Тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тізбесін қалыптастыру және ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қолданылатын тәуекелдерді басқару жүйесін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімінің 2016 жылғы 7 шілдедегі № 4 шешімі. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 9 тамызда № 4632 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімінің 2016 жылғы 9 желтоқсандағы № 9 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімінің 09.12.2016 № 9 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі)
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған
      "Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 18 ақпандағы № 76 қаулысының 16 тармағына, "Тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тізбесін қалыптастыру және ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қолданылатын тәуекелдерді басқарудың үлгілік жүйесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы Министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 597 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 12490 болып тіркелген) Шығыс Қазақстан облысының әкімі ШЕШТІ:
      1. Қоса берілген тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тізбесін қалыптастыру және ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қолданылатын тәуекелдерді басқару жүйесі бекітілсін.
      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Шығыс Қазақстан облысының
      әкімі Д. Ахметов

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімінің
2016 жылғы "7" шілделегі
№ 4 шешімімен бекітілген

Тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тізбесін қалыптастыру және ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қолданылатын тәуекелдерді басқару жүйесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тізбесін қалыптастыру және ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қолданылатын тәуекелдерді басқару жүйесі (бұдан әрi – Жүйе), "Ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 18 ақпандағы № 76 қаулысының 16 тармақшасына, "Тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тізбесін қалыптастыру және ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қолданылатын тәуекелдерді басқарудың үлгілік жүйесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 597 бұйрығымен сәйкес әзірленді.       
      2. Жүйе ішкі аудит қызметтеріне тәуекелдерді басқарудың жүйесі бойынша әдістемелік негізін жасауға арналған және мақсаты тиісті жылға мемлекеттік аудит объектілерінің тізілімін қалыптастырудың, ішкі аудит қызметі және қаржылық бақылау органдарының (бұдан әрі – ішкі аудит қызметі) мемлекеттік аудит және өзге де іс-шаралары өткізудің тиімділігін арттыру болып табылады.       
      3. Жүйені пайдалану кезінде мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:
      1) балл – тәуекелді есептеудің сандық өлшемі;
      2) балл кестесі – әр тәуекел көздері индикаторлары мәнінің критерийлері және немесе интервалдарын рәнжірлеу арқылы тәуекел деңгейін анықтау;
      3) ден қою шаралары – мемлекеттік аудит объектілері тәуекелдерінің алдын алу, оларды барынша азайту және жою мақсатында мемлекеттік аудит объектілеріне қатысты ішкі аудит қызметімен қабылдайтын іс-шаралар;
      4) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылаудың мәні (бұдан әрі – мемлекеттік аудит мәні) – мемлекеттік органдардың қызметі, соның ішінде мемлекеттік қаржыны басқару, мемлекеттік, салалық және бюджеттік бағдарламалар, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарлары, аумақтарды дамыту бағдарламалары;
      5) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілері (бұдан әрі – мемлекеттік аудит объектілері) – мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер, квазимемлекеттік сектор субъектілері, сондай-ақ бюджеттік қаражатты алушылар;
      6) сараптамалық талдау – мамандардың (сарапшылардың) біліктілігі мен біліміне негізделген талдау әдісі;
      7) тәуекел – Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасын сақтамаудың, мемлекеттік аудит объектiсiне оқиғаның немесе iс-қимылдың тигiзетiн жағымсыз әсерiнiң ықтималдылығы, ол қаржылық бұзушылықтарға, бюджет қаражатының ұрлануына (ысырап болуына) әкелiп, мемлекетке экономикалық зиян шектiруi мүмкiн, сондай-ақ бағдарламалық құжаттарда және мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларында қарастырылған нысаналы индикаторлар мен көрсеткіштерге қол жеткізбеу және толық көлемде орындамаудың ықтималдығы;
      8) тәуекелді бағалау – теріс оқиғаның және салдарлардың тигізетін ықпалының туындау ықтималдығының сапалық және сандық тәсілдері негізіндегі анықтамаларды қамтиды;
      9) тәуекелді бағалаудың сандық әдістері – деректерді және модельдеуді талдаудың статистикалық және математикалық құралдарына, техникаларына негізделген әдістер;
      10) тәуекелді бағалаудың сапалы әдістері – сараптамалық-талдамалық бағалауларға негізделген әдістер;
      11) тәуекелдерді басқарудың жүйесі – есептер мен басқа да деректер негізінде тәуекелдер және олардың факторларын анықтау, сәйкестендіру, бағалау және талдауға, пысықтау мен ден қою шараларын қабылдауға, қабылданған шаралар нәтижелерінің тиімділігін мониторингілеуге бағытталған, бақылау iс-шараларын тиiмдi жоспарлауды және жүргiзудi қамтамасыз ететiн, ресурстарды таңдап, оларды бақылау қызметiнiң ең басым бағыттарына оңтайлы бөлу принциптерiне негiзделген және тиісті жылға мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілерінің тізбесін қалыптастыруды қамтамасыз етуші әкiмшiлiк ету жүйесi;
      12) тәуекелдер бейіні - мемлекеттік аудит объектілерінің қызметі туралы мәліметтерді талдау жолымен анықталған және белгілі бір тәуекелді/ бұзушылықтарды анықтау мақсатында әзірленетін деректерді таңдау жағдайларының жиынтығы;
      13) тәуекел деңгейі – олардың салдары мен болу ықтималдығы комбинациялары нәтижесінде көрінген, тәуекелдер көлемі;
      14) тәуекел көзі – жеке немесе басқалармен ұштастыра отырып тәуекелдің ұлғаюына әкелу мүмкіндігі бар, объект;
      15) тәуекел критерийлері (тәуекелдер көзінің индикаторлары) – мемлекеттік аудиттің мәнін және объектісін тәуекелдің белгіленген тобына жатқызу туралы шешім қабылдауға негіз болатын көрсеткіштер тізбесі;       
      16) тәуекелдер-матрица – тәуекелдерді бағалауда пайдаланылатын, тәуекелдерді олардың дәрежесі бойынша рәнжірлейтін матрица, ықтималдық пен әсер ету бойынша диапазоны бар, ден қою шаралары бойынша шешімдерді қабылдау процестерінде қолданылады;
      17) тәуекелдердің мониторингі – мемлекеттік аудит объектілерінің тәуекелдердің алдын алу, оларды барынша азайту, жою бойынша іс-қимылдардың тиімділігін кейін талдау және бағалау үшін тәуекел серпінінің дәрежесі бойынша мемлекеттік объектілерін есепке алу;
      18) тәуекелдерді сәйкестендіру – тәуекелдердің туындау себептері мен белгілерін анықтау, олардың критерийлерін айқындау мақсатында жағдаяттар мен жағдайлардың бар және ықтимал тәуекелдерін талдау;
      19) тәуекелді талдау – мемлекеттік аудит объектісі қызметінің қандайда да бір саласына тәуекелдің тигізетін ең көп әсерін анықтау үшін жүргізілетін іс-қимыл;
      20) тәуекелдер тізілімі – олардың сапалық және сандық талдау нәтижелерінен тұратын, сондай-ақ тәуекелдің критерилері мен себептерін, олардың туындау ықтималдығын, ықпалы (залалы), басымдығы мен шараларын қамтитын құрылымдалған тәуекелдердің тізілімі;
      21) шұғыл ден қою тәуекелінің бейіні – ең қысқа мерзімде тәуекелге әсер ету тәсілдері туралы шешім қабылдауды талап ететін тәуекел бейіні.

2. Тәуекелдерді басқару жүйесінің негізгі кезеңдері

      4. Тәуекелдерді басқару жүйесіні келесі кезеңдерге жүктейді:
      1) ақпарат жинау;
      2) тәуекелдерді сәйкестендіру;
      3) тәуекелдерді бағалау;
      4) ден қою шаралары;
      5) тәуекелдер мониторингі.       
      5. Тәуекелді бағалауды өткізу үшін мемлекеттік аудиттің объектілерінен және басқа да ресми көздерден алынған қаржылық және бюджеттік есептіліктерден ақпарат жинау.
      Мемлекеттік аудиттің объектілер мен мәндері бойынша дерекқорды қалыптастыру және жүйелеу.
      Ақпаратты жинау, өңдеу және сақтау процесстері барынша автоматтандырылады және алынған деректердің дұрыстығын тексеру мүмкіндігін жасайды.
      Ақпаратты жинау және өзектендіру мерзім сайынғы негізде тиісті есептік ақпаратын қалыптастыру кезеңдігіне қарай жүзеге асырылады.
      6. Тәуекелдер және олардың өлшемшарттарын анықтау үшін мемлекеттік аудиттің объектілері мен мәнін зерделеу, әлеуетті және шынайы қауіп пен қатерлерді, олардың туындау себептерін айқындау тәуекелдердің сәйкестендіруі өткізіледі.
      Тәуекел критерийлері Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, бюджет деңгейіне тәуелді жүктелген функциялар мен өкілеттіктерге сәйкес, ішкі мемлекеттік аудит ұйымдары үшін тәуекелдердің біршама болу мүмкіндігін анықтау үшін оптималды жағдайларда анықталады.
      Тәуекелді сәйкестендіру жүргізу кезінде тәуекелді басқару үшін негізгі өлшемдер белгіленеді, қолдану аясы, тәуекел көздері бұзушылық түрлері анықталады.
      Ішкі аудит қызметі өздеріне жүктелген функциялар мен өкілеттіктерге сай тәуекелдерді айқындау үшін келесі бағыттарын пайдаланады:      
      бюджеттің шығыстар бөлігі саласындағы тәуекелдер, тәуекелді бағалаудың 2 деңгейінен тұрады:
      мемлекеттік аудит мәні бойынша (бағдарламалық құжаттар, бюджеттік бағдарламалары);
      мемлекеттік аудит объектісі бойынша (бюджеттік бағдарламалар әкімшісі және басқа да мемлекеттік мекемелері);
      2) бюджеттің кіріс бөлігі саласындағы тәуекелдер мыналар бойынша:
      салықтық түсімдер;      
      салықтық емес түсімдер айқындалады;      
      3) квазимемлекеттік сектор субъектісі бойынша тәуекелдер.
      7. Тәуекелдерді бағалау сандық және сапалық әдістердің негізінде олардың ықтималдығы және ықпалына сүйене отырып есептеледі.
      Тәуекелдерге бағалау жүргізу үшін тәуекелдер мен олардың өлшемдерінің тізілімі құрылады. Тәуекелдер тізіліміне тәуекелдің атауы, әсері, туындауы, деңгейі және тәуекелді бағалаудың басқа да көрсеткіштері көрініс табады.
      Тәуекелдер-матрицадағы тәуекелдерді айқындаудың нәтижесі бойынша мемлекеттік аудит объектілер мен мәні тәуекелдер дәрежесі бойынша бөлінеді:
      жоғары;
      орта;
      төмен.
      Мемлекеттік аудит объектілері мен мәндері бойынша айқындалған критерийлер сәйкесінше тәуекел бағалау өткізіледі.
      8. Мемлекеттік аудиттің объектілері және мәні, өлшемшарттары, басымдықтары, тәуекел топтары және ден қою бөлінісінде тәуекелдерді бағалау нәтижесі бойынша шығыс нысандарын ресімделеді.       
      Ішкі аудит қызметімен қолданылған шаралар тәуекелдердің алдын алу, оларды барынша азайту, жоюды қамтамасыз етеді.      
      Ішкі аудит қызметімен тиісті талдау жасау арқылы қолданыстағы ден қою шараларының тиімділігін арттыру бойынша мерзім сайын шаралар өткізіледі.
      Тәуекелдерге ден қою шаралары мына санаттарға бөлінеді:
      1) алдын ала ден қою шаралары:       
      мемлекеттік аудит объектісінен тәуекелдердің туындау себептері туралы ақпарат алу;
      тәуекелдердің алдын алу және барынша азайту – орта тәуекелдер дәрежесі бар мемлекеттік аудит объектілері бойынша аудиторлық іс-шараларын өткізбей, мемлекеттік аудит объектісіне жоғары дәрежелі әлеуетті тәуекелдерге әкелетін шарттардың туындауы туралы ескертулер (хабарламалар) және оларға жол бермеу бойынша ұсынымдар (ұсыныстар) беруден тұратын кешенді іс-шаралар;
      оларды жоғары дәрежелі тәуекелдерге әкелетін шарттар сақталған жағдайда мемлекеттік аудит объектісі бойынша аудиторлық іс-шараларын өткізу жөніндегі мәселені қарастыру;       
      2) нұсқамалық ден қою шаралары - жоғары дәрежелі тәуекелдері және орта дәрежелі тәуекелдер бар мемлекеттік аудит объектілері бойынша (ішкі аудит қызметімен мемлекеттік аудит өткізу туралы шешімі болған жағдайда) мемлекеттік аудит өткізу арқылы тәуекелдерді жою;      .
      3) тәуекелдер дәрежесі төмен мемлекеттік аудиттің объектісі бойынша Ішкі аудит қызметтері тәуекелдер дәрежесінің өсуін уақытында анықтау мақсатында және тиісті шаралар қабылдау үшін тәуекелдердің мониторингін жүргізеді.
      9. Тәуекелдер мониторингі:      
      1) тәуекелдердің тиімділігі мен өзектілігін және тәуекелдер дәрежесінің өзгеруін (қалдық тәуекелдерді айқындау) анықтау мақсатында мерзімді негізде мониторинг өткізіу;
      2) расталғанның тиімсіздігі немесе өзекті еместігі анықталған жағдайда тәуекел жоқ болып саналады.       
      Ішкі аудит қызметтері жыл сайынғы негізде тәуекелдерді айқындау мен бағалаудың дұрыстығына, рәсімдердің олардың орындалуы сәйкестігіне талдау жүргізеді.      
      Ішкі аудит қызметтері тоқсан сайынғы негізде алдын ала ден қою шараларының шеңберіндег іс-шаралардың іске асырылуы тиімділігіне талдау жүргізеді.

3. Тәуекелдерді басқару жүйесін пайдалана отырып тиісті жылға мемлекетік аудит объектілері тізбесінің жобасын қалыптастыру

      10. Мемлекетік аудит объектілері тізбесінің жобасын қалыптастыру жоғары және орташа тәуекел деңгейлері бар мемлекеттік аудиттің объектілері және мәні жүйесімен тәуекелдерді бағалау негізінде іріктеп алу іске асырылады.
      11. Мемлекеттік аудит объектілері мен мәндерін бағалау ол тәуекелдің әрбір критерийі бойынша маңызының жиынтығы негізінде есептелген, қорытынды балл мен тәуекел деңгейін анықтау.
      12. Тәуекелдер критерийі интервалдарға бөлінеді, әрбір интервалға балл беріледі.
      13. Ішкі аудит қызметімен жүктелген функциялары мен өкiлеттiктерiне сәйкес осы Жүйеге 2 қосымшаға сәйкес базалық критерийлердің негізінде тәуекелдер критерийі әзірленеді.
      Сонымен қатар, Ішкі аудит қызметтерімен мемлекеттік аудиттің объектілері мен мәнінің қосымша тәуекелдер критерийлері әзірленуі мүмкін.
      14. Әзірленген критерийлер тәуекелдер тізбесінде қалыптастырылады және ішкі аудит қызметінің басшысымен бекітіледі.
      15. Ішкі аудит қызметі мерзімді негізде тәуекел критерийлерінің тиімділігіне (өзектілігіне) мониторинг жүргізеді, соның нәтижелері бойынша критерийлер алынып тасталады немесе тәуекелдер тізбесіне өзгертулер мен толықтырулар енгізу жолымен өзгертіледі.

4. Ішкі аудит қызметтері қызметінің басқа бағыттары бойынша шұғыл ден қою тәуекелдерінің бейіні негізінде тәуекелдерді басқару жүйесін басқару

      16. Шұғыл ден қою тәуекелдерінің бейіні (бұдан әрі - бейін) мемлекеттік аудит объектілерімен автоматтандырылған ақпараттық жүйені пайдалана отырып, уақытында бұзушылықтардың алдын алу және болдырмау құралы болып табылады және оның нәтижелері ескерту – профилактикалық сипатта болады.
      17. Тәуекелдерді басқару жүйесі шұғыл ден қою тәуекелдерінің бейіні негізінде сонымен қатар камеральды бақылау жүргізу кезінде пайдаланылады.
      18. Бейін құру үшін тәуекелдер мен бұзушылықтардың тізбесін қалыптастыру қажет. Мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру үшін деректерді таңдау шарттарын жинауды анықтаумен, бейін белгілі бір тәуекел/ бұзушылыққа әзірленеді.
      19. Бейінді әзірлеу дегеніміз мемлекеттік аудит объектілерінің қызметі туралы зерделеу, талдау және деректерді салыстыру, соның ішінде ақпараттық жүйелерден деректер, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелері.
      20. Әзірленген бейіндер тәуекелдер бейінінің тізілімінде қалыптасады, онда рет саны, бейін атауы, күні, тәуекел/бұзушылықтың сипатталуы және басқа да деректер мазмұндалады және ішкі аудит қызметінің басшысымен бекітіледі.
      21. Ішкі аудит қызметтері жұмыс істелген бейіндердің нәтижелерінің нақтылығын тексереді (тәуекел/бұзушылық расталды/расталған жоқ).
      22. Егер тәуекелдер/бұзушылықтар расталған жағдайда, ішкі аудит қызметімен мемлекеттік аудит объектісіне қатысты тиісті ден қою шараларын қолдану туралы шешім қабылданады:
      мемлекеттік аудит жүргізу, соның ішінде жоспардан тыс;
      хаттарды, тәуекел/бұзушылықтарды жою туралы және/немесе орындаушының жауапкершілігін қарау туралы, алдағы уақытта оларға жол бермеу бойынша шаралар қолдану туралы хабарламалар жіберу және басқалар;
      тәуекелдер/бұзушылықтар туралы мәліметтерді басқа да құзыретті органдарға жіберу.
      23. Ішкі аудит қызметімен мерзімді негізде тәуекел критерийлерінің тиімділігіне (өзектілігіне) мониторинг жүргізеді, соның нәтижелері бойынша критерийлер алынып тасталады немесе тәуекелдер тізбесіне өзгертулер мен толықтырулар енгізу жолымен өзгертіледі.

  Тиісті жылға арналған
мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау
объектілерінің тізбесін
қалыптастыру және ішкі
мемлекеттік аудит жүргізу
кезінде қолданылатын
тәуекелдерді басқару жүйесіне
1 қосымша

Тәуекел матрицасы

       
      


 
 

  Тиісті жылға арналған
мемлекеттік аудит және
қаржылық бақылау
объектілерінің тізбесін
қалыптастыру және ішкі
мемлекеттік аудит жүргізу
кезінде қолданылатын
тәуекелдерді басқару жүйесіне
2 қосымша

Тәуекелдердің базалық критерийлері  Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі бойынша критерийлер Көрсеткіштердің атауы

Қол жеткізілмеген нысаналы индикаторлардың, олардың жалпы санына шаққандағы үлесі, %-бен
Орындалмаған іс-шаралардың, олардың жалпы санына шаққандағы үлесі, %-бен
Жалпы санына шаққанда, бастапқыда бекітілген стратегиялық жоспарда көзделген, бюджеттік бағдарламалардың қол жеткізбеген тікелей нәтиженің көрсеткіштерінің үлесі, %-бен
Жалпы санына шаққанда, бастапқыда бекітілген стратегиялық жоспарда көзделген бюджеттік бағдарламалардың қол жеткізбеген түпкілікті нәтиженің көрсеткіштерінің үлесі, %-бен
Стратегиялық жоспарға енгізілген өзгерістер мен толықтырулардың жиілігі
Мемлекеттiк мекеменi қаржыландырудың жылдық көлемi, млн. тенге
Соңғы екі жылда бөлінген, бюджет қаражатының жалпы көлеміне шаққанда бақылаумен қамтылған бюджет қаражатының үлесі, %-бен
Бұрынғы кезеңмен салыстырғанда қаржыландыру көлемiнiң өсуi/төмендеуi, %-бен
Кезеңнiң соңында бюджет қаражатының игерiлуi, %-бен
Осы мемлекеттік органмен іске асырып отырған бюджеттік инвестициялық жобалардың саны, бірл.
Тиiстi кезеңнiң шығыстар көлемiне шаққандағы бұрынғы бақылаумен анықталған қаржылық бұзушылықтардың көлемі, %-бен
Бұрынғы кезеңмен салыстырғанда дебиторлық берешек көлемiнiң өсуi, %-бен
Соңғы жүргiзiлген кешенді тексерудiң күнi, жылы
Үкімет резервінің есебінен іске асырылатын, бюджеттік бағдарламалардың саны, бірл.
Бюджет қаражаттарын басқару тиімділігін бағалау нәтижелері, балл
мемлекеттік қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келетін ішкі аудит қызметі бекітулерінің үлесі, %-бен
Соңғы екі жылда бақылау іс-шараларының қорытындылары бойынша қылмыстық істер қозғаумен, құқыққорғау органдарына тапсыру фактілерінің болуы, % -бен
Құқыққорғау органдарының қаулыларымен іске асырылған бақылау іс-шараларының нәтижелері бойынша расталған фактілердің болуы, %-бен
Орталық мемлекеттік органдардың және жергілікті мемлекеттік органдардың Ішкі аудит органдарымен бақылау материалдарының мемлекеттік қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес келмеуі бойынша анықталған жағдайлар
Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі және оның ведомстволық бағыныстағы ұйымдарының жосықсыз өнім берушілер тізіліміне қосылған, өнім берушілермен бекітілген келісім шарттарының болуы.
 
Мемлекеттік мекеме бойынша критерийлер
 
Мемлекеттік мекемемен іске асырылып жатқан бюджеттік бағдарламалардың саны, бірл.
Мемлекеттiк органды қаржыландырудың жылдық көлемi, млн. тенге
Соңғы екі жылда бөлінген, бюджет қаражатының жалпы көлеміне шаққанда бақылаумен қамтылған бюджет қаражатының үлесі, %-бен
Бұрынғы кезеңмен салыстырғанда қаржыландыру көлемiнiң өсуi/төмендеуi, %-бен
Кезеңнiң соңында бюджет қаражатының игерiлуi, %-бен
Тиiстi кезеңнiң шығыстар көлемiне шаққандағы бұрынғы бақылаумен анықталған қаржылық бұзушылықтардың ауқымы, %-бен
Бұрынғы кезеңмен салыстырғанда дебиторлық берешек көлемiнiң өсуi, %-бен
Соңғы жүргiзiлген кешенді тексерудiң күнi, жылы
Соңғы 2 жылда бақылау іс-шараларының қорытындылары бойынша қылмыстық істер қозғаумен, құқыққорғау органдарына тапсыру фактілерінің болуы, %-бен
Құқыққорғау органдарының қаулыларымен іске асырылған бақылау іс-шараларының нәтижелері бойынша расталған фактілердің болуы, %-бен
Бақылаумен қамтылған, мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің санына шаққанда әкімшілік жауапкершілікке тартуға әкелген, мемлекеттік сатып алулар туралы заңнаманың сақталуын бұзушылықтардың үлесі
Өңірдің бастамашы бюджеттік бағдарламалары
Өңірдің жүзеге асырылған инвестициалық жобалары
Мемлекеттік мекеме ақылы қызметтерін жүзеге асырудан түскен қолма-қол ақшаның бақылау шоттары.
Уақытша орналастырылған қолма–қол ақшаны бақылау шоты.
Демеушілік және қайырымдылық көмектен түскен қолма-қол ақшаны бақылау шоттары
Күрделі шығыстар бойынша міндеттемелерді тіркеу, млн. тенге
15 күнге дейінгі мерзімде азаматтық-құқықтық жауапкершілік келісім шарттарын тіркеу
Жобалық сметалық құжаттамамен көзделген мерзімнен кем, орындалу мерзімімен жұмыстарды орындау бойынша келісім шарттарды тіркеу
 
Квазисектор субъектілері бойынша критерийлер
 
Жарғылық капитал мөлшерінің өсуі/төмендеуі, %-бен
Еншілес және қауымдастырылған ұйымдардың бар-жоғы, бірлік
Шығыстардың жалпы көлеміне шаққанда әкімшілік шығыстардың үлесі, %-бен
Соңғы тексерудің жүргізілген күні, жылы
Қаржылық есептілікті уақытында тапсырмау, %-бен
Мониторинг нәтижелері бойынша қаржылық есептілік жасауда бұзушылықтардың болуы, %-бен
Соңғы 2 жылдағы қаржыландыру көлемі, соның ішінде мемлекеттік тапсырыс бойынша (тапсырыс көлемінен 100 %)
Соңғы 2 жылда алдыңғы тексерулер қорытындылары бойынша тауар-материалдық құндылықтардың және ақшалай қаражаттың жетіспеушілігі (анықталған қаржылық бұзушылықтардың жалпы сомасының 2 %-ы)
Бірнеше қаржы кезеңдеріндегі бухгалтерлік есептілікте шығындардың көрсетілуі
Соңғы 2 жылда алдыңғы бақылау қорытындылары бойынша анықталған қаржылық бұзушылықтардың ауқымы
Бақылаумен қамтылған, мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің санына шаққанда әкімшілік жауапкершілікке тартуға әкелген, мемлекеттік сатып алулар туралы заңнаманың сақталуын бұзушылықтардың үлесі
 
Мембағдарламалар бойынша критерийлер
 
Қол жеткізілмеген нысаналы индикаторлардың, олардың жалпы санына шаққандағы үлесі, %-бен
Орындалмаған іс-шаралардың, олардың жалпы санына шаққандағы үлесі, %-бен
Жалпы санына шаққанда, бастапқыда бекітілген стратегиялық жоспарда көзделген, бюджеттік бағдарламалардың қол жеткізбеген тікелей нәтиженің көрсеткіштерінің үлесі, %-бен
Жалпы санына шаққанда, бастапқыда бекітілген стратегиялық жоспарда көзделген бюджеттік бағдарламалардың қол жеткізбеген түпкілікті нәтиженің көрсеткіштерінің үлесі, %-бен
Стратегиялық жоспарға енгізілген өзгерістер мен толықтырулардың жиілігі
Кезеңнiң соңында бюджет қаражатының игерiлуi, %-бен
Соңғы 2 жылда анықталған қаржылық бұзушылықтардың үлесі, %-бен
Соңғы 2 жылда әкімшілік құқық бұзушылық Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тартылған тұлғалардың саны
Алдыңғы бақылаумен анықталған, мемлекетттік сатып алу қорытындысына әсері тиген, анықталған мемлекеттік сатып алулар туралы бұзушылықтардың ауқымы
 
Бюджеттік бағдарламалар бойынша критерийлер
 
Кезеңнiң соңында бюджет қаражатының игерiлуi, %-бен
Бұрынғы кезеңмен салыстырғанда дебиторлық берешек көлемiнiң өсуi, %-бен
Соңғы 2 жылда анықталған қаржылық бұзушылықтардың үлесі, %-бен
Соңғы екі жылда бөлінген, бюджет қаражаттарының жалпы көлемінен, бақылаумен қамтылған бюджет қаражаттарының үлесі, %-бен
Тиiстi кезеңнiң шығыстар көлемiне шаққандағы бұрынғы бақылаумен анықталған қаржылық бұзушылықтардың ауқымы, %-бен
Соңғы жүргiзiлген кешенді тексерудiң күнi, жылы

      

Об утверждении системы управления рисками, которая применяется при формировании перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год и проведении внутреннего государственного аудита

Решение акима Восточно-Казахстанской области от 7 июля 2016 года № 4. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 9 августа 2016 года № 4632. Утратило силу - решением акима Восточно-Казахстанской области от 9 декабря 2016 года № 9

      Сноска. Утратило силу - решением акима Восточно-Казахстанской области от 09.12.2016 № 9 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 16 постановления Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2016 года № 76 "Об утверждении Правил проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан", приказа Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года № 597 "Об утверждении типовой системы управления рисками, которая применяется при формировании перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год и проведении внутреннего государственного аудита" (зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 12490) аким Восточно-Казахстанской области РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемую систему управления рисками, которая применяется при формировании перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год и проведении внутреннего государственного аудита.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
      Восточно-Казахстанской области Д. Ахметов

  Утверждена
решением акима
Восточно-Казахстанской области
от 07 июля 2016 года № 4

Система управления рисками, которая применяется при формировании перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год и проведении внутреннего государственного аудита 1. Общие положения

      1. Настоящая система управления рисками, которая применяется при формировании перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год и проведении внутреннего государственного аудита (далее – Система), разработана в соответствии с пунктом 16 постановления Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2016 года № 76 "Об утверждении Правил проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан", приказа Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года № 597 "Об утверждении типовой системы управления рисками, которая применяется при формировании перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год и проведении внутреннего государственного аудита".
      2. Система предназначена для создания методологической основы по системе управления рисками для службы внутреннего аудита, целью которой является повышение эффективности формирования перечня объектов государственного аудита на соответствующий год, проведение государственного аудита и иной деятельности службы внутреннего аудита и финансового контроля (далее – служба внутреннего аудита).
      3. При использовании системы применяются следующие основные понятия:
      1) балл – количественная мера исчисления риска;
      2) таблица баллов – определение уровня риска с помощью ранжирования критериев и/или интервалов значений каждого ключевого индикатора риска;
      3) меры реагирования – комплекс мероприятий, принимаемый службой внутреннего аудита, направленный на предупреждение, минимизацию и устранение рисков;
      4) предметы государственного аудита и финансового контроля (далее – предметы государственного аудита) – деятельность государственных органов, в том числе управление государственными финансами, государственные, отраслевые и бюджетные программы, стратегические планы государственных органов, программы развития территорий;
      5) объекты государственного аудита и финансового контроля (далее – объекты государственного аудита) – государственные органы, государственные учреждения, субъекты квазигосударственного сектора, а также получатели бюджетных средств;
      6) экспертный анализ – метод анализа, основанный на навыках и знаниях специалистов (экспертов);
      7) риск – вероятность несоблюдения бюджетного и иного законодательства Республики Казахстан, неблагоприятного воздействия события или действия на объект и предмет государственного аудита, которая может привести к финансовым нарушениям, хищениям (растрате) бюджетных средств и нанесению экономического ущерба государству, а также вероятность недостижения или неисполнения в полном объеме целевых индикаторов и показателей, предусмотренных в программных документах и стратегических планах государственных органов;
      8) оценка риска - включает определение на основе качественных и (или) количественных подходов вероятности наступления негативного события и влияния последствий;      
      9) количественные методы оценки риска – методы, основанные на статистических и математических инструментах и техниках анализа данных и моделировании;
      10) качественные методы оценки риска – оценка рисков, основанная на экспертно-аналитических методах;
      11) система управления рисками – система администрирования, обеспечивающая формирование перечня объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год и проведение государственного аудита, иной деятельности службы внутреннего аудита, базирующаяся на принципах выборочности, оптимального распределения ресурсов на наиболее приоритетных направлениях государственного аудита, включающая в себя всесторонний анализ совокупности имеющихся рисков, их идентификацию и оценку, выработку и принятие мер реагирования, мониторинг эффективности результатов принятых мер;
      12) профиль риска – совокупность условий выбора данных, определенная путем анализа сведений о деятельности объектов государственного аудита и разрабатываемая с целью выявления определенных нарушений/рисков;
      13) уровень риска – величина риска, выраженная в результате комбинации последствий и вероятности их наступления;
      14) источник риска – объект, который самостоятельно или в комбинации с другими обладает возможностью вызывать повышение риска;
      15) критерии риска (ключевые индикаторы рисков) – показатели, используемые для отслеживания и прогнозирования появления риска в целях осуществления риск-ориентированного отбора на основе которых принимается решение об отнесении предмета и объекта государственного аудита к определенной группе риска;
      16) матрица-риска – матрица, используемая в оценке рисков, представляющая собой ранжирование рисков по их степени, имеет диапазоны по вероятностям и воздействиям, применяется в процессе принятия решений по мерам реагирования;
      17) мониторинг рисков – учет объектов и предметов государственного аудита по степени риска в динамике для последующего анализа и оценки эффективности действий по предупреждению, минимизации, устранения рисков объектами государственного аудита;      
      18) идентификация риска – анализ всех рисковых обстоятельств и возможных рисковых обстоятельств и ситуаций, с целью выявления причин и признаков возникновения рисков, определения их критериев;
      19) анализ риска – действие, проводимое для выявления наибольших вероятностей наступления и влияния риска на ту или иную сферу деятельности объекта государственного аудита;
      20) реестр рисков – структурированный перечень рисков, содержащий результаты их качественного и (или) количественного анализа, также включающий критерии и причины рисков, вероятность их возникновения, воздействие (ущерб), приоритет и меры реагирования;
      21) профиль риска немедленного реагирования – профиль риска, требующий принятие решения о способах реакции на риск в возможно кратчайшие сроки.

2. Основные этапы системы управления рисками

      4. Система управления рисками подразделяется на следующие этапы:
      1) сбор информации;
      2) идентификация риска;
      3) оценка риска;
      4) меры реагирования;
      5) мониторинг рисков.
      5. Сбор информации осуществляется из финансовой и бюджетной отчетности, полученной от объектов государственного аудита и других официальных источников, а также иных сведений о деятельности объектов государственного аудита для проведения оценки рисков.
      По объектам и предметам государственного аудита проводится систематизация и формирование базы данных.
      Процессы сбора, обработки и хранения информации максимально автоматизируются и допускают возможность проверки корректности полученных данных.
      Сбор и актуализация информации осуществляется на периодичной основе, в зависимости от необходимости проведения оценки рисков и их критериев.
      6. Идентификация рисков проводится посредством изучения объектов и предметов государственного аудита в целях определения рисков и их критериев путем выявления потенциальных и реализованных угроз и опасностей причин их возникновения.
      Критерии рисков определяются с оптимальными условиями для выявления наибольших вероятностей наступления рисков для службы внутреннего аудита согласно возложенным функциям и полномочиям в зависимости от уровня бюджета в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      В ходе проведения идентификации рисков устанавливаются основные параметры для управления рисками, определяются области применения, источники рисков и типы нарушения.
      Служба внутреннего аудита при определении рисков, в зависимости от возложенных функций и полномочий использует следующие направления:
      1) риски в области расходной части бюджета, которые включают два уровня оценки рисков по:
      предмету государственного аудита (программные документы, бюджетные программы);
      объектам государственного аудита (администраторы бюджетных программ и другие государственные учреждения);
      2) риски в области доходной части бюджета, которые определяются по:
      налоговым поступлениям;
      неналоговым поступлениям;
      3) риски по субъектам квазигосударственного сектора.
      7. Оценка рисков рассчитывается исходя из их вероятностей и воздействий на основе качественных и (или) количественных методов.      
      Для проведения оценки рисков создается реестр рисков и их критериев. В реестре рисков отражается наименование, влияние, вероятность, уровень риска и другие показатели оценки риска.
      Для определения уровня рисков формируется матрица-риска согласно приложению 1 к настоящей системе с классификацией рисков по степени важности:
       высокая;
       средняя;
       низкая.
      Оценка рисков осуществляется посредством оценки объектов и предметов государственного аудита согласно определенных критериев риска.
      8. По результатам оценки рисков оформляются выходные формы в разрезе объектов государственного аудита, критериев риска, баллов риска, уровней риска и мер реагирования.
      Применяемые меры реагирования службой внутреннего аудита обеспечивают предупреждение, минимизацию и устранение рисков.      
      Службой внутреннего аудита посредством проведения соответствующего анализа на периодической основе осуществляются мероприятия по повышению эффективности применяемых мер реагирования.
      Меры реагирования на риск подразделяются на следующие категории:
      1) превентивные меры реагирования:
      получение информации от объектов государственного аудита о причинах возникновения рисков;      
      предупреждение и минимизация рисков – комплекс мероприятий, без проведения государственного аудита, по объектам государственного аудита, имеющим среднюю степень рисков, заключающийся в представлении объекту государственного аудита и его вышестоящему администратору (руководству) предупреждений (уведомлений) о возникновении условий, ведущих к потенциальным рискам высокой степени и рекомендаций (предложений) по их недопущению;
      в случае сохранения условий, ведущих к рискам высокой степени необходимо рассмотреть вопрос о проведении государственного аудита по объекту государственного аудита;
      2) директивные меры реагирования - устранение рисков путем проведения государственного аудита по объектам государственного аудита, имеющим высокую степень рисков и среднюю степень рисков (при наличии решения службы внутреннего аудита на проведение государственного аудита);
      3) по объектам государственного аудита с низкой степенью рисков служба внутреннего аудита осуществляют мониторинг рисков с целью своевременного обнаружения роста степени риска и принятия соответствующих мер.      
      9. Мониторинг рисков представляет собой:
      1) проведение на периодической основе мониторинга с целью установлений эффективности и актуальности определенных рисков или изменения степени рисков (выявление остаточного риска);      
      2) в случае установления не эффективности или не актуальности подтверждения риски исключаются.      
      Службой внутреннего аудита на ежегодной основе проводится анализ корректности определения и оценки рисков, соответствия установленных процедур на их исполнение.      
      Службой внутреннего аудита на ежеквартальной основе проводится анализ эффективности реализации мероприятий в рамках превентивных мер реагирования.

3. Формирование проекта перечня объектов государственного аудита на соответствующий год с использованием системы управления рисками

      10. Формирование проекта перечня объектов государственного аудита осуществляется посредством отбора на основе оценки рисков системой управления рисками объектов и предметов государственного аудита с высоким и средним уровнями рисков.
      11. Оценка объектов и предметов государственного аудита представляет собой определение итогового балла и уровня риска, рассчитанных на основе совокупности значений по каждому критерию риска.      
      12. Критерии рисков распределяются на интервалы, где каждому интервалу присваивается балл.      
      13. Службой внутреннего аудита в зависимости от возложенных функций и полномочий разрабатываются критерии рисков на основе базовых критериев согласно приложению 2 к настоящей системе.      
      При этом службой внутреннего аудита при необходимости разрабатываются дополнительные критерии рисков объектов и предметов государственного аудита.
      14. Разработанные критерии формируются в реестре рисков и утверждаются руководителем службы внутреннего аудита.      
      15. Служба внутреннего аудита на периодичной основе проводит мониторинг эффективности (актуализация) критериев риска, по результатам которого критерии исключаются либо изменяются путем внесения изменений и дополнений в реестр рисков.

4. Использование системы управления рисками на основе профилей рисков немедленного реагирования по иным направлениям деятельности службы внутреннего аудита

      16. Профиль риска немедленного реагирования (далее - профиль) является инструментом для своевременного пресечения и недопущения нарушений объектами государственного аудита, в том числе с использованием автоматизированных информационных систем, результаты которых носят предупредительно-профилактический характер.      
      17. Система управления рисками на основе профилей рисков немедленного реагирования используется также при проведении камерального контроля.
      18. Для создания профиля необходимо сформировать перечень рисков и нарушений. Профиль разрабатывается под определенный риск/нарушение с определением набора условий выбора данных для формирования перечня объектов государственного аудита.      
      19. Разработка профиля включает в себя изучение, анализ и сопоставление данных о деятельности объектов государственного аудита, в том числе данных из информационных систем, результатов государственного аудита и финансового контроля.      
      20. Разработанные профили формируются в реестре профилей рисков, который содержит порядковый номер, наименование профиля, дата, описание риска/нарушения и другие сведения и утверждаются руководителем службы внутреннего аудита.      
      21. Служба внутреннего аудита проверяет результаты сработанных профилей на достоверность (риск/нарушения подтвержден/не подтвержден).      
      22. В случае если риски/нарушения подтверждены, службой внутреннего аудита принимается решение о применении соответствующих мер реагирования к объекту государственного аудита:      
      проведение государственного аудита, в том числе внепланового;
      направление писем, уведомлений об устранении рисков/нарушений и (или) о рассмотрении ответственности исполнителя, о принятии мер по недопущению впредь и другое;      
      направление сведений о рисках/нарушениях в другие компетентные органы.
      23. Службой внутреннего аудита на периодичной основе проводится мониторинг эффективности (актуализация) профилей рисков немедленного реагирования, по результатам которого профиль исключается либо изменяется путем внесения изменений и дополнений в реестр профилей рисков.

  Приложение 1
к системе управления
рисками, которая применяется
при формировании перечня
объектов государственного
аудита и финансового контроля
на соответствующий год и
проведении внутреннего
государственного аудита

Матрица рисков

      


  Приложение 2
к системе управления
рисками, которая применяется
при формировании перечня
объектов государственного
аудита и финансового контроля
на соответствующий год и
проведении внутреннего
государственного аудита

Базовые критерии рисков Критерии по администраторам бюджетных программ Наименование показателей

Доля недостигнутых целевых индикаторов от общего количества, в %
Доля невыполненных мероприятий от общего количества, в %
Доля показателей прямого результата бюджетных программ, недостигших значений, предусмотренных в первоначально утвержденном стратегическом плане, от общего количества, в %
Доля показателей конечного результата бюджетных программ, недостигших значений, предусмотренных в первоначально утвержденном стратегическом плане, от общего количества, в %
Частота внесенных изменений и дополнений в стратегический план, количество
Годовой объем финансирования государственного органа, млн. тенге
Доля бюджетных средств, охваченных контролем от общего объема бюджетных средств, выделенных за последние два года, в %
Рост/снижение объемов финансирования по сравнению с прошлым периодом, в %
Освоение бюджетных средств на конец периода, в %
Количество бюджетных инвестиционных проектов, реализуемых данным госорганом, ед.
Доля финансовых нарушений, выявленных предыдущим контролем к объему расходов соответствующего периода, в %
Рост объемов дебиторской задолженности по сравнению с прошлым периодом, в %
Дата проведения последней комплексной проверки, год
Количество бюджетных программ, осуществляемых за счет резерва Правительства, ед.
Результаты оценки эффективности управления бюджетными средствами, баллы
Доля соответствующих заключении службы внутреннего аудита стандартам государственного финансового контроля, %
Наличие фактов передачи в правоохранительные органы по итогам контрольных мероприятий, с возбуждением уголовных дел, за последние 2 года %
Наличие подтвержденных фактов по результатам контрольных мероприятий осуществленных по постановлениям правоохранительных органов, %
Выявленные случаи несоответствия Стандартам государственного финансового контроля службами внутреннего аудита центрального государственного органа и местного исполнительного органа материалов контроля
Наличие заключенных договоров администраторами бюджетных программ и его подведомственных организаций с поставщиками, включенными в реестр недобросовестных поставщиков
 
Критерии по государственному учреждению
 
Количество бюджетных программ, реализуемых государственным учреждением, ед.
Годовой объем финансирования государственного органа, млн. тенге
Доля бюджетных средств, охваченных контролем от общего объема бюджетных средств, выделенных за последние два года, в %
Рост/снижение объемов финансирования по сравнению с прошлым периодом, в %
Освоение бюджетных средств на конец периода, в %
Масштабы финансовых нарушений, выявленных предыдущим контролем к объему расходов соответствующего периода, в %
Рост объемов дебиторской задолженности по сравнению с прошлым периодом, в %
Дата проведения последней комплексной проверки, год
Наличие фактов передачи в правоохранительные органы по итогам контрольных мероприятий, с возбуждением уголовных дел, за последние 2 года %
Наличие подтвержденных фактов по результатам контрольных мероприятий осуществленных по постановлениям правоохранительных органов, %
Доля нарушений соблюдения законодательства о государственных закупках, повлекших административную ответственность, к количеству процедур государственных закупок, охваченных контролем
Приоритетные бюджетные программы региона
Реализуемые инвестиционные проекты региона
Контрольные счета наличности от реализации платных услуг государственных учреждений
Контрольные счета наличности временного размещения денег
Контрольные счета наличности спонсорской и благотворительной помощи
Регистрация обязательств по капитальным расходам млн. тенге
Регистрация договоров гражданско-правовой ответственности со сроком исполнения менее 15 дней
Регистрация договоров по выполнению работа со сроком исполнения менее предусмотренных сроков чем в проектно-сметной документации
 
Критерии по субъектам квазисектора
 
Рост/снижение размера уставного капитала, в %
Наличие дочерних и ассоциированных организаций, в единицах
Доля административных расходов от общего объема расходов, в %
Дата проведения последней проверки, год
Несвоевременная сдача финансовой отчетности, в %
Наличие нарушений составления финансовой отчетности по результатам мониторинга, в %
Объем финансирования, в том числе по госзаказу за последние 2 года (в 100 % от заказа объема)
Недостачи товарно-материальных ценностей и денежные средства по итогам предыдущих проверок за последние 2 года (в 2 % от общей суммы выявленных финансовых нарушений)
Отражение в бухгалтерской отчетности убытков на протяжении нескольких финансовых периодов
Масштабы выявленных финансовых нарушений по итогам предыдущих проверок за последние 2 года
Доля нарушений соблюдения законодательства о государственных закупках, повлекших административную ответственность, к количеству процедур государственных закупок, охваченных контролем
 
Критерии по госпрограммам
 
Доля недостигнутых целевых индикаторов от общего количества, в %
Доля невыполненных мероприятий от общего количества, в %
Доля показателей прямого результата бюджетных программ, недостигших значений, предусмотренных в первоначально утвержденном стратегическом плане, от общего количества, в %
Доля показателей конечного результата бюджетных программ, недостигших значений, предусмотренных в первоначально утвержденном стратегическом плане, от общего количества, в %
Частота внесенных изменений и дополнений в стратегический план, количество
Освоение бюджетных средств на конец периода, в %
Доля выявленных финансовых нарушений за последние 2 года, %
Количество лиц, привлеченных к административной ответственности согласно Кодекса об административном правонарушении за последние 2 года
Масштабы выявленных нарушений законодательства о государственных закупках, влияющих на итоги государственных закупок, выявленных предыдущим контролем.
 
Критерии по бюджетным программам
 
Освоение бюджетных средств на конец периода, в %
Рост объемов дебиторской задолженности по сравнению с прошлым периодом, в %
Доля выявленных финансовых нарушений за последние 2 года, %
Доля бюджетных средств, охваченных контролем от общего объема бюджетных средств, выделенных за последние два года, в %
Масштабы финансовых нарушений, выявленных предыдущим контролем к объему расходов соответствующего периода, в %
Дата проведения последней комплексной проверки, год