Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидаларын және оның сипаттамасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 31 тамыздағы № 598 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017 жылғы 25 қыркүйекте № 15738 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2021 жылғы 17 наурыздағы № 122 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 17.03.2021 № 122 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 30-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Кадр жұмысы департаменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрде көшірмелерін Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарына ресми жариялауға жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларына сәйкес іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрі
Ж. Қасымбек

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2017 жылғы 31 тамыздағы
№ 598 бұйрығымен бекітілген

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің қызметтік куәлігін беру және оның сипаттамасы қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидалары және оның сипаттамасы (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 30-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленген және Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік) қызметтік куәлігін беру тәртібін және оның сипаттамасын айқындайды.

      2. Министрліктің мемлекеттік қызметшісінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі – Министрліктің мемлекеттік қызметшісінің куәлігі) олардың мемлекеттік лауазымын растайтын ресми құжат болып табылады.

      3. Министрліктің, оның ведомстволарының және олардың аумақтық бөлімшелері мемлекеттік қызметшісінің куәлігі осы қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес сипаттамаға келеді.

      4. Сипаттамаға сәйкес келмейтін, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған Министрліктің, оның ведомстволарының және олардың аумақтық бөлімшелердің мемлекеттік қызметшісінің куәлігі жарамсыз болып саналады.

2-тарау. Министрліктің мемлекеттік қызметшісінің куәлігін беру тәртібі

      5. Министрлік мемлекетті қызметшісінің куәлігі белгіленген тәртіппен:

      1) Министрліктің орталық аппаратының қызметкерлеріне, ведомстволар басшыларының орынбасарларына, ведомстволардың аумақтық бөлімшелерінің басшылары мен басшыларының орынбасарларына - жауапты хатшының;

      2) ведомстволардың мемлекеттік қызмешілеріне - ведомство басшысының;

      3) ведомстволардың аумақтық бөлімшесінің мемлекеттік қызметшілеріне - ведомстволардың аумақтық бөлімшесі басшысының қолтаңбасымен беріледі.

      6. Министрліктің мемлекеттік қызметшісінің куәлігі мемлекеттік қызметші лауазымға тағайындалған, ауыстырылған (қайта тағайындалған), бүлінген, жоғалған, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде) өзгертілген кезде, сондай-ақ бұрын берілген куәліктің қолдану мерзімі өткен кезде оларға жеке қол қойғызу арқылы беріледі.

      7. Кадр қызметі Министрлік мемлекеттік қызметшісінің куәлігін тапсырған кезде барлық қызметкерлерге оларды пайдалану бойынша ауызша түсіндіру жүргізеді.

      8. Атқарып отырған лауазымынан босатылған, жұмыстан шығарылған, ауыстырылған (қайта тағайындалған) және бүлінген кезде, мемлекеттік қызметші тиісті бұйрық шыққан күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде Министрліктің мемлекеттік қызметшісінің куәлігін алған жеріне тапсырады.

      9. Министрліктің мемлекеттік қызметшісі куәлігін беру мен қайтаруды тиісті кадр қызметі жүргізеді және осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес куәліктерді беру және қайтару журналында жүзеге асырады.

      10. Мемлекеттік қызметші куәлігін жоғалтқан немесе бүлдірген жағдайда үш жұмыс күні ішінде тиісті кадр қызметіне жазбаша нысанда хабарлайды және Министрліктің мемлекеттік қызетшісі жоғалтқан куәлігінің жарамсыздығы туралы хабарландыруды жергілікті бұқаралық ақпарат құралдарына жариялауға жібереді.

      11. Министрлік мемлекеттік қызметшісінің куәлігін, басқа тұлғаларға беру нәтижесінде болған жоғалту немесе бүлдіру, сондай-ақ оны жеке басы үшін қызметтен тыс мақсаттарда пайдаланудың әрбір фактісі бойынша тиісті кадр қызметі қызметтік тексеру жүргізу туралы бұйрық дайындайды.

      12. Министрліктің мемлекеттік қызметшісінің куәліктерін есептен шығаруды және жоюды жауапты кадр қызметі осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша куәліктерді есептен шығаруға және жоюға арналған актіні жасай отырып, жүргізеді.

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігінің қызметтік
куәлігін беру және оның
сипаттамасы қағидаларына
1-қосымша

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің қызметтік куәлігінің сипаттамасы

      1. Күрең қызыл түсті винилден жасалған мұқабадағы куәлікте Қазақстан Республикасының мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік тілде "Куәлік" деген жазбасы бар.

      2. Ашылған түрінде куәліктің мөлшері 65x190 миллиметр, ішбеті (форматы 62x88 миллиметр) бар. Сол жақ және оң жақ ішкі бөлігі белгіленген үлгідегі тангир торының аясында күннің астында қалықтаған бүркіт бейнеленген көгілдір түсте орындалған. Сол жақ бұрыштың оң жағында фотосуретке арналған орын бар. Екі жағында да жоғарғы бөлігінде мемлекеттік және орыс тілдерінде "Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі" деген жазу басылады, төменгі жағында куәліктің нөмірі, мемлекеттік және орыс тілдерінде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы, Министрліктің, оның ведомстволарының және олардың аумақтық бөлімшелерінің құрылымдық бөлімшесінің атауы көрсетіледі. Оң жақ төменгі жағында куәліктің берілген күні мен қолданыс мерзімі болады.

      3. Осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген адамдар Министрліктің, оның ведомстволарының және олардың аумақтық бөлімшелерінің мемлекеттік қызметшісінің куәліктеріне қол қояды және Министрліктің, ведомстволарының және олардың аумақтық бөлімшелерінің елтаңбалы мөрлерімен бекітіледі.

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігінің қызметтік
куәлігін беру және оның
сипаттамасы қағидаларына
2-қосымша

Министрліктің, оның ведомстволарының және олардың аумақтық бөлімшелерінің қызметтік куәліктерін беру және қайтару журналы

Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Атқаратын лауазымы

Қызметкер куәлігінің нөмірі

Беру күні

Куәлік берілген қызметкердің қолы

Тапсыру күні

Куәлікті тапсырған қызметкердің қолы









      Ескертпе: журнал тігіледі, нөмірленеді, жауапты адаммен қол қойылады, мөрмен бекітіледі.

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрлігінің қызметтік
куәлігін беру және оның
сипаттамасы қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Ұйымның атауы АКТ

      __________________             № _________                   _____________

      жасалу орны                                                       күні

      Біз, төменде қол қойғандар (кемінде 3 қызметкер, тегін, атын, әкесінің атын (бар

      болса), атқаратын лауазымын көрсету керек), Қазақстан Республикасы Инвестициялар және

      даму министрлігінің қызметтік куәлігін беру қағидаларының 12-тармағының негізінде

      мемлекеттік қызметшілерді есептен шығаруға және жоюға жиналған практикалық маңызын

      жоғалтқан куәліктерін зерделеп: жұмыстан босатылуға, басқа қызметке ауысуға қайта

      тағайындалуға байланысты ___________ тізімге сәйкес:

      Оларды есептен шығару және жою бойынша осы актіні жасады:

      _____________________________________                         ____________

            (Лауазымның атауы) қолы

      _____________________________________                         ____________

            (Лауазымның атауы) қолы

      _____________________________________                         ____________

            (Лауазымның атауы) қолы

Об утверждении Правил выдачи служебного удостоверения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и его описания

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 31 августа 2017 года № 598. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 сентября 2017 года № 15738. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 17 марта 2021 года № 122.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 17.03.2021 № 122 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи служебного удостоверения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и его описание.

      2. Департаменту кадровой работы Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, согласно подпунктам 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на ответственного секретаря Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

  Утверждены приказом
Министра по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 31 августа 2017 года № 598

Правила
выдачи служебного удостоверения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и его описание

Глава 1. Общее положение

      1. Настоящие Правила выдачи служебного удостоверения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан его ведомств и их территориальных подразделений и его описание (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 30 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года "О государственной службе Республики Казахстан" и определяют порядок выдачи служебного удостоверения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее - Министерство) и его описание.

      2. Служебное удостоверение государственного служащего Министерства (далее – удостоверение государственного служащего Министерства) является официальным документом, подтверждающим его государственную должность.

      3. Удостоверение государственного служащего Министерства, его ведомств и их территориальных подразделений соответствует описанию в соответствии с приложением 1 к настоящим Правилам.

      4. Удостоверение государственного служащего Министерства, его ведомств и их территориальных подразделений не соответствующие описанию, с истекшим сроком действия, помарками и подчистками, считается недействительным.

Глава 2. Порядок выдачи удостоверения государственного служащего Министерства

      5. Удостоверение государственного служащего Министерства выдается в установленном порядке за подписью:

      1) ответственного секретаря - государственным служащим центрального аппарата Министерства, заместителям руководителей ведомств, руководителям и заместителям руководителей территориальных подразделений ведомств;

      2) руководителя ведомства - государственным служащим ведомства;

      3) руководителя территориального подразделения ведомства - государственным служащим территориального подразделения ведомства.

      6. Удостоверение государственного служащего Министерства выдается государственному служащему под личную роспись при его назначении на должность, перемещении (переназначении), порче, утере, при изменении фамилии, имени, отчества (при наличии), а также по истечении срока действия ранее выданного удостоверения.

      7. При вручении удостоверения государственного служащего Министерства кадровые службы (при его наличии) проводят устные разъяснения для всех государственных служащих по их использованию.

      8. В случае освобождения от занимаемой должности, увольнения, перемещения (переназначения) и порче государственные служащие, в течение трех рабочих дней со дня вынесения соответствующего приказа сдают удостоверения государственного служащего Министерства по месту его получения.

      9. Учет выдачи и возврата удостоверений государственного служащего Министерства ведется соответствующей кадровой службой и осуществляется в журнале выдачи и возврата удостоверений согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      10. При утрате или порчи удостоверения государственный служащий в течении трех рабочих дней в письменной форме сообщает в соответствующую кадровую службу и направляет на опубликование в местные средства массовой информации объявление о недействительности утерянного удостоверения государственного служащего Министерства.

      11. По каждому факту утраты или порчи удостоверения государственного служащего Министерства, произошедшего в результате передачи другим лицам, а также использования его в личных внеслужебных целях, соответствующей кадровой службой готовится приказ о проведении служебного расследования.

      12. Списание и уничтожение удостоверений государственных служащих Министерства производится ответственной кадровой службой с составлением акта на списание и уничтожение удостоверений по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

  Приложение 1
к Правилам выдачи служебного
удостоверения Министерства по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
и его описанию

Описание служебного удостоверения
Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан

      1. Обложка удостоверения в виниловом переплете бордового цвета с изображением государственного герба Республики Казахстан и надписью "Куәлік" на государственном языке.

      2. В развернутом виде удостоверение имеет размер 65x190 миллиметра, вкладыш (форматом 62x88 миллиметра). Левая и правая внутренняя часть выполнена в голубом цвете с изображением парящего орла под солнцем на фоне тангирной сетки установленного образца. Слева в левом углу место для фотографии. В верхней части с двух сторон печатается надпись "Министерство по инвестициям и развитию Республики Казахстан" на государственном и русском языках, по ниспадающей указывается номер удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность, наименование структурного подразделения Министерства, его ведомств и их территориальных подразделений на государственном и русском языках. В правой нижней стороне указывается дата выдачи и срок действия удостоверения.

      3. Удостоверения государственных служащих Министерства, его ведомств и их территориальных подразделений подписываются лицами, указанными в пункте 5 настоящих Правил, и скрепляются гербовыми печатями Министерства, его ведомств и их территориальных подразделений.

  Приложение 2
к Правилам выдачи служебного
удостоверения Министерства по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
и его описанию

                        Журнал выдачи и возврата служебных удостоверений
            Министерства, его ведомств и их территориальных подразделений

Ф.И.О.
(при наличии)

Занимаемая должность

Номер удостоверения работника

Дата выдачи

Роспись работника кому выдано удостоверение

Дата сдачи

Роспись работника, кто сдал удостоверение









            Примечание: журнал прошнуровывается, пронумеровывается, подписывается ответственным лицом и скрепляется печатью.

  Приложение 3
к Правилам выдачи служебного
удостоверения Министерства по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
и его описанию
  Форма

                                    Наименование организации
                                    АКТ
      _________________                   №______                         _______________
      место составления                                                       дата

            Мы, нижеподписавшиеся, (не менее 3 работников, указать фамилию, имя, отчество (при наличии), занимаемую должность), на основании пункта 12 Правил выдачи служебного удостоверения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и его описания изучив, собранные к списанию и уничтожению утратившие практическое значение удостоверения государственных служащих: _______ в связи с освобождением от занимаемой должности, увольнением, перемещением (переназначением) и порчей согласно списку:

            Составили настоящий акт по их списанию и уничтожению
      _____________________________________                   _________________
            (Наименование должности)                              подпись
      _____________________________________                   _________________
            (Наименование должности)                               подпись
      _____________________________________                   _________________
            (Наименование должности)                               подпись