Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 1282 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 844 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 5 ақпанда № 13009 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Ақпарат және коммуникациялар министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 455 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 39 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ақпарат және коммуникациялар министрінің 31.10.2018 № 455 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 31.10.2018 № 39 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 3-тармағына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Мыналар:

      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына мемлекеттік бақылау аясындағы тексеру парағы бекiтiлсiн.

      2. "Телерадио хабарларын тарату саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағының нысанын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 741 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 шілдедегі № 542 бірлескен бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11980 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 2 қазанда және 2015 жылғы 5 қарашада № 212 (28690) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті (Т.Б. Қазанғап):

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялауға оның көшірмелерін баспа және электронды түрде жіберілуін;

      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бірлескен бұйрықтың 3-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушы
____________Ж. Қасымбек

Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика
министрінің міндетін атқарушы
_____________ М. Құсайынов

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу жөніндегі

      комитетінің төрағасы

      _________________ С.Айтпаева

      2015 жылғы 31 желтоқсан



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1282 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 844 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы
заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежелерін бағалау
өлшемшарттары
1. Жалпы қағидалар

      1. Осы Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежелерін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – өлшемшарттары) 2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі 141-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Осы Өлшемшарттарында мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;

      тәуекелдерді бағалау жүйесі – тексерулерді тағайындау мақсатында бақылау және қадағалау органы жүргізетін іс-шаралар кешені;

      тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттары) – телерадио хабарларын тарату саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке тексерілетін субъектіге тікелей байланыссыз тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін пайдаланылатын Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттары) – нақты тексерілетін субъектінің қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекелдер дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      елеулі бұзушылық – телерадио хабарларын тарату саласындағы заңнаманың және телерадио хабарларын тарату саласындағы Қазақстан Республикасы аумағында қабылданған техникалық пайдалану қағидалары мен ұлттық стандарттардың талаптарының бұзылуы;

      телерадио хабарларын тарату саласында тексерілетін субъектілер – телерадио хабарларын тарату операторлары, теле-радио бағдарламаларын шығарушылар және теле- радиокомпаниялар – құқық иеленушілер.

      3. Ішінара тексерулер жоғары тәуекел деңгейге жататын бақылау субъектілеріне қатысты қолданылады.

      4. Ішінара тексерулер үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттары арқылы қалыптастырылады.

2. Объективті өлшемшарттары

      5. Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына тәуекелді анықтау тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде, адамның өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы байланысты, заңдарда тыйым салынбаған кез келген тәсiлдермен еркiн ақпарат алу және тарату құқықтарына, сөз бен шығармашылық бостандығына, телерадио хабарларын тарату қызметтерін пайдалану кезінде адамның, қоғам мен мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігіне конституциялық кепілдіктерді қамтамасыз етулеумен байланысты жүзеге асырылады.

      6. Объективті өлшемшарттары бойынша жоғары тәуекел дәрежесіне мынадай бақылау субъектілері жатады: теле-радиокомпаниялар, телерадио хабарларын тарату операторлары және теле-радиобағдарламар шығарушылар.

      7. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілерне қатысты ішінара тексеру жүргізіледі.

      Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілерне қатысты жоспардан тыс тексеру жүргізіледі.

3. Субъективті өлшемшарттары

      8. Субъективті өлшемшарттарын айқындау:

      дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау;

      ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.

      9. Дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату саласындағы заңнаманысын бұзатын бақылау субъектілерін анықтау үшін қажет.

      Ақпаратты талдау және субъективті өлшемшарттарын бағалау бақылау субъектісіне қатысты тексерулерді ең жоғары әлеуетті тәуекелмен шоғырландырады. Бұл ретте, талдау мен бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттарының деректері қолданылмайды.

      Субъективті өлшемшарттары бойынша тәуекелдер дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланады:

      бақылау субъектілерін бұрынғы тексерулер нәтижелері (ішінара, жоспарда тыс және өзге де тексеру нысандары). Бұл ретте, бұзушылықтың ауырлық дәрежесі (өрескел, елеулі және елеулі емес) тексеру парақтарында көрсетілген заңнаманың талаптарын сақтамаған жағдайда белгіленеді;

      Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы заңнамасының сақталуына мониторинг нәтижесі;

      тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан, мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны.

      10. Ақпарат көздерінің негізінде олар бойынша субъективті өлшемшарттары анықталады осы өлшемшарттары 1 және 2-қосымшаларға сәйкес тәуекел дәрежесі беріледі.

      11. Субъективті өлшемшарттары Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату саласындағы заңнамасының негізінде әзірленіп, тексеру парақтарында атап өтілген елеулі емес дәрежегесі бар.

      Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату саласындағы заңнамасының талаптарын бұзуды елеулі емес дәрежесін анықтау осы критерийлерге қосымшада келтірілген.

      12. Елеулі емес бұзушылық – Қазақстан Республикасының "Телерадио хабарларын тарату туралы" және "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Заңдарының талаптарын орындамау.

      13. Елеулі емес дәрежедегі бұзушылықтың көрсеткішін анықтау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:



      мұндағы:


– елеулі емес дәрежедегі бұзушылық көрсеткіші;

– тексеруге ұсынылатын тексерілетін субъектіге (объектіге) елеулі емес дәрежедегі индикаторлардың жалпы саны;

– елеулі емес дәрежедегі талаптарды бұзушылықтар саны.

      14. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъекті мыналарға жатқызылады:

      жоғарғы тәуекел дәрежесіне – 60 тан 100 дейінгі көрсеткіші кезінде оған қатысты ішінара тексеру жүргізіледі;

      жоғарғы тәуекел дәрежесіне – 0 дан 60 дейінгі көрсеткіші кезінде ішінара тексеру жүргізілмейді.

4. Қорытынды ережелер

      15. Ішінара тексеру жүргізу еселігі бір жылда бір ретті құрайды.

      16. Ішінара тексерулер тиісті есептік кезең басталғанға дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмейтін мерзімде құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі бойынша уәкілетті органға жіберілетін ақпаратты талдау және бұрынғы жылдың ұқсас кезеңінің жартыжылдық деректерімен салыстырғанда соңғы есептік кезеңнің жартыжылдық деректерді бағалау нәтижелері бойынша (жартыжылдыққа) қалыптастыратын ішінара тексерулер тізімдері негізінде жүргізіледі.

      17. Ішінара тексерулердің тізімдері:

      субъективті өлшемшарттары бойынша ең жоғары тәуекел дәрежесі көрсеткіші бар бақылау субъектілерінің басымдығын;

      ең жоғарғы тексерілмейтін кезеңді ескере отырып, жасалады.

  Қазақстан Республикасының
телерадио хабарларын тарату туралы
заңнамасының сақталуына тәуекел
дәрежелерін бағалау өлшемдеріне
1-қосымша

Бұрын тексерулер нәтижелері бойынша субъективті критерийлер
(ішінара, жоспардан тыс және өзге де тексеру нысандары)

р/с

Критерийлер (ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптарды сақталмаған кезде белгіленеді)

Бұзушылық дәрежесі

1.

Кабельді телерадио хабарларын тарату операторларымен және теле-, радиокомпаниямен өзара есептесу негізінде міндетті теле-, радиоарналарын трансляциялау және (не) ретрансляциялау бойынша талаптарды сақтау

елеулі

2.

Трансляцияланатын және ретрансляцияланатын теле-, радиобағдарламалардың жазып алу және алты ай бойы сақтау туралы талаптың болуы

елеулі

3.

Телерадио хабарларын тарату операторлары теле-, радиокомпаниялармен еркін қолжетімді теле-, радиоарналарды таратуға шарттың болуы

елеулі

4.

Теле-, радиоарнаның меншiк иесiнiң кiретiн есiгi бөлек үй-жайлар мен алаңдарға немесе оларды жалға алуға, оның iшiнде: телерадио хабарларын таратудың жұмыс iстеуi үшiн қажеттi техникалық құралдарды орналастыруға және пайдалануға арналған (студиялық, аппараттық, қосалқы) арнайы үй-жайларға; шығармашылық (редакциялық) персоналын орналастыруға арналған үй-жайларға; әкiмшiлiк-басқару персоналына арналған үй-жайларға мүлiктiк құқықтарының болуы туралы мәліметтер нысаны болуы

елеулі

  Қазақстан Республикасының
телерадио хабарларын тарату туралы
заңнамасының сақталуына тәуекел
дәрежелерін бағалау өлшемдеріне
2-қосымша

Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы
заңнамасының сақталуына мониторинг нәтижелері бойынша
субъективті өлшемшарттары

Өлшемшарттары

Бұзушылық дәрежесі

1.

Телерадио хабарларын тарату саласындағы бұзушылық бойынша құжаттамалық фактінің бар болуы

елеулі

  Қазақстан Республикасының
телерадио хабарларын тарату туралы
заңнамасының сақталуына тәуекел
дәрежелерін бағалау өлшемдеріне
3-қосымша

"Тексеру субъектілеріне жеке және заңды тұлғалардан,
мемлекеттік органдардан түскен және расталған шағымдар мен
өтініштердің болуы" ақпараттық көздері бойынша субъективті
өлшемшарттары

Өлшемшарттары

Бұзушылық дәрежелері

1.

Телерадио хабарларын тарату саласындағы бір расталған өтініш немесе шағымның болуы

елеусіз

2.

Телерадио хабарларын тарату саласындағы екі немесе одан көп расталған өтініш немесе шағымның болуы

елеулі

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1282 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 31 желтоқсандағы
№ 844 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Қазақстан Республикасының телерадио хабарларын тарату туралы
заңнамасының сақталуына мемлекеттік бақылау аясындағы тексеру
парағы

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган_____________________________

      Тексерулерді тағайындау туралы акт___________________________________

      (№, күні, құқықтық статистика жөніндегі органда

      тіркелуі туралы мәліметтер)

      Тексерілетін субъектінің (объектінің) атауы__________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексерілетін субъектінің (объектінің) (ЖСН/, БСН)____________________

      Тұрған орнының мекен-жайы:___________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талап тарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес кел мейді

1

2

3

4

5

6

Телерадио хабарлар тарату операторлары, теле-радиобағдарлама өндірушілер және теле-радиокомпания – құқық иелеріне қатысты

1. Жалпы ережелер

1

Кабельді телерадио хабарларын тарату операторларымен және теле-, радиокомпаниямен өзара есептесу негізінде міндетті теле-, радиоарналарын трансляциялау және (не) ретрансляциялау бойынша талаптарды сақтау





2

Трансляцияланатын және ретрансляцияланатын теле-, радиобағдарламалардың жазып алу және алты ай бойы сақтау туралы талаптың болуы





2. Телерадио хабарларын таратушы операторлар үшін

3

Телерадио хабарларын тарату операторлары теле-, радиокомпаниялармен еркін қолжетімді теле-, радиоарналарды таратуға шарттың болуы





3. Теле-радиокомпаниялар үшін

4

Теле-, радиоарнаның меншiк иесiнiң кiретiн есiгi бөлек үй-жайлар мен алаңдарға немесе оларды жалға алуға, оның iшiнде: телерадио хабарларын таратудың жұмыс iстеуi үшiн қажеттi техникалық құралдарды орналастыруға және пайдалануға арналған (студиялық, аппараттық, қосалқы) арнайы үй-жайларға; шығармашылық (редакциялық) персоналын орналастыруға арналған үй-жайларға; әкiмшiлiк-басқару персоналына арналған үй-жайларға мүлiктiк құқықтарының болуы туралы мәліметтер нысаны болуы






      Уәкілетті органның лауазымдық тұлғалары:

      ______________________ ____________ _________________________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ә.(болған жағдайда)

      ______________________ ____________ _________________________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ә.(болған жағдайда)

      Тексерілетін субъектінің иесі:

      ___________________________________ _________________________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании

Совместный приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 декабря 2015 года № 1282 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 844. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 февраля 2016 года № 13009. Утратил силу совместным приказом Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 455 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 39 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра информации и коммуникаций РК от 31.10.2018 № 455 и Министра национальной экономики РК от 31.10.2018 № 39 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить:

      1) критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании, согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочный лист в сфере государственного контроля за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании, согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Признать утратившим силу совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 июня 2015 года № 741 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 июля 2015 года № 542 "Об утверждении критериев оценки степени риска и формы проверочного листа в области телерадиовещания" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11980, опубликованный в информационно-правовой системе 2 октября 2015 года "Әділет", в газете "Казахстанская правда" 5 ноября 2015 года № 212 (28088).

      3. Комитету связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Қазанғап Т.Б.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет", а также в Республиканский центр правовой информации для внесения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 3 настоящего совместного приказа.

      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      5. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.


Исполняющий обязанности
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
__________________ Ж. Касымбек

Исполняющий обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
__________________ М. Кусаинов


      "СОГЛАСОВАН"

      Председатель Комитета по правовой

      статистике и специальным учетам

      Генеральной прокуратуры

      Республики Казахстан

      ________________ С. Айтпаева

      31 декабря 2015 года



  Приложение 1
к совместному приказу
исполняющего обязанности
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 30 декабря 2015 года № 1282
и исполняющего обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 31 декабря 2015 года № 844

Критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства
Республики Казахстан о телерадиовещании
1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании (далее – критерии) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 141 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года.

      2. В настоящих критериях используются следующие понятия:

      риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      система оценки рисков – комплекс мероприятий, проводимый органом контроля и надзора, с целью назначения проверок;

      объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов в зависимости от степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании и не зависящие непосредственно от отдельного проверяемого субъекта;

      субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов в зависимости от результатов деятельности конкретного проверяемого субъекта;

      значительное нарушение – нарушение требований законодательства в области телерадиовещания и принятых на территории Республики Казахстан правил технической эксплуатации и национальных стандартов в области телерадиовещания;

      проверяемые субъекты в области телерадиовещания – операторы телерадиовещания, производители теле-, радиопрограмм и теле-, радиокомпании – правообладатели.

      3. Выборочные проверки применяются в отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска.

      4. Критерии оценки степени риска для выборочных проверок формируются посредством объективных и субъективных критериев.

2. Объективные критерии

      5. Определение риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании осуществляется в зависимости от вероятности причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства деятельностью проверяемых субъектов, связанную с не обеспечением конституционных гарантий прав на свободное получение информации и распространение ее любыми, не запрещенными законами, способами, свободы слова и творчества, информационной безопасности личности, общества и государства при использовании услуг телерадиовещания.

      6. По объективным критериям к высокой степени риска относятся субъекты контроля: теле-, радиокомпании, операторы телерадиовещания и производители теле-, радиопрограмм.

      7. В отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска, проводятся выборочные проверки.

      В отношении субъектов контроля, не отнесенных к высокой степени риска, проводятся внеплановые проверки.

3. Субъективные критерии

      8. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      формирование базы данных и сбор информации;

      анализ информации и оценка рисков.

      9. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов контроля, нарушающих законодательство Республики Казахстан в области телерадиовещания.

      Анализ информации и оценка субъективных критериев концентрирует проверки в отношении субъекта контроля с наибольшим потенциальным риском. При этом, при анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованных в отношении конкретного субъекта контроля.

      Для оценки степени рисков по субъективным критериям используются следующие источники информации:

      результаты предыдущих проверок (выборочных, внеплановых и иных форм контроля) субъектов контроля. При этом, степень тяжести нарушений (незначительное) устанавливается в случаях несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах;

      результаты мониторинга за соблюдением законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании;

      наличие подтвержденных жалоб и обращений на субъекты контроля, поступивших от физических или юридических лиц, государственных органов.

      10. На основании источников информации определяются субъективные критерии, по которым присваиваются степени риска согласно приложениям 1 и 2 к настоящим критериям.

      11. Субъективные критерии разработаны на основании требований законодательства Республики Казахстан в области телерадиовещания (далее – требования) перечисленных в проверочных листах, которые имеют степень незначительных и приведены в приложении к настоящим Критериям.

      12. Незначительное нарушение – несоблюдение требований законов Республики Казахстан "О телерадиовещании", "О средствах массовой информации".

      13. При определении показателя нарушений незначительной степени применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:


Рн = (

Р2 х 100/

Р1) х 0,3

      где:


Рн – показатель нарушений незначительной степени;

Р1 – общее количество индикаторов незначительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту (объекту);

Р2 – количество нарушенных требований незначительной степени.

      14. По показателям степени риска проверяемый субъект относится:

      к высокой степени риска – при показателе степени риска от 60 до 100 и в отношении него проводится выборочная проверка;

      не отнесенная к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 и в отношении него не проводится выборочная проверка.

4. Заключительные положения

      15. Кратность проведения выборочной проверки составляет один раз в год.

      16. Выборочные проверки проводятся на основании списков выборочных проверок, формируемых на полугодие по результатам анализа информации и оценки полугодовых данных последнего отчетного периода в сравнении с полугодовыми данными аналогичного периода предыдущего года, которые направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.

      17. Списки выборочных проверок составляются с учетом:

      приоритетности субъектов контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям;

      наибольшего непроверяемого периода.

  Приложение 1
к критериям оценки степени риска
за соблюдением законодательства
Республики Казахстан о телерадиовещании

Субъективные критерии по результатам предыдущих проверок
(выборочных, внеплановых и иных форм контроля)

№ п/п

Критерии 4 (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

Степень нарушений

1.

Соблюдение требований по трансляции и (или) ретрансляции обязательных теле-, радиоканалов на основании взаимозачетов операторами кабельного телерадиовещания и теле-, радиокомпанией

значительное

2.

Наличие обязательства о записи и хранении транслируемых и ретранслируемых теле-, радиопрограмм в течение шести месяцев

значительное

3.

Наличие заключения договора на распространение теле-, радиоканалов свободного доступа между оператором телерадиовещания и теле-, радиокомпанией

значительное

4.

Наличие формы сведений о наличии имущественных прав собственника теле-, радиоканала на помещения и площади с отдельным входом или на его аренду, в том числе: специальных помещений для размещения и эксплуатации технических средств, необходимых для функционирования телерадиовещания (студийных, аппаратных, вспомогательных); помещений для размещения творческого персонала (редакционных); помещений для административно-управленческого персонала

значительное

  Приложение 2
к критериям оценки степени риска
за соблюдением законодательства
Республики Казахстан о телерадиовещании

Субъективные критерии по результатам мониторинга за
соблюдением законодательства Республики Казахстан о
телерадиовещании

Критерии

Степень нарушения

1.

Наличие документированного факта по нарушению в области телерадиовещания

значительная

  Приложение 3
к критериям оценки степени риска
за соблюдением законодательства
Республики Казахстан о телерадиовещании

Субъективные критерии по информационному источнику "наличие
и количество подтвержденных жалоб и обращений на
проверяемые субъекты, поступивших от физических или
юридических лиц, государственных органов"

Критерии

Степень нарушения

1.

Наличие одной подтвержденной жалобы или обращения в области телерадиовещания

незначительная

2.

Наличие двух или более подтвержденных жалоб или обращений в области телерадиовещания

значительная

  Приложение 2
к совместному приказу
исполняющего обязанности
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 30 декабря 2015 года № 1282
и исполняющего обязанности
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 31 декабря 2015 года № 844

Проверочный лист
в сфере государственного контроля за соблюдением
законодательства Республики Казахстан о телерадиовещании

      Государственный орган, назначивщий проверку _________________________

      _____________________________________________________________________

      Акт о назначении проверки ___________________________________________

      (№, дата, сведения о регистрации в органе по правовой

      статистике)

      Наименование проверяемого субъекта (объекта):________________________

      _____________________________________________________________________

      (ИИН/БИН) проверяемого субъекта (объекта) ___________________________

      Адрес места нахождения: _____________________________________________

      _____________________________________________________________________

Требования

Требуется

Не требуется

Соответствует требования

Не соответствует требования

1

2

3

4

5

6

В отношении операторов телерадиовещания, производителей теле-, радиопрограмм и теле-, радиокомпании – правообладателей

1. Общее положение

1

Соблюдение требования по трансляции и (или) ретрансляции обязательных теле-, радиоканалов на основании взаимозачетов операторами кабельного телерадиовещания и теле-, радиокомпанией





2

Наличие обязательства о записи и хранении транслируемых и ретранслируемых теле-, радиопрограмм в течение шести месяцев





2. Для операторов телерадиовещания

3

Наличие заключения договора на распространение теле-, радиоканалов свободного доступа между оператором телерадиовещания и теле-, радиокомпанией





3. Для теле, - радиокомпании

4

Наличие формы сведений о наличии имущественных прав собственника теле-, радиоканала на помещения и площади с отдельным входом или на его аренду, в том числе: специальных помещений для размещения и эксплуатации технических средств, необходимых для функционирования телерадиовещания (студийных, аппаратных, вспомогательных); помещений для размещения творческого персонала (редакционных); помещений для административно-управленческого персонала






      Должностные лица уполномоченного органа:

      ______________ ____________ _________________________________________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О (при его наличии)

      ______________ _______________ ______________________________________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О (при его наличии)

      Владелец проверяемого объекта:

      ______________ _______________ ______________________________________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О (при его наличии)