Тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағымдарды қарау бойынша апелляциялық комиссия туралы ережені айқындау туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 19 мамырдағы № 322 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 15 маусымда № 15220 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 12 қаңтардағы № 23 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Қаржы министрінің 12.01.2018 № 23 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      РҚАО-ның ескертпесі!
Осы бұйрық 01.07.2017 ж. бастап қолданысқа енгізіледі

      "Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы" 2010 жылғы 30 маусымдағы Қазақстан Республикасы Кодексінің 179-бабы 1-тармағына және "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 671-бабы 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағымдарды қарау бойынша апелляциялық комиссия туралы ереже бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Салық және кеден заңнамасы департаменті (Ж.Д. Іңкәрбаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап он күнтізбелік күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде, қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберілуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық 2017 жылдың 1 шілдесінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2017 жылғы 19 мамырдағы
№ 322 бұйрығымен
бекітілген

Тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағымдарды қарау бойынша апелляциялық комиссия туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы ереже "Қазақстан Республикасындағы кеден ісі туралы" 2010 жылғы 30 маусымдағы Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кеден ісі туралы кодекс) 179-бабы 1-тармағына және "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 671-бабы 1-тармағына сәйкес әзірленген және Тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағымдарды қарау бойынша апелляциялық комиссия (бұдан әрі - Комиссия) қызметін жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      2. Комиссия өз қызметінде Конституцияны, Еуразиялық экономикалық одақтың Кеден кодексі туралы келісімшартпен, Кеден ісі туралы кодексті, Салық кодексін және Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің актілерін және өзге де құқықтық актілерді, сондай-ақ осы ережені басшылыққа алады.

      3. Осы ереженің мақсаттары үшін мынадай ұғымдар қолданылады:

      жұмыс органы – тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағымдарды қарауды жүзеге асыратын және Тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағымдарды қарау бойынша апелляциялық комиссия жұмысын ұйымдастыруды қамтамасыз ететін уәкілетті органның құрылымдық бөлімшесі;

      уәкілетті орган – салықтардың, кеден және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы;

      уәкілетті органның ведомствосы - салықтардың, кеден және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің толық және уақтылы түсуін қамтамасыз ететін уәкілетті органның ведомствосы;

      шағым – уәкілетті органға салық төлеуші (салық агенті) және (немесе) декларант не кеден ісі саласында қызметін жүзеге асыратын адам берген тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға шағым, сондай-ақ оған қосымша (қосымшалар).

      4. Комиссия құрамына Комиссия Төрағасы, сондай-ақ алты адамнан тұратын Комиссия мүшелері кіреді.

2-тарау. Комиссия жұмысын ұйымдастыру

      5. Уәкілетті органға келіп түскен шағым жұмыс органына қарау үшін жіберіледі.

      6. Жұмыс органы шағым осындай органға келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Комиссия мүшелеріне:

      шағымның;

      салықтық тексеру актісінің және (немесе) көшпелі кедендік тексеру актісінің және (немесе) камералдық кедендік тексеру актісінің;

      тексеру нәтижелері туралы хабарламаның және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаның көшірмелерін жібереді.

      Салық төлеуші (салық агенті) және (немесе) декларант не кеден ісі саласында қызметін жүзеге асыратын адам шағымға қосымша материалдарды қоса берген жағдайда Комиссия мүшелері қажет болған кезде мұндай құжаттармен жұмыс органында таныса алады.

      7. Комиссия мүшелері оларға жіберілген материалдарды қарайды және жұмыс органына шағымдалып отырған мәселелер бойынша негіздемелерді қоса өз ұсынымдарын:

      мониторингке жататын ірі салық төлеушілер болып табылатын тұлғалардың шағымдары бойынша, - жұмыс органы материалдарды жіберген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен кешіктірмей;

      салық төлеушілердің басқа санаттарына жататын тұлғалардың шағымдары бойынша, - жұмыс органы материалдарды жіберген күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмей ұсынады.

      Комиссия мүшелерінің сұранымдары бойынша жұмыс органы осындай Комиссия мүшелеріне шағым қарау үшін қажет, шағым ұсынған тұлғаға қатысты, оның ішінде заңмен қорғалатын құпияға жататын, мәліметтер және (немесе) ақпарат ұсынылады.

      8. Жұмыс органы шағымдалатын мәселелерді зерделейді, сондай-ақ Комиссия мүшелері ұсынған ұстанымдарды талдайды.

      Қажет болғанда жұмыс органы уәкілетті органның ведомствосына туындаған мәселелер бойынша жазбаша нысанда түсініктеме және (немесе) ұстаным беру туралы сұрау салу жібереді.

      Осы тармақтың екінші бөлігінде көрсетілген сұрау салуға жауапты уәкілетті органның ведомствосы жұмыс органына осындай сұрау салуды алған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде береді.

      9. Жұмыс органы шағымдалып отырған мәселелерді, Комиссия мүшелерінің ұстанымдарын және уәкілетті орган ведомствосының жауаптарын зерделеу негізінде Комиссия отырысына шығару үшін материалдар дайындайды.

      10. Осы ереженің 9-тармағында көрсетілген материалдар Комиссия отырысы өткізілгенге дейін Комиссия Төрағасына 1 жұмыс күнінен кешіктірмей танысу үшін ұсынылады.

      11. Комиссия Төрағасының келісімі бойынша жұмыс органы кезекті Комиссия отырысының күн тәртібін қалыптастырады.

      12. Комиссия отырыстары апта сайын әр бейсенбіде өткізіледі.

      Егер отырысты өткізу күні мереке күніне келетін болса, онда отырыс одан кейінгі жұмыс күніне ауыстырылады.

      Комиссия Төрағасы қажет болған жағдайда отырысты өткізу күнін ауыстыруға құқылы.

      Бұл ретте жұмыс органы Комиссия мүшелерін отырыс күнінің ауыстырылғаны туралы хабарландырады.

      13. Қосымша түсіндірмелер қажет ететін сұрақтар туындаған кезде, отырысқа уәкілетті орган ведомствосының, сондай-ақ нәтижелері шағымдалып жатқан тексеруді жүзеге асырған мемлекеттік кірістер органының бейінді құрылымдық бөлімшелердің өкілдері шақырылады.

      14. Отырысқа жұмыс органының өкілдері қатысады.

      15. Егер отырысқа Комиссия қатысушыларының барлығы келмеген жағдайда, мұндай отырыс кворум болған кезде және уәкілетті орган ведомствосы өкілінің міндетті қатысуы шартында заңды деп есептеледі.

      Комиссия отырысын өткізу мақсатында кворум Комиссия Төрағасын қоса алғанда, дауыс беру құқығы бар Комиссия мүшелері санының жартысынан кем болмау қажет.

      16. Комиссия салықтық, сол сияқты кедендік тексерулер бойынша шағымдарды қараған кезде мүшенің - тиісті бағытқа жетекшілік ететін уәкілетті орган ведомствосы өкілінің қатысуы міндетті шарт болып табылады.

      Аталған Комиссия мүшесінің болмауы тиісті шағымдарды келесі Комиссия отырысына қарау үшін шығаруға негіз болып табылады.

      17. Шағым мәселелері бойынша Комиссияның шешімі отырысқа қатысушылардың (дауыс беру құқығы жоқ, "Атамекен" Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының өкілі - Комиссия мүшесінен басқа) қарапайым көпшілік дауысымен ашық дауыс берумен қабылданады.

      Дауыс беру Комиссия отырысында осы ережеге 1-қосымшаға сәйкес нысанда дауыс беру парағын толтыру арқылы жүргізіледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда Комиссия Төрағасы дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      18. Шағымдалған мәселелерді қарау нәтижелері бойынша Комиссия мынадай шешім түрлерін қабылдайды:

      шағымдалып отырған тексеру нәтижелері туралы хабарламаны және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны заңды деп тану;

      шағымдалып отырған тексеру нәтижелері туралы хабарламаны және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаны толығымен немесе бөлігінде заңсыз деп тану.

      19. Шағымды қарау нәтижелері бойынша Комиссия қабылдаған шешімдер осы ережеге 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Апелляциялық комиссия отырысының хаттамасында (бұдан әрі - Хаттама) көрсетіледі.

      20. Комиссия жұмысын ұйымдастырудың басқа мәселелері, Комиссия Төрағасымен бекітілетін, регламентпен айқындалады.

3-тарау. Комиссия отырысының нәтижелерін ресімдеу тәртібі

      21. Хаттаманы жұмыс органы өкілдерінің санынан Комиссия хатшысы жүргізеді.

      Хаттамаға Комиссия Төрағасы, Комиссия хатшысы қол қояды.

      22. Хаттамада:

      отырыс орны мен күні;

      қатысқан Комиссия мүшелерінің, шақырылған адамдардың (болған жағдайда), жұмыс органы өкілдерінің тізімі;

      шағым берген тұлғаның атауы, ЖСН (БСН);

      шағымдалған тексеру нәтижелері туралы хабарламаның және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаның нөмірі мен күні;

      шағымдалған хабарламаны шығарған мемлекеттік кірістер органының атауы;

      қабылданған шешім қамтылуы тиіс.

      23. Комиссия отырысында екі және одан да көп шағым бойынша мәселелер қаралған жағдайда әрбір шағым бойынша бөлек хаттама ресімделеді.

      24. Хаттама мен дауыс беру парақтары тиісті шағым материалдарына қосылады.

4-тарау. Қорытынды ережелер

      25. Кеден ісі туралы кодекстің 177-бабында және Салық кодексінің 669-бабында көрсетілген жағдайларда уәкілетті орган көрсетілген нормаларда көзделген мерзімдерде шағымдарды қараудан бас тартады.

      Бұл ретте, егер Кеден ісі туралы кодекс пен Салық кодексінің жоғарыда көрсетілген баптарында көзделген жағдайлар Комиссия мүшелеріне шағым бойынша материалдар берілгеннен кейін болған жағдайда, жұмыс органы Комиссия мүшелерін жүргізілген бас тарту туралы жазбаша хабарлайды.

      26. Бұрын шағымдалған және шешім шығарылған тексеру нәтижелері туралы хабарламаға және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаға қайта шағым түскен кезде уәкілетті орган мұндай шағымды қараусыз, Комиссия отырысына шығармай қалдырады.

      27. Егер салық төлеуші (салық агенті) және (немесе) декларант не кеден ісі саласында қызметін жүзеге асыратын адам Кеден ісі туралы кодекстің 175-бабы 5-тармағына және Салық кодексінің 667-бабы 5-тармағына сәйкес шағымын Комиссия мүшелерінің қарауы барысында кері қайтарған жағдайда уәкілетті орган мұндай шағымды Комиссия мүшелерін жазбаша хабарландыра отырып, қараусыз қалдырады.

      28. Комиссия мүшелері өз функцияларын жүзеге асыру кезінде алған коммерциялық құпияны, қызметтік және өзге де заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпарат жариялауға жатпайды.

      29. Комиссияның шағымдарды қарау бойынша өз уәкілеттігін жүзеге асыруы кезінде оның қызметіне араласуға және Комиссия мүшелеріне қандай да бір ықпал жасауға тыйым салынады.

  Тексеру нәтижелері туралы
хабарламаға және (немесе)
бұзушылықтарды жою туралы
хабарламаға шағымдарды қарау
бойынша апелляциялық
комиссия туралы ережеге
1-қосымша
  нысан

Апелляциялық комиссия мүшелерінің ДАУЫС БЕРУ ПАРАҒЫ

      ___________________________________________

      аты-жөні, лауазымы

      _____________________________ЖСН (БСН) ___________________ шағымы бойынша

      Күні____________

Мәселе №

Мәселе мазмұны

Апелляциялық комиссия мүшесінің шешімі

Қолдаймын

Қолдамаймын









      ____________________

      Қолы

      Ескертпе: тікелей Апелляциялық комиссия отырысында толтырылады және дауыс беру нәтижелерін есепке алу үшін жұмыс органының қызметкерлеріне беріледі.

      "Қолдаймын", "Қолдамаймын" деген бағандарда қабылдаған шешімін негізге ала отырып, қол қойылады.

  Тексеру нәтижелері туралы
хабарламаға және (немесе)
бұзушылықтарды жою туралы
хабарламаға шағымдарды қарау
бойынша апелляциялық
комиссия туралы ережеге
2-қосымша
  нысан

Апелляциялық комиссия отырысының
№ ___ ХАТТАМАСЫ

      ________________                                                      _______________

      (орын)                                                                        (күн)

      Апелляциялық комиссия төрағасы: (көрсетіледі)

      Апелляциялық комиссия мүшелері: (көрсетіледі)

      Апелляциялық комиссия хатшысы: (көрсетіледі)

      ҚАТЫСҚАНДАР:

      шақырылған адамдар(болған кезде): (көрсетіледі)

      жұмыс органының өкілдері: (көрсетіледі)

      _______________________________________________________________________ шағымы

      (шағым берген тұлғаның атауы, ЖСН (БСН), шағымдалып отырған тексеру нәтижелері

      туралы хабарламаның және (немесе) бұзушылықтарды жою туралы хабарламаның

      нөмірі мен күні, шағымдалып отырған хабарламаны шығарған мемлекеттік

      кірістер органының атауы көрсетіледі)

      ШЕШІМ:

      ________________________________________________________________________________

      (қабылданған шешім көрсетіледі)

      Апелляциялық комиссия төрағасы: ____________ _____________________________________

      (қолы)                        (аты-жөні)

      Апелляциялық комиссия хатшысы: ____________ _____________________________________

      (қолы)                        (аты-жөні)

Об определении положения об Апелляционной комиссии по рассмотрению жалоб на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 19 мая 2017 года № 322. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 июня 2017 года № 15220. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 12 января 2018 года № 23 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 12.01.2018 № 23 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 1 статьи 179 Кодекса Республики Казахстан от 30 июня 2010 года "О таможенном деле в Республике Казахстан" и пунктом 1 статьи 671 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить положение об Апелляционной комиссии по рассмотрению жалоб на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений, согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту налогового и таможенного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан (Инкербаев Ж.Д.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет – ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие с 1 июля 2017 года.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Б. Султанов

  Утверждено
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 19 мая 2017 года № 322

Положение
об Апелляционной комиссии по рассмотрению жалоб на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее положение разработано в соответствии с пунктом 1 статьи 179 Кодекса Республики Казахстан от 30 июня 2010 года "О таможенном деле в Республике Казахстан" (далее – Кодекс о таможенном деле) и пунктом 1 статьи 671 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) и определяет порядок осуществления деятельности Апелляционной комиссии по рассмотрению жалоб на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений (далее – Комиссия).

      2. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией, Договором о Таможенном кодексе Евразийского экономического союза, Кодексом о таможенном деле, Налоговым кодексом и законами Республики Казахстан, актами Президента, Правительства Республики Казахстан и иными правовыми актами, а также настоящим положением.

      3. Для целей настоящего положения применяются следующие понятия:

      рабочий орган – структурное подразделение уполномоченного органа, осуществляющее рассмотрение жалоб на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений и обеспечивающее организацию работы Апелляционной комиссии по рассмотрению жалоб на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений;

      уполномоченный орган - центральный исполнительный орган Республики Казахстан, осуществляющий руководство в сфере обеспечения поступлений налогов, таможенных и других обязательных платежей в бюджет;

      ведомство уполномоченного органа - ведомство уполномоченного органа, обеспечивающее полноту и своевременность поступлений налогов, таможенных и других обязательных платежей в бюджет;

      жалоба – жалоба на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений, поданная в уполномоченный орган налогоплательщиком (налоговым агентом) и (или) декларантом либо лицом, осуществляющим деятельность в сфере таможенного дела, а также дополнение (дополнения) к ней.

      4. В состав Комиссии входят Председатель Комиссии, а также члены Комиссии в количестве шести человек.

Глава 2. Организация работы Комиссии

      5. Жалоба, поступившая в уполномоченный орган, направляется для рассмотрения в рабочий орган.

      6. Рабочий орган в течение 3 (трех) рабочих дней со дня поступления в такой орган жалобы направляет членам Комиссии копии:

      жалобы;

      акта налоговой проверки, и (или) акта выездной таможенной проверки, и (или) акта камеральной таможенной проверки;

      уведомления о результатах проверки и (или) уведомления об устранении нарушений.

      В случае приложения налогоплательщиком (налоговым агентом) и (или) декларантом либо лицом, осуществляющим деятельность в сфере таможенного дела, к жалобе дополнительных материалов члены Комиссии при необходимости ознакамливаются с такими материалами в рабочем органе.

      7. Члены Комиссии рассматривают направленные в их адрес материалы и предоставляют в рабочий орган свои позиции с обоснованиями по обжалуемым вопросам в срок:

      по жалобам лиц, являющихся крупными налогоплательщиками, подлежащими мониторингу, - не позднее 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня направления рабочим органом материалов;

      по жалобам лиц, относящихся к остальным категориям налогоплательщиков, - не позднее 10 (десяти) рабочих дней со дня направления рабочим органом материалов.

      По запросам членов Комиссии рабочим органом предоставляются таким членам Комиссии необходимые для рассмотрения жалобы сведения и (или) информация, касающиеся лица, подавшего жалобу, в том числе относящиеся к охраняемой законом тайне.

      8. Рабочим органом проводится изучение обжалуемых вопросов, а также анализ предоставленных членами Комиссии позиций.

      При необходимости рабочий орган направляет запрос в ведомство уполномоченного органа о предоставлении в письменной форме пояснения и (или) позиции по возникшим вопросам.

      Ответ на запрос, указанный в части второй настоящего пункта, ведомством уполномоченного органа представляется в рабочий орган в срок не позднее 7 (семи) рабочих дней с даты получения такого запроса.

      9. Рабочий орган на основе изучения обжалуемых вопросов, позиций членов Комиссии и ответов ведомства уполномоченного органа готовит материалы для вынесения на заседание Комиссии.

      10. Материалы, указанные в пункте 9 настоящего положения, подлежат представлению для ознакомления Председателю Комиссии в срок не позднее чем за 1 рабочий день до проведения заседания Комиссии.

      11. По согласованию с Председателем Комиссии рабочий орган формирует повестку очередного заседания Комиссии.

      12. Заседания Комиссии проводятся еженедельно каждый четверг.

      Если день проведения заседания приходится на праздничный день, то заседание переносится на ближайший следующий за ним рабочий день.

      Председатель Комиссии в случае необходимости вправе перенести дату проведения заседания.

      При этом рабочий орган оповещает членов Комиссии о переносе даты заседания.

      13. При возникновении вопросов, требующих дополнительных пояснений, на заседание приглашаются представители профильных структурных подразделений ведомства уполномоченного органа, а также органа государственных доходов, осуществившего проверку, результаты которой обжалуются.

      14. На заседании участвуют представители рабочего органа.

      15. В случае, если на заседание явились не все участники Комиссии, такое заседание считается правомочным при наличии кворума и при условии обязательного участия представителя ведомства уполномоченного органа.

      Для целей проведения заседания Комиссии кворум не должен составлять менее половины от количества членов Комиссии, включая Председателя Комиссии, имеющих право голоса.

      16. При рассмотрении Комиссией жалоб как по налоговым, так и таможенным проверкам, обязательным условием является участие члена – представителя ведомства уполномоченного органа, курирующего соответствующее направление.

      Отсутствие указанного члена Комиссии является основанием для вынесения соответствующих жалоб для рассмотрения на следующее заседание Комиссии.

      17. Решение Комиссии по вопросам жалобы принимается открытым голосованием простым большинством голосов, присутствующих на заседании (за исключением члена Комиссии – представителя Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан "Атамекен", не имеющего права голосования).

      Голосование проводится путем заполнения на заседании Комиссии листа голосования по форме, согласно приложению 1 к настоящему положению.

      В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал Председатель Комиссии.

      18. По результатам рассмотрения обжалуемых вопросов Комиссией принимаются следующие виды решений:

      признать правомерным обжалуемое уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений;

      признать неправомерным полностью или в части обжалуемое уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений.

      19. Решения, принятые Комиссией по результатам рассмотрения жалобы, отражаются в Протоколе заседания Апелляционной комиссии (далее – Протокол) по форме, согласно приложению 2 к настоящему положению.

      20. Иные вопросы организации работы Комиссии определяются регламентом, утверждаемым Председателем Комиссии.

Глава 3. Порядок оформления результатов заседания Комиссии

      21. Протокол ведет секретарь Комиссии из числа представителей рабочего органа.

      Протокол подписывается Председателем Комиссии, секретарем Комиссии.

      22. В Протоколе указываются:

      место и дата заседания;

      перечисление присутствовавших членов Комиссии, приглашенных лиц (при наличии), представителей рабочего органа;

      наименование лица, подавшего жалобу, ИИН (БИН);

      номер и дата обжалуемого уведомления о результатах проверки и (или) уведомления об устранении нарушений;

      наименование органа государственных доходов, вынесшего обжалуемое уведомление;

      принятое решение.

      23. В случае рассмотрения на заседании Комиссии вопросов по двум и более жалобам по каждой жалобе оформляется отдельный протокол.

      24. Протокол и листы голосования приобщаются к материалам соответствующей жалобы.

Глава 4. Заключительные положения

      25. В случаях, указанных в статьях 177 Кодекса о таможенном деле и 669 Налогового кодекса, уполномоченный орган отказывает в рассмотрении жалобы в сроки, предусмотренные указанными нормами.

      При этом, если случаи, предусмотренные вышеуказанными статьями Кодекса о таможенном деле и Налогового кодекса, наступили после передачи членам Комиссии материалов по жалобе, рабочий орган письменно уведомляет членов Комиссии о произведенном отказе.

      26. При поступлении повторной жалобы на уведомление о результатах проверки и (или) уведомление об устранении нарушений, которое ранее обжаловалось и по которому вынесено решение, уполномоченный орган оставляет такую жалобу без рассмотрения, без вынесения на заседание Комиссии.

      27. В случае, если налогоплательщиком (налоговым агентом) и (или) декларантом либо лицом, осуществляющим деятельность в сфере таможенного дела, жалоба в соответствии с пунктом 5 статьи 175 Кодекса о таможенном деле и пунктом 5 статьи 667 Налогового кодекса отозвана в ходе рассмотрения ее членами Комиссии, уполномоченный орган такую жалобу оставляет без рассмотрения, с письменным уведомлением членов Комиссии.

      28. Информация, составляющая коммерческую тайну, служебную и иную охраняемую законом тайну, полученная членами Комиссии при осуществлении своих функций, не подлежит разглашению.

      29. Не допускаются вмешательство в деятельность Комиссии при осуществлении ею своих полномочий по рассмотрению жалобы и оказание какого-либо воздействия на членов Комиссии.

  Приложение 1
к Положению об пелляционной
комиссии по рассмотрению
жалоб на уведомление о
результатах проверки и (или)
уведомление об устранении
нарушений
  форма

                                    ЛИСТ ГОЛОСОВАНИЯ
                              членов Апелляционной комиссии

      ___________________________________________

      Ф.И.О., должность

      По жалобе _______________________________ ИИН (БИН) ___________________

      Дата ____________


№ воп
роса

Содержание вопроса

Решение члена Апелляционной комиссии
 

Поддерживаю

Не поддерживаю
 









      ____________________

      Подпись

      Примечание: заполняется непосредственно на заседании Апелляционной комиссии и
передается сотрудникам рабочего органа для учета результатов голосования.

      В графах "Поддерживаю", "Не поддерживаю" проставляется подпись исходя из принятого решения.

  Приложение 2
к Положению об пелляционной
комиссии по рассмотрению
жалоб на уведомление о
результатах проверки и (или)
уведомление об устранении
нарушений
  форма

ПРОТОКОЛ № ___

заседания Апелляционной комиссии

      ________________                                                _______________
            (место)                                                      (дата)


      Председатель Апелляционной комиссии: (указывается)
члены Апелляционной комиссии: (перечисляются)
секретарь Апелляционной комиссии: (указывается)

      ПРИСУТСТВОВАЛИ:

      приглашенные лица (при наличии): (перечисляются)
представители рабочего органа: (перечисляются)
Жалоба __________________________________________________________________

      (указывается: наименование лица, подавшего жалобу, ИИН (БИН), номер и дата обжалуемого
            уведомления о результатах проверки и (или) уведомления об устранении нарушений,
                  наименование органа государственных доходов, вынесшего обжалуемое уведомление)

                                          РЕШЕНИЕ:

      __________________________________________________________________________
                                    (указывается принятое решение)

      Председатель Апелляционной комиссии: _________ ____________________________
                                          (подпись)             (Ф.И.О.)

      Секретарь Апелляционной комиссии: ____________ ____________________________
                                          (подпись)             (Ф.И.О.)