Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 02 қыркүйектегі № 221 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 02 қазанда № 4156 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 тамыздағы № 289 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2020 № 289 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Мәдениет саласындағы мемелекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 146 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде 11238 нөмірімен тіркелген) сәйкес, Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштерінде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Мыналардың:
      1) "Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 наурыздағы № 72 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде 3297 нөмірімен тіркелген, 2014 жылғы 4 маусымдағы № 62 (16999) "Дидар", 2014 жылғы 3 маусымдағы № 62 (19509) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған);
      2) "Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 наурыздағы № 72 қаулысына толықтырулар енгізу туралы" Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 1 қазандағы № 263 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде 3512 нөмірімен тіркелген, 2014 жылғы 18 қарашадағы № 134 (17071) "Дидар", 2014 жылғы 19 қарашадағы № 134 (19581) "Рудный Алтай" газеттерінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шығыс Қазақстан облысының әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан
облысы әкімдігінің
2015 жылғы "2" қыркүйектегі
№ 221 қаулысымен бекітілген

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 03.04.2018 № 88 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      1. "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініш қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.egov.kz "электрондық үкімет", www.elicense.kz веб-порталдары (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi – Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 10320 нөмірімен тіркелген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы № 19 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлiк (бұдан әрi – куәлiк), не Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 146 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 11238 нөмірімен тіркелген) бекітілген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негiздер бойынша мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап.

      Куәлікті қағаз тасығышта алуға өтініш білдірген жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделіп, басып шығарылады және қызмет берушінің мөрімен куәландырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімін (іс-қимылын) бастауға көрсетілетін қызметті алушының (немесе уәкілетті өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес нысан бойынша өтінішінің және құжаттарының немесе көрсетілетін қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салудың болуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, олардың орындалу ұзақтығы:

      1 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі, көрсетілетін қызметті беруші басшысына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут;

      1 - шарт - көрсетілетін қызметті алушы (немесе уәкілетті өкілі) құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, екі жұмыс күні ішінде өтiнiштi одан әрi қараудан жазбаша дәлелдi түрде бас тартылады;

      2 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      3 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;

      4 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші бөлімі маманының құжаттар топтамасын Стандарттың 9-тармағында қарастырылған талаптарға сәйкестігін қарауы және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындауы. Орындалу ұзақтығы – 7 (жеті) жұмыс күні;

      5 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      6 - іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдау. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні.

      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде - 10 (он) жұмыс күні.

      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1 - іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетіліп, тіркеу туралы белгі қойылған өтініш көшірмесін қызмет алушыға беру және көрсетілетін қызметті беруші басшысына құжаттар топтамасын беру болып табылады. Көрсетілетін қызметті беруші басшысына тапсырылған құжаттар топтамасы осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2 - іс-қимылды бастауға негіз болып табылады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2 - іс-қимыл бойынша нәтиже көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштама қойылған құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысына беруі болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3 - іс-қимылды орындауға негіз болып табылады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3 - іс-қимыл бойынша нәтиже қызмет беруші бөлім басшысы бұрыштамасы қойылған құжаттарды қызмет беруші бөлім маманына беруі болып табылады, олар осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4 - іс-қимылды бастауға негіз болады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4 - іс-қимыл бойынша нәтиже қызмет беруші бөлім маманының осы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындауы болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5 - іс-қимылды орындауға негіз болып табылады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5 - іс-қимыл бойынша нәтиже қызмет беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесіне қол қоюы болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-іс-қимылды орындауға негіз болып табылады.

      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6 - іс-қимыл бойынша нәтиже көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қызмет алушыға жолдау болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманы.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушының (немесе уәкілетті өкілінің) құжаттарын қабылдау және өтінішін кіріс құжаттары журналына тіркеу және құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші басшысына беру. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) минут;

      2) 1-шарт - көрсетілетін қызметті алушы (немесе уәкілетті өкілі) құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, екі жұмыс күні ішінде өтiнiштi одан әрi қараудан жазбаша дәлелдi түрде бас тартылады;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті беруші бөлім маманына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;

      5) көрсетілетін қызметті беруші бөлімі маманының құжаттардың Стандарттың 9-тармағында қарастырылған талаптарға сәйкестігін қарауы және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін дайындауы. Орындалу ұзақтығы - 7 (жеті) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні;

      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жолдау. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдар) реттілігі:

      1) көрсетілетін қызметті алушы (немесе уәкілетті өкілі) жеке сәйкестендіру нөмірі бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН/БСН) және парольдің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушының (немесе уәкілетті өкілінің) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЖСН/БСН мен парольді порталға енгізуі (авторландыру процесі);

      3) 1-шарт - порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН/БСН мен пароль арқылы тексеру;

      4) 2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны порталда қалыптастыру;

      5) 3-процесс - көрсетілетін қызметті алушының (немесе уәкілетті өкілінің) осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, Стандарттың 9-тармағында қарастырылған сұрау салу нысанына қажетті электрондық түрдегі құжаттардың көшірмелерін тіркеп, мемлекеттік қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт - порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;

      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығын расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуі үшін "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы көрсетілетін қызметті берушінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) жіберу;

      9) 6-процесс – электрондық құжатты көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-на тіркеу;

      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің электрондық құжаттың мемлекеттік қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);

      11) 7-процесс – орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушыға (немесе уәкілетті өкіліне) көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ қойылған куәлік (электронды нұсқасындағы) беру.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызмет алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілік тәртібі осы Регламенттің 1–қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.

  "Мәдени құндылықтарды
уақытша әкету құқығына куәлік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


Шартты белгілер:

     


  "Мәдени құндылықтарды
уақытша әкету құқығына куәлік
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1) көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


2) портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

     


Шартты белгілер:

     



  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2015 жылғы "2" қыркүйектегі
№ 221 қаулысымен
бекітілген

"Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштерінде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштерінде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергiлiктi атқарушы органы (бұдан әрi – көрсетiлетiн қызметтi берушi) көрсетеді.
      Өтініш қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру:
      көрсетiлетiн қызметтi берушiнің кеңсесі;
      2) www.egov.kz "электрондық үкiмет", www.elicense.kz веб-порталдары (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны: электронды (iшiнара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз.
      3. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi - жергiлiктi маңызы бар тарих және мәдениет ескерткiштерiнде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргiзуге келiсiм хатын беру.
      Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесiн беру нысаны: электронды және (немесе) қағаз түрінде.
      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуға өтінішін қағаз нұсқасында ұсынған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады, мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолымен куәландырылады.
      Порталда мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесi көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрi - ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетiне" жолданып, сақталады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының (не оның уәкілетті өкiлiнің) Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 146 бұйрығымен бекітілген "Жергiлiктi маңызы бар тарих және мәдениет ескерткiштерiнде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргiзуге келiсiм беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9-тармағына сәйкес (бұдан әрі - Стандарт) белгіленген нысан бойынша өтініштің немесе электрондық құжат нысанындағы сұраудың болуы негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдардың) мазмұны және олардың орындалу ұзақтығы:
      1 - іс-қимыл- көрсететін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі, қызмет беруші басшысына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;
      2- іс-қимыл - көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысынақұжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы - 40 (қырық) минут;
      3-іс-қимыл - көрсетілетін қызметті беруш і бөлім басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы - 30 (отыз) минут;
      4- іс- қимыл -көрсетілетін қызметті беруші бөлімі маманының құжаттардың Стандарттының 9-тармағында қарастырылған талаптарға сәйкес келуін қарауы және мемлекеттік көрсетілетін қызметтіңнәтижесін дайындауы. Орындалу ұзақтығы - 13 (он үш) жұмыс күні;
      5- іс-қимыл -көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы- 20 (жиырма) минут;
      6- іс- қимыл -көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жолдауы. Орындалу ұзақтығы-1(бір) жұмыс күні.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі қызмет берушіге құжаттар топтамасы тапсырылған кезден бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде- 15 (он бес) жұмыс күні.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі осы Регламенттің 5- тармағында көрсетілген 1- іс-қимыл бойынша құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты, құжаттарды қабылдағын тұлғаның тегі аты, әкесінің аты (болған жағдайда) көрсетіліп, тіркеу туралы белгі қойылған өтініш көшірмесін қызмет алушыға беру және қызмет беруші басшысына құжаттар топтамасын беруболып табылады. Қызмет беруші басшысына берілген құжаттар топтамасы осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 2 - іс-қимылды орындауды бастауға негіз болып табылады.
      Осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 2 - іс-қимыл нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы және көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштама қойылған құжаттарды көрсетілетін қызмет берушінің бөлімі басшысына беруі болып табылады, олар осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 3 - іс-қимылды орындауға негіз болып табылады.
      Осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 3 - іс-қимыл бойынша нәтиже көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының құжаттарды қарауыжәне көрсетілетінқызметті беруші бөлімі басшысы қарарымен құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші бөлімі маманына беру болып табылады, олар осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 4 - іс-қимылды бастауға негіз болады.
      Осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 4 - іс-қимыл бойынша нәтиже көрсетілетінқызметті беруші бөлімі маманының құжаттардың Стандарттың 9 - тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындауы болып табылады, олар осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 5 - іс-қимылды бастауға негіз болып табылады.
      Осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 5 - іс-қимыл нәтижесі қызмет беруші басшысының мемлекеттік қызмет нәтижесіне қол қоюы болып табылады, ол осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 6 - іс-қимылды орындауға негіз болып табылады.
      Осы Регламенттің 5 - тармағында көрсетілген 6 - іс-қимыл бойынша нәтиже көрсетілетін қызмет беруші басшысының қолы қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жолдау болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1)көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2)көрсетілетін қызметті беруші басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманы.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау және өтінішін кіріс құжаттары журналына тіркеу және құжаттарды қызмет беруші басшысына беру. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут;
      2)көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы, көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысына құжаттарды беруі.Орындалу ұзақтығы - 40 (қырық) минут;
      3) көрсетілетін қызметті беруші бөлім басшысының құжаттарды қарауы, қызмет беруші бөлім маманына құжаттарды беруі. Орындалу ұзақтығы - 30 (отыз) минут;
      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлім маманының құжаттардың Стандарттың 9- тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындауы. Орындалу ұзақтығы - 13 (он үш) жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы - 20 (жиырма) минут;
      6) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жолдау. Орындалу ұзақтығы - 1 (бір) жұмыс күні.

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      9. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және көрсетілетін қызметті беруші мен қызмет алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілік тәртібі осы Регламенттің 1 - қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасында көрсетілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады):
      2) 1- процесс - қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталға ЖСН/БСН және парольді енгізуі (авторландыру процесі);
      3) 1- шарт - ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызмет алушының деректерінің түпнұсқалығын порталда тексеру;
      4) 2- процесс - порталда көрсетілетін қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3- процесс - көрсетілетін қызмет алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және қызмет алушының оның құрылымдық және пішіндік талаптарын ескере отырып, нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті электронды түрдегі құжаттардың көшірмелерін сұрау салу формасына тіркеуі, сондай-ақ сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт - порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН-нің арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-процесс - қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-ның көмегімен сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуі үшін ЭҮШ арқылы АЖО-на жолдау;
      9) 6-процесс - электрондық құжатты көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-нда тіркеу;
      10) 3-шарт - көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы қоса берген құжаттардың Стандартта көрсетілген құжаттар тізбесіне және қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      11) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс - көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызмет берушінің АЖО қалыптастырған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуы.(Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштерінде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру). Электронды құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен сипаттамасы осы Регламентке 2 - қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі және "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту:
      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      АЖО - автоматтандырылған жұмыс орны
      БСН - бизнес сәйкестендіру нөмірі
      ЖСН - жеке сәйкестендіру нөмірі
      ЖТ МДҚ - "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры
      ЗТ МДҚ - "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қоры
      ЭҮШ - "электрондық үкіметтің" шлюзі

  "Жергілікті маңызы бар тарих
және мәдениет ескерткіштерінде
ғылыми-реставрациялау
жұмыстарын жүргізуге келісім
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1 - қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы


Шартты белгілер:


  "Жергілікті маңызы бар тарих
және мәдениет ескерткіштерінде
ғылыми-реставрациялау
жұмыстарын жүргізуге келісім
беру"мемлекеттіккөрсетілетін
қызметрегламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

1) көрсетілетін қызмет беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде


2) Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде


Шартты белгілер:


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере культуры

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 02 сентября 2015 года № 221. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 02 октября 2015 года № 4156. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 августа 2020 года № 289

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20.08.2020 № 289 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года № 146 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере культуры" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11238) Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей";
      2) регламент государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения".
      2. Признать утратившими силу:
      1) постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "Об утверждении регламентов государственных услуг в области культуры" от 31 марта 2014 года № 72 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 3297, опубликованное в газетах "Дидар" от 4 июня 2014 года № 62 (16999), "Рудный Алтай" от 3 июня 2014 года № 62 (19509);
      2) постановление Восточно-Казахстанского областного акимата "О внесении дополнений в постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 31 марта 2014 года № 72 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области культуры" от 1 октября 2014 года № 263 (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 3512, опубликованное в газетах "Дидар" от 18 ноября 2014 года № 134 (17071), "Рудный Алтай" от 19 ноября 2014 года № 134 (19581).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "2" сентября 2015 года № 221

Регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"
1. Общие положения

      Сноска. Регламент - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 03.04.2018 № 88 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Государственная услуга "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство на право временного вывоза культурных ценностей, по форме, утвержденной приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 января 2015 года №19 "Об утверждении правил выдачи свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 10320) (далее – свидетельство), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 Стандарта государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года № 146 (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 11238) (далее - Стандарт).

      В случае обращения за получением свидетельства на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя установленной формы (либо уполномоченного представителя) и документов согласно пункту 9 Стандарта или запроса в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугополучателя.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:

      действие 1 - прием и регистрация документов сотрудником канцелярии услугодателя, передача документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения - 10 (десять) минут;

      условие 1 - в случае предоставления услугополучателем (либо уполномоченным представителем) неполного пакета документов, ему в течение двух рабочих дней выдается письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      действие 2 – рассмотрение документов руководителем услугодателя, передача документов руководителю отдела услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 3 - рассмотрение документов руководителем отдела услугодателя, передача документов специалисту отдела услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      действие 4 - рассмотрение пакета документов специалистом отдела услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, и подготовка результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 7 (семь) рабочих дней;

      действие 5 - подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      действие 6 - направление подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день.

      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал - 10 (десять) рабочих дней.

      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача услугополучателю копии заявления с отметкой о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов и передача пакета документов руководителю услугодателя. Переданный пакет документов руководителю услугодателя служит основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является передача завизированных документов руководителем услугодателя руководителю отдела услугодателя, которая служит основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача документов с резолюцией руководителя отдела услугодателя специалисту отдела услугодателя, которая служит основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является подготовка результата оказания государственной услуги специалистом отдела услугодателя, которая служит основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является подписанный результат оказания государственной услуги руководителем услугодателя, который служит основанием для выполнения действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.

      Результатом по действию 6, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является направленный услугополучателю результат оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) руководитель отдела услугодателя;

      4) специалист отдела услугодателя.

      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:

      1) прием документов и регистрация заявления услугополучателя (либо уполномоченного представителя) в журнале входящей документации и передача документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения - 10 (десять) минут;

      2) условие 1- в случае предоставления услугополучателем (либо уполномоченным представителем) неполного пакета документов, ему в течение двух рабочих дней выдается письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      3) рассмотрение документов руководителем услугодателя, передача документов руководителю отдела услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      4) рассмотрение документов руководителем отдела услугодателя, передача документов специалисту отдела услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;

      5) рассмотрение документов специалистом отдела услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта и подготовка результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 7 (семь) рабочих дней;

      6) подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день;

      7) направление подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при получении государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель (либо уполномоченный представитель) осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера/бизнес-идентификационного номера (далее – ИИН/БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем (либо уполномоченнымпредставителем) ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем (либо уполномоченным представителем) государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем (либо уполномоченным представителем) формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствие в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных;

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) услугодателя для обработки;

      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;

      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия электронного документа основаниям для оказания государственной услуги;

      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями;

      12) процесс 8 – выдача услугополучателю (либо уполномоченному представителю) свидетельства (в электронном виде), подписанного ЭЦП услугодателя.

      Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий) взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсеуслугодателя.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача свидетельства
на право временного
вывоза культурных ценностей"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача свидетельства на право
временного вывоза культурных
ценностей"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1) при оказании государственной услуги через услугодателя

     


2) при оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     



  Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от "2" сентября 2015 года
№ 221

Регламент государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее - услугодатель).
      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат государственной услуги - письмо-согласование на проведение научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
      На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления установленной формы или запроса в форме электронного документа услугополучателя (либо уполномоченного представителя) и документов, согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения", утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 апреля 2015 года №146 (далее – Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги и длительность их выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация документов сотрудником канцелярии услугодателя, передача документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;
      действие 2 – рассмотрение документов руководителем услугодателя, передача документов руководителю отдела услугодателя. Длительность выполнения - 40 (сорок) минут;
      действие 3 - рассмотрение документов руководителем отдела услугодателя, передача документов специалисту отдела услугодателя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      действие 4 - рассмотрение документов специалистом отдела услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта и подготовка результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 13 (тринадцать) рабочих дней;
      действие 5 – подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя. Длительность выполнения - 20 (двадцать) минут;
      действие 6 – направление подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал - 15 (пятнадцать) рабочих дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача услугополучателю копии заявления с отметкой о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов, фамилии, имени, отчества (при наличии) лица, принявшего документа, и передача пакета документов руководителю услугодателя. Переданный пакет документов руководителю услугодателя служит основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 2, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является рассмотрение документов руководителем услугодателя и передача завизированных документов руководителем услугодателя руководителю отдела услугодателя, которые служат основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является рассмотрение документов руководителем отдела услугодателя и передача документов с резолюцией руководителя отдела услугодателя специалисту отдела услугодателя, которые служат основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте
      5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является рассмотрение документов специалистом отдела услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта и подготовка результата государственной услуги, которые служат основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя, который служит основанием для выполнения действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента.
      Результатом по действию 6, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является направление подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя;
      4) специалист отдела услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием документов и регистрация заявления услугополучателя в журнале входящей документации и передача документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя, передача документов руководителю отдела услугодателя. Длительность выполнения - 40 (сорок) минут;
      3) рассмотрение документов руководителем отдела услугодателя, передача документов специалисту отдела услугодателя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      4) рассмотрение документов специалистом отдела услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта и подготовка результата государственной услуги. Длительность выполнения – 13 (тринадцать) рабочих дней;
      5) подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя. Длительность выполнения - 20 (двадцать) минут;
      6) направление подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения - 1 (один) рабочий день.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства" указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель государственной услуги осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 - ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;
      3) условие 1 - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополуполучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 - выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 - проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 - удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ услугодателя для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 - регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;
      10) условие 3 - проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов к перечню документов, указанному в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      12) процесс 8 - получение услугополучателем результата оказания государственной услуги (согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения), сформированного АРМ услугодателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги и размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Примечание:
      Расшифровка аббревиатур:
      АРМ - автоматизированное рабочее место
      БИН -бизнес-идентификационный номер
      ИИН - индивидуальный идентификационный номер
      ГБД ФЛ- государственная база данных "Физические лица"
      ГБД ЮЛ- государственная база данных "Юридические лица"
      ШЭП - шлюз "электронного правительства"

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Согласование
проведения научно-
реставрационных работ на
памятниках истории и культуры
местного значения"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал


Условные обозначения:


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Согласование
проведения научно-
реставрационных работ на
памятниках истории и культуры
местного значения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

1) при оказании государственной услуги через услугодателя


2) при окозании государственной услуги через портал


Условные обозначения: