Алматы қаласында көрсетілетін кәсіпкерлік қызметті қолдау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 27 мамырдағы N 2/404 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 5 маусымда N 1057 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 21 мамырдағы N 2/305 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2015 ж. 05.21  № 2/305 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы»,2006 жылғы 31 қаңтардағы «Жеке кәсіпкерлік туралы», 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңдарына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 мамырдағы № 434 «Кәсіпкерлік қызметті қолдау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» қаулысын басшылыққа ала отырып, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) «Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру»;
      2) «Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде кепілдіктер беру»;
      3) «Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде гранттар беру»;
      4) «Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету».
      2. Алматы қаласы Кәсіпкерлік, индустриалды-инновациялық даму және ауыл шаруашылығы басқармасы осы қаулыны Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Е. Шормановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі                     А. Есімов

Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 27 мамырдағы N 2/404
қаулысымен бекітілген

«Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде
сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметін «Алматы қаласы Кәсіпкерлік, индустриалды-инновациялық даму және ауыл шаруашылығы басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысының хаттамасынан үзінді көшірме болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағында қарастырылған мемлекеттік немесе орыс тіліндегі өтінішті және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан көрсетілетін қызметті берушінің алуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) көрсетілетін қызметті беруші маманының құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      4) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі.
      Құжаттар топтамасын өткізу үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.
      Қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш пен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар келіп түскеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің Бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесінде тіркейді, Стандарттың 4 тармағымен белгіленген мерзімге сәйкес бақылауға қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштамаға сәйкес өтінішті орындау үшін маманға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) ұсынылған құжаттарды тексеріп, талдағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді.
      8. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырады.
      Стандарттың 4 тармағына сәйкес, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап күнтiзбелiк 15 (он бес) күн iшiнде.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде көрсетіледі.
      9. Көрсетілетін қызметті берушінің мамандары арасындағы рәсімдер жүйелілігін сипаттау осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес кестеде берілген.

«Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы»
шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру»
      мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
бизнес-процесстерінің анықтамасы
«Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы»
шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру»

Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 27 мамырдағы N 2/404
қаулысымен бекітілген

«Бизнестің жол картасы 2020»
бағдарламасы шеңберінде кепілдіктер беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде кепілдіктер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметін «Алматы қаласы Кәсіпкерлік, индустриалды-инновациялық даму және ауыл шаруашылығы басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысының хаттамасынан үзінді көшірме болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде кепілдіктер беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағында қарастырылған мемлекеттік немесе орыс тіліндегі өтінішті және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан көрсетілетін қызметті берушінің алуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) көрсетілетін қызметті беруші маманының құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      4) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі.
      Құжаттар топтамасын өткізу үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.
      Қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігін сипаттау, рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш пен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар келіп түскеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің Бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесінде тіркейді, Стандарттың 4 тармағымен белгіленген мерзімге сәйкес бақылауға қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштамаға сәйкес өтінішті орындау үшін маманға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) ұсынылған құжаттарды тексеріп, талдағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді.
      8. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырады.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде көрсетіледі.
      Стандарттың 4 тармағына сәйкес, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап күнтiзбелiк 15 (он бес) күн iшiнде.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде көрсетіледі.
      9. Көрсетілетін қызметті берушінің мамандары арасындағы рәсімдер жүйелілігін сипаттау осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес кестеде берілген.

«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы
шеңберінде кепілдіктер беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
бизнес-процесстерінің анықтамасы
«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде
кепілдіктер беру»

Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 27 мамырдағы N 2/404
қаулысымен бекітілген

«Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы»
шеңберінде гранттар беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде гранттар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметін «Алматы қаласы Кәсіпкерлік, индустриалды-инновациялық даму және ауыл шаруашылығы басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысының хаттамасынан үзінді көшірме болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде гранттар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағында қарастырылған мемлекеттік немесе орыс тіліндегі өтінішті және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан көрсетілетін қызметті берушінің алуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) көрсетілетін қызметті беруші маманының құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      4) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі.
      Құжаттар топтамасын өткізу үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.
      Қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігін сипаттау, рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш пен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар келіп түскеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің Бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесінде тіркейді, Стандарттың 4 тармағымен белгіленген мерзімге сәйкес бақылауға қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштамаға сәйкес өтінішті орындау үшін маманға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) ұсынылған құжаттарды тексеріп, талдағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді.
      8. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырады.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде көрсетіледі.
      Стандарттың 4 тармағына сәйкес, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап күнтiзбелiк 15 (он бес) күн iшiнде.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде көрсетіледі.
      9. Көрсетілетін қызметті берушінің мамандары арасындағы рәсімдер жүйелілігін сипаттау осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес кестеде берілген.

«Бизнестің жол картасы 2020»
бағдарламасы шеңберінде гранттар беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
бизнес-процесстерінің анықтамасы
«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы
шеңберінде гранттар беру»

Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 27 мамырдағы N 2/404
қаулысымен бекітілген

«Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы»
шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды
дамыту бойынша қолдау көрсету»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы» шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету» мемлекеттік көрсетілетін қызметін «Алматы қаласы Кәсіпкерлік, индустриалды-инновациялық даму және ауыл шаруашылығы басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Өңірлік үйлестіру кеңесі отырысының хаттамасынан үзінді көшірме болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.
      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі (бұдан әрі – көрсетілген қызметті алушы).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағында қарастырылған мемлекеттік немесе орыс тіліндегі өтінішті және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыдан көрсетілетін қызметті берушінің алуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) көрсетілетін қызметті беруші маманының құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      4) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі.
      Құжаттар топтамасын өткізу үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.
      Қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігін сипаттау, рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш пен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар келіп түскеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің Бірыңғай электрондық құжат айналымы жүйесінде тіркейді, Стандарттың 4 тармағымен белгіленген мерзімге сәйкес бақылауға қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштамаға сәйкес өтінішті орындау үшін маманға жібереді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) ұсынылған құжаттарды тексеріп, талдағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді.
      8. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін жүзеге асырады.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде көрсетіледі.
      Стандарттың 4 тармағына сәйкес, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап күнтiзбелiк 15 (он бес) күн iшiнде.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, кезек тәртібінде көрсетіледі.
      9. Көрсетілетін қызметті берушінің мамандары арасындағы рәсімдер жүйелілігін сипаттау осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес кестеде берілген.

«Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы»
шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды
дамыту бойынша қолдау көрсету»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің
бизнес-процесстерінің анықтамасы
«Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы»
шеңберінде өндірістік (индустриялық)
инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету»

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере поддержки предпринимательской деятельности, оказываемых в городе Алматы

Постановление акимата города Алматы от 27 мая 2014 года N 2/404. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 5 июня 2014 года за N 1057. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 21 мая 2015 года № 2/305

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 21.05.2015 N 2/305 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», от 31 января 2006 года «О частном предпринимательстве», от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», руководствуясь постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2014 года № 434 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере поддержки предпринимательской деятельности» акимат, города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) «Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020»;
      2) «Предоставление гарантий в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020»;
      3) «Предоставление грантов в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020»;
      4) «Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020».
      2. Управлению предпринимательства, индустриально-инновационного развития и сельского хозяйства города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Е. Шорманова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы                   А. Есимов

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 27 мая 2014 года № 2/404

Регламент государственной услуги
«Предоставление субсидирования ставки вознаграждения
в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020» оказывается Коммунальным государственным учреждением «Управление предпринимательства, индустриально-инновационного развития и сельского хозяйства города Алматы» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов на государственном или русском языках для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта государственной услуги «Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов специалистом услугодателя и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 Стандарта и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту для исполнения;
      3) специалист услугодателя проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги.
      8. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Согласно пункта 4 Стандарта государственная услуга оказывается в течение 15 (пятнадцати) календарных дней с момента сдачи пакета документов услугодателю.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление субсидирования
ставки вознаграждения в рамках
программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
«Предоставление субсидирования ставки вознаграждения
в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020»


 

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 27 мая 2014 года № 2/404

Регламент государственной услуги
«Предоставление гарантий в рамках программы
«Дорожная карта бизнеса 2020» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление гарантий в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020» оказывается Коммунальным государственным учреждением «Управление предпринимательства, индустриально-инновационного развития и сельского хозяйства города Алматы» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги при обращении к услугодателю – является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов на государственном или русском языках для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта государственной услуги «Предоставление гарантий в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов специалистом услугодателя и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя, длительность процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 Стандарта и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту для исполнения;
      3) специалист услугодателя проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги.
      8. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Согласно пункта 4 Стандарта государственная услуга оказывается в течение 15 (пятнадцати) календарных дней с момента сдачи пакета документов услугодателю.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление гарантий в рамках программы
«Дорожная карта бизнеса 2020»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной
услуги «Предоставление гарантий в рамках программы
«Дорожная карта бизнеса 2020»

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 27 мая 2014 года № 2/404

Регламент государственной услуги
«Предоставление грантов в рамках программы
«Дорожная карта бизнеса 2020» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление грантов в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020» оказывается Коммунальным государственным учреждением «Управление предпринимательства, индустриально-инновационного развития и сельского хозяйства города Алматы» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги при обращении к услугодателю – является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов на государственном или русском языках для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта государственной услуги «Предоставление грантов в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов специалистом услугодателя и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя, длительность процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 Стандарта и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту для исполнения;
      3) специалист услугодателя проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги.
      8. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Согласно пункта 4 Стандарта государственная услуга оказывается в течение 15 (пятнадцати) календарных дней с момента сдачи пакета документов услугодателю.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление «Предоставление грантов в
рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
«Предоставление грантов в рамках программы
«Дорожная карта бизнеса 2020»

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 27 мая 2014 года № 2/404

Регламент государственной услуги
«Предоставление поддержки по развитию производственной
(индустриальной) инфраструктуры в рамках программы
«Дорожная карта бизнеса 2020» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020» оказывается Коммунальным государственным учреждением «Управление предпринимательства, индустриально-инновационного развития и сельского хозяйства города Алматы» (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги при обращении к услугодателю – является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов на государственном или русском языках для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта государственной услуги «Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов специалистом услугодателя и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя.
      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут.
      Максимально допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя, длительность процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 Стандарта и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту для исполнения;
      3) специалист услугодателя проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги.
      8. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Согласно пункта 4 Стандарта государственная услуга оказывается в течение 15 (пятнадцати) календарных дней с момента сдачи пакета документов услугодателю.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Предоставление поддержки по развитию
производственной (индустриальной) инфраструктуры в
рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020»

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
«Предоставление поддержки по развитию производственной
(индустриальной) инфраструктуры в рамках программы
«Дорожная карта бизнеса 2020»