"Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтілімдерін тасымалдау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 545 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2017 жылғы 20 шілдедегі № 487 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 7 қыркүйекте № 15623 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жолаушыларды, багажды, жүктерді, жүк-багажды және почта жөнелтілімдерін тасымалдау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 545 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13714 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2016 жылғы 23 тамызда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Теміржол көлігімен жүктерді тасымалдау қағидаларында

      4-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) вагондарды беру-алып кету – маневрлік локомотивпен вагондардың:

      станциялық жолдардан – тиеу, түсіру (жүктен босату) орындарына, кірме жолдарға;

      кірме жолдарда – контрагенттің қабылдау-тапсыру (беру-шығару) жолдары мен тиеу, түсіру (жүктен босату) орындары арасында орнын ауыстыру;";

      85-тармақтың бесінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жүк тиеуді және тасымалдау құжаттарын ресімдеуді аяқтағаннан кейін, жүк жөнелтуші вагондарды беру-алып кету шартымен белгіленген қабылдау-тапсыру жолдарында қабылдаушы-тапсырушының осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес ГУ-45 нысанды жаднамасына және (немесе) осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес ГУ-46 нысанды вагонды беру-алып кету тізімдемесіне қол қою арқылы қабылдау-тапсыру операцияларын жүргізу жолымен вагонды немесе контейнерді тасымалдаушыға береді.";

      96-тармақтың бесінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жүк түсіру және тиеу орындарында және кірме жолдарда тасымалдаушы өкілінің қатысуынсыз жүк алушының немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның құралдарымен жүктерді түсіру кезінде, жүк алушының немесе ол уәкілеттік берген тұлғаның қабылдап-тапсырушының жаднамасындағы немесе вагондарды беру-алып кету тізімдемесіндегі "Вагонды қабылдадым" бағанындағы қолы жүкті нақты берудің растамасы болып табылады.";

      253-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "253. Ұлттық темір жол компаниясы филиалдарының кәсіпорындарымен және өкілдіктерімен вагондарды беруге-алып кетуге шарттар жасалмайды. Вагондарды беру-алып кету тәртібі, олардың кірме жолда болуының технологиялық мерзімі және басқа барлық шарттар Инфрақұрылымның ұлттық операторының бұйрығымен белгіленеді. Бұйрық бес жыл мерзімге шығарылады.";

      254-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "254. Жүк тиеу және түсіруді орындауға арналған станция жолдарына вагондарды беру-алып кету тәртібі, вагондардың бұл жолдарда технологиялық болу уақыты және басқа барлық шарттар Инфрақұрылымның ұлттық операторының бұйрығымен белгіленеді.";

      267-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) вагондарды кірме жолға беру-алып кету тәртібі;";

      268-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "268. Вагондарды кірме жолда ғы тиеу және түсіру пункттеріне немесе кірме жолдың аумағындағы қабылдау-тапсыру жолдарына (шығарып қоятын) тасымалдаушының локомотивімен бергені және вагондарды әкеткені үшін вагондарды бергені-алып кеткені үшін алымдар алынады.

      Вагондарды бергені-алып кеткені үшін алымдар алынатын қашықтық вагондарды беру-алып кету шартында көрсетіледі.

      Вагондарды беру-алып кету қашықтығы темір жол вокзалының осінен кірме жолдың схемасы немесе паспорттық деректері, станцияның техникалық-басқару актісі (ТБА) немесе станцияның схемасы бойынша, ал олар болмағанда нақты өлшеу арқылы анықталады.

      Кірме жолға тасымалдаушының, Ұлттық инфрақұрылым операторының локомотивімен қызмет көрсеткен кезде вагондарды беру-алып кету қашықтығы темір жол вокзалының осінен бастап кірме жолдардағы екі жақ шеттегі жүктерді тиеу, түсіру (босату) пункттеріне дейін анықталады.

      Кірме жолда вагондарды беру-алып кетудің бірнеше пункттері болған жағдайда, вагондарды беру-алып кету қашықтығы әрбір пункт бойынша қашықтыққа және вагондар санына байланысты орташа өлшенген қашықтық ретінде анықталады.

      Кірме жолға тармақ иесінің локомотивімен қызмет көрсеткен жағдайда, осы жолдардың ұзындығын қоса алғанда, вагондарды қабылдау-тапсыру (шығарып қоятын) жолдарға беру-алып кету қашықтығы жолаушылар ғимаратының (теміржол вокзалының) осінен екі шетке дейін арқылы анықталады.

      Жолаушылар ғимараты (теміржол вокзалы) болмаған жағдайда, вагондарды беру-алып кету қашықтығы станция бойынша кезекші ғимаратының осінен бастап анықталады.";

      270-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "270. Вагондарды кірме жолдарға беру-алып кету хабарламалар бойынша, кесте бойынша, кірме жолда тұру уақыты интервалдары кезінде есептеледі:

      1) хабарламалар бойынша – хабарламада көрсетілген мерзімнен ерте емес;

      2) кесте бойынша – кестеде көзделген мерзімнен ерте емес;

      3) интервалдар бойынша – алдыңғы беруден кейінгі уақыт өткеннен ерте емес.;

      271-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      271. Кірме жолы жоқ жүк жөнелтушіге (жүк алушыға) вагондарды тармақ иесінің кірме жолына беру оның келісімімен жүргізіледі. Мұндай келісім тармақ иесінің жүк жөнелтушімен (жүк алушымен) жазабаша келісімімен ресімделуі тиіс. Келісімде жүк операциялары үшін қолданылатын нормалар және кірме жолда вагондардың бос тұрғаны үшін кім - тармақ иесі немесе жүк жөнелтуші (жүк алушы) жауапты болатыны көрсетіледі және вагондарды бергені және әкеткені үшін алымды төлейді. Тасымалдаушы келісімнің шарттарымен келіскен жағдайда оған қол қояды және вагондарды кірме жолға беруге рұқсат береді. Келісім станция істерінде қалады. Жүк жөнелтушіге (жүк алушыға) ресімделген вагондарды беру-алып кету тізімдемелерінде келісімге сілтеме жасалады.";

      285-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "285. Вагондарды қосарланған операцияларға беру, шарт бойынша вагондарды беру-алып кету қосарланған операциялар үшін (түсіру және тиеу) жеке мерзім, яғни уақыты өткеннен кейін жүгі түсірілетін вагондар жүк тиеуге алынатын уақыт белгіленген кезде, осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес ГУ-46 нысанындағы вагондарды беру-алып кету тізімдемесінде "Ескерту" бағанында жүгі түсірілген және жүк тиелген вагондардың қарсысына "Қосарланған операция" белгісі қойылады. Егер қосарланған операцияға мерзім белгіленбесе, онда екі дербес операция кезіндегідей жазу жазылады. Бұл ретте "Ескерту" бағанында тиісінше "Жүк тиеуге қалдырылды" немесе "Жүгі түсіріліп болған" белгілері қойылады.";

      376-тармақтың екінші бөлігінің 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) кірме жолды пайдалануға немесе жүк алушының, жүк жөнелтушінің жауапкершілігі есепке алынып, кірме жолды пайдалануға немесе вагондарды беру-алып кету арналған шартта белгіленген тағайындалу станциялары бойынша вагондарды топтап (бір жүк алушының адресіне жіберілетін топтағы вагондардың барынша мол саны оның түсіру (босату) пунктінің түсіру қабілеттілігіне сәйкес келеді) іріктеу арқылы бір тиеу (босату) учаскесінің станцияларына арналған маршруттарға;";

      521-тармақтын он тоғызыншы абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "жүк жөнелтушінің, жүк алушының, өзге ұйымдардың вагонның бұзылғаны туралы актіге, контейнердің зақымданғаны туралы актіге, қабылдап тапсырушының жаднамасына, вагондарды беру-алып кету тізімдемесіне, тасымалдау өтінімінің (жоспарының) орындалуын есепке алу карточкасына және теміржол көлігінің жұмыс технологиясында көзделген басқа құжаттарға қол қоюдан бас тарту немесе жалтаруы. Бұл жағдайларда қол қою көзделген орында нөмірі және жасалу күні көрсетіле отырып, жалпы нысандағы актінің жасалғаны туралы белгі қойылады, оған станциядағы тасымалдаушының өкілі қол қояды және станцияның жолдық мөртабанымен расталады.";

      523-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жүк жөнелтушінің, жүк алушының, өзге ұйымдардың вагонның бұзылғаны туралы актіге, контейнердің зақымданғаны туралы актіге, қабылдап тапсырушының жаднамасына, вагондарды беру-алып кету ведомосына, тасымалдау жоспарының орындалуын есепке алу карточкасына қол қоюдан бас тартқан немесе жалтарған жағдайда, жалпы нысандағы акт қол қойылмаған, көрсетілген, екі жақты құжаттардың екінші данасымен бірге жүк жөнелтушінің, жүк алушының, басқа да ұйымның мекенжайына тапсырыстық хатпен жіберіледі.".

      Теміржол көлігімен жүктерді тасымалдау қағидаларына 10, 11, 23, 25-қосымшалар осы бұйрыққа 1, 2, 3, 4-қосымшаларына сәйкес мынадай редакция жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз тасығыштағы және электрондық нысандағы көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
Министрінің міндетін атқарушы
А. Айдарбаев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _______________ Т. Сүлейменов

      2017 жылғы 28 шілде

  "Жолаушыларды, багажды,
жүктерді, жүк-багажды және
почта жөнелтілімдерін
тасымалдау қағидаларын
бекіту туралы"
Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 545 бұйрығына өзгерістер
енгізу туралы"
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрінің
міндетін атқарушының
бұйрығына
1-қосымша
  Теміржол көлігімен
жүктерді тасымалдау
қағидаларына
10-қосымша

      ГУ-45 нысаны
      Станция ______________
      №________ вагондарды беру-алып кетуге арналған
қабылдап-тапсырушының жаднамасы

      Клиент _________________________________________________ (атауы, БДШ)
      Төлеуші ________________________________________________ (атауы, БДШ)
      Беру орны ___________________________________________________________
      Екі жаққа беру қашықтығы ____________ км
      Беру ______________ локомотивімен жүргізілді
      Поезд индексі ________________

Р/с

Вагон №

Жүктің атауы

Жүктің салмағы (тонна)

Жүк операциясының атауы

Операцияны орындау уақыты (күні, айы, сағаты, минуты)

Маневрлік жұмыс уақыты (сағаты, минуты)

Ескерту

Вагонды шығарып тұрақтату жолына беру-алып кету

Жүк операциясының аяқталуы/вагонды шығарып тұрақтату жолына қайтару туралы хабарламалар

Вагонды беру

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

      Барлығы: ____________ вагон Белгілерге арналған орын:
      Вагонды қабылдаған __________________________________________________
      Вагонды тапсырған ___________________________________________________
      Қабылдап-тапсырушы __________________________________________________
      Қабылдап-тапсырушы тапсырды _________________________________________
      Жаднама № ____________ беру- алып кету тізімдемесі бойынша жүргізілді
      Тауар кассирі (станция агенті) ______________________________________
      Ескерту: БДШ – бірыңғай дербес шот
      ГУ-45 ВЦ нысаны
      Станция ______________________
      Қабылдап-тапсырушының №________ вагондарды беру-алып кетуге арналған жаднамасы
      Жүк алушы/жүк жөнелтуші ___________________________ (атауы, БДШ)
      Төлеуші ______________________________________________ (атауы, БДШ)
      Беру орны _________________________________________________________
      Екі жаққа беру қашықтығы ______________________________________ км
      Беру _______________________________________ локомотивімен жүргізілді
      Поезд индексі ______________________________________________________

Р/с №

Вагон №

Жүктің атауы

Жүктің салмағы (тонна)

Теміржол әкімшілігінің коды

Вагонның тиесілігі

Жүк операциясының атауы

Операцияны орындау уақыты (күні, айы, сағаты, минуты)

Беру/қабылдаудың кідіруі

Маневрлік жұмыс уақыты
(сағаты, минуты)

Ескерту

Вагонды шығарып тұрақтату жолына беру-алып кету

Жүк операциясының аяқталуы/вагонды шығарып тұрақтату жолына қайтару туралы хабарлама

Вагонды әкету

Уақыты (сағаты, минут)

ГУ-23 жалпы нысандағы актісінің №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

      Барлығы: ____________________________ вагон Белгілерге арналған орын:
      Вагонды қабылдаған __________________________________________________
      Вагонды тапсырған____________________________________________________
      Қабылдап-тапсырушы __________________________________________________
      Қабылдап-тапсырушы тапсырды _________________________________________
      Жаднама № ____________ беру-алып кету тізімдемесі бойынша жүргізілді
      Тауар кассирі (станция агенті) ______________________________________
      Ескерту: БДШ – бірыңғай дербес шот

  "Жолаушыларды, багажды,
жүктерді, жүк-багажды және
почта жөнелтілімдерін
тасымалдау қағидаларын бекіту
туралы" Қазақстан
Республикасы Инвестициялар
және даму министрінің
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 545 бұйрығына
өзгерістер енгізу туралы"
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
міндетін атқарушының
бұйрығына
1-қосымша
  Теміржол көлігімен
жүктерді тасымалдау
қағидаларына
11-қосымша

      ГУ-46 нысаны
      Станция _____________
      №________ вагондарды беру-алып кету тізімдемесі
      №__________________________ вагондарды беру-алып кетуге арналған шарт
      Кірме жолдың атауы __________________________________________________
      Жүк алушы/жүк жөнелтуші
      _____________________________________________________________________
      (атауы, БДШ)
      Төлеуші _____________________________________________________________
      (атауы, БДШ)
      БИН/ЖСН _____________________________________________________________
      Есеп айырысу шоты ___________________________________________________
      Беру _______________________________________ локомотивімен жүргізілді
      Екі жаққа беру қашықтығы _________________________________________ км
      Қабылдап-тапсырушының №___________ вагонды беруге арналған жаднамасы

Р/с №

Вагон №

Жүктің атауы

Жүк операциясының атауы

Вагондардың кірме жолда болу уақыты (күні, айы/сағаты,мин.)

Вагондардың кірме жолда болатын жалпы уақыты (сағатпен)

Технологиялық операция нормасы

Вагондарды пайдаланғаны үшін төлем сомасы (теңге)

Төлем еселігі

Ставкасы көбейтілген вагондарды пайдаланғаны үшін төлем сомасы
(теңге)

Вагондарды беру- алып кету үшін алым (теңге)

Маневрлік жұмыс уақыты (сағаты, минуты)

Маневрлік операциялар үшін алым (теңге)

Ескерту

Кірме жолға беру

Жүк операциясын аяқтау

Вагондарды әкету

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

















































      Жүк алушының (жүк жөнелтушінің) қолы __________ Тасымалдаушы өкілінің
      қолы __________________
      Ескерту: БДШ – бірыңғай дербес шот
      ГУ-46 ВЦ нысаны
      Станция ________________
      №________ вагондарды беру-алып кету тізімдемесі
      № ________________ вагондарды беру-алып кетуге арналған шарт
      Кірме жолдың атауы __________________________________________________
      Жүк алушы/жүк жөнелтуші _____________________________________________
      (атауы, БДШ)
      Төлеуші _____________________________________________________________
      (атауы, БДШ)
      БИН / ЖСН ___________________________________________________________
      Есеп айырысу шоты ___________________________________________________
      Беру _______________________ локомотивімен жүргізілді
      Екі жаққа беру қашықтығы ___________________________ км
      Вагондарды қолданғаны үшін төлем _______________________ теңге
      Вагондарды әкелгені және әкеткені үшін алым ___________________ теңге
      Маневрлік операциялар үшін алым ________________________ теңге

Р/с

Вагон №

Вагондардың кірме жолда болу уақыты (күні, айы/сағаты,мин.)

Вагондардың кірме жолда болатын жалпы уақыты (сағатпен)

Технологиялық операция нормасы

Вагондарды пайдаланғаны үшін төлем сомасы (теңге)

Берудің/қабылдаудың кідіруі

Төлем еселігі

Маневрлік жұмыс уақыты (сағат, минуты)

Ескерту

Жүктің атауы

ГУ-23 жалпы нысанды актісінің №

Есептік уақыт (сағат)

Вагонның тиесілігі

Ставкасы көбейтілген вагондарды пайдаланғаны үшін төлем сомасы (теңге)

Акт жасау датасы (күні, айы, жылы)

Жүк операциясының атауы

Акт жасалған уақыт (сағаты, минуты)

Акт бойынша сомасы (теңге)

Қабылдап-тапсырушының вагонды беруге арналған жаднамасының нөмірі

Кірме жолға беру

Жүк операциясын аяқтау

Вагондарды әкету

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

      Жүк алушының (жүк жөнелтушінің) қолы __________
      Тасымалдаушы өкілінің қолы _________________________________

  "Жолаушыларды, багажды,
жүктерді, жүк-багажды және
почта жөнелтілімдерін
тасымалдау қағидаларын бекіту
туралы"
Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 545 бұйрығына өзгерістер
енгізу туралы"
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрінің
міндетін атқарушының
бұйрығына
1-қосымша
  Теміржол көлігімен
жүктерді тасымалдау
қағидаларына
23-қосымша

      Келісім
      Негізгі Тармақ иеленуші _______________________________________
      (атауы)
      _________________________________________________________________және
      (атауы)
      _______________ кәсіпорыны арасындағы вагондарды беруге-алып кетуге
      арналған.
      _____________________________________________________________________
      (атауы)
      _____________________________ кәсіпорны _____________________________
      __________________________________________________________ тұлғасында
      бір жағынан және ____________________________________________________
      ___________________________________________________________ кәсіпорны
      (кәсіпорынның толық атауы)
      __________________________________________________________ тұлғасында
      (лауазымы, Т.А.Ә.)
      Осы Келісімді төмендегілер туралы жасасты:
      1. Жүктерді тасымалдау қағидасына сәйкес және теміржол кірме
      жолына вагондарды беру- алып кетуге, кірме жолды пайдалануға арналған
      ____________ №_______ Шарттың осы Келісімінің ережелері бойынша
      _______________________________________________________________ атына
      (кәсіпорын атауы)
      _____________________________________ кірме жолына келетін вагондарды
      (тармақ иеленушінің атауы)
      беруге- алып кетуге рұқсат етіледі.
      2. Вагондарды беру-алып кету Жолдың немесе негізгі Тармақ
      иеленушінің локомотивімен, шептер бойынша орналастырып (керек емесін
      сызып тастау) жүгізіледі. Вагондарды беру-алып кету үшін төлемді
      өндіріп алу үшін арақашықтық Тармақ иеленуші мен Жолдың арасындағы
      Шартқа сәйкес екі жаққа қарай _____________ км болып қабылданады.
      3. Кірме жолда Жүктерді тасымалдау қағидасының 1 және 2
      бөлігіне сәйкес тиеу және түсіру мерзімдері белгіленеді.
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      4. Кірме жолда бірдей жүктерді тиеу және түсіру бойынша бір
      уақыттық шеп келесі мөлшерлерде белгіленеді:

тиеу бойынша
______________________________
______________________________
______________________________

түсіру бойынша
______________________________
______________________________
______________________________

      ___________________ вагондарын бір уақытта беру мөлшері.
      5. Вагондардың бос тұрып қалуы үшін __________________________
      ____________________________________________ жауапкершілікте болады.
      (кәсіпорын атауы)
      6. Вагондардың бос тұрып қалуын нөмірлік тәсіл бойынша есепке
      алу.
      Осы Келісім 201__ж. ________________ бастап 201___ж.
      _________________ қоса алғандағы_______________________ мерзімге
      жасалады
      Тараптардың мекенжайлары:

Тармақ иеленушінің
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________

Кәсіпорынның
______________________________
______________________________
______________________________
______________________________

      Кәсіпорынның есептік шотының № ______________________
      ___________________ қ. __________________________ банк бөлімшесіндегі
      Қолдар:
      Тармақ иеленуші: кәсіпорын:
      _________________________ _______________________
      (Т.А.Ә.) (Т.А.Ә.)
      Станция бастығының келісімі:
      __________________________
      Ескерту: Келісім болған жағдайда, Станция бастығы вагондарды кірме жолға беруге рұқсат береді. Келісім станция істерінде қалады.

  "Жолаушыларды, багажды,
жүктерді, жүк-багажды және
почта жөнелтілімдерін
тасымалдау қағидаларын бекіту
туралы"
Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 545 бұйрығына өзгерістер
енгізу туралы"
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар
және даму министрінің
міндетін атқарушының
бұйрығына
1-қосымша
  Теміржол көлігімен
жүктерді тасымалдау
қағидаларына
25-қосымша

      Кірме жолды тексеру актісі
      _______жол бөлімшесінің __________станциясы _____ жылы ________
      айы _____ күні.
      Комиссия мына құрамда:
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      Кірме жолдар жөніндегі маман (инженер)_______________ _________
      Комиссия төрағасы
      Станция бастығы________________________________________________
      Тармақ иеленушінің немесе Контрагенттің өкілі
      _____________________________________________________________________
      темір жол кірме жолына тексеруді жүргізді
      _____________________________________________________________________
      (толық атауы)
      вагондарды беру-алып кетуге шарт жасасу үшін, БТС әзірлеу, РНО
      жүргізу немесе маневрлік операцияларға уақытты есептеу үшін (қажетін
      белгілеңіз).
      Комиссия мынаны белгіледі:


Тексеру нәтижесі

1. Тармақ иеленушінің немесе Контрагенттің атауы


2. Тармақ иеленушінің немесе Контрагенттің заңды және почталық мекен-жайы


3. Банк деректемелері


4. Кірме жолдың жанасу орны,жанасу бағыттарының нөмірі,қай жолға жанасады


5. Кірме жолдың жалпы ұзақтығы (м), соның ішінде ҰТК теңгерімінде (м)


6. Жолдың сипаттамасы мен техникалық жай-күйі (рельстер, шпалдар, балласт, жасанды құрылыстар)


7. Вагондарды беру орны: кірме жолға тапсыру және кірме жолдан әкету үшін


8. Кірме жолға қызмет көрсету кімнің локомотивімен жүргізіледі


9. Вагондарды беру және қайтару тәртібі (тәсілдері)


10. Кірме жолға келіп түсетін және кірме жолдан жөнелтілетін жүктердің атауы


11. Тиеу, түсіру орындары және олардың сыйымдылығы (төгуге, құюға арналған тікқұбырлар саны)


12. Кірме жолға бір мезгілде тапсырылатын вагондардың саны


13. ҰТК-сына вагондарды беру туралы хабарлама беру тәртібі (кім береді, кімге, телефондар нөмірлері).


14. Тасымалдаушының вагондарды әкетуге дайындығы туралы хабарламасын беру тәртібі (кім береді, қабылдайды, телефондар нөмірлері)


15. Кірме жолда техникалық құралдардың бар болуы:
а) жылыжайлар және олардың сыйымдылығы
б) вагон таразылары және олардың жүк көтергіштігі
в) маневрлік құралдар (с.і. жұмыс паркінде)
г) тиеу-түсіру тетіктері(техникалық сипаттамалар)
д) басқа техникалық құралдар


16. Негізгі иеленушінің жолына жанасатын басқа ұйымдардың кірме жолдарының тізбесі (атауы, ұзақтығы)


17. Екі жаққа вагондар беру-алып кету үшін алым өндіру үшін қашықтық (км)


18. Кірме жолға берілетін вагондардың орташа тәуліктік саны


19. Вагондарды беру-алып кету үшін шарттар әзірлеу үшін қажетті басқа деректер


20. Вагондардың кірме жолда болу уақытын қысқарту жөніндегі комиссияның ұсыныстары


      Станция бастығы
      _____________________________________________________________________
      Комиссия мүшелері: ___________________________________________________
      Кірме жолдар жөніндегі инспектор: ______________________________________
      Тармақ иесінің немесе контрагенттің өкілдері
      _____________________________________________________________________

О внесении изменений в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 545 "Об утверждении Правил перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений"

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 20 июля 2017 года № 487. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 сентября 2017 года № 15623

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 545 "Об утверждении Правил перевозок пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13714, опубликован в информационно-правовой системе "Әділет" от 23 августа 2016 года) следующие изменения:

      в Правилах перевозок грузов железнодорожным транспортом, утвержденных указанным приказом:

      подпункт 2) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "2) подача-уборка вагонов – перемещение вагонов маневровым локомотивом:

      от станционных путей – к местам погрузки, выгрузки (разгрузки), подъездным путям;

      на подъездных путях – между приемо-сдаточными (выставочными) путями и местами погрузки, выгрузки (разгрузки) контрагента;";

      часть пятую пункта 85 изложить в следующей редакции:

      "По завершению погрузки и оформлению перевозочных документов, грузоотправитель передает на приемо-сдаточных путях, определенных договором подачи-уборки вагонов, вагон или контейнер перевозчику, путем проведения приемо-сдаточных операций с проставлением подписи в памятке приемосдатчика на подачу-уборку вагонов формы ГУ-45 согласно приложению 10 к настоящим Правилам и (или) ведомости подачи-уборки вагона формы ГУ-46 согласно приложению 11 к настоящим Правилам.";

      часть пятую пункта 96 изложить в следующей редакции:

      "При осуществлении выгрузки грузов на местах погрузки и выгрузки на подъездных путях средствами грузополучателя или лица, им уполномоченного без участия представителя перевозчика, подтверждением фактической выдачи груза является роспись грузополучателя или лица, им уполномоченного в памятке приемосдатчика или ведомости подачи-уборки вагона в графе "Вагон принял".";

      часть первую пункта 253 изложить в следующей редакции:

      "253. Договоры на подачу-уборку вагонов с предприятиями филиалов и представительств национальной железнодорожной компании не заключаются. Порядок подачи-уборки вагонов, технологические сроки нахождения их на подъездных путях и все другие условия устанавливается приказом Национального оператора инфраструктуры. Приказ издается сроком на пять лет.";

      пункт 254 изложить в следующей редакции:

      "254. Порядок подачи-уборки вагонов на пути станции, предназначенные для выполнения погрузки и выгрузки грузов, технологические сроки нахождения вагонов на этих путях и все другие условия устанавливаются Национальным оператором инфраструктуры.";

      подпункт 3) пункта 267 изложить в следующей редакции:

      "3) порядок подачи-уборки вагонов на подъездной путь;";

      пункт 268 изложить в следующей редакции:

      "268. За подачу вагонов локомотивом перевозчика к фронтам погрузки и выгрузки на подъездном пути или на приемо-сдаточные (выставочные) пути, и за уборку вагонов взимается сбор за подачу-уборку вагонов.

      Расстояние, за которое взыскивается сбор за подачу-уборку вагонов, указывается в договоре на подачу-уборку вагонов.

      Расстояние подачи-уборки вагонов определяется от оси железнодорожного вокзала по схеме или паспортным данным подъездного пути, техническо-распорядительному акту станции (ТРА) или схеме станции, а при их отсутствии по фактическим замером.

      При обслуживании подъездного пути локомотивом перевозчика, Национального оператора инфраструктуры расстояние подачи-уборки вагонов определяется от оси железнодорожного вокзала до пунктов погрузки, выгрузки (разгрузки) грузов на подъездных путях в оба конца.

      При наличии на подъездном пути нескольких пунктов подачи-уборки вагонов расстояние подачи-уборки вагонов определяется как средневзвешенное в зависимости от расстояния и количества вагонов по каждому пункту.

      При обслуживании подъездного пути локомотивом ветвевладельца расстояние подачи-уборки вагонов на приемосдаточные (выставочные) пути определяется, включая длину этих путей, от оси пассажирского здания (железнодорожного вокзала) в оба конца.

      В случае отсутствия пассажирского здания (железнодорожного вокзала) расстояние подачи-уборки вагонов определяется от оси помещения дежурного по станции.";

      часть первую пункта 270 изложить в следующей редакции:

      "270. При подаче-уборке вагонов по уведомлениям, расписанию или через установленные интервалы времени время нахождения их на подъездном пути исчисляется при подаче:

      1) по уведомлениям – не ранее срока, указанного в уведомлении;

      2) по расписанию – не ранее срока, предусмотренного расписанием;

      3) по интервалам – не ранее истечения интервала времени после предыдущей подачи.";

      часть первую пункта 271 изложить в следующей редакции:

      "271. Подача вагонов грузоотправителю (грузополучателю), не имеющему подъездного пути, на подъездной путь ветвевладельца производится при его согласии. Такое согласие должно быть оформлено письменным соглашением ветвевладельца с грузоотправителем (грузополучателем). При согласии перевозчика с условиями соглашения он подписывает его и дает разрешение на подачу вагонов на подъездной путь. Соглашение остается в делах станции. В ведомостях подачи-уборки вагонов, оформленных на грузоотправителя (грузополучателя), делается ссылка на соглашение.";

      часть первую пункта 285 изложить в следующей редакции:

      "285. При подаче вагонов под сдвоенные операции, когда по договору на подачу-уборку вагонов установлен отдельный срок на сдвоенные операции (выгрузка и погрузка), то есть время, по истечении которого вагоны из-под выгрузки зачисляются под погрузку, в ведомости подачи-уборки вагонов формы ГУ-46 согласно приложению 11 к настоящим Правилам, в графе "Примечание" напротив тех вагонов, которые были выгружены и погружены делается отметка "Сдвоенная операция". Если срок на сдвоенную операцию не установлен, то запись производится, как при двух самостоятельных операциях. При этом в графе "Примечание" делаются соответственно отметки "Оставлен под погрузку" или "Из-под выгрузки".";

      подпункт 2) части второй пункта 376 изложить в следующей редакции:

      "2) маршруты на станции одного участка выгрузки (разгрузки) с подборкой вагонов группами по станциям назначения (максимальное количество вагонов в группе в адрес одного грузополучателя соответствует выгрузочной способности его пункта выгрузки (разгрузки)), установленной в договоре на подачу-уборку вагонов с учетом ответственности грузоотправителя, грузополучателя;";

      абзац девятнадцатый пункта 521 изложить в следующей редакции:

      "отказе или уклонении грузоотправителя, грузополучателя, других организаций от подписания акта о повреждении вагона, акта о повреждении контейнера, памятки приемосдатчика, ведомости подачи-уборки вагонов, учетной карточки выполнения заявки на перевозку грузов и других документов, предусмотренных технологией работы железнодорожного транспорта. В этих случаях неуказанных документах в месте, где предусмотрено проставление подписи, делается отметка о составлении акта общей формы с указанием его номера и даты составления, которая подписывается представителем перевозчика на станции и заверяется строчным штемпелем станции.";

      часть вторую пункта 523 изложить в следующей редакции:

      "В случае отказа или уклонении грузоотправителя, грузополучателя, другой организации от подписания акта о повреждении вагона, акта о повреждении контейнера, памятки приемосдатчика, ведомости подачи-уборки вагонов, учетной карточки выполнения заявки на перевозку грузов акт общей формы вместе со вторым экземпляром указанных неподписанных двусторонних документов высылается заказным письмом в адрес грузоотправителя, грузополучателя, другой организации.".

      приложения 10, 11, 23 и 25 к Правилам перевозки грузов железнодорожным транспортом изложить в редакции согласно приложениям 1, 2, 3 и 4 к настоящему приказу.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на бумажном носителе и в электронной форме на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
А. Айдарбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
_______________ Т. Сулейменов
28 июня 2017 года

  Приложение 1
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
"О внесении изменений в приказ
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 545
"Об утверждении Правил
перевозок пассажиров, багажа,
грузов, грузобагажа и почтовых отправлений"
  Приложение 10
к Правилам перевозок грузов
железнодорожным транспортом
  Форма ГУ-45

      Станция ________________________

      Памятка приемосдатчика
на подачу-уборку вагонов № ________

            Клиент __________________________________________ (наименование, ЕЛС)

            Плательщик ______________________________________ (наименование, ЕЛС)

            Место подачи _______________________________________________________

            Расстояние подачи в оба конца ____________ км

            Подача производилась локомотивом _________ Индекс поезда ___________

№ п/п

№ вагона

Наименование груза

Вес груза (тонна)

Наименование грузовой операции

Время выполнения операции (день, месяц, часы, минуты)

Время маневровой работы (час, минута)

Примечание

Подачи /передачи вагона на выставочный путь

уведомления о завершении грузовой операции/возврата вагона на выставочный путь

уборки вагона



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

            Итого вагонов: ____________ Место для отметок:

            Вагон принял ______________________ Вагон сдал_______________________

            Принял приемосдатчик _____________ Сдал приемосдатчик _______________

            Памятка проведена по ведомости подачи-уборки №
      _____________________________________________________________________

            Товарный кассир (агент станции)
      _____________________________________________________________________

            Примечание. ЕЛС - единый лицевой счет

            Форма ГУ-45 ВЦ

            Станция ______________________

            Памятка приемосдатчика

            на подачу-уборку вагонов № ________

            Грузополучатель/грузоотправитель _______________ (наименование, ЕЛС)

            Плательщик ______________________________________ (наименование, ЕЛС)

            Место подачи ____________________________________

            Расстояние подачи в оба конца ________________ км

            Подача производилась локомотивом __________ Индекс поезда ___________

№ п/п

№ вагона

Наименование груза

Вес груза (тонна)

Код железнодорожной администрации

Принадлежность вагона

Наименование грузовой операции

Время выполнения операции (день-месяц, часы-минуты)

Задержка подачи/приема

Время маневровой работы (час, минута)

Примечание

Подачи /передачи вагона на выставочный путь

уведомления о завершении грузовой операции/возврата вагона на выставочный путь

уборки вагона

Время (час, минута)

№ акта общей формы ГУ-23

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

            Итого вагонов: Место для отметок:

            Вагон принял ____________________ Вагон сдал ________________________

            Принял приемосдатчик ______________ Сдал приемосдатчик ______________

            Памятка проведена по ведомости подачи-уборки № ____________________

            Товарный кассир (агент станции) _____________________________________

            Примечание. ЕЛС – единый лицевой счет

  Приложение 2
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
"О внесении изменений в приказ
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 545
"Об утверждении Правил
перевозок пассажиров, багажа,
грузов, грузобагажа и почтовых отправлений"
  Приложение 11
к Правилам перевозок грузов
железнодорожным транспортом

      Форма ГУ-46

            Станция _____________

      Ведомость подачи-уборки вагонов № ________

            Договор на подачу-уборку вагонов № _____ Наименование подъездного пути
________________________________________________________________________________

            Грузополучатель/грузоотправитель ________________________ (наименование, ЕЛС)

            Плательщик ____________________________________________ (наименование, ЕЛС)

            БИН/ИИН ________________________ Расчетный счет __________________________

            Подача производилась локомотивом _____ Расстояние подачи в оба конца
_____________ км

            Памятка приемосдатчика на подачу вагона № _______________

№ п/п

№ вагона

Наименование груза

Наименование грузовой операции

Время нахождения вагонов на п/пути (день, месяц/час.,мин.)

Общее время нахождения вагонов на подъездном пути (в часах)

Норма технологической операции

Сумма платы за пользование вагонами (тенге)

Кратность платы

Сумма платы за пользования вагонами с увеличенной ставкой (тенге)

Сбор за подачу -уборку вагонов (тенге)

Время маневровой работы (часы, минуты)

Сбор за маневровые операции (тенге)

Примечание

подачи на подъезной путь

завершения грузовой операции

Уборки вагонов

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

            Подпись грузополучателя (грузоотправителя) ____________________

            Подпись представителя перевозчика _____________________________

            Примечание: ЕЛС - единый лицевой счет

            Форма ГУ-46 ВЦ

            Станция ________________

            Ведомость подачи-уборки вагонов № ________

            Договор на подачу-уборку вагонов № ____ Наименование подъездного пути
_______________

            Грузополучатель/грузоотправитель ________________________ (наименование, ЕЛС)

            Плательщик ____________________________________________ (наименование, ЕЛС)

            БИН / ИИН ______________________ Расчетный счет ___________________________

            Подача производилась локомотивом ________ Расстояние подачи в оба конца
____________ км

            Плата за пользование вагонами _______________________ тенге

            Сбор за подачу-уборку вагонов _____________________ тенге

            Сбор за маневровые операции _________________________ тенге

№ п/п

№ вагона

Время нахождения вагонов на подъездном пути (день, месяц/часы, минуты)

Общее время нахождения вагонов на подъездном пути (в часах)

Норма технологическойоперации

Сумма платы за пользование вагонами (тенге)

Задержка подачи/приема

Кратность платы

Время маневровой работы (час, минута)

Примечание

наименование груза

принадлежность вагона

№ акта общей формы ГУ-23

расчетное время (часы)


дата составления акта (день, месяц, год)

подачи на подъезной путь

завершения грузовой операции

уборки вагона

сумма платы за пользование вагонами с увеличенной ставкой (тенге)

наименование грузовой операции

номер памятки приемосдатчика на подачу вагона

время составления акта (часы, минуты)

сумма по акту(тенге)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

            Подпись грузополучателя (грузоотправителя) _______________

            Подпись представителя перевозчика ________________________

            Примечание. ЕЛС - единый лицевой счет

  Приложение 3
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
"О внесении изменений в приказ
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 545
"Об утверждении Правил
перевозок пассажиров, багажа,
грузов, грузобагажа и почтовых отправлений"
  Приложение 23
к Правилам перевозок грузов
железнодорожным транспортом

      Соглашение

            между основным Ветвевладельцем
      _____________________________________________________________________
      (наименование)

            ______________________________________________________ и предприятием
      (наименование)

      _________________________________________ на подачу-уборку вагонов.

            Предприятие ______________________________________________________________
                  (наименование)

            _______________________________ в лице ____________________________________
      __________________________________________________________________________
      с одной стороны и предприятие ______________________________________________
      __________________________________________________________________________
      (полное наименование предприятия)

            в лице
      __________________________________________________________________________
      (должность, Ф.И.О.)

            заключили настоящее Соглашение о нижеследующем:

            1. В соответствии с Правилами перевозок грузов и на условиях настоящего
      Соглашения к Договору на подачу – уборку вагонов, на эксплуатацию подъездного
      пути от ____________ № ______ разрешается подача-уборка вагонов прибывающих
      в адрес ___________________________________________________________________
            (наименование предприятия)

            на подъездной путь _________________________________________________________
                        (наименование ветвевладельца)

            2. Подача-уборка вагонов производится локомотивом Дороги или основного
      Ветвеладельца с расстановкой по фронтам (ненужное вычеркнуть). Расстояние для
      взыскания платы за подачу-уборку вагонов принимается _____________ км в оба
      конца согласно Договору между Ветвевладельцем и Дорогой.

            3. На подъездном пути устанавливаются сроки на погрузку и выгрузку согласно
      Правил перевозок грузов часть 1 и 2.
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________

            4. На подъездном пути устанавливается одновременный фронт по погрузке и выгрузке
для однородных грузов в следующих размерах:

по погрузке

по выгрузке

_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________

____________________________
____________________________
____________________________
____________________________

            Размер одновременной подачи ___________________ вагонов.

            5. Ответственность за простой вагонов несет ___________________________________
      __________________________________________________________________________
      (наименование предприятия)

            6. Учет простоя вагонов по номерному способу.

            Настоящее Соглашение заключается сроком на ____________________
      с _______________________ 201__г. по ______________________201___г.

            Адреса сторон:

Ветвевладельца

Предприятия

____________________________
____________________________
____________________________
____________________________

____________________________
____________________________
____________________________
____________________________


            Расчетный счет предприятия № ______________ в ________________
      ________________________________ отделении банка г.___________

            Подписи:

            Ветвевладелец: Предприятие:
      __________________ ________________
      (Ф.И.О.) (Ф.И.О.)

            Согласие Начальника станции:
      __________________________

            Примечание: При согласии Начальник станции дает разрешение на подачу вагонов на
      подъездной путь. Соглашение остается в делах станции.

  Приложение 4
к приказу исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
"О внесении изменений в приказ
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 545
"Об утверждении Правил
перевозок пассажиров, багажа,
грузов, грузобагажа и почтовых отправлений"
  Приложение 25
к Правилам перевозок грузов
железнодорожным транспортом

      Акт
обследования подъездного пути

            Станция __________________________________________________________________

            отделения перевозок
      ________ года _________ месяца _________ числа.

            Комиссия в составе:
      __________________________________________________________________________
      __________________________________________________________________________

            Специалист (инженер) по подъездным путям ___________________________________
      __________________________________________________________________________

            Председатель комиссии

            Начальник станции _________________________________________________________

            Представитель Ветвевладельца или Контрагента
      __________________________________________________________________________
      произвели обследование подъездного пути
      __________________________________________________________________________
      (полное наименование)

            для договора на подачу-уборку вагонов, разработки ЕТП, производства

            РНО или расчета времени на маневренные операции (нужное подчеркнуть).

            Комиссия установила следующее:

                                                                        Результат

                                                                        обследования

            1. Наименование Ветвевладельца или Контрагента

            2. Юридический и почтовый адрес Ветвевладельца или Контрагента

            3. Банковские реквизиты

            4. Место примыкания подъездного пути, номер стрелок примыкания, к какому

            пути примыкает

            5. Общая протяженность подъездного пути (м), в том числе на балансе НЖК (м)

            6. Характеристика и техническое состояние пути (рельсы, шпалы, балласт,

            искусственные сооружения)

            7. Место подачи вагонов:

            для сдачи на подъездной путь и уборки с подъездного пути

            8. Чьим локомотивом производится обслуживание подъездного пути

            9. Порядок подачи и возврата вагонов (способы)

            10. Наименование грузов, поступающих на подъездной путь и отправляемых с

            подъездного пути

            11. Места погрузки, выгрузки и их вместимость (число стояков для слива,

            налива) 12. Количество одновременно сдаваемых вагонов на подъездной путь

            13. Порядок передачи уведомления НЖК о подаче вагонов (кто передает, кому,

            номера телефонов)

            14. Порядок передачи уведомления перевозчика о готовности к уборке вагонов

            (кто передает, принимает и номера телефонов)

            15. Наличие технических средств на подъездном пути:

            а) тепляки и их вместимость

            б) вагонные весы и их грузоподъемность

            в) маневровые средства (в т.ч. в рабочем парке)

            г) погрузочно-разгрузочные механизмы (технические характеристики)

            д) другие технические средства

            16. Перечень подъездных путей других организаций, примыкающих к пути

            основного владельца (наименование, протяженность)

            17. Расстояние для взыскания сбора за подачу-уборку вагонов в оба конца

            (км)

            18. Среднесуточное количество вагонов, передаваемых на подъездной путь

            19. Другие данные, необходимые для разработки договоров на подачу-уборку

            вагонов

            20. Предложения комиссии по сокращению времени нахождения вагонов на

            подъездном пути

            Начальник станции
      ____________________________________________________________________

            Члены комиссии:
      ____________________________________________________________________
      ____________________________________________________________________
      ____________________________________________________________________

            Инспектор по подъездным путям: ______________________________________

            Представители Ветвевладельца или Контрагента
      ____________________________________________________________________