Телерадио хабарларын тарату саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағының нысанын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 741 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 шілдедегі № 542 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 28 тамызда № 11980 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 1282 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 844 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 30.12.2015 № 1282 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а 31.12.2015 № 844 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттiк бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына, 13-бабы 3-тармағына және 15-бабы 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Мыналар:
      1) осы бірлескен бұйрыққа 1–қосымшаға сәйкес телерадио хабарларын тарату саласындағы тәуекел дәрежелерін бағалау критерийлерi;
      2) осы бірлескен бұйрыққа 2–қосымшаға сәйкес телерадио хабарларын тарату саласындағы мемлекеттік бақылау аясында тексеру парағының нысаны бекiтiлсiн.
      2. «Телерадио хабарларын тарату саласындағы жеке кәсiпкерлiктiң тәуекелдер деңгейлерiн бағалау өлшемдерiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 91 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің міндетін атқарушының 2012 жылғы 17 шілдедегі № 223 бірлескен бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 21 тамызда № 7868 тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінде 2012 жылғы 26 қыркүйекте № 622-630 (27701) жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті (Т.Б. Қазанғап):
      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;
      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
      4) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бірлескен бұйрықтың 3-тармағының 1)2) және  3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
      5. Осы бірлескен бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының         Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму министрі  Ұлттық экономика министрі
      ______________Ә. Исекешев         ________________Е. Досаев

      «КЕЛІСІЛГЕН»
      Қазақстан Республикасы
      Бас прокуратурасының
      Құқықтық статистика және
      арнайы есепке алу жөніндегі
      комитетінің төрағасы
      ______________ С. Айтпаева
      2015 жылғы 24 шілде

Қазақстан Республикасы      
Инвестициялар және даму министрінің
2015 жылғы 30 маусымдағы № 741  
және Қазақстан Республикасы   
Ұлттық экономика министрінің   
2015 жылғы 20 шілдедегі № 542   
бірлескен бұйрығына       
1-қосымша            

Телерадио хабарларын тарату саласындағы тәуекел дәрежелерін бағалау критерийлері

1. Жалпы қағидалар

      1. Осы Телерадио хабарларын тарату саласындағы тәуекел дәрежелерін бағалау критерийлері (бұдан әрі – критерийлер) «Қазақстан Республикасында мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабы 3-тармағына сәйкес әзірленген.
      2. Осы крийтерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
      тәуекелдерді бағалау жүйесі – тексерулерді тағайындау мақсатында бақылау және қадағалау органы жүргізетін іс-шаралар кешені;
      тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті критерийлері (бұдан әрі – объективті критерийлер) – телерадио хабарларын тарату саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке тексерілетін субъектіге тікелей байланыссыз тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті критерийлері (бұдан әрі – субъективті критерийлер) – нақты тексерілетін субъектінің қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекелдер дәрежесін бағалау критерийлері;
      телерадио хабарларын тарату саласында тексерілетін субъектілер – телерадио хабарларын тарату операторлары, теле,-радио бағдарламаларын шығарушылар және теле-, радиокомпаниялар – құқық иеленушілер.
      3. Ішінара тексерулер жоғары тәуекел деңгейге жататын бақылау субъектілеріне қатысты қолданылады.
      4. Ішінара тексерулер үшін тәуекел дәрежесін бағалау критерийлер объективті және субъективті критерийлер арқылы қалыптастырылады.

2. Объективті критерийлер

      5. Телерадио хабарларын тарату саласындағы тәуекелді анықтау тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы байланысты, заңдарда тыйым салынбаған кез келген тәсiлдермен еркiн ақпарат алу және тарату құқықтарына, сөз бен шығармашылық бостандығына, телерадио хабарларын тарату қызметтерін пайдалану кезінде адамның, қоғам мен мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігіне конституциялық кепілдіктерді қамтамасыз етулеумен байланысты жүзеге асырылады.
      6. Объективті критерийлер бойынша жоғары тәуекел дәрежесіне мынадай бақылау субъектілері жатады: теле-, радиокомпаниялар, телерадио хабарларын тарату операторлары және теле-, радиобағдарламары шығарушылар.
      7. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілерне қатысты ішінара тексеру жүргізіледі.
      Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілерне қатысты жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.

3. Субъективті критерийлер

      8. Субъективті критерийлерді айқындау:
      дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау;
      ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.
      9. Дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату саласындағы заңнаманысын бұзатын бақылау субъектілерін анықтау үшін қажет.
      Ақпаратты талдау және субъективті критерийлерді бағалау бақылау субъектісіне қатысты тексерулерді ең жоғары әлеуетті тәуекелмен шоғырландырады. Бұл ретте, талдау мен бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті критерийлердің деректері қолданылмайды.
      Субъективті критерийлер бойынша тәуекелдер дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланады:
      бақылау субъектілерін бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспарда тыс және өзге де тексеру нысандары). Бұл ретте, бұзушылықтың ауырлық дәрежесі (өрескел, елеулі және елеулі емес) тексеру парақтарында көрсетілген заңнаманың талаптарын сақтамаған жағдайда белгіленеді;
      Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына мониторинг нәтижесі;
      тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны.
      10. Ақпарат көздерінің негізінде олар бойынша субъективті критерийлер анықталады осы критерийлерге 1 және 2-қосымшаларға сәйкес тәуекел дәрежесі беріледі.
      11. Субъектівті критерийлер Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату саласындағы заңнамасының негізінде әзірленіп, тексеру парақтарында атап өтілген, олар үш дәрежеге бөлінген: өрескел, елеулі және елеулі емес.
      Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату саласындағы заңнамасының талаптарын бұзуды өрескел, елеулі және елеулі емес дәрежеге бөлу осы критерийлерге қосымшада келтірілген.
      Өрескел көрсеткіштің бірін орындамаған жағдайда субъекті жоғарғы тәуекел дәрежесіне жатқызылады.
      Егер өрескел көрсеткіш бойынша сәйкессіздік анықталмаса, тәуекел деңгейін анықтау үшін елеулі және елеулі емес көрсеткіштер бойынша жиынтық мәні есептеледі.
      12. Әр ақпарат көзі бойынша тәуекел дәрежесі мынадай түрде анықталады.
      Елеулі дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткішін анықтау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
      Р3 = (Р2 х 100/Р1) х 0,7
      мұндағы:
      Р3 – елеулі дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
      Р1 – тексеруге ұсынылатын тексерілетін субъектіге (объектіге) елеулі дәрежедегі индикаторлардың жалпы саны;
      Р2 – елеулі дәрежедегі талаптарды бұзушылықтар саны.
      13. Елеулі емес дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткішін анықтау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
      Рн = (УР2 х 100/Р1) х 0,3
      мұндағы:
      Рн – елеулі емес дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;
      Р1 – тексеруге ұсынылатын тексерілетін субъектіге (объектіге) елеулі емес дәрежедегі индикаторлардың жалпы саны;
      Р2 – елеулі емес дәрежедегі талаптарды бұзушылықтар саны.
      14. Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (УР) 0 ден 100 дейінгі шәкіл бойынша есептеліп, мынадай формула бойынша көрсеткіштерді жиынтықтау арқылы анықталады:
      Р = Р3 + Рн
      мұндағы:
      Р – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
      Р3 – елеулі дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткіші;
      Рн – елеулі емес дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткіші;
      15. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъекті мыналарға жатқызылады:
      жоғарғы тәуекел дәрежесіне – 60 тан 100 дейінгі көрсеткіші кезінде оған қатысты ішінара тексеру жүргізіледі;
      жоғарғы тәуекел дәрежесіне – 0 дан 60 дейінгі көрсеткіші кезінде ішінара тексеру жүргізілмейді.

4. Қорытынды ережелер

      16. Ішінара тексеру жүргізу еселігі бір жылда бір ретті құрайды.
      17. Ішінара тексерулер тиісті есептік кезең басталғанға дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмейтін мерзімде құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі бойынша уәкілетті органға жіберілетін ақпаратты талдау және бұрынғы жылдың ұқсас кезеңінің жартыжылдық деректерімен салыстырғанда соңғы есептік кезеңнің жартыжылдық деректерді бағалау нәтижелері бойынша (жартыжылдыққа) қалыптастыратын ішінара тексерулер тізімдері негізінде жүргізіледі.
      18. Ішінара тексерулердің тізімдері:
      субъективті критерийлер бойынша ең жоғары тәуекел дәрежесі көрсеткіші бар бақылау субъектілерінің басымдығын;
      ең жоғарғы тексерілмейтін кезеңді ескере отырып, жасалады.

Телерадио хабарларын     
тарату саласындағы тәуекел  
дәрежелерін бағалау өлшемдеріне
1-қосымша          

Бұрын тексерулер нәтижелері бойынша субъективті критерийлер (ішінара, жоспардан тыс және өзге де тексеру нысандары)

р/с №

Критерийлер (ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды сақталмаған кезде белгіленеді)

Бұзушылық дәрежесі

1.

«Мәдениет туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес «Е 18» индексімен индекстелетін фильмдерді жергілікті уақыт бойынша 6.00 дан бастап 22.00 – қа дейін таратылмауы

өрескел

2.

«Жарнама туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес келетін жарнаманы таратылуы

өрескел

3.

Теле-, радио хабарларын тарату операторларымен міндетті болып табылатын теле-радиоарналарды таратылуы

өрескел

4.

Уәкілетті органда есепке қойылмаған шетелдiк теле-, радиоарналардың таратылмауы

өрескел

5.

Бір арналық хабар тарату кезінде қазақ тілінде көрсетілетін теле-, радиобағдарламалардың апта сайынғы көлемін және уақыт аралығын сақтау/немесе көп арналық хабар тарату кезінде қазақ тіліндегі негізгі дыбыстық сүйемелдеуді пайдаланбау

өрескел

6.

Өзін өзіне қол жұмсауды насихаттайтын ақпаратты таратпауы

елеулі

7.

Қатыгездік пен зорлықтық табынушылықты, әлеуметтік, нәсілдік, ұлттық, діни, тектiк-топтық және рулық артықшылдықты насихаттайтын ақпаратты таратпауы

елеулі

8.

Конституциялық құрылысты күштеп өзгертуді, мемлекеттік қауіпсіздікті бұзып тастауды Қазақстан Республикасының тұтастығын бұзуды насихаттайтын ақпаратты таратпауы

елеулі

9.

Экстремизмді немесе терроризмді насихаттайтын ақпаратты таратпауы

елеулі

10. 

Ұлтаралық және конфессияаралық алауыздықты тудыратын ақпаратты таратпауы

елеулі

11.

Порнографиялық және арнайы сексуалды–эротикалық сипаттағы кино-бейне өнімді көрсететін теле-, радиобағдарламалар, теле-, радиоарналардың таралмауы

елеулі

12.

Кабельді телерадио хабарларын тарату операторларымен және теле-, радиокомпаниямен өзара есептесу негізінде міндетті теле-, радиоарналарын трансляцияслау және (не) ретрансляциялау

елеулі

13.

Теле-, радиоарнаның, теле, радиобағдарламаларды таратуға телерадио хабарларын тарату операторы мен құқық иегері – теле-, радиокомпаниялар арасында жасалған шарттың болмауы

елеулі

14.

Теле-, радиоарна меншiк иесiнiң кiретiн есiгi бөлек үй-жайлар мен алаңдарға немесе оны жалға алуға, оның iшiнде: телерадио хабарларын таратудың жұмыс iстеуi үшiн қажеттi техникалық құралдарды орналастыруға және пайдалануға арналған арнайы үй-жайларды (студиялық, аппараттық, қосымша); шығармашылық персоналын орналастыруға (редакциялық) арналған үй-жайларды; әкiмшiлiк-басқару персоналына арналған үй-жайларды жалға алуға мүлiктiк құқықтарын растайтын құжаттардың болмауы

елеулі

15.

Отандық теле-, радиоарналардың апта сайынғы хабар тарату көлемiнде теле-, радиобағдарламалардың жалпы көлемiнен жиырма пайыздан асатын шетелдiк теле-, радиобағдарламаларын тарату

елеулі

16.

Кемінде алты ай трансляцияланатын және ретрансляцияланатын теле-, радиобағдарламалардың жазылуы және сақталуы

елеулі

17.

Егер өзгесі теле, радио хабарларын тарату операторлары мен құқық иегері теле- радиокомпаниялар арасындағы шартта көзделмеген жағдайда, мазмұнына өзгерістерді енгізе отырып, жүзеге асырылған теле-, радиоарналардың теле – радиобағдарламаны ретрансляциялануы

елеулі

18.

Кадр алаңының он бес пайызынан асатын қосымша ақпараттың көлемi

елеулі емес

19.

Телеарнада сурдоаудармамен немесе субтитр түрінде аудармамен қамтамасыз ете отырып, жаңалық сипатының кемінде бір бағдарламаның таратылуы

елеулі емес

Қазақстан Республикасы      
Инвестициялар және даму министрінің
2015 жылғы 30 маусымдағы № 741  
және Қазақстан Республикасы   
Ұлттық экономика министрінің   
2015 жылғы 20 шілдедегі № 542   
бірлескен бұйрығына       
2-қосымша          

Телерадио хабарларын тарату саласындағы мемлекеттік бақылау аясында тексеру парағы

Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган____________________________
____________________________________________________________________
Тексерулерді тағайындау туралы акт__________________________________
(№, күні, құқықтық статистика жөніндегі органда тіркелуі туралы мәліметтер)
Тексерілетін субъектінің (объектінің) атауы_________________________
____________________________________________________________________
Тексерілетін субъектінің (объектінің) (ЖСН/, БСН)___________________
Тұрған орнының мекен-жайы: _________________________________________
____________________________________________________________________

Талаптар

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

5

6

Телерадио хабарлар тарату операторлары, теле-, радиобағдарлама өндірушілер және теле-, радиокомпания – құқық иелеріне қатысты

1. Жалпы ережелер

1

«Мәдениет туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес «Е 18» индексімен индекстелетін фильмдерді жергілікті уақыт бойынша 6.00 дан бастап 22.00 – қа дейін таратылмауы





2

«Жарнама туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес келетін жарнаманы таратылуы





3

Өзін өзіне қол жұмсауды насихаттайтын ақпаратты таратпауы





4

Қатыгездік пен зорлықтық табынушылықты, әлеуметтік, нәсілдік, ұлттық, діни, тектiк-топтық және рулық артықшылдықты насихаттайтын ақпаратты таратпауы





5

Конституциялық құрылысты күштеп өзгертуді, мемлекеттік қауіпсіздікті бұзып тастауды Қазақстан Республикасының тұтастығын бұзуды насихаттайтын ақпаратты таратпауы





6

Экстремизмді немесе терроризмді насихаттайтын ақпаратты таратпауы





7

Ұлтаралық және конфессияаралық алауыздықты тудыратын ақпаратты таратпауы





8

Порнографиялық және арнайы сексуалды–эротикалық сипаттағы кино-бейне өнімді көрсететін теле-, радиобағдарламалар, теле-, радиоарналардың таралмауы





9

Кабельді телерадио хабарларын тарату операторларымен және теле-, радиокомпаниямен өзара есептесу негізінде міндетті теле-, радиоарналарын трансляцияслау және (не) ретрансляциялау





10

Отандық теле-, радиоарналардың апта сайынғы хабар тарату көлемiнде теле-, радиобағдарламалардың жалпы көлемiнен жиырма пайыздан асатын шетелдiк теле-, радиобағдарламаларын тарату





11

Трансляцияланатын және ретрансляцияланатын теле-, радиобағдарламаларды алты айдан кем таспаға басу және сақталуы





12

Егер өзгесі теле, радио хабарларын тарату операторлары мен құқық иегері теле- радиокомпаниялар арасындағы шартта көзделмеген жағдайда, мазмұнына өзгерістерді енгізе отырып, жүзеге асырылған теле-, радиоарналардың теле – радиобағдарламаны ретрансляциялануы





13

Кадр алаңының он бес пайызынан асатын қосымша ақпараттың көлемi





2. Телерадио хабарларын таратушы операторлар үшін

14

Теле-, радио хабарларын тарату операторларымен міндетті болып табылатын теле-радиоарналарды таратылуы





15

Уәкілетті органда есепке қойылмаған шетелдiк теле-, радиоарналардың таратылмауы





16

Теле-, радиоарнаның, теле, радиобағдарламаларды таратуға телерадио хабарларын тарату операторы мен құқық иегері – теле-, радиокомпаниялар арасында жасалған шарттың болмауы





3. Теле-радиокомпаниялар үшін

17

Бір арналық хабар тарату кезінде қазақ тілінде көрсетілетін теле-, радиобағдарламалардың апта сайынғы көлемін және уақыт аралығын сақтау/немесе көп арналық хабар тарату кезінде қазақ тіліндегі негізгі дыбыстық сүйемелдеуді пайдаланбау





18

Теле-, радиоарна меншiк иесiнiң кiретiн есiгi бөлек үй-жайлар мен алаңдарға немесе оны жалға алуға, оның iшiнде: телерадио хабарларын таратудың жұмыс iстеуi үшiн қажеттi техникалық құралдарды орналастыруға және пайдалануға арналған арнайы үй-жайларды (студиялық, аппараттық, қосымша); шығармашылық персоналын орналастыруға (редакциялық) арналған үй-жайларды; әкiмшiлiк-басқару персоналына арналған үй-жайларды жалға алуға мүлiктiк құқықтарын растайтын құжаттардың болмауы





19

Телеарнада сурдоаудармамен немесе субтитр түрінде аудармамен қамтамасыз ете отырып, жаңалық сипатының кемінде бір бағдарламаның таратылуы





Уәкілетті органның лауазымдық тұлғалары:
______________________ ____________ ______________________________
    (лауазымы)            (қолы)      (Т.А.Ә.(болған жағдайда)

______________________ _____________ _____________________________
    (лауазымы)             (қолы)      (Т.А.Ә.(болған жағдайда)

Тексерілетін субъектінің иесі:

______________________ _____________ _____________________________
    (лауазымы)             (қолы)      (Т.А.Ә. (болған жағдайда)
 

Об утверждении критериев оценки степени риска и формы проверочного листа в области телерадиовещания

Совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 июня 2015 года № 741 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 июля 2015 года № 542. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2015 года № 11980. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 декабря 2015 года № 1282 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 844

      Сноска. Утратил силу совместным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 30.12.2015 № 1282 и и.о. Министра национальной экономики РК от 31.12.2015 № 844 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11, с пунктом 3 статьи 13 и пунктом 1 статьи 15 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить:
      1) критерии оценки степени риска в области телерадиовещания, согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;
      2) форму проверочного листа в сфере государственного контроля в области телерадиовещания, согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.
      2. Признать утратившим силу совместный приказ Министра культуры и информации Республики Казахстан от 29 июня 2012 года № 91 и исполняющего обязанности Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 17 июля 2012 года № 223 «Об утверждении критериев оценки степени рисков в сфере частного предпринимательства в области телерадиовещания» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 7868, опубликованный в газете «Казахстанская правда» 26 сентября 2012 года № 326-327 (27145-27146).
      3. Комитету связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Казангап Т.Б.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 3 настоящего совместного приказа.
      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.
      5. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по инвестициям и              Министр национальной
   развитию Республики Казахстан       экономики Республики Казахстан
     _____________ А. Исекешев              ______________ Е. Досаев

      «СОГЛАСОВАН»
      Председатель Комитета по правовой
      статистике и специальным учетам
      Генеральной прокуратуры
      Республики Казахстан
      ______________ С. Айтпаева
      24 июля 2015 года

Приложение 1         
к совместному приказу      
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан     
от 30 июня 2015 года № 741 
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан     
от 20 июля 2015 года № 542  

Критерии оценки степени риска в области телерадиовещания

1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска в области телерадиовещания (далее - критерии) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан».
      2. В настоящих критериях используются следующие понятия:
      риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;
      система оценки рисков – комплекс мероприятий, проводимый органом контроля и надзора, с целью назначения проверок;
      объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов в зависимости от степени риска в области телерадиовещания и не зависящие непосредственно от отдельного проверяемого субъекта;
      субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов в зависимости от результатов деятельности конкретного проверяемого субъекта;
      проверяемые субъекты в области телерадиовещания – операторы телерадиовещания, производители теле-, радиопрограмм и теле-, радиокомпании – правообладатели.
      3. Выборочные проверки применяются в отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска.
      4. Критерии оценки степени риска для выборочных проверок формируются посредством объективных и субъективных критериев.

2. Объективные критерии

      5. Определение риска в области телерадиовещания осуществляется в зависимости от вероятности причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства деятельностью проверяемых субъектов, связанную с не обеспечением конституционных гарантий прав на свободное получение информации и распространение ее любыми, не запрещенными законами, способами, свободы слова и творчества, информационной безопасности личности, общества и государства при использовании услуг телерадиовещания.
      6. По объективным критериям к высокой степени риска относятся субъекты контроля: теле-, радиокомпании, операторы телерадиовещания и производители теле-, радиопрограмм.
      7. В отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска, проводятся выборочные проверки.
      В отношении субъектов контроля, не отнесенных к высокой степени риска, проводятся внеплановые проверки.

3. Субъективные критерии

      8. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:
      формирование базы данных и сбор информации;
      анализ информации и оценка рисков.
      9. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов контроля, нарушающих законодательство Республики Казахстан в области телерадиовещания.
      Анализ информации и оценка субъективных критериев концентрирует проверки в отношении субъекта контроля с наибольшим потенциальным риском. При этом, при анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованных в отношении конкретного субъекта контроля.
      Для оценки степени рисков по субъективным критериям используются следующие источники информации:
      результаты предыдущих проверок (выборочных, внеплановых и иных форм контроля) субъектов контроля. При этом, степень тяжести нарушений (грубое, значительное и незначительное) устанавливается в случаях несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах;
      результаты мониторинга за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании;
      наличие подтвержденных жалоб и обращений на субъекты контроля, поступивших от физических или юридических лиц, государственных органов.
      10. На основании источников информации определяются субъективные критерии, по которым присваиваются степени риска согласно приложениям 1 и 2 к настоящим критериям.
      11. Субъективные критерии разработаны на основании требований законодательства Республики Казахстан в области телерадиовещания перечисленных в проверочных листах, которые разделены на три степени: грубые, значительные и незначительные.
      Распределение нарушений требований законодательства Республики Казахстан в области телерадиовещания на грубые, значительные и незначительные степени приведено в приложении к настоящим критериям.
      При не выполнении одного грубого показателя субъект относится к высокой степени риска.
      Если по грубому показателю несоответствие не выявлено, то для определения степени риска рассчитывается суммарное значение по значительным и незначительным показателям.
      12. Определение степени риска по каждому информационному источнику определяется следующим образом.
      При определении показателя нарушений значительной степени применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7

      где:
      Рз – показатель нарушений значительной степени;
      Р1 – общее количество индикаторов значительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту (объекту);
      Р2 – количество нарушенных требований значительной степени.
      13. При определении показателя нарушений незначительной степени применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3

      где:
      Рн – показатель нарушений незначительной степени;
      Р1 – общее количество индикаторов незначительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту (объекту);
      Р2 – количество нарушенных требований незначительной степени.
      14. Общий показатель степени риска (Р) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей по следующей формуле:

      Р = Рз + Рн

      где:
      Р – общий показатель степени риска;
      Рз – показатель нарушений значительной степени;
      Рн – показатель нарушений незначительной степени.
      15. По показателям степени риска проверяемый субъект относится:
      к высокой степени риска – при показателе степени риска от 60 до 100 и в отношении него проводится выборочная проверка;
      не отнесенная к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 и в отношении него не проводится выборочная проверка.

4. Заключительные положения

      16. Кратность проведения выборочной проверки составляет один раз в год.
      17. Выборочные проверки проводятся на основании списков выборочных проверок, формируемых на полугодие по результатам анализа информации и оценки полугодовых данных последнего отчетного периода в сравнении с полугодовыми данными аналогичного периода предыдущего года, которые направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.
      18. Списки выборочных проверок составляются с учетом:
      приоритетности субъектов контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям;
      наибольшего непроверяемого периода.

Приложение 1         
к критериям оценки степени риска
в области телерадиовещания 
 

Субъективные критерии по результатам предыдущих проверок
(выборочных, внеплановых и иных форм контроля)

№ п/п

Критерии (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

Степень нарушений

1.

Нераспространение фильмов индексируемых в соответствии с Законом Республики Казахстан «О культуре» индексом «Е 18», в период с 06.00 до 22.00 по местному времени

грубое

2.

Распространение рекламы соответствующей Закону Республики Казахстан «О рекламе»

грубое

3.

Распространение операторами телерадиовещания обязательных теле-,радиоканалов

грубое

4.

Нераспространение иностранных теле-, радиоканалов, не поставленных на учет в уполномоченном органе

грубое

5.

Соблюдение еженедельного объема и интервала времени теле-, радиопрограмм на казахском языке при одноканальной передаче звука/либо неиспользование основного звукового сопровождения на казахском языке при многоканальной передаче звука

грубое

6.

Нераспространение информации пропагандирующей суицид

значительное

7.

Нераспространение информации пропагандирующей культ жестокости и насилия, социального, расового, национального, религиозного, сословного и родового превосходства

значительное

8.

Нераспространение информации пропагандирующей насильственное изменение конституционного строя, нарушение целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства

значительное

9.

Нераспространение информации пропагандирующей экстремизм или терроризм

значительное

10.

Нераспространение информации направленной на разжигание межнациональной и межконфессиональной вражды

значительное

11.

Нераспространение теле-, радиопрограмм, теле-, радиоканалов, демонстрирующих киновидеопродукцию порнографического и специального сексуально-эротического характера

значительное

12.

Трансляция и (или) ретрансляция обязательных теле-, радиоканалов на основании взаимозачетов операторами кабельного телерадиовещания и теле-, радиокомпанией

значительное

13.

Отсутствие договора на распространение теле-, радиоканалов, теле-, радиопрограмм между оператором телерадиовещания и теле-, радиокомпанией – правообладателем

значительное

14.

Отсутствие документов, подтверждающие имущественные права собственника теле-, радиоканала на помещения и площади с отдельным входом или на его аренду, в том числе: специальных помещений для размещения и эксплуатации технических средств, необходимых для функционирования телерадиовещания (студийных, аппаратных, вспомогательных); помещений для размещения творческого персонала (редакционных); помещений для административно-управленческого персонала

значительное

15.

Распространение иностранных теле-, радиопрограмм, превышающих более двадцати процентов от общего объема теле-, радиопрограмм в еженедельном объеме вещания отечественного теле, радиоканала

значительное

16.

Запись и хранение транслируемых и ретранслируемых теле-, радиопрограмм менее шести месяцев

значительное

17.

Ретрансляция теле-, радиоканала, теле-, радиопрограммы осуществленные с внесением изменений в содержание, если иное не предусмотрено договором между операторами телерадиовещания и теле-, радиокомпанией – правообладателем

незначительное

18.

Распространение дополнительной информации превышающей пятнадцати процентов площади кадра

незначительное

19.

Распространение на телеканале менее одной телепрограммы новостного характера с обеспечения сурдопереводом или переводом в виде субтитров

незначительное

Приложение 2         
к совместному приказу      
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан     
от 30 июня 2015 года № 741 
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан     
от 20 июля 2015 года № 542  

                         Проверочный лист
в сфере государственного контроля в области телерадиовещания

Государственный орган, назначивщий проверку ________________________
____________________________________________________________________
Акт о назначении проверки __________________________________________
   (№, дата, сведения о регистрации в органе по правовой статистике)
Наименование проверяемого субъекта (объекта): ______________________
____________________________________________________________________
(ИИН/БИН) проверяемого субъекта (объекта)___________________________
Адрес места нахождения: ____________________________________________
____________________________________________________________________

Требования

Требуется

Не требуется

Соответствует требования

Не соответствует требования

1

2

3

4

5

6

В отношении операторов телерадиовещания, производителей теле-, радиопрограмм и теле-, радиокомпании – правообладателей

1. Общее положение

1

Нераспространение фильмов индексируемых в соответствии с Законом Республики Казахстан «О культуре» индексом «Е 18», в период с 06.00 до 22.00 по местному времени





2

Распространение рекламы соответствующей Закону Республики Казахстан «О рекламе»





3

Нераспространение информации пропагандирующей суицид





4

Нераспространение информации пропагандирующей культ жестокости и насилия, социального, расового, национального, религиозного, сословного и родового превосходства





5

Нераспространение информации пропагандирующей насильственное изменение конституционного строя, нарушение целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства





6

Нераспространение информации пропагандирующей экстремизм или терроризм





7

Нераспространение информации направленной на разжигание межнациональной и межконфессиональной вражды





8

Нераспространение теле-, радиопрограмм, теле-, радиоканалов, демонстрирующих киновидеопродукцию порнографического и специального сексуально-эротического характера





9

Трансляция и (или) ретрансляция обязательных теле-, радиоканалов на основании взаимозачетов операторами кабельного телерадиовещания и теле-, радиокомпанией





10

Распространение иностранных теле-, радиопрограмм, превышающих более двадцати процентов от общего объема теле-, радиопрограмм в еженедельном объеме вещания отечественного теле, радиоканала





11

Запись и хранение транслируемых и ретранслируемых теле-, радиопрограмм менее шести месяцев





12

Ретрансляция теле-, радиоканала, теле-, радиопрограммы осуществленные с внесением изменений в содержание, если иное не предусмотрено договором между операторами телерадиовещания и теле-, радиокомпанией – правообладателем





13

Распространение дополнительной информации превышающей пятнадцати процентов площади кадра





2. Для операторов телерадиовещания

14

Распространение операторами телерадиовещания обязательных теле-,радиоканалов





15

Нераспространение иностранных теле-, радиоканалов, не поставленных на учет в уполномоченном органе





16

Отсутствие договора на распространение теле-, радиоканалов, теле-, радиопрограмм между оператором телерадиовещания и теле-, радиокомпанией – правообладателем





3. Для теле, - радиокомпании

17

Соблюдение еженедельного объема и интервала времени теле-, радиопрограмм на казахском языке, неиспользование основного звукового сопровождения на казахском языке при многоканальной передаче звука





18

Отсутствие документов, подтверждающие имущественные права собственника теле-, радиоканала на помещения и площади с отдельным входом или на его аренду, в том числе: специальных помещений для размещения и эксплуатации технических средств, необходимых для функционирования телерадиовещания (студийных, аппаратных, вспомогательных); помещений для размещения творческого персонала (редакционных); помещений для административно-управленческого персонала





19

Распространение на телеканале менее одной телепрограммы новостного характера с обеспечения сурдопереводом или переводом в виде субтитров





Должностные лица уполномоченного органа:
____________________    ____________     _________________________
       (должность)       (подпись)        (Ф.И.О (при его наличии)

____________________    ____________     _________________________
       (должность)      (подпись)         (Ф.И.О (при его наличии)

Владелец проверяемого объекта:
____________________    ____________     _________________________
     (должность)        (подпись)          (Ф.И.О (при его наличии)