Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйрету қағидаларын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 12 мамырдағы № 423 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 13 маусымда № 13783 болып тіркелді.

      "Ішкі су көлігі туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабы 1-тармағының 26-25) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйрету қағидалары бекiтiлсiн.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелгеннен кейiн он жұмыс күні iшiнде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәлiметтердi Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлiгiнiң Заң департаментiне ұсынуды қамтамасыз етсiн.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму Вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Инвестициялар


және даму министрі

Ә. Исекешев


  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2016 жылғы 12 мамырдағы
№ 423 бұйрығымен
бекітілген

Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйрету қағидалары
Тарау 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйрету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Ішкі су көлігі туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 9-бабының 1-тармағының 26-25) тармақшасына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Қағидалар жүкқұжатты, тасымалдау және өзге де құжаттарды ресiмдеудiң, тiркеп сүйреудi ұйымдастырудың, тiркеп сүйреу жөнiндегi қызмет көрсетулер үшiн ақы төлеудiң, тiркеп сүйретiлетiн объектiнi тiркеп сүйреуге ұсынудың, кеменiң, салдардың және өзге де жүзу объектiлерiнiң экипаж құрамына және тiркеп сүйреудi жүзеге асыратын тұлғаларға қойылатын талаптардың, тiркеп сүйретiлетiн объектiнi жөнелтудiң, қабылдаудың және тапсырудың тәртiбi мен шарттарын айқындайды.

      3. Қағидалар Қазақстан Республикасының ішкі су жолдарымен тіркеп сүйреген кезде барлық кемелерге, салдарға және өзге де жүзу объектілеріне олардың тиесілілігіне қарамастан қолданылады.

      4. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) алушы – кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін көлік жүкқұжаты негізінде алуға өкілеттік берілген адам;

      2) жөнелтуші – өз атынан немесе тіркеп сүйрету шарты негізінде кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін межелі пунктке жеткізу және алушыға тапсыру үшін тіркеп сүйреушіге сеніп тапсыратын адам;

      3) жүзуге жарамдылығы туралы куәлiк - Кеме қатынасы тiркелiмiнiң қағидаларына сәйкес берiлетiн Кеме қатынасы тiркелiмiнiң негiзгi құжаттарының бiрi;

      4) сал – суда жүкті тасымалдауға немесе өткізуге арналған жазық тұғыр түріндегі жүзбелі құрылыс;

      5) тіркеп сүйрету – бірге қосылған және өздігінен жүретін арнайы кеменің көмегімен орын ауыстыруға арналған бір немесе бірнеше жүзу объектілерін тасымалдау;

      6) тіркеп сүйрегіш кеме (сүйрегіш) – кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйрету жөніндегі жұмыстарды орындайтын өздігінен жүретін кеме;

      7) тіркеп сүйретілетін объект – тіркеп сүйретуге ұсынылған кеме, сал және өзге де жүзу объектісі;

      8) тіркеп сүйретуші – кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін сүйрету жөніндегі қызметтерді ұсынатын кемені меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздерде иеленуші тұлға;

      9) уәкiлеттi орган - iшкi су көлiгi саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

      Осы Қағидаларда пайдаланылатын өзге де ұғымдар ішкі су көлігі саласындағы заңнамаға сәйкес қолданылады.

Тарау 2. Жүкқұжатты, тасымалдау және өзге де құжаттарды ресiмдеу тәртібі және шарттары

      5. Жөнелтуші тіркеп сүйретілетін объектіні тіркеп сүйретуге ұсынумен бір уақытта нысаны осы Қағидалардың 1-қосымшасында келтірілген, толтырылған кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйрету көлік жүкқұжатын (бұдан әрі – көлік жүкқұжат) ұсынады.

      6. Көлік жүкқұжаты негізгі тасымалдау құжаты болып табылады және жөнелтушімен бір алушыға және бір межелі пунктке жіберілетін әрбір ұсынылған тіркеп сүйретілетін объектіге толтырады. Көліктік жүкқұжатты толтыру кезінде түзетулер, тазартуларға және өшіріп жазуларға жол берілмейді, жүк жөнелтушіге жүкті тасымалдау үшін қабылдау туралы түбіртегі берілгеннен кейін тасымалдаушы көліктік жүкқұжатқа енгізген мәліметтердің өзгеруі мен толықтырылуы тасымалдаушының қолымен және күнтізбелік мөртаңбамен расталады.

      7. Тіркеп сүйретуге кедергі келтіретін ақаулар мен кемшіліктер табылған жағдайда, тіркеп сүйретуші мен жөнелтушінің арасында Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 23 ақпандағы № 219 бұйрығымен бекітілген Ішкі су көлігінде жүктерді тасымалдау қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде № 13551 тіркелген) сәйкес комерциялық акт толтырылады, сондай-ақ онда оларды жою мерзімдері көрсетіледі.

      8. Тіркеп сүйретуге кедергі келтіретін ақаулар мен кемшіліктер болмаған немесе олар жойылған кезде осы Қағидаларға 2-қосымшада келтірілген тіркеп сүйретілетін объектінің тіркеп сүйретуге дайындығы туралы акт жасалады.

      Көлік жүкқұжатына енгізілген мәліметтердің өзгерістері мен толықтырулары жөнелтушінің және тіркеп сүйреушінің қолымен расталады.

Тарау 3. Тіркеп сүйретуді ұйымдастыру тәртібі және шарттары

      9. Объектілерді тіркеп сүйрету кемелерді, салдарды және өзге де жүзу объектілерін тіркеп сүйрету шартына (бұдан әрі – тіркеп сүйрету шарты) сәйкес жүзеге асырылады. Тіркеп сүйрету шарты жазбаша нысанда жасалады.

      10. Тіркеп сүйретілетін объектіні жөнелтуші тіркеп сүйретуге қажетті дайындықты, оның техникалық жарақталуын, тіркеп сүйрету шартына сәйкес экипажбен жасақтауды қамтамасыз етеді.

      Тіркеп сүйретушінің тіркеп сүйрету объектісіне келу уақытын белгілеу құжаты болып кеме журналы болып табылады.

      11. Жөнелтуші тіркеп сүйретуді бастау алдында тіркеп сүйретушіге тіркеп сүйретілетін объектінің жүзуге дайындығы туралы куәлікті ұсынады.

      12. Тіркеп сүйретуші тіркеп сүйретуге білікті экипажбен жасақталған, тіркеп сүйретуге техникалық жарақталған және кеме қатынасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету талаптарын қанағаттандыратын, тіркеп сүйрегіш кемені ұсынады.

      13. Тіркеп сүйрегіш кеме (сүйрегіш) өту бағыты бойынша түзетілген карталар жиынтығымен қамтамасыз етіледі.

      Барлық кемелерде, оның ішінде тіркеп сүйретілетін кемеде ілесіп жүрушілер болса, онда екі жақты радио телефон байланысының ультра қысқа толқынды радиостанция болады.

      14. Тіркеп сүйрету кезінде тіркеп сүйретілетін кемеде ұзындығы мен үзілмеу беріктігі бойынша негізгіге тең қосалқы сүйрету тросы болуы қажет.

      15. Тіркеп сүйрету процесінде тіркеп сүйретуші ішкі су көлігіндегі қызметті регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін басшылыққа ала отырып, жүзу қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

      16. Егер тіркеп сүйрету шартында өзгеше көзделмесе, тіркеп сүйретуші кеме капитаны жол жағдайларына байланысты объектіні тіркеп сүйрету тәсілін (итеру немесе тіркеп сүйрету әдісі өз бетінше таңдайды.

      Кеме иесінің, жөнелтушінің немесе олардың өкілдері болмаған жағдайда кеме капитаны олардың олардың өкілі болады.

      17. Тіркеп сүйрету негізіндегі табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіркеп сүйретуші алдын ала сақтанудың және тіркеп сүйретілетін объектіні сақтаудың барлық шараларын қабылдауы керек.

      18. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде тіркеп сүйрету объектісін қалдырған жағдайда, тіркеп сүйретуші өзі қалдырған тіркеп сүйретілетін объектінің осы учаскедегі кеме қатынасына, осы аудандағы басқа да кемелерге қауіп және экологиялық ластану қаупін тудырмауы үшін барлық ықтимал шараларды қабылдайды.

      19. Тіркеп сүйретілетін объектімен көлік оқиғасы болған жағдайда, тіркеп сүйретуші жөнелтушімен бірлесіп, мұндай оқиғадан келтірілген залалды азайту және оның салдарларын жою жөнінде шаралар қабылдайды.

Тарау 4. Тiркеп сүйрету жөнiндегi қызметтерге ақы төлеу тәртібі

      20. Жөнелтуші тіркеп сүйретілетін объектіні тіркеп сүйрету үшін тіркеп сүйретушіге ұсынады және кемелердi, салдарды және өзге де жүзу объектiлерiн тiркеп сүйрету шартына сәйкес оған ақы төлейді.

      21. Егер ішкі су жолдарының қиын учаскелері арқылы салдарды алып өту үшін тіркеп сүйретуші қосалқы кемелерді ұсынған жағдайда, жөнелтушіден тіркеп сүйрету шартында айқындалған мөлшерде қосымша төлемақы алынады.

5. Тіркеп сүйретілетін объектіні тіркеп сүйретуге ұсыну тәртібі

      22. Жөнелтуші тіркеп сүйретілетін объектіні тіркеп сүйретушіге оны тіркеп сүйретуге дейін қажетті уақытты есепке ала отырып, тіркеп сүйрету шартында көрсетілген мерзімде тексеріп қарауға ұсынады. Тіркеп сүйретілетін объектіні тексеріп қарау үшін ұсыну уақыты жергілікті жер жағдайларына сүйене отырып, тіркеп сүйрету шартында белгіленеді.

      23. Тіркеп сүйретуші кеменің капитаны тіркеп сүйретілетін объектіні қабылдағанға дейін оны қарауды жүргізеді, тіркеп сүйрету үшін қажетті құжаттарды, тіркеп сүйретілетін объектінің жарағын (такелажын) және жабдығын, тіркеп сүйретілетін объектінің габаритін, тіркеп сүйретілетін объектінің Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 537 бұйрығымен бекітілген Ішкі су жолдарымен жүзу қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде № 11347 тіркелген), ал салдарға қатысты – салдарды қалыптастыру мен жарақтандырудың техникалық шарттарына сәйкестігін тексереді.

      24. Тіркеп сүйрету шарты бойынша жолда тіркеп сүйретілетін объектіні басқару қажет болмаған, ал экипаждың тіркеп сүйретілетін объектіде болуы қиын немесе қауіпті болып табылған жағдайда, шартта тіркеп сүйретілетін объектінің экипажын тіркеп сүйрегіш кемеде орналастыру көзделеді.

6. Кеменiң, салдардың және өзге де жүзу объектiлерiнiң
экипаж құрамына және тiркеп сүйретудi жүзеге асыратын
тұлғаларға қойылатын талаптар

      25. Тіркеп сүйретілетін объектіні экипажбен және жолсеріктермен жасақтау тәртібі тіркеп сүйрету шартында айқындалады, бұл ретте кеменің жүзуге шығу күні оның экипажының саны кемінде, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 18 ақпандағы № 134 бұйрығымен бекітілген Кеме экипажының ең аз құрамы туралы талаптарда (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде № 10788 тіркелген) белгіленген санды құрайды.

      26. Тіркеп сүйретілетін объект экипажының мүшелері кеме қатынасы қауіпсіздігін, тіркеп сүйретілетін объектінің сақталуын қамтамасыз ету бөлігінде тіркеп сүйретушінің өкімдерін орындайды және тіркеп сүйретілетін объектімен болатын көлік оқиғаларының алдын алу бойынша шараларды қабылдайды. Сондай-ақ тіркеп сүйретуде тіркеп сүйрету кемесінің капитаны және тіркеп сүйретуш объектісінің өкілімен тіркеп суйрету объектісінің және кеме экипажының нақты және бір қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз етеді.

      27. Тіркеп сүйрету кемесінің капитаны рейске шығу кезінде тіркеп сүйретілетін кемелердің, салдардың және өзге де жүзу объектілерінің экипаж мүшелеріне немесе жолсеріктеріне кемедегі олардың құқықтары мен міндеттері, тәртіп және еңбекті қорғау қағидалары туралы нұсқау жүргізеді.

      28. Жүру жолында тіркеп сүйрегіш экипажы, тіркеп сүйретілетін кемелердің, салдардың және өзге де жүзу объектілерінің жолсеріктері немесе экипаж мүшелері тіркеп сүйретілетін кемелердің, салдардың және өзге де жүзу объектілерінің жай-күйін бақылауды жүзеге асырады, қажет болған кезде корпусты судан тазартуды және сақталуын қамтамасыз етумен байланысты басқа да жұмыстарды орындайды, сондай-ақ әрбір жағалауға шығудан немесе түбінің топыраққа тиюінен кейін кемелер мен жүзу объектілерінің трюмдерін жүйелі тексеріп қарайды.

Тарау 7. Тiркеп сүйретiлетiн объектiнi жөнелту, қабылдау және тапсыру тәртібі

      29. Салдарды жөнелтуші мыналарды жүзеге асырады:

      1) салдарды қалыптастыру;

      2) жөнелтуші мен тіркеп сүйреушінің арасында келісілген және тіркеп сүйреу шартының талаптарына сәйкес келетін, көрсетілген мерзімде оларды тіркеп сүйретушімен алдын ала келісілген, тіркеп сүйрету үшін ұсынылған жерлерге оларды шығару;

      3) жөнелту пункттерінде және салдардың тұру және қайта қалыптастыру пункттерінде айлақтық құрылғыларды жабдықтау;

      4) салдардың көпір астынан, шлюздер және кеме қатынасы үшін басқа да қиын ішкі су жолдарының учаскелері арқылы өтуі үшін жолда оларды қайта қалыптастыру;

      5) салдарды қосалқы кемелермен қиын учаскелер арқылы алып өту;

      6) жолдағы профилактикалық және авариялық жөндеу.

      30. Тіркеп сүйретуші тіркеп сүйретілетін объектінің межелі пунктке келу уақыты туралы алушыны 24 сағаттан кешіктірмей, сондай-ақ тіркеп сүйретілетін объект келгенге дейін 6 сағат бұрын қайталап хабардар етеді.

      31. Тіркеп сүйретілетін объектіні алушы тіркеп сүйретушіге тіркеп сүйретілетін объектіні қоятын орынды және оны қабылдау орнын көрсетеді, сондай-ақ тіркеп сүйретілетін объектіні қауіпсіз қоюды қамтамасыз етеді.

      32. Тіркеп сүйретілетін объектінің межелі пунктке келуі бойынша тіркеп сүйретуші мен алушы бірлесіп, оны тексеріп қарауды жүзеге асырады.

      33. Егер тіркеп сүйретілетін объект межелі пунктке зақымдалған белгілерімен жеткізілген болса, тіркеп сүйретуші мен объектіні алушы тараптарының өкілдері бірлесіп немесе екі жақтың келісімі бойынша тәуелсіз бағалау ұйымын тарта отырып, зақымдануды қарау мен бағалауды жүргізеді және коммерциялық актіні жасайды.

      34. Сондай-ақ салдарға қатыстыда, жасалған коммерциялық актіде бөренелерді қайта есептеусіз ерекшелік негізінде көрсетілген бірліктегі сүрек санын көрсете отырып және жылжымалы салдар бірлігінде сүректің жуық санын көрсете отырып, жарамды күйде келген салдар бірліктерін есептеу жүргізіледі.

      35. Салдардың зақымдалған бірліктерінен жасалған материалдарды түпкілікті беру мен қабылдау судан жағалауға ауыстырған кезде немесе тіркеп сүйретуші мен алушы тараптары өкілдерінің оларды суда тексеріп қарау жолымен жүзеге асырылады.

      36. Осы Қағидалардыңның 31, 32, 33, 34-тармақтарында көзделген іс-қимылдар тіркеп сүйрету аяқталған уақыттан бастап шартта көрсетілген мерзімнен кешіктірілмей жүзеге асырылады.

  Кемелерді, салдарды және
өзге де жүзу объектілерін
тіркеп сүйрету қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

№ __________________________
Кемелердi, салдарды және өзге де жүзу объектiлерiн тiркеп сүйреу көлiк жүк құжаты
Транспортная накладная
буксировки судов, плотов и иных плавучих объектов №____от_____

Жөнелту пунктi

Пункт отправления_________________

Жөнелтушi

Отправитель ______________________

__________________________________

(толық атауы)

(полное наименование)

Межелі пунктi

Пункт назначения __________________

Алушы

Получатель ________________________

___________________________________

(толық атауы)

(полное наименование)

Жөнелтушiнiң почталық мекенжайы

және банктiк деректемелерi

Почтовый адрес и банковские

реквизиты отправителя

__________________________________

__________________________________

__________________________________

Алушының почталық мекенжайы

және банктiк

деректемелерi

Почтовый адрес и банковские

реквизиты получателя

___________________________________

___________________________________

___________________________________

Тiркеп сүйре-тiлетiн

объектi-

нiң

нөмiрi

(атауы)

Номер (название) букси-

руемого

объекта

Жөнелтушiнiң

белгiлеуi бойынша

деректер

Данные по определению отправителя

Тарифтiк белгiлер

Тарифные отметки

Габарит-

тер (м)

Габариты (м)

Көлем

(текше

м.)

Объем

(м.куб)

Сал-

мақ

(т)

Вес

(т)

Тiркеп

сүйреу

қашықтығы

(км)

Рас-

стояние буксировки

(км)

Жол

габарит-

терi Габариты

пути

Тiркеп

сүйреу-

шiнiң

белгiсi Отметка

букси-

ровщика


Ұзындығы

Длинна ______

Енi

Ширина ______

Шөгуi

Осадка ______







Тереңдiгi

Глубина ________

Енi

Ширина ________

Айналым

R закруг-

ления ________



      Салдың көлемi және кеменiң суысырғыштығы

      Объем плота или водоизмещение судна________________________ (жазумен) (прописью)

      Жинақталған салдағы және құрамдағы жүкқұжатының №

      № накладных в сборном плоту или составе


1. Объектiнi (салдың, кеменiң және

басқа объктiлердің) дайындығы мен

оның қауiпсiз жүзуі мен тіркеп

сүйреуге жарамдылығы үшін

___________________ жауап береді

(ұйымның атауы)

За подготовку объекта (плота, судна

и др. объектов) и пригодность его для

безопасного плавания и буксировки

отвечает

_______________________________________

(наименование организации)

2. Тіркеп сүйретiлетiн объектiдегi

қауiпсiз-дiктi қамтамасыз етуге

жауапты

_______________________________________

(Т.А.Ә., лауазымы)

Ответственный за обеспечение

безопасности на буксируемом объекте

_______________________________________

(ФИО, должность)

3. Қоса берiлген құжаттар:

Приложены документы:

А)_____________________________________

Б)_____________________________________

В)_____________________________________

Г)_____________________________________

Жөнелтушi:

Отправитель:___________________________

(қолы, мөрi)

(подпись, печать)

ТӨЛЕМДЕР:

ПЛАТЕЖИ:

1. _________ № _________

шартқа сәйкес

_______сомада жөнелту

(жазумен) пунктінде

алынды

Взяты в пункте

отправления согласно

договора № ___ от

________ в сумме

________________________

(прописью)

________________________

2. Тіркеп сүйреу

үдерісіндегi қосымша

төлемдер

Дополнительные платы в

процессе буксировки

________________________

________________________

3. Төлемдер барлығы:

Всего платежей:

Алынған:

________________________

(жазумен)

Получено:

________________________

(прописью)

Қолы

м.о.

Подпись

м.п.

  Кемелерді, салдарды және
өзге де жүзу объектілерін
тіркеп сүйрету қағидаларына
2-қосымша

      Нысан

АКТ №________
тіркеп сүйретілетін объектінің тіркеп сүйретуге дайындығы туралы

      Жөнелту пункті ___________________ Күні _______________

      (пунктің атауы) (басылған күні)

      Жөнелтуші ___________________________________________________________

      (толық атауы) (полное наименование)

      Тіркеп сүйретуші ____________________________________________________

      (толық атауы) (полное наименование)

      Тіркеп сүйретілетін объект тіркеп сүйреуге қабылданады ________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (кедергі келтіретін ақаулар мен кемшіліктер жоқтығы немесе олардың жойылғандығы туралы)

      Тіркеп сүйрету объектісін және басқада құрылғылардың

      қауiпсiздiгін қамтамасыз ететін тұлғалар саны ______, жауапты

      жетекшілік ететін тұлға ____________________________________________________________________.

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (бұдан әрі – т.а.ә.) және лауазымы)

      Ескертулер: ___________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Жөнелтуші: __________________________________________________________

      (т.а.ә (болған жағдайда), лауазымы және қолы)

      Тіркеп сүйреуші: ____________________________________________________

      (т.а.ә (болған жағдайда), лауазымы және қолы)

On approval of the Rules of Towing of Vessels, Rafts and Other Floating Facilities

Order of the Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan No. 423 dated May 12, 2016. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on June 13, 2016 under No. 13783.

      Unofficial translation

      In compliance with subparagraph 26-25) of paragraph 1 of Article 9 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 6, 2004 "On Inland Water Transport" I HEREBY ORDER:

      1. That the enclosed Rules of Towing of Vessels, Rafts and Other Floating Facilities shall be approved.

      2. The Transport Committee of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan (A. Asavbayev ) shall:

      1) ensure state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) send a copy hereof in print and electronic form for official publication in periodicals and Adilet, the legal information system within ten calendar days after its state registration with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, as well as to the Republican Legal Information Center within five working days from the date of receipt of the registered order for inclusion in the reference control bank of regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the Internet resource of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan and on the web-portal of government agencies;

      4) within ten business days after the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submit to the Legal Department of the Ministry for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan the information on the implementation of measures provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph.

      3. The control over the execution of this order shall be assigned to the supervising Vice Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan.

      4. This order shall become effective ten calendar days after the day of its first official publication.

      Minister
for Investments and Development
of the Republic of Kazakhstan
A. Issekeshev 

  Approved
by order of the Minister
for Investments and Development of the
Republic of Kazakhstan
No. 423 dated May 12, 2016

Rules for Towing of Vessels, Rafts and Other Floating Facilities
Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for Towing of Vessels, Rafts and Other Floating Facilities (hereinafter referred to as the Rules) are developed in accordance with subparagraph 26-25) of paragraph 1 of Article 9 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 6, 2004 “On Inland Water Transport ” (hereinafter - the Law).

      2. These Rules determine the procedure and conditions for drawing up an invoice, shipping and other documents, arranging towing, paying for towing services, presenting a towed facility for towing, crew requirements for rafts and other floating facilities, and persons towing, sending, reception and delivery of the towed facility.

      3. The Rules shall apply to all ships, rafts and other floating facilities, regardless of their affiliation, when towing on the inland waterways of the Republic of Kazakhstan.

      4. The following concepts are used in the Rules:

      1) recipient - a person authorized to receive ships, rafts and other floating facilities on the basis of a bill of lading;

      2) sender - a person, on the basis of a towing contract, presenting tows, rafts and floating facilities to the towing vessel for towing them to the destination and delivery to the recipient;

      3) seaworthiness certificate - one of the main documents of the Register of Shipping issued in accordance with the Rules of the Register of Shipping;

      4) raft - floating structures in the form of a flat platform, designed for transporting cargo or crossing on water;

      5) towing - transportation of one or several floating facilities connected together and designed to be transported using a special self-propelled vessel;

      6) towing vessel (tug) - a self-propelled vessel performing work on towing vessels, rafts and other floating objects;

      7) towed facility - a vessel, raft and other floating facility presented for towing;

      8) towing vehicle owner - a person who owns, on a right of ownership or other legal grounds, a vessel that provides services for towing vessels, rafts and other floating objects;

      9) the authorized body - the central executive body providing leadership in the field of inland water transport, as well as, within the limits provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan, intersectoral coordination.

      Other concepts used in these Rules shall be applied in accordance with the Law .

Chapter 2. The procedure and conditions for processing invoice,
shipping and other documents

      5. The sender, at the same time as the towed facility is presented for towing, shall submit a completed delivery note for towing ships, rafts and other floating facilities (hereinafter referred to as the delivery note) in the form in accordance with Appendix 1 to these Rules.

      6. The bill of lading shall be the main transport document and be signed by the sender for each presented towed item sent to one recipient and to one destination. When filling in the consignment note, corrections, erasures and blots, changes and additions to the information entered into the consignment note by the carrier after issuing the shipper with a receipt on the receipt of goods for carriage shall be prohibited, shall be certified by the carrier’s signature and a calendar stamp.

      7. In case of detection of defects and imperfections that prevent towing, a commercial act shall be drawn up between the towing vehicle and the sender in accordance with the Rules for the Carriage of Goods by Inland Water Transport, approved by order of the Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan No. 219 dated February 23, 2016 (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 13551), indicating the list of defects and deficiencies, as well as the timing of their elimination.

      8. In the absence of defects and deficiencies in the towed facility that impede towing, or their elimination, the parties shall draw up an act on the readiness of the towed facility for towing in the form in accordance with Appendix 2 to these Rules.

      When changing and supplementing the information in the bill of lading, it shall be certified by the signatures of the sender and the towing vessel operator.

Chapter 3. The procedure and conditions for the organization of tows

      9. Towing of the facilities shall be carried out in accordance with the contract for towing ships, rafts and other floating facilities (hereinafter referred to as the contract for towing). The towing contract shall be concluded in writing.

      10. The sender of the towed facility shall provide the necessary preparation for towing, its technical equipment, and staffing in accordance with the towing contract.

      The document confirming the arrival time of the towing vehicle to the towed facility shall be the ship's log.

      11. Before the start of towing, the sender shall present the seaworthiness certificate for towing the towed facility.

      12. The towing vehicle shall be towed by a qualified crew, technically equipped to tow, and meeting the requirements for ensuring the safety of navigation.

      13. A towing vessel (tug) shall be provided with a set of corrected maps along the crossing route.

      All vessels, including a towed vessel, if accompanied, have an ultra-short-wave radio station for two-way radiotelephone communications.

      14. When towing a towed vessel, a replacement towing cable shall be installed, equal in length and tensile strength to the main one.

      15. In the process of towing, the towing vehicle owner shall ensure the safety of navigation, guided by the legislative and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan governing activities in inland water transport.

      16. The captain of the towing vessel shall independently choose the method of towing the facility (pushing or towing) depending on the conditions of the route, unless otherwise provided by the towing agreement.

      In the absence of the shipowner, sender or their representatives, the captain of the ship shall be their representative.

      17. In emergency situations of a natural and man-made nature during towing, the towing vehicle owner shall take all precautions and the safety of the towed facility.

      18. In the event that a towed facility is left in emergency situations of natural and technological fire nature, the towing vessel operator shall take all possible measures so that the towed facility left by it does not create a danger to navigation in this section, to other vessels located in this area and to the danger of environmental pollution.

      19. In the event of a traffic accident with a towed facility, the towing vehicle owner together with the sender shall take measures to reduce the damage caused by such an accident and eliminate its consequences.

Chapter 4. Procedure for the payment of towing services

      20. The sender shall present the towed facility for towing to the towing vehicle and shall pay for it in accordance with the towing contract.

      21. The sender shall be charged an additional fee in the amount specified in the towing contract if the auxiliary vessels for guiding the rafts through the stretch sections of the inland waterways are provided by the towing vehicle.

Chapter 5. The order of presentation of the towed facility for towing

      22. The towed facility shall be presented to the towing vehicle by the sender for inspection within the time period specified in the towing contract and, with the calculation of the time required for inspection before towing it. The time for presentation of the towed facility for inspection shall be established in the towing agreement based on local conditions.

      23. The captain of the towing vessel, before receiving the towed facility, shall conduct its inspection, verify the documents necessary for towing, rigging of the towed facility, the dimensions of the towed facility as well as verify the compliance of the towed facility with the Rules for Navigation on Inland Waterways, approved by order of the Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan № 537 dated April 30, 2015 (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 11347), and in relation to rafts - the raft's compliance with the technical conditions for the formation and rigging of rafts (operational characteristics of the raft).

      24. In the case when, under the terms of towing, the control of the towed facility on the way is not required, and the presence of the crew in the towed facility is difficult or dangerous, the contract shall provide for the placement of the crew of the towed facility on a towed vessel.

Chapter 6. Requirements for the composition of the crew of the vessel, rafts and other floating facilities and persons engaged in towing

      25. The procedure for manning a towed facility with crew or guides shall be determined by the towing contract, and the number of crew on the day of its sailing shall be no less than the minimum requirements for the crew of ships, approved by order of the acting Minister for Investments and Development of the Republic of Kazakhstan No. 134 of February 18, 2015 (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 10788).

      26. The crew members of the towed facility shall comply with the towing instructions regarding the safety of navigation, the safety of the towed facility and take measures to prevent traffic accidents with the towed facility. Also, when towing, the captain of the towing vessel and the representative of the towed facility shall ensure a clear and coordinated work of the crew of the vessel and the towed facility.

      27. The captain of the towing vessel, when embarking on a voyage, shall instruct crew members or guides of towed vessels, rafts and other floating facilities about their rights and obligations, including on the management of the towed facility, labor protection and safety on ships.

      28. On the way, the crew of the tugboat, guides or crew of the towed vessel, raft and other floating facility shall monitor the condition of the towed vessels, rafts and other floating facilities, if necessary, remove water from the hull and other work related to ensuring safety, as well as inspect the holds of ships and floating facilities after each bulk ashore or touching the bottom of the ground.

Chapter 7. The order of departure, reception and delivery of the towed facility

      29. The sender of ships, rafts and other floating facilities shall carry out:

      1) the formation of rafts;

      2) their withdrawal to the places of presentation for towing previously agreed upon with the towing vehicle within the time periods specified in the agreed between the sender and the towing vehicle and corresponding to the conditions of the towing contract;

      3) equipment of berthing devices at points of departure and in points on storages and reformation of rafts;

      4) the reformation of rafts on the way for their passage under bridges, through locks and other sections of inland waterways difficult for navigation;

      5) pilotage of rafts by auxiliary vessels through difficult sections;

      6) preventive and emergency repairs on the way.

      30. The towing vehicle owner shall notify the recipient of the arrival time of the towed facility to the destination no later than 24 hours as well as 6 hours before the arrival of the towed facility.

      31. The recipient of the towed facility shall indicate to the towing vehicle owner the location of the towed facility and the place of its reception, and also ensure the safe setting of the towed facility.

      32. Upon the arrival of the towed facility to the destination, the towing vehicle owner and the recipient shall jointly inspect it.

      33. In the event that the towed facility is delivered to the destination with signs of damage, representatives of the towing vehicle owner and the recipient of the facility shall jointly inspect and assess the damage, or with the help of an independent assessment organization, a commercial act shall be drawn up by mutual agreement.

      34. In relation to rafts, units of rafts that arrived in good condition shall be also counted, indicating the amount of wood in the indicated units in the drawn up commercial act on the basis of specifications without counting logs and indicating the approximate amount of wood in damaged units of rafts.

      35. The final delivery and acceptance of material from damaged rafts shall be carried out when moving from water to shore or by inspecting them in the water by representatives of the towing party and the recipient.

      36. The actions provided for in paragraphs 31, 32, 33, 34 of these Rules shall be carried out no later than the deadline specified in the contract for towing from the end of towing.

  Appendix 1
to the Rules for Towing Ships,
Rafts and Other Floating Facilities

      The form

      № __________________________
Кемелердi, салдарды және өзге де жүзу объектiлерiн тiркеп сүйреу көлiк жүк құжаты
Bill of Landing for towing ships, rafts and other floating objects No. ____ of ____


Жөнелту пунктi
Departure point_____________
Жөнелтушi
Sender __________________
_______________________________
(толық атауы)
(full name)

Межелі пунктi
Final destination______________
Алушы
Receiver ____________________
_______________________________
(толық атауы)
(full name)

Жөнелтушiнiң почталық мекенжайы
және банктiк деректемелерi
Sender's mailing address and bank details
______________________________
______________________________
______________________________

Алушының почталық мекенжайы
және банктiк
деректемелерi
Receiver’'s mailing address and bank details
________________________________
________________________________
________________________________

Тiркеп cүйретiлетiн объектiнiң нөмiрi (атауы)
Number (name) of the towed facility

Жөнелтушiнiң
белгiлеуi бойынша
деректер
Sender Identification Data
 

Тарифтiк белгiлер
Tariff marks
 

Габариттер (м)
Dimensions
(m)

Көлем (текше м.)
Volume
(cubic meters)

Салмақ
(т)
Weight
(t)

Тiркеп сүйреу қашықтығы (км)
Towing distance
(km)

Жол габариттерi
Dimensions of the path
 

Тiркеп сүйреушiнiң белгiсi
Towing vehicle owner mark


Ұзындығы
Length ____
Енi
Width ____
Шөгуi
Water draft____




Тереңдiгi
Depth _____
Енi
Width ______
Айналым
R rounding ________


      Салдың көлемi және кеменiң суысырғыштығы___________________(жазумен)

      Raft volume or displacement

      (in words)

      Жинақталған салдағы және құрамдағы жүкқұжатының №

      № No. of consignment notes in a combined raft or composition


1. Объектiнi (салдың, кеменiң және
басқа объктiлердің) дайындығы мен
оның қауiпсiз жүзуі мен тіркеп
сүйреуге жарамдылығы үшін
___________________жауап береді
(ұйымның атауы)
Responsible for the preparation of the facility (raft, ship and other objects) and its suitability for safe navigation and towing
______________________________
(organization name)
2. Тіркеп сүйретiлетiн объектiдегi
қауiпсiз-дiктi қамтамасыз етуге
жауапты
______________________________
(Т.А.Ә., лауазымы)
Person responsible for safety at the towed facility
_____________________________
(full name, position)
3. Қоса берiлген құжаттар:
Attached documents:
А)___________________________
Б)___________________________
В)___________________________
Г)___________________________
Жөнелтушi:
Sender:_______________
(қолы, мөрi)
(signature, stamp)

ТӨЛЕМДЕР:
PAYMENTS:
1. _________№______
шартқа сәйкес
_______сомада жөнелту
(жазумен) пунктінде
алынды
made at the point of departure according to contract No. ___ of
________ in an amount of
___________________
(in words)
_______________________
2. Тіркеп сүйреу
үдерісіндегi қосымша
төлемдер
Additional payments in the processs of towing
_______________________
___________
3. Төлемдер барлығы:
Payments in total:
Алынған:
_____________________
(жазумен)
Received:
_____________________
(in words)
Қолы
м.о.
Signature
Stamp here


  Appendix 2
to the Rules for Towing Ships,
Rafts and Other Floating Facilities

      The form

ACT No. ________ on the readiness of the towed facility for towing

      Departure point ___________________ Date _____________

      (point name) (date of compilation)

      Sender _____________________________________________________

      (толық атауы) (full name)

      Towing vehicle owner

      _____________________________________________________

      (толық атауы) (full name)

      The towed facility is accepted for towing ___________________

      _____________________________________________________________________

      ____ _________________________________________________________________

      (without defects preventing towing, or their

      elimination, namely)

      The protection of the towed facility and other equipment is carried out by

      conductors in the amount of _____ people under the guidance

      of _______________________________________________________.

      (surname , name, patronymic (if any) (hereinafter - full name )

      and position held)

      Notes: _____________________________________________________________________

      _ ____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Sender: ________________________________________________________

      (full name (if any), position held and signature)

      Towing vehicle owner:

      ________________________________________________________

      (full name (if any), position held and signature)