"Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Павлодар облысы Успен аудандық мәслихатының 2016 жылғы 22 желтоқсандағы № 61/11 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 20 қаңтарда № 5348 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық мәслихатының 2020 жылғы 15 шілдедегі № 306/61 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Успен аудандық мәслихатының 15.07.2020 № 306/61 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 8-бабы 3-тармағының 7) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңының 30-бабының 4-тармағына сәйкес, Успен аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысына жүктелсін.

      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Cессия төрағасы А. Ви
      Аудандық мәслихат хатшысы Р. Бечелова

  Успен аудандық мәслихатының
2016 жылғы 22 желтоқсандағы
№ 61/11 шешімімен
бекітілген

"Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру
Қағидалары және оның сипаттамасы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметтік куәлігін беру Қағидалары және оның сипаттамасы (бұдан әрі - Қағидалар) "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - аппарат) қызметтік куәлігін беру тәртібін белгілейді.

      2. Мемлекеттік қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі - қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымын растайтын құжат болып табылады.

      3. Қызметтік куәлік осы шешіммен бекітілген сипаттамаға сәйкес.

      4. Тиісінше ресімделмеген, түзетілген және тазартылған куәлік жарамсыз болып саналады.

2-тарау. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      5. Қызметтік куәлік "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне Успен аудандық мәслихаты хатшысының қолы қойылып беріледі.

      6. Қызметтік куәлік қызметкерлерге лауазымға тағайындалған, лауазымы ауысқан, жоғалған, сондай-ақ бұған дейін берілген куәлік бүлінген жағдайда беріледі. Қызметкерлер қызметтік куәлікті алу барысында осы Қағидаларға 1 қосымшаға сәйкес нысан бойынша аппараттың мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік куәлікті беруді есепке алу журналына (бұдан әрі - есепке алу журналы) қол қояды.

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш қабылданған мемлекеттік қызметшіге қызметтік куәлікті тапсырған кезде оны пайдалану және сақтау тәртібі бойынша түсіндіру жүргізіледі. Осы Қағидалардың 6-тармағында көзделген қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысы бұрын берілген қызметтік куәлікті қайтарып алады.

3-тарау. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      8. Куәлік мұқабасы бумвинилдан жасалған кітапшадан тұрады. Қызметтік куәліктің тысы көк түсті, көлемі 7 х 10 сантиметр, ашып көрсетілген түрінде 7 х 21 сантиметр.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - Павлодар облысы Успен аудандық мәслихатының 14.06.2017 № 79/17 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      9. Куәліктің сыртқы бетінің ортасында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының алтын түсті бейнесі орналасқан, одан төмен типографиялық қаріппен мемлекеттік және орыс тілінде "Куәлік" және "Удостоверение" деген жазу жазылған.

      10. Куәліктің ішкі жағында ақ түс аясында шеңберде орналасқан күн мен қалықтаған қыранның жасырын формасын қолдана отырып көгілдір түсті қорғаныштық тангир бейнеленген. Жоғарғы бөлігінде "Павлодар облысы "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі, Павлодарская область коммунальное государственное учреждение "Аппарат маслихата Успенского района" деген қызыл түсті жазулар орналастырылған.

      11. Сол жағында: көлемі 3х4 сантиметр фотосурет (қарсы алдынан түсірілген, түрлі-түсті), жанында қызметтік куәліктің нөмірі, аты, әкесінің аты (бар болса), тегі, атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін мемлекеттік тілде басылады. Аудандық мәслихат хатшысының қолымен және елтаңбалы мөрмен расталады.

      12. Оң жағында: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көгілдір жасыл түсті "Қазақстан" деген жазу, жанында қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы көрсетіледі. Мәтін орыс тілінде басылады. Одан төмен куәліктің қолданылу мерзімі көрсетіледі.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      13. Қызметтік куәліктерді толтыру, ресімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысы жүзеге асырады.

      14. Қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда, оның иесі дереу "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысына үш жұмыс күн ішінде жазбаша (еркін) нысанда хабарлайды, бұқаралық ақпарат құралдарына хабарландыру береді.

      15. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, бүлдірудің, сондай-ақ оны басқа адамдарға берудің немесе мақсатқа сай пайдаланбаудың әрбір фактісі бойынша "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысы он жұмыс күн ішінде қызметтік тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша аппараттың тәртіптік комиссиясы кінәлілерді тәртіптік жауапкершілікке тарту туралы мәселені қарайды.

      16. Жұмыстан босатылған кезде қызметкер қызметтік куәлікті "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ұйымдастырушылық-құжаттамалық бөлімінің басшысына тапсырады, қызметкерлер жұмыстан босатылған немесе қызметтік куәлік бүлінген кезде осы Қағидаларға 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жою және есептен шығаруға акт жасаумен жоюға жатады.

  "Успен аудандық
мәслихатының аппараты"
коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің қызметтік
куәлігін беру Қағидалары және
оның сипаттамасына
1-қосымша
  Нысан

"Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Куәлік №

Беру күні

Қызметтік куәлік берілген қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы






















      Ескертпе: журнал тігілген, нөмірленген болуы тиіс.

  "Успен аудандық
мәслихатының аппараты"
коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің қызметтік
куәлігін беру Қағидалары және
оның сипаттамасына
2-қосымша
  Нысан

      Ұйымның атауы

      АКТ № ________

      _________________ ___________
жасалу орны                                                            күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), қызметтік куәлікті беру қағидаларының 9-тармағының негізінде "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға байланысты қызметтік куәліктерін жою және есептен шығару бойынша осы актіні жасадық.

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)            Лауазымның атауы            Қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)            Лауазымның атауы            Қолы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)            Лауазымның атауы            Қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района" и его описание

Решение маслихата Успенского района Павлодарской области от 22 декабря 2016 года № 61/11. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 20 января 2017 года № 5348. Утратило силу решением Успенского районного маслихата Павлодарской области от 15 июля 2020 года № 306/61 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу решением Успенского районного маслихата Павлодарской области от 15.07.2020 № 306/61 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 7) пункта 3 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан", Успенский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района" и его описание.

      2. Контроль за исполнением данного решения возложить на руководителя организационно-документационного отдела коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района".

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии А. Ви
      Секретарь районного маслихата Р. Бечелова

  Утверждены
решением Успенского
районного маслихата
от 22 декабря 2016 года № 61/11

Правила
выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения
"Аппарат маслихата Успенского района" и его описание

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района" и его описание (далее - Правила) определяют порядок выдачи служебного удостоверения коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района" (далее – аппарат).

      2. Служебное удостоверение государственного служащего (далее – служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность.

      3. Служебное удостоверение соответствует описанию, утвержденному настоящим решением.

      4. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, помарками и подчистками считается недействительным.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      5. Служебное удостоверение выдается за подписью секретаря Успенского районного маслихата административным государственным служащим корпуса "Б".

      6. Служебное удостоверение выдается сотрудникам при назначении на должность, изменении должности, утере, а также порчи ранее выданного удостоверения. При получении служебного удостоверения сотрудники расписываются в журнале учета выдачи служебного удостоверения государственных служащих аппарата (далее – журнал учета) по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      7. При вручении служебного удостоверения государственному служащему, впервые принятому на государственную службу, проводится разъяснение по его пользованию и порядке его хранения. При замене служебного удостоверения, предусмотренного пунктом 6 настоящих Правил, ранее выданное служебное удостоверение изымается руководителем организационно-документационного отдела коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района".

Глава 3. Описание служебного удостоверения

      8. Удостоверение представляет собой книжечку в переплете из бумвинила. Обложка служебного удостоверения синего цвета размером 7 х 10 сантиметров, а в развернутом виде размером 7 x 21 сантиметров.

      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным решением маслихата Успенского района Павлодарской области от 14.06.2017 № 79/17 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. На лицевой стороне обложки удостоверения по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом выполнена надпись на государственном и русском языке "Куәлік" "Удостоверение".

      10. На внутренней стороне удостоверения на белом фоне изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге. В верхней части размещены надписи красного цвета "Павлодар облысы "Успен аудандық мәслихатының аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі, Павлодарская область коммунальное государственное учреждение "Аппарат маслихата Успенского района".

      11. На левой стороне: фотография (анфас, цветная) размером 3х4 сантиметров, рядом указывается номер служебного удостоверения, имя, отчество (при наличии), фамилия, занимаемая должность. Текст печатается на государственном языке. Заверяется подписью секретаря районного маслихата и гербовой печатью.

      12. На правой стороне: изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "Қазақстан", рядом указывается номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность. Текст печатается на русском языке. Ниже указывается срок действия удостоверения.

Глава 4. Заключительные положения

      13. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель организационно-документационного отдела коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района".

      14. В случае утраты или порчи служебного удостоверения, его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме руководителя организационно-документационного отдела коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района" в течение трех рабочих дней, подает объявление в средства массовой информации.

      15. По каждому факту утраты, порчи служебного удостоверения, а также передачи его другим лицам или использования не по назначению, руководитель организационно-документационного отдела коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района" в течение десяти рабочих дней проводит служебное расследование, по результатам которого дисциплинарная комиссия аппарата рассматривает вопрос о привлечении виновных лиц к дисциплинарной ответственности.

      16. При увольнении сотрудник сдает служебное удостоверение руководителю организационно-документационного отдела коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района", сданные сотрудниками при увольнении, либо порче подлежат уничтожению с составлением акта на списание и уничтожение удостоверений по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

  Приложение 1
к Правилам выдачи служебного
удостоверения коммунального
государственного учреждения
"Аппарат маслихата Успенского
района" и его описание
  Форма

Журнал
выдачи, возврата служебных удостоверений коммунального
государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района"

Фамилия, имя, отчество (при наличии

Занимаемая должность

№ Удостоверения

Дата выдачи

Роспись работника кому выдано служебное удостоверение

Дата возврата

Роспись работника, кто сдал удостоверение






















      Примечание: Журнал должен быть прошнурован, пронумерован.

  Приложение 2
к Правилам выдачи служебного
удостоверения коммунального
государственного учреждения
"Аппарат маслихата Успенского
района" и его описание
  Форма

      Наименование организации

      АКТ № ________

      __________________ ________

      места составления дата

      Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), составили настоящий акт по списанию и уничтожению служебных удостоверений работников коммунального государственного учреждения "Аппарат маслихата Успенского района" на основании пункта 9 Правил выдачи служебного удостоверения, в связи с увольнением, переводом на другую должность.

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)            Наименование должности       Подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)            Наименование должности       Подпись

      Фамилия, имя, отчество (при наличии)            Наименование должности       Подпись