Ертіс ауданы бойынша аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді күтіп-ұстауға және коммуналдық қызмет төлеміне тұрғын үй көмегін көрсету қағидаларын бекіту туралы

Павлодар облысы Ертіс аудандық мәслихатының 2014 жылғы 29 қазандағы № 170-32-5 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 26 қарашада № 4197 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық мәслихатының 2017 жылғы 2 маусымдағы № 61-16-6 (алғаш ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық мәслихатының 02.06.2017 № 61-16-6 (алғаш ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" № 2314 қаулысына сәйкес, Ертіс аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Ертіс ауданы бойынша аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді күтіп-ұстауға және коммуналдық қызмет төлеміне тұрғын үй көмегін көрсету қағидалары бекітілсін.

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Ертіс аудандық мәслихатының экономика, бюджет және әлеуметтік саясат жөніндегі тұрақты комиссиясына жүктелсін.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Қ. Усин
      Ертіс аудандық мәслихатының хатшысы Ж. Беспаев

  V сайланған Ертіс
аудандық мәслихатының
2014 жылғы 29 қазандағы
ХХХІІ сессияның
№ 170-32-5 шешімімен
бекітілген

Ертіс ауданы бойынша аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға)
тұрғын үйді күтіп-ұстауға және коммуналдық қызмет
төлеміне тұрғын үй көмегiн көрсету қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ертіс ауданы бойынша аз қамтылған азаматтарға тұрғын үйді күтіп-ұстауға және коммуналдық қызмет төлеміне тұрғын үй көмегiн көрсету қағидалары (бұдан әрi - Қағидалар) Қазақстан Республикасының 1997 жылдың 16 сәуiрдегi "Тұрғын үй қатынастары туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету Ережесіне, Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі Төрағасының 2011 жылғы 5 желтоқсандағы № 471 бұйрығымен бекітілген Тұрғын үй көмегін алуға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасына (бұдан әрі – Есептеу қағидасы) сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негiзгi ұғымдар пайдаланылады:

      1) шектi жол берiлетiн шығыстар үлесi - телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде отбасылардың (азаматының) бiр айда тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға жұмсалған шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кiрiсiне пайызбен қатынасы;

      2) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы - тұрғын үй көмегiн тағайындауға өтiнiш бiлдiрiлген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кiрiстерiнiң жалпы сомасы;

      3) кондоминиум объектiсiн басқару органы - кондоминиум объектiсiн басқару жөнiндегi функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      4) уәкiлеттi орган - жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен қаржыландырылатын, тұрғын үй көмегiн тағайындауды жүзеге асыратын "Ертіс ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі;

      5) тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесiн күтiп-ұстауға, коммуналдық қызметтердi тұтынуды есептеудiң үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күтiп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтердi төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешiмiмен белгiленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетiн үй-жайлардың (пәтерлердiң) меншiк иелерi шығыстарының мiндеттi сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн немесе оның жекелеген түрлерiн күрделi жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;

      6) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегiн алуға құқығы бар адамдар.

      3. Тұрғын үй көмегi жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен Ертіс ауданында тұрақты тұратын тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылар) болып табылатын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) беріледі.

      Тұрғын үйді күтіп-ұстау және коммуналдық қызметтерін тұтыну төлеміне шекті жол берілетін шығыстар үлесі отбасының (азаматтың) жиынтық табысына 10 пайыз мөлшерінде белгіленеді.

      Нормадан жоғары белгіленген тұрғын үйді күтіп-ұстау және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерін тұтыну төлемі жалпыға бірдей жағдайда жүргізіледі.

      Тұрғын үй көмегі аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):

      жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауғамжұмсалатынмшығыстарға;

      тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуына;

      жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысын төлеуге беріледі.

      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегiн есептеуге қабылданатын шығындары жоғарыда көрсетiлген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығындардың сомасы ретiнде айқындалады.

      4. Тұрғын үй көмегін тағайындаған кезде тұрғын үйді күтіп ұстау мен коммуналдық қызметтерді тұтынуға шығындарды төлейтін отбасы құрамына ерлі-зайыптылар, олардың балалары, ерлі-зайыптылардың ата-аналары, сондай-ақ тұрғын үйдің меншік иесімен, жалдаушымен (қосымша жалдаушымен) тұрақты тұратын өз отбасылары бар балалар, меншік иесімен, жалдаушымен (қосымша жалдаушымен) тұрақты тұратын еңбекке жарамсыз асырауындағы адамдар есепке алынады.

      Ата-аналар ата-аналық құқықтарынан айырылған болған жағдайда, балалар қамқоршылар (қорғаншылар) отбасында есептеледі.

      5. Ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналастырудан дәлелсіз себептермен бас тартқан, қоғамдық жұмыстарға қатысуды, оқуды немесе қайта оқуды өз бетінше тоқтатқан жұмыссыздар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.

      6. Тұрғын үй көмегін алуға құқығы жоқ отбасылар (азаматтар):

      1) бірінші және екінші топтағы мүгедектерді, он сегіз жасқа дейінгі мүгедек балаларды, сексен жастан асқан тұлғаларды, сонымен қатар үш жасқа дейінгі бала күтетін немесе төрт не одан көп балалардың тәрбиесімен айналысатын тұлғаларды қоспағанда, жұмыспен қамту мәселелері бойынша уәкілетті органда тіркелмеген еңбекке жарамды азаматтар болса;

      2) жеке меншігінде бір үйден артық тұрғын үйі (пәтер, үй) барлары немесе тұрғын жайын жалға (жалдауға) бергендер.

      7. Өтемақы шаралармен қамтамасыз етілетін тұрғын үйді күтіп-ұстау мен коммуналдық қызметтерді, сондай-ақ тұрғын үй ауқымы төлем нормалары тұрғын үй заңнамамен белгіленген осы Қағидалардың қосымшасына сәйкес отбасының әрбір мүшесіне тұрғын үй ұсыну нормаларына баламалы.

      Егер барлық отбасы мүшелеріне (азаматтарға) арналған нормативтік ауқым нақтыдан асқан кезде, есепке нақты ауқымы алынады.

      Белгіленген нормадан асқан тұрғын үйдің пайдалы ауқымына тұрғын үй көмегі тағайындалмайды.

      8. Тұрғын үйді алуға үміткер отбасылардың (азаматтың) жиынтық табысы Есептеу қағидасына сәйкес есептеледі.

      9. Ұсынылған құжаттарды қарастыру нәтижелері бойынша уәкілетті орган отбасыға (азаматтарға) арналған тұрғын үй көмегін есептеу үшін ақпарат жасайды, осыған есептелген жәрдемақының есеп айырысуы енгізіледі.

      Көрсетілген ақпарат тұрғын үй көмегін ұсыну негізі болып табылады.

      Ақпараттың дұрыстығына күмән түскен жағдайда уәкілетті орган тұрғын үй көмегін алуға үміткер тұлғаның табыстары туралы сұраныс беру құқылы, ал заңды және жеке тұлғалар ақпаратты ұсыну міндетті.

2. Тұрғын үй көмегiн тағайындау тәртiбi

      10. Тұрғын үй көмегiн тағайындау үшiн, отбасы (азамат) (бұдан әрі - өтініш беруші) "Павлодар облысы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорын филиалының Ертіс аудандық бөліміне жүгінеді және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысымен бекітілген "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызметтер стандартында 9-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      11. Тұрғын үй көмегі тоқсан сайын тағайындалады.

      Тұрғын үй көмегінің есеп сомасы өткен тоқсанның кірісі мен тарифі бойынша жүргізіледі.

      Тұрғын үй көмегінің мөлшері өтемдік шаралармен қамтамасыз етілетін тұрғын үйді күтіп ұстауға және тұрғын үй-коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған нормалар шегінде меншік иесінің, жалдаушының (қосымша жалдаушының) нақты төлемі мен бұл отбасының (азаматтың) осы мақсаттарға жұмсаған, шектi жол берiлетiн деңгейiнiң арасындағы айырма ретiнде айқындалады.

      12. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін тағайындау немесе бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      13. Жанжал, талас немесе жайсыз жағдайлар туындап жатса, тұрғын үй көмегін тағайындау туралы мәселесін ауданның аз қамтылған азаматтарға материалдық көмек көрсету жөніндегі комиссияның қарастыруына шығаруға мүмкін.

      14. Біле тұра жалған мәлiметтер ұсынып, нәтижесінде тұрғын үй көмегі асыра немесе заңсыз тағайындалып, төленіп жатса, уәкілетті орган өтініш беруші алған артық соманы қайтару туралы шешімін шығаруға құқылы.

      Өтініш беруші алған артық соманы қайтарудан бас тартқан кезде, артық сома Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен өтелетін болады.

3. Тұрғын үй көмегін төлеу және қаржыландыру

      15. Тұрғын үй көмегін төлеу және қаржыландыру жергілікті атқарушы органның тиісті қаржы жылының бюджетінде қарастырылған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

      16. Тұрғын үй көмегі есептелген соманы өтініш берушінің жеке шоттарына аудару жолмен екінші деңгейдегі банктердің бөлімшелері және/немесе банк операцияларының жеке түрлерін жүзеге асыруға тиісті лицензиясы бар ұйымдары арқылы жүргізіледі.

  Ертіс ауданы бойынша
аз қамтылған отбасыларға
(азаматтарға) тұрғын үйді күтіп
ұстауға және коммуналдық
қызметтер төлеміне тұрғын үй
көмегiн көрсету Қағидаларына
қосымша

Тұрғын үйді күтіп-ұстау және коммуналдық қызметтер нормалары

№ р\с

Қызметтердің атауы

Өлшем бірлігі

Жіберудің жеңілдік нормалары

Ескерту

1

2

3

4

5

1

Суық су

теңге (айына бір отбасы мүшесіне)

87


2

Отбасының бір мүшесіне пайдалы ауқым

шаршы метр

18


3

Жалғыз тұратындар үшін пайдалы ауқым

шаршы метр

30


4

Газбен жабдықтау

килограмм
(отбасына)

10

Төлем құжаттарды ұсынусыз

5

Электрэнергияны тұтыну

киловатт (айына бір отбасы мүшесіне)

90



Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) на содержание жилища и оплату коммунальных услуг по Иртышскому району

Решение маслихата Иртышского района Павлодарской области от 29 октября 2014 года № 170-32-5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 26 ноября 2014 года № 4197. Утратило силу решением маслихата Иртышского района Павлодарской области от 2 июня 2017 года № 61-16-6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Иртышского района Павлодарской области от 02.06.2017 № 61-16-6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 97 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях" от 16 апреля 1997 года, постановлением Правительства Республики Казахстан "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" от 30 декабря 2009 года № 2314, Иртышский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) на содержание жилища и оплату коммунальных услуг по Иртышскому району.

      2. Контроль за выполнением настоящего решения возложить на постоянную комиссию по экономике, бюджету и социальной политике Иртышского районного маслихата.

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии К. Усин
      Секретарь Иртышского районного маслихата Ж. Беспаев

  Утверждены
решением ХХХІІ сессии
Иртышского районного
маслихата V созыва от 29
октября 2014 года № 170-32-5

Правила предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам)
на содержание жилища и оплату коммунальных услуг по Иртышскому району
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) на содержание жилища и оплату коммунальных услуг по Иртышскому району (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан "О жилищных отношениях" от 16 апреля 1997 года, "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года, Правилами предоставления жилищной помощи, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314, Правилами исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, утвержденными приказом Председателя Агенства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 (далее – Правила исчисления).

      2. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) доля предельно - допустимых расходов – отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;

      2) совокупный доход семьи (гражданина) – общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;

      3) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;

      4) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Иртышского района", финансируемый за счет средств местного бюджета, осуществляющий назначение жилищной помощи;

      5) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) – обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;

      6) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи.

      3. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в Иртышском районе, являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища.

      Доля предельно-допустимых расходов на оплату содержания жилища и потребление коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи (гражданина) в размере 10 процентов.

      Оплата содержания жилища и потребления коммунальных услуг сверх установленной нормы производится на общих основаниях.

      Жилищная помощь предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам) на оплату:

      расходов на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;

      потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;

      арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.

      4. При назначении жилищной помощи в составе семьи учитываются супруги, их дети, родители супругов, а также дети, имеющие свои семьи и постоянно проживающие с собственником, нанимателем (поднанимателем), нетрудоспособные иждивенцы, постоянно проживающие с собственником, нанимателем (поднанимателем) жилища и оплачивающие расходы на содержание жилища и потребление коммунальных услуг.

      В случаях, если родители лишены родительских прав, дети учитываются в семьях опекунов (попечителей).

      5. Безработные, без уважительных причин отказавшиеся от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучении или переобучении, теряют право на получение жилищной помощи.

      6. Не имеют право на получение жилищной помощи семьи (граждане):

      1) в которых имеются трудоспособные граждане, не зарегистрированные в уполномоченном органе по вопросам занятости, за исключением лиц, осуществляющих уход за инвалидами первой и второй групп, детьми-инвалидами до восемнадцати лет, лицами старше восьмидесяти лет, а также лиц, занятых воспитанием ребенка в возрасте до трех лет, либо воспитанием четырех и более детей;

      2) имеющие на праве собственности более одной единицы жилища (квартиры, дома) или сдающие жилое помещение в наем (аренду).

      7. Нормы на содержание жилища и оплату коммунальных услуг, а также площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, эквивалентны нормам предоставления жилища на каждого члена семьи, установленным жилищным законодательством, согласно приложению к настоящим Правилам.

      Если нормативная площадь на всех членов семьи (гражданина) превышает фактическую, в расчет берется фактическая площадь.

      На полезную площадь жилища, превышающую установленную норму, жилищная помощь не начисляется.

      8. Исчисление совокупного дохода семьи (гражданина), претендующего на получение жилищной помощи, осуществляется в соответствии с Правилами исчисления.

      9. По результатам рассмотрения представленных документов уполномоченным органом составляется информация для расчета жилищной помощи на семью (гражданина), куда вносится расчет начисления пособия.

      Указанная информация является основанием для предоставления жилищной помощи.

      В случае возникновения сомнения в достоверности информации, уполномоченный орган вправе запрашивать, а юридические и физические лица обязаны предоставлять информацию о доходах лица, претендующего на получение жилищной помощи.

2. Порядок назначения жилищной помощи

      10. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) (далее – заявитель) обращается в отдел Иртышского района филиала республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения по Павлодарской области" и представляет документы, указанные в подпункте 1) пункта 9 стандарта государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185.

      11. Жилищная помощь назначается ежеквартально.

      Расчет суммы жилищной помощи производится по доходам и тарифам предыдущего квартала.

      Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника, нанимателя (поднанимателя) на содержание жилища и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи (гражданина) на эти цели.

      12. Уполномоченный орган принимает решение о назначении либо отказе в назначении жилищной помощи.

      13. В случае возникновения конфликтных, спорных или нестандартных ситуаций, решение вопроса о назначении жилищной помощи может быть вынесено на рассмотрение комиссии по оказанию материальной помощи малообеспеченным гражданам района.

      14. За предоставление заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение и выплату завышенной или незаконной жилищной помощи, уполномоченный орган вправе вынести решение о погашении излишне полученных сумм заявителем.

      В случае отказа заявителя в погашении излишне полученных сумм взыскание производится в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

3. Финансирование и выплата жилищной помощи

      15. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных в бюджете местного исполнительного органа на соответствующий финансовый год.

      16. Выплата жилищной помощи производится через отделения банков второго уровня и/или в организациях, имеющих соответствующую лицензию на осуществление отдельных видов банковских операций, путем перечисления начисленных сумм на лицевые счета заявителей.

  Приложение
к Правилам предоставления
жилищной помощи
малообеспеченным семьям
(гражданам) на содержание
жилища и оплату
коммунальных услуг
по Иртышскому району

Нормы на содержание жилища и оплату коммунальных услуг

№ п/п

Наименование услуг

Единица измерения

Нормы льготного отпуска

Примечание

1

2

3

4

5

1

Холодная вода

тенге
(в месяц на одного члена семьи)

87


2

Полезная площадь на одного члена семьи

квадратный метр

18


3

Полезная площадь для одиноко - проживающих

квадратный метр

30


4

Газоснабжение

килограмм
(на семью)

10

без предъявления платежных документов

5

Потребление электроэнергии

киловатт
(в месяц на одного члена семьи)

90