"Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қарағанды облысы Ұлытау аудандық мәслихатының 2016 жылғы 4 тамыздағы III сессиясының № 35 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 8 қыркүйекте № 3953 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау аудандық мәслихатының 2020 жылғы 27 қарашадағы № 404 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау аудандық мәслихатының 27.11.2020 № 404 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ұлытау аудандық мәслихатының
сессиясының төрағасы,
мәслихат хатшысы
Т. Сейтжанов

  Ұлытау аудандық мәслихатының
2016 жылғы 04 тамыздағы №35
шешімімен
бекітілген

"Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы

      1. Осы "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) және оның сипаттамасы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленген және "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын анықтайды.

      2. Қызметтік куәлік (бұдан әрі - куәлік) мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінде атқаратын қызметін растайтын ресми құжат болып табылады.

      3. Куәлік бумвинилден жасалады және "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызметкерлеріне арналған.

      4. Куәлік белгіленген тәртіппен мәслихат хатшысының қолтаңбасымен беріледі.

      5. Куәлік лауазымға тағайындалған, ауыстырылған (қайта тағайындалған), бүлінген, алдындағы берілген куәлік жоғалған кезде беріледі.

      6. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, қызметтен босатылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) кезде, қызметкерлер тиісті өкімнің шыққан күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде куәлікті алған жеріне тапсырады.

      7. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды осы Қағидаларға 1-қосымшадағы нысан бойынша нөмірленетін және тігілетін, куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырылады.

      8. Куәліктердің берілуі мен қайтарылуын есепке алуды "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің бас маманы жүргізеді (бұдан әрі – бас маман) .

      9. Куәліктерді есептен шығаруды және жоюды осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша куәліктерді есептен шығаруға және жоюға арналған тиісті актіні жасай отырып, бас маман жүргізеді.

      10. Куәлікті жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда қызметкер үш жұмыс күні ішінде жазбаша түрде бас маманға хабарлайды.

      11. Куәлікті жоғалтқан адам жоғалған куәліктің жарамсыздығы туралы ақпаратты жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді.

      12. Қызметтік куәлікті дұрыс сақтамау нәтижесінде болған жоғалту, бүлдіру, сондай-ақ қызметтік куәлікті басқа тұлғаларға беру, қызметтік куәлікті жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактісін бас маман белгіленген тәртіппен қызметтік тексеру жүргізу қажеттігі тұрғысынан қарайды.

      13. Қызметкер кінәсінен жоғалған немесе бүлінген куәлік өз қаражаты есебінен қалпына келтіріледі.

      14. Көгілдір түсті бумвинилден жасалған мұқабадағы куәлікте Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген және "Куәлік" деген жазбасы мемлекеттік және орыс тілдерде болады. Ашылған түрінде куәліктің мөлшері 65x200 миллиметр, ішбеті (форматы 60x90 миллиметр) бар. Сол жақ және оң жақ ішкі бөлігі белгіленген үлгідегі тангир торының аясында күннің астында қалықтаған бүркіт бейнеленген көгілдір түсте орындалған. Сол жақ бұрыштың оң жағында фотосуретке арналған орын бар. Екі жағында да жоғарғы бөлігінде мемлекеттік және орыс тілдерінде "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" деген жазу басылады, төменгі жағында куәліктің нөмірі, мемлекеттік және орыс тілдерінде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы көрсетіледі. Сол жақ төменгі тарапында куәліктің берілген күні болады.

      15. Куәліктер мәслихат хатшысының қолымен расталады және елтаңбалы мөрмен бекітіледі.

  "Ұлытау аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру Қағидаларына
және оның сипаттамасына
және оның сипаттамасына
Қосымша 1

      нысан

"Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Куәлік №

Беру күні

Куәлік берілген қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы















      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген болуы тиіс.

  "Ұлытау аудандық мәслихатының
аппараты" мемлекеттік мекемесінің
қызметтік куәлігін беру Қағидаларына
және оның сипаттамасына
және оның сипаттамасына
Қосымша 2

      нысан

Ұйымның атауы

АКТІ

      __________________ __________________ № ________________
жасалу орны күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), "Ұлытау аудандық мәслихатының аппараты" қызметтік куәлігін беру Қағидаларының және оның сипаттамасының 11-тармағының негізінде қызметкерлерді есептен шығаруға және жоюға жиналған практикалық маңызын жоғалтқан куәліктерін зерделеп: жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға байланысты ___________ тізімге сәйкес:

      Оларды есептен шығару және жою бойынша осы актіні жасады:
Лауазымның атауы Қолы
Лауазымның атауы Қолы
Лауазымның атауы Қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Улытауского районного маслихата" и его описания

Решение III сессии Улытауского районного маслихата Карагандинской области от 4 августа 2016 года № 35. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 8 сентября 2016 года № 3953. Утратило силу решением Улытауского районного маслихата Карагандинской области от 27 ноября 2020 года № 404

      Сноска. Утратило силу решением Улытауского районного маслихата Карагандинской области от 27.11.2020 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Улытауского районного маслихата" и его описание.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии,
секретарь Улытауского
районного маслихата
Т. Сейтжанов

  Утверждены
решением Улытауского
районного маслихата
от 04 августа 2016 года
№ 35

Правила
выдачи служебного удостоверения государственного учреждения
"Аппарат Улытауского районного маслихата" и его описание

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения государственного учреждении " Аппарат Улытауского районного маслихата " и его описание (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Улытауского районного маслихата" и его описание.
      2. Служебное удостоверение (далее - удостоверение) является официальным документом, подтверждающим занимаемую административным государственным служащим должность в государственном учреждении "Аппарат Улытауского районного маслихата".
      3. Удостоверения изготавливаются из бумвинила и предназначены для государственных служащих государственного учреждения "Аппарат Улытауского районного маслихата"
      4. Удостоверения выдаются в установленном порядке за подписью секретаря маслихата.
      5. Удостоверения выдаются при назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере ранее выданного удостоверения.
      6. При освобождении от занимаемой должности, увольнении, перемещении (переназначении), работники, в течение трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего распоряжения сдают удостоверения по месту его получения.
      7. Учет выдачи и возврата удостоверений осуществляется в журналах выдачи и возврата удостоверений, которые пронумеровываются и прошнуровываются по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      8. Учет выдачи и возврата удостоверений ведется главным специалистом государственного учреждения "Аппарат Улытауского районного маслихата" (далее – главный специалист).
      9. Списание и уничтожение удостоверений производится главным специалистом с составлением акта на списание и уничтожение удостоверений по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      10. В случае утраты или порчи удостоверения работник в течении трех рабочих дней в письменной форме сообщает главному специалисту.
      11. Лицо, утерявшее удостоверение, направляет на опубликование в средствах местной массовой информации информацию о недействительности утерянного удостоверения.
      12. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам, использования служебного удостоверения в личных внеслужебных целях, главным специалистом в установленном порядке рассматривается необходимость проведения служебного расследования.
      13. Утраченное или испорченное удостоверение по вине работника, работник восстанавливает, за счет собственных средств.
      14. Обложка удостоверения из бумвинила голубого цвета с изображением государственного герба Республики Казахстан и надписью "Удостоверение" на государственном и русском языках. В развернутом виде удостоверение имеет размер 65x200 миллиметра, вкладыш (форматом 60x90 миллиметра). Левая и правая внутренняя часть выполнена в голубом цвете с изображением парящего орла под солнцем на фоне тангирной сетки установленного образца. Справа в левом углу место для фотографии. В верхней части с двух сторон печатается надпись "Государственное учреждение "Аппарат Улытауского районного маслихата" на государственном и русском языках, по ниспадающей указывается номер удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность на государственном и русском языках. В левой нижней стороне дата выдачи удостоверения.
      15. Удостоверения заверяются подписью секретаря маслихата и скрепляются оттиском гербовой печати.

  Приложение 1
к Правилам выдачи
служебного удостоверения государственного
учреждения " Аппарат Улытауского районного маслихата "
и его описание

      форма

Журнал выдачи, возврата служебных удостоверений
государственного учреждения "Аппарат Улытауского районного маслихата"

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

№ Удостоверения

Дата выдачи

Роспись работника кому выдано

Дата сдачи

Роспись работника, кто сдал удостоверение

 







 







      Примечание: журнал должен быть прошнурован, пронумерован.

  Приложение 2
к Правилам выдачи
служебного удостоверения государственного
учреждения " Аппарат Улытауского районного маслихата "
и его описание

      форма

      Наименование организации

АКТ

      ____________________ ______________ №____________

      место составления дата
      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), на основании пункта 11 Правил выдачи служебного удостоверения государственного учреждения "Аппарат Улытауского районного маслихата" и его описание, изучив, собранные к списанию и уничтожению утратившие практическое значение удостоверения работников: _______ в связи с увольнением, переводом на другую должность согласно списку:
      Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению
      Наименование должности Подпись
      Наименование должности Подпись
      Наименование должности Подпись