Медициналық және фармацевтикалық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 19 қыркүйектегі № 231 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2014 жылғы 03 қарашада № 2515 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 14 желтоқсандағы № 394 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 14.12.2015 № 394 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Фармацевтикалық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 13.08.2015 № 243 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      3) «Денсаулық сақтау саласында есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметтерге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      Ескерту. 1 - тармаққа өзгерістер енгізілді Маңғыстау облысы әкімдігінің 13.08.2015 № 243 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      2. «Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Р. Ф. Бектубаев) осы қаулының «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет–ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Б. Ғ. Нұрғазиеваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Облыс әкімі

А. Айдарбаев

      «КЕЛІСІЛДІ»
      «Маңғыстау облысының
      денсаулық сақтау басқармасы»
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      ______________________Р. Ф. Бектубаев
      «______»______________2014 ж.
 


Маңғыстау облысы әкімдігінің


2014 жылғы «___»_______


№ ____ қаулысымен


бекітілген

«Фармацевтикалық қызметке лицензиялар беру,

қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

Жалпы ережелер

      1. «Фармацевтикалық қызметке лицензиялар беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі немесе www.elіcense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы;
      2) www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі фармацевтикалық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 142 қаулысымен бекітілген «Фармацевтикалық қызметке лицензиялар беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Cтандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап болып табылады.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      5. Көрсетілетін қызметті алушы лицензияны қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда, лицензия басып шығарылады және көрсетілетін қызметті беруші басшысының мөрімен және қолымен расталады.
 

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны:
      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының өтінішті қарауы;
      3) лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімі басшысының өтінішті қарауы;
      4) жауапты орындаушының өтінішті қарауы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы;
      6) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдау.
 

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде

көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімінің басшысы;
      4) жауапты орындаушы.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері 15 минуттың ішінде құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына қарауға жібереді, көрсетілетін қызметті алушыға күні мен уақыты, құжаттарды қабылдаған кеңсе қызметкерінің тегі және аты-жөні көрсетілген талонды береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттар тіркелген күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімінің басшысына қарауға жібереді;
      3) лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімінің басшысы құжаттар тіркелген күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды және оларды жауапты орындаушыға қарауға жолдайды;
      4) жауапты орындаушы құжаттар топтамасы көрсетілетін қызметті берушіге тапсырылған сәттен бастап, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына қол қоюға жолдайды (лизензияны және (немесе) лизензияға қосымша беру кезінде мерзімі 15 (он бес) жұмыс күні, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде мерзімі 10 (он) жұмыс күні, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын беру кезінде мерзімі 2 (екі жұмыс күні);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 1 (бір) жұмыс күні ішінде лицензияға немесе лицензияның телнұсқасына қол қояды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының мекен-жайына пошта арқылы жолдайды.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы «Фармацевтикалық қызметке лицензиялар беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – Регламент) 1-қосымшаға сәйкес блок-сызбасымен сүйемелденеді.
 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимыл және пайдалану тәртібін сипаттау

      9. ЭҮП арқылы қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП-да тіркелуді көрсетілетін қызметті алушы компьютердің интернет-браузерінде бекітілген өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасының (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – компьютердің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін көрсетілетін қызметті алушының бекітуі, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-да парольді енгізуі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП-да тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-да қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып, сұрау салу нысанын көрсетілетін қызметті алушының толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4-процесс – «электрондық үкіметтің» төлем шлюзіне (бұдан әрі - ЭҮТШ) қызметке ақы төлеу, бұдан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ) келіп түседі;
      7) 2-шарт – мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілуі үшін ақы төлеу фактісін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де тексеру;
      8) 5-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілуі үшін төлемақының болмауына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – сұрау салуды куәландыруы (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректеріне сәйкес келуін тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге арналған сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) және оған бекітіліп берілген құжаттарды (электрондық түрде) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қоюы) ;
      13) 9-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) тіркеу және сұрау салуды өңдеу;
      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздерге сәйкестілігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      15) 10-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті
      тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      10. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес диаграммада келтірілген.
 


Фармацевтикалық қызметке лицензия


беру, қайта ресімдеу, лицензияның


телнұсқаcын беру» мемлекеттік


көрсетілетін қызмет регламентіне


1-қосымша 


 
 


«Фармацевтикалық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2 қосымша



 
 


Маңғыстау облысы әкімдігінің


2014 жылғы «___»_______


№ ____ қаулысымен


бекітілген

«Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламенттің күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 13.08.2015 № 243 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).


Маңғыстау облысы әкімдігінің


2014 жылғы «___»_______


№ ____ қаулысымен


бекітілген

«Денсаулық сақтау саласындағы есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметтерге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

Жалпы ережелер

      1. «Денсаулық сақтау саласындағы есірткі құралдарының,
психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты
қызметтерге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі немесе www.elіcense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы;
      2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалдары (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – денсаулық сақтау саласындағы есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметке лицензиялар беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 142 қаулысымен бекітілген «Денсаулық сақтау саласындағы есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметке лицензиялар беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Cтандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы
      4. уәжделген жауап.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      6. Көрсетілетін қызметті алушы лицензияны қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда, лицензия басып шығарылады және көрсетілетін қызметті беруші басшысының мөрімен және қолымен расталады.
 

1. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны:
      1) өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының өтінішті қарауы;
      3) лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімі басшысының өтінішті қарауы;
      4) жауапты орындаушының өтінішті қарауы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшылығының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы;
      6) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдау.
 

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде

көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімінің басшысы;
      4) жауапты орындаушы.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері 15 (он бес) минуттың ішінде құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына қарауға жібереді, көрсетілетін қызметті алушыға талон береді, онда күні және уақыты, құжаттарды қабылдаған көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкерінің тегі және аты-жөні көрсетілген;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттарды тіркелген күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімінің басшысына қарауға жібереді;
      3) лицензиялау және дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету бөлімінің басшысы құжаттар тіркелген күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды және оларды орындауға жауапты орындаушыға жолдайды;
      4) жауапты орындаушы құжаттар топтамасы көрсетілетін қызметті берушіге тапсырылған сәттен бастап, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына қол қоюға жолдайды (лизензияны және (немесе) лизензияға қосымша беру кезінде мерзімі 15 (он бес) жұмыс күні, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде мерзімі 10 (он) жұмыс күні, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқаларын беру кезінде мерзімі 2 (екі жұмыс күні);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 1 (бір) жұмыс күні ішінде лицензияға немесе лицензияның телнұсқасына қол қояды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының мекен-жайына пошта арқылы жолдайды.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы «Денсаулық сақтау саласында есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметтерге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – Регламент) 1-қосымшаға сәйкес блок-сызбасымен сүйемелденеді.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. ХҚО инспекторының қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері (ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген):
      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы ХҚО-на өтініш тапсырады – қажетті құжаттар тапсыру кезінде кезекте тұрудың рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      2) 2-процесс – ХҚО-ның инспекторы келіп түскен құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың нөмірі мен қабылданған күнін;
      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрін;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауларын;
      құжаттарды беру күні (уақыты) және орнын;
      құжаттарды ресімдеуге арналған өтінішті қабылдаған ХҚО-ның қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын;
      көрсетілетін қызметті алушының тегін, атын, әкесінің атын, көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегін, атын, әкесінің атын және олардың байланыс телефондарын көрсете отырып, тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхат береді (жүгінген күні көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты –15 минут);
      3) 3-процесс – ХҚО-ның инспекторы құжаттарды 30 (отыз) минуттың ішінде жинақтаушы секторға береді;
      4) 1–шарт – жинақтаушы сектор құжаттарды жинайды, тізілімін құрады және бір күн ішінде ХҚО-ның курьері арқылы көрсетілетін қызметті берушіге береді;
      5) 4–процесс – ХҚО-ның курьері құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді;
      6) 5–процесс – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ХҚО-ның курьеріне бір күн ішінде береді;
      7) 6–процесс – ХҚО-ның курьері 15 (он бес) минуттың ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі жинақтаушы секторға береді;
      8) 7–процесс – жинақтаушы сектор 15 (он бес) минуттың ішінде көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ХҚО-ның инспекторына береді;
      9) 8–процесс – инспектор мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу үшін кезекте тұрудың рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.
      10. ЭҮП арқылы қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП-да тіркелуді көрсетілетін қызметті алушы компьютердің интернет-браузерінде бекітілген ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – компьютердің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін көрсетілетін қызметті алушының бекітуі, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-да парольді енгізуі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес сәйкестендіру нөмірі
      4) (бұдан әрі – ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП-да тексеру;
      5) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-да қалыптастыру;
      6) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып, сұрау салу нысанын көрсетілетін қызметті алушының толтыруы (деректерді енгізуі);
      7) 4-процесс – «электрондық үкіметтің» төлем шлюзіне (бұдан әрі-ЭҮТШ) қызметке ақы төлеу, бұдан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ) келіп түседі;
      8) 2-шарт – мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілуі үшін ақы төлеу фактісін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де тексеру;
      9) 5-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де мемлекеттік көрсетілетін қызметтің көрсетілуі үшін төлемақының болмауына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6-процесс – сұрау салуды куәландыруы (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректеріне сәйкес келуін тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге арналған сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) және оған бекітіліп берілген құжаттарды (электрондық түрде) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қоюы) ;
      13) 9-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) тіркеу және сұрау салуды өңдеу;
      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздерге сәйкестілігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      15) 10-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      11. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдары осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес диаграммада келтірілген.
 


Денсаулық сақтау саласындағы есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметтерге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне


1-қосымша


 
 


«Денсаулық сақтау саласындағы есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметтерге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне2-қосымша


 
 


«Денсаулық сақтау саласындағы есірткі құралдарының, психотроптық заттар мен прекурсорлардың айналымына байланысты қызметтерге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне3-қосымша


 
 

 
 

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере медицинской и фармацевтической деятельности

Постановление акимата Мангистауской области от 19 сентября 2014 года № 231. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 03 ноября 2014 года № 2515. Утратило силу - постановлением акимата Мангистауской области от 14 декабря 2015 года № 394

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 14.12.2015 № 394(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).


      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на фармацевтическую деятельность»;
      2) Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 13.08.2015 № 243(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      3) регламент государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения».
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Мангистауской области от 13.08.2015 № 243(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Государственному учреждению «Управление здравоохранения Мангистауской области» (Бектубаев Р.Ф.) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе «Әділет» и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургазиеву Б.Г.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области

А. Айдарбаев

      «СОГЛАСОВАНО»
      Руководитель государственного учреждения
      «Управление здравоохранения Мангистауской области»
      __________________Бектубаев Р.Ф.
      «____»_________________2014 г.
 


Утвержден постановлением


акимата Мангистауской области


от «___»______ 2014 года №____

Регламент государственной услуги

«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии

на фармацевтическую деятельность»

Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на фармацевтическую деятельность» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление здравоохранения Мангистауской области» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя посредством канцелярии или веб-портала «Е-лицензирование»: www.elicense.kz (далее – Портал):
      2) веб портал «электронного правительства»: www.egov.kz (далее–ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача лицензий, переоформление, выдача дубликата лицензии на фармацевтическую деятельность либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги «Выдача лицензий, переоформление, выдача дубликатов лицензии на фармацевтическую деятельность», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 142 (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугополучателя за получением лицензии на бумажном носителе лицензия распечатывается и заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.
 

Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет услугодателю документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) регистрация заявления в канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение заявления руководством услугодателя;
      3) рассмотрение заявления руководителем отдела лицензирования и лекарственного обеспечения;
      4) рассмотрение заявления и оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем;
      5) подписание результата оказания государственной услуги руководством услугодателя;
      6) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) руководитель отдела лицензирования и лекарственного обеспечения;
      4) ответственный исполнитель.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 минут регистрирует документы и передает на рассмотрение руководству услугодателя, выдает услугополучателю талон, где указываются дата и время, фамилия и инициалы сотрудника канцелярии, принявшего документы;
      2) руководство услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня регистрации документов передает документы на рассмотрение руководителю отдела лицензирования и лекарственного обеспечения;
      3) руководитель отдела лицензирования и лекарственного обеспечения в течение 1 (одного) рабочего дня со дня регистрации документов рассматривает поступившие документы и направляет их на исполнение ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель с момента сдачи пакета документов услугодателю, рассматривает заявление услугополучателя, оформляет результат оказания государственной услуги и направляет на подписание руководству услугодателя (при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии срок 15 (пятнадцать) рабочих дней, при переоформлении лицензии и (или) приложения к лицензии срок 10 (десять) рабочих дней, при выдаче дубликатов лицензии и (или) приложения к лицензии срок 2 (два) рабочих дня);
      5) руководство услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает лицензию или дубликат лицензии;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня направляет результат оказания государственной услуги через почту на адрес услугополучателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на фармацевтическую деятельность» (далее – Регламент).
 

4. Описание порядка взаимодействия и использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Пошаговые действия и решения через ПЭП:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства электронно – цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое прикреплено услугополучателем в интернет-браузер компьютера (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП в интернет-браузер компьютера, введение услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер (далее – ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, заполнение услугополучателем формы запроса (ввод данных) с прикреплением необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежный шлюз «электронного правительства» (далее - ПШЭП), а затем эта информация поступает в информационную систему государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание государственной услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанных в запросе и в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы запроса (введенных данных) и прикрепленных к нему документов (в электронном виде) на оказание государственной услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ПЭП приведены диаграммой согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
 


Приложение 1


к регламенту государственной услуги


«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на фармацевтическую деятельность»


 
 


Приложение 2


к регламенту государственной услуги


«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на фармацевтическую деятельность»

   



 
 


Утвержден постановлением


акимата Мангистауской области


от «___»______ 2014 года №____

Регламент государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность»

      Сноска. Регламент утратил силу постановлением акимата Мангистауской области от 13.08.2015 № 243(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).


Утвержден постановлением


акимата Мангистауской области


от «___»______ 2014 года №____

Регламент государственной услуги

«Выдача лицензии переоформление, выдача дубликатов лицензии

на деятельность, связанную с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения»

Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление здравоохранения Мангистауской области» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя посредством канцелярии или веб-портала «Е-лицензирование»: www.elicense.kz;
      2) филиалы республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      3) веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее–ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги – выдача лицензий, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги «Выдача лицензий, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 142 (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугополучателя за получением лицензии на
      бумажном носителе лицензия распечатывается и заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.
 

Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель предоставляет услугодателю документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) регистрация заявления в канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение заявления руководством услугодателя;
      3) рассмотрение заявления руководителем отдела лицензирования и лекарственного обеспечения;
      4) рассмотрение заявления и оформление результата оказания государственной услуги ответственным исполнителем;
      5) подписание результата оказания государственной услуги руководством услугодателя;
      6) направление результата оказания государственной услуги услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) руководитель отдела лицензирования и лекарственного обеспечения;
      4) ответственный исполнитель.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует документы и передает на рассмотрение руководству услугодателя, выдает услугополучателю талон, где указываются дата и время, фамилия и инициалы сотрудника канцелярии услугодателя, принявшего документы;
      2) руководство услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня со дня регистрации документов передает документы на рассмотрение руководителю отдела лицензирования и лекарственного обеспечения;
      3) руководитель отдела лицензирования и лекарственного обеспечения в течение 1 (одного) рабочего дня со дня регистрации документов рассматривает поступившие документы и направляет их на исполнение ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель с момента сдачи пакета документов услугодателю, рассматривает заявление услугополучателя, оформляет результат оказания государственной услуги и направляет на подписание руководству услугодателя (при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии срок 15 (пятнадцать) рабочих дней, при переоформлении лицензии и (или) приложения к лицензии срок 10 (десять) рабочих дней, при выдаче дубликатов лицензии и (или) приложения к лицензии срок 2 (два) рабочих дня);
      5) руководство услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает лицензию или дубликат лицензии;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня направляет результат оказания государственной услуги через почту на адрес услугополучателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения» (далее – Регламент).
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Пошаговые действия и решения инспектора ЦОНа (диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через ЦОН приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту):
      1) процесс 1 – услугополучатель подает заявление в ЦОН – максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – 15 (пятнадцать) минут;
      2) процесс 2 – инспектор ЦОНа регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов с указанием (максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в день обращения – 15 (пятнадцать) минут);
      номера и даты приема документов;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника ЦОНа, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя и их контактные телефоны;
      3) процесс 3 – инспектор ЦОНа передает документы в накопительный сектор в течение 30 (тридцати) минут;
      4) условие 1 – накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и передает услугодателю через курьера ЦОНа в течение дня;
      5) процесс 4 – курьер ЦОНа передает документы в канцелярию услугодателя;
      6) процесс 5 – канцелярия услугодателя передает результат государственной услуги курьеру ЦОНа в течение дня;
      7) процесс 6 – курьер ЦОНа передает результат государственной услуги в накопительный сектор в течение 15 (пятнадцати) минут;
      8) процесс 7 – накопительный сектор передает результат государственной услуги инспектору ЦОНа в течение 15 (пятнадцати) минут для выдачи услугополучателю;
      9) процесс 8 – инспектор выдает результат государственной услуги услугополучателю (максимально допустимое время ожидания в очереди при получении результата государственной услуги –15 (пятнадцать) минут).
      9. Пошаговые действия и решения через ПЭП:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое прикреплено услугополучателем в интернет-браузер компьютера (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП в интернет-браузер компьютера, введение услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер/бизнес идентификационный номер (далее – ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, заполнение услугополучателем формы запроса (ввод данных) с прикреплением необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежный шлюз «электронного правительства» (далее - ПШЭП), а затем эта информация поступает в информационную систему государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание государственной услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанных в запросе и в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы запроса (введенных данных) и прикрепленных к нему документов (в электронном виде) на оказание государственной услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ПЭП приведены диаграммой согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
 
 
 


Приложение 1


к регламенту государственной услуги


«Выдача лицензии, переоформление,


выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную


с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения»


 
 
 


Приложение 2


к регламенту государственной услуги


«Выдача лицензии, переоформление,


выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную


с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения»



 
 


Приложение 3


к регламенту государственной услуги


«Выдача лицензии, переоформление,


выдача дубликатов лицензии на деятельность, связанную


с оборотом наркотических средств, психотропных веществ и прекурсоров в области здравоохранения»