Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның Тәртіптік коммиссиясы туралы Ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2014 жылғы 31 желтоқсандағы № 89 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 4 ақпанда № 10180 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 26 сәуірдегі № 87 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік қызмет істері министрінің 26.04.2016 № 87 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 31 желтоқсандағы № 321 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне тәртіптік жаза қолдану ережесінің 6-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берілген Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органның Тәртіптік коммиссиясы туралы Ережесі бекітілсін.
      2. «Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның Тәртіптік коммиссиясы туралы Ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының 2013 жылғы 25 желтоқсандағы № 06-7/189 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 9097 тіркелген, 2014 жылғы 8-ақпандағы № 27 (28251) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлық профилактикасы департаменті (Ә.А. Көмекбаев) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен оны ресми жариялауды қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Төраға                                     Қ. Қожамжаров

Қазақстан Республикасының 
Мемлекеттік қызмет iстерi 
және сыбайлас жемқорлыққа 
қарсы іс-қимыл жөніндегі 
агенттігі Төрағасының    
2014 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 89 бұйрығымен бекітілді 

Мемлекеттiк қызмет iстерi және сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл жөнiндегi уәкiлеттi органның
Тәртiптiк комиссиясы туралы
Ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк қызмет iстерi және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөнiндегi уәкiлеттi органның Тәртiптiк комиссиясы туралы Ережесі (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Президентінің 1999 жылғы 31 желтоқсандағы № 321 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне тәртіптік жаза қолдану қағидаларына сәйкес әзірленді (бұдан әрі - Қағидалар).
      2. Мемлекеттiк қызмет iстерi және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөнiндегi уәкiлеттi органның Тәртiптiк комиссиясы  (бұдан әрі – Комиссия) – Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қызмет iстерi және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінде (бұдан әрi - Агенттік) тәртiптiк жауапкершiлiкке әкеп соғатын, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылығын жасаған, сондай-ақ Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс кодексiн (Мемлекеттік қызметшілер қызмет этикасының қағидалары) (бұдан әрі – Ар-намыс кодексі) бұзуға жол берген В-1, С-1, С-2 санаттарындағы қызметшiлерге қатысты тәртiптiк iстерді қарау үшiн құрылатын тұрақты алқалы орган.
      3. Комиссия өзінің қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік қызмет туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдарын, Қазақстан Республикасының басқа нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

2. Комиссияның негізгі функциялары

      4. Комиссияның негізгі функцияларымен:
      1) осы Ереженің 2-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметшілерді (бұдан әрі - қызметші) тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту жөніндегі мемлекеттiк орталық органдарының басшылары атына ұсыныстар әзiрлеу және тәртіптік істерді қарастыру;
      2) мемлекеттiк тәртіпті нығайту, мемлекеттiк органдардын мемлекеттік қызметшілерімен мемлекеттiк қызмет туралы заңнама және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес заңнаманың талаптарын сақталуын қамтамасыз ету жөнiнде нұсқаулар мен ұсыныстар әзiрлеу;
      3) мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің тәртіптік істерді қарастыру жөніндегі мемлекеттік органдарының тәртіптік комиссияның жұмысын үйлестіру болып табылады.
      5. Комиссия функцияларын жүзеге асыру мақсатында:
      1) өзiнің мәжiлiстерiнде мемлекеттiк орталық органдардың, олардың ведомстволарының басшыларын тыңдайды;
      2) құқық қорғау және басқа мемлекеттiк органдардан, ұйымдардан құжаттарды және ақпаратты сұратады;
      3) орталық мемлекеттік органдарына (Қазақстан Республикасының Президентiне тiкелей бағынатын және есеп беретiн құқық қорғау және арнаулы мемлекеттік органдар мен Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлiгiнен басқа) қызметшілерімен сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес заңнаманың және Ар-намыс кодекстің талаптарын бұзу фактілері бойынша Қағидалардың талаптарына сәйкес тексеру немесе қызметтiк тексерiстер жүргiзу туралы ұсыныстар енгiзеді.

3. Комиссияның жұмысын ұйымдастыру

      6. Комиссияның жеке құрамы Агенттiктің Төрағасымен бекiтiледi және Комиссияның дербес құрамы Төрағадан, Төрағаның орынбасарынан және 5-тен кем емес мүшеден тұрады.
      Комиссияның құрамына орталық мемлекеттік органдарының басшылары (орынбасарлары), соның ішінде, құқық қорғау органдарының мүшелері, Қазақстан Республикасының Парламенті депутаттары, үкіметтік емес ұйымдарының өкілдері және Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері кіреді.
      7. Комиссияның Төрағасы Агенттік Төрағасының орынбасары болып табылады, ол:
      1) Комиссияны басқарады, оның жұмысын басшылыққа алуын іске асырады және ұйымдастырады;
      2) Комиссия мәжілісінің күн тәртібін анықтайды;
      3) Комиссия мәжілісін шақыртады және онда төрағалық етеді;
      4) Комиссия мәжілісінде қаралатын нақты мәселе бойынша баяндаушыны анықтайды;
      5) Комиссияның құзыреті шегінде тәртіптік іс қозғайды;
      6) Комиссияның жабық мәжілісін өткізу туралы шешім бекітеді.
      Комиссияның Төрағасы жоқ болған кезде, оның уәкілдігі бойынша мәжілістерде Комиссия Төрағаның орынбасары төрағалық етеді.
      8. Осы Ереженiң 2-тармағында көрсетiлген қызметшiлер Комиссиямен қабылдаған шешiммен келiспеген жағдайда оған Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес шағым беруге құқылы.
      9. Комиссияның жұмыс органы Агенттіктің Мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлық профилактикасы департаментінің Тәртіптік-әкімшілік тәжірибе мен мемлекеттік қызмет көрсету басқармасы (бұдан әрі - Басқарма) болып табылады.
      10. Комиссияның хатшысы Агенттік Басқармасының қызметкері болып табылады.
      Комиссияның хатшысы:
      1) Комиссияның отырыс хаттамасын жүргiзедi;
      2) Комиссияның шешiмiн тиiстi мемлекеттiк органға жолдайды;
      3) Комиссияның іс жүргізуін қамтамасыз етеді.
      11. Комиссия Төрағасының қолымен қойылатын Комиссияның шешімі хаттамамен ресімденеді және оның қабылданған күнінен бес күн мерзімінде тиісті мемлекеттік органдарға және ұйымдарға таратылады.
      12. Комиссияның мүшелерін Комиссияның жұмыс органы мәжіліске үш күн мерзіміне дейін мәжілістің жүргізу орны, күні, оның күн тәртібі туралы хабарланады және таныстырылады.
      13. Комиссияның мәжілісі:
      1) Комиссия мүшелерінің жалпы санының үштен екiсi қатысып отырса заңды деп саналады;
      2) қажеттiлiгiне қарай өткiзiледi;
      3) қажет болған жағдайда, егер мәселелерді қарастыру мемлекеттік құпияны қозғайтын болса, онда Комиссия төрағасының шешімімен жабық отырыстар өткізіледі.
      14. Комиссияның шешiмдерiн мәжiлiске қатысушы Комиссия мүшелерiнiң жалпы санының қарапайым басым дауысымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етушінің дауысы шешушi дауыс болып табылады.
      15. Қызметшiнiң терiс қылық жасауы туралы мәлiметтер: жеке және заңды тұлғалардың өтініштері, құқық қорғау және өзге мемлекеттiк органдардың материалдары, бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлiмше басшыларының қызметтiк жазбахаттары және өзге де материалдар болып табылады.
      16. Қозғалған тәртiптiк iс үш апта ішінде қаралады.
      Тәртіптік іс қызметшiнiң уақытша еңбекке жарамсыздығы, оның демалыста немесе iссапарда болу кезеңiнде тоқтатыла тұрады.
      17. Тәртіптік іс Комиссияның отырысында қаралғанға дейін оның хатшылығы тексеру немесе қызметтік тексеру жүргізеді, оның барысында iске қатысы бар мән-жайлар мен мәлiметтер зерделенедi, тәртiптiк жауаптылыққа тартылатын адамдардан жазбаша түсiнiктемелер талап етiледi.
      18. Қызметшiлердiң тәртiптiк терiс қылықтары фактілері бойынша қызметтiк тексерулер мемлекеттiк қызмет iстерi және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөнiндегi уәкiлеттi орган (бұдан әрі - уәкiлеттi орган) басшысының бұйрығымен тағайындалады және осы Қағидаларда белгiленген мерзiмде және тәртiппен уәкiлеттi органның лауазымды адамдары жүргiзедi.
      19. Хатшылық тәртiптiк жауапкершiлiкке тартылатын адамдарды Комиссия отырысының орны мен өткiзiлетiн уақыты туралы хабарландыру жөнiнде шаралар қабылдайды.
      Тәртiптiк Кеңестің отырысында тәртiптiк iс, егер тәртiптiк жауапкершiлiкке тартылатын адамдар отырыс өткiзілгенге дейiн үш күн бұрын тиісінше хабарландырылса, олардың қатысуынсыз қаралуы мүмкiн.
      Осы Ережеде тиісінше хабарлау деп оның тікелей өзіне немесе онымен бірге тұрып жатқан кәмелетке толған отбасы мүшелерінің біріне қолы қойылып, хатпен, тапсырыстық хатпен немесе жеделхатпен табыс етілген хабарлама танылады.
      20. Тәртiптiк iстi қарау қорытындылары бойынша Комиссия мынадай шешiмдердің бiрiн шығарады:
      1) тәртіптік жазаны қолданудың және оның түрi туралы ұсынысты тиісті мемлекеттiк органның басшысына жолдау туралы;
      2) осы Ереженің 21-тармағында көрсетілген жағдайларда тәртiптiк iстi тоқтату туралы;
      3) мемлекеттiк қызметшiнің iс-әрекеттерiнде қылмыс белгiлерi немесе әкімшілік құқық бұзушылықтар болған жағдайда құжаттар мен материалдарды тиісті құқық қорғау органдарына немесе басқа уәкiлеттi органына жолдау туралы.
      21. Келесі жағдайларда тәртiптiк iс тоқтатылады:
      1) мемлекеттік қызмет туралы заңнамамен қарастырылған тәртiптiк жаза қолданудың мерзiмдерi өткенде;
      2) тәртiптiк iс негiзсiз қозғалғанда;
      3) тәртiптiк терiс қылық құрамы болмағанда.

Об утверждении Положения о Дисциплинарной комиссии уполномоченного органа по делам государственной службы и противодействию коррупции

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 31 декабря 2014 года № 89. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 февраля 2015 года № 10180. Утратил силу приказом Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 26 апреля 2016 года № 87

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по делам государственной службы РК от 26.04.2016 № 87 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 6 Правил наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих Республики Казахстан, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 31 декабря 1999 года № 321, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о Дисциплинарной комиссии уполномоченного органа по делам государственной службы и противодействию коррупции.
      2. Признать утратившим силу приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 25 декабря 2013 года № 06-7/189 «Об утверждении Положения о Дисциплинарной комиссии уполномоченного органа по делам государственной службы» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9097), опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 8 февраля 2014 года № 27 (27648)).
      3. Департаменту государственной службы и профилактики коррупции Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции (Комекбаев А.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Председатель                               К. Кожамжаров

Утверждено            
приказом Председателя Агентства 
Республики Казахстан по делам  
государственной службы       
и противодействию коррупции    
от 31 декабря 2014 года № 89   

Положение
о Дисциплинарной комиссии уполномоченного органа
по делам государственной службы и противодействию коррупции

1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о Дисциплинарной комиссии уполномоченного органа по делам государственной службы и противодействию коррупции (далее - Положение) разработано в соответствии с пунктом 6 Правил наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих Республики Казахстан, утвержденных Указом Президента Республики Казахстан от 31 декабря 1999 года № 321 (далее - Правила).
      2. Дисциплинарная комиссия уполномоченного органа по делам государственной службы и противодействию коррупции (далее - Комиссия) - постоянный коллегиальный орган, создаваемый в Агентстве Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции (далее - Агентство), для рассмотрения дисциплинарных дел в отношении административных государственных служащих категорий В-1, С-1, С-2, совершивших коррупционные правонарушения, влекущие дисциплинарную ответственность, а также допустивших нарушения Кодекса чести государственных служащих Республики Казахстан (Правил служебной этики государственных служащих) (далее - Кодекс чести).
      3. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан «О государственной службе», «О борьбе с коррупцией», иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.

2. Основные функции Комиссии

      4. Основными функциями Комиссии являются:
      1) рассмотрение дисциплинарных дел и выработка предложений в адрес руководителей центральных государственных органов по привлечению к дисциплинарной ответственности административных государственных служащих, указанных в пункте 2 (далее - служащие) настоящего Положения;
      2) выработка рекомендаций и предложений по укреплению государственной дисциплины, обеспечению соблюдения государственными служащими государственных органов требований законодательства о государственной службе и антикоррупционного законодательства;
      3) координация работы дисциплинарных комиссий государственных органов по рассмотрению дисциплинарных дел административных государственных служащих.
      5. Комиссия в целях осуществления функций:
      1) заслушивает на своих заседаниях руководителей и иных должностных лиц центральных государственных органов, их ведомств;
      2) запрашивает у правоохранительных и иных государственных органов, организаций документы, материалы и информацию;
      3) вносит предложения в центральные государственные органы (кроме специальных государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики Казахстан и Министерства обороны Республики Казахстан) о проведении проверок и служебных расследований по фактам нарушения служащими норм антикоррупционного законодательства Республики Казахстан и Кодекса чести в соответствии с требованиями норм Правил.

3. Организация деятельности Комиссии

      6. Персональный состав Комиссии утверждается председателем Агентства и состоит из Председателя, заместителя Председателя и не менее 5 членов.
      В состав Комиссии входят руководители (заместители) центральных государственных органов, в том числе правоохранительных органов, депутаты Парламента Республики Казахстан, представители неправительственных организаций и представители средств массовой информации, аккредитованных в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      7. Председателем Комиссии является Заместитель Председателя Агентства, который:
      1) возглавляет Комиссию, организует и осуществляет руководство ее работой;
      2) определяет повестку дня заседаний Комиссии;
      3) созывает заседания Комиссии и председательствует на них;
      4) определяет докладчика по конкретному вопросу, рассматриваемому на заседании Комиссии;
      5) в пределах компетенции Комиссии возбуждает дисциплинарное дело;
      6) утверждает решение о проведении закрытого заседания Комиссии.
      В отсутствие Председателя Комиссии по его уполномочию председательствует на заседаниях заместитель Председателя Комиссии.
      8. Служащие указанные в пункте 2 Положения, не согласные с принятым Комиссией решением, вправе обжаловать его в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      9. Рабочим органом Комиссии является Управление дисциплинарно-административной практики и государственных услуг Департамента государственной службы и профилактики коррупции Агентства (далее - Управление).
      10. Секретарем Комиссии является сотрудник Управления.
      Секретарь Комиссии:
      1) ведет протокол заседания Комиссии;
      2) направляет решение Комиссии в соответствующий государственный орган и организацию;
      3) обеспечивает делопроизводство Комиссии.
      11. Решение Комиссии оформляется протоколом, который подписывается Председателем Комиссии и рассылается соответствующим государственным органам и организациям в течение пяти рабочих со дня его принятия.
      12. Члены Комиссии о дне, месте проведения заседания, его повестке уведомляются и ознакамливаются с соответствующими материалами рабочим органом Комиссии за три рабочих дня до заседания.
      13. Заседания Комиссии:
      1) считаются правомочными, если на них присутствует не менее двух третей от общего числа членов Комиссии;
      2) проводятся по мере необходимости;
      3) в случае необходимости, если рассмотрение вопросов затрагивает государственные секреты, то по решению председателя Комиссии проводятся закрытые заседания.
      14. Комиссия принимает решения простым большинством голосов от числа присутствующих на заседании членов Комиссии. При равенстве голосов голос председательствующего является решающим.
      15. Сведениями о совершении проступка служащими являются: обращения физических и юридических лиц, материалы правоохранительных и иных государственных органов, публикации в средствах массовой информации, служебные записки руководителей структурных подразделений государственных органов и иные материалы.
      16. Возбужденное дисциплинарное дело рассматривается в течение трех недель.
      Дисциплинарное дело приостанавливается на период временной нетрудоспособности служащего, нахождения его в отпуске или в командировке.
      17. До рассмотрения дисциплинарного дела на заседании Комиссии его Рабочим органом проводится проверка либо служебное расследование, в ходе которых изучаются обстоятельства и сведения, имеющие отношение к делу, истребуются письменные объяснения лиц, привлекаемых к дисциплинарной ответственности.
      18. Служебные расследования по фактам дисциплинарных проступков служащих, назначаются приказом руководителя уполномоченного органа по делам государственной службы и противодействию коррупции (далее - уполномоченный орган) и проводятся должностными лицами уполномоченного органа в сроки и в порядке, установленные Правилами.
      19. Рабочим органом принимаются меры по оповещению лиц, привлекаемых к дисциплинарной ответственности, о месте и времени проведения заседания Комиссии.
      Рассмотрение дисциплинарного дела на заседании Комиссии может происходить без участия лиц, привлекаемых к дисциплинарной ответственности, если они были надлежащим образом оповещены не менее чем за три дня до проведения заседания.
      Надлежащим оповещением в Положении признается оповещение лица письмом, заказным письмом либо телеграммой, которые вручаются ему лично или кому-то из совместно проживающих с ним совершеннолетних членов семьи под расписку.
      20. По результатам рассмотрения дисциплинарного дела, Комиссия выносит одно из следующих решений:
      1) о направлении рекомендации руководителю соответствующего государственного органа о наложении дисциплинарного взыскания и его виде;
      2) о прекращении дисциплинарного дела, в случаях предусмотренных пунктом 21 настоящего Положения;
      3) при наличии в действиях государственного служащего признаков преступления либо административного правонарушения направить документы и материалы в соответствующий правоохранительный орган или иной уполномоченный орган.
      21. Дисциплинарное дело прекращается в случаях:
      1) истечения сроков наложения дисциплинарного взыскания, предусмотренных законодательством о государственной службе;
      2) необоснованного возбуждения дисциплинарного дела;
      3) отсутствия события дисциплинарного проступка.