Медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияны қалыптастыру қағидаларын және оның қызметі туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 17 тамыздағы № 614 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 13 қыркүйекте № 15671 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 29 қазандағы № ҚР ДСМ-168/2020 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Денсаулық сақтау министрінің 29.10.2020 № ҚР ДСМ-168/2020 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасының Кодексі 11-1-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияны қалыптастыру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияның қызметі туралы ереже бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық көмекті ұйымдастыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеген күннен бастап күнтізбелік он күннің ішінде оның көшірмесін қағаз және электрондық түрде, қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің Эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2), 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице - министрі Л.М. Ақтаеваға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Денсаулық сақтау министрі
Е. Біртанов

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2017 жылғы 17 тамыздағы
№ 614 бұйрығына
1-қосымша

Медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияны қалыптастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияны қалыптастыру қағидалары (бұдан әрі - Комиссия) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі 11-1-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және Комиссияны қалыптастыру тәртібін реттейді.

      2. Комиссия Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің жанындағы (бұдан әрі - Министрлік) тұрақты жұмыс істейтін консультациялық- кеңесші орган болып табылады.

      3. Комиссия клиникалық хаттамаларды, медициналық білім беру стандарттарын, дәрі-дәрмектік қамтамасыз етуді, денсаулық сақтау саласында сапаны бақылау және көрсетілетін қызметтердің қолжетімділігі жүйесін жетілдіру бойынша ұсынымдарды дайындау үшін құрылады.

      4. Комиссия Министрліктердің, "Атамекен" Қазақстан Республикасының ұлттық кәсіпкерлер палатасының және үкіметтік емес ұйымдардың (бұдан әрі - ҮЕҰ) өкілдерінен тұрады.

      Әрбір ҮЕҰ-дан Комиссияның құрамына тек бір ғана өкіл кіреді.

      5. Комиссия мүшелерінің жалпы саны тақ санды құрайды. Комиссияның құрамындағы ҮЕҰ өкілдері Комиссия мүшелерінің жалпы санының жартысынан аспайды.

      6. Комиссияның өкілеттік мерзімі үш жылды құрайды.

2-тарау. Комиссияны қалыптастыру тәртібі

      7. Комиссияны қалыптастыру тәртібі мынадай кезеңдерден тұрады:

      1) Комиссияға кандидаттарды іріктеу жүргізу туралы хабарландыруды жариялау;

      2) Комиссияның мүшесіне кандидаттардан құжаттарды қабылдау;

      3) құжаттарды қарау және Комиссияның мүшесіне кандидаттарды іріктеу жөніндегі жұмыс тобын құру;

      4) жұмыс тобының Комиссияның мүшесіне кандидаттар құжаттарының осы Қағидалардың 9-тармағында белгіленген талаптарға сәйкестігін қарауы;

      5) жұмыс тобының Комиссияның құрамын қалыптастыру жөніндегі ұсынымдарды ұсынуы;

      6) Министрліктің Комиссияның құрамын бекіту туралы шешімі.

      8. Комиссияның мүшесіне кандидаттарды іріктеу мақсатында Министрлік пошталық мекенжайды, құжаттарды беру мерзімдерін, электрондық поштаның мекенжайын көрсете отырып, интернет-ресурста хабарландыруды орналастырады.

      9. Хабарландыруды орналастырғаннан кейін жеті жұмыс күні ішінде кандидаттарды іріктеуді жүзеге асыратын жұмыс тобына кандидаттар мынадай құжаттарды ұсынады:

      1) еркін нысандағы өтініш;

      2) өмірбаян деректерін көрсете отырып, фотографиясымен және байланыс деректерімен (телефон, электрондық мекенжайы) кәсіби және (немесе) қоғамдық жұмысы туралы мәліметтен резюме;

      3) жеке басын куәландыратын құжаттың, жоғары білімі туралы дипломының (медициналық, экономикалық, заңгер), қызметкердің денсаулық сақтау саласында басшылық лауазымдарында кемінде 5 жыл еңбек қызметін растайтын құжатының көшірмелері;

      4) сотталмағанын растайтын құжат, соның ішінде сыбайлас жемқорлық қылмыс жасамағанын және (немесе) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық болмағанын растайтын құжат;

      5) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) № 035-2/е нысан бойынша диспансерлік есепте тұрғаны/тұрмағаны туралы психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан анықтамалар.

      10. Осы Қағидалардың 9-тармағының талаптары Комиссияның мүшесіне кандидаттар болып табылатын Министрліктердің қызметкерлеріне-өкілдеріне қолданылмайды.

      11. Жұмыс тобының отырыстарында шешім оның қатысқан мүшелерінің санынан ашық дауыс беруі арқылы көпшілік дауыспен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда жұмыс тобының жетекшісі дауыс берген шешім қабылданған болып есептеледі.

      12. Қарау нәтижесі бойынша жұмыс тобы Комиссияның құрамын бекіту жөніндегі ұсынымдарды шығарады.

      13. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрі немесе оның міндетін атқарушы тұлға жұмыс тобы ұсынған ұсынымдарды қарап, мынадай шешімдердің бірін шығарады:

      1) Бұйрық шығару арқылы Комиссияның құрамын бекіту туралы;

      2) Комиссияның құрамын бекітуден бас тарту туралы.

      Осы Қағидалардың 13-тармағының 2) тармақшасында көзделген шешімді қабылданған жағдайда қайта іріктеу жарияланады.

      14. Министрлік іріктеу рәсімін өткізбей өзінің өкілін ауыстыруды жүзеге асырады.

      15. Комиссияның мүшелері еркін нысанда өтініш бере отырып, Комиссияның құрамынан мерзімінен бұрын шығады. Мұндай жағдайда Министрлік осы Қағидалардың 7, 8, 9, 10-тармақтарына сәйкес іріктеу жүргізу туралы хабарлайды.

      16. Комиссияның мүшесі отырыстарға үш реттен артық себепсіз қатыспаған жағдайда, Министрлік оны Комиссияның құрамынан шығарады.

      17. Комиссияны құру немесе оның қызметін тоқтату Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің бұйрығымен бекітіледі және Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылады.

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
2017 жылғы 17 тамыздағы
№ 614 бұйрығына
2-қосымша

Медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссияның қызметі туралы ереже

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасы жөніндегі біріккен комиссия (бұдан әрі - Комиссия) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің жанындағы (бұдан әрі - Министрлік) тұрақты жұмыс істейтін консультациялық-кеңесші орган болып табылады.

      2. Комиссияны құрудың мақсаты клиникалық хаттамаларды, медициналық білім беру, дәрі-дәрмек, денсаулық сақтау саласында сапаны бақылау мен көрсетілетін қызметтердің қолжетімділігі жүйесінің стандарттарын жетілдіру бойынша ұсынымдарды дайындау болып табылады.

      3. Комиссия өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Заңдарын және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ осы Комиссия туралы ережені басшылыққа алады.

2-тарау. Комиссияның міндеттері мен құқықтары

      4. Комиссияның негізгі міндеттері:

      клиникалық хаттамаларды жетілдіру;

      медициналық білім беру стандарттарын жетілдіру;

      дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді жетілдіру;

      сапаны бақылау және денсаулық сақтау саласында көрсетілетін қызметтердің қолжетімділігі жүйесінің стандарттарын жетілдіру болып табылады.

      5. Комиссия мiндеттердi iске асыру үшiн:

      1) Комиссияның құзыретіне кіретін мәселелерді талқылау және қарау үшін комитеттерді құрады;

      2) мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды;

      3) қажет болған кезде, осы Ережемен регламенттелген мәселелер бойынша талдау, бағалау және сараптама жүргізу үшін тәуелсіз сарапшылар мен үкіметтік емес және халықаралық ұйымдардың өкілдерін, денсаулық сақтау субъектілерін тартады.

3-тарау. Комиссияның органдары және олардың жұмыс тәртібі

      6. Комиссияның құрамына төраға, төрағаның орынбасары, мүшелері, хатшы кіреді.

      7. Құзыретіне медициналық көрсетілетін қызметтерді стандарттау мәселелері кіретін Министрліктің құрылымдық бөлімшесі Комиссияның жұмыс органы болып табылады.

      Комиссияның қызметін қамтамасыз ету мақсатында жұмыс органы:

      1) Комиссияның жұмысын ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады, оның ішінде Комиссия отырысының күн тәртібі бойынша ұсыныстарды, хаттаманың жобасын қоса бере отырып, Комиссияның отырысы өткенге дейін жеті жұмыс күні бұрын Комиссияның мүшелеріне жіберілетін қажетті құжаттарды, материалдарды дайындайды;

      2) Комиссияның отырысына Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінің, ведомстволық бағынысты және үкіметтік емес ұйымдардың өкілдерін (келісім бойынша) шақырады;

      3) Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінен, ведомстволық бағынысты және үкіметтік емес ұйымдардан қажетті ақпаратты сұратады.

      8. Комиссияның төрағасы оның қызметіне басшылық жасайды және Комиссияның отырыстарында төрағалық етеді, оның жұмысын жоспарлайды, оның шешімдерінің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады. Төраға болмаған кезде оның функцияларын орынбасары атқарады.

      9. Отырыстың күн тәртібі комиссияның бір жылға бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес қалыптастырылады. Өткізілетін күнін, уақыты мен орнын Комиссияның төрағасы айқындайды.

      10. Комиссияның отырысы қажеттілігіне қарай тоқсанына кемінде бір рет өткізіледі.

      11. Комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде жартысы оған қатысса, Комиссия отырысы заңды деп есептеледі.

      Комиссияның мүшесі Комиссияның отырысына дәлелді себеп бойынша қатысуға мүмкіндігі болмаған жағдайда алдын ала бір күннен кешіктірмей төрағаны немесе Комиссияның жұмыс органын хабардар етеді.

      Комиссияның отырысы күндізгі режимде және/немесе селекторлық байланыс режимінде өткізіледі.

      12. Комиссияның отырысын өткізгеннен кейін хатшы хаттаманың жобасын рәсімдейді. Хатшы Комиссияның мүшесі болып табылады және шешім қабылдау кезінде дауыс беруге құқығы бар.

      13. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және егер отырысқа қатысқан Комиссия мүшелерінің жалпы санынан мүшелерінің басым көпшілігі ол үшін дауыс берсе қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда төраға дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      14. Комиссияның отырыстарында диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын, жаңа медициналық технологияларды мақұлдау немесе бас тарту, медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру, медициналық білім беру стандарттарын, дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету мәселелері бойынша медициналық қызметтің сапасын аккредиттеу және басқару туралы шешімдер қабылданады.

      Комиссияның шешімдері ұсынымдық сипатқа ие болады.

      15. Комиссияның мүшелері Комиссияның қызметіне ауыстырусыз қатысады.

      16. Комиссияның отырыстарын өткізу нәтижелері бойынша және дауыс берудің негізінде үш жұмыс күні ішінде төраға мен хатшы қол қоятын хаттама рәсімделеді.

      17. Комиссияның жұмыс органы Комиссияның материалдары мен хаттамалық шешімдерін, материалдарды қоса бере отырып, есепке алу мен сақтауды жүзеге асырады.

      18. Отырыстардың хаттамалары қол қойылған күнінен бастап күнтізбелік 15 күннен кешіктірілмей Министрліктің сайтында орналастырылады.

      19. Комиссия қызметінің шеңберінде олардың құзыретіне жатқызылатын нақты проблемалар мен мәселелер бойынша ұсыныстарды дайындау үшін құрылатын комитеттер тұрақты жұмыс істейді:

      формулярлық комитет;

      медициналық көрсетілетін қызметтерді стандарттау және клиникалық хаттамаларды әзірлеу комитеті;

      медициналық технологияларды бағалау комитеті;

      аккредиттеу және медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасын басқару комитеті;

      медициналық білім беруді жаңғырту және кадрлық ресурстарды дамыту комитеті.

      Комитет мүшелерінің саны тақ санды құрайды.

      20. Комитеттердің құрамы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің бұйрығымен бекітіледі. Қажет болған кезде комитеттердің жұмысына қатысу үшін дауыс беру құқығынсыз бейінді сарапшылар тартылады.

      21. Комитеттердің құрамына басшы, басшының орынбасары, мүшелері және хатшы кіреді. Комитеттердің басшылары Комиссияның құрамына кіреді.

      22. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің бұйрығымен бекітілген Министрлікке ведомстволық бағыныстағы ұйым Комитеттердің жұмыс органы болып табылады.

      23. Комитеттердің жұмыс органы комитеттердің қызметін қамтамасыз ету мақсатында комитеттердің жұмысын ұйымдастыру-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады, оның ішінде комитет отырысының күн тәртібі бойынша ұсыныстарды, қажетті құжаттарды, комитеттердің отырыстарын өткізгенге дейін он жұмыс күні бұрын комитет мүшелеріне жіберілуі тиіс материалдарды дайындайды.

      24. Комитеттердің басшылары комитеттің отырыстарына төрағалық етеді, оның жұмысын жоспарлайды, олардың шешімдерінің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады.

      Басшы болмағанда басшының орынбасары комитеттің отырысын өткізеді және оған басшы жүктеген функцияларды орындайды.

      Комитеттің хатшылары комитеттің мүшелері болып табылады және комитеттер шешім қабылдаған кезде дауыс беруге құқығы бар. Комитеттердің хатшылары комитеттердің жұмыс органының өкілдерінен айқындалады.

      25. Комитеттердің отырыстары Комиссия отырысына дейін күнтізбелік 10 күннен кешіктірілмей өткізіледі, онда Комитеттің құзыретіне сәйкес мәселені қарау жоспарланады.

      26. Формулярлық комиссияның қызметі жөніндегі комитеттің негізгі міндеттері мен функциялары:

      халықты және денсаулық сақтау ұйымдарын қауіпсіз, тиімді, сапалы және қолжетімді дәрілік заттармен, медициналық мақсаттағы бұйымдармен және медициналық техникамен қамтамасыз етуге жәрдемдесу; 

      дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың сапасы мен қолжетімділігін қамтамасыз етуге жәрдемдесу;

      дәрілік заттарды және формулярлық жүйені ұтымды пайдалану арқылы дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етуді қолдау және жетілдіру;

      облыстардың және денсаулық сақтау ұйымдарының Формулярлық комиссиясының қызметін үйлестіру; 

      фармакотерапия кезінде дәлелді медицинаны енгізуге жәрдемдесу; 

      дәрілік заттарды ұтымды пайдалану бойынша дәрігерлерге арналған ұлттық анықтамаларды әзірлеуге және келісуге қатысу;

      дәрілік заттарды ұтымды қолдану жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу; 

      дәрілік заттарды пайдалануды бағалау бағдарламасын енгізуге жәрдемдесу;

      тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде және Бірыңғай дистрибьюторда дәрілік заттардың және медициналық мақсатты бұйымдардың тізімдерін келісу;

      дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету жүйесін жетілдіру жөніндегі ұсынымдарды қарау және келісу; 

      Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы мен Еуропалық одақ өлшемшарттарын ескере отырып, дәрілік заттарды этикалық ілгерілетуге жәрдемдесу;

      әртүрлі аурулардың фармакотерапиясы бойынша халықаралық тәжірибеге және ұлттық стандарттарға талдау, клиникалық және экономикалық тиімділіктің ғылыми дәлелдерін зерделеу; 

      Қазақстан Республикасының халқын дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудің нысаналы бағдарламаларын әзірлеуге және бекітуге қатысу;

      облыстардың және денсаулық сақтау ұйымдарының формулярлық комиссиясына консультациялық және әдістемелік көмек көрсету; 

      дәрілік заттар аналогтарының тізімін әзірлеуге және келісуге қатысу.

      27. Медициналық көрсетілетін қызметтерді стандарттау және клиникалық хаттамаларды әзірлеу жөніндегі комитеттің негізгі міндеттері мен функциялары:

      клиникалық хаттамаларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау; 

      медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру стандарттарын жетілдіру;

      дәлелді медицинаның негізінде денсаулық сақтауды стандарттауды дамыту және жетілдіру бойынша ұсыныстарды, сараптамалық бағалау мен медициналық қызметтердің сапасын бақылауды қарау;

      денсаулық сақтауды стандарттау құралдарын енгізу және тарату бойынша ұсынымдарды қарау және келісу;

      клиникалық хаттамаларды әзірлеуге, дәлелді медицина қағидаттарын енгізуге жәрдемдесу, ұсынымдарды қарау және келісу;

      клиникалық хаттамаларды әзірлеу жөніндегі регламентті, клиникалық хаттамаларды және басқа да стандарттау құралдарын практикалық денсаулық сақтауға енгізу мен тарату бойынша ұсынымдарды әзірлеу және жетілдіру;

      клиникалық хаттамаларды енгізу тиімділігі бойынша сауалнама жүргізу;

      денсаулық сақтауды стандарттауды жетілдіру бойынша халықаралық тәжірибиені талдау;

      Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласын стандарттаудың нысаналы бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

      клиникалық хаттамаларды және өзге де денсаулық сақтауды стандарттау құралдарын әзірлеуге кәсіби медициналық қауымдастыққа консультациялық және әдістемелік көмек көрсету.

      28. Медициналық технологияларды бағалау жөніндегі комитеттің негізгі міндеттері мен функциялары:

      сапаны басқару тетігі ретінде медициналық технологияларды бағалауды дамытуға жәрдемдесу;

      барынша тиімді медициналық көрсетілетін қызметтер мен дәрілік заттарды іріктеу процесін қамтамасыз ету;

      Қазақстан Республикасында медициналық технологияларды қолдану жөніндегі ғылыми-негізделген ұсынымдарды дайындау;

      тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде (бұдан әрі - ТМККК/МӘМС) барынша тиімді жаңа медициналық қызметтерді/дәрілік заттарды іріктеу мен енгізуді қамтамасыз ету үшін медициналық технологиялардың басымдылығын келісу;

      медициналық технологияларды бағалау рәсімдері мен әдістерін келісу және медициналық технологияларды бағалау нәтижелеріне негізделген шешімдері қабылдау;

      ТМККК/МӘМС шеңберінде пайдалану үшін өзара байланысты және гибридтік технологияларды бағалау жөніндегі ұсынымдарды келісу;

      енгізілетін денсаулық сақтау технологияларын, оның ішінде дәрілік заттардың, медициналық мақсаттағы бұйымдардың, медициналық техниканың, медициналық емшаралардың, хирургиялық операциялардың және т.б. бюджетке әсерін бағалау;

      ТМККК/МӘМС шеңберінде дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың тізімін қалыптастыру үшін медициналық технологияларды бағалау ұсынымдарын келісу;

      барынша тиімді медициналық көрсететілетін қызметтерді іріктеу үшін медициналық технологияларды бағалау ұсынымдарын келісу (оның ішінде, жоғары технологиялық медициналық қызметтер);

      шешім қабылдауға және мүдделі тараптармен өзара іс-қимылды жақсарту арқылы ақы төлеу механизмдері (қауіптерді бөлу, пациенттерге жеңілдетілген қолжетімділік сызбасы, жеңілдіктер туралы келісім) туралы келіссөздер жүргізуге жәрдемдесу;

      медициналық технологиялардың жағымсыз тізбесін қалыптастыру және тұрақты түрде қайта қарау.

      29. Медициналық көрсетілетін қызметтерді аккредиттеу және сапасын басқару жөніндегі комитеттің негізгі міндеттері мен функциялары:

      денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу жүйесін жақсартуға жәрдемдесу;

      медициналық ұйымның, басқарушы органның (байқау кеңесі, директорлар кеңесі, денсаулық сақтау басқармасы) және "Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" коммерциялық емес акционерлік қоғамының деңгейінде ішкі аудит және медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау жүйесін жетілдіру;

      денсаулық сақтау саласында аккредиттеу стандарттарын әзірлеуге және келісуге қатысу;

      денсаулық сақтау саласында аккредиттеу қағидалары мен тәртібін әзірлеуге және келісуге қатысу;

      медициналық ұйым, басқарушы органның (байқау кеңесі, директорлар кеңесі, денсаулық сақтау басқармасы) деңгейінде ішкі аудит және медициналық қызметтердің сапасын бақылау құжаттарын жетілдіру жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу;

      "Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры" коммерциялық емес акционерлік қоғамының деңгейінде медициналық көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылау жүйесінің құжаттарын жетілдіру бойынша ұсынымдарды әзірлеу;

      тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесінде медициналық көмектің тізбесін жетілдіру бойынша ұсынымдарды әзірлеу.

      30. Медициналық білім беру саласын жаңғырту және кадрлық ресурстарды дамыту жөніндегі комитеттің негізгі міндеттері мен функциялары:

      денсаулық сақтау жүйесіндегі адами ресурстарды басқару тиімділігін арттыруға жәрдемдесу;

      денсаулық сақтау саласындағы кадрлық ресурстарға қажеттілікті жоспарлау мен болжамдау әдістерін жетілдіруге жәрдемдесу;

      денсаулық сақтау жүйесі үшін кадрларды даярлауды және үздіксіз кәсіби дамытуды жоспарлау мен қаржыландыру әдістерін жетілдіруге жәрдемдесу;

      денсаулық сақтаудың адами ресурстарын дамыту жүйесіне дәлелді практиканы енгізуге жәрдемдесу;

      денсаулық сақтау жүйесінің адами ресурстарын дамыту мәселелерін регламенттейтін бағдарламаларды, жоспарларды, әдістерді және өзге де құжаттарды әзірлеуге және келісуге қатысу;

      денсаулық сақтаудың кадрлық ресурстарын жоспарлау және болжамдау әдістерін жетілдіру жөніндегі ұсынымдарды қарау және келісу;

      денсаулық сақтау жүйесі үшін кадрларды даярлауды және үздіксіз кәсіби дамытуды жоспарлау мен қаржыландыру әдістерін жетілдіру жөніндегі ұсынымдарды қарау және келісу;

      денсаулық сақтаудың адами ресурстарын дамыту мәселелері бойынша денсаулық сақтау ұйымдарына консультациялық және әдістемелік көмек көрсету.

On approval of the Rules for the Formation of a Joint Commission on the Quality of Medical Services and the regulation on its activities

Order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated August 17, 2017 № 614. It was registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on September 13, 2017 № 15671. Abolished by Order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated October 29, 2020 No. KR DSM-168/2020

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan dated October 29, 2020 No. KR DSM-168/2020 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication).

      In alignment with paragraph 3 of Article 11-1 of the Code of the Republic of Kazakhstan of September 18, 2009 “On Public Health and Healthcare System” I DO HEREBY ORDER:

      1. That the following shall be approved:

      1) the rules for the formation of a Joint Commission on the Quality of Medical Services in accordance with Appendix 1 to this Order;

      2) the regulation on the activities of the Joint Commission on the Quality of Medical Services in accordance with Appendix 2 to this Order.

      2. In the manner prescribed by law, the Department for the Organization of Medical Care of the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan shall:

      1) ensure the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) within ten calendar days from the date of the state registration of this order,, send a copy hereof both in paper and electronic form in Kazakh and Russian to Republican State Enterprise on the Right of Economic Management “Republican Center of Legal Information” for official publication and inclusion into Reference Control Bank of Regulatory Legal Acts of the Republic of Kazakhstan;

      3) place this order on the Internet resource of the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan;

      4) submit the information on the implementation of measures provided for in subparagraphs 1), 2) and 3) of this paragraph to the Department of Legal Services of the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan, within ten working days after the state registration of this order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan.

      3. The control over the execution of this order shall be entrusted to Minister of Health of the Republic of Kazakhstan L. Aktayeva

      4. This order shall become effective ten calendar days after the day of its first official publication.

      Minister of Health
      of the Republic of Kazakhstan Y. Birtanov

  Appendix 1
  to Order of the Minister
  of Health of the Republic of Kazakhstan
  № 614 of August 17, 2017

Rules for the Formation of a Joint Commission on the Quality of Medical Services

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for the Formation of a Joint Commission on the Quality of Medical Services (hereinafter referred to as the Commission) are developed in accordance with paragraph 3 of Article 11-1 of the Code of the Republic of Kazakhstan “On Public Health and the Healthcare System” and govern the procedure for the formation of the Commission.

      2. The Commission shall be a permanent advisory body under the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Ministry).

      3. The commission shall be created to develop recommendations for improving clinical protocols, standards of medical education, drug provision, quality control system and accessibility of health services.

      4. The Commission shall consist of representatives of the Ministries, National Chamber of Entrepreneurs of the Republic of Kazakhstan ‘Atameken’ and non-governmental organizations (hereinafter referred to as NGOs).

      Only one representative from each NGO shall be included in the Commission.

      5. The total number of members of the Commission shall be an odd number. The representatives of NGOs in the Commission shall make up no more than half of the total number of members of the Commission.

      6. The term of office of the Commission shall be three years.

Chapter 2. Commission formation procedure

      7. The procedure for the formation of the Commission shall consist of the following steps:

      1) publication of the announcement of the selection of candidates for the Commission;

      2) acceptance of documents from candidates for membership of the Commission;

      3) creation of a working group to review documents and select candidates for members of the Commission;

      4) consideration by the working group of documents of candidates for membership in the Commission for compliance with the requirements established in paragraph 9 of these Rules;

      5) making by the working group of recommendations on the composition of the Commission;

      6) decision of the Ministry on approval of the composition of the Commission.

      8. In order to select candidates for the Commission, the Ministry shall place an advertisement on the Internet resource indicating the postal address, deadlines for submitting documents, and email address.

      9. After placing the advertisement within seven working days, the candidates shall submit to the working group that selects candidates the following documents:

      1) free-form statement;

      2) a resume containing information about professional and (or) social activities with an indication of autobiographical data, with a photo and contact information (phone, email address);

      3) copies of an identity document, a diploma of higher education (medical, economic, legal), a document confirming the labor activity of an employee in senior positions in the healthcare sector for at least 5 years;

      4) a document confirming the absence of a criminal record, including the absence of a criminal record in the commission of a corruption offense and (or) corruption delinquency;

      5) certificates from a neuropsychiatric and narcological organization on the regular medical check-up pursuant to form No. 035-2 / у, approved by order of the Acting Minister of Health of the Republic of Kazakhstan No. 907 dated November 23, 2010 “On Approval of the Forms of Primary Medical Documentation of Healthcare Organizations” (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 6697).

      10. The requirements of paragraph 9 of these Rules shall not apply to employees - representatives of the Ministries who are candidates for members of the Commission.

      11. At the meetings of the working group, decisions shall be taken by a majority of the votes of the members present by open vote. In the event of a tie, the decision for which the head of the working group votes, shall be deemed adopted.

      12. Based on the results of the review, the working group shall make recommendations on the approval of the composition of the Commission.

      13. Having considered the recommendations submitted by the working group, the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan or the person performing his/her duties, shall make one of the following decisions:

      1) on approval of the composition of the Commission by issuing an order;

      2) on refusal to approve the composition of the Commission.

      If a decision is made as provided for in subparagraph 2) of paragraph 13 of these Rules, a repeated selection shall be announced.

      14. The ministry shall replace its representative without a selection procedure.

      15. Members of the Commission shall prematurely leave the Commission by submitting a free-form application. In this case, the Ministry shall announce the selection in accordance with paragraphs 7, 8, 9, 10 of these Rules.

      16. In cases where a member of the Commission is absent at meetings more than three times for an unfounded reason, the Ministry shall remove him/her from the Commission.

      17. Creation or termination of the Commission shall be approved by order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan and shall be posted on the Internet resource of the Ministry.

  Appendix 2
  to Order of the Ministry of Health
  of the Republic of Kazakhstan
  No. 614 of August 17, 2017

Regulations on the activities of the Joint Commission on the Quality of Medical Services

Chapter 1. General provisions

      1. The Joint Commission on the Quality of Medical Services (hereinafter referred to as the Commission) shall be a permanent advisory body under the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Ministry).

      2. The purpose of creating the Commission shall be to develop recommendations for improving clinical protocols, standards of medical education, drug provision, quality control system and accessibility of health services.

      3. The Commission in its activity shall be guided by the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Laws of the Republic of Kazakhstan and other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan, as well as this Regulation on the Commission.

Chapter 2. Objectives and rights of the Commission

      4. The main objectives of the Commission shall be:

      the improvement of clinical protocols;

      the improvement of the standards of medical education;

      the improvement of drug supply;

      the improvement of the standards of the quality control system and accessibility of health services.

      5. For the implementation of objectives, the Commission shall:

      1) create committees for discussion and consideration of issues falling within the competence of the Commission;

      2) interact with state and non-governmental organizations;

      3) if necessary, involve independent experts and representatives of nongovernmental and international organizations, healthcare entities to conduct analysis, assessment and examination on the issues regulated by this Regulation.

Chapter 3. Bodies of the Commission and their working procedure

      6. The Commission shall consist of a chairman, deputy chairman, members, secretary.

      7. The working body of the Commission shall be a structural unit of the Ministry, which is responsible for the standardization of medical services.

      In order to ensure the activities of the Commission, the working body shall:

      1) provide organizational and technical support for the work of the Commission, including preparing proposals for the agenda of the Commission meeting, the necessary documents, materials that it sends to the Commission members seven business days before the Commission meeting with the application of the draft protocol;

      2) invite representatives of structural departments of the Ministry, subordinate and non-governmental organizations to meetings of the Commission (as agreed);

      3) request the necessary information from structural divisions of the Ministry, subordinate and non-governmental organizations.

      8. The Chairman of the Commission shall supervise its activities, chair the meetings of the Commission, plan its work, and exercise overall control over the implementation of its decisions. During the absence of the Chairman, his/her functions shall be performed by his/her deputy.

      9. The agenda of the meeting shall be formed in accordance with the approved working plan of the Commission for the year. Date, time and place shall be determined by the Chairman of the Commission.

      10. Meetings of the Commission shall be held as necessary, at least once a quarter.

      11. A meeting of the Commission shall be considered competent if it is attended by at least half of the total number of members of the Commission.

      A member of the Commission shall inform the Chairman or working body of the Commission in advance of the impossibility of attending a meeting of the Commission.

      Meetings of the Commission shall be held in person and / or in intercom mode.

      12. After a meeting of the Commission, the secretary shall draw up a draft protocol. The secretary shall be a member of the Commission and shall have the right to vote when making a decision.

      13. The decision of the Commission shall be taken by open vote and shall be deemed adopted if a majority of members of the total number of members of the Commission present at the meeting vote for it. In the event of a tie, the decision shall be considered as adopted by the Chairman.

      14. At meetings, the Commission shall make decisions on approving or denying the approval of clinical protocols for diagnosis and treatment, new medical technologies, standards for the organization of medical care, medical education, drug provision, accreditation and quality management of medical services.

      Commission decisions shall serve as guidelines.

      15. Members of the Commission shall take part in the activities of the Commission without replacement.

      16. Based on the results of the meetings of the Commission and on the basis of a vote, a protocol shall be drawn up within three working days, signed by the chairman and secretary.

      17. Accounting and storage of materials and protocol decisions of the Commission with the enclosure of materials shall be carried out by the working body of the Commission.

      18. The minutes of meetings shall be posted on the website of the Ministry no later than 15 calendar days from the date of signing.

      19. Standing committees, that are created to develop proposals on specific problems and issues within their competence, shall act within the framework of the Commission:

      Formulary Committee;

      Committee for the Standardization of Medical Services and the Development of Clinical Protocols;

      Medical Technology Assessment Committee;

      Committee for Accreditation and Quality Management of Medical Services;

      Committee for the Modernization of Medical Education and the Development of Human Resources.

      The number of committee members shall be an odd number.

      20. The composition of the committees shall be approved by order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan. If necessary, specialized experts shall be invited to participate in the work of the committees without the right to vote.

      21. The committees shall include a leader, a deputy leader, members and a secretary. Committee leaders shall be the members of the Commission.

      22. The working body of the committees shall be an organization subordinate to the Ministry, approved by order of the Minister of Health of the Republic of Kazakhstan.

      23. In order to ensure the work of the committees, the working body of the committees shall provide organizational and technical support for the work of the committees, including preparing proposals for the agenda of the meeting of the committee, the necessary documents, materials that shall be sent to the committee members ten working days before the meeting of the committee.

      24. The leaders of the committees shall preside over the meetings of the committee, plan their work, and exercise general control over the implementation of their decisions.

      In the absence of the leader, the deputy leader shall hold meetings of the committee and perform the functions assigned to him/her by the leader.

      The secretaries of the committees shall be the members of the committees and shall have voting rights when the committees make a decision. The secretaries of the committees shall be determined from among the representatives of the working body of the committees.

      25. The meetings of the committees shall be held no later than 10 calendar days before the meeting of the Commission, when it is planned to consider the issue in accordance with the competence of the committee.

      26. The main objectives and functions of the Committee on the Activities of the Formulary Commission shall be:

      assistance in providing the population and healthcare organizations with safe, effective, high-quality and affordable medicines, medical devices and medical equipment;

      assistance in ensuring the quality and availability of medicines and medical devices;

      maintaining and improving drug provision through the rational use of drugs and the formulary system;

      coordination of the activities of the formulary commissions of regions and healthcare organizations;

      promoting the introduction of evidence-based medicine in pharmacotherapy;

      participation in the development and coordination of national reference books for doctors on the rational use of medicines;

      development of recommendations for the rational use of medicines;

      promoting the implementation of a drug use assessment program;

      coordination of lists of medicines and medical devices within the guaranteed volume of free medical care, the system of compulsory social health insurance and the Unified Distributor;

      consideration and approval of recommendations for improving the drug supply system;

      promoting ethical drug promotion based on the criteria of the World Health Organization and the European Union;

      analysis of international experience and national standards for the pharmacotherapy of various diseases, the study of scientific evidence of clinical and economic efficiency;

      participation in the development and coordination of targeted drug supply programs for the population of the Republic of Kazakhstan;

      providing advisory and methodological assistance to the formulary commissions of regions and health organizations;

      participation in the development and approval of a list of analogue drug substitutions.

      27. The main objectives and functions of the Committee for Standardization of Medical Services and the Development of Clinical Protocols:

      development of proposals for improving clinical protocols;

      improving standards for the organization of medical care;

      consideration of proposals for the development and improvement of standardization of healthcare, expert assessment and quality control of medical services based on evidence-based medicine;

      consideration and approval of recommendations for the implementation and dissemination of health standardization tools;

      assistance in the implementation of evidence-based medicine principles in the development of clinical protocols, consideration and approval of recommendations;

      development and improvement of regulations for the development of clinical protocols, recommendations for the implementation and dissemination of clinical protocols and other standardization tools in practical healthcare;

      questioning on the effectiveness of the implementation of clinical protocols;

      analysis of international experience in improving health standardization;

      development and implementation of targeted programs for standardization of healthcare in the Republic of Kazakhstan;

      providing advisory and methodological assistance to professional medical associations in the development of clinical protocols and other tools for standardizing healthcare.

      28. The main objectives and functions of the Committee for the Evaluation of Medical Technology shall be:

      promoting the development of an assessment of medical technology as a quality management mechanism;

      ensuring the selection process for the most effective medical services and medicines;

      development of evidence-based recommendations on the use of medical technologies in the Republic of Kazakhstan;

      coordination of the prioritization of medical technologies to ensure the selection and implementation of the most effective new medical services / medicines in the guaranteed volume of free medical care and the system of compulsory social health insurance (hereinafter referred to as the guaranteed volume of medical care / health insurance);

      coordination of procedures and methods for evaluating medical technologies and making decisions based on the results of an assessment of medical technologies;

      coordination of recommendations on the assessment of interdependent and hybrid technologies for the use within the framework of the guaranteed volume of guaranteed free medical care / medical insurance;

      assessment of the impact on the budget of implemented healthcare technologies, including medicines, medical devices, medical equipment, medical procedures, surgical operations, etc .;

      coordination of recommendations for evaluating medical technologies for the formation of lists of medicines and medical devices within the framework of the guaranteed volume of medical care / health insurance;

      coordination of recommendations for evaluating medical technologies for selecting the most effective medical services (including high-tech medical services);

      facilitating decision-making and negotiating payment mechanisms by improving interaction with stakeholders (risk sharing agreement, facilitated patient access schemes, discounts);

      formation and regular review of the negative list of medical technologies.

      29. The main objectives and functions of the committee for accreditation and quality management of medical services:

      assistance in improving the accreditation system in the field of health;

      improving the system of internal audit and quality control of medical services at the level of a medical organization, a governing body (supervisory board, board of directors, health department) and Social Health Insurance Fund Non-Profit Joint-Stock Company;

      participation in the development and harmonization of accreditation standards in the field of healthcare;

      participation in the development and coordination of the rules and procedure for accreditation in the field of healthcare;

      development of recommendations for improving the documents of the internal audit system and quality control of medical services at the level of a medical organization, governing body (supervisory board, board of directors, health department);

      development of recommendations for improving the documents of the quality control system for medical services at the level of Social Health Insurance Fund Non-Profit Joint-Stock Company;

      development of proposals for improving the list of medical care within the guaranteed volume of free medical care and the system of compulsory social health insurance.

      30. The main objectives and functions of the Committee for the Modernization of Medical Education and the Development of Human Resources:

      Contributing to improving the efficiency of human resources management in the healthcare system;

      assistance in improving methods of planning and forecasting the need for human resources for health;

      assistance in improving the methods of planning and financing the training and continuing professional development of personnel for the health system.

      promoting the implementation of evidence-based practices in the development of human resources for health;

      participation in the development and coordination of programs, plans, methods and other documents regulating the development of human resources of the health system;

      consideration and approval of recommendations for improving methods of planning and forecasting human resources for health;

      consideration and approval of recommendations for improving methods of planning and financing training and continuous professional development of personnel for the health system;

      providing advisory and methodological assistance to health organizations on the development of human resources for health.