Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасын бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтаарал аудандық мәслихатының 2016 жылғы 19 шілдедегі № 6-43-VI шешімі. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 10 тамызда № 3830 болып тіркелді. Күші жойылды - Түркістан облысы Мақтаарал аудандық мәслихатының 2018 жылғы 24 желтоқсандағы № 43-283-VI шешiмiмен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы Мақтаарал аудандық мәслихатының 24.12.2018 № 43-283-VI шешiмiмен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56-бабының 1-тармағының 4) тармақшасына, "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңының 6 бабының 2-3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, Мақтаарал аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы бекітілсін.

      2. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат
      сессиясының төрағасы О.Шылмұрзаева
      Аудандық мәслихаттың хатшысы М.Жайлымшиев

  Мақтаарал аудандық
мәслихатының 2016 жылғы 19
шілдедегі № 6-43-VІ
шешімімен бекітілген

Мақтаарал ауданының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы

      1. Осы Мақтаарал ауданының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидасы (бұдан әрі – қағида) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

      2. Әлеуметтік көмек Мақтаарал ауданының аумағында тұрақты тұратын мұқтаж азаматтарға көрсетіледі.

1. Жалпы ережелер

      3. Осы қағидада қолданылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) арнайы комиссия – өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша аудан әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      4) ең төмен күнкөріс деңгейі – облыстардағы, республикалық маңызы бар қаладағы, астанадағы статистикалық органдар есептейтін мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға қажетті ең төмен ақшалай кіріс;

      5) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;

      7) орталық атқарушы орган – халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін мемлекеттік орган;

      8) өмірлік қиын жағдай – азаматтың тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын, ол оны өз бетінше еңсере алмайтын ахуал;

      9) уәкілетті орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын ауданның халықты әлеуметтік қорғау саласындағы атқарушы органы;

      10) учаскелік комиссия – әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу және қорытындылар дайындау үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын комиссия;

      11) шекті шама – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері.

      4. Осы қағиданың мақсаты үшін әлеуметтік көмек ретінде Мақтаарал ауданы әкімдігінің мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар) өмірлік қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек түсініледі.

      5. "Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне және соларға теңестірілген адамдарға берілетін жеңілдіктер мен оларды әлеуметтік қорғау туралы" 1995 жылғы 28 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабында және "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" 2005 жылғы 13 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабында көрсетілген адамдарға әлеуметтік көмек осы қағидада көзделген тәртіппен көрсетіледі.

      6. Әлеуметтік көмек бір рет және (немесе) мерзімді (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетіледі.

      7. Әлеуметтік көмек мынадай мереке күндеріне ұсынылады:

      Жеңіс күніне орай;

      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне, біржолғы 100 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      2) Ұлы Отан соғысы жылдары қайтыс болған әскери қызметкердің ата-анасына, қайталап некеге отырмаған зайыбына (жұбайына), біржолғы 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      3) Екінші дүниежүзілік соғыс кезінде фашистер мен олардың одақтастары құрған концлагерлердің, геттолардың және басқа да еріксіз ұстау орындарының жасы кәмелетке толмаған бұрынғы тұтқындарына, біржолғы 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      4) 1941 жылдың 22 маусымы мен 1945 жылдың 9 мамыры аралығында кемінде 6 ай жұмыс істеген (әскери қызмет өткерген) және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегі мен мінсіз әскери қызметі үшін бұрынғы КСР Одағының ордендерімен және медальдарымен наградталмаған адамдарға, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      5) Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы қажырлы еңбегі және мінсіз әскери қызметі үшін бұрынғы КСРО ордендерімен және медальдарымен наградталған адамдарға, біржолғы 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.

      8. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігі бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесін айқындау және әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу тәртібі

      9. Әлеуметтік көмек мынадай санаттағы азаматтарға ұсынылады:

      1) мерзімді баспасөз басылымдарға жазылу үшін – Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне, біржолғы 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде, Ұлы Отан соғысы жылдарында тылда еңбек еткен ардагерлеріне, батыр аналар, мүгедектерге, мұқтаж жауынгер-Ауғандықтарға, Чернобыль АЭС-ның апатын жоюға қатысушыларына, біржолғы 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жартыжылдықта;

      2) үйде арнаулы әлеуметтік күтімге алынған қарттардың ішінен 80 жастан асқан адамдарға ай сайын 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      3) жеке оңалту бағдарламасы бойынша мұқтаж мүгедектерге қоларбамен қамтамасыз етуге:

      серуендеуге арналған қоларбаға 60 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      бөлмеге арналған қоларбаға 40 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      4) зейнеткерлер мен мүгедектерге шипажай немесе оңалту орталықтарына жолдама үшін, біржолғы 45 айлық есептік көрсеткіш;

      5) мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған, туберкулездің жұқпалы түрімен ауыратын тұлғаларға және өмірлік қиын жағдайларға ұшыраған аз қамтамасыз етілген отбасыларға ай сайын 8 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      6) адамның иммун тапшылығы вирусын жұқтырған балалары бар отбасыларына, табыстарын есепке алмай, өтемақыны алу үшін, ай сайын 21,9 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      7) Ұлттық валюта курсының төмендеуі орын алған жағдайда халықтың аз қамтамасыз етілген бөлігін қолдау мақсатында, үш ай мерзімге отбасына айына 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде бір реттік әлеуметтік көмек көрсету.

      8) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасыларға Ұлттық телехабар тарату қызметіне қосылуын қамтамасыз ету мақсатында біржолғы әлеуметтік көмек ретінде 20 айлық көрсеткіш мөлшерінде;

      9) АИТВ жұқтыру немесе ЖИТС ауыруы медицина қызметкерлерінің және тұрмыстық қызмет көрсету саласы қызметкерлерінің өз міндеттерін тиісінше орындамау салдарынан болған адамардың өз өміріне немесе денсаулығына келтірген зиянды өтеуге өтемақы, ай сайын Шымкент қаласынан тыс тұратын өтемақы алушылар үшін: ем қабылдау кезінде тиісті жылға бекітілген республикалық бюджетке сәйкес жалақының ең төменгі мөлшері, көлік, тамақ және пәтер жалдау шығындары 21,9 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.

      10) үйде оқып және тәрбиеленетін уақытында мүгедек балаларға ай сайын 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      11) Чернобыль атом электр стансасының апатын жоюға қатысушыларына атаулы күніне біржолғы материалдық көмек 15 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      12) Чернобыль атом электр стансасының апатын жоюға қатысушылардың жесірлеріне атаулы күніне бір жолғы материалдық көмек 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      13) Ұлы Отан соғысының ардагерлерi мен мүгедектерiне, ең төмен күнкөрiс деңгейiне еселiк қатынаста белгiлейтiн шектен алпыс пайыздан аспайтын жан басына шаққандағы орташа табысы бар аз қамтамасыз етiлген отбасыларына, жалғызiлiктi зейнеткерлер мен мүгедектерге, табиғи зiлзаланың немесе өрттiң салдарынан азаматқа (отбасына) не оның тұрғын үйiне зиян келтiруiне байланысты бiржолғы 100 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;

      14) қатерлі ісік ауруына шалдыққан тұлғаларға және өмірлік қиын жағдайларға ұшыраған аз қамтамасыз етілген отбасыларға біржолғы 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      15) әлеуметтік такси қызметін ұсынуға – Ұлы Отан соғысының ардагерлері мен мүгедектеріне, жүріп тұруы қиын мүгедек балаларға, бірінші, екінші топтағы мүгедектерге емдеу мекемелеріне және қоғамдық орындарға тасымалдау үшін ай сайын 10 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;

      16) созылмалы бүйрек жетімсіздігі ауруына шалдыққан мұқтаж азаматтарға, біржолғы әлеуметтік көмек 50 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.

      Табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде азаматтар бір ай мерзім ішінде әлеуметтік көмекке өтініш білдіру қажет. Бұл ретте азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер;

      2) табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру не әлеуметтік мәні бар аурулардың болуы;

      3) жан басына шаққандағы орташа табысы ең төмен күнкөріс деңгейіне еселік қатынаста алпыс пайызынан аспайтын табыстың болуы.

      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу және адамның (отбасының) материалдық-тұрмыстық жағдайына тексеру жүргізу үшін негіздемелердің түпкілікті тізбесін аудандық мәслихат бекітеді.

      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарған кезде жергілікті өкілді органдар бекіткен азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесін басшылыққа алады.

      Ескерту. 9-тармаққа өзгерiстер енгiзiлдi - Оңтүстiк Қазақстан облысы Мақтаарал аудандық мәслихатының 15.09.2017 № 17-139-VI (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 22.12.2017 № 21-168-VI (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi); 25.01.2018 № 23-178-VI (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) шешімдерімен.

      10. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмектің мөлшері Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің келісімі бойынша бірыңғай мөлшерде белгіленеді.

      11. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.

3. Әлеуметтік көмек көрсету тәртібі

      12. Атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей уәкілетті ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша Мақтаарал ауданы әкімдігі бекітетін тізім бойынша көрсетіледі.

      13. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округтің әкіміне өтінішке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты;

      3) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидалардың" (одан әрі – Үлгілік қағидалар) 1-қосымшасына сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәліметтерді;

      4) адамның (отбасы мүшелерінің) табыстары туралы мәліметтерді;

      5) өмірлік қиын жағдайдың туындағанын растайтын актіні және/немесе құжатты ұсынады.

      14. Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларда және көшірмелерде ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.

      15. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш келіп түскен кезде уәкілетті орган немесе ауылдық округтің әкімі бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін учаскелік комиссияға жібереді.

      16. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Үлгілік қағидалардың 2, 3–қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне жібереді.

      Кент, ауыл, ауылдық округ әкімі учаскелік комиссияның актісі мен қорытындысын алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде оларды қоса берілген құжаттармен уәкілетті органға жібереді.

      17. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      18. Өтініш берушінің қажетті құжаттарды олардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда уәкілетті орган тиісті мәліметтерді қамтитын өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың деректері негізінде әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешім қабылдайды.

      19. Уәкілетті орган учаскелік комиссиядан немесе ауылдық округ әкімінен құжаттар келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеуді жүргізеді және құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      20. Арнайы комиссия құжаттар келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      21. Уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттарын тіркеген күннен бастап сегіз жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттілігі туралы қорытындысының негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы қағиданың 17 және 18-тармақтарында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган өтініш берушіден немесе ауылдық округтің әкімінен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      22. Уәкілетті орган шешім қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданған шешім туралы (бас тартқан жағдайда – негіздемесін көрсете отырып) өтініш берушіні жазбаша хабардар етеді.

      23. Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) өтініш беруші адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден бас тартқан, жалтарған;

      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін аудандық мәслихат белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      24. Әлеуметтік көмек ұсынуға шығыстарды қаржыландыру Мақтаарал ауданының бюджетінде көзделген ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

4. Көрсетілетін әлеуметтік көмекті тоқтату және қайтару үшін негіздемелер

      26. Әлеуметтік көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің шегінен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      27. Артық төленген сомалар ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтаруға жатады.

5. Қорытынды ереже

      28. Әлеуметтік көмек көрсету мониторингі мен есепке алуды уәкілетті орган "Е-Собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшелерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының
тізбесін айқындайдың қағидаға
1-қосымша

      Отбасыны тіркеу нөмірі _________________

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтер

      _____________________ ____________________
      (өтініг берушінің Т.А.Ә.) (үйінің мекен жайы, тел.)

р/с №

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.

өтініш берушіге туыстық қатынасы

Туған жылы










      Өтініш берушінің қолы_________________ күні__________________
      Отбасының құрамы туралы
      Мәліметтерді куәландыруға уәкілетті
      Органның лауазымды адамының Т.А.Ә. _________________________
      (қолы)
      ______________________________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшелерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының
тізбесін айқындайдың қағидаға
2-қосымша

Өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты адамның (отбасының) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру АКТІСІ

      20___ж. "___"________

      ______________________

      (елді мекен)

      1. Өтініш берушінің Т.А.Ә. ________________________________________

      2. Тұратын мекенжайы ____________________________________________

      ________________________________________________________________

      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдай

      __________________________________________________________________

      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледі) ___________

      адам, оның ішінде:

р/с №

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Жұмыспен қамтылмау себебі

Қоғамдық жұмыстарға қатысуы, кәсіптік даярлығы (қайта даярлау, біліктілігін арттыру) немесе жұмыспен қамтудың белсенді шараларына қатысуы туралы мәліметтер

Өмірлік қиын жағдай

















      Еңбекке жарамды барлығы ________ адам.

      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркелгендерді _____
адам.

      Балалардың саны:_________

      Жоғары және орта оқу орындарында ақылы негізде оқитындар ___адам, оқу құны
жылына _______ теңге.

      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектернің,
Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан
соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің,
зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары
(қатерлі ісктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы, вирусы ) бар адамдардың,
мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      5. Өмір сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендірілген тұрғын үй,
қызметтік тұрғын үй, тұрғын үй кооперативі, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету
керек):

      _________________________________________________________________

      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      Отбасының табысы:

Р/с №

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә

Табыс түрі

өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесі (жер үлесі) туралы мәліметтер

Тоқсанға

Орта есеппен айына





































      6. Мыналардың:

      Автокөлігінің болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретін құжат, оны
пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)

      _________________________________________________________________

      ___________________________қазіргі уақытта өздері тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын
үйдің болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлімделген табыс)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      7. Бұрын алған көмегі туралы мәліметтер (нысаны, сомасы, көзі)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзі)

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киіммен, аяқ киіммен қамтамасыз
етілу___________________________________________________

      10. Тұратын жерінің санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы
_________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы:

      ___________________________ _________________________

      Комиссия мсүшелері:

      ___________________________ _________________________

      ___________________________ _________________________

      ___________________________ _________________________

      ___________________________ _________________________

      (қолдары) (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым: _____________________________________

      өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізілуден бас тартамын _________________________өтініш
Берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні ____

      _________________________________________________________________

      (өтініш беруші тексеру жүргізуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

      ____________________________

  Әлеуметтік көмек көрсетудің,
оның мөлшелерін белгілеудің
және мұқтаж азаматтардың
жекелеген санаттарының
тізбесін айқындайдың қағидаға
3-қосымша

Учаскелік комиссияның №___ қорытындысы

      20_____ж. ___ ______

      Учаскелік комиссия Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және
мұқтаж азаматтардың жекелген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларына сәйкес
өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек алуға өтініш берген
адамның (отбасының)

      __________________________________________________________________

      (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)

      өтінішін және оған қоса берілген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтініш
берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерінің негізінде

      __________________________________________________________________

      (қажеттілігі, қажеттіліктің жоқтығы)

      адамға (отбасыға) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек ұсыну
туралы қорытынды шығарады.

      Комиссия төрағасы: ____________________ _______________________

      Комиссия мүшелері:____________________ _______________________

      ____________________ _______________________

      ____________________ _______________________

      ____________________ _______________________

      (қолдары) (Т.А.Ә.)

      Қорытынды

      Қоса берілген құжаттармен _____ данада

      20____ж. "____" _____ қабылданды

      Құжаттарды қабылдаған ауыл округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы _________________________

      ________________________

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Решение Мактааральского районного маслихата Южно-Казахстанской области от 19 июля 2016 года № 6-43-VI. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 10 августа 2016 года № 3830. Утратило силу решением Мактааральского районного маслихата Туркестанской области от 24 декабря 2018 года № 43-283-VI

      Сноска. Утратило силу решением Мактааральского районного маслихата Туркестанской области от 24.12.2018 № 43-283-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии c подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, пункта 2-3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", Мактааральский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии
      районного маслихата О.Шылмурзаева
      Секретарь районного маслихата М.Жайлымшиев

  Утвержден решением
Мактаральского районного
маслихата от 19 июля 2016 года
№ 6-43-VІ

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Мактааральского района

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан Мактааральского района (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан, постоянно проживающим на территории Мактааральского района.

1. Общие положения

      3. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих правилах:

      1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - уполномоченная организация) - юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан, для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима района, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      4) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органами статистики в областях, городе республиканского значения, столице;

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) центральный исполнительный орган – государственный орган, обеспечивающий реализацию государственной политики в сфере социальной защиты населения;

      8) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      9) уполномоченный орган – исполнительный орган района в сфере социальной защиты населения, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      10) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно – территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      11) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      4. Для целей настоящих правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая акиматом Мактааральского района в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      5. Лицам, указанным в статье 20 Закона Республики Казахстан от 28 апреля 1995 года "О льготах и социальной защите участников, инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним" и статье 16 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", социальная помощь оказывается в порядке, предусмотренном настоящими правилами.

      6. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

      7. Социальная помощь предоставляется по следующим праздничным дням:

      Ко Дню Победы;

      участникам и инвалидам ВОВ единовременно в размере 100 кратного месячного расчетного показателя;

      родителям, супругу (супруге) военнослужащих, погибших во время ВОВ и не вступивших в повторный брак единовременно в размере 10 кратного месячного расчетного показателя;

      бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период второй мировой войны единовременно в размере 10 кратного месячного расчетного показателя;

      лицам проработавшим (прослужившим) в тылу не менее 6 месяцев в период с 22 июня 1941 по 9 мая 1945 года и не награжденных орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      лицам награжденных орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны единовременно в размере 5 кратного месячного расчетного показателя;

      8. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом Южно-Казахстанской области.

2. Порядок определения перечня категорий получателей социальной помощи и установления размеров социальной помощи

      9. Социальная помощь предоставляется гражданам из числа следующих категорий:

      1) на подписку периодической печати-участникам и инвалидам Великой Отечественной войны в размере 3 кратного месячного расчетного показателя; труженникам тыла работавшим в годы ВОВ, матерям героиням, инвалидам, нуждаюшимся воинам-Афганцам, ликвидаторам аварии на Чернобыльской АЭС в размере 1 кратного месячного расчетного показателя 1 раз в полугодие;

      2) социально обслуживаемых на дому одиноким-престарелым гражданам достигших 80-летного возраста в размере 1 кратного месячного расчетного показателя ежемесячно;

      3) инвалидам по индивидуальной программе реабилитации по обеспечению инвалидными колясками:

      на инвалидные коляски, предназначенные для прогуливания, в размере 60,0 месячных расчетных показателей;

      на инвалидные коляски, предназначенные для комнаты, в размере 40,0 месячных расчетных показателей;

      4) на приобретение путевок пенсионерам и инвалидам в размере 45,0 кратного месячного расчетного показателя периодически;

      5) лицам, больным заразной формой туберкулеза, выписанным из специализированной противотуберкулезной медицинской организации, а также семьям, попавшим в трудную жизненную ситуацию,ежемесячно в размере 8 месячных расчетных показателя;

      6) семьям имеющим детей, зараженных вирусам иммуно дефицита человека не учитывая дохода для получения как помощи ежемесячно в размере 21,9 кратного месячного расчетного показателя;

      7) оказание единовременной социальной помощи, при возникновении случаев падения курса национальной валюты, в целях поддержки малообеспеченных слоев населения в размере 1 месячного расчетного показателя в месяц на семью, сроком три месяца;

      8) в целях обеспечения в подключении услуги распространения Национального телевещания семьям получающим государственную адресную социальную помощь, в виде выделения единовременной социальной помощи в размере 20 кратного расчетного показателя;

      9) оплата компенсации лицам зараженным ВИЧ-инфекцией и болезни СПИД, которым был причинен вред их жизни и здоровью в следствии неисполнения надлежащих обязанностей работников медицины и работников сферы оказания хозяйственных услуг. Ежемесячно для получателей компенсации проживающих за пределами города Шымкент, в период получения лечения согласно республиканского бюджета утвержденного на соответствующий год, размер минимальной заработной платы, расходы на транспорт, питание и аренду жилья в размере 21,9 кратного месячного расчетного показателя;

      10) детям-инвалидам обучающимся и воспитывающимся на дому, на период обучения ежемесячно, в размере 1 кратного месячного расчетного показателя;

      11) ликвидаторам аварии на Чернобыльской атомной станции единовременная материальная помощь в памятные дни в размере 15 кратного месячного расчетного показателя;

      12) вдовам ликвидаторов аварии на Чернобыльской атомной станции единовременная материальная помощь в памятные дни в размере 10 кратного месячного расчетного показателя;

      13) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, малообеспеченным семьям среднедушевой доход которых не превышает шестьдесят процентного порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму, одиноким пенсионерам и инвалидам, для компенсаций причиненного ущерба гражданину (семье) либо жилью вследствии стихийного бедствия или пожара, единовременно, в размере 100 кратного месячного расчетного показателя;

      14) лицам, больным онкологическим заболеванием, а также семьям, попавшим в трудную жизненную ситуацию, единовременно в размере 10 месячных расчетных показателя;

      15) для предоставления услуг социального такси - на поездки в лечебные учреждения и в общественные места участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, инвалидам первой, второй группы, детям-инвалидам имеющим затруднение в передвижении, ежемесячно в размере 10 месячных расчетных показателей;

      16) нуждающимся гражданам, страдающим заболеванием хронической почечной недостаточностью, единовременно, в размере 50 месячных расчетных показателей.

      При наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара граждане в месячный срок должны обратиться за социальной помощью. При этом основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:

      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара либо наличие социально значимого заболевания;

      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего шестьдесят процента порога, в кратном отношении к прожиточному минимуму.

      Окончательный перечень оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся и проведения обследований материально-бытового положения лица (семьи) утверждается районным маслихатом.

      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются утвержденным местными представительными органами перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся.

      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными решениями Мактааральского районного маслихата Южно-Казахстанской области от 15.09.2017 № 17-139-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 22.12.2017 № 21-168-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 25.01.2018 № 23-178-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. К памятным датам и праздничным дням размер социальной помощи для отдельно взятой категории получателей устанавливается в едином размере по согласованию с акиматам Южно-Казахстанской области.

      11. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      12. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням, оказывается, по списку, утверждаемому акиматом Мактааральского района по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      13. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акима поселка, села, сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;

      3) сведения о составе лица (семьи) согласно приложению 1 к Типовым правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан утвержденный Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 (далее – Типовые правила);

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      14. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      15. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или акима поселка, села, сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      16. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к Типовым правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму сельского округа.

      аким поселка, села, аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      17. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      18. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      19. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      20. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      21. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 17 и 18 настоящих правил, уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.

      22. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

      23. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного районным маслихатом порога для оказания социальной помощи.

      24. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом Мактааральского района на текущий финансовый год.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      26. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      27. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключительное положение

      28. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

  Приложение 1 к правилам
оказания социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан

      Регистрационный номер семьи ___________________________

Сведения о составе семьи заявителя

      __________________________________________________________

      (Ф.И.О. заявителя) (домашний адрес, тел.)

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи

Родственное отношение к заявителю

Год рождения





      Подпись заявителя _______________________________ Дата

      Ф.И.О. должностного лица органа,

      уполномоченного заверять

      сведения о составе семьи ____________________________

      (подпись)

  Приложение 2 к правилам
оказания социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан

АКТ
обследования для определения нуждаемости лица (семьи) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от "____" ___________ 20__ г.

      ______________________________

      (населенный пункт)

      1. Ф.И.О. заявителя _____________________________________________

      2. Адрес места жительства ______________________________________

      3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за
социальной помощью ____________________________________

      __________________________________________________________________

      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье) _______ человек, в том числе:

№ п/п

Ф.И.О.

Дата рождения

Родственное отношение к заявителю

Занятость (место работы, учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация

      Всего трудоспособных _______________ человек.

      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости ________________ человек.

      Количество детей: _________________

      обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _____ человек,
стоимость обучения в год ______ тенге.

      Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов Великой
Отечественной войны, приравненных к участникам Великой Отечественной войны и
инвалидам Великой Отечественной войны, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет,
лиц, имеющих социально значимые заболевания (злокачественные новообразования,
туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или
добавить иную категорию) _____________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье,
жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать):

      __________________________________________________________________

      Расходы на содержание жилья:

      __________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

за квартал

в среднем за месяц

























      6. Наличие:

      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы
от его эксплуатации)

      __________________________________________________________________

      ________________________________________________________ иного жилья, кроме
занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации)
__________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник):

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью:

      __________________________________________________________________

      10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания:

      __________________________________________________________________

      Председатель комиссии:

      _____________________________ _________________________________

      Члены комиссии:

      _____________________________ _________________________________

      _____________________________ _________________________________

      _____________________________ _________________________________

      _____________________________ _________________________________

      (подписи) (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а): ________________________________

      Ф.И.О. и подпись заявителя

      От проведения обследования отказываюсь __________________________ Ф.И.О. и подпись
заявителя (или одного из членов семьи), дата _________________________

      __________________________________________________________________

      (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 3 к правилам
оказания социальной помощи,
установления размеров и
определения перечня отдельных
категорий нуждающихся граждан

Заключение участковой комиссии №

      ___ ____________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи,
установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан,
рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы лица (семьи), обратившегося за
предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      __________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество заявителя)

      на основании представленных документов и результатов обследования материального
положения заявителя (семьи) выносит заключение о
__________________________________________________________________

      (необходимости, отсутствии необходимости)

      предоставления лицу (семье) социальной помощи с наступлением трудной жизненной
ситуации

      Председатель комиссии: ____________________________

      Члены комиссии: __________________________________

      __________________________________________________

      __________________________________________________

      __________________________________________________

      __________________________________________________

      (подписи) (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами

      в количестве _____ штук

      принято "_____" ___________ 20__ г.

      __________________________________________ Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, села, сельского округа или уполномоченного органа,
принявшего документы.