"Табиғи монополиялар саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 175 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 28 ақпандағы № 95 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 28 наурызда № 14949 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 42 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 22.05.2020 № 42 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Табиғи монополиялар саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 175 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10705 болып тіркелген, 2016 жылғы 4 маусымдағы № 106 (28834) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 3) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      Аталған бұйрықпен бекітілген Табиғи монополиялар саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидаларында:

      1-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1-тарау. Жалпы ережелер";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Табиғи монополиялар саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Су Кодексіне, 1998 жылғы 9 шілдедегі "Табиғи монополиялар туралы", 2004 жылғы 9 шілдедегі "Электр энергетикасы туралы", 2001 жылғы 8 желтоқсандағы "Темір жол көлігі туралы", 2010 жылғы 15 шілдедегі "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы", 2002 жылғы 17 қаңтардағы "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес әзірленді және электр энергиясын беру және (немесе) бөлу, жылу энергиясын өндіру, жылу энергиясын беру және (немесе) бөлу және электр энергиясын желiге беруді және тұтынуды техникалық диспетчерлендіру, магистральдық темір жол желісі, кірме жолдар, әуежайлар, порттар мен аэронавигация, газды немесе газ конденсатын сақтау, таратушы құбыржолдары арқылы тасымалдау, газ таратушы қондырғыларды және олармен байланысты газ таратушы газ құбырларын пайдалану және сумен жабдықтау және су бұру саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің (бұдан әрі – Субъектілер) реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тұтынушылардың тең қол жеткізуін қамтамасыз ететін тәртіпті және жалпы қағидаттарды айқындайды.";

      3 тармақта:

      4) тармақша алып тасталсын;

      17), 18) және 19) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "17) тұтынушы – табиғи монополия субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерін (тауарларын, жұмыстарын) пайдаланушы немесе пайдалануға ниеттенуші, сондай-ақ реттеліп көрсетілетін қызметтерге, (тауарларға, жұмыстарға) тең қол жеткізу мақсатында объектілерді электрмен жабдықтау, жылумен жабдықтау, газбен жабдықтау, сумен жабдықтау және су бұру желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды алуға ниеттенуші жеке немесе заңды тұлға;

      18) уәкілетті орган – табиғи монополиялар салаларындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      19) уәкілетті органның ведомствосы – табиғи монополиялар салаларында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган ведомствосы;";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Тұтынушылардың осы Қағидаларда айқындалған шарттарды сақтауы субъектілер мен тұтынушылардың арасында "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес үлгі шарттардың негізінде әзірленген қызметтер көрсетуге шарттарды жасасу үшін негіз болып табылады.";

      2-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2-тарау. Реттеліп көрсетілетін қызметтерге тең қол жеткізуді ұсыну шарттары";

      3-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3-тарау. Электр желілеріне қосылу үшін техникалық шарттарды берген кезде реттеліп көрсетілетін қызметтерге тең қол жеткізуді ұйымдастыру рәсімі";

      4-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-тарау. Жылу желілеріне қосылу үшін техникалық шарттарды берген кезде реттеліп көрсетілетін қызметтерге тең қол жеткізуін ұйымдастыру рәсімі";

      5-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5-тарау. Қызметін электр энергиясының көтерме сауда нарығында жүзеге асыратын Субъектінің электр энергиясын беру және (немесе) тарату саласындағы қызметтеріне қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      6-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-тарау. Қызметін электр энергиясының бөлшек сауда нарығында жүзеге асыратын Субъектінің электр энергиясын беру және (немесе) тарату саласындағы қызметтеріне қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      7-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "7-тарау. Жылу энергиясын өндіру саласындағы қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      8-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "8-тарау. Жылу энергиясын беру және (немесе) тарату саласындағы қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      9-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "9-тарау. Электр энергиясын желiге берудi және тұтынуды техникалық диспетчерлендiру, электр энергиясын өндіру-тұтыну теңгерімін ұйымдастыру саласындағы қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      10-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "10-тарау. Магистральдық темір жол желісі саласындағы қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      11-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "11-тарау. Концессия шарттары бойынша темір жол көлігі объектілері бар темір жол қызметтеріне қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      12-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "12-тарау. Кірме жолдар саласындағы қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      42-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "42. Тұтынушылар қозғалыстың, техникалық құралдардың және жылжымалы құрамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету жағдайы кезінде "Табиғи монополиялар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес бекітілген табиғи монополия саласына жататын ұсынылатын қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) үлгі шарттардың негізінде кірме жолдардың көрсетілетін қызметтерін пайдаланады.";

      13-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "13-тарау. Әуежайлардың қызметтеріне тең қол жеткізуді ұйымдастыру тәртібі";

      14-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "14-тарау. Теңіз порттары саласындағы қызметтерге тең қол жеткізуді ұйымдастыру тәртібі";

      15-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "15-тарау. Аэронавигация қызметтеріне тең қол жеткізуді ұйымдастыру тәртібі";

      16-тарау алып тасталсын:

      17-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "17-тарау. Газбен жабдықтау қызметтеріне қосылуға техникалық шарттарды берген кезде тауарлық газды сақтау, жалғастырушы газ құбырлары және (немесе) газ тарату жүйелері арқылы тасымалдау, топтық резервуарлық қондырғыларды пайдалану, сондай-ақ шикі газды жалғастырушы газ құбырлары арқылы тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұйымдастыру тәртібі";

      71. Тұтынушының газды немесе газ конденсатын сақтау, тарату құбыр жолдары арқылы тасымалдау, газ тарату қондырғыларын және олармен байланысты газ таратушы газ құбырларын пайдалану саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге тең қол жеткізуге арналған өтінімі мынадай мәліметтер мен құжаттарды қамтуы тиіс:

      1) тұтынушының деректемелері;

      2) заңды тұлғалар үшін (Қазақстан Республикасының резиденттері үшін – жарғы түпнұсқасының, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің немесе анықтаманың нотариалды куәландырылған көшірмелері, Қазақстан Республикасының резиденттері еместер үшін – құрылтайшы-шетелдік заңды тұлға шетел мемлекетінің заңнамасы бойынша заңды тұлға болып табылатындығын куәландыратын, нотариалды куәландырылған қазақ және орыс тілдеріндегі аудармасы бар сауда-саттық тізілімінің заңдастырылған үзіндісі немесе басқа да заңдастырылған құжат);

      жеке тұлғалар үшін (кәсіпкерлік субъектісі ретінде тіркеу туралы құжат және жеке басын куәландыратын құжатының көшірмесі).

      3) барлық тұтынушылар үшін газ немесе газ конденсатының тиісті көлемінің болуын растау (ресурстық анықтама, газды немесе газ конденсатын сатып алу шартының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

      4) таратушы құбыржолдары арқылы газды немесе газ конденсатын тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуге өтінім берілген жағдайда - барлық тұтынушылар үшін газды немесе газ конденсатын тасымалдаудың басталу және аяқталу мерзімі;

      5) тарату құбыржолдары арқылы газды немесе газ конденсатын тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуге өтінім берілген жағдайда – барлық тұтынушылар үшін газ немесе газ конденсатын тасымалдау маршрутының басталатын пункті;

      6) таратушы құбыржолдары арқылы газды немесе газ конденсатын тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуге өтінім берілген жағдайда – барлық тұтынушылар үшін газ немесе газ конденсатын тасымалдау маршрутының аяқталатын пункті;

      7) газды сақтау және (немесе) газ таратушы қондырғыларды және олармен байланысты газ таратушы газ құбыржолдарын пайдалану жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуге өтінім берілген жағдайда – барлық тұтынушылар үшін газ немесе газ конденсатын қабылдау туралы;

      8) газды сақтау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізу үшін өтінім берілген жағдайда – барлық тұтынушылар үшін газ немесе газ конденсатын айдауды бастау және іріктеуді аяқтау мерзімі;

      9) газ таратушы қондырғыларды және олармен байланысты газ таратушы газ құбыржолдарын пайдалану жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізу үшін өтінім берілген жағдайда – барлық тұтынушылар үшін газ немесе газ конденсатын жеткізудің басталу және аяқталу мерзімі;

      10) барлық тұтынушылар үшін жеткізілетін газдың немесе газ конденсатының сипаттамасы мен параметрлері;

      72. Қазақстан Республикасының резиденттері емес тұтынушылар ұсынған және олар болған елден шығатын құжаттар заңнамада белгіленген тәртіппен заңдастырылуы, не апостилі болуы тиіс.

      73. Авария салдарынан реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсетудің техникалық мүмкіндігі шектелген жағдайда не қаралып отырған барлық өтінімдерді қанағаттандыру үшін құбыржолдарының жеткілікті бос қуаттары болмаған кезде газды немесе газ конденсатын тарату құбыржолдары арқылы тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсететін табиғи монополия субъектісі газды немесе газ конденсатын тарату құбыржолдары арқылы тасымалдау жөніндегі реттеліп көрсететін қызметтерге бірінші кезекте қол жеткізу басымдығын тұтынушыларға арналған газды немесе газ конденсатын жеткізетін тұтынушыларға мынадай кезектілікпен береді:

      1) газ немесе газ конденсатын тұрмыстық мақсатта пайдаланатын халық;

      2) коммуналдық-тұрмыстық мақсаттағы объектілер;

      3) технологиялық процестің үздіксіз циклымен өнім шығару үшін шикізат немесе отын ретінде газ немесе газ конденсатын пайдаланатын тұтынушылар;

      4) электр станциялары мен өндірістік кәсіпорындар, олардың көктемгі-қысқы кезеңдерде газбен жабдықталуы отынның резервтік түрлеріне ішінара немесе толық көшу жолымен заңнамада белгіленген тәртіппен реттелуі тиіс;

      5) қалған тұтынушылар.

      74. Авария салдарынан реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсетудің техникалық мүмкіндігі шектелген жағдайда не қаралып отырған барлық өтінімдерді қанағаттандыруға газ қоймасының жеткілікті бос қуаттары болмаған кезде газды сақтау жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге бірінші кезекте қол жеткізу басымдығы тұтынушыларға арналған газды сақтайтын тұтынушыларға мынадай кезектілікпен беріледі:

      1) газ немесе газ конденсатын тұрмыстық мақсатта пайдаланатын халық;

      2) коммуналдық-тұрмыстық мақсаттағы объектілер;

      3) технологиялық процестің үздіксіз циклымен өнім шығару үшін шикізат немесе отын ретінде газ немесе газ конденсатын пайдаланатын тұтынушылар;

      4) электр станциялары мен өндірістік кәсіпорындар, олардың көктемгі – қысқы кезеңдерде газбен жабдықталуы отынның резервтік түрлеріне олардың ішінара немесе толық көшу жолымен заңнамада белгіленген тәртіппен реттелуі тиіс;

      5) қалған тұтынушылар.

      75. Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 23-14) тармақшасына сәйкес бекітілген Құрылыс саласындағы құрылыс салуды ұйымдастыру және рұқсат беру рәсімдерінен өту қағидаларында көзделген жағдайларда техникалық шарттарды беру тәртібі көрсетілген Қағидалармен айқындалады.

      Техникалық шарттарды алу үшін тұтынушы көрсетілетін қызметтерді жеткізушіге ең жоғары сағаттық тұтыну көлемін көрсете отырып, еркін нысанда жазбаша өтініш (өтінім, арыз) береді.

      Жазбаша өтінішке (өтінімге, арызға) мыналар қоса беріледі:

      1) жеке тұлғалар үшін – объект иесінің жеке басын куәландыратын құжатының көшірмесі, заңды тұлғалар үшін – мемлекеттік тіркеу/қайта тіркеу туралы куәліктің немесе анықтаманың көшірмесі;

      2) объект орналасқан жердегі жылжымайтын мүлікке құқық белгілейтін құжаттың нотариалдық ресімделген көшірмесі не жылжымайтын мүлік иесінің объектіні газдандыруға нотариалдық ресімделген келісімі;

      3) газдандырылатын объектіге (тұрғын үйге) арналған техникалық паспорттың көшірмесі немесе қолданыстағы (үй ішіндегі) желілерді реконструкциялауға арналған газдандырудың эскиздік жобасының көшірмесі;

      4) пайдаланылатын ұйымдарға сәйкес келісілген 1:500 масштабтағы құрылыс учаскесінің топографиялық түсірілімі (барлық жер үсті және жер асты коммуникациялармен және құрылыстармен);

      5) техникалық сипаттамасы көрсетілген газ тұтыну жабдықтарына арналған техникалық паспорттың көшірмесі;

      6) объектінің орналасу схемасы;

      7) заңды тұлғалар үшін – көп қабатты үйлерді газдандыру кезінде тамақ пісіруге, жылытуға, желдетуге, ауа баптауға, ыстық сумен жабдықтауға табиғи газды пайдаланудың гидравликалық есептері.

      76. Жаңа, кеңейтілетін немесе реконструкцияланатын объектілердің газбен жабдықтау жүйелерінің өндірістік қуаттарын анықтау қажет болған кезде, көрсетілетін қызметтерді жеткізуші осы Қағидалардың 75-тармағына сәйкес жазбаша өтініш (өтінім, арыз) келіп түскен күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде коммерциялық есепке алу аспаптарын орнату бойынша ақпаратты, сауалнама парағын, жер учаскесін бөлу схемасын сұратады.

      77. Көрсетілетін қызметтерді жеткізушінің техникалық шарттарды беру мерзімі – осы Қағидалардың 75-тармағына сәйкес жазбаша өтініш (өтінім, арыз) келіп түскен күнінен бастап бес жұмыс күні.

      78. Объектілерді газбен жабдықтауға қосуға техникалық шарттарды беру:

      1) осы Қағидалардың 75-тармағына сәйкес өтінішке қоса берілетін құжаттар мен мәліметтер толық және дұрыс болған;

      2) газдандырылатын объект Қазақстан Республикасы нормативтік-құқықтық актілерінің және нормативтік-техникалық құжаттарының талаптарына сәйкес келген;

      3) объектіні газдандырудың техникалық мүмкіндігі болған кезде, сондай-ақ жаңа объектілерді қосу немесе қолданыстағы қуаттарды арттыру басқа тұтынушыларға көрсетілетін қызмет сапасының нашарлауына әкелмеген жағдайда;

      4) желілер болған жағдайларда жүзеге асырылады.

      79. Осы Қағидалардың 78-тармағындағы талаптардың біріне сәйкес келмеген жағдайда, жазбаша өтініш (өтінім, арыз) келіп түскен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде тұтынушыға бас тарту себептері көрсетіліп, жазбаша түрде дәлелді жауап жіберіледі.

      80. Техникалық шарттарда жабдықтардың рұқсат етілетін қуаты, саны, орналасуы және негізгі сипаттамалары көрсетіледі.

      81. Техникалық шарттар жобалау (жобалау-сметалық) құжаттама құрамында бекітілген құрылыстың нормативтік ұзақтығының бүкіл мерзімі ішінде қолданылады.

      82. Газбен жабдықтау жүйесі объектісінің бастапқы жобалық шешімі өзгерген жағдайда, техникалық шарттар көрсетілетін қызметтерді жеткізушіге осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен тұтынушының жаңа техникалық шарттарға жазбаша өтініш (өтінім, арыз) беруі арқылы олардың қолданылу кезеңі ішінде өзгертіледі.

      83. Техникалық шарттардың қолданылу кезеңі ішінде оларды көрсетілетін қызметтерді жеткізушінің бастамасы бойынша өзгертуге тұтынушының келісімімен Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілері мен нормативтік-техникалық құжаттарының талаптары өзгертілген жағдайда рұқсат етіледі.

      84. Көрсетілетін қызметтерді жеткізуші берілген техникалық шарттардың есебін жүргізеді.

      85. Объект иесі ауысқан кезде мүдделі тараптардың бірі (иесі, сатып алушы, жалға алушы) сатып алу-сату (мүліктік жалдау) шарты жасалған күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде көрсетілетін қызметтерді жеткізушіге иесінің ауысуы туралы хабарлайды және көрсеткіштерді, коммерциялық есепке алу аспаптарының қосылу схемасын тексеріп салыстыру үшін олардың өкілдерін белгіленген күні мен сағатта шақырады. Көрсетілетін қызметтерді жеткізуші тиісті актіні жасайды және тұтынушыға сол жерде береді.

      Көрсетілетін қызметті жеткізушіге иесінің ауысуы туралы хабарламамен бірге тараптардың теңгерімдік тиесілігін және пайдалану жауапкершілігін бөлу актілерін қайта ресімдеуге жібереді. Қайта ресімделген актіні беру мерзімі хабарлама алған күнінен бастап үш жұмыс күнін құрайды.

      18-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "18-тарау. Сумен жабдықтау және (немесе) суды бұру саласындағы реттеліп көрсетілетін қызметтерге тең қол жеткізуді ұйымдастыру және оларға қосылуға техникалық шарттарды берген кезде тең қол жеткізуді ұйымдастыру тәртібі";

      19-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) тең қол жеткiзудi ұйымдастыру тәртібі.";

      101 және 102-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "101. Кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткiзудің тең жағдайларын қамтамасыз ету мынадай:

      1) кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерiне тең қолжетiмдiлiгi;

      2) кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтердің бiрыңғай тарифтiк саясатын жүргiзу;

      3) реттеліп көрсетілетін қызметтердің, кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтер тарифтерiнiң (бағаларының, алымдар мөлшерлемелерінің), ақпараттық ашықтығы қағидаттарына сүйене отырып жүзеге асырылады.

      102. Кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткiзу құқығын алу үшiн тұтынушы Субъектiге еркiн нысанда жасалған өтiнiш (бұдан әрi – өтiнiш) жолдайды.";

      108, 109 және 110-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "108. Тұтынушы кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерден бас тартқан жағдайда, Субъект өтініш ұсынған кезектілігі бойынша келесі тұтынушыға ұсынады.

      109. Субъекті мен тұтынушы арасындағы өзара қарым-қатынас Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасында белгіленген тәртiпте уәкiлеттi орган ведомствосы бекіткен тарифтердi (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) ескере отырып шарт негiзiнде құрылады.

      110. Тұтынушыларға тең жағдайлар ұсыну мақсатында Субъект кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізуді алу сатысында өзінің интернет-ресурсында мыналарды жариялайды не орналастырады:

      1) кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтерге тарифтерді (бағалар, алымдар мөлшерлемелерін);

      2) қосылудың стандарттық нүктелері тiзбесiн;

      3) телефон кәрiзiн пайдалануға ұсыну бойынша үлгі шарттарды;

      4) Субъектінің үлгі шарттарын.";

      111-тармақ алып тасталсын;

      112 және 113-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "112. Үлгі шартқа сәйкес Субъект телефон кәрiзiнде арна немесе орынды тұтынушыларға тұтынушылардың кабель салуға арналған техникалық шарттарды орындау мерзiмi iшiнде ақысыз сақтайды.

      113. Тұтынушылар қосылу және кәбiлдi төсеуге арналған техникалық шарттарды орындағаннан кейiн, табиғи монополиялар салаларындағы уәкілетті орган бекiткен Телефон (кәбіл) кәрізін пайдалануға беруге арналған үлгі шартқа сәйкес Субъект тұтынушылармен шарт жасасады.";

      115 және 116-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "115. Субъектіге кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерге қол жеткізу шарттарын күштеп таңуға немесе оның тұтынушыларды кемсітуге алып келетін өзге де әрекеттер жасауына жол берілмейді.

      116. Субъект тұтынушыларға кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөнiндегi реттеліп көрсетілетін қызметтерді немесе кәбілдік кәрізді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) немесе пайдалануға беру жөніндегі реттеліп көрсетілетін қызметтердi көрсетумен байланысты ақпаратты ұсынады.".

      20-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "20-тарау. Қызметтерге қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну жөніндегі өтініштерді қарау және олар бойынша шешімдер қабылдау тәртібі";

      21-тараудың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "21-тарау. Ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты ұсыну";

      121-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "121. Магистральдық темір жол желісі, кірме жолдар, әуежайлар және порттардың көрсетілетін қызметтері, олардың құны туралы, қол жеткізу тәртібі туралы, сондай-ақ магистральдық темір жол желісі, кірме жолдар, әуежайлар және порттардың өткізу қабілетінің болуы, реттеліп көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) көрсетудің техникалық және технологиялық мүмкіндіктері туралы ақпарат мәтін, кесте және сызбалар түрінде өтінішті қабылдау орны бойынша орналастырылады.

      Электр энергиясын беру және (немесе) бөлу, жылу энергиясын өндіру, жылу энергиясын беру және (немесе) бөлу газды немесе газ конденсатын сақтау, таратушы құбыр жолдары арқылы тасымалдау, газ таратушы қондырғыларды және олармен байланысты газ таратушы газ құбырларын пайдалану және сумен жабдықтау және су бұру жөніндегі көрсетілетін қызметтер, олардың құны, оларға қол жеткізу туралы ақпаратты Субъект көрсетілетін қызметті тұтынушының сұрау салуы (жазбаша нысанда) бойынша ұсынады.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу, бәсекелестікті және тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі баспа және электрондық түрдегі көшірмесінің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және қосу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Т. Сүлейменов

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасы

      Премьер-министрінің орынбасары-

      Қазақстан Республикасының

      Ауыл шаруашылығы министрі

      _______________ А. Мырзахметов

      2017 жылғы 28 ақпан

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      ______________ Ж. Қасымбек

      2017 жылғы 28 ақпан

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрі

      ____________ Қ.Бозымбаев

      2017 жылғы 28 ақпан

О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2014 года № 175 "Об утверждении Правил предоставления равных условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) в сфере естественных монополий"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 28 февраля 2017 года № 95. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 марта 2017 года № 14949. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 мая 2020 года № 42.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 22.05.2020 № 42 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2014 года № 175 "Об утверждении Правил предоставления равных условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) в сфере естественных монополий" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10705, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 4 июня 2016 года № 106 (28232), следующие изменения:

      преамбулу изложить следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 3) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях", ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах предоставления равных условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) в сфере естественных монополий, утвержденных указанным приказом:

      заголовок главы 1 изложить в следующей редакции:

      "Глава 1. Общие положения";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Правила предоставления равных условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) в сфере естественных монополий (далее – Правила) разработаны в соответствии с Водным Кодексом Республики Казахстан от 9 июля 2003 года, законами Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях", от 9 июля 2004 года "Об электроэнергетике", от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте", от 15 июля 2010 года "Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации", от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" и определяют порядок и общие принципы обеспечения равного доступа потребителей к регулируемым услугам (товарам, работам) субъектов естественных монополий(далее – Субъекты), оказывающих регулируемые услуги в сфере передачи и (или) распределения электрической энергии, производства тепловой энергии, передачи и (или) распределения тепловой энергии и технической диспетчеризации отпуска в сеть и потребления электрической энергии, магистральной железнодорожной сети, подъездных путей, аэропортов, портов и аэронавигации, хранения, транспортировки газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам, эксплуатации газораспределительных установок и связанных с ними газораспределительных газопроводов и водоснабжения и водоотведения систем (далее – услуги).";

      в пункте 3:

      подпункт 4) исключить;

      подпункты 17), 18) и 19) изложить в следующей редакции:

      "17) потребитель – физическое или юридическое лицо, пользующееся или намеревающееся пользоваться регулируемыми услугами (товарами, работами) субъектов естественной монополии, а также намеревающееся получить в целях равного доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) технические условия на подключение объектов к сетям электроснабжения, теплоснабжения, газоснабжения, водоснабжения и водоотведения;

      18) уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий;

      19) ведомство уполномоченного органа – ведомство государственного органа, осуществляющего руководство в сферах естественных монополий;";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Соблюдение потребителями условий, определенных настоящими Правилами, является основанием для заключения между субъектами и потребителями договоров на оказание услуг, разработанных на основании типовых договоров в соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях".";

      заголовок главы 2 изложить в следующей редакции:

      "Глава 2. Условия предоставления равного доступа к регулируемым услугам";

      заголовок главы 3 изложить в следующей редакции:

      "Глава 3. Процедура организации равного доступа к регулируемым услугам при выдаче технических условий для подключения к электрическим сетям";

      заголовок главы 4 изложить в следующей редакции:

      "Глава 4. Процедура организации равного доступа к регулируемым услугам при выдаче технических условий для подключения к тепловым сетям";

      заголовок главы 5 изложить в следующей редакции:

      "Глава 5. Порядок организации равных условий доступа к услугам в сфере передачи и (или) распределения электрической энергии Субъекта, осуществляющего деятельность на оптовом рынке электрической энергии";

      заголовок главы 6 изложить в следующей редакции:

      "Глава 6. Порядок организации равных условий доступа к услугам в сфере передачи и (или) распределения электрической энергии Субъекта, осуществляющего деятельность на розничном рынке электрической энергии";

      заголовок главы 7 изложить в следующей редакции:

      "Глава 7. Порядок организации равных условий доступа к услугам в сфере производства тепловой энергии";

      заголовок главы 8 изложить в следующей редакции:

      "Глава 8. Порядок организации равных условий доступа к услугам в сфере передачи и (или) распределения тепловой энергии";

      заголовок главы 9 изложить в следующей редакции:

      "Глава 9. Порядок организации равных условий доступа к услугам в сфере технической диспетчеризации отпуска в сеть и потребления электрической энергии, организации балансирования производства-потребления электрической энергии";

      заголовок главы 10 изложить в следующей редакции:

      "Глава 10. Порядок организации равного условия доступа к услугам в сфере магистральной железнодорожной сети";

      заголовок главы 11 изложить в следующей редакции:

      "Глава 11. Порядок организации равного условия доступа к услугам железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии";

      заголовок главы 12 изложить в следующей редакции:

      "Глава 12. Порядок организации равного условия доступа к услугам в сфере подъездных путей";

      пункт 42 изложить в следующей редакции:

      "42. Потребители пользуются услугами подъездных путей на основании типовых договоров на предоставляемые услуги (товары, работы), относящиеся к сфере естественной монополии, утвержденных в соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях" при условии обеспечения безопасности движения, технических средств и подвижного состава.";

      заголовок главы 13 изложить в следующей редакции:

      "Глава 13. Порядок организации равного условия доступа к услугам аэропортов";

      заголовок главы 14 изложить в следующей редакции:

      "Глава 14. Порядок организации равного доступа к услугам в сфере морских портов";

      заголовок главы 15 изложить в следующей редакции:

      "Глава 15. Порядок организации равного доступа к услугам аэронавигации";

      главу 16 исключить;

      главу 17 изложить в следующей редакции:

      "Глава 17. Порядок организации равного доступа на подключение к регулируемым услугам (товарам, работам) по хранению, транспортировке товарного газа по соединительным и (или) газораспределительным системам, эксплуатации групповых резервуарных установок, транспортировке сырого газа по соединительным газопроводам и процедура организации равного доступа при выдаче технических условий на подключение к услугам газоснабжения.

      71. Заявка потребителя на получение доступа к регулируемым услугам в сфере хранения, транспортировки газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам, эксплуатации газораспределительных установок и связанных с ними газораспределительных газопроводов должна содержать следующие сведения и документы:

      1) реквизиты потребителя;

      2) для юридических лиц (нотариально засвидетельствованные копии с оригинала устава, свидетельства или справки о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица – для резидентов Республики Казахстан, легализованной выписки из торгового реестра или другого легализованного документа, удостоверяющего, что учредитель - иностранное юридическое лицо является юридическим лицом по законодательству иностранного государства, с нотариально засвидетельствованным переводом на казахский и русский языки - для нерезидентов Республики Казахстан);

      для физических лиц (документ о регистрации в качестве субъекта предпринимательства и копия документа, удостоверяющего личность).

      3) подтверждение наличия соответствующего объема газа или газового конденсата (ресурсная справка, нотариально засвидетельствованная копия договора закупки газа или газового конденсата), для всех потребителей;

      4) срок начала и окончания транспортировки газа или газового конденсата для всех потребителей – в случае предоставления заявки на получение доступа к регулируемым услугам по транспортировке газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам;

      5) пункт на начало маршрута транспортировки газа или газового конденсата для всех потребителей – в случае предоставления заявки на получение доступа к регулируемым услугам по транспортировке газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам;

      6) пункт на конец маршрута транспортировки газа или газового конденсата для всех потребителей – в случае предоставления заявки на получение доступа к регулируемым услугам по транспортировке газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам;

      7) о приеме газа или газового конденсата, для всех потребителей – в случае предоставления заявки на получение доступа к регулируемым услугам по хранению газа и (или) эксплуатации газораспределительных установок и связанных с ними газораспределительных газопроводов;

      8) срок начала закачки и окончания отбора газа или газового конденсата, для всех потребителей – в случае предоставления заявки на получение доступа к регулируемым услугам по хранению газа;

      9) срок начала и окончания поставки газа или газового конденсата, для всех потребителей – в случае предоставления заявки на получение доступа к регулируемым услугам по эксплуатации газораспределительных установок и связанных с ними газораспределительных газопроводов;

      10) характеристики и параметры поставляемого газа или газового конденсата для всех потребителей.

      72. Документы, представляемые потребителями-нерезидентами Республики Казахстан и исходящие из страны их пребывания должны быть легализованы в установленном законодательством порядке, либо иметь апостиль.

      73. В случае ограниченной технической возможности оказания регулируемых услуг вследствие аварии либо при отсутствии достаточной для удовлетворения всех рассматриваемых заявок свободной мощности трубопроводов, приоритет первоочередного доступа к регулируемым услугам по транспортировке газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам субъектом естественной монополии, оказывающим регулируемые услуги по транспортировке газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам отдается потребителям, поставляющим газ или газовый конденсат, предназначенный потребителям в следующей очередности:

      1) населению, пользующемуся газом или газовым конденсатом в бытовых целях;

      2) объектам коммунально-бытового назначения;

      3) потребителям, использующим газ или газовый конденсат в качестве сырья или топлива для выпуска продукции с непрерывным циклом технологического процесса;

      4) электростанциям и промышленным предприятиям, газоснабжение которых в весенне-зимний период должно регулироваться путем частичного или полного перехода их на резервные виды топлива в установленном законодательством порядке;

      5) остальным потребителям.

      74. В случае ограниченной технической возможности оказания регулируемых услуг вследствие аварии либо при отсутствии достаточной для удовлетворения всех рассматриваемых заявок свободной мощности хранилища газа, приоритет первоочередного доступа к регулируемым услугам по хранению газа отдается потребителям, хранящим газ, предназначенный потребителям в следующей очередности:

      1) населению, пользующемуся газом или газовым конденсатом в бытовых целях;

      2) объектам коммунально-бытового назначения;

      3) потребителям, использующим газ или газовый конденсат в качестве сырья или топлива для выпуска продукции с непрерывным циклом технологического процесса;

      4) электростанциям и промышленным предприятиям, газоснабжение которых в весенне-зимний период должно регулироваться путем частичного или полного перехода их на резервные виды топлива в установленном законодательством порядке;

      5) остальным потребителям.

      75. Порядок выдачи технических условий в случаях, предусмотренных Правилами организации застройки и прохождения разрешительных процедур в сфере строительства, утверждаемыми согласно пункту 23-14 статьи 20 Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", определяется указанными Правилами.

      Для получения технических условий потребитель подает письменное обращение (заявку, заявление) в произвольной форме поставщику услуг с указанием объема максимального часового потребления.

      К письменному обращению (заявке, заявлению) прилагаются:

      1) копия документа, удостоверяющего личность владельца объекта – для физических лиц, копия свидетельства или справка о государственной регистрации/перерегистрации – для юридических лиц;

      2) копия правоустанавливающего документа на недвижимое имущество, где расположен объект, либо нотариально заверенное согласие собственника недвижимого имущества на газификацию объекта;

      3) копия технического паспорта на газифицируемый объект (жилой дом) или копия эскизного проекта газификации на реконструкцию существующих (внутридомовых) сетей;

      4) топографическая съемка участка строительства в масштабе 1:500 (со всеми наземными и подземными коммуникациями и сооружениями), согласованная с соответствующими эксплуатирующими организациями;

      5) копия технического паспорта на газопотребляющее оборудование с указанием технических характеристик;

      6) схема расположения объекта;

      7) гидравлические расчеты на потребление природного газа на приготовление пищи, отопление, вентиляцию, кондиционирование, горячее водоснабжение при газификации многоэтажных домов – для юридических лиц.

      76. При необходимости определения производственных мощностей систем газоснабжения новых, расширяемых или реконструируемых объектов, поставщик услуг в течение трех рабочих дней со дня поступления письменного обращения (заявки, заявления) в соответствии с пунктом 75 настоящих Правил запрашивает материалы по установке приборов коммерческого учета, опросной лист, схемы отвода земельного участка.

      77. Срок выдачи технических условий поставщиком услуг – пять рабочих дней со дня поступления письменного обращения (заявки, заявления) в соответствии с пунктом 75 настоящих Правил.

      78. Выдача технических условий на подключение объектов к газоснабжению осуществляется при условии:

      1) полноты и достоверности документов и сведений, прилагаемых к заявлению согласно пункту 75 настоящих Правил;

      2) соответствия газифицируемого объекта требованиям нормативных правовых актов Республики Казахстан и нормативных технических документов;

      3) наличия технической возможности газификации объекта, в том числе, если подключение новых объектов или увеличение существующих мощностей не приведет к ухудшению качества предоставляемых услуг другим существующим потребителям;

      4) наличия сетей.

      79. При несоответствии одному из требований пункта 78 настоящих Правил, потребителю в срок пять рабочих дней со дня поступления письменного обращения (заявки, заявления) направляется мотивированный ответ в письменном виде с указанием причин отказа.

      80. В технических условиях указываются допустимая мощность, количество, размещение и основные характеристики оборудования.

      81. Технические условия действуют в течение всего срока нормативной продолжительности строительства, утвержденной в составе проектной (проектно-сметной) документации.

      82. При изменении первоначального проектного решения объекта системы газоснабжения технические условия изменяются в течение периода их действия путем подачи потребителем письменного обращения (заявки, заявления) поставщику услуг на новые технические условия в порядке, установленном настоящими Правилами.

      83. Изменение технических условий в течение периода их действия по инициативе поставщика услуг допускается с согласия потребителя в случае изменения требований нормативных правовых актов Республики Казахстан и нормативных технических документов.

      84. Поставщик услуг ведет учет выданных технических условий.

      85. При смене владельца объекта одна из заинтересованных сторон (владелец, покупатель, арендатор) в течение десяти календарных дней со дня заключения договора купли-продажи (имущественного найма) уведомляет поставщика услуг о смене владельца и приглашает на определенный день и час их представителей для сверки показаний, схем присоединения приборов коммерческого учета. Поставщик услуг составляет и выдает на месте потребителю соответствующий акт.

      Вместе с уведомлением о смене владельца поставщику услуг направляются на переоформление акты разграничения балансовой принадлежности и эксплуатационной ответственности сторон. Срок выдачи переоформленного акта составляет три рабочих дня со дня получения уведомления.";

      заголовок главы 18 изложить в следующей редакции:

      "Глава 18. Порядок организации равного доступа к регулируемым услугам в сфере водоснабжения и (или) водоотведения и процедура организации равного доступа при выдаче технических условий на подключение";

      заголовок главы 19 изложить в следующей редакции:

      "Глава 19. Порядок организации равного доступа к регулируемым услугам (товарам, работам по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации";

      пункты 101 и 102 изложить в следующей редакции:

      "101. Обеспечение равных условий доступа к регулируемым услугам по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации осуществляется исходя из следующих принципов:

      1) равнодоступность регулируемых услуг по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации;

      2) проведение единой тарифной политики регулируемых услуг по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации;

      3) информационная открытость регулируемых услуг, тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации.

      102. Для получения права доступа к регулируемым услугам по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации потребитель направляет Субъекту заявление, составленное в произвольной форме, (далее – заявление).";

      пункты 108, 109 и 110 изложить в следующей редакции:

      "108. В случае отказа потребителя от регулируемых услуг по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации, Субъект предоставляет соответствующие услуги следующему по очередности потребителю, представившему заявление.

      109. Взаимоотношения между Субъектом и потребителем строятся на договорной основе с учетом тарифов (цен, ставок сборов), утвержденных ведомством уполномоченного органа в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан о естественных монополиях.

      110. В целях предоставления потребителям равных условий на стадии получения доступа к регулируемым услугам по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации Субъект опубликовывает либо размещает на своем Интернет-ресурсе:

      1) тарифы (цены, ставки сборов) на регулируемые услуги по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации;

      2) перечень стандартных точек присоединения;

      3) типовые условия по предоставлению в пользование телефонной канализации;

      4) типовые договора Субъекта, утвержденные в соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О естественных монополиях" (далее – Типовой договор).";

      пункт 111 исключить;

      пункты 112 и 113 изложить в следующей редакции:

      "112. Субъект сохраняет без оплаты за потребителями канал или место в телефонной канализации в течение срока выполнения потребителями технических условий на прокладку кабеля в соответствии Типовым договором в пользование телефонной (кабельной) канализации.

      113. После выполнения потребителями технических условий на присоединение и прокладку кабеля, Субъект заключает с потребителями договор в соответствии Типовым договором в пользование телефонной (кабельной) канализации.";

      пункты 115 и 116 изложить в следующей редакции:

      "115. Субъектом не допускается навязывание условий доступа к регулируемым услугам по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации или совершение им иных действий, ведущих к дискриминации потребителей.

      116. Субъект предоставляет на равных условиях потребителям регулируемые услуги по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации и информацию, связанную с оказанием регулируемых услуг по предоставлению в имущественный найм (аренду) или пользование кабельной канализации.".

      заголовок главы 20 изложить в следующей редакции:

      "Глава 20. Порядок рассмотрения обращений по предоставлению равных условий доступа к услугам и принятия по ним решений";

      заголовок главы 21 изложить в следующей редакции:

      "Глава 21. Предоставление информации об оказываемых регулируемых услугах";

      пункт 121 изложить в следующей редакции:

      "121. Информация об оказываемых услугах магистральной железнодорожной сети, подъездного пути, аэропортов и портов, об их стоимости, о порядке доступа, а также о наличии пропускной способности магистральной железнодорожной сети, подъездного пути, аэропортов и портов технических и технологических возможностях оказания регулируемых услуг (товаров, работ) размещается по месту приема обращений в виде текстов, таблиц и графиков.

      Информация об оказываемых услугах по передаче и (или) распределению электрической энергии, производству тепловой энергии, передаче и (или) распределению тепловой энергии, хранения, транспортировки газа или газового конденсата по распределительным трубопроводам, эксплуатации газораспределительных установок и связанных с ними газораспределительных газопроводов и систем водоснабжения и водоотведения об их стоимости, о порядке доступа предоставляется Субъектом по запросу (в письменной форме) потребителя услуг.".

      2. Комитету по регулированию естественных монополий, защите конкуренции и прав потребителей Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в печатном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.


      Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
Т. Сулейменов

      "СОГЛАСОВАН"
Заместитель Премьер-Министра
Республики Казахстан –
Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
______________А. Мырзахметов
от 28 февраля 2017 года

      "СОГЛАСОВАН"
Министр по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
________________ Ж. Касымбек
от 28 февраля 2017 год

      "СОГЛАСОВАН"
Министр энергетики
Республики Казахстан
_____________ К. Бозумбаев
от 28 февраля 2017 год