Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2014 жылғы 24 сәуірдегі № 124 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 21 мамырда № 3905 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 164 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 22.05.2015 № 164 қаулысымен (қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңы 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      4) "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес.
 

Облыс әкімі

А.Мұхамбетов


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуірдегі
№ 124 қаулысымен
Бекітілген
 

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы 40, 146 кабинет (байланыс телефоны 8 (7132) 55-23-43) мекен-жайында орналасқан "Ақтөбе облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - қызмет беруші) көрсетіледі. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесi – Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" нысаны бойынша миссионерлік тіркеу (қайта тіркеу) куәлігі немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады. Құжаттарды қабылдау Стандарттың 9–тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) қызмет берушінің қызметкері құжаттарды қабылдап, құжаттарды Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес келсе, қызмет алушыға құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет берушінің мөрі басылған мемлекеттік қызмет алушының өтінішінің көшірмесі беріледі (30 минут);
      2) қызмет берушінің басшысы құжаттармен танысып, жауапты орындаушыны анықтайды (1 күнтізбелік күн);
      3) қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды зерделеп, куәлік немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы қағаз түрінде дәлелденген жауап дайындайды (20 күнтізбелік күн).
      Тіркеу немесе қайта тіркеудің мерзімі мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушының ұсынған материалдары бойынша қорытынды алу үшін дінтану сараптамасын жүргізген кезде уақытша тоқтатылады;
      4) әкім не ол уәкілеттік берген тұлға (лауазымы мен тегi, аты-жөні) миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу (қайта тіркеу) куәлігіне немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды (8 күнтізбелік күн);
      5) қызмет беруші қызметкерімен қызмет алушыға (немесе сенім білдірілген өкіліне) куәлікті беру немесе куәлікті беруден бас тарту туралы дәлелді жауапты жеке қабылдау барысында немесе мемлекеттік қызмет алушымен көрсетілген мекен-жайға пошта арқылы жолданады (1 күнтізбелік күн).
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) қызмет беруші қызметкері;
      2) қызмет беруші басшысы;
      3) қызмет беруші жауапты орындаушысы;
      4) әкім не ол уәкілеттік берген тұлға (лауазымы мен тегi, аты-жөні).
      7. Құрылымдық бөлімшелер (жұмысшылар) арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) реттік сипаттамасы әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттерінің мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 8 тармақпен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


"Миссионерлік қызметті жүзеге
асыратын тұлғаларды тіркеуді
және қайта тіркеуді жүргізу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша
 

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


"Миссионерлік қызметті
жүзеге асыратын тұлғаларды
тіркеуді және қайта тіркеуді
жүргізу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша
 

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуірдегі
№ 124 қаулысымен
Бекітілген
 

      "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті
 

1. Жалпы ережелер

      1. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы 40, 146 кабинет (байланыс телефоны 8 (7132) 55-23-43) мекен-жайында орналасқан "Ақтөбе облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - қызмет беруші) көрсетіледі. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесi – діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім немесе Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген Стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 2 қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негізі болып табылады. Құжат қабылдау Стандарттың 9-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) қызмет берушінің қызметкері құжаттарды қабылдап, құжаттарды Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес келсе, қызмет алушыға құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет берушінің мөрі басылған мемлекеттік қызмет алушының өтінішінің көшірмесі беріледі (30 минут);
      2) қызмет беруші басшысы құжат мазмұнымен танысып, жауапты орындаушыны анықтайды (1күнтізбелік күн);
      3) жауапты орындаушы құжаттармен танысып, облыс әкімдігі қаулысының жобасы немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет негіздері бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты қағаз түрінде дайындайды (20 күнтізбелік күн);
      4) облыс әкімі діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешімге немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды (8 күнтізбелік күн);
      5) қызмет беруші қызметкері шешім немесе шешім беруден бас тарту туралы дәлелді жауабын (сенім білдірілген өкіл) қызмет алушыға жеке қабылдау барысында немесе мемлекеттік қызмет алушымен көрсетілген мекен-жайына пошта арқылы жіберіледі (1күнтізбелік күн).
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) қызмет беруші қызметкері;
      2) қызмет беруші басшысы;
      3) қызмет беруші жауапты орындаушысы;
      4) облыс әкімі.
      7. Құрылымдық бөлімшелер (жұмысшылар) арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) реттік сипаттамасы әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттерінің мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 8 тармақпен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


"Діни әдебиетті және діни
мазмұндағы өзге де
ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды
тарату үшін арнайы тұрақты
үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру"
Мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша
 

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


"Діни әдебиетті және діни
мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни
мақсаттағы заттарды тарату
үшін арнайы тұрақты үй-
жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша
 

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуірдегі
№ 124 қаулысымен
Бекітілген
 

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы 40, 146 кабинет (байланыс телефоны 8 (7132) 55-23-43) мекен-жайында орналасқан "Ақтөбе облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - қызмет беруші) көрсетіледі. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесi – діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу-хат не Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" (бұдан әрі - Стандарт) мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады. Құжаттарды қабылдау Стандарттың 9–тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) қызмет берушінің қызметкері құжаттарды қабылдап, құжаттарды Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес келсе, қызмет алушыға құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет берушінің мөрі басылған мемлекеттік қызмет алушының өтінішінің көшірмесі беріледі (30 минут);
      2) қызмет берушінің басшысы құжаттармен танысып, жауапты орындаушыны анықтайды (1 күнтізбелік күн);
      3) қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды зерделеп, куәлік немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы қағаз түрінде дәлелденген жауап дайындайды (20 күнтізбелік күн).
      4) облыс әкімі діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешімге немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды (8 күнтізбелік күн);
      5) қызмет беруші қызметкері шешім немесе шешім беруден бас тарту туралы дәлелді жауабын (сенім білдірілген өкіл) қызмет алушыға жеке қабылдау барысында немесе мемлекеттік қызмет алушымен көрсетілген мекен-жайына пошта арқылы жіберіледі (1күнтізбелік күн).
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) қызмет беруші қызметкері;
      2) қызмет беруші басшысы;
      3) қызмет беруші жауапты атқарушысы;
      4) облыс әкімі.
      7. Құрылымдық бөлімшелер (жұмыстар) арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) реттік сипаттамасы әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттерінің мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 8 тармақпен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


"Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды
ғибадат үйлерінен
ғимараттарынан) тыс жерлерде
орналастыруға келісу туралы
шешім беру" Мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті
1-Қосымша
 

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


"Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде орналастыруға
келісу туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша
 

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 24 сәуірдегі
№ 124 қаулысымен
Бекітілген
 

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі – басқарма) келісімі бойынша Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы 40, 130 кабинет мекен-жайында орналасқан (байланыс телефоны 8 (7132) 56-36-60) "Ақтөбе облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетіледі. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      Өтініштерді қабылдау және көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергiлiктi атқарушы органының шешімі немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген Стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 12 қосымшаларға сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады. Құжаттарды қабылдау Стандарттың 9–тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) қызмет берушінің қызметкері құжаттарды қабылдап, құжаттарды Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сәйкес келсе, бұл жағдайда құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетілген мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызмет берушінің мөрі басылған растау беріледі және құжаттарға бұрыштама коюға және жауапты орындаушыны анықтау үшін қызмет берушінің басшысына жолдайды (30 минут);
      2) қызмет беруші басшысы құжат мазмұнымен танысып, жауапты орындаушыны анықтайды (1 сағат);
      3) қызмет берушінің жауапты орындаушысы өтінішті тіркейді және басқармаға жолдайды (3 күнтізбелік күн);
      4) басқарманың қызметкері қызмет берушіден құжаттарды қабылдайды, тіркеу журналында тіркейді және құжаттарға бұрыштама коюға және жауапты орындаушыны анықтау үшін басқарманың басшысына жолдайды (30 минут);
      5) басқарманың басшысы қарап, құжаттарды жауапты орындаушыға тапсырады (30 минут);
      6) басқарманың жауапты орындаушысы өтінішін қанағаттандыру мүмкіндігін анықтайды, келісу хатын немесе бас тарту туралы дәлелденген жауабын дайындайды, содан кейін басқарманың басшысына қол қоюға жолдайды (9 күнтізбелік күн);
      7) басқарманың қызметкері келісім хатты немесе бас тарту туралы дәлелденген жауабын тіркейді және қызмет берушіге жолдайды (30 минут);
      8) қызмет берушінің жауапты орындаушысы облыс әкімдігінің қаулы жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауабын қағаз түрінде дайындайды (12 күнтізбелік күн);
      9) облыс әкімі, ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешіміне қол қояды немесе қызмет берушінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген қағаз түріндегі жауабына қол қояды (3 күнтізбелік күн);
      10) қызмет берушінің қызметкері шешімін немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауабын тіркейді және қызмет алушыға береді (3 күнтізбелік күн).
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) қызмет беруші қызметкері;
      2) қызмет беруші басшысы;
      3) қызмет беруші жауапты орындаушысы;
      4) басқарманың қызметкері;
      5) басқарманың басшысы;
      6) басқарманың жауапты орындаушысы;
      7) облыс әкімі.
      7. Құрылымдық бөлімшелер (жұмысшылар) арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) реттік сипаттамасы әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттерінің мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 8 тармақпен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау, сондай-ақ
үйлерді (ғимараттарды)
ғибадат үйлері (ғимараттары)
етіп қайта бейіндеу
(функционалдық мақсатын
өзгерту) туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетінқызмет регламентіне
1-Қосымша
 

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


"Ғибадат үйлерін
(ғимараттарын) салу және
олардың орналасатын жерін
айқындау, сондай-ақ үйлерді
(ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта
бейіндеу (функционалдық
мақсатын өзгерту)
туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша
 

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.11.2014 № 414 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


 

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Актюбинской области от 24 апреля 2014 года № 124. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 21 мая 2014 года № 3905. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 22 мая 2015 года № 164

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 22.05.2015 № 164 (порядок введения в действие см. п. 5).
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность";
      2) регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения";
      3) регламент государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)";
      4) регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)".
      2. Государственному учреждению "Управление по делам религий Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".
 

Аким области

А.Мухамбетов


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 24 апреля 2014 года № 124
 

Регламент государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление по делам религий Актюбинской области" (далее – услугодатель), расположенным по адресу: город Актобе, улица Абилкайыр хана, 40, каб. 146 (контактные телефоны 8(7132) 55-23-43). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера по форме согласно приложению 1 к Стандарту "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      Форма предоставления результатов оказания государственной услуги - бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложению 2 к Стандарту. Прием документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается копия заявления услугополучателя со штампом услугодателя, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы (30 минут);
      2) руководитель услугодателя, ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя (1 календарный день);
      3) ответственный исполнитель услугодателя, изучает документы и подготавливает свидетельство, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе (20 календарных дней).
      Срок регистрации или перерегистрации приостанавливается при проведении религиоведческой экспертизы для получения заключения по материалам, представленным услугополучателем государственной услуги;
      4) аким либо уполномоченное им лицо (с указанием должности, фамилии и инициалов) подписывает свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги (8 календарных дней);
      5) сотрудником услугодателя осуществляется выдача свидетельства либо мотивированного ответа об отказе в выдаче свидетельства услугополучателю (либо представителю по доверенности) при личном посещении или направляется почтой по адресу, указанному получателем государственной услуги (1 календарный день).
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) аким либо уполномоченное им лицо (с указанием должности, фамилии и инициалов).
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственных услуг отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 8 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Проведение регистрации
и перерегистрации лиц,
осуществляющих
миссионерскую деятельность"
 

      Сноска. Приложение 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Проведение
регистрации и
перерегистрации лиц,
осуществляющих
миссионерскую деятельность"
 

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


 


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 24 апреля 2014 года № 124
 

Регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление по делам религий Актюбинской области" (далее – услугодатель) расположенного по адресу: город Актобе, улица Абилкайыр хана, 40, каб. 146 (контактные телефоны 8(7132) 55-23-43). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, установленным законами Республики Казахстан.
      Форма предоставления результатов оказания государственной услуги - бумажная.
 

2.Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложению 2 к Стандарту, утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт). Прием документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается копия заявления услугополучателя со штампом услугодателя, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы (30 минут);
      2) руководитель услугодателя, ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя (1 календарный день);
      3) ответственный исполнитель услугодателя, изучает документы и подготавливает проект постановления акимата области, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе (20 календарных дней);
      4) аким области подписывает решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги (8 календарных дней);
      5) сотрудником услугодателя осуществляется выдача решения либо мотивированного ответа об отказе в выдаче решения услугополучателю (либо представителю по доверенности) при личном посещении или направляется почтой по адресу, указанному получателем государственной услуги (1 календарный день).
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) аким области.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственных услуг отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 8 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача решения об
утверждении расположения
специальных стационарных
помещений для распространения
религиозной литературы и иных
информационных материалов
религиозного содержания,
предметов религиозного
назначения"
 

      Сноска. Приложение 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача решения об
утверждении расположения
специальных стационарных
помещений для
распространения религиозной
литературы и иных
информационных материалов
религиозного содержания,
предметов религиозного
назначения"
 

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


 


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 24 апреля 2014 года № 124
 

Регламент государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление по делам религий Актюбинской области" (далее – услугодатель) расположенного по адресу: город Актобе, улица Абилкайыр хана, 40, каб. 146, контактные телефоны 8(7132) 55-23-43. Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – решение о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)", утвержденного Постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результатов оказания государственной услуги - бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложению 2 к Стандарту. Прием документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается копия заявления услугополучателя со штампом услугодателя, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы (30 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя (1 календарный день);
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает документы и подготавливает проект постановления акимата области, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе (20 календарных дней);
      4) аким области подписывает решение о согласовании об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги (8 календарных дней);
      5) сотрудником услугодателя осуществляется выдача решения о согласовании либо мотивированный ответ об отказе в выдаче решения услугополучателю (либо представителю по доверенности) при личном посещении или направляется почтой по адресу, указанному получателем государственной услуги (1 календарный день).
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) аким области.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственных услуг отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 8 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача решения о
согласовании расположения
помещений для проведения
религиозных мероприятий за
пределами культовых зданий
(сооружений)"
 

      Сноска. Приложение 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача решения о
согласовании расположения
помещений для проведений
религиозных мероприятий за
пределами культовых зданий
(сооружений)"
 

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведений религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


 


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 24 апреля 2014 года № 124
 

Регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства Актюбинской области" (далее – услугодатель), расположенного по адресу: город Актобе, проспект Абилкайыр хана, 40, кабинет 130 (контактные телефоны 8 (7132) 56-36-60), по согласованию с государственным учреждением "Управление по делам религий Актюбинской области" (далее – управление). Прием заявления и выдачу результата оказания государственной услуги осуществляет управление архитектуры и градостроительства Актюбинской области.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – решение местного исполнительного органа области, города республиканского значения и столицы о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения или о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложениям 12 к Стандарту государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт). Прием документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 Стандарта. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается подтверждение о получении документов услугополучателя со штампом услугодателя, содержащее дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы и направляет документы руководителю услугодателя для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя (30 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя (1 часа);
      3) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует запрос и направляет в управление (3 календарных дня);
      4) сотрудник управления принимает пакет документов от услугодателя, регистрирует их в журнале регистрации и направляет документы руководителю управления для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя (30 минут);
      5) после рассмотрения руководитель управления передает документы ответственному исполнителю управления (30 минут);
      6) ответственный исполнитель управления определяет возможность удовлетворения ходатайства, подготавливает письмо согласование, либо мотивированный ответ об отказе, после чего направляет на подписание руководителю управления (9 календарных дней);
      7) сотрудник управления регистрирует письмо согласование, либо мотивированный ответ об отказе и направляет услугодателю (30 минут);
      8) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает проект постановления акимата области, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе (12 календарных дней);
      9) аким области подписывает решение о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения или решение о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) (далее - решение) либо руководитель услугодателя подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе (3 календарных дня);
      10) сотрудник услугодателя регистрирует решение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе и выдает услугополучателю (3 календарных дня).
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) сотрудник управления;
      5) руководитель управления;
      6) ответственный исполнитель управления;
      7) аким области.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственных услуг отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 8 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача решения о
строительстве культовых
зданий (сооружений), определении
их месторасположения, а также
перепрофилировании
(изменении функционального
назначения) зданий (сооружений)
в культовые здания (сооружения)"
 

      Сноска. Приложение 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача решения о
строительстве культовых зданий
(сооружений), определении их
места расположения, а также
перепрофилировании
(изменении функционального
назначения) зданий
(сооружений) в культовое
здание (сооружение)"
 

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их места расположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовое здание (сооружение)"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 24.11.2014 № 414 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).