"Қарқаралы ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы әкімдігінің 2015 жылғы 12 наурыздағы № 79 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 14 сәуірде № 3142 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданының әкімдігінің 2016 жылғы 3 мамырдағы № 107 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданының әкімдігінің 03.05.2016 № 107 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына және Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Жарлығына сәйкес, Қарқаралы ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Қоса берілген "Қарқаралы ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.
      Осы қаулының орындалуын бақылау Қарқаралы ауданы әкімі аппаратының басшысының міндетін атқарушы Д.Ж. Әзімхановқа жүктелсін.
      Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Қарқаралы ауданының әкімі К.М. Максутов

  Қарқаралы ауданының
әкімдігінің
2015 жылғы 12 наурыздағы
№ 79 қаулысымен бекітілген

"Қарқаралы ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесінің Ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Қарқаралы ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - бөлім) ауданның атқарушы органының бірыңғай жүйесіне енеді, жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органы болып табылады.
      2. Бөлім өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Бөлім мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттiк тiлде өз атауы бар мөрi мен мөртаңбалары, белгiленген үлгiдегi бланкiлерi, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      4. Бөлім азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.
      5. Бөлім егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      6. Бөлім өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен бөлім басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. Бөлім құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 100800, Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы, Қарқаралы қаласы, Ә. Бөкейханов көшесі 40.
      9. Мемлекеттік органның толық атауы:
      мемлекеттік тілде - "Қарқаралы ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      орыс тілінде - государственное учреждение "Отдел земельных отношений, архитектуры и градостроительства Каркаралинского района".
      10. Осы Ереже бөлімнің құрылтай құжаты болып табылады.
      11. Бөлімнің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. Бөлімге кәсіпкерлік субъектілерімен мемлекеттік мекеменің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер бөлімге заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. Бөлімнің миссиясы:
      ауданның жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы салаларының дамуы бойынша функцияларды жүзеге асыру және мемлекеттік саясатты жүргізу.
      14. Міндеттері:
      1) жер ресурстарын басқару, жер қатынастарын реттеу саласында біртұтас мемлекеттік саясатты жүргізу;
      2) жер қатынастарын реттеу саласындағы жұмыстарды ұйымдастыру мен орындау, жерге орналастыру жөніндегі іс-шараларды әзірлеу мен іске асыру;
      3) сәулет және қала құрылысы шешімдерінің әлеуметтік-экономикалық тиімділігін арттыру;
      4) реттелген нарықтық экономика жағдайындағы жөндеу-құрылыс өндірісі, жобалау әдістемелеріне және әртүрлі прогрессивті нысандарға ықпал ету;
      5) аудан аумағындағы елді-мекендерде объектілердің бас жоспарлары мен құрылысын қарау және келісу, оларды Қарқаралы ауданы әкіміне бекітуге ұсыну;
      6) заңнамамен жүктелген басқа да міндеттерді орындау.
      15. Функциялары:
      1) Жер Кодексінде көзделген жағдайларды қоспағанда, жер учаскелерін жеке меншікке және жер пайдалануға беру туралы әкімдік қаулыларының жобаларын және ұсыныстар дайындау;
      2) иесіз жер учаскелерін есепке қою;
      3) Жер Кодексінде көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекет қажеттілігі үшін жер учаскелерін алу, оның ішінде сатып алу жолымен алу туралы ұсыныстар енгізу;
      4) жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау;
      5) мемлекет жеке меншікке сататын немесе жер пайдалануға беретін нақты жер учаскелерінің бағалау құнын бекіту;
      6) жерге орналастыруды жүргізуді ұйымдастыру және жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту;
      7) басқа да табиғатты қорғау іс-шаралары кешенінде жер ресурстарын қорғау, топырақ құнарлылығын арттыру, жерлерді тиімді пайдалану бойынша аудандық бағдарламаларды әзірлеу жөніндегі ұсыныстарды дайындау және олардың орындалуын қамтамасыз ету;
      8) аудан аумағындағы елді мекендердің жер шаруашылық орналастыру жоспарларын әзірлеу бойынша ұсыныстар дайындау;
      9) ауыл шаруашылық алқаптарын бір түрден екіншіге ауыстыру жөнінде ұсыныстар дайындау;
      10) жер учаскелерін немесе мемлекет меншігіндегі және жер пайдалануға берілмейтін жер учаскелерінің құқығын сату жөнінде саудалар (конкурстар, аукциондар) ұйымдастыру және өткізу туралы ұсыныстар енгізу;
      11) жерді пайдалану мен қорғау мәселелерін қозғайтын аудандық бағдарламаларға, схемалар мен жобаларға сараптама жүргізу;
      12) ауданның жер балансын жасау;
      13) жер учаскелері иелерінің және жер пайдаланушылардың, сондай-ақ жер құқығы қатынастары субъектілерінің есебін жүргізу;
      14) аудан аумағында жер кадастрын жүргізуді ұйымдастыру;
      15) ауыл шаруашылығы мақсатындағы жер учаскелеріне паспорттар беру;
      16) жер учаскелерін жалға алу және сатып алу-сату шарттарын жасау;
      17) зерттеу жұмыстарына арналған жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру туралы ұсыныстар дайындау;
      18) елді-мекендерді көгалдандыру, абаттандыру, қала дизайнын, курделі жөндеу, қалпына келтіру, реконструкциялау, құрылыс ережелері және басқа да құрылыс мәселерін реттейтін құжаттарды әзірлеу;
      19) аудан әкімінің шешімдеріне сәйкес, барлық құрылыс түрлері үшін бекітілген жобалық құжаттар негізінде жер учаскелерін бөлу;
      20) өндірістік-азаматтық бағыттағы және басқа да объектілерді жөндеу, күрделі құрылыс барысына бақылау;
      21) құрылыс объектілері жұмыстарының орындалуына бақылау;
      22) Қазақстан Республикасының заңнамасымен жүктелген басқа да функцияларды жүзеге асыру.
      16. Құқықтары мен міндеттері:
      1) заңды және жеке тұлғалармен азаматтық-құқықтық қатынастарға түсуге, шарт жасасуға және заңнамаға қайшы келмейтін басқа да қызметтерді жүзеге асыруға;
      2) құрылымдық бөлімшелерден, ауылдық округ, қала, кент әкімдері аппараттарынан қажетті ақпараттарды алуға, сондай-ақ оларға орындауға міндетті тапсырмаларды жолдауға;
      3) барлық меншік түріндегі кәсіпорындардан, мекемелерден және ұйымдардан өзінің құзыретіне қатысты мәселелер бойынша қажетті ақпараттарды, құжаттарды және басқа да материалдарды алуға және сұратуға;
      4) ақпараттық деректер барлық түрлерін, оның ішінде ауылдық округ, қала, кент, аудан әкімдері аппараттарының иелігінде бар құпиялықтарды пайдалануға;
      5) аудан әкімінің тапсырмасы бойынша проблемалық мәселелерді зерделеуге және шешуге, аудан әкімдігі отырыстарында қаралатын мәселелерді дайындауға мемлекеттік органдар, ауылдық округ, қала, кент әкімдері аппараттары құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерін тарту;
      6) пайдалануға берілетін объектілерді (кешендерді) заңнамаға сәйкес қабылдау және тіркеу жұмыстары бойынша ұйымдастыру;
      7) салынып жатқан (салынатын), салынған объектілердің және кешендердің Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгіленген тәртіпте мониторингін жүргізу;
      8) аумақтағы жобалаған салынулар не басқа да қала құрылысының өзгерістері туралы халықты ақпараттандыру;
      9) бөлім жүргізуге қатысты мәселелер бойынша ұйымдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес органдармен қызметтік хат алмасуды жүргізу;
      10) заңнамамен, осы Ережемен және өкілетті органмен жүктелген басқа да құқықтарды жүзеге асыру.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      17. Бөлімдегі басшылықты бөлімге жүктелген мiндеттердiң орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      18. Бөлімінің бірінші басшысын аудан әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      19. Бөлімнің бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) бөлім қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттілігін белгілейді;
      2) қолданыстағы заңнамаға сәйкес бөлімнің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      3) бөлімнің қызметкерлеріне заңнамада белгіленген тәртіпте тәртіптік жазалар қолданады;
      4) бөлімнің бұйрықтарына қол қояды;
      5) қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік органдар мен басқа да ұйымдарда бөлім мүддесін білдіреді;
      6) сенімхаттар береді;
      7) бөлімдегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға тікелей міндетті және дербес жауапты болады;
      8) қолданыстағы заңнамаға сәйкес басқа да өкілеттіліктерді жүзеге асырады.
      Бөлімнің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктері қолданыстағы заңнамаға сәйкес, оны алмастыратын тұлғамен жүзеге асырылады.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      20. Бөлім заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.
      Бөлімнің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      21. Бөлімге бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      22. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, бөлім, өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Бөлімді қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Отдел земельных отношений, архитектуры и градостроительства Каркаралинского района"

Постановление акимата Каркаралинского района Карагандинской области от 12 марта 2015 года № 79. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 14 апреля 2015 года № 3142. Утратило силу постановлением акимата Каркаралинского района Карагандинской области от 3 мая 2016 года № 107

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Каркаралинского района Карагандинской области от 03.05.2016 № 107.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан", акимат Каркаралинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Отдел земельных отношений, архитектуры и градостроительства Каркаралинского района".
      Контроль за исполнением данного постановления возложить на исполняющего обязанности руководителя аппарата акима Каркаралинского района Д.Ж. Азимханова.
      Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.
      Аким Каркаралинского района К.М. Максутов

  Утверждено
постановлением акимата
Каркаралинского района
от 12 марта 2015 года № 79

Положение государственного учреждения
"Отдел земельных отношений, архитектуры и градостроительства Каркаралинского района"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел земельных отношений, архитектуры и градостроительства Каркаралинского района" (далее - отдел) входит в единную систему исполнительного органа района, является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере земельных отношений, архитектуры и градостроительства.
      2. Отдел осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Отдел является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Отдел вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Отдел имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если он уполномочен на это в соответствии с законодательством.
      6. Отдел по вопросам своей компетенции в установленном закондательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя отдела и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      7. Структура и лимит штатной численности отдела утверждается в соответствии с действующим законодательством.
      8. Местонахождение юридического лица: 100800, Карагандинская область, Каркаралинский район, город Каркаралинск, улица А. Бокейханова 40.
      9. Полное наименование государственного органа:
      на государственном языке - "Қарқаралы ауданының жер қатынастары, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      на русском языке - государственное учреждение "Отдел земельных отношений, архитектуры и градостроительства Каркаралинского района".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом отдела.
      11. Финансирование деятельности отдела осуществляется из местного бюджета.
      12. Отделу запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения.
      Если отделу законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      13. Миссия отдела:
      осуществление функций и ведение государственной политики по развитию сфер земельных отношений, архитектуры и градостроительства района.
      14. Задачи:
      1) проведение единой государственной политики в области управления земельными ресурсами, регулирования земельных отношений;
      2) организация и осуществление работ в области регулирования земельных отношений, разработка и реализация мероприятий по землеустройству;
      3) повышение социально-экономической эфективности решений архитектуры и градостроительства;
      4) содействие разнообразных прогрессивных форм и методов проектирования, строительства и ремонтно-строительного производства в условиях регулируемой рыночной экономики;
      5) рассмотрение и согласование генеральных планов и строительства объектов в населенных пунктах на территории района, представление их на утверждение акиму Каркаралинского района;
      6) выполнение иных задач, возложенных законодательством.
      15. Функции:
      1) подготовка предложений и проектов постановлений акимата о предоставлении земельных участков в частную собственность и землепользование, за исключением случаев, предусмотренных Земельным Кодексом;
      2) постановка на учет безхозяйных земельных участков;
      3) внесение предложений об изятии, в том числе путем выкупа, земельных участков для государственных надобностей, за исключением случаев, предусмотренных Земельным Кодексом;
      4) определение делимости и неделимости земельных участков;
      5) утверждение оценочной стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность или предоставляемых в землепользование государством;
      6) организация проведения землеустройства и утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков;
      7) подготовка предложений по разработке районнных программ по рациональному использованию земель, повышению плодородия почв, охране земельных ресурсов в комплексе с другими природоохранными мероприятиями и обеспечение их выполнения;
      8) подготовка предложений по разработке планов земельно-хозяйственного устройства территории населенных пунктов района;
      9) подготовка предложений по переводу сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой;
      10) внесение предложений об организации и проведении торгов (конкурса, аукционов) по продаже земельных участков или прав земельных участков, находящихся в государственной собственности и не предоставляемых в землепользование;
      11) проведение экспертизы районных программ, схем и проектов, затрагивающих вопросы использования и охраны земель;
      12) составление баланса земель района;
      13) ведение учета собственников земельных участков и землепользователей, а так же других субъектов земельных правоотношений;
      14) организация ведения земельного кадастра на территории района;
      15) выдача паспортов земельных участков сельскохозяйственного назначения;
      16) составление договоров аренды и купли-продажи земельных участков;
      17) подготовка предложений о выдаче разрешений на использование земельного участка для изыскательских работ;
      18) разработка правил застройки и других документов, регулирующих вопросы строительства, реконструкции, реставрации, капитального ремонта, благоустройства, озеления, городского дизайна населенных пунктов;
      19) отвод, в соответствии с решениями акима района, земельных участков для всех видов строительства на основе утвержденной проектной документации;
      20) контроль за ходом капитального строительства и ремонта объектов промышленно-гражданского назначения и других объектов;
      21) контроль за работой объектов строительства;
      22) осуществление функции, возложенных законодательством Республики Казахстан.
      16. Права и обязанности:
      1) вступать в гражданско-правовые отношения с юридическими и физическими лицами, заключать договор и осуществлять иную деятельность, не противоречащую законодательству;
      2) получать от структурных подразделений, аппаратов акимов сельских округов, города, поселка необходимую информацию, а также отправить им обязательные к исполнению поручения;
      3) спрашивать и получать от предприятий, учреждений и организаций всех форм собственности необходимую информацию, документы и иные материалы по вопросам своей компетенции;
      4) пользоваться всеми видами информационных данных, в том числе секретными, имеющимися в распоряжении акимов района сельских округов, города, поселка;
      5) по поручению акима района привлекать работников структурных подразделений, аппаратов акимов сельских округов, города, поселка, государственных органов к подготовке вопросам, рассматриваемых на заседаниях акимата, к изучению и решению проблемных вопросов;
      6) организация работ по приемке и регистрации в установленном законодательством порядке объектов (комплексов), вводимых в эксплуатацию;
      7) ведение мониторинга строящихся (намечаемых к строительству) и построенных объектов и комплексов в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан;
      8) информирование населения о планируемой застройке территории либо иных градостроительных изменениях;
      9) вести служебную переписку с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к ведению отдела;
      10) осуществлять иные права, возложенные законодательством, настоящим Положением и уполномоченным органом.

3. Организация деятельности государственного органа

      17. Руководство отдела осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на отдел задач и осуществление им своих функций.
      18. Первый руководитель отдела назначается на должность и освобождается от должности акимом района.
      19. Полномочия первого руководителя отдела:
      1) определяет обязанности и полномочия работников отдела;
      2) в соостветсвии с действующим законодательством назначает на должности и освобождает от должности работников отдела;
      3) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на работников отдела;
      4) подписывает приказы отдела;
      5) представляет интересы отдела в государственных органах и иных организациях в соответствии с действующим законодательством;
      6) выдает доверенности;
      7) непосредственно обязан противодействовать коррупции и за это несет персональную ответственность;
      8) осуществляет иные полномочия в соответсвии с действующим законодательством.
      Исполнение полномочий первого руководителя отдела в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      20. Отдел может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество отдела формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      21. Имущество, закрепленное за отделом относится к коммунальной собственности.
      22. Отдел не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      23. Реорганизация и упразднение отдела осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.