"Туристік ақпаратты; оның ішінде туристік әлеует; туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 03 шілдедегі № 3/420 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2015 жылғы 03 тамызда № 1189 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 28.02.2020 № 1/56 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 28.02.2020 № 1/56 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Ескерту. Қаулының атауы жаңа редакцияда - Алматы қаласы әкімдігінің 08.04.2016 № 2/123 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 маусымдағы "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы"Заңдарына сәйкес, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 "Туризм саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" бұйрығын басшылыққа ала отырып, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Туристік ақпаратты; оның ішінде туристік әлеует; туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      Ескерту. 1 тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы әкімдігінің 08.04.2016 № 2/123 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Алматы қаласы Туризм және сыртқы байланыстар басқармасы коммуналдық мемлекеттік мекемесі осы қаулыны кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ интернет-ресурста жариялай отырып, әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.

      Ескерту. 2 тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы әкімдігінің 08.04.2016 № 2/123 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      3. Алматы қаласы әкімдігінің мына қаулыларының күші жойылды деп танылсын:

      1) 2014 жылғы 13 мамырдағы № 2/350 "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1053 тіркелген, "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде 2014 жылғы 5 маусымда жарияланған);

      2) 2014 жылғы 16 қазандағы № 4/844 "Алматы қаласы әкімдігінің "Туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" 2014 жылғы 13 мамырдағы № 2/350 қаулысына өзгерістер және толықтырулар енгізу туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 1097 тіркелген, "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде 2014 жылғы 13 қарашада жарияланған).

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары М. Құдышевқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі А. Есімов

  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 03 шілдедегі
№ 3/420 қаулысымен бекітілді

"Туристік ақпаратты; оның ішінде туристік әлеует;
туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын
тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

      Ескерту. Регламентінің атауы жаңа редакцияда - Алматы қаласы әкімдігінің 08.04.2016 № 2/123 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Туристік ақпаратты; оның ішінде туристік әлеует; туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Алматы қаласы Туризм және сыртқы байланыстар басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 495 бұйрығымен бекітілген "Туристік ақпаратты; оның ішінде туристік әлеует; туризм объектілері мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) және осы Регламентке сәйкес көрсетеді.

      Ескерту. 1 тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы әкімдігінің 08.04.2016 № 2/123 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Мемлекеттік қызмет заңды және жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: туристік ақпарат, оның ішінде туристік әлеует, туризм объектілері және туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпарат беру.

      Мемлекеттік қызметті көрсету сұрау салу ресімделген тілге орай мемлекеттік немесе орыс тілінде жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-әрекеттері тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) басталуы үшін негіздеме – стандарттың 1-қосымшасына сай нысан бойынша өтініш.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттердің) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті тіркеуі (20 минут);

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына беруі (20 минут);

      3) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының ақпаратты іздеуі және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын әзірлеуі 5 (бес) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қоюы (20 минут);

      5) қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру (20 минут).

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдер (іс-әректтер) нәтижесі келесі рәсімдерді (іс-әрекеттерді) орындауды бастау үшін негіз болады:

      1) өтінішті қабылдаушының аты-жөнін, қабылдау күнін көрсете отырып, талон беру;

      2) қызмет беруші басшысының қолы;

      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;

      4) қызмет беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесімен танысуы және нәтиже жобасына қол қоюы;

      5) мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесінің екінші данасына қол қою.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.

      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) рәсімдерінің (іс-әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызмет беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініш түскеннен кейін 20 (жиырма) минут ішінде көрсетілетін қызмет берушінің Бірыңғай электронды құжат айналымы жүйесінде тіркейді, стандарттың 4-тармағында белгіленген мерзімге сай бақылауға қояды және қызмет беруші басшысының қарауына береді;

      2) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы 20 (жиырма) минут ішінде қарарға сай қызмет алушының өтінішін маманның орындауы үшін бұрыштама жазып жібереді;

      3) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысының ақпаратты іздеуі және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын әзірлеуі 5 (бес) күнтізбелік күн;

      4) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы 20 (жиырма) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды;

      5) қызмет беруші кеңсесінің қызметкері 20 (жиырма) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін почта арқылы көрсетілетін қызметті алушының мекен-жайына жолдайды.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы, Алматы қаласы, Желтоқсан көшесі, 83, 7 қабат мекенжайы бойынша орналасқан ғимаратында көрсетіледі. Қызмет берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен, күнделікті сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жылдамдатылған қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі стандарттың 4-тармағында белгіленген және өтінішті берген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнін құрайды.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-әрекеттері) реттілігінің толық сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

  "Туристік ақпаратты; оның ішінде
туристік әлеует; туризм объектілері
мен туристік қызметті жүзеге
асыратын тұлғалар туралы
ақпаратты беру"
Мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

      Ескерту. Қосымшаға өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы әкімдігінің 08.04.2016 № 2/123 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

"Туристік ақпаратты; оның ішінде туристік әлеует; туризм объектілері
мен туристік қызметті жүзеге асыратын тұлғалар туралы ақпаратты беру"
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность"

Постановление акимата города Алматы от 03 июля 2015 года № 2/420. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 03 августа 2015 года № 1189. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 28.02.2020 № 1/56

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 28.02.2020 № 1/56 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 13 июня 2001 года "О туристской деятельности в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", руководствуясь приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере туризма", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность".

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление туризма и внешних связей города Алматы" произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным постановлением акимата города Алматы от 08.04.2016 № 2/123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Признать утратившими силу постановления акимата города Алматы:

      1) от 13 мая 2014 года № 2/350 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1053, опубликованное 5 июня 2014 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы");

      2) от 16 октября 2014 года № 4/844 "О внесении изменений и дополнений в постановление акимата города Алматы от 13 мая 2014 года № 2/350 "Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1097, опубликованное 13 ноября 2014 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы").

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы М. Кудышева.

      5.Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы А. Есимов

  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 03 июля 2015 года
№ 3/420

Регламент государственной услуги
"Предоставление туристской информации,
в том числе о туристском потенциале, объектах
туризма и лицах, осуществляющих туристскую
деятельность" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление туризма и внешних связей города Алматы" (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 495 (далее – стандарт) и настоящим Регламентом.

      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным постановлением акимата города Алматы от 08.04.2016 № 2/123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Государственная услуга оказывается бесплатно юридическим и физическим лицам (далее - услугополучатель).

      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: предоставление туристской информации, в том числе о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих туристскую деятельность.

      Оказание государственной услуги осуществляется на государственном или русском языках, в зависимости от языка, на котором был оформлен запрос.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является – заявление по форме согласно приложению 1 к стандарту.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) регистрация заявления специалистом услугодателя (20 минут);

      2) рассмотрение руководителем услугодателя и передача ответственному исполнителю услугодателя (20 минут);

      3) поиск ответственным исполнителем услугодателя информации и подготовка проекта результата оказания государственной услуги 5(пять) рабочих дней;

      4) подписание руководителем услугодателя проекта результата оказания государственной услуги (20 минут);

      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю (20 минут).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) выдача талона с указанием даты принятия, фамилия и инициалы лица, принявшего заявление;

      2) виза руководителя услугодателя;

      3) проект результата оказания государственной услуги;

      4) ознакомление руководителя услугодателя с результатом оказания государственной услуги и подписание проекта результата;

      5) роспись на втором экземпляре готового результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) специалист услугодателя.

      8.Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления для оказания государственной услуги в течение 20 (двадцати минут) проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 стандарта, и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение 20 (двадцати) минут согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту для исполнения;

      3) поиск ответственным исполнителем услугодателя информации и подготовка проекта результата оказания государственной услуги 5(пять) календарных дней;

      4) руководитель услугодателя в течение 20 (двадцати) минут подписывает проект результата оказания государственной услуги;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 20 (двадцати) минут направляет результаты оказания государственной услуги через почту на адрес услугополучателя.

      9. Государственная услуга оказывается через канцелярию услугодателя, в здании, расположенном по адресу: город Алматы, улица Желтоксан, 83, 7 этаж. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.00 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      Срок предоставления государственной услуги установлен в пункте 4 стандарта и составляет со дня подачи заявления– 5 (пять) рабочих дней.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги "Предоставление туристской
информации, в том числе о
туристском потенциале, объектах
туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Предоставление туристской информации, в том числе
о туристском потенциале, объектах туризма и лицах, осуществляющих
туристскую деятельность"