Авиациялық қауіпсіздік саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 514 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 12 маусымда № 11344 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 13 қазандағы № 527 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 13.10.2020 № 527 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес "Әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің қарап тексеруді ұйымдастыруы жөнінде сертификат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес "Экипаж мүшесінің куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (Б.К. Сейдахметов):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіппен мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгенінен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ә. Исекешев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 12 мамыр



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 28 сәуір
№ 514 бұйрығына
1-қосымша

"Әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің қарап тексеруді ұйымдастыруы
жөнінде сертификат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. "Әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің қарап тексеруді ұйымдастыруы жөнінде сертификат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.08.2019 № 606 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Азаматтық авиация комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 15 (он бес) жұмыс күні;

      2) көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің жете тексеруді ұйымдастыруы жөніндегі сертификаты не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-1-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.

      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған, электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Мемлекеттік қызмет ақылы негізде заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетіледі.

      Әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің қарап тексеруді ұйымдастыруы жөнінде сертификаты үшін алым төлемі "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде (Салық кодексі) айқындалған тәртіппен және мөлшерде жүзеге асырылады.

      Әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің қарап тексеруді ұйымдастыруы жөнінде сертификаттау үшін алым мөлшерлемелері әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің қарап тексеру бөлімшесінің штат санына байланысты:

      1) 251 адам және одан көп – алым төленетін күні қолданыстағы 235 айлық есептік көрсеткішті;

      2) 201 адамнан 250 адамға дейін – алым төленетін күні қолданыстағы 224 айлық есептік көрсеткішті;

      3) 151 адамнан 200 адамға дейін – алым төленетін күні қолданыстағы 213 айлық есептік көрсеткішті;

      4) 101 адамнан 150 адамға дейін – алым төленетін күні қолданыстағы 202 айлық есептік көрсеткішті;

      5) 51 адамнан 100 адамға дейін – алым төленетін күні қолданыстағы 191 айлық есептік көрсеткішті;

      6) 50 адамға дейін – алым төленетін күні қолданыстағы 180 айлық есептік көрсеткішті құрайды.

      Алым төлемі екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы қолма-қол және қолма-қол ақшасыз нысанда жүзеге асырылады.

      8. Жұмыс кестесі: көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс (сенбі және жексенбі) және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтер нәтижесін беру сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен көрсетіледі.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның уәкілетті өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметімен жете тексеруді ұйымдастыруы жөнінде сертификатты алуға өтінім (бұдан әрі – өтінім);

      2) әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің (бұдан әрі - АҚҚ) жете тексеруді ұйымдастыруы бойынша сертификаттау үшін бюджетке алым сомасының төленгенін растайтын құжат;

      3) иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу құқығына санитариялық-эпидемиологиялық қорытынды;

      4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес әуежайдың АҚҚ басшылық құрамы, мамандары, техникалық құралдары бойынша, өндірістік базасы бойынша деректер;

      5) көрсетілетін қызметті алушының АҚҚ туралы ережесі;

      6) көрсетілетін қызметті алушының ААҚ бақылайтын аймақтар (рұқсаты шектеулі аймақтар) көрсетілген аумағы жоспарының схемасы және жете тексеру пункттері орналасқан аэровокзал ғимаратының егжей-тегжейлі схемасы (жоспары);

      7) ААҚ персоналын оқыту бағдарламалары;

      8) әуежайдың авиациялық қауіпсіздік бағдарламасы;

      9) көрсетілетін қызметті алушының авиациялық қауіпсіздік сапасын ішкі бақылау бағдарламасы.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы тармақта көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінімді қабылдаудан бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттардың топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетіле отырып, оның көшірмесіндегі тіркеу туралы белгі қағаз тасығыштағы өтініштің қабылданғанын растау болып табылады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9-1. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 26 наурыздағы № 332 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11588 болып тіркелген) бекітілген әуежайдың авиациялық қауіпсіздік қызметінің жете тексеруді ұйымдастыруы жөніндегі сертификаттық талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) уәкілетті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметті көрсету үшін талап етілген келісімі туралы сұрау салуға берген теріс жауабы, сондай-ақ сараптаманың, зерттеудің не тексерудің теріс қорытындысы болып табылады.

      Ескерту. 2-тарау 9-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті
берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына не мына мекенжай бойынша Министрлік басшысының атына беріледі: 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қабанбай батыр даңғылы 32/1, электрондық поштаның мекенжайы: caa@miid.gov.kz, қабылдау бөлмесінің телефоны: 8 (7172) 75-48-02.

      Шағым пошта арқылы не жұмыс күндері жазбаша нысанда көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі және аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде оны тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Заңды тұлғаның шағымында – атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі. Өтінішке көрсетілетін қызметті алушы қол қоюы тиіс.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.08.2019 № 606 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету
ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.miid.gov.kz ("Азаматтық авиация комитеті" бөлімінің "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" кіші бөлімінде) интернет-ресурсында орналастырылған.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.08.2019 № 606 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының порталдың мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 75 47 81, Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Әуежайдың авиациялық қауіпсіздік
қызметінің қарап тексеруді ұйымдастыруы
жөнінде сертификат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша

Әуежайдың авиациялық қауiпсiздiк қызметiнiң қарап тексерудi
ұйымдастыруы жөнiнде сертификатын алуға өтінім

      _________________________________________________________ мақсатында

      (қарап тексерудi ұйымдастыру жөнiндегi сертификатты алу, қолданылу

      мерзiмiн ұзарту)

      ___________________________________________________________________

      (өтiнiш берушiнiң толық атауы) сертификаттау жүргiзудi сұраймын.

      Қарап тексерудi жүзеге асырудың жоспарланған күнi ___________________

      (ұзартылған/өзгерiстер

      ____________________________________________________________________

      енгiзiлген кезде тиiсiнше қолданыстағы сертификаттың аяқталу мерзiмi

      көрсетiледi)

      Өтiнiш берушi:

      1) сертификаттау рәсiмдерiн орындауға;

      2) сертификаттық талаптарға сай болуға;

      3) азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi органға қарап тексерудi

      ұйымдастыруды және қамтамасыз етудi бақылауды жүзеге асыру

      мүмкiндiгiн беруге мiндеттенедi.

      Басшы _________________________________________________________

      (лауазымы/қолы/күнi)

      М.О.

  "Әуежайдың авиациялық қауіпсіздік
қызметінің қарап тексеруді ұйымдастыруы
жөнінде сертификат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша

Қарап тексеру бөлiмшесiнiң персоналы, әуежайдың авиациялық
қауіпсіздік қызметінің басшылық құрамы, әуежайдың авиациялық
қауіпсіздік қызметінің өндiрiстiк базасы, техникалық
құралдардың тізбесі бойынша жиынтық деректер

      1. Әуежайдың қарап тексеру бөлiмшесiнiң персоналы мен авиациялық қауіпсіздік қызметінің басшылық құрамының жасақталуы жөнiндегi деректер (әуежай атауы)

Штаттық лауазымдар

Санаты

Штат бойынша саны

Нақты саны

1

2

3

4

ААҚ басшылық құрамының штаттық лауазымдары




1.




2.




Қарап тексеру бөлiмшесiнiң штаттық лауазымдары




1.




2.





      2. Авиациялық қауiпсiздiк қызметiнiң өндiрiстiк базасы жөнiндегi деректер

ААҚ үшiн өндiрiстiк үй-жайлар мен құрылыстар

Саны және жалпы ауданы - (шаршы м)

Жеке меншiк

Жалданатын

1

2

3

1. ААҚ қызметтiк үй-жайлары



2. ААҚ тұрмыстық үй-жайлары



3. ААҚ оқу сыныбы



4. Өту/шығу БӨП



5. Жолаушыларды, ӘК экипаж мүшелерiн, авиаперсоналды қарап текcеpу пункттерi



6. Багажды, жүктi, поштаны, борттық қорларды қарап тексеру пункттерi



7. Қосымша ақпарат




      3. Авиациялық қауiпсiздiктi қамтамасыз етудiң техникалық құралдарының тiзбесi

Қарап тексеру пункттерiнiң саны

1. Халықаралық желiлерде__________________

2. Iшкi желiлерде_________________________

3. БӨП-те ________________________________

4. Ресми делегация залдарында ____________

5. Багажды, жүктi, борттық қорларды қарап

тексеру үшiн ____

Авиациялық қауiпсiздiктiң техникалық құралдарының мақсаты және атауы

Типі, моделi

Саны

1

2

3

1. Жолаушыларды, экипаж мүшелерiн, авиаперсоналды және олардың қол жүгiн қарап тексерудiң техникалық құралдары:



2. Рентгендiк-теледидар қондырғылары, стационарлық металл iздегiштер, тасымалданатын (қол) металл iздегiштер



3. Багажды, жүктi, поштаны және борттық қорларды қарап тексерудiң техникалық құралдары: рентгендiк-теледидар құрылғылары, тасымалданатын (қол) металл iздегiштер



4. Жарылғыш заттарды (жарылғыш заттар буының детекторлары) анықтауға арналған жабдық




      Әуежай басшысы _____________________________________________________

      (қолы, Т.А.Ә.А)

      Күнi ___________________М.О.

      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      АҚҚ – авиациялық қауіпсіздік қызметі;

      БӨП – бақылау-өткізу пункті.

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 28 сәуірдегі
№ 514 бұйрығына
2-қосымша

"Экипаж мүшесінің куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Экипаж мүшесінің куәлігін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.08.2019 № 606 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Азаматтық авиация комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі "Азаматтарға арналған үкімет" мемелекеттік корпорация" коммерциялық емес акционерлік қоғам (бұдан әрі – Мемкорпорация) филиалдары арқылы беріледі.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі өтініш порталда тіркелген сәттен бастап – 7 (жеті) жұмыс күн.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – экипаж мүшесінің куәлігі (бұдан әрі – ЭМК) не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-1-тармағында көзделген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Мемкорпорация арқылы жүзеге асырылады және пайдаланушының уәкілетті өкілі өзі келген кезде берілген ЭМК есепке алу және тіркеу журналына қол қойғызып беріледі.

      Порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанында ЭМК-нің дайын екендігі туралы хабарлама жіберіледі.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс (сенбі және жексенбі) және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 17:30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтер нәтижесін беру сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады;

      2) портал – графигі тәулік бойы (қызмет алушы жұмыс уақыты біткеннен кейін, демалыс күндері және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамаларымен анықталған мейрам күндері өтінім берген жағдайда, электронды (толық автоматтандырылған) түрде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен басқа өтінім қабылдау және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру келесі жұмыс күнінде іске асырылады.).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы порталда жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінім-хаттың электрондық көшірмесі;

      2) лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың электрондық көшірмесі;

      3) ЭМК-ні алушының тегін, атын, әкесінің атын (бар болған кезде), лауазымын көрсете отырып, жеке қолы үлгісінің, мөлшері 9x2 түрлі-түсті (күңгірт) фотоның (jpg графикалық форматта бас киімсіз және нысанды киімде) электрондық көшірмесі;

      4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес мәліметтер нысаны;

      5) Мемлекеттік ақпараттық жүйеде мәліметтер болмаған жағдайда, авиациялық персоналдың қолданыстағы куәлігінің электрондық көшірмесі (ұшу құрамының адамдарына, ұшуды техникалық сүйемелдеуді қамтамасыз ететін инженерлік-техникалық құрамға);

      6) ИКАО-да тіркелген оқу орталығында алынған сертификаттың электрондық көшірмесі (ұшуда әуе кемесінің авиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз ететін персонал үшін);

      7) Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органының келісу хатының электрондық көшірмесі.

      Жеке басын куәландыратын құжаттар, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу), авиациялық персоналдың қолданыстағы куәлігінің (ұшу құрамының, кабина экипажының адамдарына, ұшуды техникалық сүйемелдеуді қамтамасыз ететін инженерлік-техникалық құрамға) туралы мәліметті көрсетілетін қызметті беруші "электронды үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде порталға көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні және уақыты көрсетіле отырып, мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салудың қабылданғандығы туралы мәртебе жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы тармақта көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы өтінім-хатты қабылдаудан бас тартады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9-1. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 22 маусымдағы № 378 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15478 болып тіркелген) бекітілген Ұшу құрамының, кабина экипажының адамдарына, ұшуға техникалық қолдау көрсетуді қамтамасыз ететін инженерлік-техникалық құрамға және ұшу кезінде әуе кемесінің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін персоналға экипаж мүшесінің куәлігін беру қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) уәкілетті мемлекеттік органның мемлекеттік қызметті көрсету үшін талап етілген келісімі туралы сұрау салуға берген теріс жауабы, сондай-ақ сараптаманың, зерттеудің не тексерудің теріс қорытындысы болып табылады.

      Ескерту. 2-тарау 9-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті
берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      10. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына не мына мекенжай бойынша Министрлік басшысының атына беріледі: 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қабанбай батыр даңғылы 32/1, электрондық поштаның мекенжайы: caa@miid.gov.kz, қабылдау бөлмесінің телефоны: 8 (7172) 75-48-02.

      Шағым пошта арқылы не жұмыс күндері жазбаша нысанда көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі және аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде оны тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы алуға болады.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетінен" көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартылатын өтініш туралы ақпарат (жеткізілуі, тіркелуі, орындалуы туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) қолжетімді болады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Заңды тұлғаның шағымында – атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі. Өтінішке көрсетілетін қызметті алушы қол қоюы тиіс.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.08.2019 № 606 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық
нысанда көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де
талаптар

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.miid.gov.kz ("Азаматтық авиация комитеті" бөлімінің "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" кіші бөлімінде) интернет-ресурсында орналастырылған.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.08.2019 № 606 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алу мүмкіндігі болады.

      14. Көрсетілетін қызметті алушының порталдың "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 75 47 81, мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 28.12.2018 № 946 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Экипаж мүшесінің куәлігін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша

ЭМК алуға арналған өтінім-хат

      1) ЭМК алуға негіздеме;

      2) әліпбилік тәртіппен қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жасалған қызметкерлер тізімі;

      3) мынадай талаптарды сақтау туралы міндеттеме:

      ЭМК көшірмелерін дайындауға және пайдалануға, әуежай аумағында өндірістік қызметке байланысты емес уақытта болуға рұқсат етілмейді;

      өткізу және объектішілік режимнің, әуежайда қауіпсіздікті қамтамасыз етуге жауапты шекаралық, кеден және өзге де мемлекеттік органдардың талаптарын сақтауы;

      ЭМК қолданылу мерзімінің өтуі бойынша, сондай-ақ авиакомпаниялардың авиациялық қауіпсіздігі жөніндегі және авиакомпаниялардың кадр бөлімшелерінің басшылары (инспекторы) қол қойған актіні жасау арқылы жұмыс орнын ауыстыру немесе жұмыстан босатылу кезінде тапсыру;

      4) авиакомпанияның бірінші басшысының қолы;

      5) орындаушының тегі, аты, әкесінің аты, қызметтік телефоны, электрондық мекенжайы.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпиядан

      тұратын мәліметтерді пайдалануға келісемін_______________________

      20 __ жылғы "___" _____________

  "Экипаж мүшесінің куәлігін беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша

Өтінім-хатқа қоса берілетін мәліметтер

      Нысан (альбомды парақ)


Тегі, аты, әкесінің аты

ЭМК №

Жынысы

Туған күні, азаматтығы

Жеке куәліктің деректері

Атқарылатын лауазымы

Ұшу қызметтің басталуы

Авиаперсонал куәлігінің нөмірі

Тұрғылықты жері

Жеке қолы

/с №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Қазақ тілі










Орыс тілі

Ағылшын тілі


      Аббревиатуралардың толық жазылуы:

      ЭМК – экипаж мүшесінің куәлігі

Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере авиационной безопасности

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 514. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 июня 2015 года № 11344. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 13 октября 2020 года № 527.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 13.10.2020 № 527 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) стандарт государственной услуги "Выдача сертификата по организации досмотра службой авиационной безопасности аэропорта" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) стандарт государственной услуги "Выдача удостоверения члена экипажа" согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету гражданской авиации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Сейдахметов Б.К.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Министр


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Исекешев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _______________ Е. Досаев

      12 мая 2015 год



  Приложение 1
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 апреля 2015 года № 514

Стандарт государственной услуги
"Выдача сертификата по организации досмотра
службой авиационной безопасности аэропорта"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача сертификата по организации досмотра службой авиационной безопасности аэропорта" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

      Сноска. Пункт 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.08.2019 № 606 (вводится в действие по истечении десяти календарных после дня его первого официального опубликования).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом гражданской авиации Министерства (далее – услугодатель).

      Прием заявления осуществляется через канцелярию услугодателя.

      Выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю – 15 (пятнадцать) рабочих дней;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугодателю – 20 минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 30 минут.";

      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – сертификат по организации досмотра службой авиационной безопасности аэропорта либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренных пунктом 9-1 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица услугодателя.

      Сноска. Пункт 6 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      7. Государственная услуга оказывается на платной основе юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      Оплата сбора за сертификацию по организации досмотра службой авиационной безопасности аэропорта осуществляется в порядке и размере, определяемом Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс).

      Ставки сбора за сертификацию по организации досмотра службой авиационной безопасности аэропорта, в зависимости от штатной численности подразделения досмотра службы авиационной безопасности аэропорта, составляют:

      1) от 251 человека и выше – 235 месячных расчетных показателя, действующего на дату уплаты сбора;

      2) от 201 до 250 человек – 224 месячных расчетных показателя, действующего на дату уплаты сбора;

      3) от 151 до 200 человек – 213 месячных расчетных показателя, действующего на дату уплаты сбора;

      4) от 101 до 150 человек – 202 месячных расчетных показателя, действующего на дату уплаты сбора;

      5) от 51 до 100 человек – 191 месячный расчетный показатель, действующий на дату уплаты сбора;

      6) до 50 человек – 180 месячных расчетных показателя, действующего на дату уплаты сбора.

      Уплата сбора осуществляется в наличной и безналичной форме через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.

      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота и воскресенье) и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) к услугодателю:

      1) заявка на получение сертификата по организации досмотра службой авиационной безопасности аэропорта (далее – заявка) по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) документ, подтверждающий уплату в бюджет суммы сбора за сертификацию по организации досмотра службой авиационной безопасности (далее – САБ) аэропорта;

      3) санитарно-эпидемиологическое заключение на право работ с источниками ионизирующего излучения;

      4) данные по руководящему составу, специалистам, техническим средствам, по производственной базе САБ аэропорта согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      5) положение о САБ услугополучателя;

      6) схема плана территории услугополучателя с указанием на ней контролируемых САБ зон (зон ограниченного доступа) и подробная схема (план) здания аэровокзала с расположением на ней пунктов досмотра;

      7) программы обучения персонала САБ;

      8) программа авиационной безопасности аэропорта;

      9) программа внутреннего контроля качества авиационной безопасности услугополучателя.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренных настоящим пунктом и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявки.

      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов услугодателю подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов.

      Сноска. Пункт 9 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      9-1. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленными сертификационными требованиями по организации досмотра службой авиационной безопасности аэропорта, утвержденных приказом исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 марта 2015 года № 332 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11588);

      3) отрицательный ответ уполномоченного государственного органа на запрос о согласовании, который требуется для оказания государственной услуги, а также отрицательное заключение экспертизы, исследования либо проверки.

      Сноска. Стандарт дополнен пунктом 9-1 в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Кабанбай батыра 32/1, адрес электронной почты: caa@miid.gov.kz, телефон приемной: 8 (7172) 75-48-02.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или Министерства, в рабочие дни.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      В жалобе юридического лица указывается его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение должно быть подписано услугополучателем.

      Сноска. Пункт 10 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.08.2019 № 606 (вводится в действие по истечении десяти календарных после дня его первого официального опубликования).

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.miid.gov.kz, (в подразделе "Государственные услуги" раздела "Комитет гражданской авиации").

      Сноска. Пункт 12 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.08.2019 № 606 (вводится в действие по истечении десяти календарных после дня его первого официального опубликования).

      13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      14. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 75 47 81, Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

      Сноска. Пункт 14 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Выдача сертификата по организации
досмотра службой авиационной
безопасности аэропорта"

ЗАЯВКА
на получение сертификата по организации досмотра службой
авиационной безопасности аэропорта

      Прошу провести сертификацию ___________________________________

      (полное название заявителя)

      с целью _____________________________________________________________

      (получения, продления срока действия сертификата по организации

      досмотра)

      Планируемая дата осуществления досмотра _______________________

      (при продлении/внесении изменений указывается соответственно срок

      окончания действующего сертификата)

      Заявитель обязуется:

      1) выполнять процедуры сертификации;

      2) отвечать сертификационным требованиям;

      3) предоставлять возможность уполномоченному органу в сфере

      гражданской авиации осуществлять контроль за организацией и

      обеспечением досмотра.

      Руководитель __________________________________

      (должность/подпись/дата)

      М.П.

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Выдача сертификата по организации
досмотра службой авиационной
безопасности аэропорта"

Сводные данные по персоналу подразделения досмотра,
руководящему составу службы авиационной безопасности аэропорта,
производственной базе службы авиационной безопасности
аэропорта, перечню технических средств
1. Данные по укомплектованности персонала подразделения
досмотра и руководящего состава службы авиационной безопасности
аэропорта

      (наименование аэропорта)

Штатные должности

Категория

Количество по штату

Фактическое количество

1

2

3

4

Штатные должности руководящего состава САБ




1.




2.




Штатные должности подразделения досмотра




1.




2.




2. Данные по производственной базе службы авиационной
безопасности

Производственные помещения и сооружения для САБ

Количество и общ.
площадь – (кв. м)

Собственные

Арендуемы

1

2

3

1. Служебные помещения САБ



2. Бытовые помещения САБ



3. Учебный класс САБ



4. КПП для прохода/проезда



5. Пункты досмотра пассажиров, членов экипажей ВС, авиаперсонала



6. Пункты досмотра багажа, груза, почты, бортовых запасов



7. Дополнительная информация



3. Перечень технических средств обеспечения авиационной
безопасности

Кол-во Пунктов досмотра

1. На международных линиях ______________________
2. На внутренних линиях _________________________
3. На КПП _______________________________________
4. В залах официальных делегаций ________________
5. Для досмотра багажа, груза, бортовых запасов ________

Назначение и наименование технических средств авиационной безопасности

Тип, модель

Количество

1

2

3

1. Технические средства досмотра пассажиров, членов экипажей, авиационного персонала и их ручной клади.



2. Рентгено-телевизионные установки, стационарные металлоискатели переносные (ручные) металлоискатели.



3. Технические средства досмотра багажа, грузов, почты и бортовых запасов: рентгено-телевизионные установки переносные (ручные) металлоискатели.



4. Оборудование для обнаружения взрывчатых веществ (детекторы паров взрывчатых веществ).



      Руководитель аэропорта _____________________

      (подпись, Ф.И.О.)

      Дата: __________ М.П.

      Расшифровка аббревиатур:

      САБ – служба авиационной безопасности

      КПП – контрольно-пропускной пункт

  Приложение 2
к приказу Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 апреля 2015 года № 514

Стандарт государственной услуги
"Выдача удостоверения члена экипажа"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача удостоверения члена экипажа" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее - Министерство).

      Сноска. Пункт 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.08.2019 № 606 (вводится в действие по истечении десяти календарных после дня его первого официального опубликования).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом гражданской авиации Министерства (далее – услугодатель).

      Прием документов осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      Результат оказания государственной услуги выдается через Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Госкорпорация).

      Сноска. Пункт 3 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги с момента регистрации обращения на портале – 7 (семь) рабочих дней.

      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – удостоверение члена экипажа (далее – УЧЭ) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      Результат оказания государственной услуги осуществляется через Госкорпорацию и выдается при личном посещении уполномоченным представителем эксплуатанта под расписку в журнале учета и регистрации выданных УЧЭ.

      На портале услугополучателю в "личный кабинет" направляется уведомление о готовности УЧЭ в форме электронного документа, подписанного электронной цифрой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      Сноска. Пункт 6 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      Сноска. Пункт 7 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, кроме выходных (суббота и воскресенье) и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      2) портал – круглосуточно (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем, за исключением государственных услуг, оказываемых в электронной (полностью автоматизированной) форме).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя на портале:

      1) электронная копия письма-заявки по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) электронная копия приказа о назначении на должность;

      3) электронные копии образца личной подписи, цветного (матового) фото размером 9 х 12 (без головного убора и в форменной одежде в графическом формате .jpg), с указанием фамилии, имени, отчества (при наличии), должности получателя УЧЭ;

      4) форма сведений согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      5) электронная копия действующего свидетельства авиационного персонала (лицам, летного состава, инженерно-техническому составу, обеспечивающему техническое сопровождение полетов), в случае отсутствия сведений в государственной информационной системе;

      6) электронная копия сертификата, полученного в учебном центре, зарегистрированном в ИКАО (для персонала, обеспечивающего авиационную безопасность воздушного судна в полете);

      7) электронная копия письма-согласования органа национальной безопасности Республики Казахстан.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, действующего свидетельства авиационного персонала (лицам летного состава, кабинного экипажа, инженерно-техническому составу, обеспечивающему техническое сопровождение полетов) услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства.

      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов, на портал услугополучателю в "личный кабинет" направляется статус о принятии запроса для оказания государственной услуги, с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренных настоящим пунктом и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме письма-заявки.

      Сноска. Пункт 9 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      9-1. Основанием для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленными Правилами выдачи удостоверения члена экипажа лицам летного состава, кабинного экипажа, инженерно-техническому составу, обеспечивающему техническое сопровождение полетов, и персоналу, обеспечивающему безопасность воздушного судна в полете, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 июня 2017 года № 378 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15478;

      3) отрицательный ответ уполномоченного государственного органа на запрос о согласовании, который требуется для оказания государственной услуги, а также отрицательное заключение экспертизы, исследования либо проверки.

      Сноска. Стандарт дополнен пунктом 9-1 в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу: 010000, город Нур-Султан, проспект Кабанбай батыра 32/1, адрес электронной почты: caa@miid.gov.kz, телефон приемной: 8 (7172) 75-48-02.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или Министерства, в рабочие дни.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра: 1414.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      В жалобе юридического лица указывается его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение должно быть подписано услугополучателем.

      Сноска. Пункт 10 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.08.2019 № 606 (вводится в действие по истечении десяти календарных после дня его первого официального опубликования).

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      Сноска. Пункт 11 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

4. Иные требования с учетом особенностей оказании
государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной
форме

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.miid.gov.kz, (в подразделе "Государственные услуги" раздела "Комитет гражданской авиации").

      Сноска. Пункт 12 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.08.2019 № 606 (вводится в действие по истечении десяти календарных после дня его первого официального опубликования).

      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 75 47 81, Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

      Сноска. Пункт 15 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 28.12.2018 № 946 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Выдача удостоверения члена экипажа"

Письмо-заявка на получение УЧЭ

      1) основания получения УЧЭ;

      2) список сотрудников, составленный в алфавитном порядке на казахском, русском и английском языках;

      3) обязательство о соблюдении следующих требований:

      не допускается изготовление и использование ксерокопий УЧЭ, нахождение на территории аэропорта во время, не связанное с производственной деятельностью;

      соблюдение пропускного и внутриобъектового режима, пограничных, таможенных и иных государственных органов, отвечающих за обеспечение безопасности в аэропорту;

      сдача УЧЭ по истечению срока его действия, а также при смене места работы или при увольнении с составлением акта, за подписью руководителей (инспектора) по авиационной безопасности авиакомпании и подразделений кадров авиакомпании;

      4) подпись первого руководителя авиакомпании;

      5) фамилия имя отчество исполнителя, служебный телефон, электронный адрес.

      Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах _______________ "__" ____________ 20 __ года

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Выдача удостоверения члена экипажа"

Сведения, прилагаемые к письму-заявке Форма (альбомный лист)


Фамилия, Имя, Отчество

УЧЭ

Пол

Дата рождения, гражданство

Данные удостоверения личности

Занимаемая должность

Начало летной деятельности

Номер свидетельства авиаперсонала

Место жительства

Личная подпись

№ п/п

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1.

Казахский язык










Русский язык

Английский язык


      Расшифровка аббревиатур:

      УЧЭ – удостоверение члена экипажа