Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 718 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 31 желтоқсанда № 12775 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 10 қыркүйектегі № 464 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 10.09.2021 № 464 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн аяқталғанда күшіне енеді) бұйрығымен.

      "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру туралы" 2015 жылғы 31 қазандағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабының 4) тармақшасын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ғылым комитеті (С.Е.Жолдасбаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Т.О. Балықбаевқа жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің міндетін атқарушы Т. Балықбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      ____________ Б. Сұлтанов

      2015 жылғы 31 желтоқсан



  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым
министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 31 наурыздағы
№ 718 бұйрығымен
бекітілген

Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 24.04.2017 № 185 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 31 қазандағы "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру туралы" Заңының 4-бабы 4) тармақшасына сәйкес әзірленген және ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру (бұдан әрі - қаржыландыру) тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) грант алушы – ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін (бұдан әрі - ҒТҚН) коммерцияландыру жобасына гранттық қаржыландыру туралы шарт жасаған жеке немесе заңды тұлға;

      2) ғылым саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) - ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      3) ҒТҚН коммерцияландыру жобаларын гранттық қаржыландыру бойынша оператор (бұдан әрі - оператор) – уәкілетті орган айқындайтын ҒТҚН коммерцияландыру жобаларын қаржыландыруды ұйымдастыру бойынша қажетті тәжірибесі бар заңды тұлға;

      4) ҒТҚН коммерцияландыру жобасы (бұдан әрі - жоба) – зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатындағы ҒТҚН практикалық қолдануға бағытталған болжанып отырған жұмыстың мазмұнын қамтитын құжат;

      5) ҒТҚН коммерцияландыруға арналған грант (бұдан әрі - грант) – экономиканың басым секторлары шеңберінде ҒТҚН коммерцияландыру жобаларын іске асыру үшін өтеусіз және қайтарымсыз негізде берілетін бюджет және (немесе) бюджеттен тыс қаражат;

      6) конкурс – ҒТҚН коммерцияландыруға бағытталған және конкурс шеңберінде мәлімделген неғұрлым перспективалы жобаларды анықтауға бағытталған іс-шаралар;

      7) конкурстық құжаттама – уәкілетті органның келісімімен оператор әзірлейтін және бекітетін гранттық қаржыландыруға арналған конкурсты жүргізудің шарттарын, тәртібі мен мерзімін айқындайтын құжаттама;

      8) өтінім – конкурстық құжаттамаға сәйкес қатаң түрде ресімделген құжаттарды қоса отырып, конкурсқа қатысу үшін белгіленген нысандағы өтініш;

      9) өтінім беруші – ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүргізу барысында ҒТҚН алған және осы Қағидаларға сәйкес грант алу үшін өтінімді қарастыруға ұсынған жеке немесе заңды тұлға;

      10) салалық уәкілетті орган – ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет саласындағы мемлекеттік саясатты және тиісті салада ғылыми зерттеулерді жүргізу жөніндегі жұмыстарды үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      11) сараланған тізім – сараптама қорытындысы бойынша өтінімдердің алынған ең жоғары балдан төменгі балға дейін реттелген тізімі;

      12) сараптама – жобаның өзектілігін және ғылыми-техникалық әлеуетін, жобаның коммерцияландыруға дайындығын, жобаның техникалық және өндірістік тәуекелдерін бағалаумен, сондай-ақ жобаның коммерциялық тартымдылығын және жобаның ұсынылған қаржылық-экономикалық көрсеткіштерінің негізділігін бағалаумен байланысты қызмет.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Білім және ғылым министрінің 23.01.2019 № 30 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2 тарау. ҒТҚН коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру тәртібі

      3. Уәкілетті орган ҒТҚН коммерцияландыру жобаларын қаржыландыру тәртібін ұйымдастыру үшін операторды айқындайды.

      4. Оператор ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларын гранттық қаржыландыру үшін неғұрлым перспективалы жобаларды анықтау мақсатында конкурс ұйымдастырады және өткізеді.

      4-1 Жобаның жалпы құнының 10%-ынан төмен емес қоса қаржыландырудың болуы конкурсқа қатысу үшін міндетті шарт болып табылады.

      Ескерту. 2-тарау 4-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 23.01.2019 № 30 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Конкурстық құжаттаманы уәкілетті органның келісімі бойынша оператор әзірлейді және бекітеді. Конкурстық құжаттама мынадай мәліметтерді қамтиды:

      1) ұсынылып отырған қаржыландыру шеңберіндегі экономиканың басым секторларының атауы;

      2) ҒТҚН коммерцияландыру жобаларын гранттық қаржыландыруға арналған конкурстың мақсаты;

      3) жобаны іске асыру жоспары;

      4) оператор бекіткен конкурстық өтінімді ұсыну нысаны;

      5) бір жобаға рұқсат етілетін қаржыландыру көлемі;

      6) бюджеттен тыс қаражат есебінен қоса қаржыландыру шарттары;

      7) конкурс жариялаған оператордың атауы;

      8) қаржыландыру сомасы.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 23.01.2019 № 30 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Гранттық қаржыландыруға арналған конкурсты оператор республикалық мерзімді баспа басылымдар арқылы қазақ және орыс тілдерінде жариялайды және уәкілетті органның және (немесе) салалық уәкілетті органның ресми интернет-ресурстарында міндетті түрде еркін қол жеткізу үшін орналастырады.

      7. Конкурс туралы хабарландыру мынадай ақпараттарды қамтиды:

      1) конкурстың атауы;

      2) конкурстық құжаттама орналастырылған уәкілетті органның және (немесе) салалық уәкілетті органның ресми интернет-ресурстарына сілтеме;

      3) өтінімдерді қабылдаудың басталу және аяқталу мерзімі;

      4) өтінімдерді қабылдау орны және (немесе) тәсілі;

      5) конкурстық құжаттаманы түсіндіруді және конкурстық өтінімді дайындау мәселелері бойынша кеңес беруді жүзеге асыратын конкурс операторы өкілінің байланыс деректері.

      8. Өтінімдерді қабылдау мерзімі конкурс туралы хабарландыру шыққан күннен бастап кем дегенде күнтізбелік 45 (қырық бес) күнді құрайды.

      9. Оператор қабылдаған өтінімдерді тіркейді және конкурстық құжаттамаға сәйкестігін тексереді.

      10. Конкурстық құжаттамаға сәйкес келмейтін өтінімдерді конкурс операторы өтінімдерді қабылдау аяқталған күннен бастап күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде кері қайтарады, бұл ретте өтінім берушінің өтінімде көрсетілген электрондық мекенжайына анықталған сәйкессіздікті көрсете отырып, хабарлама жолдайды.

      11. Оператор конкурстық құжаттамаға сәйкес өтінімдерге технологиялық және экономикалық (маркетингтік) сараптама жүргізуді өтінімдердің конкурстық құжаттамаға сәйкестігін тексеру аяқталғаннан кейін күнтізбелік 45 (қырық бес) күннен кешіктірмей ұйымдастырады.

      12. Өтінімдерге сараптаманы оператордың сарапшылар базасынан таңдалып алынған тәуелсіз сарапшылар жүргізеді.

      13. Оператор "Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру жобаларына сараптама ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушының 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 720 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде тіркелген № 12974) ҒТҚН коммерцияландыру жобаларына сараптама ұйымдастыру және жүргізу қағидаларына (бұдан әрі – сараптама Қағидалары) сәйкес қойылған балдармен тәуелсіз сарапшылар ұсынған сараптама қорытындылары негізінде әрбір өтінім бойынша қорытынды балдары бар сараптаманың жиынтық қорытындысын қалыптастырады және қорытынды балдары бойынша өтінімдердің сараланған тізімін құрайды.

      14. Оператор өтінімдерге сараптама жүргізу аяқталғаннан кейін күнтізбелік 4 (төрт) күн ішінде өтінімдердің сараланған тізімін, сараптаманың жиынтық қорытындысын және өтінім материалдарын уәкілетті органға жолдайды.

      15. Уәкілетті орган өтінімдердің сараланған тізімін алғаннан кейін күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде өтінімдердің сараланған тізімін, сараптаманың жиынтық қорытындысын және өтінім материалдарын ҒТҚН коммерцияландыру жобасын қаржыландыру немесе қаржыландырудан бас тарту туралы шешім қабылдау үшін Ұлттық ғылыми кеңестерге (бұдан әрі - ҰҒК) жолдайды.

      16. ҰҒК өтінімдердің сараланған тізіміне сәйкес ең жоғары балл алған өтінімнен бастап қарайды. ҰҒК шешімдері хаттамамен ресімделеді және ҒТҚН коммерцияландыру жобаларын гранттық қаржыландыруға мақұлдау, мақұлдамау және гранттық қаржыландыру көлемін анықтау бойынша негіздемені қамтиды.

      17. "Мемлекеттік ұлттық ғылыми-техникалық сараптама орталығы" акционерлік қоғамы (бұдан әрі - ҰҒК жұмыс органы) уәкілетті органнан сараптама қорытындылары мен өтінім материалдарын алған күнен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде өтінімдерді қарастыру бойынша ҰҒК-ның жұмысын қамтамасыз етеді.

      18. ҰҒК жұмыс органы ҰҒК отырысы хаттамасының көшірмесін қаржыландыруға мақұлданған және мақұлданбаған жобалар тізімімен операторға жолдайды.

      19. Грант сомасы сұралатын қаржыландыру көлемінің 10 (он) пайызынан артық қысқарған жағдайда, ҰҒК шешімі жұмыс жоспарын және (немесе) шығыстар сметасын түзету бойынша ұсынымды қамтиды.

      20. Оператор қаржыландыруға қолдау тапқан және қолдау таппаған жобалар тізімін алғаннан кейін күнтізбелік 3 (үш) күн ішінде конкурс нәтижесін республикалық мерзімді баспа басылымдар арқылы қазақ және орыс тілдерінде жариялайды және уәкілетті органның және (немесе) салалық уәкілетті органның немесе конкус жариялаған оператордың ресми интернет-ресурстарында еркін қол жеткізу үшін орналастырады.

      21. Оператор грант алушымен ҰҒК жұмыс органынан конкурс жеңімпаздарының тізімін алған күннен бастап күнтізбелік 20 (жиырма) күннен аспайтын мерзімде ҒТҚН коммерцияландыру жобасын гранттық қаржыландыру туралы шарт (бұдан әрі - шарт) жасасады. Шартқа қоса бөлінген қаражат көлеміне және ҰҒК ұсынымдарына (бар болған жағдайда) сәйкес түзетілген күнтізбелік жоспар мен шығыстар сметасы тіркеледі.

      22. Шарт жобаны іске асырудың барлық мерзіміне, бірақ 3 (үш) жылдан артық емес мерзімге жасалады.

      23. Оператор қаржыландыруды гранттық қаржыландыру туралы жасалған шарт негізінде кезең-кезеңмен жүзеге асырады.

      24. Грант алушы жобаны іске асыру барысында қажеттілігіне қарай грант қаражатын оператордың келісімінсіз бір кезең шегінде жоба бойынша шығыстар сметасының жалпы сомасының 10 (он) пайызынан артық емес соманы бекітілген шығыстар бабтары (еңбекақы төлеу қорын қоспағанда) арасында қайта бөле алады.

      25. Грант алушылар операторға шартта белгіленген мерзімде әрбір кезең бойынша аралық есептер, сондай-ақ гранттық қаржыландыру қаражатын пайдаланудың қаржылық есебімен қоса жобаны іске асырудың аяқталуы бойынша қорытынды есеп ұсынады.

      26. Оператор бөлінген қаражаттың мақсатты пайдаланылуын және күтілетін нәтижелерге жетуін талдау мақсатында грант алушылардың жобаларды іске асыруына мониторинг жүргізеді.

      27. Грант алушы келесі траншты оператордың аралық есеп бойынша оң қорытындысынан кейін алады.

      28. ҰҒК гранттық қаржыландыруды тоқтату туралы шешімді оның іске асырылуы кезеңінде оператор жүргізген мониторинг нәтижелері бойынша қабылдайды.

      29. ҰҒК жобалардың қорытынды есептерін мақұлдау немесе мақұлдамау туралы шешім қабылдайды.

Об утверждении Правил финансирования проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности

Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 718. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 декабря 2015 года № 12775. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 10 сентября 2021 года № 464.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 10.09.2021 № 464 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 4) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 31 октября 2015 года "О коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила финансирования проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности.

      2. Комитету науки Министерства образования и науки Республики Казахстан (Жолдасбаев С.Е.) в установленном законодательном порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Балыкбаева Т.О.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


министра

Т. Балыкбаев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      __________________ Б. Султанов

      31 декабря 2015 год



  Утверждены
приказом исполняющего
обязанности Министра
образования и науки
Республики Казахстан
от 31 декабря 2015 года № 718

Правила финансирования проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности

      Сноска. Правила в редакции приказа Министра образования и науки РК от 24.04.2017 № 185 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила финансирования проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 4) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 31 октября 2015 года "О коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности" и определяют порядок финансирования проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности (далее - финансирование).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) грантополучатель – физическое или юридическое лицо, заключившее договор о грантовом финансировании проекта на коммерциализацию результатов научной и (или) научно-технической деятельности (далее - РНТД);

      2) уполномоченный орган в области науки (далее - уполномоченный орган) – государственный орган, осуществляющий межотраслевую координацию и руководство в области науки и научно-технической деятельности;

      3) оператор по грантовому финансированию проектов коммерциализации РНТД (далее - оператор) – юридическое лицо, имеющее необходимый опыт по организации финансирования проектов коммерциализации РНТД, определяемое уполномоченным органом;

      4) проект коммерциализации РНТД (далее - проект) – документ, включающий в себя содержание предполагаемой работы, направленной на практическое применение РНТД, включая результаты интеллектуальной деятельности, с целью вывода на рынок новых или усовершенствованных товаров, процессов и услуг, направленной на извлечение дохода;

      5) грант на коммерциализацию РНТД (далее - грант) – бюджетные и (или) внебюджетные средства, предоставляемые на безвозмездной и безвозвратной основе для реализации проектов коммерциализации РНТД в рамках приоритетных секторов экономики;

      6) конкурс – мероприятия, направленные на определение наиболее перспективных проектов, заявленных в рамках конкурса и направленных на коммерциализацию РНТД;

      7) конкурсная документация – документация, определяющая условия, порядок и сроки проведения конкурса на грантовое финансирование, разрабатываемая и утверждаемая оператором по согласованию с уполномоченным органом;

      8) заявка – заявление установленной формы на участие в конкурсе с приложением документов, оформленное строго в соответствии с конкурсной документацией;

      9) заявитель – физическое или юридическое лицо, получившее в ходе выполнения научной и (или) научно-технической деятельности РНТД и представившее на рассмотрение заявку для получения гранта в соответствии с настоящими Правилами;

      10) отраслевой уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий реализацию государственной политики в области науки и научно-технической деятельности и координацию работ по проведению научных исследований в соответствующей отрасли;

      11) ранжированный список – упорядоченный от наибольшего к наименьшему полученному баллу список заявок по итогам экспертиз;

      12) экспертиза – деятельность, связанная с оценкой актуальности, научно-технического потенциала, готовности к коммерциализации, технических и производственных рисков, а также с оценкой коммерческой привлекательности и обоснованности заявленных финансово-экономических показателей проекта.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным приказом Министра образования и науки РК от 23.01.2019 № 30 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок финансирования проектов коммерциализации РНТД

      3. Уполномоченный орган для организации порядка финансирования проектов коммерциализации РНТД определяет оператора.

      4. Оператор организует и проводит конкурс для определения наиболее перспективных проектов коммерциализации научной и (или) научно-технической деятельности для грантового финансирования.

      4-1. Наличие софинансирования не менее 10% от общей стоимости проекта является обязательным требованием для участия в конкурсе.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 4-1 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 23.01.2019 № 30 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Конкурсная документация разрабатывается и утверждается оператором по согласованию с уполномоченным органом. Конкурсная документация содержит следующие сведения:

      1) наименование приоритетных секторов экономики, в рамках которых предоставляется финансирование;

      2) цель конкурса на грантовое финансирование проектов коммерциализации РНТД;

      3) план реализации проекта;

      4) форма предоставления конкурсной заявки, утверждаемая оператором;

      5) допустимый объем финансирования одного проекта;

      6) условия софинансирования за счет внебюджетных средств;

      7) наименование оператора, объявившего конкурс;

      8) сумму финансирования.

      Сноска. Пункт 5 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 23.01.2019 № 30 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Конкурс на грантовое финансирование объявляется оператором через республиканские периодические печатные издания на казахском и русском языках и подлежит обязательному размещению в свободном доступе на официальных интернет-ресурсах уполномоченного органа и (или) отраслевого уполномоченного органа.

      7. Объявление о конкурсе содержит следующую информацию:

      1) наименование конкурса;

      2) ссылку на официальный интернет-ресурсы уполномоченного органа и (или) отраслевого уполномоченного органа, где размещена конкурсная документация;

      3) сроки начала и завершения приема заявок;

      4) место и (или) способ приема заявок;

      5) контактные данные представителя оператора конкурса, которое осуществляет разъяснение конкурсной документации и консультацию по вопросам подготовки конкурсной заявки.

      8. Сроки приема заявок составляют не менее 45 (сорока пяти) календарных дней со дня выхода объявления о конкурсе.

      9. Принятые оператором заявки подлежат регистрации и рассмотрению оператором на соответствие конкурсной документации.

      10. Заявки, не соответствующие конкурсной документации, подлежат отклонению оператором в течение 15 (пятнадцати) календарных дней со дня завершения приема заявок, при этом заявителю, на указанный в заявке электронный адрес, направляется уведомление с указанием выявленных несоответствий.

      11. Оператор организует проведение технологической и экономической (маркетинговой) экспертизы заявок, соответствующих конкурсной документации, в срок не позднее 45 (сорока пяти) календарных дней со дня завершения проверки заявок на соответствие конкурсной документации.

      12. Экспертиза заявок проводится независимыми экспертами, подобранными из базы данных экспертов оператора.

      13. Оператор, на основании представленных независимыми экспертами экспертных заключений с выставленными баллами согласно Правил организации и проведения экспертизы проектов коммерциализации РНТД, утвержденных приказом исполняющего обязанностей Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 720 "Об утверждении Правил организации и проведения экспертизы проектов коммерциализации результатов научной и (или) научно-технической деятельности" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12974) (далее - Правила экспертизы), формирует сводные заключения экспертизы с итоговыми баллами по каждой заявке и составляет ранжированный по величине итогового балла список заявок.

      14. Оператор в течении 4 (четырех) календарных дней после завершения экспертизы заявок направляет ранжированный список заявок, сводные заключения экспертизы и материалы заявок в уполномоченный орган.

      15. Уполномоченный орган в течении 3 (трех) календарных дней после получения ранжированный список заявок передает ранжированный список заявок, сводные заключения экспертизы и материалы заявок в Национальные научные советы (далее - ННС) для принятия решения о финансировании или об отказе в финансировании проекта коммерциализации РНТД.

      16. ННС рассматривают заявки согласно последовательности ранжированного списка, начиная с заявки, набравшей наивысший балл. Решения ННС оформляются протоколом и содержат обоснования одобрения, отклонения и определения объемов грантового финансирования проектов коммерциализации РНТД.

      17. Акционерное общество "Национальный центр государственной научно-технической экспертизы" (далее - рабочий орган ННС) обеспечивает работу ННС по рассмотрению заявок в течение 30 (тридцати) календарных дней со дня получения результатов экспертизы с материалами заявок от уполномоченного органа.

      18. Выписка из протокола заседаний ННС со списком одобренных к финансированию и отклоненных проектов передается рабочим органом ННС оператору.

      19. В случае определения суммы гранта менее чем на 10 (десять) процентов от запрашиваемого объема финансирования, решения ННС содержат рекомендации по корректировке плана работ и (или) сметы расходов.

      20. Оператор в течении 3 (трех) календарных дней после получения списка одобренных к финансированию и отклоненных проектов, публикует результаты конкурса в республиканских периодических печатных изданиях на казахском и русском языках и размещает в свободном доступе на официальных интернет-ресурсах уполномоченного органа и (или) отраслевого уполномоченного органа либо оператора, объявившего конкурс.

      21. Оператор заключает с грантополучателем Договор о грантовом финансировании проекта коммерциализации РНТД (далее – договор) в срок, не более 20 (двадцать) календарных дней со дня получения от рабочего органа ННС списка победителей конкурса. К договору прилагаются календарный план и смета расходов скорректированные в соответствии с выделенным объемом средств и рекомендациями ННС (при наличии).

      22. Договор заключается на весь срок реализации проекта, но не более чем на 3 (три) года.

      23. Финансирование осуществляется оператором поэтапно на основании заключенного договора о грантовом финансировании.

      24. Грантополучатель в ходе реализации проекта по мере необходимости перераспределяет средства гранта между утвержденными статьями расходов (за исключением фонда оплаты труда) на сумму не более 10 (десяти) процентов от общей суммы сметы расходов по проекту в рамках одного этапа без согласования с оператором.

      25. Грантополучатели представляют оператору, в установленные договором сроки, промежуточные отчеты за каждый этап, а также итоговый отчет по завершению реализации проекта, включая финансовый отчет использования средств грантового финансирования.

      26. Оператор проводит мониторинг реализации проектов грантополучателями в целях анализа целевого использования выделенных средств и достижения ожидаемых результатов.

      27. Грантополучатель получает следующий транш после положительного заключения оператора по промежуточному отчету.

      28. Решение о прекращении грантового финансирования принимается ННС по результатам мониторинга, проведенного оператором на стадии реализации.

      29. ННС принимает решение об одобрении или неодобрении итоговых отчетов проектов.