолдайды;

      3) қызмет көрсетушінің кеңсе қызметкері - тізілім бойынша немесе қызмет алушының "жеке кабинетінен" (портал арқылы) мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті құжаттарды қабылдайды және тіркейді, дайындалған ақпаратты курьер арқылы Орталыққа, қызмет алушының "жеке кабинетіне" жібереді;

      4) жауапты орындаушы – ақпаратты дайындайды;

      5) қызмет көрсетушінің басшысы – ақпаратқа қол қояды.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығы көрсетілген жұмыскерлердің арасындағы рәсімнің (іс-әрекеттің) сабақтастығының сипаттамасы:

      1) қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды ақпараттық жүйеде 30 минуттың ішінде тіркеу және оны қызмет көрсетушінің басшысына жолдау;

      2) қызмет көрсетушінің басшысымен құжаттарды екі сағаттың ішінде қарау және құрылымдық бөлімшенің басшысына жолдау;

      3) құрылымдық бөлімшенің басшысымен екі сағаттың ішінде құжаттарды қарау және жауапты орындаушыға жолдау;

      4) қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды алған күннен бастап 2 жұмыс күнінен көп емес уақытта, ал қызмет алушы ақпаратты шетелге шығу үшін алған жағдайда ақпаратты 4 күннен көп емес уақытта дайындау;

      5) қызмет көрсетушінің басшысының ақпаратқа қол қоюы;

      6) ақпаратты курьер арқылы Орталыққа, порталда қызмет алушының "жеке кабинетіне" жолдау;

      7) ақпаратты беру.

4.Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (болмаса) басқа
қызмет көрсетушілермен өзара байланыс жасау тәртібінің
сипаттамасы, сонымен бірге мемлекеттік қызмет көрсету
іс-әрекетінде ақпараттар жүйесін пайдалану тәртібі

      9. Веб-портал, портал арқылы қызмет көрсеткенде қызмет алушының жүгіну және мемлекеттік қызмет көрсету іс-әрекетінде ақпараттық жүйені пайдалану тәртібінің сипаттамасы:

      1) қызмет алушы порталда тіркеуді жеке сәйкестендіру немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (әрі қарай- ЖСН/БСН) көмегімен жүзеге асырады (порталда тіркелмеген қызмет алушылармен жүзеге асырылады);

      2) 1-ші іс-әрекет – мемлекеттік қызмет алу үшін порталға қызмет алушымен ЖСН/БСН және парольды енгізу (авторизация іс-жүргізуі);

      3) 1-ші жағдай – қызмет алушының деректерінің түпнұсқалығын ЖСН/БСН және пароль арқылы порталмен тексеру;

      4) 2-ші іс-әрекет – қызмет алушының деректерінде бұзылушықтың болуына байланысты, авторизация жасаудан бас тарту туралы порталмен хабарлама қалыптастыру;

      5) 3-ші іс-әрекет – қызмет алушының осы регламентте көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетуді таңдауы;

      6) 2-ші жағдай – ЭСҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәліктерін кері қайтарған (күшін жойған) тізімде болмауын, сонымен бірге сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін (сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) порталмен тексеру;

      7) 4-ші іс-әрекет – экранда "он-лайн" қызметіне тапсырыс беруді" таңдау;

      8) 3-ші жағдай – ЭСҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәліктерін кері қайтарған (күшін жойған) тізімде болмауын, сонымен бірге сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін (сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) порталда тексеру;

      9) 5-ші іс-әрекет – қызмет алушының ЭСҚ түпнұсқасын растамауға байлаысты қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      10) 6-шы іс-әрекет – қызмет алушыға ЭСҚ арқылы қызмет көрсету үшін сұрауға қол қою және электронды құжатты (сұрауды) электронды үкімет шлюзі арқылы (ЭҮШ) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің автоматтадырылған ақпараттар жүйесіне өңдеуге жіберу (әрі қарай- ҚР БП ҚСжАЕА ААЖ).

      11) 7-ші іс-әрекет – электронды құжатты тіркеу және сұрауды ҚР БП ҚСжАЕА ААЖ өңдеу;

      12) 4-ші жағдай – ҚСжАЕА ААЖ түскен мәліметтерді тексеру (өңдеу);

      13) 8-ші іс-әрекет – ҚСжАЕА ААЖ сұрау салынған мәліметтердің болмауына байланысты сұраған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      14) 9-шы іс-әрекет- ҚСжАЕА ААЖ арқылы қалыптастырылған қызмет алушының мемлекеттік қызмет көрсету ақпаратын алуы (электронды құжат). Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭСҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      Портал арқылы шешу және қадамдық іс-әрекет (диаграмма № 1) осы Регламенттің 1-ші қосымшасында көрсетілген.

      10. Қызмет алушының Халыққа қызмет көрсету орталығы (әрі қарай - ХҚКО) арқылы жүгіну тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсеткенде ақпараттар жүйесін пайдалану тәртібінің сипаттамасы:

      1) мемлекеттік қызмет алу үшін қызмет алушының құжаттарын ХҚКО қызметкерінің қабылдауы;

      2) 1-ші іс-әрекет- қызмет көрсету үшін ХҚКО операторымен халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттар жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (әрі қарай-ХҚКО АЖ АЖО) логин және парольды (авторизация іс-әрекеті) енгізуі;

      3) 2-ші іс-әрекет- осы Регламентте көрсетілген ХҚКО операторымен қызметті таңдау, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және ХҚКО операторымен қызмет алушының деректерін, сонымен бірге қызмет алушының өкілінің сенімхат бойынша деректерін сұрау нысанына енгізу (нотариатпен бекітілген сенімхат бойынша, басқаша бекітілген сенімхат бойынша деректер толтырылмайды);

      4) 3-ші іс-әрекет-мемлекеттік қызмет алу туралы сұрауды қағаз жүзінде ХҚКО курьері арқылы жолдау;

      5) 4-ші іс-әрекет- қызмет алушының деректері туралы сұрауды ЭҮШ арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына немесе заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (әрі қарай- ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ), сонымен бірге бірдей нотариаттық ақпараттар жүйесіне (әрі қарай-БНАЖ) – қызмет алушының өкілінің сенімхаты туралы деректерді жолдау;

      6) 1-ші жағдай – қызмет алушының деректерін ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ, ал сенімхат деректерін БНАЖ тексеру;

      7) 5-ші іс-әрекет- ЖТ МДҚ немесе ЗТ МДҚ қызмет алушының деректерінің болмауына, ал сенімхат деректерінің БНАЖ болмауына байланысты декректер алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;

      8) 6-шы іс-әрекет- ХҚКО операторымен сұрау нысанын толтыру және қызмет көрсету үшін толтырылған сұрауға (венгізілген деректерді) ЭСҚ арқылы қол қою;

      9) 7-ші іс-әрекет- ХҚКО операторымен ЭСҚ қойылған электронды құжатты (қызмет алушының сұрауын) ЭҮШ арқылы ҚР БП ҚСжАЕА ААЖ жолдау; 11) 8-ші іс-әрекет- электронды құжатты тіркеу және сұрауды ҚР БП ҚСжАЕА ААЖ өңдеу;

      11) 2-ші жағдай- ХҚКО АЖ АЖО түскен деректерді тексеру (өңдеу);

      12) 9-шы іс-әрекет- ҚР БП ҚСжАЕА ААЖ сұратылған деректердің болмауына байланысты сұраған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      13) 10-шы іс-әрекет- қызмет алушымен ҚР БП ҚСжАЕА ААЖ қалыптастырылған ХҚКО опреаторы арқылы қызметтің нәтижесін (электронды құжатты) алу № Электронды құжат ЭСҚ пайдалану арқылы қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасымен қалыптастырылады.

      14) 11-ші іс-әрекет- қызмет көрсетушімен мемлекеттік қызмет көрсетуді қағаз жүзінде алу туралы сұрауды алуы;

      15) 3-ші жағдай- ХҚКО АЖ АЖО түскен деректерді тексеру (өңдеу);

      16) 12-ші іс-әрекет- қызмет көрсетушімен қызмет көрсетудің нәтижесін қағаз жүзінде дайындау;

      17) 13-ші жағдай - қағаз жүзіндегі қызметтің нәтижесіне қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасымен қол қою;

      18) 14-ші іс-әрекет - қағаз жүзіндегі қызметтің нәтижесін ХҚКО курьер арқылы жолдау;

      19) 15-ші іс-әрекет- қағаз жүзіндегі қызметтің нәтижесін ХҚКО курьер арқылы қызмет көрсетушінің алуы;

      20) 10-шы іс-әрекет – анықтама тексеру қажет болған жағдайда (іс-жүргізу шешімін анықтау үшін сұрауды тиісті мемлекеттік органдарға жолдау) қызмет алушыға аралық жауап жолданады, онда қызмет алушының қайтадан қызмет көрсетушімен өтінішті алған сәттен бастап 20 жұмыс күні өткен соң ХҚКО жүгінуі қажеттігі хабарланады;

      21) 11-ші әіс-рекет – ХҚКО қызметкері мерзімнің ұзартылуы туралы ақпараттар жүйесіне белгі қояды.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуде қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелермен өзара байланысының іс - әрекетінің (қимылдың) сонымен бірге басқа қызмет көрсетушілермен болмаса халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара байланыс тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсетуде ақпараттық жүйені пайдаланудың толық қадамдық сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің осы Регламенттің 2-ші қосымшасына сәйкес бизнес анықтамада көрсетіледі.

  "Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу жөніндегі
комитетінің есебі бойынша тұлғаның қылмыс
жасағаны туралы мәліметтің болуы
не болмауы туралы мәлімет беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БАС ПРОКУРАТУРАСЫНЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ
СТАТИСТИКА ЖӘНЕ АРНАЙЫ ЕСЕПКЕ АЛУ ЖӨНІНДЕГІ КОМИТЕТІ

НАЗАР АУДАРУ!!!

Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеттің ақпараттық-анықтама мәліметтері қолданыстағы заңнамаға, оның ішінде ҚР ҚК тиісті баптарымен қарастырылған соттылықтың жойылу және алыну мерзіміне сәйкес қолданылады.

Анықтамада көрсетілген мәліметтер қылмыстық істер бойынша іс жүргізу шешімін қабылдағанда және қылмыстық істі қозғаудан бас тарту материалдарына, сонымен бірге мемлекеттік қызмет атқаруға уәкілетті және оларға теңестірілген тұлғаларға қатысты арнайы тексерістер өндірісінде қолдануға жатпайды.

      АНЫҚТАМА

      Комитетте

      _____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты)

      _____________________________________________________________________

      (туған жылы және туылған жері)

      20_____ жылдың "___ "______ жағдайы бойынша қылмыс жасағаны туралы мәліметтер жоқ (болмаса төмендегідей мәліметтер бар).

      Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 1 бабына сәйкес қағаз жеткiзгiштегi құжатпен бiрдей.

      Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года "Об электронном документе электронной цифровой подписи" равнозначен документу на бумажном носителе.



      *штрих-код АЕА ААЖ алынған және ҚР БС ҚСжАЕАЖ Бастығының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерді қамтиды

      штрих-код содержит данные, полученные из АИС СУ и подписанные электронно-цифровой подписью Начальника УКПСиСУ ГП РК

      ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БАС ПРОКУРАТУРАСЫНЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ

      СТАТИСТИКА ЖӘНЕ АРНАЙЫ ЕСЕПКЕ АЛУ ЖӨНІНДЕГІ КОМИТЕТІ

НАЗАР АУДАРУ!!!

Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеттің ақпараттық-анықтама мәліметтері қолданыстағы заңнамаға, оның ішінде ҚР ҚК тиісті баптарымен қарастырылған соттылықтың жойылу және алыну мерзіміне сәйкес қолданылады.

Анықтамада көрсетілген мәліметтер қылмыстық істер бойынша іс жүргізу шешімін қабылдағанда және қылмыстық істі қозғаудан бас тарту материалдарына, сонымен бірге мемлекеттік қызмет атқаруға уәкілетті және оларға теңестірілген тұлғаларға қатысты арнайы тексерістер өндірісінде қолдануға жатпайды.


      АНЫҚТАМА

      Комитетте

      _____________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты)

      _____________________________________________________________________

      (туған жылы және туылған жері)

      20_____ жылдың "___ "______ жағдайы бойынша қылмыс жасағаны туралы

      мәліметтер жоқ (болмаса төмендегідей мәліметтер бар).

      Басқарма бастығы ____________________________________________________

      (Комитеттің аумақтық органның, құрылымдық

      бөлімшесінің атауы, қолы, аты-жөні)

      _____________________________________________________________________

      (форматтың мөлшері А 4)

  "Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу жөніндегі
комитетінің есебі бойынша тұлғаның қылмыс
жасағаны туралы мәліметтің болуы
не болмауы туралы мәлімет беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі
бойынша тұлғаның қылмыс жасағаны жөнінде мәліметтердің болуы
немесе болмауы туралы ақпаратты беру" мемлекеттік қызмет
көрсетуді Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы
көрсеткендегі бизнес іс-әрекетінің
АНЫҚТАМАСЫ



"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есебі
бойынша тұлғаның қылмыс жасағаны жөнінде мәліметтердің болуы
немесе болмауы туралы ақпаратты беру" мемлекеттік қызмет
көрсетуді электронды үкімет порталы арқылы көрсеткендегі
бизнес іс-әрекетінің
АНЫҚТАМАСЫ



      ҚФБ - құрылымдық функционалдық бірлік



  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2014 жылғы 1 шілдедегі
№ 67 бұйрығына
2 қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің және оның аумақтық
басқармаларының мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық анықтамаларды
және/немесе мұрағаттық құжат көшірмелерін беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Негізгі түсініктер

      1. "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің және оның аумақтық басқармаларының мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжат көшірмелерін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық басқармалары (бұдан әрі – қызмет беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 мамырдағы № 505 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық басқармаларының мұрағаттарының шегінде мұрағаттық анықтамалар мен/немесе мұрағаттық құжаттардың көшірмелерін беру" мемлекеттік қызмет көрсету Стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетеді.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілу нәтижесі – мөрмен басылған мұрағаттық анықтама, мұрағаттық көшірме немесе мұрағаттық үзінді көшірме.

2. Мемлекетік көрсетілетін қызметті көрсету процесіндегі қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-әрекетер тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бойынша процедураның (әрекеттің) басталуына қызмет берушінің қызмет алушыдан Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізімге сәйкес құжаттарды алуы негіз болады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр процедураның (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) Қызмет берушінің кеңсе қызметкері қызмет алушының құжаттарын қабылдап, тіркейді, оларды қызмет берушінің басшысына жолдайды (қызмет алушының құжаттарын алған күні);

      2) қызмет берушінің басшысы екі сағаттың ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілеу үшін құрылымдық бөлімшенің басшысына жолдайды,

      3) құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағаттың ішінде ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді де ұсынылған құжаттарды оған жолдайды;

      4) жауапты орындаушы 27 күнтізбелік күн ішінде қызмет беруші мұрағаттарының картотекалары бойынша ақпаратты іздейді және "Арнайы есепке алулар" ААЖ автоматтандырылған деректер базасы бойынша тексеріс жүргізеді;

      5) сұрау салынған тұлғаларға қатысты мәліметтер табылған жағдайда жауапты тұлға қызмет алушыға 1 күн ішінде мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені дайындайды,ал сұралған деректер болмаған жағдайда орындаушы мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауды дайындайды;

      6) қызмет берушінің басшысы мұрағаттық анықтамаға, мұрағаттық көшірмеге немесе мұрағаттық үзінді-көшірмеге немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауға қол қояды;

      7) кеңсе қызметкері 1 күн ішінде мөрмен расталған мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауды тіркейді және оларды 10 минут ішінде анықтаманы беру журналына қол қойғызу арқылы қызмет алушыға береді.

      6. Келесі әрекетті орындауға негіз болатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бойынша процедура (әрекет) нәтижелері:

      1) қызмет берушінің кеңсесінде қызмет алушының ұсынған құжаттарының тіркелуі және олардың басшыға берілуі;

      2) ұсынылған құжаттарды басшының қарауы және құрылымдық бөлімшенің басшысына қарауға жолдауы;

      3) ұсынылған құжаттарды құрылымдық бөлімше басшысының қарауы, жауапты орындаушыны белгілеуі және оған ұсынылған құжаттарды жолдауы; 4) жауапты тұлғаның қызмет беруші мұрағаттарының картотекалары бойынша ақпаратты іздеуі және "Арнайы есепке алулар" ААЖ автоматтандырылған деректер базасы бойынша тексеріс жүргізуі;

      5) жауапты тұлғаның мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауды дайындауы;

      6) қызмет беруші басшысының мұрағаттық анықтамаға, мұрағаттық көшірмеге немесе мұрағаттық үзінді-көшірмеге немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауға қол қоюы;

      7) қызмет беруші кеңсесі қызметкерінің мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауды тіркеуі және беруі.

3.Мемлекетік көрсетілетін қызметті көрсету процесіндегі қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
әрекеттесу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) қызмет беруші кеңсесінің қызметкері (қабылдау, тіркеу және құжатты басшыға беру, мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені тіркеу және беру);

      2) қызмет берушінің басшысы (құжаттарды қарау, мұрағаттық анықтамаға, мұрағаттық көшірмеге немесе мұрағаттық үзінді-көшірмеге қол қою);

      3) қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы (құжаттарды қарау және жауапты орындаушыны белгілеу);

      4) жаупты орындаушы – қызмет берушінің қызметкері (мәлімет іздеу, тексеру, мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені дайындау).

      8. Қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы процедуралар (әрекеттер) жүйелілігінің сипаттамасы осы "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің және оның аумақтық басқармаларының мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжат көшірмелерін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету регламентінің қосымшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

  "Қазақстан Республикасы
Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің
және оның аумақтық басқармаларының
мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық
анықтамаларды және/немесе
мұрағаттық құжат көшірмелерін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді
көрсету регламентіне қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің және оның аумақтық
басқармаларының мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық анықтамаларды
және/немесе мұрағаттық құжат көшірмелерін беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызметтерді көрсету
бизнес-процестерінің анықтамалығы



      ҚФБ - құрылымдық функционалдық бірлік



  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2014 жылғы 1 шілдедегі
№ 67 бұйрығына
3-қосымша

" Құқықтық статистикалық ақпарат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті және оның аумақтық басқармалары (бұдан әрі – қызмет көрсетуші) "Құқықтық статистикалық ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 мамырдағы № 505 қаулысымен бекітілген "Құқықтық статистикалық ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкес көрсетеді.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - құқықтық статистикалық ақпарат (бұдан әрі - ақпарат).

2.Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесінде
қызмет көрсетуші құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлер)
әрекеттері тәртібінің сипаттамасы

      4. Стандарттың 9-тармағына сәйкес, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қызмет көрсетушінің қызмет алушыдан қажетті құжаттарды алуы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету рәсімінің (әрекетінің) басталуы үшін негіз болады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің әрбір рәсімінің (әрекетінің) мазмұны және оның орындалу уақыт мерзімі:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қызмет алушының ұсынған құжаттарын 30 минут аралығында қызмет көрсетуші кеңсесінің қызметкері қабылдап, ақпаратық жүйеге тіркейді және оларды қызмет көрсетушінің басшысына жолдайды;

      2) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қызмет алушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет көрсетушінің басшысы екі сағат мерзімінде қарайды және құрылымдық бөлімше басшысына жолдайды;

      3) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қызмет алушы ұсынған қажетті құжаттарды құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағат мерзімінде қарайды, жауапты орындаушыны белгілейді және оған құжаттарды жолдайды;

      4) 14 күнтізбелік күн аралығында Бірыңғай біріздендірілген статистикалық жүйеде бар мәліметтердің негізінде жауапты орындаушы ақпаратты іздейді және дайындайды;

      5) ақпаратты дайындау күнінде құрылымдық бөлімше басшысы ақпаратқа виза қояды;

      6) ақпаратты дайындау күнінде қызмет көрсетушінің басшысы ақпаратқа қол қояды;

      7) кеңсе қызметкері қызмет алушының жеке келген кезінде берілген ақпаратты есепке алу және тіркеу журналына қол қойғызумен анықтаманы 15 минут аралығында береді және тіркейді.

      6. Келесі әрекетті орындауға негіз болатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету рәсімінің (әрекет) нәтижелері:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін қызмет алушының қажетті құжаттарын қызмет көрсетушінің кеңсесінде тіркеу және оларды басшыға беру;

      2) қызмет көрсетуші басшысының құрылымдық бөлімше басшысына қарау үшін резолюциясы;

      3) құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыға қарау үшін резолюциясы;

      4) жауапты орындаушы ақпаратты дайындайды және оны құрылымдық бөлімшенің басшысына виза қоюға және қызмет көрсетушінің басшысына қол қоюға жібереді;

      5) ақпаратты тіркеу және қызмет алушыға беру.

3.Мемлекетік көрсетілетін қызметті көрсету процесіндегі қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
әрекеттесу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) қызмет көрсетуші кеңсесінің қызметкері (қызмет алушыдан құжаттады қабылдайды және тіркейді, ақпаратты тіркейді және қызмет алушыға береді);

      2) жауапты орындаушы (ақпаратты іздейді және дайындайды);

      3) құрылымдық бөлімше басшысы (жауапты орындаушыны белгілейді, жауапты орындаушы дайындаған ақпаратқа виза қояды);

      4) қызмет көрсетуші басшысы (келіп түскен құжаттарды қарайды, ақпаратқа қол қояды).

      8. Жұмыскерлер арасындағы әрбір рәсімнің (әрекеттің) ұзақтылығын көрсетумен рәсімдердің қызметкерлер арасындағы кезектілігінің сипаттамасы:

      1) қызмет алушының ұсынған құжаттары 30 минут аралығында қабылданады және тіркеледі, олар қызмет көрсетуші басшысына жолданады;

      2) қызмет көрсетуші басшысының құрылымдық бөлімше басшысына құжаттарды екі сағат аралығында қарап, береді;

      3) құрылымдық бөлімше басшысы жауапты орындаушыға құжаттарды екі сағат аралығында қарап, береді;

      4) қызмет алушы ұсынған құжаттарды алған күннен бастап 14 күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде жауапты орындаушы ақпаратты іздейді және дайындайды;

      5) ақпарат дайын болған күні құрылымдық бөлімше басшысы ақпаратқа виза қояды, қызмет көрсетуші басшысы ақпаратқа қол қояды;

      6) ақпараты тіркеу және беру.

      Қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (әрекеттер) жүйелілігінің сипаттамасы осы "Құқықтық статистикалық ақпараттарды ұсыну" мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету регламентінің қосымшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

  "Құқықтықтық статистикалық
ақпарат ұсыну"мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес
процесінің анықтамалығы





  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2014 жылғы 1 шілдедегі
№ 67 бұйрығына
4-қосымша

Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының күшін жойған
бұйрықтарының тізбесі

      1) "Соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтаманы беру мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2010 жылғы 5 қазандағы № 63 бұйрығы (нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізіміндегі актінің тіркеу нөмірі 6615, "Казахстанская правда" газетінің 2011 жылғы 27 сәуірдегі 140 (26561) санында жарияланған);

      2) "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің және оның аумақтық басқармаларының мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық анықтамаларды және/немесе мұрағаттық құжат көшірмелерін беру мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2011 жылғы 16 қарашадағы № 107 бұйрығы (нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізіміндегі актінің тіркеу нөмірі 7338, "Егемен Қазақстан" газетінің 2012 жылғы 3 сәуірдегі 128-129 (27202) сандарында жарияланған);

      3) "Құқықтық статистикалық ақпаратты беру мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2011 жылғы 15 желтоқсандағы № 139 бұйрығы (нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізіміндегі актінің тіркеу нөмірі 7383, "Егемен Қазақстан" газетінің 2012 жылғы 3 сәуірдегі 128-129 (27202) сандарында жарияланған).

Об утверждении регламентов государственных услуг

Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 1 июля 2014 года № 67. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 июля 2014 года № 9630. Утратил силу приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 12 октября 2015 года № 121

      Сноска. Утратил силу приказом Генерального Прокурора РК от 12.10.2015 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», руководствуясь подпунктом 4-1) статьи 11 Закона Республики Казахстан от 21 декабря 1995 года «О Прокуратуре», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги «Выдача информации о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом преступления» согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) регламент государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений» согласно приложению 2 к настоящему приказу;
      3) регламент государственной услуги «Представление правовой статистической информации» согласно приложению 3 к настоящему приказу.
      2. Признать утратившими силу некоторые приказы Генерального Прокурора Республики Казахстан согласно приложению 4 к настоящему приказу.
      3. Комитету по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - Комитет) настоящий приказ направить:
      1) на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан;
      2) территориальным органам Комитета для исполнения.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Председателя Комитета.
      5. Приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Генеральный Прокурор
      Республики Казахстан                       А. Даулбаев

Приложение 1         
к приказу Генерального Прокурора
Республики Казахстан     
от 1 июля 2014 года № 67   

Регламент
государственной услуги «Выдача информации о наличии либо
отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и
специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан
о совершении лицом преступления»

1. Общие положения

      1. Государственная услуги «Выдача информации о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом преступления» оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными управлениями (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом государственной услуги «Выдача информации о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом преступления», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 мая 2014 года № 505 (далее - Стандарт).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Центр);
      2) веб-портал «электронного правительства» (далее – портал)
      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная и (или) бумажная (при получении услуги для выезда за границу).
      3. Результат оказания государственной услуги – информация о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом преступления (далее – информация) согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача документов услугополучателем согласно перечню, указанному в пункте 9 Стандарта, в форме электронного документа или в бумажном виде.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя в течение 30 минут предоставленных документов, необходимых для оказания государственной услуги, в Информационной системе и направление их руководителю услугодателя;
      2) рассмотрение руководителем услугодателя в течение двух часов предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и направление руководителю структурного подразделения;
      3) рассмотрение руководителем структурного подразделения в течение двух часов предоставленных документов услугополучателя, необходимых для получения услуги, направление их ответственному исполнителю;
      4) подготовка ответственным исполнителем в срок не более двух рабочих дней со дня получения предоставленных услугополучателем документов, а в случае получения информации для выезда за рубеж услугополучателя – не более четырех рабочих дней, данных для оказания государственной услуги;
      5) подписание у руководителя услугодателя информации в день подготовки информации;
      6) передача сотрудником канцелярии подписанной информации через курьера в Центр.
      На портале:
      1) прием из «личного кабинета» услугополучателя документов для получения государственной услуги, их первичная проверка;
      2) подготовка документов (информации);
      3) рассмотрение документов руководством и их подготовка для отправки;
      4) направление в «личный кабинет» информации в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры:
      1) прием и регистрация представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в канцелярии услугодателя и передача их руководителю;
      2) резолюция руководителя услугодателя для рассмотрения руководителю структурного подразделения;
      3) резолюция руководителя структурного подразделения для рассмотрения ответственному исполнителю;
      4) оформление ответственным исполнителем информации и передача его для подписания руководителю услугодателя;
      5) передача сотрудником канцелярии подписанной информации через курьера в Центр;
      6) выдача информации услугополучателю.
      На портале: в «личный кабинет» в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) инспектор Центра – прием и выдача документов;
      2) инспектор накопительного отдела Центра, который составляет реестр и направляет услугодателю;
      3) сотрудник канцелярии услугодателя, который принимает и регистрирует документы, необходимые для получения государственной услуги согласно реестра или из «личного кабинета» услугополучателя (через портал), передает в Центр через курьера подготовленную информацию, в «личный кабинет услугополучателя»;
      5) руководитель структурного подразделения, который определяет ответственного исполнителя;
      6) ответственный исполнитель, который готовит информацию;
      7) руководитель услугодателя, который подписывает информацию.
      8. Описание последовательности процедур (действия) между работниками с указанием длительности каждой процедуры:
      1) регистрация в течение 30 минут предоставленных документов услугополучателя, в Информационной системе и направление их руководителю услугодателя;
      2) рассмотрение и передача в течение двух часов документов руководителем услугодателя руководителю структурного подразделения;
      3) рассмотрение и передача в течение двух часов документов руководителем структурного подразделения ответственному исполнителю;
      4) подготовка информации в срок не более двух рабочих дней со дня получения предоставленных услугополучателем документов, а в случае получения информации для выезда за рубеж услугополучателя – не более четырех рабочих дней;
      5) подписание информации у руководителя услугодателя;
      6) передача информации в Центр через курьера, на портале – в «личный кабинет» услугополучателя»;
      7) выдача информации.

4. Описание порядка взаимодействия с центром
обслуживания населения и (или) иными услугодателями,
а также порядка использования информационных систем в процессе
оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения услугополучателя при оказании услуги через веб-портал и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного или бизнес-идентификационного номера (далее – ИИН/БИН) (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных об услугополучателе через ИНН/БИН и пароля;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте;
      6) условие 2 – проверка порталом срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – выбор на экране «заказать услугу «он-лайн»
      8) условие 3 – проверка портала срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      9) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      10) процесс 6 – удостоверение (подписание) запроса для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) для обработки в Автоматизированной информационной системе Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – АИС КПСиСУ ГП РК);
      9) процесс 7 – регистрация электронного документа и обработка запроса в АИС КПСиСУ ГП РК;
      10) условие 4 – проверка (обработка) данных поступивших из АИС КПСиСУ ГП РК;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием запрошенных данных в АИС КПСиСУ ГП РК;
      12) процесс 9 – получение услугополучателем информации государственной услуги (электронного документа), сформированной посредством АИС КПСиСУ ГП РК. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Описание порядка обращения услугополучателя при оказании услуги через центр обслуживания населения (далее – ЦОН) и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги:
      1) прием работником ЦОНа документов от услугополучателя для получения государственной услуги;
      2) процесс 1 – ввод оператором ЦОН в автоматизированное рабочее место информационной системы центра обслуживания населения (далее - АРМ ИС ЦОН) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      3) процесс 2 – выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором ЦОН данных услугополучателя в форму запроса, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);
      4) процесс 3 – направление запроса о получении государственной услуги на бумажном носителе через курьера ЦОН;
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в государственную базу данных физических лиц или государственную базу данных юридических лиц (далее – ГБД ФЛ иди ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в единой нотариальной информационной системе (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя;
      6) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ или ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      8) процесс 6 – заполнение оператором ЦОН формы запроса и удостоверение (подписание) посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуг;
      9) процесс 7 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОН через ШЭП в АИС КПСиСУ ГП РК;
      10) процесс 8 – регистрация электронного документа и обработка запроса в АИС КПСиСУ ГП РК;
      11) условие 2 – проверка (обработка) данных поступивших из АРМ ИС ЦОН;
      12) процесс 9 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием запрошенных данных в АИС КПСиСУ ГП РК;
      13) процесс 10 – получение услугополучателем через оператора ЦОН результата услуги (электронного документа), сформированного посредством АИС КПСиСУ ГП РК. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      14) процесс 11 – получение услугодателем запросов на получение государственной услуги на бумажном носителе;
      15) условие 3 – проверка (обработка) данных поступивших из АРМ ИС ЦОН;
      16) процесс 12 – изготовление услугодателем результата услуги на бумажном носителе;
      17) процесс 13 – подписание результата услуги на бумажном носителе уполномоченным лицом услугодателя;
      18) процесс 14 – передача результата услуги на бумажном носителе в ЦОН через курьера;
      19) процесс 15 – получение услугополучателем через оператора ЦОН результата услуги на бумажном носителе.
      20) процесс 10 – в случае проведения установочной проверки (направление запроса в соответствующие государственные органы для установления процессуального решения) услугополучателю направляется промежуточный ответ, где сообщается о необходимости повторного обращения услугополучателя в ЦОН по истечении 20 рабочих дней с момента получения услугодателем заявления.
      21) процесс 11 - сотрудник ЦОН производит отметку в информационной системе о продлении срока.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
«Выдача информации о наличии либо 
отсутствии сведений по учетам Комитета
по правовой статистике и специальным
учетам Генеральной прокуратуры   
Республики Казахстан       
о совершении лицом преступления» 

       КОМИТЕТ ПО ПРАВОВОЙ СТАТИСТИКЕ И СПЕЦИАЛЬНЫМ УЧЕТАМ
           ГЕНЕРАЛЬНОЙ ПРОКУРАТУРЫ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

                          ВНИМАНИЕ!!!
      Сведения информационно-справочных учетов Комитета по правовой статистике и специальным учетам используются в соответствии с действующим законодательством, в том числе согласно срокам погашения и снятия судимости предусмотренным соответствующими статьями УК РК.
      Указанные в настоящей справке сведения не подлежат использованию при принятии процессуальных решений по уголовным делам и материалам об отказе в возбуждении уголовного дела, а также при производстве специальных проверок в отношении лиц, уполномоченных на выполнение государственных функций, и лиц приравненных к ним.

                              СПРАВКА

Комитет в
отношении ___________________________________________________________
                             (фамилия, имя, отчество)
_____________________________________________________________________
                             (год и место рождения)

по состоянию на «___» __________ 20__ года сведениями о совершении
преступлений не располагает (либо располагает)

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңбатуралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы
N 370-II ҚРЗ 1 бабына сәйкес қағаз жеткiзгiштегi құжат пен бiрдей. Данный документ согласно пункту
1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и электронной цифровой подписи»
равнозначен документу на бумажном носителе.

*штрих-код АЕА ААЖ алынған және ҚР БС ҚСжАЕАЖ Бастығының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен қол
қойылған деректерді қамтиды штрих-код содержит данные, полученные из АИС СУ и подписанные
электронно-цифровой подписью Начальника УКПСиСУ ГП РК

        КОМИТЕТ ПО ПРАВОВОЙ СТАТИСТИКЕ И СПЕЦИАЛЬНЫМ УЧЕТАМ
            ГЕНЕРАЛЬНОЙ ПРОКУРАТУРЫ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН

                           ВНИМАНИЕ!!!
      Сведения информационно-справочных учетов Комитета по правовой статистике и специальным учетам используются в соответствии с действующим законодательством, в том числе согласно срокам погашения и снятия судимости предусмотренным соответствующими статьями УК РК.
      Указанные в настоящей справке сведения не подлежат использованию при принятии процессуальных решений по уголовным делам и материалам об отказе в возбуждении уголовного дела, а также при производстве специальных проверок в отношении лиц, уполномоченных на выполнение государственных функций, и лиц приравненных к ним.

                               СПРАВКА

В отношении гражданина (ки) _____________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество,
_____________________________________________________________________
дата (с указанием числа, месяца и года)
_____________________________________________________________________
и место рождения

КПСиСУ ГП РК по состоянию на «___» ___________ 20___ года
сведениями о совершении преступлений не располагает (либо располагает
следующими сведениями:).

Начальник управления
_____________________________________________________________________
(наименование территориального органа,
_____________________________________________________________________
структурного подразделения Комитета, подпись, Ф.И.О.)

                        (размер формата А 4)

Приложение                
к Регламенту оказания          
государственной услуги выдача информации о
наличии либо отсутствии сведений    
по учетам Комитета по правовой статистике
и специальным учетам Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан о совершении лицом
преступления»              

                             Справочник
           Бизнес процессов оказания государственной услуги
        «Выдача информации о наличии либо отсутствии сведений
       по учетам Комитета по правовой статистике и специальным
         учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан
         о совершении лицом преступления» при оказании услуги
                 через Центры обслуживания населения

                          Справочник
       Бизнес процессов оказания государственной услуги
     «Выдача информации о наличии либо отсутствии сведений
    по учетам Комитета по правовой статистике и специальным
      учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан
      о совершении лицом преступления» при оказании услуги
           через портал электронного правительства

СФЕ - структурно функциональная единица

Приложение 2        
к приказу Генерального    
Прокурора Республики Казахстан
от 1 июля 2014 года № 67  

Регламент
государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий
архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой
статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан и его территориальных управлений»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений» оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными управлениями (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 мая 2014 года № 505 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - архивная справка, архивная копия или архивная выписка, скрепленная печатью.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем от услугополучателя документов, согласно перечню, указанному в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы услугополучателя, направляет их руководителю услугодателя (в день получения документов услугополучателя);
      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает представленные документы и направляет для определения ответственного исполнителя руководителю структурного подразделения;
      3) руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает представленные документы, определяет ответственного исполнителя и направляет ему представленные документы;
      4) ответственный исполнитель в течение 27 календарных дней осуществляет поиск информации по картотекам архивов услугодателя и проведение проверки по автоматизированной базе данных АИС «Специальные учеты»;
      5) при наличии сведений в отношении запрашиваемых лиц, ответственный исполнитель в течение 1 дня подготавливает архивную справку, архивную копию или архивную выписку, при отсутствии запрашиваемых данных исполнителем готовится письменное подтверждение об отсутствии данных услугополучателю;
      6) руководитель услугодателя подписывает архивную справку, архивную копию, архивную выписку или письменное подтверждение об отсутствии сведений услугополучателю;
      7) сотрудник канцелярии осуществляет регистрацию архивной справки, архивной копии или архивной выписки, заверенной печатью, либо письменное подтверждение об отсутствии запрашиваемых сведений в течение 1 дня и их выдачу под расписку в журнале выдачи справок услугополучателю в течение 10 минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация представленных услугополучателем документов в канцелярии услугодателя и передача их руководителю;
      2) рассмотрение руководителем представленных документов и направление для рассмотрения руководителю структурного подразделения;
      3) рассмотрение руководителем структурного подразделения представленных документов, определение ответственного исполнителя и направление ему представленных документов;
      4) поиск информации ответственным исполнителем по картотекам архивов услугодателя и проведение проверки по автоматизированной базе данных АИС «Специальные учеты»;
      5) подготовка ответственным исполнителем архивной справки, архивной копии или архивной выписки, либо письменного подтверждения об отсутствии запрашиваемых сведений;
      6) подписание руководителем услугодателя архивной справки архивной копии, архивной выписки либо письменного подтверждения об отсутствии сведений услугополучателю;
      7) регистрация и выдача сотрудником канцелярии услугодателя услугополучателю архивной справки архивной копии, архивной выписки либо письменного подтверждения об отсутствии сведений.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя (прием, регистрация и передача руководителю документов, регистрация и выдача архивной справки архивной копии, архивной выписки);
      2) руководитель услугодателя (рассмотрение документов, подписание архивной справки архивной копии, архивной выписки);
      3) руководитель структурного подразделения услугодателя (рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя);
      4) ответственный исполнитель – сотрудник услугодателя (поиск сведений, проверка, подготовка архивной справки, архивной копии, архивной выписки)
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему Регламенту государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений».

Приложение            
к регламенту           
оказания государственной услуги 
«Выдача архивных справок и/или  
копий архивных документов в    
пределах архивов Комитета     
по правовой статистике и специальным
учетам Генеральной прокуратуры  
Республики Казахстан       
и его территориальных управлений» 

  Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
    «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов
       в пределах архивов Комитета по правовой статистике и
      специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики
            Казахстан и его территориальных управлений»

СФЕ - структурно функциональная единица

Приложение 3         
к приказу Генерального Прокурора
Республики Казахстан     
от 1 июля 2014 года № 67   

Регламент
государственной услуги
«Представление правовой статистической информации»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Представление правовой статистической информации» оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными управлениями (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом государственной услуги «Предоставление правовой статистической информации», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 мая 2014 года № 505 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – правовая статистическая информация (далее – информация).

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в соответствии с пунктом 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия) процесса по оказанию государственной услуги и длительность ее выполнения:
      1) прием, регистрация в информационной системе сотрудником канцелярии услугодателя в течение 30 минут предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и направление их руководителю услугодателя;
      2) рассмотрение руководителем услугодателя в течение двух часов предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и направление руководителю структурного подразделения;
      3) рассмотрение руководителем структурного подразделения в течение двух часов предоставленных документов услугополучателя, необходимых для получения услуги, определение ответственного исполнителя и направление ему документов;
      4) поиск и подготовка ответственным исполнителем информации на основании сведений, имеющихся в Единой унифицированной статистической системе в течение 14 календарных дней;
      5) визирование информации у руководителя структурного подразделения в день подготовки информации;
      6) подписание у руководителя услугодателя информации в день подготовки информации;
      7) регистрация и выдача сотрудником канцелярии в течение 15 минут справки при личном посещении услугополучателя под расписку в журнале учета выдачи и регистрации выданной информации.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры:
      1) регистрация представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в канцелярии услугодателя и передача их руководителю;
      2) резолюция руководителя услугодателя для рассмотрения руководителю структурного подразделения;
      3) резолюция руководителя структурного подразделения для рассмотрения ответственному исполнителю;
      4) подготовка ответственным исполнителем информации и передача его для визирования руководителю структурного подразделения и для подписания руководителю услугодателя;
      5) регистрация в канцелярии и выдача информации услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя (принимает и регистрирует документы от услугополучателя, регистрирует и выдает информацию услугополучателю);
      2) ответственный исполнитель (осуществляет поиск и подготовку информации);
      3) руководитель структурного подразделения (определяет ответственного исполнителя, визирует подготовленную ответственным исполнителем информацию);
      4) руководитель услугодателя (рассматривает поступившие документы, подписывает информацию).
      8. Описание последовательности процедур (действия) между работниками с указанием длительности каждой процедуры:
      1) прием и регистрация в течение 30 минут предоставленных документов услугополучателя, направление их руководителю услугодателя;
      2) рассмотрение и передача в течение двух часов документов руководителем услугодателя руководителю структурного подразделения;
      3) рассмотрение и передача в течение двух часов документов руководителем структурного подразделения ответственному исполнителю;
      4) поиск и подготовка информации ответственным исполнителем в срок не более 14 календарных дней со дня получения предоставленных услугополучателем документов;
      5) визирование информации у руководителя структурного подразделения в день подготовки информации, подписание информации у руководителя услугодателя;
      6) регистрация и выдача информации.
      Описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему Регламенту государственной услуги «Представление правовой статистической информации».

Приложение           
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление правовой    
статистической информации»   

                                    Справочник
             Бизнес процессов оказания государственной услуги
            «Предоставление правовой статистической информации

СФЕ - структурно функциональная единица

Приложение 4         
к Приказу Генерального Прокурора
Республики Казахстан     
от 1 июля 2014 г. № 67    

ПЕРЕЧЕНЬ
утративших силу некоторых приказов
Генерального Прокурора Республики Казахстан

      1) приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 5 октября 2010 года № 63 «Об утверждении регламента государственной услуги «Выдача справки о наличии либо отсутствии судимости» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6615 и опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 27 апреля 2011 года № 140 (26561));
      2) приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 107 «Об утверждении регламента государственной услуги «Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных подразделений» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7338 и опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 3 апреля 2012 года № 87-88 (26906-26907));
      3) приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 15 декабря 2011 года № 139 «Об утверждении регламента государственной услуги «Представление правовой статистической информации» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7383 и опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 3 апреля 2012 года № 87-88 (26906-26907)).