"Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 05 маусымдағы № 197 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2014 жылы 11 шілдеде № 2769 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2016 жылғы 31 шілдедегі № 336 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 31.07.2015 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 1-тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы "Туризм саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" № 192 қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Тұрдалиевке жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі
А. Мұсаханов

      

  Облыс әкімдігінің 2014
жылғы "05" маусым
№ 197 қаулысымен бекітілген

"Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм
объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар
туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы туристік ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы облысының туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 192 қаулысымен бекітілген "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз жүзінде.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - туристік ақпаратты, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы туристік ақпарат беру.
      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет заңды және жеке тұлғаларға (бұдан әрi - көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетiледi.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
көрсетілетін қызметті берушініңқұрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастаудың негіздемесі көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес өтінішті ұсынуы болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркеуге алады және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жібереді.
      Құжаттарды қабылдау мен тіркеу үшін рұқсат берілетін ең ұзақ уақыт – 30 (отыз) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы берілген құжаттарды қарастырады және жауапты орындаушыны анықтайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қояды және құжаттарды жауапты орындаушыға жолдайды.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы берілген құжаттарды қарастырады және көрсетілетін қызметті алушының жолдаған сұрауына сәйкес тиісті ақпаратты дайындайды. Ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыт – 3 (үш) жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы дайындалған ақпаратты қарастырады және ақпараттың дұрыстығы мен толықтығына қол қойылған құжаттарды беру арқылы растауын береді.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыт – 1 (бір) жұмыс күні;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері ақпаратты тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.
      Рұқсат берілетін ең ұзақ уақыт – 30 (отыз) минут.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу, құжаттарды орындау үшін жауапты орындаушысына жолдау, ақпаратты дайындау, көрсетілетін қызметті беруші басшысының ақпаратқа қол қоюы және ақпаратты көрсетілетін қызметті алушыға жолдау болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету жүйесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы.
      10. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасында берілген мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген:
      1) құжаттарды қабылдау, тіркеу және бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу. 30 (отыз) минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының берілген құжаттарды қарастыруы, құжаттарды орындау үшін жауапты орындаушыны анықтауы және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жіберуі. 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының берілген құжаттарды қарастыруы және көрсетілетін қызметті алушының жолдаған сұрауына сәйкес тиісті ақпаратты дайындауы. Ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберуі. 3 (үш) жұмыс күнінен аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының дайындалған ақпаратты қарастыруы және оған қол қоюы. 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің ақпаратты тіркеуі және көрсетілетін қызметті алушыға жолдауы. 30 (отыз) минуттан аспайды.

  "Туристік ақпарат, оның ішінде
туристік әлеует, туризм
обьектілері және туристік қызметті
жүзеге асыратын тұлғалар туралы
туристік ақпарат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"

Постановление акимата Алматинской области от 05 июня 2014 года № 197. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 11 июля 2014 года № 2769. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 31 июля 2015 года № 336

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 31.07.2015 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 192 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма", акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Турдалиева С.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области
А. Мусаханов

      

  Утвержден постановлением
акимата области от
"05" июня 2014 года № 197

Регламент государственной услуги "Предоставление туристской
информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление туризма Алматинской области" (далее - услугодатель).
      2. Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 192 (далее - Стандарт).
      3. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно юридическим и физическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача заявления услугополучателя по форме согласно приложению 1 к Стандарту.
      7. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает документы, производит регистрацию и направляет документы руководителю для наложения резолюции.
      Максимально допустимое время для приема документов и регистрации – 30 (тридцать) минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает представленные документы и определяет ответственного исполнителя;
      3) руководитель услугодателя ставит резолюцию и отправляет документы ответственному исполнителю.
      Максимально допустимое время – 1 (один) рабочий день;
      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает представленные документы и подготавливает запрашиваемую информацию услугополучателем. Передает информацию руководителю услугодателя.
      Максимально допустимое время – 3 (три) рабочих дня;
      5) руководитель услугодателя рассматривает подготовленную информацию и дает подтверждение на правильность и полноту информации, выдав подписанный документ.
      Максимально допустимое время – 1 (один) рабочий день;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и отправляет информацию услугополучателю.
      Максимально допустимое время – 30 (тридцать) минут.
      8. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является направление документов руководителю услугодателя, направление документов для исполнения ответственному исполнителю, подготовка информации, подписание информации руководителем услугодателя и отправка информации услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      9. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) приведен в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложения настоящего Регламента с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) прием документов, регистрация и направление руководителю услугодателя для наложения резолюции. Не более 30 (тридцати) минут;
      2) рассмотрение представленных документов руководителем услугодателя, определение ответственного исполнителя для исполнения и передача документов ответственному исполнителю услугодателя. Не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) рассмотрение представленных документов ответственным исполнителем услугодателя и подготовка запрашиваемой информации услугополучателем. Передача информации руководителю услугодателя. Не более 3 (трех) рабочих дней.
      4) рассмотрение и подписание руководителем услугодателя подготовленной информации. Не более 1 (одного) рабочего дня;
      5) регистрация и отправка сотрудником канцелярии услугодателя информации услугополучателю. Не более 30 (тридцати) минут.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Предоставление туристской
информации, в том числе о
туристском потенциале, объектах
туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги