Ертіс аудандық мәслихатының 2016 жылғы 20 сәуірдегі "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және Ертіс ауданының мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы" № 12-3-6 шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Павлодар облысы Ертіс аудандық мәслихатының 2016 жылғы 13 шілдедегі № 19-4-6 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 15 тамызда № 5206 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық мәслихатының 2018 жылғы 23 мамырдағы № 130-26-6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ертіс аудандық мәслихатының 23.05.2018 № 130-26-6 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңы 6-бабының 2-3 тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" № 504 қаулысына, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 17 мамырдағы "Өрлеу" жобасына қатысуға арналған құжаттар нысанын бекіту туралы" № 385 бұйрығына сәйкес, Ертіс аудандық мәслихаты ШЕШІМ ЕТЕДІ:

      1. Ертіс аудандық мәслихатының 2016 жылғы 20 сәуірдегі "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және Ертіс ауданының мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларын бекіту туралы" № 12-3-6 шешіміне (2016 жылғы 28 мамырдағы "Ертіс нұры" және "Иртыш" газеттерінде жарияланған, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5128 тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген шешіммен бекітілген әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және Ертіс ауданының мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың Қағидаларында (бұдан әрі - Қағидалар):

      23 тармағында:

      екінші және үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2016 жылғы 17 мамырдағы "Өрлеу" жобасына қатысуға арналған құжаттар нысанын бекіту туралы" № 385 бұйрыққа (бұдан әрі - Бұйрық) (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13773 тіркелген) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша "Өрлеу" жобасына қатысу үшін әңгімелесу нәтижелері бойынша әңгімелесу парақшасы ресімделеді.

      Өтініш беруші "Өрлеу" жобасына қатысуға өтініш береді және Бұйрыққа 2, 3-қосымшаларына сәйкес келесідей құжаттарды қоса бере отырып, "Өрлеу" жобасына қатысушы өтініш берушінің отбасылық және материалдық жағдайы туралы сауалнама толтырады:

      1) жеке басын куәландыратын құжат;

      2) Бұйрыққа 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш беруші отбасының құрамы туралы мәліметтер;

      3) отбасы мүшесіне қорғаншылық (қамқоршылық) белгіленгенін растайтын құжат (қажет болған жағдайда);

      4) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат немесе мекенжай анықтамасы немесе ауылдық округ әкімінің анықтамасы;

      5) Бұйрыққа 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы мәліметтер.

      Өтініш беруші өтініш білдірген кезде мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті және (немесе) он сегіз жасқа дейiнгі балаларға тағайындалатын және төленетін ай сайынғы мемлекеттік жәрдемақыны алушы болып табылған, сондай-ақ оларда қамтылған ақпаратты мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алу мүмкін болған жағдайда 3), 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсыну талап етілмейді.

      1), 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттар:

      ауылдық округ әкіміне өтініш білдірген кезде - салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттар түпнұсқада өтініш берушіге қайтарылады;

      уәкілетті органға өтініш білдірген кезде – түпнұсқада ұсынылады, олар сканерленеді және өтініш берушіге қайтарылады, ал электрондық құжаттар уәкілетті орган қызметкерінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылады.

      2), 5) тармақшаларында көрсетілген үміткер толтыратын құжаттар түпнұсқада ұсынылады.

      Уәкілетті орган құжаттардың электрондық көшірмелері мен мәліметтердің сапасын және олардың өтініш беруші ұсынған түпнұсқаларына сәйкестігін қамтамасыз етеді.

      Өтініш беруші тиісті құжаттарды ұсынғаннан кейін оның қатысуымен уәкілетті органның қызметкері үміткердің және отбасы мүшелерінің жеке сәйкестендіру нөмірі бойынша Бұйрыққа 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік ақпараттық жүйелерге сұрау салуды қалыптастырады.

      Мемлекеттік органдар және (немесе) ұйымдар сұратылатын мәліметтерді растайтын электрондық құжаттарды ұсынған кезде уәкілетті орган "Өрлеу" жобасының қатысушысына шартты ақшалай көмек тағайындауға арналған өтінішті Бұйрыққа 7-қосымшасына сәйкес нысан бойынша журналға тіркейді, содан кейін өтініш берушіге құжаттардың қабылданғаны туралы белгісі бар үзбелі талон беріледі.

      Уәкілетті орган немесе ауылдық округ әкімі құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде іс макетін қалыптастырады және "Өрлеу" жобасына қатысуға үміткер өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарауды жүргізу үшін учаскелік комиссияларға береді.

      Учаскелік комиссиялар құжаттар келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күні ішінде өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарауды жүргізеді, Бұйрыққа 8, 9-қосымшаларына сәйкес нысан бойынша учаскелік комиссияның "Өрлеу" жобасына қатысуға өтініш берушінің материалдық жағдайын зерттеп-қарау актісін және өтініш берушінің "Өрлеу" жобасына қатысуға учаскелік комиссия қорытындысын жасайды және учаскелік комиссия қорытындысын уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне береді.

      Ауылдық округ әкімі өтініш берушілердің құжаттарын учаскелік комиссияның қорытындысымен қоса, олар қабылданған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей уәкілетті органға береді.

      Уәкілетті орган ауылдық округ әкімінен немесе учаскелік комиссиядан құжаттарды алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде өтініш беруші ұсынған өтініштің, құжаттардың электрондық көшірмелері бар өтініш берушінің электрондық іс макетін қалыптастырады, отбасының әрбір мүшесіне шартты ақшалай көмектің айлық мөлшерін айқындайды.";

      24-тармағында:

      бірінші және екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. Өтініш берушімен Бұйрыққа 10-қосымшасына сәйкес нысан бойынша отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты жасасылады.

      Әлеуметтік келісімшарт негізіндегі әлеуметтік көмегін алу құқығын белгілегеннен кейін уәкілетті орган өтініш берушіні және (немесе) оның отбасы мүшелерін көмек көрсетудің жеке жоспарын осы Бұйрыққа 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша әзірлеуге және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасауға шақырады. Әлеуметтік келісімшарты жасасу күні Бұйрыққа 12-қосымшасына сәйкес нысан бойынша шартты ақшалай көмек тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдайды және шартты ақшалай көмек тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда, өтініш берушіге Бұйрыққа 13-қосымшасына сәйкес нысан бойынша "Өрлеу" жобасы бойынша шартты ақшалай көмек тағайындаудан бас тарту туралы (себептерін көрсете отырып) хабарлама жібереді.";

      бесінші бөлігінде:

      үшінші абзац мынадай редакцияда жазылсын:

      "отбасында жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын басқа да еңбекке қабілетті мүшелер болған кезде отбасының еңбекке қабілетті мүшесі жеті жасқа дейінгі баланы, мүгедек баланы, бірінші немесе екінші топтағы мүгедекті, өзге адамның күтіміне және көмегіне мұқтаж қарттарға күтімін жүзеге асыру.";

      сегізінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты екі данада жасалады, оның біреуі өтініш берушіге Бұйрыққа 14-қосымшасына сәйкес нысанын "Өрлеу" жобасы бойынша тіркеу журналына қол қойғызып беріледі, екіншісі отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасасқан органда сақталады.";

      26-тармағы мынадай мазмұндағы 6), 7), 8), 9) тармақшаларымен толықтырылсын:

      "6) алушының банк шоты бойынша үш айдан астам қозғалыс болмаған;

      7) жеке басын куәландыратын құжаттың қолданылу мерзімі өтіп кеткен;

      8) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы ұсынатын хабарсыз кеткен, іздестіріліп жатқан адамдар фактісі, оның ішінде "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқорынан анықталған;

      9) қамқоршылықтан (қорғаншылықтан) босатылған және шеттетілген адамдар туралы түскен мәліметтер.";

      28-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-собес" немесе "Әлеуметтік көмек" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.";

      Қағидаларға 1-қосымшасында:

      1-тармағында:

      5) тармақшаның екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "ең аз мөлшерде зейнетақы, жәрдемақы тағайындалған және еңбек өтілі толық емес кезінде зейнетақы алатын зейнеткерлік жасқа толған тұлғалар;".

      2. Қағидаларға 2, 3, 4, 5, 6-қосымшалары алынып тасталсын.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы Б. Шингисов
      Ертіс аудандық
      мәслихатының хатшысы Б. Шингисов

О внесении изменений и дополнений в решение Иртышского районного маслихата от 20 апреля 2016 года № 12-3-6 "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Иртышского района"

Решение маслихата Иртышского района Павлодарской области от 13 июля 2016 года № 19-4-6. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 15 августа 2016 года № 5206. Утратило силу решением маслихата Иртышского района Павлодарской области от 23 мая 2018 года № 130-26-6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Иртышского района Павлодарской области от 23.05.2018 № 130-26-6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии c пунктом 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года, постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 17 мая 2016 года № 385 "Об утверждении форм документов для участия в проекте "Өрлеу", Иртышский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. В решение Иртышского районого маслихата "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Иртышского района" от 20 апреля 2016 года № 12-3-6 (опубликовано 28 мая 2016 года в газетах "Иртыш" и "Ертіс нұры", зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5128) внести следующие изменения и дополнения:

      в Правилах оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Иртышского района (далее - Правила), утвержденных указанным решением:

      в пункте 23:

      часть вторую и третью изложить в следующей редакции:

      "По результатам собеседования оформляется лист собеседования для участия в проекте "Өрлеу" по форме согласно приложению 1 к Приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 17 мая 2016 года № 385 "Об утверждении форм документов для участия в проекте "Өрлеу" (далее - Приказ) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 13773).

      Заявитель представляет заявление на участие в проекте "Өрлеу" и заполняет анкету о семейном и материальном положении заявителя на участие в проекте "Өрлеу" по формам согласно приложениям 2 и 3 к Приказу с приложением следующих документов:

      1) документа, удостоверяющего личность;

      2) сведений о составе семьи заявителя по форме согласно приложению 4 к Приказу;

      3) документа, подтверждающего установление опеки (попечительства) над членом семьи (при необходимости);

      4) документа, подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства, или адресной справки или справки акима сельского округа;

      5) сведений о наличии личного подсобного хозяйства по форме согласно приложению 5 к Приказу.

      Предоставление документов, указанных в подпунктах 3) 4), не требуется в случае, если заявитель в момент обращения является получателем государственной адресной социальной помощи и (или) ежемесячного государственного пособия, назначаемого и выплачиваемого на детей до восемнадцати лет, а также при наличии возможности получения информации, содержащейся в них, из государственных информационных систем.

      Документы, указанные в подпунктах 1), 3) и 4), предоставляются:

      при обращении к акиму сельского округа – в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю;

      при обращении в уполномоченный орган – в подлинниках, которые сканируются и возвращаются заявителю, а электронные документы удостоверяются электронной цифровой подписью сотрудника уполномоченного органа.

      Документы, заполняемые претендентом, указанные в подпунктах 2), 5), предоставляются в подлинниках.

      Уполномоченный орган обеспечивает качество и соответствие электронных копий документов и сведений оригиналам, предоставленным заявителем.

      После предоставления заявителем соответствующих документов в его присутствии сотрудник уполномоченного органа формирует запрос по индивидуальному идентификационному номеру претендента и членов семьи в государственные информационные системы по форме согласно приложению 6 к Приказу.

      При представлении государственными органами и (или) организациями электронных документов, подтверждающих запрашиваемые сведения, уполномоченный орган регистрирует заявление в журнале регистрации заявлений на назначение обусловленной денежной помощи участнику проекта "Өрлеу" по форме согласно приложению 7 к Приказу, после чего заявителю выдается отрывной талон с отметкой о принятии документов.

      Уполномоченный орган или аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения документов формирует макет дела и передает участковым комиссиям для проведения обследования материального положения заявителя, претендующего на участие в проекте "Өрлеу".

      Участковые комиссии в течение трех рабочих дней со дня поступления документов проводят обследование материального положения заявителя, составляют акт обследования участковой комиссией материального положения заявителя на участие в проекте "Өрлеу" и заключение участковой комиссии на участие заявителя в проекте "Өрлеу" по форме согласно приложениям 8 и 9 к Приказу и передают заключение участковой комиссии в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      Аким сельского округа передает документы заявителя с приложением заключения участковой комиссии в уполномоченный орган не позднее десяти рабочих дней со дня их принятия.

      Уполномоченный орган после получения документов от акима сельского округа или участковой комиссии в течение одного рабочего дня формирует электронный макет дела заявителя, включающий электронные копии заявления, документов, представленных заявителем, определяет месячный размер обусловленной денежной помощи на каждого члена семьи.";

      в пункте 24:

      часть первую и вторую изложить в следующей редакции:

      "24. С заявителем заключается социальный контракт активизации семьи по форме согласно приложению 10 к Приказу.

      После определения права на социальную помощь на основе социального контракта уполномоченный орган приглашает заявителя и (или) членов его семьи для разработки индивидуального плана помощи семье по форме согласно приложению 11 к Приказу и заключения социального контракта активизации семьи. В день заключения социального контракта принимает решение о назначении (отказе в назначении) обусловленной денежной помощи по форме согласно приложению 12 к Приказу, а в случае принятия решения об отказе в назначении обусловленной денежной помощи направляет заявителю уведомление об отказе в назначении обусловленной денежной помощи по проекту "Өрлеу" (с указанием причины) по форме согласно приложению 13 к Приказу.";

      в части пятой:

      абзац третий изложить в следующей редакции:

      "осуществления ухода трудоспособным членом семьи за детьми в возрасте до семи лет, ребенком-инвалидом, инвалидами первой или второй групп, престарелым, нуждающимся в постороннем уходе и помощи, при наличии в семье других трудоспособных членов, участвующих в государственных мерах содействия занятости.";

      часть восьмую изложить в следующей редакции:

      "Социальный контракт активизации семьи заключается в двух экземплярах, один из которых выдается заявителю под роспись в журнале регистрации социального контракта активизации семьи по проекту "Өрлеу" по форме согласно приложению 14 к Приказу, второй хранится в органе, заключившем социальный контракт активизации семьи.";

      пункт 26 дополнить подпунктами 6), 7), 8), 9) следующего содержания:

      "6) отсутствия движений по банковскому счету получателя более трех месяцев;

      7) истечения срока действия документа, удостоверяющего личность;

      8) выявления факта без вести пропавших лиц, находящихся в розыске, представляемых Генеральной прокуратурой Республики Казахстан, в том числе из Государственной базы данных "Физические лица";

      9) поступления сведений об освобожденных и отстраненных опекунах (попечителях).";

      пункт 28 изложить в следующей редакции:

      "28. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес" или "Социальная помощь".";

      в приложении 1 к Правилам:

      в пункте 1:

      абзац второй подпункта 5) изложить в следующей редакции:

      "лица, достигшие пенсионного возраста, которым назначен минимальный размер пенсий, пособий и получающие пенсию при неполном стаже работы;".

      2. Приложения 2, 3, 4, 5, 6 к Правилам исключить.

      3. Настоящее решение вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии Б. Шингисов
      Секретарь Иртышского
      районного маслихата Б. Шингисов