"Ақтау қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Ақтау қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 15 қаңтардағы № 8 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 22 қаңтарда № 2600 болып тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы Ақтау қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 15 қаңтардағы № 69 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы Ақтау қаласы әкімдігінің 15.01.2019 № 69 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына және "Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару деңгейлері арасында өкілеттіктердің аражігін ажырату жөніндегі шаралар туралы" 2014 жылғы 25 тамыздағы № 898 Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығына сәйкес, қала әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Ақтау қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Ақтау қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (Б.Қ.Ізғалиев):

      осы қаулының Маңғыстау облысының әділет департаментінде мемлекеттік тіркелуін, оның "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде орналастыруын және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін;

      осы қаулыдан туындайтын өзге де шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің аппарат басшысының міндетін атқарушы Б.Қ. Ізғалиевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі Е. Жаңбыршин

  Ақтау қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 15 қаңтар
№ 8 қаулысымен
бекітілген қосымша

"Ақтау қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің
Е Р Е Ж Е С І
1. Жалпы ережелер

      1. "Ақтау қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай – мекеме) Қазақстан Республикасының заңнама шегінде көрсетілгендей басшылықты жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Мекеменің ведомстволары жоқ.

      3. Мекеме өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы, мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Мекеме азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      6. Мекеме мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға, егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, құқығы бар.

      7. Мекеме өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен мекеме басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Мекеменің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      9. Мекеменің заңды орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 130000, Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 4 шағын аудан, 72 үй, қала әкімдігінің ғимараты.

      10. Мемлекеттік органның толық атауы - "Ақтау қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.

      11. Осы Ереже мекеменің құрылтай құжаты болып табылады.

      Құрылтай құжатқа өзгертулер мен толықтырулар қала әкімдігінің қаулысымен енгізіледі.

      12. Мекеменің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      13. Мекемеге кәсіпкерлік субъектілерімен мекеменің қызметі болып табылатын міндеттерді орындау барысында шарттық қатынастар жасауға тыйым салынады.

      Егер мекемеге заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі қызметтері, функциялары, құқықтары және міндеттері

      14. Мекеменің миссиясы:

      Мекеме жергілікті бюджеттің орындалуын жүзеге асыру, мемлекеттік қызметтің барлық саласында мемлекеттік тілге көшуді қамтамасыз ету, қала әкімі қызметінің құқықтық және әртүрлі мәселелерді шешу бағытындағы шараларына қатысу саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асырады.

      15. Міндеттері:

      1) қала әкімінің және оның аппаратының жұмыс регламентінің сақталуын қамтамасыз етеді;

      2) қала әкімінің және оның орынбасарларының өткізетін қала әкімдігінің отырыстарын, жиналыстарын, кездесулерін және сапарларын, басқа да шараларына ақпараттық-талдаулар, құқықтық, ұйымдастырушылық, консультативтік және материалдық-техникалық қамтамасыз етеді;

      3) қалалық атқарушы органдардың қызметін үйлестіреді.

      16. Функциялары:

      1) мекеме келесі функцияларды жүзеге асырады:

      қала әкімінің бұқаралық ақпарат құралдарымен байланыста болуын қамтамасыз ету;

      қала әкімінің қызметін құжаттармен қамтамасыз ету және қызмет көрсету;

      мекеменің міндеті мен қызметінің орындалуын қамтамасыз ету және үйлестіру;

      қалалық бөлімдермен дайындалған қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің, қала әкімдігінің қаулыларының жобаларына сараптама жүргізеді;

      қала әкімін қаланың аумағындағы іс жағдайлар туралы уақытылы және толық ақпараттандырып тұру;

      қаладағы мемлекеттік органдардың қызметіне, оның ішінде облыс пен қала әкімдерінің актілері мен тапсырмаларының орындалуына жалпы бақылау жасау;

      қаладағы әлеуметтік-экономикалық жағдай туралы қоғамдық пікірді зерттеу, экономикада және қоғамдық өмірде жағымсыз жағдайларды болдырмау және алдын алуға байланысты талдау және ұсыныстар дайындау;

      Қазақстан Республикасының заңнамаларын сақтау, жүйелендіру және кодификациялау;

      қызметтік құжаттардың, азаматтардың және заңды тұлғалардың арыздарын уақытылы қарау;

      азаматтардың қабылдауын ұйымдастыру;

      Қазақстан Республикасының Сенат және Мәжіліс депутаттарының, облыстық және қалалық мәслихат депутаттары өкілеттігінің жүзеге асуына ықпал ету;

      Ескерту. 16 тармаққа өзгеріс енгізілді - Маңғыстау облысы Ақтау қаласы әкімдігінің 22.06.2015 № 805 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      17. Құқықтары мен міндеттері:

      Негізгі міндеттері мен өзіне жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін заңнамамен белгіленген тәртіпте мынадай құқықтары бар:

      1) Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан, мекемелерден, олардың уәкілетті тұлғаларынан қажетті құжаттарды, қорытындыларды, анықтама және басқа материалдарды және мәліметтерді сұратуға және алуға;

      2) қала әкімінің және қала әкімдігінің нормативтік-құқықтық актілерінің жобасын дайындауға ұсыныстар енгізуге және қатысуға құқылы;

      3) қала әкімі аппаратының құрылымдық бөлімдерін, қала әкімдігіне қарасты мекемелерді ашу, жабу, қосу және қайта құруға ұсыныстарды енгізу;

      4) Заңнамамен бекітіліген тәртіпте азаматтық хал актілерін тіркеуді, нотариалдық іс-әрекеттерді жүзеге асыруды ұйымдастырады;

      5) өзіне берілген мүлікті басқаруды жүзеге асырады;

      6) кадрларды оқытуға, дайындауға және қайта даярлауды ұйымдастыруға;

      7) мекеменің құзырына жататын мәселелер бойынша мемлекеттік және мемлекеттік емес органдар мен мекемелермен хат алмасады;

      8) заңамада қарастырылған өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыруға.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      18. Мекемеге басшылықты жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.

      19. Мекеменің бірінші басшысы қала әкімімен қызметке тағайындалады және қызметінен босатылады.

      20. Мекеменің бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мекеме қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметінен босатады;

      2) мекеме құрылымын әзірлейді және оны қала әкіміне бекітуге ұсынады;

      3) ағымдағы жоспарларды бекітеді;

      4) заңнамада белгіленген тәртіппен мекеме қызметкерлерін көтермелеу, материалдық көмек көрсету, тәртіптік жаза белгілеу мәселелерін шешеді;

      5) өз құзыреті шегінде басқарушылық сипаттағы сұрақтар бойынша бұйрықтар шығарады және оларға қол қояды;

      6) мекеме қызметкерлерінің міндеттері мен құзыреттерін белгілейді;

      7) мекеме жұмысын ұйымдастырады және басшылық жасайды, аппаратқа жүктелген міндеттерді орындау және оның өз функцияларын жүзеге асыруда дербес жауаптыболады;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;

      9) мемлекеттік органдардың басшыларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін дербес жауаптылық белгіленеді.

      Мекеменің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      21. Мекеменің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Мекеменің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Мекемеге бекітілген мүлік, коммуналдық меншікке жатады.

      23. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, мекеме, өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру мен тарату

      24. Мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении положения государственного учреждения "Аппарат акима города Актау"

Постановление акимата города Актау Мангистауской области от 15 января 2015 года № 8. Зарегистрировано Департаментом юстиции от 22 января 2015 года № 2600. Утратило силу постановлением акимата города Актау Мангистауской области от 15 января 2019 года № 69

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Актау Мангистауской области от 15.01.2019 № 69 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Указа Президента Республики Казахстан от 25 августа 2014 года № 898 "О мерах по разграничению полномочий между уровнями государственного управления Республики Казахстан", акимат города Актау ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение государственного учреждения "Аппарат акима города Актау" согласно приложению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима города Актау" (Изгалиев Б.К.):

      обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции Мангистауской области, его размещения в информационно-правовой системе "Әділет" и официального опубликования в средствах массовой информации;

      принять иные меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на исполняющего обязанности руководителя аппарата акима города Актау Изгалиева Б.К.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Е. Жанбыршин

  Приложение
утверждено постановлением
акимата города Актау
от 15 января 2015 года № 8
 

П О Л О Ж Е Н И Е
государственного учреждения "Аппарат акима города Актау"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима города Актау" (далее – учреждение) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющий руководство в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      2. Учреждение не имеет ведомства.

      3. Учреждение осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и Законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Учреждение является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      5. Учреждение вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Учреждение имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      7. Учреждение по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя учреждения и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности учреждения утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      9. Юридический адрес учреждения: Республика Казахстан, 130000, Мангистауская область, город Актау, 4 микрорайон, дом № 72, здание акимата города.

      10. Полное наименование государственного органа – государственное учреждение "Аппарат акима города Актау".

      11. Настоящее Положение является учредительным документом учреждения.

      Изменения и дополнения в учредительный документ вносятся постановлением акимата города.

      12. Финансирование деятельности учреждения осуществляется из местного бюджета.

      13. Учреждению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями учреждения.

      Если учреждению законодательными актами предоставлено право осуществлять, приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      14. Миссия учреждений:

      Учреждение реализует государственную политику в сфере обеспечения исполнения местного бюджета, обеспечения функционирования государственного языка во всех сферах государственной деятельности, участия в правовом обеспечении и решении иных вопросов деятельности акима.

      15. Задачи:

      1) обеспечивает соблюдение Регламента работы акима и его аппарата;

      2) информационно-аналитическое, правовое, организационное, консультативное и материально-техническое обеспечение заседаний акимата города, совещаний, встреч и визитов, других мероприятий, проводимых акимом города и его заместителями;

      3) координация деятельности городских исполнительных органов.

      16. Функции:

      1) учреждение осуществляет следующие функции:

      обеспечение связи акима со средствами массовой информации;

      документальное обеспечение и обслуживание деятельности акима;

      координация и обеспечение выполнения задач и функций учреждения;

      проводит экспертизу проектов решений и распоряжений акима города, постановлений акимата города, подготовленных городскими отделами;

      своевременное и полное информирование акима города о положении дел на территории города;

      общий контроль за деятельностью государственных органов города, в том числе контроль за исполнением ими актов и поручений акимов области и города;

      изучение общественного мнения о социально-экономическом положении в городе, обобщение и подготовка предложений по предупреждению и преодолению негативных явлений в экономике и общественной жизни;

      хранение, систематизация и кодификация законодательства Республики Казахстан;

      своевременное рассмотрение служебных документов, обращений граждан и юридических лиц;

      организация приема граждан;

      содействие депутатам Сената и Мажилиса Республики Казахстан, депутатам областного и городского маслихатов в осуществлении их полномочий.

      Сноска. пункт 16 с изменениями, внесенными постановлением акимата города Актау Мангистауской области от 22.06.2015 № 805(вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      17. Права и обязанности:

      Для реализации основных задач и осуществления возложенных функций имеет следующее право в установленном законодательством порядке:

      1) запрашивать и получать от государственных органов Республики Казахстан, организаций, их должностных лиц необходимые документы, заключения, справочные и иные материалы и сведения;

      2) принимать участие и вносить предложения по разработке проектов нормативных правовых актов акимата города и акима города;

      3) вносить предложения по вопросам создания, реорганизации, объединения и ликвидации структурных отделов аппарата акима города, подведомственных учреждений акимата города;

      4) организует совершение нотариальных действий, регистрацию актов гражданского состояния в порядке, установленном законодательством;

      5) осуществлять управление переданным ему имуществом;

      6) проводить организацию учебы, подготовку и переподготовку кадров;

      7) ведет переписку с государственными и негосударственными органами и организациями по вопросам, отнесенным к компетенции учреждения.

      8) осуществлять иные полномочия, предусмотренные законодательством.

3. Организация деятельности государственного органа

      18. Руководство учреждением осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных задач и осуществление им своих функций.

      19. Первый руководитель учреждения назначается на должность и освобождается от должности акимом города.

      20. Полномочия первого руководителя учреждения:

      1) в соответствии с законодательством Республики Казахстан назначает на должности и освобождает от должности работников учреждения;

      2) разрабатывает структуру учреждения и представляет ее на утверждение Акиму города;

      3) утверждает текущие планы;

      4) в установленном законодательством порядке решает вопросы поощрения, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарного взыскания на сотрудников учреждения;

      5) в пределах своей компетенции подписывает и издает приказы по вопросам распорядительного характера;

      6) определяет обязанности и полномочий работников учреждения;

      7) организует и руководит работой учреждения, несет персональную ответственность за выполнение возложенных на аппарат задач и осуществление им своих функций;

      8) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      9) на руководителей государственных органов по противодействию коррупции определена персональная ответственность.

      Исполнение полномочий первого руководителя учреждения в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      21. Учреждение может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество учреждения формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за учреждением, относится к коммунальной собственности.

      23. Учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение учреждения осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.