"Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Қарағанды облысы Теміртау қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 28 мамырдағы № 21/9 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 8 маусымда № 3243 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Теміртау қаласының әкімдігінің 2016 жылғы 2 маусымдағы № 22/2 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Теміртау қаласының әкімдігінің 02.06.2016 № 22/2 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Жарлығына сәйкес, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31, 37-баптарына сәйкес Теміртау қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
       1. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережесі бекітілсін.
      2. Ақтау кенті әкімі осы қаулыдан туындайтын ұйымдастыру әрекеттерін жүргізсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары Алтынбек Атабекұлы Есмұрзаевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қала әкімінің міндетін атқарушы
А. Есмұрзаев

      

 
Теміртау қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 28 мамырдағы
№ 21/9 қаулысымен
бекітілген

"Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже
1. Жалпы ережелер

      1. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Ақтау кенті әкімінің қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдастырушылық-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері бар, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.
      4. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      5. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі, егер заңнамаға сәйкес уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық- құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      6. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз құзіретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері:
      101408, Қарағанды облысы, Теміртау қаласы, Ақтау кенті, Карл Маркс көшесі, 2 үй.
      9. Мемлекеттік органның толық атауы:
      мемлекеттік тілде: "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;
      орыс тілінде: государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау".
      10. Осы Ереже "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.
      11. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілерімен "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің миссиясы:
      кент әкімімен оның қаланың жергілікті атқарушы органдарының (әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері) қызметінде жалпы үйлестіру және өзара іс-қимылды және Қазақстан Республикасы орталық мемлекеттік органдарының аумақтық бөлімшелерінің келісіп жұмыс істеуін ұйымдастыру жөніндегі міндеттерінің орындалуын қамтамасыз етеді;
      кент әкімі жанындағы жиналыстарды, консультативтік-кеңесші органдардың, жалпы кенттік қоғамдық-саяси іс-шараларды дайындауды қамтамасыз етеді;
      Ақтау кентінде ресми делегацияларды күтіп алу және болуы жөніндегі хаттамалық шараларын қамтамасыз ету кезінде облыстық және республикалық мемлекеттік құрылымдармен өзара іс-қимыл жасайды.
      14. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің міндеттері:
      1) Ақтау кенті әкімінің қызметін ақпараттық-талдау тұрғысынан, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз ету;
      2) кент аумағында мемлекеттік саясатты қамтамасыз ету жағдайы, оның әлеуметтік-экономикалық, шаруашылық және мәдени-гуманитарлық дамуы туралы әкімге уақытылы, толық және дәлелді ақпарат беру;
      3) қала әкімдігінің және әкімінің, кент әкімінің тапсырмалары мен актілерін әзірлеу, қабылдануын қамтамасыз ету, орындалуын ұйымдастыру.
      15. Функциялары:
      1) кент аумағында мемлекеттік, өңірлік және қалалық бағдарламалардың орындалуын мониторингілеу және өз құзыреті шегінде тиісті ұсыныстарды әзірлеу жолымен Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің ішкі және сыртқы саясаттың негізгі бағыттарын іске асыруға қатысады;
      2) Қарағанды облысының әлеуметтік-экономикалық даму стратегиясын және оны жүзеге асыру жөніндегі шаралар кешенін ескере отырып, жоспарлардың, кент дамуының экономикалық және әлеуметтік бағдарламаларының әзірленуі мен орындалуына бастамашылық етеді және қатысады;
      3) қалалық бюджеттен қаржыландырылатын, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың қызметін үйлестіруге қатысады, сонымен қатар Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік органдарының аумақтық бөлімшелерінен қала әкімі, әкімдігінің және кент әкімінің актілерін дайындау, сараптама жасау үшін уақытылы ақпарат алу және сұрау жолымен олардың орындалуының мониторингін жүргізу, кенттің әлеуметтік-экономикалық дамуы жөніндегі ұсыныстар мен болжамдарды қалыптастыру.
      16. Құқықтары мен міндеттері:
      1) қалалық бюджеттен қаржыландырылатын, мемлекеттік органдар мен басқа ұйымдардан қажетті ақпаратты, құжаттарды, басқа да материалдарды сұратуға және алуға;
      2) бекітілген заңнама негізінде, Қазақстан Республикасының орталық мемлекеттік органдарының аумақтық бөлімшелерінен, облыстық басқармалардан, басқа да мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардан қажетті ақпаратты, құжаттар мен материалдарды сұратуға және алуға;
      3) ақпараттық деректер түрлерінің барлығын, оның ішінде қалалық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың өкіміндегі құпия деректерді қолдануға;
      4) қала әкімі және оның орынбасарларымен, қала әкімі аппаратының басшысымен келісе отырып, кентке қатысты, қала әкімі және оның орынбасарларының жанындағы аппарат жиналыстарына, әкімдік отырыстарына қарау үшін сұрақтар дайындау сондай-ақ, кент әкімі құзіретіне қатысты шешімі қиын мәселелерді шешу және зерделеу үшін мемлекеттік органдар қызметшілерін, қала бюджетінен қаржыландырылатын өзге де мемлекеттік мекемелер мен коммуналдық кәсіпорындардың қызметкерлерін тартуға.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      17. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне басшылықты "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      18. Бірінші басшы қызметіне заңнамаға сәйкес тағайындалады және қызметінен босатылады.
      19. Бірінші басшысының, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
      20. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) қала әкімдігіне Ереже мен құрылымын, сондай ақ олардағы өзгерістерді бекітуге тапсырады;
      2) штаттық құрылым жобасын дайындайды, бекітілген сандық лимиттердің сақталуына бақылау жасайды;
      3) жалпы басшылықты жүзеге асырады, оның қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдастырушылық-құқықтық, материалдық-техникалық және қаржылық қамтамасыз етуді ұйымдастырады;
      4) кент әкімі орынбасарының, әкімшілік және азаматтық қызметкерлердің, басқа жұмыскерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      5) "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің атынан сенімхатсыз жұмыс істейді, мемлекеттік органдармен және өзге де ұйымдармен өзара қатынас барысында өз құзіреті шеңберінде оның мүддесін қорғайды;
      6) жеке мәселелер бойынша "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметкерлері мен азаматтарды қабылдайды;
      7) заңнамалармен және осы Ережемен жүктелген басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы болмаған кезде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
      21. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      22. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      23. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      25. "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима поселка Актау"

Постановление акимата города Темиртау Карагандинской области от 28 мая 2015 года № 21/9. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 8 июня 2015 года № 3243. Утратило силу постановлением акимата города Темиртау Карагандинской области от 2 июня 2016 года № 22/2

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Темиртау Карагандинской области от 02.06.2016 № 22/2.
      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан № 410 от 29 октября 2012 года "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", со статьями 31, 37Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат города Темиртау ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Положение о государственном учреждении "Аппарат акима поселка Актау".
      2. Акиму поселка Актау произвести организационные действия вытекающие из настоящего постановления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Есмурзаева Алтынбека Атабековича.
      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого опубликования.

Исполняющий обязанности
акима города
А. Есмурзаев

      

 
Утверждено
постановлением акимата
города Темиртау
от 28 мая 2015 года
№ 29/1

Положение о государственном учреждении
"Аппарат акима поселка Актау"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акима поселка Актау.
      2. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      6. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      7. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау" утверждаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      8. Местонахождение юридического лица:
      101408, Карагандинская область, город Темиртау, поселок Актау, улица Карла Маркса, дом 2.
      9. Полное наименование государственного органа:
      на государственном языке: "Ақтау кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;
      на русском языке: государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау".
      11. Финансирование деятельности государственного учреждения "Аппарата акима поселка Актау" осуществляется из местного бюджета.
      12. Государственному учреждению "Аппарат акима поселка Актау" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау".
      Если государственному учреждению "Аппарат акима поселка Актау" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      13. Миссия государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау":
      обеспечивает исполнение акимом поселка его функций по организации общей координации и взаимодействия в работе исполнительных органов (структурных подразделений акимата) города и согласованное функционирование территориальных подразделений центральных государственных органов Республики Казахстан;
      обеспечивает подготовку совещаний при акиме поселка, консультативно-совещательных органов, общепоселковых общественно-политических мероприятий;
      взаимодействует с областными и республиканскими государственными структурами при обеспечении протокольных мероприятий по встрече и пребыванию официальных делегаций в поселке Актау.
      14. Задачи государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау":
      1) информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акима поселка Актау;
      2) своевременное, полное и объективное информирование акима о состоянии обеспечения государственной политики на территории поселка, его социально–экономического, хозяйственного и культурно-гуманитарного развития;
      3) разработка, обеспечение принятия, организация исполнения актов и поручений акима поселка, акима и акимата города.
      15. Функции:
      1) участвует в реализации на территории поселка основных направлений внутренней и внешней политики Президента, Правительства Республики Казахстан путем мониторинга исполнения государственных, региональных и городских программ и выработки в пределах своей компетенции соответствующих предложений;
      2) с учетом стратегии социально-экономического развития Карагандинской области и комплекса мер по ее реализации, инициирует и участвует в разработке и исполнении планов, экономических и социальных программ развития поселка;
      3) участвует в координации деятельности государственных органов и организаций, финансируемых из городского бюджета, а также территориальных подразделений центральных государственных органов Республики Казахстан путем запроса и своевременного получения от них информации для анализа, подготовки актов акима, акимата города и акима поселка, мониторинга их выполнения, формирования предложений и прогнозов по вопросам социально-экономического развития поселка.
      16. Права и обязанности:
      1) запрашивать и получать от государственных органов и иных организаций, финансируемых из городского бюджета, необходимую информацию, документы, иные материалы;
      2) в порядке, установленном законодательством, запрашивать и получать от областных управлений, территориальных подразделений центральных государственных органов Республики Казахстан, иных государственных и негосударственных организаций необходимые информацию, документы и материалы;
      3) пользоваться всеми видами информационных данных, в том числе секретными, имеющимися в распоряжении исполнительных органов, финансируемых из городского бюджета;
      4) по согласованию с акимом города и его заместителями, руководителем аппарата акима города привлекать служащих государственных органов, работников иных государственных учреждений, финансируемых из городского бюджета, и коммунальных предприятий к подготовке вопросов, касающихся поселка, для рассмотрения на аппаратных совещаниях при акиме города и его заместителях, заседаниях акимата, а также к изучению и решению проблемных вопросов, относящихся к компетенции акима поселка.

3. Организация деятельности государственного органа

      17. Руководство государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" задач и осуществление им своих функций.
      18. Первый руководитель назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством.
      19. Первый руководитель имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      20. Полномочия первого руководителя государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау":
      1) представляет на утверждение акимата города Положение и структуру, а также изменения в них;
      2) разрабатывает проекты штатной структуры, обеспечивает контроль за соблюдением установленных лимитов численности;
      3) осуществляет общее руководство, организует информационно-аналитическое, организационно-правовое, материально-техническое и финансовое обеспечение его деятельности;
      4) утверждает должностные инструкции заместителя акима поселка, административных и гражданских служащих, других работников;
      5) без доверенности действует от имени государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау", представляет его интересы во взаимоотношениях с государственными органами и иными организациями в пределах своих полномочий;
      6) ведет личный прием граждан и работников государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау" по личным вопросам;
      7) осуществляет иные полномочия, возложенные на него законодательством и настоящим Положением.
      Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.
      21. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      22. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      23. Имущество, закрепленное за государственном учреждением "Аппарат акима поселка Актау" относится к коммунальной собственности.
      24. Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актау" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      25. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Аппарат акима поселка Актау" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.