"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 қазандағы № 293 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 қарашада № 2395 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдедегі № 166 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 27.07.2015 № 166 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. "Мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы № 425 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне № 1886 болып тiркелген, 2013 жылдың 19 наурызында № 74 (17733) "Ақ жол" және 2013 жылдың 21 ақпанында № 20 (17736) "Знамя труда" газеттерiнде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.Орынбековке жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2014 жылғы 30 қазандағы
№ 293 қаулысымен бекітілген

"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігі көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiнiң күшi жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 маусымдағы № 702 қаулысымен бекітілген "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - облыс әкімдігінің қағаз жеткізгіштегі жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөніндегі қаулысы (бұдан әрі - қаулы).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімін (іс-әрекетін) бастаудың негізі көрсетілетін қызметті алушымен (не сенiмхат бойынша оның өкiлiмен) жүгінген кезде стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір ресімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қызмет алушының құжаттарды қабылдау, тіркеу және құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беру, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 15 (он бес) минут ішінде жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының 3 (үш) сағат ішінде қарарын қою, ары қарай орындауға басшысының орынбасарына жолдау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің орынбасарының 3 (үш) сағат ішінде қарарын қою, ары қарай орындауға бөлім басшысына жолдау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының 30 (отыз) минут ішінде қарарын қою ары қарай орындауға жауапты маманға жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маман 3 (үш) жұмыс күн ішінде ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексеріп, қаулы жобасын, немесе құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын әзірлеп көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметіне жолдауы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметінің маманы қаулының жобасы немесе құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттын жобасын 1 (бір) жұмыс күні ішінде тексеріп қол қоюы;
      7) қаулының жобасы немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 1 (бір) жұмыс күні ішінде қол қою үшін жолдауы;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде "Жамбыл облысы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің (будан әрі - әкім аппараты) кеңсесіне қаулының жобасын немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты тіркеуге өткізу;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің кенсесінің бекітілген қаулының көшірмесін әкімінің аппаратынан 1 (бір) жұмыс күні ішінде алып оны, немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты қызмет алушыға 30 (отыз) минут ішінде ұсыну.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қызмет алушының құжаттарын тіркеу;
      2) көрсетілетін қызмет берушінің басшысының қарарын қою;
      3) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы орынбасарының қарарын қою;
      4) көрсетілетін қызмет берушінің бөлім басшысының қарарын қою;
      5) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты маманының қаулының жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хат жобасын әзірлеу;
      6) қаулының жобасына немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасына қызмет берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметінің маманының қол қою;
      7) қаулының жобасына немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасына көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолын қою;
      8) қаулының жобасын әкім аппараты кеңсесінде немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты тіркеу;
      9) бекітілген қаулының көшірмесін, немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты қызмет алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдың бөлімдерінің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының орынбасары;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметінің маманы.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлердің) арасындағы ресімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін әрбір ресімдердің (іс-әрекеттердің) ұзақтылығын көрсете отырып сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қызмет алушының құжаттарды қабылдау, тіркеу және құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беру, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 15 (он бес) минут ішінде жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының 3 (үш) сағат ішінде қарарын қою, ары қарай орындауға басшысының орынбасарына жолдау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің орынбасарының 3 (үш) сағат ішінде қарарын қою, ары қарай орындауға бөлім басшысына жолдау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының 30 (отыз) минут ішінде қарарын қою ары қарай орындауға жауапты маманға жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маман 3 (үш) жұмыс күн ішінде ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексеріп, қаулы жобасын, немесе құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын әзірлеп көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметіне жолдауы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметінің маманы қаулының жобасы немесе құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттын жобасын 1 (бір) жұмыс күні ішінде тексеріп қол қоюы;
      7) қаулының жобасы немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 1 (бір) жұмыс күні ішінде қол қою үшін жолдауы;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде "Жамбыл облысы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің (будан әрі - әкім аппараты) кеңсесіне қаулының жобасын немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты тіркеуге өткізу;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің кенсесінің бекітілген қаулының көшірмесін әкімінің аппаратынан 1 (бір) жұмыс күні ішінде алып оны, немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты қызмет алушыға 30 (отыз) минут ішінде ұсыну.
      Рәсімдердің (әрекеттердің) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1 қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Қорытынды ережелер

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының сипаттамасы осы регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Мемлекетттік қызметтің көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсында (www.upr-taraz.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында (www.zhambyl.gov.kz) орналастырылады.
      

  Жамбыл облысы әкімдігінің 2014
жылғы 30 қазандағы №293
қаулысымен бекітілген
"Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар
дүниесін пайдаланушыларға
аңшылық алқаптар мен балық
шаруашылығы су айдындарын
және (немесе) учаскелерін бекітіп
беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының
қажеттіліктері үшін
сервитуттарды белгілеу жөнінде
шешімдер қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

Әрбір ресімнің (іс-қимылдың) ұзақтылығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау блок-схемасы

      


      
      


  Жамбыл облысы әкімдігінің
2014 жылғы 30 қазандағы № 293
қаулысымен бекітілген
"Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар
дүниесін пайдаланушыларға
аңшылық алқаптар мен балық
шаруашылығы су айдындарын
және (немесе) учаскелерін бекітіп
беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының
қажеттіліктері үшін
сервитуттарды белгілеу жөнінде
шешімдер қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 қосымша

"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      
      


      

Об утверждении регламента государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

Постановление акимата Жамбылской области от 30 октября 2014 года № 293. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 28 ноября 2014 года № 2395. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 27 июля 2015 года № 166

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 27.07.2015 № 166 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования).
       Примечание РЦПИ.
       В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства".
      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области.
      3. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 27 декабря 2012 года № 425 "Об утверждении регламента государственной услуги" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1886, опубликовано 19 марта 2013 года в газетах "Ақ жол" № 74 (17733) и 21 февраля 2013 года "Знамя труда" № 20 (17736).
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б. Орынбекова.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области от
30 октября 2014 года № 293

Регламент государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (далее - услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2014 года № 702 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан, внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" (далее - стандарт).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – постановление акимата области по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства (далее – постановление) на бумажном носителе.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) является представление документов, указанных в пункте 9 стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием, регистрация документов услугополучателя в канцелярии услугодателя и выдача ему расписки о приеме документов, передача документов руководителю услугодателя на рассмотрение в течение 15 (пятнадцати) минут;
      2) наложение резолюции руководителем услугодателя с последующей передачей на исполнение заместителю руководителя в течение 3 (трех) часов;
      3) наложение резолюции заместителем руководителя услугодателя с последующей передачей на исполнение руководителю отдела в течение 3 (трех) часов;
      4) наложение резолюции руководителем отдела с последующей передачей на исполнение ответственному специалисту в течение 30 (тридцати) минут;
      5) проверка ответственным специалистом услугодателя представленного пакета документов на полноту, подготовка проекта постановления или, в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги и передача их в службу правового обеспечения услугодателя в течение 3 (трех) рабочих дней;
      6) проверка и парафирование проекта постановления или, в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги специалистом службы правового обеспечения услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня;
      7) передача проекта постановления или проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителю услугодателя для подписания в течение 1 (одного) рабочего дня;
      8) внесение ответственным специалистом услугодателя проекта постановления в канцелярию коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Жамбылской области" (далее - аппарат акима) или письма об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярию услугодателя на регистрацию в течение 1 (одного) рабочего дня;
      9) получение канцелярией услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня копии утвержденного постановления из аппарата акима и выдача постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги канцелярией услугодателя услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.
      6. Результаты процедур (действий) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      1) регистрация документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги в канцелярии услугодателя;
      2) наложение резолюции руководителя услугодателя;
      3) наложение резолюции заместителя руководителя услугодателя;
      4) наложение резолюции руководителя отдела услугодателя;
      5) подготовка ответственным специалистом услугодателя проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги;
      6) парафирование проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги специалистом службы правового обеспечения услугодателя;
      7) подписание проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителем услугодателя;
      8) регистрация проекта постановления в аппарате акима или регистрация письма об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярии услугодателя;
      9) получение канцелярией услугодателя копии утвержденного постановления из аппарата акима, выдача постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя;
      5) ответственный специалист услугодателя;
      6) специалист службы правового обеспечения услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) прием, регистрация документов услугополучателя в канцелярии услугодателя и выдача ему расписки о приеме документов, передача документов руководителю услугодателя на рассмотрение в течение 15 (пятнадцати) минут;
      2) наложение резолюции руководителем услугодателя с последующей передачей на исполнение заместителю руководителя в течение 3 (трех) часов;
      3) наложение резолюции заместителем руководителя услугодателя с последующей передачей на исполнение руководителю отдела в течение 3 (трех) часов;
      4) наложение резолюции руководителем отдела с последующей передачей на исполнение ответственному специалисту в течение 30 (тридцати) минут;
      5) проверка ответственным специалистом услугодателя представленного пакета документов на полноту, подготовка проекта постановления или, в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги и передача их в службу правового обеспечения услугодателя в течение 3 (трех) рабочих дней;
      6) проверка и парафирование проекта постановления или, в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги специалистом службы правового обеспечения услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня;
      7) передача проекта постановления или проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителю услугодателя для подписания в течение 1 (одного) рабочего дня;
      8) внесение ответственным специалистом услугодателя проекта постановления в аппарат акима или письма об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярию услугодателя на регистрацию в течение 1 (одного) рабочего дня;
      9) получение канцелярией услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня копии утвержденного постановления из аппарата акима и выдача постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги канцелярией услугодателя услугополучателю в течение 30 (тридцати) минут.
      Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

4. Заключительные положения

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложения 2 к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе www.upr-taraz.kz коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области".

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками)

      


      
      


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Принятие местными
исполнительными органами
области решения по закреплению
охотничьих угодий и
рыбохозяйственных водоемов и
(или) участков за пользователями
животным миром и
установлению сервитутов для
нужд охотничьего и рыбного
хозяйства" утвержденному
постановлением Акимата
Жамбылской области № 293 от
30 октября 2014 года

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"