"Мемлекеттік органдарды құқықтық қамтамасыз етудің тиімділігін бағалау әдiстемесiн бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2013 жылғы 9 сәуірдегі № 120 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Әділет министрінің 2015 жылғы 25 тамыздағы № 468 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 28 тамызда № 11968 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 662 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Әділет министрінің 31.12.2015 № 662 бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 сәуірдегі № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесінің 49-4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Мемлекеттік органдарды құқықтық қамтамасыз етудің тиімділігін бағалау әдiстемесiн бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2013 жылғы 9 сәуірдегі № 120 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелген № 8406) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік органдарды құқықтық қамтамасыз етудің тиімділігін бағалау әдiстемесiнде:
      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «5. Бағалау Уәкілетті органның деректерінің негізінде, сондай-ақ Әдістеменің 3-4-қосымшасына сәйкес ұсынылған ақпаратты талдау нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.»;
      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «11. «Мемлекеттік органдардың/Уәкілетті органның норма шығарушылығы қызметінің сапасы» критерийін бағалау кезінде:
      «1) заң жобалау жұмыстары жоспарында көзделген заң жобаларын Әділет министрлігіне, Премьер-Министрдің Кеңсесіне және Парламентке енгізу, Президент жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобаларын Премьер-Министрдің Кеңсесіне заңнамалық актілерді қабылдауға қажетті іске асыруда нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеуге енгізу (құқықтық актілерді қабылдау) мерзімдерді сақтау;
      2) Уәкілетті органның заң сараптамасы нәтижелері бойынша мемлекеттік тіркеуден бас тартылған НҚА, пысықтауға қайтарылған Президент жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобаларының саны (Уәкілетті орган үшін – Уәкілетті органмен келісілген және бағаланатын кезеңде қабылданған Қазақстан Республикасы Президентінің нормативтік жарлықтарының және Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулыларының, бағаланатын кезеңде мемлекеттік тіркеу (келісу) кезінде сапасыз жүргізілген заң сараптамасына байланысты, прокурорлық қадағалау актілері негізінде немесе сот тәртібімен өзгертілген не күші жойылды деп танылған Уәкілетті орган тіркеген НҚА саны) ескеріледі.»;
      151617-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «15. Заң жобалау жұмыстары жоспарында көзделген заң жобаларын Әділет министрлігіне, Премьер-Министрдің Кеңсесіне және Парламентке енгізу, Президент жарлықтары мен Үкімет қаулылары жобаларын және Премьер-Министр Кеңсесіне енгізу, заңнамалық актілерді іске асыруда нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеуге енгізу (құқықтық актілерді қабылдау) мерзімдерін сақтау» көрсеткішінің мәні мынадай формула бойынша анықталады:

      Р1= (к1*(1-а/в))+(к2*(1-с/d))

      мұнда Р1 – осы көрсеткіштің мәні;
      k1 – алынған нәтижелерді 5-ке тең үлестік мәнге келтіру коэффиценті;
      k2 – алынған нәтижелерді 5-ке тең үлестік мәнге келтіру коэффиценті;
      а – Заң жобалау жұмыстарының жоспарында Әділет министрлігіне, Премьер-Министрдің Кеңсесіне және Парламентке ұсыну мерзімдерін мемлекеттік орган бұзған заң жобаларының саны;
      c – уақтылы Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесіне Президент жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобалары, мемлекеттік тіркеуге енгізілмеген НҚА және қабылданбаған құқықтық актілердің саны;
      b – Заң жобалау жұмыстарының жоспарына сәйкес әзірленген заң жобаларының жалпы саны;
      d - есептік кезеңде мемлекеттік орган/Уәкілетті орган Премьер-Министрдің кеңсесіне (мемлекеттік тіркеуге) құқықтық заңға тәуелді актілер енгізуге және қабылдауға тиіс құқықтық актілердің жалпы саны.»;
      16. Заң жобалау жұмыстары жоспарында көзделген мерзімдерді сақтау болып Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 21 тамыздағы № 840 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының уәкілетті органдарында Заң жобалау жұмысын ұйымдастыру ережесіне сәйкес заң уақтылы әзірлеу және енгізу: Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне айдың бірінші күніне дейін, Үкіметке айдың 20 дейінгі мерзімде, Парламенттің қарауына Заң жобалау жұмыстары жоспарында белгіленген айдын соңғы күніне дейінгі мерзімде енгізу ұғынылады.
      Заңнамалық актілерді іске асыруда Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесіне Президент жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобаларын, сонымен қатар НҚА-ді мемлекеттік тіркеуге енгізу және құқықтық актілердің қабылдау мерзімдерін сақтау Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 10 желтоқсандағы № 1300 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің Регламентінде (бұдан әрі – Регламент) көзделген мерзімдерге сәйкес белгіленеді.
      17. Мемлекеттік органдардың Регламенттің 114-тармағына сәйкес ай сайын берілетін есептік ақпараты заңға тәуелді НҚА және құқықтық актілер бойынша ақпарат көзі болып табылады.»;
      18-тармақ алынып тасталсын;
      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «19. Уәкілетті органның заң сараптамасы нәтижелері бойынша пысықтауға қайтарылған Президент жарлықтары мен Үкімет қаулылары жобаларының, мемлекеттік тіркеуден бас тартылған НҚА саны (Уәкілетті орган үшін – Уәкілетті органмен келісілген және бағаланатын кезеңде қабылданған Қазақстан Республикасы Президентінің нормативтік жарлықтарының және Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулыларының, бағаланатын кезеңде мемлекеттік тіркеу (келісу) кезінде сапасыз жүргізілген заң сараптамасына байланысты, прокурорлық қадағалау актілері негізінде немесе сот тәртібімен өзгертілген не күші жойылды деп танылған Уәкілетті орган тіркеген НҚА саны) көрсеткішінің мәні мынадай формула бойынша анықталады:

      Р2=к* (1-а/в)

      мұнда Р2 – осы көрсеткіштің мәні;
      k – алынған нәтижелерді 40-қа тең болатын үлестік мәнге келтіру коэффициенті;
      а – әділет органдарының заң сараптамасы нәтижелері бойынша қайтарылған Президент жарлықтары мен Үкімет қаулылары жобаларының, мемлекеттік органдардың мемлекеттік тіркеуден бас тартылған НҚА саны (Уәкілетті орган үшін – Уәкілетті органмен келісілген және бағаланатын кезеңде қабылданған Қазақстан Республикасы Президентінің нормативтік жарлықтарының және Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулыларының, бағаланатын кезеңде мемлекеттік тіркеу (келісу) кезінде сапасыз жүргізілген заң сараптамасына байланысты, прокурорлық қадағалау актілері негізінде немесе сот тәртібімен өзгертілген не күші жойылды деп танылған Уәкілетті орган тіркеген НҚА саны);
      b – заң сараптамасына келіп түскен Президент жарлықтары және Үкімет қаулыларының жобаларының, сондай-ақ мемлекеттік тіркеуге келіп түскен НҚА жалпы саны (Уәкілетті орган үшін – Уәкілетті органмен бағаланатын кезеңде келісілген Президенттің нормативтік жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобалары, сондай-ақ есептік кезеңде тіркелген НҚА жалпы саны).
      Бағаланатын кезеңде қабылданған, прокурорлық қадағалау актілері негізінде немесе сот тәртібінде өзгертілген не күші жойылды деп танылған Қазақстан Республикасы Президенті жарлықтарының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің нормативтік қаулыларының санына прокурорлық қадағалау актілерін енгізгенге не тиісті сот талқылауы басталғанға дейін сәйкестендіру бойынша шаралар қабылданған (анықтау туралы хат жіберілген не жоба әзірленген) актілер есепке алынбайды.
      «Ескертпе: Заң сараптамасына (мемлекеттік тіркеуге) келіп түскен Президент жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобаларының, сонымен бірге нормативтік құқықтық актілердің пысықтауға қайтарылған (тіркеуден бас тартылған) санында қайтарылған (бас тартылған) санына қарамастан әр түскен жоба (нормативтік құқықтық акт) саналады.»;
      2122 және 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «21. Жүргізілген НҚА мониторингі нәтижесі бойынша қабылданған шаралар» көрсеткішінің мәні мынадай формуламен есептеледі:

      P1= (а-(b-c))/a*100%

      мұнда a – құқықтық мониторинг жүргізілген, реттелетін саладағы НҚА-ның жалпы саны;
      b – қайшы келетін, тиімді іске асырылмайтын, ескірген, соның ішінде коллизиялар, олқылықтар, бланкеттік және сілтемелік нормалар анықталған НҚА саны;
      с – құқықтық мониторинг барысында анықталғандардың ішінен сәйкес келтірілген НҚА-ның саны;
      заңнамалық актілер бойынша: Заң жобалау жұмыстарының жоспарына (Заң жобалау жұмыстары жоспарының жобасы) тиісті заң жобаларын қосу, тиісті заң жобаларын әзірлеу, басқа заң жобалары шеңберінде пысықтау арқылы оларды сәйкес келтіру бөлігінде шаралар қабылданған, құқықтық мониторинг барысында анықталғандардың ішінен заңнамалық актілердің саны;
      мемлекеттік тіркеуге жататын НҚА бойынша: әділет органдарында тіркелген НҚА-ның, сондай-ақ күші жойылған деп танылған актілердің саны;
      Президент жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобалары бойынша: құқықтық мониторинг барысында анықталғандардың ішінен қабылданған заңға тәуелді актінің саны.
      Көрсеткіш бойынша балдар мынадай шкаламен беріледі:
      100% - 15 балл;
      90-99,9% - 12 балл;
      80-89% - 9 балл;
      70-79,9% - 6 балл;
      60-69,9% - 3 балл;
      59,9% төмен - 0 балл.
      22. Бағаланатын мемлекеттік органдар тиісті шараларды қабылдамаған және (немесе) құқықтық мониторинг барысында анықталған актілерді сәйкестікке келтірмеген жағдайда осы өлшем бойынша балдардың мәні 0-ге тең болады.
      Құқықтық мониторинг барысында анықталған саннан 50% аз сәйкестікке келтірген жағдайда осы формула бойынша есептелген балдан 7.5 балл шегеріледі.
      Ескертпе:
      Мынадай:
      1) мемлекеттік орган бағаланатын кезеңнің қарашасында (желтоқсанында) қайта ұйымдастырылған;
      2) бағаланатын кезеңнің қарашасында-желтоқсанында заңнама (заңдар) өзгертілген;
      3) ҚР Үкіметінің Регламентіне сәйкес, егер заңнамалық актіде нормативтік құқықтық актілерді қолданысқа енгізудің анағұрлым кеш мерзімі көзделген заңнама (заңдар) өзгертілген;
      4) Заңнама өзгерген жағдайда НҚА-ні қабылдау мақсатқа сай емес және қолданыстағы заңнамаға қайшы келеді деп танылуына байланысты мемлекеттік органдардан және Премьер-Министр Кеңсесінен НҚА-дің қайтарылған айрықша жағдайларда құқықтық мониторинг барысында анықталған актілер заңнамаға сәйкестікке келтірілмеген деп есептелмейді (сәйкестікке келтірілген деп есептеледі).
      Бұл жағдайларда бағаланатын мемлекеттік орган:
      Мемлекеттік тіркеуге жататын НҚА бойынша: әділет органдарына мемлекеттік тіркеуге тиісті актілерді заң қабылданған кезден бастап екі айлық мерзімде жіберуі;
      Президент жарлықтары мен Үкімет қаулыларының жобалары бойынша: заң қабылданған кезден бастап екі айлық мерзімде тиісті нормативтік құқықтық акт жобасын әзірлеуі және ПМК енгізуі;
      заңнамалық актімен қолданысқа енгізудің анағұрлым кеш мерзімі көзделген НҚА бойынша: ҚР Үкіметінің Регламентіне сәйкес олар қолданысқа енгізілгенге дейін кемінде бір ай бұрын жіберуі керек;
      қабылдау мақсатқа сай емес НҚА жобалары бойынша: заңнамада белгіленген тәртіпке сәйкес Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне хабардар ету.
      23. Әдістеменің 2-1 қосымшасына сәйкес берілетін ақпарат бағалау үшін ақпарат көзі болып табылады.»;
      34-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «34. Мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау мүліктік және мүліктік емес сипаттағы талап қоюлар бойынша осы Әдістемеде көрсетілген өлшемдер бойынша жүргізіледі.
      Ескертпе:
      Мыналар:
      мемлекеттік сатып алудың жосықсыз қатысушылары деп тану туралы мемлекеттік орган бастамашылық жасаған, жеткізушілердің талап қоюына негіз болған себептерді жоюмен байланысты ішінара қанағаттандырылған/ қанағаттандырылмағандар азаматтық істер;
      орталық атқарушы органдардың аумақтық бөлімшелерінің және олардың ведомстволарының аумақтық бөлімшелерінің азаматтық істері;
      мемлекеттік органдардың бастамасымен түскен талаптар толығымен қанағаттандырылған немесе қанағаттандырылмаған жағдайларды қоспағанда қарсы талап-арыз түскен азаматтық істер.
      келесі Министрліктердің:
      1) Қазақстан Республикасы Үкіметі резервінің қаражаты есебінен соттардың шешімдері бойынша орталық мемлекеттік органдардың міндеттерін орындау үшін Қаржы министрлігі тиісті жауапкер ретінде тартылатын азаматтық істер. Көрсетілген істер процесстің бастапқы қатысушысы болып табылатын мемлекеттік органға есептелінеді (Қаржы министрлігі осындай процесстерде бастапқыда талапкер болған жағдайларды қоспағанда);
      2) «Заңды тұлғаның қызметі тоқтатылған жағдайда сот мемлекетке жүктеген адамның өмірі мен денсаулығына келтірілген зиянды өтеу» 013 бюджеттік бағдарлама бойынша әкімші ретінде денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің азаматтық істері есепке алынбайды.
      Бұл ретте, көрсетілген істер бойынша ақпарат ұсынылуы тиіс.»;
      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «49. Бағаланатын мемлекеттік орган Уәкілетті органға/Уәкілетті орган Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесіне Әдістеменің 2-1, 3 және 4-қосымшаларына сәйкес Бағалау кестесінде белгіленген мерзімдерде толық және дәйекті есептік ақпаратты ұсынады.»;
      осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес 2-1 қосымшасымен толықтырылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Заңға тәуелді актілер департаменті осы бұйрықты Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік тіркеу үшін Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу департаментіне жолдасын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрінің орынбасары З.Х. Баймолдинаға жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Әділет министрі                            Б. Имашев

Қазақстан Республикасы   
Әділет министрінің     
2015 жылғы 25 тамыздағы  
№ 468 бұйрығына қосымша  

Мемлекеттік органдарды құқықтық
қамтамасыз ету тиімділігін  
бағалау әдістемесіне     
2-1-қосымша          

Нысан

20____ жылдың «НҚА-ның құқықтық мониторингі бойынша»
есептік ақпарат
_______________________________________
(мемлекеттік органның атауы)

Мониторинг жүргізілген НҚА жалпы саны

Заңнамаға қайшы келген, ескірген, құқық қолдану практикасында іске асырылуы тиімсіз ретінде анықталған НҚА жалпы саны

Сәйкестендіріліген НҚА жалпы саны

1.




О внесении изменений и дополнения в приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 9 апреля 2013 года № 120 "Об утверждении Методики оценки эффективности правового обеспечения государственных органов"

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 25 августа 2015 года № 468. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2015 года № 11968. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 662

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 31.12. декабря 2015 года № 662.

      Согласно пункту 49-4 Системы ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. В приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 9 апреля 2013 года № 120 «Об утверждении Методики оценки эффективности правового обеспечения государственных органов» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 8406) внести следующие изменения и дополнение:
      в Методике оценки эффективности правового обеспечения государственных органов, утвержденной указанным приказом:
      пункт 5 изложить в следующей редакции:
      «5. Оценка осуществляется на основании данных, имеющихся у Уполномоченного органа, а также по результатам анализа представленной информации согласно приложениям 3-4 к Методике.»;
      пункт 11 изложить в следующей редакции:
      «11. При оценке критерия «Качество нормотворческой деятельности государственных органов/Уполномоченного органа учитываются:
      1) соблюдение сроков внесения законопроектов, предусмотренных планом законопроектных работ в Министерство юстиции, Канцелярию Премьер-Министра и Мажилис Парламента, внесения проектов указов Президента и постановлений Правительства в Канцелярию Премьер-Министра, нормативных правовых актов на государственную регистрацию (принятия правовых актов), необходимых для реализации законодательных актов;
      2) количество возвращенных на доработку проектов указов Президента и постановлений Правительства, отказанных в государственной регистрации НПА по результатам юридической экспертизы Уполномоченным органом (для Уполномоченного органа – количество согласованных Уполномоченным органом и принятых в оцениваемом периоде нормативных указов Президента Республики Казахстан и постановлений Правительства Республики Казахстан, зарегистрированных НПА Уполномоченным органом, измененных либо признанных утратившими силу на основании актов прокурорского надзора или в судебном порядке, в связи с некачественно проведенной юридической экспертизой на момент государственной регистрации (согласования) в оцениваемом периоде).»;
      пункты 151617 изложить в следующей редакции:
      «15. Значение показателя «Соблюдение сроков внесения законопроектов, предусмотренных планом законопроектных работ, в Министерство юстиции, Канцелярию Премьер-Министра и Парламент, внесения проектов указов Президента и постановлений Правительства в Канцелярию Премьер-Министра, нормативных правовых актов на государственную регистрацию (принятия правовых актов), необходимых для реализации законодательных актов» определяется по следующей формуле:
      Р1 = (к1*(1-а/в))+(к2*(1-с/d))
      где Р1 - значение данного показателя;
      k1 – коэффициент для приведения полученных результатов к весовому значению, равный 5;
      k2 – коэффициент для приведения полученных результатов к весовому значению, равный 5;
      а – количество проектов законов, по которым государственным органом нарушены сроки представления в Министерство, Канцелярию Премьер-Министра и Парламент, установленные в Плане законопроектных работ;
      с - количество несвоевременно внесенных в Канцелярию Премьер-Министра проектов указов Президента и постановлений Правительства, а также на государственную регистрацию НПА и непринятых правовых актов;
      b – общее количество проектов законов, разработанных согласно Плану законопроектных работ;
      d - общее количество подзаконных НПА, подлежащих внесению в КПМ (на государственную регистрацию) и принятию правовых актов государственным органом/Уполномоченным органом в отчетном периоде.
      16. Под соблюдением сроков, предусмотренных Планом законопроектных работ, понимается своевременность разработки и внесения законопроекта в соответствии с Правилами организации законопроектной работы в уполномоченных органах Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 августа 2003 года № 840: в Министерство юстиции до первого числа месяца, Правительство в срок до 20 числа месяца, на рассмотрение Парламента в срок до последнего числа месяца, определенных Планом законопроектных работ.
      Соблюдение сроков внесения в Канцелярию Премьер-Министра проектов указов Президента и постановлений Правительства, а также на государственную регистрацию НПА и принятия правовых актов для реализации законодательных актов определяется в соответствии со сроками, предусмотренными Регламентом Правительства Республики Казахстан, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2002 года № 1300 (далее - Регламент).
      17. Источником информации по подзаконным НПА и правовым актам является ежемесячная отчетная информация государственных органов, предоставляемая согласно пункту 114 Регламента.»;
      пункт 18 исключить;
      пункт 19 изложить в следующей редакции:
      «19. Значение показателя «Количество возвращенных на доработку проектов указов Президента и постановлений Правительства, отказанных в государственной регистрации НПА по результатам юридической экспертизы Уполномоченным органом (для Уполномоченного органа – количество согласованных Уполномоченным органом и принятых в оцениваемом периоде нормативных указов Президента Республики Казахстан и постановлений Правительства Республики Казахстан, зарегистрированных НПА Уполномоченным органом, измененных либо признанных утратившими силу на основании актов прокурорского надзора или в судебном порядке, в связи с некачественно проведенной юридической экспертизой на момент государственной регистрации (согласования) в оцениваемом периоде) определяется по следующей формуле:
      Р2 = к*(1-а/в)
      где Р2 – значение данного показателя;
      k – коэффициент для приведения полученных результатов к весовому значению, равный 40;
      а – количество возвращенных проектов указов Президента и постановлений Правительства, отказанных в государственной регистрации НПА государственных органов органами юстиции по результатам юридической экспертизы (для Уполномоченного органа – количество согласованных Уполномоченным органом и принятых в оцениваемом периоде нормативных указов Президента Республики Казахстан и постановлений Правительства Республики Казахстан, зарегистрированных НПА Уполномоченным органом, измененных либо признанных утратившими силу на основании актов прокурорского надзора или в судебном порядке, в связи с некачественно проведенной юридической экспертизой на момент государственной регистрации (согласования) в оцениваемом периоде);
      b – общее количество проектов указов Президента и постановлений Правительства, поступивших на юридическую экспертизу, а также НПА на государственную регистрацию (для Уполномоченного органа – общее количество согласованных Уполномоченным органом в оцениваемом периоде проектов нормативных указов Президента и постановлений Правительства, а также общее количество зарегистрированных НПА в отчетном периоде).
      В количестве согласованных в оцениваемом периоде нормативных указов Президента и постановлений Правительства, измененных либо признанных утратившими силу на основании актов прокурорского надзора или в судебном порядке, не учитываются акты, по которым были предприняты меры по приведению в соответствие (направлено письмо о выявлении либо разработан проект) до внесения акта прокурорского надзора либо до начала соответствующего судебного разбирательства.
      Примечание: В количествах проектов указов Президента и постановлений Правительства, а также нормативных правовых актов поступивших на юридическую экспертизу (государственную регистрацию), и возвращенных на доработку (отказанных в государственной регистрации) считается каждый поступивший проект (нормативный правовой акт) независимо от количества их возврата (отказа).»;
      пункты 2122 и 23 изложить в следующей редакции:
      «21. Значение показателя «Принятые меры по результатам проведенного мониторинга НПА» рассчитывается по следующей формуле:
      P1 = (a-(b-c))/a*100 %
      где a – общее количество НПА в регулируемой сфере, в отношении которых проведен правовой мониторинг;
      b – количество НПА, в которых выявлены противоречащие, неэффективно реализуемые, устаревшие нормы, в том числе коллизии, пробелы, избыточность бланкетных и отсылочных норм;
      с – количество приведенных в соответствие НПА, из числа выявленных в ходе правового мониторинга:
      по законодательным актам: количество законодательных актов из числа выявленных в ходе правового мониторинга, в отношении которых приняты меры в части приведения их в соответствие путем включения соответствующих законопроектов в План законопроектных работ (проект Плана законопроектных работ), разработки соответствующих законопроектов, проработки в рамках других законопроектов;
      по НПА, подлежащим государственной регистрации: количество зарегистрированных в органах юстиции НПА, а также актов, признанных утратившими силу;
      по проектам указов Президента и постановлений Правительства: количество принятых подзаконных актов из числа выявленных в ходе правового мониторинга.
      Баллы по показателю присваиваются по следующей шкале:
      100 % - 15 баллов;
      от 90-99,9 % - 12 баллов;
      от 80-89 % - 9 баллов;
      от 70-79,9 % - 6 баллов;
      от 60-69,9 % - 3 баллов;
      ниже 59,9 % - 0 баллов.
      22. В случае непринятия оцениваемыми государственными органами соответствующих мер и (или) неприведения выявленных в ходе правового мониторинга актов в соответствие, значение баллов по данному показателю будет равно 0.
      В случае приведения в соответствие менее 50 % от количества выявленных в ходе правового мониторинга актов, из балла, рассчитанного по данной формуле, вычитается 7,5 баллов.
      Примечание:
      Выявленные в ходе правового мониторинга акты не считаются не приведенными в соответствие законодательству (учитываются как приведенные) в следующих исключительных случаях:
      1) реорганизации государственного органа в ноябре (декабре) оцениваемого периода;
      2) изменения законодательства (законов) в ноябре-декабре оцениваемого периода;
      3) изменения законодательства (законов), если в законодательном акте предусмотрены более поздние сроки введения нормативных правовых актов в действие согласно Регламенту Правительства;
      4) возврата проекта НПА из государственных органов и Канцелярии Премьер-Министра в случае изменения законодательства, по которым принятие проекта НПА признается нецелесообразным и противоречащим действующему законодательству.
      В этих случаях оцениваемому государственному органу необходимо:
      по НПА, подлежащим государственной регистрации: направить на государственную регистрацию в органы юстиции соответствующие акты в двухмесячный срок с момента принятия закона;
      по проектам указов Президента и постановлений Правительства: разработать и внести в КПМ соответствующий проект нормативного правового акта в двухмесячный срок с момента принятия закона;
      по НПА, для которых законодательным актом предусмотрены более поздние сроки введения в действие: не менее чем за месяц до введения их в действие согласно Регламенту Правительства;
      по проектам НПА, принятие которых признано нецелесообразным: сообщить в Министерство юстиции в порядке, предусмотренном законодательством.
      23. Источником информации для оценки показателя является информация, представленная согласно приложению 2-1 к Методике.»;
      пункт 34 изложить в следующей редакции:
      «34. Оценка эффективности государственных органов проводится по критериям, указанным в настоящей Методике, по искам как имущественного характера, так и неимущественного характера.
      Примечание:
      Не учитываются:
      гражданские дела, инициированные государственным органом о признании недобросовестными участниками государственных закупок, частично удовлетворенные/неудовлетворенные ввиду устранения поставщиками причин, послуживших основанием для подачи иска;
      гражданские дела территориальных подразделений центральных исполнительных органов и территориальных подразделений их ведомств;
      гражданские дела министерств:
      1) финансов, в которых привлекается в качестве надлежащего ответчика для выполнения обязательств центральных государственных органов по решениям судов за счет средств резерва Правительства Республики Казахстан. Указанные дела засчитываются государственному органу, изначально являвшемуся участником процесса (за исключением случаев, когда Министерство финансов изначально являлось истцом в таких процессах);
      2) здравоохранения и социального развития, как администратор по бюджетной программе 013 «Возмещение за вред, причиненный жизни и здоровью, возложенное судом на государство в случае прекращения деятельности юридического лица».
      Гражданские дела, по которым поданы встречные иски, учитываются как одно гражданское производство.
      При этом вне зависимости от предъявленных встречных исков, в случае если исковое заявление государственного органа послужило основанием для начала гражданского судопроизводства, то его следует относить к Р1.
      Вне зависимости от предъявленных встречных исков, в случае если исковое заявление против государственного органа послужило основанием для начала гражданского судопроизводства, то его следует относить к Р2.
      При этом информация по указанным делам должна быть предоставлена.»;
      пункт 49 изложить в следующей редакции:
      «49. Оцениваемый государственный орган представляет в Уполномоченный орган/Уполномоченный орган в Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан полную и достоверную отчетную информацию согласно приложениям 2-13 и 4 к Методике в сроки, установленные Графиком оценки.»;
      дополнить приложением 2-1 согласно приложению к настоящему приказу.
      2. Департаменту подзаконных актов Министерства юстиции Республики Казахстан направить настоящий приказ на государственную регистрацию в Департамент регистрации нормативных правовых актов в соответствии c законодательством Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Министра юстиции Республики Казахстан Баймолдину З.Х.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации.

      Министр юстиции
      Республики Казахстан                       Б. Имашев

Приложение         
к приказу Министра юстиции  
Республики Казахстан    
от 25 августа 2015 года № 468  

Приложение 2-1      
к Методике оценки     
эффективности правового   
обеспечения государственных 
органов          

форма  

Отчетная информация
по критерию «Правовой мониторинг» за 20 __ год
________________________________________________________
(наименование государственного органа)

Общее количество НПА, в отношении которых проводился
мониторинг

Общее количество
НПА, выявленных
как противоречащие, устаревшие, неэффективно реализуемые

Общее  количество
НПА, приведенных
в соответствие

1.




2.




3.