Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді дайындау, сараптау, сынамақтан өткізу, басып шығару және оларға мониторинг жүргізу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2016 жылғы 13 қаңтардағы № 22 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 19 ақпанда № 13135 болып тіркелді.

      "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы 5-1 бабының 8) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді дайындау, сараптау, сынамақтан өткізу, басып шығару және оларға мониторинг жүргізу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Кадр жұмысы департаменті (А.Ү. Әбдіғалиев):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынға жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің бірінші орынбасары полиция генерал-лейтенанты М.Ғ. Демеуовке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр
полиция генерал-полковнигі
Қ. Қасымов

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2016 жылғы 13 қаңтардағы
№ 22 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқулық басылымдары мен оқу-әдiстемелiк кешендерді дайындау, сараптау, сынамақтан өткізу, басып шығару және оларға мониторинг жүргізу жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру қағидалары

1-тарау. Негізгі ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2020 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Осы Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында оқулық басылымдары мен оқу-әдiстемелiк кешендерді дайындау, сараптау, сынамақтан өткізу, басып шығару және оларға мониторинг жүргізу жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – "Білім туралы" Заң) 5-1-бабының 8) тармақшасына сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің әскери, арнаулы оқу орындарында (бұдан әрі – ІІМ білім беру ұйымдары) оқулық басылымдары мен оқу-әдiстемелiк кешендерді дайындау, сараптау, сынамақтан өткізу, басып шығару және оларға мониторинг жүргізу жөнiндегi жұмысты ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

      3. Қағидаларда мынадай терминдер мен анықтамалар қолданылады:

      1) автор – шығармашылық еңбегімен шығарма, ғылыми зерттеу, өнертабыс, оқу және/немесе әдістемелік материалдарды жасаған жеке тұлға;

      2) авторлық ұжым – бірлескен авторлар ретінде жинақталған жеке тұлғалар тобы;

      3) оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді сынамақтан өткізу – ІІМ білім беру ұйымдарындағы оқыту процесінде оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді пайдалану практикасын кешенді зерделеу;

      4) оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерге мониторинг жүргізу – оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді ІІМ білім беру ұйымдарының оқу процесіне енгізу нәтижелері бойынша ақпаратты жинақтау, сақтау, өңдеу және тарату;

      5) оқулық басылымы – оқу процесінде нақты білім беру (оқу) бағдарламасы бойынша қолдануға арналған басылым;

      6) оқу-әдістемелік кешен – білім алушылардың оқу пәндерінің мазмұнын меңгеруін қамтамасыз етуге бағытталған жекелеген оқу және әдістемелік материалдардың жиынтығы.

2-тарау. Оқу басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді дайындау тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2020 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Оқулық басылымдары мен оқу-әдiстемелiк кешендерді дайындауды автор (авторлық ұжым немесе әзірлеушілер "Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2022 жылғы 20 шiлдедегi № 2 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28916 болып тіркелген) бекітілген Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының (бұдан әрі – МЖМС), оқу пәні (пәндері) бойынша үлгілік оқу жоспарлары мен үлгілік оқу бағдарламалары "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламалары) сәйкес жүзеге асырады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.08.2023 № 655 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Автор (авторлық ұжым, әзірлеушілер) оқулық басылымдары мен оқу-әдiстемелiк кешендерді дайындауды мынадай талаптарды ескере отырып, жүзеге асырады:

      1) оқу пәні (пәндері) бойынша неғұрлым өзекті білімді енгізу;

      2) ұсынылған оқу және әдістемелік материалдардың шынайылығы;

      3) білім алушылар контингентін (білім беру бағдарламасының түрін ескере отырып) есепке алу;

      4) оқу материалы мазмұнының кәсіби, практикалық бағыттылығы.

      6. Оқулық басылымдары авторлық ұжымының құрамына ғалымдар, ғылыми қызметкерлер, оқытушылар, оқулық басылымының бейіні бойынша оқытушы-әдіскерлер кіреді.

      7. Оқу-әдістемелік кешендерді дайындау тиісті кафедраларда (циклдерде) жүзеге асырылады.

      8. Оқу-әдістемелік кешендер кафедрада (циклде) оқу жылы басталғанға дейін әзірленеді.

      9. Автордың (авторлардың) рецензент жасаған ескертулерге (егер болса) сәйкес дайындаған және өңдеген қолжазбалары мен алған рецензиялары ІІМ білім беру ұйымының кафедра (цикл, факультет, институт) отырысында талқыланады.

      10. Оқулық басылымдарының немесе оқу-әдістемелік кешендердің жобаларын кафедра (цикл, факультет, институт) отырысында қарау нәтижелері бойынша мынадай шешімдердің бірі қабылданады:

      оқулық басылымын немесе оқу-әдістемелік кешенін оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңесте талқылау және мақұлдау үшін ұсыну;

      оқулық басылымын немесе оқу-әдістемелік кешенін оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңесте талқылау және мақұлдау үшін ұсынбау.

      10-1. Шешімді ашық дауыс беру негізінде отырысқа қатысқан кафедра (цикл, факультет, институт) мүшелері көпшілік дауыспен қабылдайды. Дауыстар тең болған жағдайда кафедра (цикл, факультет, институт) бастығының дауысы шешуші болып табылады.

      Ескерту. 10-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2020 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Кафедралар (циклдер) оқу-әдістемелік кешенді оқу процесін оңтайландыратын, пәндерді оқыту ерекшеліктерін сипаттайтын әдістемелік құжаттардың өзге де түрлерімен толықтырады.

      12. Егер кафедра (цикл) оқулық басылымын ұсыну туралы шешім қабылдаған жағдайда автор(лар) оны оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңеске қарау үшін жолдайды. Оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңес отырысқа дейін оқулық басылымына сараптау жүргізеді. Қарау нәтижелері бойынша оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңес оқулық басылымын басып шығаруға және оқу процесінде қолдануға ұсынады немесе бас тартады.

      13. Оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңес оқулық басылымын басып шығару туралы шешім қабылдаған кезде оқулық басылымы редакциялық-баспа жұмысын ұйымдастыру бөліміне (бөлінісіне) редакциялау және беттеу үшін беріледі. Редакциялық жұмыстан кейін оқулық басылымы баспаханаға тираждау үшін беріледі.

3-тарау. Оқу басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерін сараптау тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2020 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерді сараптау олардың мазмұнының МЖБС талаптарына, үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына, ғылыми зерттеулерге, білім алушыларды оқыту, дамыту мақсаттарына, психологиялық-педагогикалық ғылымның қазіргі кездегі талаптарына сәйкестігін бағалау мақсатында жүзеге асырылады.

      15. Оқулық басылымдарын сараптауды оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңес оқулық басылымы дайындалған саладағы маман болып табылатын, ғылыми атағы бар профессорлық-оқытушылық құрам қатарынан тағайындаған сарапшы өткізеді.

      16. Сарапшылардың қорытындысы (құпиялылық режимін және оқу пәндеріне сәйкестігін сақтау бойынша) негізінде оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңес оқулық басылымын басып шығаруға және оқу процесіне енгізуге ұсынады немесе бас тартады.

      17. Автор (авторлық ұжым немесе әзірлеуші) оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңеске оқулық басылымын қарау және мақұлдау туралы баянатты (өтінімді) жолдайды, онда титул параққа сәйкес авторы (авторлар, әзірлеуші), атауы, басылымның тілі, жылы көрсетіледі.

      Баянатқа (өтінімге):

      1) кафедра (цикл) отырысы хаттамасынан үзінді;

      2) автор (авторлық ұжым, әзірлеуші) туралы мәлімет;

      3) басып шығарылған және электрондық нұсқадағы қолжазба;

      4) оқулық басылымына түсіндірме жазба;

      5) екі рецензия – ішкі және сыртқы;

      6) еркін түрдегі орнату жөніндегі нұсқаулық және пайдаланушыларға арналған басшылық (электрондық оқулық басылымдары үшін) қоса беріледі.

      Жаңадан дайындалған оқулық басылымдарына түсіндірме жазбада негізгі тұжырымдамалық идеялар, әзірлеудің өзектілігі, МЖБС, үлгілік оқу бағдарламасы талаптарын іске асыру, қайта басып шығарылатын оқулық басылымдары үшін – автор (авторлық ұжым, әзірлеуші) енгізген өзгерістер мен толықтырулар болуы тиіс.

      18. Бір оқулық басылымына сараптау күнтізбелік алпыс күнге дейін ұйымдастырылады және жүргізіледі.

      19. Сараптау қорытындысында мынадай шешімдердің бірі көрсетіледі:

      1) басып шығаруға және оқу процесінде қолдануға ұсынылады;

      2) басып шығаруға ұсынылмайды.

      20. Автор (авторлық ұжым, әзірлеуші) сараптау нәтижесімен келіспеген жағдайда оқулық басылымдарына қосымша сараптау жүргізіледі.

      21. Оқу процесінде қолдануға және басып шығаруға ұсынылмаған оқулық басылымын автор (авторлық ұжым, әзірлеуші) пысықтап, ескертулерді жойғаннан кейін қайта сараптауға ұсынады.

      22. Екінші рет қайтарылған оқулық басылымы ағымдағы жылдың ішінде сараптауға қабылданбайды.

      23. Оқу-әдістемелік кешендерді сараптау кафедралардың бірлескен әдістемелік отырыстарында жүргізіледі.

4-тарау. Оқу басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендерін сынақтан өткізу және оларға мониторинг жүргізу тәртібі

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2020 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      24. Жаңадан әзірленген оқулықтарды, оқу, оқу-әдістемелік құралдарды сынамақтан өткізу бір оқу жылы ішінде жүргізіледі.

      25. Сынамақтан өткізу оқулық басылымын одан әрі оқу процесіне енгізу мақсатында жүргізіледі, ол тиісті енгізу актісінде көрсетіледі.

      26. Жаңадан дайындалған оқу-әдістемелік кешенді (немесе оның жекелеген элементтерін) сынамақтан өткізу кемінде бір оқу жылында жүргізіледі, мерзім аяқталған соң оқу-әдістемелік кешенді немесе оның жекелеген элементтерін оқу процесіне енгізу актісі ресімделеді.

      27. Барлық білім беру деңгейлері бойынша оқулық басылымдарына мониторингті оқу-әдістемелік бөлініс (орталық, бөлім):

      1) оқулық басылымдары мен оқу-әдістемелік кешендердің сапасын жақсарту;

      2) ІІМ білім беру ұйымдарының оқу процесін оқу әдебиеттерімен қамтамасыз ету және оқу процесіне енгізу деңгейін талдау мақсатында жүргізеді.

      28. Оқу-әдістемелік кешендерге мониторинг жүргізуді кафедра (цикл) және оқу-әдістемелік бөлініс (орталық, бөлім) олардың сапасын және оқу процесінде пайдаланудың тиімділігін жақсарту мақсатында жүргізеді.

      29. Оң тәжірибені енгізу мақсатында ІІМ білім беру ұйымдары өздерінің оқулық басылымдарымен алмасуды одан әрі оқу процесіне енгізе отырып жүзеге асырады.

5-тарау. Оқу басылымдарын шығару тәртібі

      Ескерту. 5-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2020 № 44 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      30. Оқулық басылымдарын басып шығару сараптаманың оң қорытындысы және оқу-әдістемелік (ғылыми) кеңестің ұйғарымы негізінде ІІМ білім беру ұйымының немесе автордың (авторлық ұжымның, әзірлеушінің) қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      31. ІІМ білім беру ұйымының баспаханасында басып шығару үшін оқулық басылымы редакциялық-баспа жұмысын ұйымдастыру бөлінісі қалыптастыратын жыл сайынғы басылымдардың тақырыптық жоспарына енгізіледі.

      32. Автор (авторлық ұжым, әзірлеуші) түзетілген, толықтырылған, қайта өңделген, қайта қаралған, аударылған басылымды қайта басып шығаруды жүзеге асырады.

      33. Оқу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз етудің тиімділігін арттыру және профессорлық-оқытушылық құрамның жұмысын ынталандыру мақсатында ІІМ білім беру ұйымы үздік оқулық басылымына конкурс өткізеді.

Об утверждении Правил организации работ по подготовке, экспертизе, апробации, изданию и проведению мониторинга учебных изданий и учебно-методических комплексов в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 13 января 2016 года № 22. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 февраля 2016 года № 13135.

      В соответствии с подпунктом 8) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила организации работ по подготовке, экспертизе, апробации, изданию и проведению мониторинга учебных изданий и учебно-методических комплексов в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      2. Департаменту кадровой работы Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Абдигалиев А.У.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-лейтенанта полиции Демеуова М.Г.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


генерал-полковник полиции

К. Касымов


  Утверждены
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 13 января 2016 года № 22

Правила организации работ по подготовке, экспертизе, апробации, изданию и проведению мониторинга учебных изданий и учебно-методических комплексов в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан

Глава 1. Основные положения

      Сноска. Заголовок главы 1 - в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.01.2020 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Настоящие Правила организации работ по подготовке, экспертизе, апробации, изданию и проведению мониторинга учебных изданий и учебно-методических комплексов в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 8) статьи 5-1 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" (далее – Закон "Об образовании" ).

      2. Правила определяют порядок организации работ по подготовке, экспертизе, апробации, изданию и проведению мониторинга учебных изданий и учебно-методических комплексов в военных, специальных учебных заведениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – организации образования МВД).

      3. В Правилах применяются следующие термины и определения:

      1) автор – физическое лицо, творческим трудом которого созданы произведение, научное исследование, изобретение, учебные и/или методические материалы;

      2) авторский коллектив – группа физических лиц, выступающая в качестве соавторов;

      3) апробация учебных изданий и учебно-методических комплексов – комплексное изучение практики использования учебных изданий и учебно-методических комплексов в учебном процессе в организациях образования МВД;

      4) мониторинг учебных изданий и учебно-методических комплексов – сбор, хранение, обработка и распространение информации по результатам внедрения учебных изданий и учебно-методических комплексов в учебный процесс организаций образования МВД;

      5) учебное издание – издание, предназначенное для использования в учебном процессе по конкретной образовательной (учебной) программе;

      6) учебно-методический комплекс – совокупность единичных учебных и методических материалов, направленных на обеспечение освоения обучающимися содержания учебных предметов (дисциплин).

Глава 2. Порядок подготовки учебных изданий и учебно-методических комплексов

      Сноска. Заголовок главы 2 - в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.01.2020 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Подготовка учебных изданий и учебно-методических комплексов осуществляется автором (авторским коллективом или разработчиками) в соответствии с Государственным общеобязательным стандартом высшего и послевузовского образования (далее – ГОСО), утвержденным приказом Министра науки и высшего образования Республики Казахстан от 20 июля 2022 года № 2 "Об утверждении государственных общеобязательных стандартов высшего и послевузовского образования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 28916), типовыми учебными планами и типовыми учебными программами по учебному предмету (дисциплине) в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об образовании" (далее – Типовые учебные планы и программы).

      Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.08.2023 № 655 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Автор (авторский коллектив, разработчики) осуществляет подготовку учебных изданий и учебно-методических комплексов с учетом следующих требований:

      1) включение наиболее актуальных знаний по учебному предмету (дисциплине);

      2) достоверность представленного учебного и методического материала;

      3) учет контингента обучающихся (с учетом вида образовательной программы);

      4) профессиональная, практическая направленность содержания учебного материала.

      6. В состав авторского коллектива учебных изданий входят ученые, научные сотрудники, преподаватели, преподаватели-методисты по профилю учебного издания.

      7. Подготовка учебно-методических комплексов осуществляется на соответствующих кафедрах (циклах).

      8. Учебно-методические комплексы на кафедре (цикла) разрабатываются до начала учебного года.

      9. Подготовленные и доработанные в соответствии с замечаниями (при наличии) рецензента, автором (авторами), рукопись и полученные рецензии обсуждаются на заседании кафедры (цикл, факультета, института) организации образования МВД.

      10. По результатам рассмотрения проектов учебных изданий или учебно-методических комплексов на заседании кафедры (цикл, факультета, института) принимается одно из следующих решений:

      рекомендовать учебное издание или учебно-методический комплекс для обсуждения и одобрении на учебно-методическом (ученом) совете;

      не рекомендовать учебное издание или учебно-методический комплекс для обсуждения и одобрении на учебно-методическом (ученом) совете.

      10-1. Решение заседания о направлении учебного издания на обсуждение на учебно-методическом (ученом) совете учебного заведения принимается членами кафедры (цикла, факультета, института), участвовавших в заседании, на основе открытого голосования большинством голосов. При равенстве голосов, голос начальника кафедры (цикла, факультета, института) является решающим.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 10-1 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 22.01.2020 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Кафедры (циклы) дополняют учебно-методический комплекс иными видами методических документов, отражающих особенности преподавания дисциплины, оптимизирующими учебный процесс.

      12. При принятии кафедрой (циклом) решения о рекомендации учебного издания автор(ы) направляют его в учебно-методический (ученый) совет для рассмотрения. Учебно-методический (ученый) совет до заседания проводит экспертизу учебного издания. По результатам рассмотрения учебно-методический (ученый) совет рекомендует или отказывает в издании и использовании в учебном процессе учебное издание.

      13. При принятии учебно-методическим (ученым) советом решения о печати, учебное издание передается в отдел (подразделение) по организации редакционно-издательской работы для редактирования и верстки. После редакторской работы учебное издание передается в типографию для тиражирования.

Глава 3. Порядок экспертизы учебных изданий и учебно-методических комплексов

      Сноска. Заголовок главы 3 - в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.01.2020 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Экспертиза учебных изданий и учебно-методических комплексов осуществляется в целях оценки соответствия содержания требованиям ГОСО, типовым учебным планам и программам, научным исследованиям, целям обучения, развития обучающихся, современным требованиям психолого-педагогической науки.

      15. Экспертиза учебных изданий проводится экспертами, назначаемыми учебно-методическим (ученым) советом из числа профессорско-преподавательского состава, имеющих ученую степень и являющихся специалистами в той сфере, в которой подготовлено учебное издание.

      16. На основании заключения экспертов (по соблюдению режима секретности и соответствия учебным дисциплинам) учебно-методический (ученый) совет рекомендует или отказывает учебное издание к изданию и использованию в учебном процессе.

      17. Автор (авторский коллектив или разработчик) направляет в учебно-методический (ученый) совет рапорт (заявку) о рассмотрении и одобрении учебного издания, где указывается автор (авторы, разработчик) в соответствии с его титульным листом, название, язык издания, год.

      К рапорту (заявке) прилагаются:

      1) выписка из протокола заседания кафедры (цикла);

      2) сведения об авторе (авторском коллективе, разработчике);

      3) рукопись в распечатанном и электронном варианте;

      4) пояснительная записка к учебному изданию;

      5) две рецензии – внутренняя и внешняя;

      6) инструкция по установке и руководство для пользователя в свободной форме (для электронных учебных изданий).

      Пояснительная записка к вновь подготовленным учебным изданиям содержит основные концептуальные идеи издания, актуальность разработки, реализацию требований ГОСО, типовой учебной программы, для переиздаваемых учебных изданий – внесенные автором (авторским коллективом, разработчиком) дополнения и изменения.

      18. Экспертиза одного учебного издания организуется и проводится до шестидесяти календарных дней.

      19. В экспертном заключении указываются одно из следующих решений:

      1) рекомендуется к изданию и использованию в учебном процессе;

      2) не рекомендуется к изданию.

      20. При несогласии автора (авторского коллектива, разработчика) с результатами экспертизы проводится дополнительная экспертиза учебных изданий.

      21. Учебное издание, не рекомендованное к изданию и использованию в учебном процессе, автор (авторский коллектив, разработчик) представляет на повторную экспертизу после доработки и устранения замечаний.

      22. Повторно отклоненное учебное издание не принимается на экспертизу в течение года.

      23. Экспертиза учебно-методических комплексов проводится на совместных методических заседаниях кафедр.

Глава 4. Порядок апробации и проведения мониторинга учебных изданий и учебно-методических комплексов

      Сноска. Заголовок главы 4 - в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.01.2020 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      24. Апробация вновь разработанных учебников, учебных, учебно-методических пособий проводится в течение одного учебного года.

      25. Апробация проводится с целью последующего внедрения учебного издания в учебный процесс, что отражается в соответствующем акте внедрения.

      26. Апробация вновь подготовленного учебно-методического комплекса (или отдельных его элементов) проводится не менее одного учебного года, по истечении которого оформляется акт внедрения учебно-методического комплекса или отдельных его элементов в учебный процесс.

      27. Мониторинг учебных изданий всех уровней образования проводится учебно-методическим подразделением (центром, отделом) с целью:

      1) улучшения качества учебных изданий и учебно-методических комплексов;

      2) анализа обеспеченности учебного процесса и уровня внедрения учебной литературой в учебный процесс организаций образования МВД.

      28. Мониторинг учебно-методических комплексов проводится кафедрой (циклом) и учебно-методическим подразделением (центром, отделом) с целью улучшения его качества и эффективности использования в учебном процессе.

      29. В целях внедрения положительного опыта организации образования МВД осуществляют обмен собственными учебными изданиями, с последующим внедрением их в учебный процесс.

Глава 5. Порядок издания учебных изданий

      Сноска. Заголовок главы 5 - в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.01.2020 № 44 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      30. Издание учебных изданий осуществляется на основании положительного экспертного заключения и рекомендации учебно-методического (ученого) совета за счет средств организации образования МВД или автора (авторского коллектива, разработчика).

      31. Для издания в типографии организации образования МВД учебное издание включается в ежегодный тематический план издания, формируемый подразделением по организации редакционно-издательской работы.

      32. Автором (авторским коллективом, разработчиком) осуществляется исправленное, дополненное, переработанное, пересмотренное, переводное переиздание.

      33. В целях повышения эффективности учебно-методического обеспечения учебного процесса и стимулирования работы профессорско-преподавательского состава, организацией образования МВД проводиться конкурс на лучшее учебное издание.