Асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы есепті ұсыну қағидалары мен мерзімдерін және оның нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 7 қыркүйектегі № 551 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 11 қазанда № 14319 болып тіркелді.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз

      "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің 86-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мына:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы есепті ұсыну қағидалары мен мерзімдері (бұдан әрі – Қағида);

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы есептің нысаны бекітілсін.

      2. Балалардың құқықтарын қорғау комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялау үшін электрондық тасымалдағышта елтаңбалы мөрмен куәландырылған қағаз данасын қоса бере отырып жолдауды;

      3) тіркелген осы бұйрықты алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің мөрімен расталған және осы бұйрыққа қол қоюға уәкілетті адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған баспа және электрондық түрдегі көшірмелерін Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Б. Асыловаға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2017 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін Қағиданың 8, 9 және 10-тармақтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
Е. Сағадиев

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2016 жылғы 7 қыркүйекте
№ 551 бұйрығына
1-қосымша

Асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары
туралы және денсаулық жағдайы туралы есепті ұсыну
қағидалары мен мерзімдері
1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы есепті ұсыну қағидалары мен мерзімдері (бұдан әрі – Қағида) "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 86-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Қағида асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы есепті (бұдан әрі – есеп) ұсынудың тәртібін және мерзімін айқындайды.

      3. Осы Қағидада мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бала асырап алу жөніндегі агенттіктер - өз мемлекетінің аумағында балаларды асырап алу бойынша қызметті жүзеге асыратын және Кодексте белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының аумағында осындай қызметті жүзеге асыру үшін аккредиттелген коммерциялық емес, шетелдік ұйымдар;

      2) Жетім балалардың, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балалардың және балаларды өз отбасына тәрбиелеуге қабылдауға тілек білдірген адамдардың республикалық деректер банкі (бұдан әрі – Республикалық деректер банкі) – жетім балалар, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балалар туралы, сондай-ақ жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды өз отбасына тәрбиелеуге қабылдауға тілек білдірген адамдар туралы мәліметтерді қамтитын деректер базасы;

      3) шет елдердегi мекемелер - Қазақстан Республикасының шет елдерде орналасқан дипломатиялық және оларға теңестiрiлген өкілдiктерi, сондай-ақ консулдық мекемелерi;

      4) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық символдар жиынтығы.

      4. Есеп бала асырап алу туралы соттың шешімі күшіне енген күннен бастап және оның кәмелетке толғанына дейін ұсынылады.

2-тарау. Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын
Қазақстан Республикасының азаматтары асырап алған баланың
өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық
жағдайы туралы есепті ұсыну тәртібі мен мерзімдері

      5. Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын бала асырап алушылар жылына кемінде бір рет бала он сегіз жасқа толғанға дейін бала асырап алу туралы сот шешімі шыққан жер бойынша қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органға (бұдан әрі – орган) есеп ұсынады.

      6. Есеп қазақ немесе орыс тілінде жасалады және есепті тапсыру мерзімі басталатын күнге дейін бір ай бұрын және есеп тапсыру мерзімі аяқталатын айдан кешіктірілмей органға ұсынылады.

      7. Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын бала асырап алушылар есептерді орган немесе Республикалық деректер банкі арқылы ұсынады.

      8. Есеп органға түскен жағдайда, орган қызметкері есептің электронды нұсқасын Республикалық деректер банкіне енгізеді.

      9. Есепті Республикалық деректер банкі арқылы ұсынған жағдайда асырап алушылар Республикалық деректер банкіндегі жеке кабинетке өз бетінше кіреді және "Есептер" деген бетбелгіні белсендіреді.

      Ашылған терезеде асырап алушылар асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы ақпаратты дербес енгізеді және электрондық-цифрлық қолтаңбасын (бұдан әрі – ЭЦҚ) қояды.

3-тарау. Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан
Республикасының азаматтары болып табылатын бала асырап алушылардың және
шетелдік бала асырап алушылар асырап алған баланың өмір сүру, оқу тәрбие
жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы есепті ұсыну тәртібі
және мерзімі

      10. Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын бала асырап алушылар және шетелдік бала асырап алушылар Қазақстан Республикасының балалардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органына (бұдан әрі – уәкілетті орган) бала асырап алу туралы сот шешімі заңды күшіне енгеннен кейін бала он сегіз жасқа толғанға дейін алғашқы үш жылда әрбір алты ай сайын, кейінгі жылдары – жылына кемінде бір рет есеп ұсынады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 29.10.2018 № 593 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Есептер есеп тапсыру мерзімі басталатын күнге дейін бір ай бұрын және есеп тапсыру мерзімі аяқталатын айдан кешіктірілмей бала асырап алушы және бала тұратын елдегі Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері, бала асырап алу жөніндегі агенттіктер немесе Республикалық деректер банкі арқылы аумағында асырап алынған бала тұратын елдің ресми тілінде ұсынылады.

      12. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, ұсынылатын есептер белгіленген тәртіппен заңдастырылады, сондай-ақ қазақ немесе орыс тіліне аударылады.

      Бұл ретте, аударма не аудармашының қолы бала асырап алушылардың тұрғылықты жері бойынша Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерінде куәландырылады не оны Қазақстан Республикасының аумағындағы нотариус куәландырады.

      13. Бала асырап алушы және бала тұратын елдегі Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері және бала асырап алу жөніндегі агенттіктер Қазақстан Республикасының балалардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органына есептерді ұсынуды ұйымдастырады.

      14. Есеп уәкілетті органға түскен кезде, уәкілетті орган қызметкері есептің электронды нұсқасын Республикалық деректер банкіне енгізеді.

      Ескерту. 3-тарау 14-тармақпен толықтырылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 29.10.2018 № 593 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      15. Есептің электронды нұсқасы Республикалық деректер банкіне енгізілгеннен кейін есеп бала асырап алу туралы сот шешімі шыққан жер бойынша органға жіберіледі.

      Ескерту. 3-тарау 15-тармақпен толықтырылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 29.10.2018 № 593 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Қазақстан Республикасы
  Білім және ғылым министрінің
  2016 жылғы 7 қыркүйектегі
  № 551 бұйрығына 2-қосымша
  Әкімшілік деректерді жинауға
арналған нысан

Асырап алынған баланың өмір сүру, оқу, тәрбие жағдайлары туралы және денсаулық жағдайы туралы есеп

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 29.10.2018 № 593 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Нысанның индексі: ОУР-1.

      Ақпаратты ұсыну кезеңділігі: асырап алу туралы сот шешімі заңды күшіне енгеннен кейін алғашқы үш жылда әрбір алты ай сайын, кейінгі жылдары – жылына кемінде бір рет.

      Нысан кімге ұсынылады: Қазақстан Республикасының балалардың құқықтарын қорғау саласындағы уәкілетті органына, бала асырап алу туралы сот шешімі шыққан жер бойынша қорғаншылық немесе қамқоршылық жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын органдарға, Республикалық деректер банкіне.

      Ақпаратты ұсынатын адамдар тобы: Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын бала асырап алушылар, Қазақстан Республикасынан тыс жерде тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын бала асырап алушылар және шетелдік бала асырап алушылар, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері және бала асырап алу жөніндегі агенттіктер.

      Баланың асырап алынғанға дейінгі Т.А.Ә. (бар болса) ___________________________

      Баланың жынысы_________________________________________________________

      Баланың асырап алынғанға дейінгі туған күні__________________________________

      Бала асырап алынған өңір__________________________________________________

      Соттың атауы, бала асырап алу туралы соттың шешімі заңды күшіне

      енген күн________________________________________________________________

      Баланың асырап алынғаннан кейінгі Т.А.Ә. (бар болса)

      ________________________________________________________________________

      Баланың асырап алынғаннан кейінгі туған күні________________________________

      Асырап алушылардың Т.А.Ә. (бар болса)

      _______________________________________________________________________

      Баланың және асырап алушылардың мекенжайы, телефоны (есеп беру сәтінде)

      ________________________________________________________________________

      Асырап алушылардың жұмыс орны, мекенжайы, телефоны (есеп беру сәтінде)

      ________________________________________________________________________

      Бала асырап алуды өткізген агенттіктің атауы (шетелде тұрақты тұратын Қазақстан

      Республикасының азаматтары, шетелдіктер үшін)

      ________________________________________________________________________

      Денсаулық жағдайы:

      1) физикалық даму деңгейі және оның үйлесімділік дәрежесі (бойы,

      салмағы)________________________________________________________________;

      2) жүйке-психикалық даму деңгейі (көңіл-күй әрекеттерінің

      барабарлығы)____________________________________________________________;

      3) ағза органдары мен жүйелерінің функционалдық

      жағдайы_________________________________________________________________;

      4) аурулардың, ауру жағдайларының және өзгерістердің, оның ішінде созылмалы

      аурулардың бар (жоқтығы), туа біткен даму кемістігінің анықталуы

      (білінуі)__________________________________________________________________;

      5) операциялық араласу ____________________________________________________;

      6) иммундау (егу)__________________________________________________________;

      7) профилактикалық медициналық тексеріп-қарау______________________________;

      8) тамақтану______________________________________________________________;

      9) жағымсыз әдеттері (бар болса) ____________________________________________;

      10) келбеті (ұқыптылық, тазалық, киімінің жасына, жынысына, мәдениетке

      сәйкестігі)______________________________________________________;

      11) өзін-өзі күту дағдылары (өз бетінше киіне, тамақтана

      білу)____________________________________________________________;

      12) бар проблемалар (оларды шешу жолдары, қабылданған

      шаралар)_________________________________________________________________.

      Білімі:

      1) білім беру ұйымдарына бару (балабақша, мектеп, колледж, ЖОО (18 жасқа толғанға

      дейін)) немесе өз бетінше оқу (үйде немесе экстерн), олардың жасына, дамуына және

      қажеттілігіне сәйкестігі

      _________________________________________________________________________;

      2) қосымша білім беру ұйымдарына бару (үйірмелер, секциялар, шығармашылық үйлері,

      жексенбілік, музыка және спорт мектептері,

      курстар)_________________________________________________________________;

      3) табыстары мен жетістіктері _______________________________________________;

      4) бар проблемалар (оларды шешу жолдары, қабылданған

      шаралар)________________________________________________________________.

      Әлеуметтік сала:

      1) отбасылық қатынастар (асырап алынған бала және ата-анасы, асырап алынған бала және

      отбасында тәрбиеленетін басқа балалар, асырап алынған бала және жақын туыстар

      арасындағы қатынастар, бауыр басушылық, аталған қатынастардың балаға

      әсері)________________________________________________;

      2) білім беру ұйымдарындағы қатынастар (оқытушылармен және басқа

      оқушылармен қарым-қатынас)______________________________________________;

      3) баланың қоршаған ортадағы қатынастары (ересектермен және көрші

      балалармен, таныс және отбасы мүшелерінің жолдастарымен

      қатынастары)_____________________________________________________________;

      4) кәсіптік бағдар, қызмет саласын таңдау, 14 жастағы балалар үшін –

      жұмыспен қамту __________________________________________________________;

      5) бар проблемалар (оларды шешу жолдары, қабылданған

      шаралар)________________________________________________________________.

      Даму:

      1) қызығушылығы, құмарлығы, хоббиі ________________________________________;

      2) бар проблемалар (оларды шешу жолдары, қабылданған

      шаралар)________________________________________________________________.

      Бала асырап алушылардың отбасы туралы мәліметтер:

      1) асырап алушылардың ажырасуы (баланың қай ата-анамен қалғандығын көрсету)

      ________________________________________________________________________;

      2) қабілеттілігін жоғалту, бала асырап алушылардың қайтыс болу жағдайлары

      (бала кіммен қалғанын көрсету)_____________________________________________;

      3) қайта некеге тұру (екінші ата-анасымен қарым-қатынаста болу тәртібін көрсету)

      ________________________________________________________________________;

      4) тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлары (жалпы және тұрғылықты ауданы;

      тұрғын үйдің тиесілілігі мен жайлылығы; санитариялық-гигиеналық жай-күйі – жақсы,

      қанағаттанарлық, баланың жеке бөлмесінің, ойнайтын, сабақ

      оқитын орнының болуы)___________________________________________________;

      5) табыстың деңгейі (отбасының бар табысын, табыстың отбасының,

      оның ішінде баланың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін жеткіліктілігін көрсету),

      баланың тамаққа, үйге, гигиенаға, киімге, медициналық көмекке,

      білімге базалық қажеттілігін қанағаттандыруы

      ________________________________________________________________________;

      6) жұмыс орны және режимі, бала асырап алушылардың жұмыс уақытында

      баланың бос уақытын ұйымдастыруы ________________________________________;

      7) бар проблемалар (оларды шешу жолдары, қабылданған шаралар)

      ________________________________________________________________________.

      Қоршаған орта және логистика:

      1) баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету (тұрмыстағы қауіпті заттардың,

      дәрі-дәрмектің, электр құрылғыларының, газдың балалардың қолы жететін жерде

      болмауы)________________________________________________________________;

      2) үйде және басқа жерлерде балаға зиян келтіруі мүмкін қауіпті бағалау

      ________________________________________________________________________;

      3) білім беру, мәдениет және спорт мекемелерінің қолжетімділігі

      ________________________________________________________________________;

      4) бар проблемалар (оларды шешу жолдары, қабылданған шаралар)

      ________________________________________________________________________.

      Қосымша мәліметтер:

      1) назар аударуды талап ететін кез келген мәліметтер, мысалы,

      жазатайым оқиғалар көрсетіледі ____________________________________________;

      2) бар проблемалар (оларды шешу жолдары, қабылданған шаралар)

      ________________________________________________________________________.

      3) алдыңғы есеп барысында анықталған проблемалар бойынша қабылданған

      шаралар_________________________________________________________________;

      4) бала асырап алушыларға шеттен көмек керек пе (қандай екендігін көрсету)

      ________________________________________________________________________;

      Баланың фотосуреттері (үй жағдайында, достарының арасында).

      ______________ Т.А.Ә. (бар болса)

      20__ жылғы "____" _______________

      ________________

      (қолы)

      Әрбір жол міндетті түрде толтыруға жатады.

Об утверждении Правил и сроков предоставления отчета об условиях жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка и его формы

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 7 сентября 2016 года № 551. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 октября 2016 года № 14319.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 86 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) Правила и сроки предоставления отчета об условиях жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка (далее – Правила), согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) форму отчета об условиях жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка, согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету по охране прав детей в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копий на официальное опубликование в Информационно-правовую систему нормативных правовых актов Республики Казахстан " Әділет" и периодические печатные издания на электронном носителе с приложением бумажного экземпляра, заверенного гербовой печатью;

      3) в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного настоящего приказа направление его копии в печатном и электронном виде, заверенной печатью Министерства образования и науки Республики Казахстан и удостоверенной электронной цифровой подписью лица, уполномоченного подписывать настоящий приказ, для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы и международного сотрудничества Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Б. Асылову.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, за исключением пунктов 8, 9 и 10 Правил, которые вводятся в действие с 1 января 2017 года.

Министр образования и науки


Республики Казахстан

Е. Сагадиев


  Приложение 1
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 7 сентября 2016 года № 551

Правила и сроки предоставления отчета об условиях жизни,
обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка
Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и сроки предоставления отчета об условиях жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 86 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье" (далее – Кодекс).

      2. Правила определяют порядок и сроки предоставления отчета об условиях жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка (далее – отчет).

      3. В настоящих Правилах использованы следующие определения:

      1) агентства по усыновлению (удочерению) – некоммерческие, иностранные организации, осуществляющие деятельность по усыновлению (удочерению) детей на территории своего государства и аккредитованные для осуществления подобной деятельности на территории Республики Казахстан в порядке, установленном Кодексом;

      2) Республиканский банк данных детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, и лиц, желающих принять детей на воспитание в свои семьи (далее – Республиканский банк данных) – база данных, содержащая сведения о детях-сиротах, детях, оставшихся без попечения родителей, а также о лицах, желающих принять детей-сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, на воспитание в свои семьи;

      3) загранучреждения – находящиеся за рубежом дипломатические и приравненные к ним представительства, а также консульские учреждения Республики Казахстан;

      4) электронная цифровая подпись – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

      4. Отчет предоставляется с даты вступления в силу решения суда об усыновлении ребенка и до его совершеннолетия.

Глава 2. Порядок и сроки предоставления отчета об условиях
жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья
усыновленного ребенка гражданами Республики Казахстан,
постоянно проживающих на территории Республики Казахстан

      5. Усыновители, являющиеся гражданами Республики Казахстан, постоянно проживающие на территории Республики не реже одного раза в год до достижения ребенком восемнадцатилетнего возраста предоставляют отчет в орган, осуществляющий функции по опеке или попечительству (далее – орган), по месту вынесения решения суда об усыновлении ребенка.

      6. Отчет составляется на казахском или русском языке и предоставляется в орган за один месяц до даты наступления срока сдачи отчета и не позднее месяца истечения срока сдачи отчета.

      7. Предоставление отчетов усыновителями, являющимися гражданами Республики Казахстан, постоянно проживающие на территории Республики осуществляется через орган или Республиканский банк данных.

      8. При поступлении отчета в орган, сотрудник органа вносит электронную версию отчета в Республиканский банк данных.

      9. При предоставлении отчета через Республиканский банк данных усыновители самостоятельно входят в личный кабинет в Республиканском банке данных и активизируют закладку "Отчеты".

      В открывшемся окне усыновители самостоятельно вносят информацию об условиях жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка и подписывают электронно-цифровой подписью (далее – ЭЦП).

Глава 3. Порядок и сроки предоставления отчета об условиях
жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья
усыновленного ребенка гражданами Республики Казахстан,
постоянно проживающими за пределами Республики Казахстан
и иностранными усыновителями

      10. Усыновители, являющиеся гражданами Республики Казахстан, постоянно проживающими за пределами Республики Казахстан, и иностранные усыновители в первые три года после вступления в законную силу решения суда об усыновлении через каждые шесть месяцев, в последующие годы – не реже одного раза в год до достижения ребенком восемнадцатилетнего возраста представляют отчет в уполномоченный орган в области защиты прав детей Республики Казахстан (далее – уполномоченный орган).

      Сноска. Пункт 10 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 29.10.2018 № 593 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Отчеты представляют на официальном языке страны, на территории которой проживает усыновленный ребенок через загранучреждения Республики Казахстан, находящиеся в стране проживания усыновителя и ребенка, агентства по усыновлению (удочерению) или Республиканский банк данных за один месяц до даты наступления срока сдачи отчета и не позднее месяца истечения срока сдачи отчета.

      12. Представляемые отчеты легализуются в установленном порядке, если иное не предусмотрено законодательством Республики Казахстан, а также переводятся на казахский или русский язык.

      При этом перевод либо подпись переводчика удостоверяется в загранучреждениях Республики Казахстан по месту жительства усыновителей либо нотариусом на территории Республики Казахстан.

      13. Загранучреждения Республики Казахстан, находящиеся в стране проживания усыновителя и ребенка и агентства по усыновлению (удочерению) организуют представление отчетов в уполномоченный орган по защите прав детей Республики Казахстан.

      14. При поступлении отчета в уполномоченный орган сотрудник уполномоченного органа вносит электронную версию отчета в Республиканский банк данных.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 14 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 29.10.2018 № 593 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. После внесения электронной версии отчета в Республиканский банк данных, отчет направляется в орган по месту вынесения решения суда об усыновлении ребенка.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 15 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 29.10.2018 № 593 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 2
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 7 сентября 2016 года № 551

      Сноска. Приложение 2 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 29.10.2018 № 593 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Форма
для сбора административных
данных

Отчет об условиях жизни, обучения, воспитания и о состоянии здоровья усыновленного ребенка

      Индекс формы: ОУР-1.

      Периодичность представления: раз в полгода первые три года, раз в год после вступления в законную силу решения суда об усыновлении.

      Куда предоставляется: в уполномоченный орган в области защиты прав детей Республики Казахстан, органы, осуществляющие функции по опеке и попечительству по месту вынесения решения суда об усыновлении ребенка; Республиканский банк данных.

      Круг лиц представляющих информацию: усыновители, являющиеся гражданами Республики Казахстан, постоянно проживающие на территории Республики, усыновители, являющиеся гражданами Республики Казахстан, постоянно проживающими за пределами Республики Казахстан, и иностранные усыновители, загранучреждения Республики Казахстан, агентства по усыновлению (удочерению).

      Ф.И.О. (при его наличии) ребенка до усыновления
________________________________________________________________________
Пол ребенка_____________________________________________________________
Дата рождения до усыновления_____________________________________________
Регион, из которого был усыновлен ребенок__________________________________
Наименование суда, дата вступления в силу решения суда об усыновлении
__________________________________________________________________________
Ф.И.О. (при его наличии) ребенка после усыновления
__________________________________________________________________________
Дата рождения после усыновления ____________________________________________
Ф.И.О. (при его наличии) усыновителей________________________________________
Адрес проживания ребенка и усыновителей, телефон (на момент предоставления отчета)
___________________________________________________________________________
Место работы усыновителей, адрес, телефон (на момент предоставления отчета)
___________________________________________________________________________
Наименование агентства, при содействии которого проведено усыновление
(для граждан Казахстана, постоянно проживающих за рубежом, и иностранцев)
____ ________________________________________________________________________
Состояние здоровья:
1) уровень физического развития и степень его гармоничности (рост и вес)
____ ________________________________________________________________________;
2) уровень нервно-психического развития (адекватность поведения)
____________________________________________________________________________;
3) функциональное состояние органов и систем организма
____________________________________________________________________________;
4) отсутствие (наличие) болезней, болезненных состояний и изменений, в том числе
хронических, обнаружение/проявление врожденных пороков развития
____________________________________________________________________________;
5) оперативные вмешательства _________________________________________________;
6) иммунизация (прививки) ____________________________________________________;
7) профилактические медицинские осмотры ______________________________________;
8) питание ___________________________________________________________________;
9) вредные привычки (при наличии) _____________________________________________;
10) внешний вид (опрятность, чистоплотность, соответствие одежды возрасту, полу,
культуре) ____________________________________________________________________;
1) навыки самообслуживания (умение самостоятельно одеваться, питаться, обслуживать
себя) ________________________________________________________________________;
12) имеющиеся проблемы (пути их решения, принятые меры) ________________________;.
Образование:
1) посещение организаций образования (детский сад, школа, колледж, вуз (до достижения
18 лет)) или самостоятельное обучение (на дому или экстерн), их соответствие возрасту, развитию и потребностям
_____________________________________________________________________________;
2) посещение дополнительных организаций образования (кружки, секции, дома творчества,
воскресные, музыкальные, спортивные школы и курсы)
_____________________________________________________________________________;
3) успехи и достижения ________________________________________________________;
4) имеющиеся проблемы (пути их решения, принятые меры) ________________________.
Социальная сфера:
1) семейные отношения (отношения между усыновленным ребенком и родителями, между
усыновленным ребенком и другими детьми, воспитывающимися в семье, между
усыновленным ребенком и близкими родственниками, проявление привязанности, влияние
этих отношений на ребенка) _____________________________________________________;
2) отношения в организациях образования (отношения с преподавательским составом,
другими учащимися) ____________________________________________________________;
3) отношения в среде обитания ребенка (отношения с взрослыми и детьми, живущих по
соседству, знакомыми и друзьями членов семьи)
______________________________________________________________________________;
4) профессиональная ориентация, выбор сферы деятельности, трудоустройство для детей
старше 14 лет _________________________________________________________________;
5) имеющиеся проблемы (пути их решения, принятые меры)
______________________________________________________________________________;
Развитие:
1) интересы, увлечения, хобби____________________________________________________;
2) имеющиеся проблемы (пути их решения, принятые меры)__________________________;
Сведения о семье усыновителей:
1) развод усыновителей (указать с кем из родителей остался ребенок)
______________________________________________________________________________;
2) потеря дееспособности, смерть усыновителей (указать с кем остался ребенок)
______________________________________________________________________________;
3) повторные браки (указать порядок общения со вторым родителем)
______________________________________________________________________________;
4) жилищно-бытовые условия (общая и жилая площадь; принадлежность и
благоустроенность жилья; санитарно-гигиеническое состояние – хорошее,
удовлетворительное, наличие у ребенка собственной комнаты или места для игр занятий)
______________________________________________________________________________;
5) уровень дохода (указать имеющийся доход семьи, является ли доход достаточным для
обеспечения нужд семьи и ребенка в частности), удовлетворение базовых потребностей
ребенка в пище, жилье, гигиене, одежде, медицинской помощи и образовании
______________________________________________________________________________;
6) место и режим работы, организация досуга ребенка в рабочее время усыновителей
______________________________________________________________________________
7) имеющиеся проблемы (пути их решения, принятые меры)
______________________________________________________________________________;
Окружающая среда и логистика:
1) обеспечение безопасности ребенка (отсутствие доступа к опасным предметам в быту,
медикаментам, электроприборам и газу)
______________________________________________________________________________;
2) оценка риска нанесения ребенку вреда, как в домашних условиях, так и других местах
______________________________________________________________________________;
3) доступность учреждений образования, культуры и спорта
______________________________________________________________________________;
4) имеющиеся проблемы (пути их решения, принятые меры)
______________________________________________________________________________;
Дополнительные сведения:
1) указываются любые сведения, требующие внимания, к примеру, несчастные случаи
______________________________________________________________________________;
2) имеющиеся проблемы (пути их решения, принятые меры)
______________________________________________________________________________;
3) меры, принятые по проблемам, выявленным в ходе предыдущего отчета
______________________________________________________________________________
4) требуется ли сторонняя помощь усыновителям (указать какая именно)
______________________________________________________________________________.
Фотографии ребенка (в домашней обстановке и в кругу друзей).

                                                            Ф.И.О. (при его наличии)
                                                      "___" _________ 20__ года
                                                      ________________________
                                                            (подпись)

      Каждая строка подлежит обязательному заполнению.